Ik vind dat soort afleveringen juist hartstikke leuk. Hoe cheesier, hoe beter!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Boomlaars het volgende:
Het seizoen waar hij in de laatste episode naar de hemel gaat is bedroevend slecht.
Die aflevering is best grappig, maar dat seizoen is echt niet goed te noemen. Gelukkig ging het niveau na dat seizoen weer snel omhoog.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind dat soort afleveringen juist hartstikke leuk. Hoe cheesier, hoe beter!
Dat was wel briljant ja. Jammer dat dat blijkbaar alweer het einde van het seizoen was...quote:
Nog niet aangekondigd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef DUK het volgende:
Seizoen voorbij? Komt er nog een nieuwe (seizoen)?
Die heb ik gewoon gemist! Weet je zo welke aflevering dat was? Dan gaat ie in de re-watch!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:32 schreef One_conundrum het volgende:
En als suicidale Newman, voordat we hem in het echt zien
Ik kan je trouwens the Larry Sanders show aanraden!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:
Nadat ik razendsnel alle Curbs gezien heb, weer begonnen met Seinfeld. Na Curb kan ik alleen niet meer naar George kijken, zonder Larry te zien.
Ook leuk om de kleine optredens van Larry te ontdekken in Seinfeld. Als caped vriend van de vader van George, als kranten/kauwgomverkoper die geen gedroodlede bankbiljetten aanneemt en natuurlijk als de stem van George Steinbrenner, de baas van Costanza bij de New York Yankees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |