abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10869990
Maar kan je qua zang/ muziekstijl ( stiekem) toch wel waarderen/ respecteren?

Dat heb ik met Christina A.

Het lijkt me een enorme doos, maar eerlijk is eerlijk.. ze kan wel zingen !

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_10869998
Paul Smecker
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_10870022
Ik heb toch een duidelijk agressieve houding jegens Frans Bauer
Kweenie, telkens als ik zijn muziek hoor, heb ik de neiging om iemand te wurgen (vooral hem)!
pi_10870030
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 03:17 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Kweenie, telkens als ik zijn muziek hoor, heb ik de neiging om iemand te wurgen (vooral hem)!
Ja maar.. ja maar..
Dat bedoelde ik niet.
Wie vind je qua persoon niks.. maar qua muziek wel?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_10870059
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 03:19 schreef Brennie het volgende:

[..]

Frans Bauer. .
pi_10870062
quote:

[..]

Ja maar.. ja maar..
Dat bedoelde ik niet.

Prince
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_10870064
-edit- schrik beter lezen
pi_10870069
quote:
Je stelt je aan. FB is een alleraardigste jongen, je moet alleen z'n muziek niet luisteren als je er niet van houdt. Frans is tenminste iemand die normaal blijft doen terwijl hij succes heeft. Hulde
pi_10870079
quote:

[..]

Ja maar.. ja maar..
Dat bedoelde ik niet.

Oh okay snorrie! Weer zo'n KutNewbie heh!

Dan zou ik zeggen Sting. Wat een schijnheilige, belerende, hypocriete enfin je begrijpt, ik mag em niet. Maar hij maakt wel goeie muziek! Vooral dat met the Police vind ik

zo goed?

woensdag 4 juni 2003 @ 03:32:34 #10
6409 KrezieBite
Karmann Ghia
pi_10870080
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 03:29 schreef Steijn het volgende:

[..]

Je stelt je aan. FB is een alleraardigste jongen, je moet alleen z'n muziek niet luisteren als je er niet van houdt. Frans is tenminste iemand die normaal blijft doen terwijl hij succes heeft. Hulde

heeft frans de bouwer dan nog steeds dezelfde woonwagen?
  woensdag 4 juni 2003 @ 03:33:56 #11
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10870083
Serge Souque.. Een enorme eikel, maar oh-zo-goed.. .
-
pi_10870094
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 03:32 schreef KrezieBite het volgende:

[..]

heeft frans de bouwer dan nog steeds dezelfde woonwagen?

Ik dacht het niet, maar ik vind dat Frans Bauer behoorlijk zichzelf blijft onder al zijn successen.
  woensdag 4 juni 2003 @ 03:40:09 #13
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_10870102
J.lo...

das een hoer man, ze schijnt het te proeven als haar koffie de verkeerde kant op geroerd is

Veder moet haar kleedkamer waar ze 1 n8 in overnacht in haar favoriete kleur geschilderd worden en laat ze 3 verschillende bands uit hun kleedkamers jagen omdat ze zelf anders te weinig ruimte heeft

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 4 juni 2003 @ 03:41:09 #14
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10870104
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 03:40 schreef MOD het volgende:
J.lo...

das een hoer man, ze schijnt het te proeven als haar koffie de verkeerde kant op geroerd is

Veder moet haar kleedkamer waar ze 1 n8 in overnacht in haar favoriete kleur geschilderd worden en laat ze 3 verschillende bands uit hun kleedkamers jagen omdat ze zelf anders te weinig ruimte heeft

quote:
Maar kan je qua zang/ muziekstijl ( stiekem) toch wel waarderen/ respecteren?
Je vindt haar muziek dus wel goed.. .
-
pi_10870230
Oeh en de zanger van Creed: Scott Stapp, wat een verwaande eikel is dat zeg! Maar ik ben fan van Creed.... Hoe kan dat nou?

woensdag 4 juni 2003 @ 04:47:47 #16
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10870270
Sebastian Bach
Axl Rose
Prince/TAFKATAFKAP
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10870307
-edit: offtopic-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 04-06-2003 08:41]

woensdag 4 juni 2003 @ 05:34:13 #18
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10870321

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10870325

pi_10870381
Liam Gallagher
Bassie Van Toor
Bono Vox
Avril Lavigne
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  woensdag 4 juni 2003 @ 08:39:10 #21
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_10870742
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 04:47 schreef Kwark het volgende:
Sebastian Bach
Axl Rose
Prince/TAFKATAFKAP
Wat is er mis met Baz? (behalve dat hij totaal onopgevoed is)
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 4 juni 2003 @ 10:49:25 #22
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10873175
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 08:39 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wat is er mis met Baz? (behalve dat hij totaal onopgevoed is)

totaal onopgevoed is in zijn geval misschien een understatement.. .

En daarnaast is zijn grootheidswaanzin gewoonweg pathetisch aan het worden. Laatste feit: hij is midden in de tournee van Jesus Christ Superstar opgestapt omdat hem gevraagd was iets soberder het slotapplaus in ontvangst te nemen (dus gewoon buigen naast zijn mede hoofdrolspelers, en niet als een idioot airguitar spelend en metal signs maken over het podium springen). Dit kon hij niet verantwoorden jegens "zijn fans".

Maar hey, ik ben bevooroordeeld...ik lees metal sludge .

woensdag 4 juni 2003 @ 10:50:43 #23
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_10873203
Ow fuck edit...kan ze totaal ook niet waarderen.

Ehhhh ff denken ehhhhh hmmmmz Brainpower wel een beetje...als persoon echt zo'n commerciele camerageile eikel maar sommige van z'n nummers zijn wel goed!

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_10874602
1. Jon Shaffer
&
2. Axl Rose

De eerste omdat t zo'n ontzettende egolijer is. Maar z'n muziek is wel goed (Iced Earth )

De tweede omdat 't...sjah...tis Axl.

"A conscience cannot prevent sin, it only prevents you from enjoying it"
"It's not a lie....it's a gift for fiction"
pi_10874634
quote:
Toch lijkt die me juist een aardige gast (hij komt op tv en in het echt naar het schijnt0 heel erg sympathiek over

Maar hij moet niet gaan zingen...

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 4 juni 2003 @ 12:24:26 #26
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_10874684
Lastig. Al die neger figuren (r&b, rap troep) staan me totaal niet aan, maar ik vind ook dat ze voor geen meter kunnen zingen. Voorderest kan ik niemand bedenken.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  woensdag 4 juni 2003 @ 12:26:50 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_10874735
Bijna de hele rap/R&B scene eigenlijk, wat een stelletje arrogante, patserige eikel/eikelinnen zijn dat zeg.

Verder idd J.lo met dr "jenny from the block" en dan wiegjes van 2 ton kopen.

je mag best laten zien dat je rijk bent, maar doe dat dan normaal, zoals bv Robbie Williams, die komt er eerlijk vooruit dat ie idioot veel geld verdient, maar op een leuke manier!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 4 juni 2003 @ 12:28:22 #28
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_10874777
Hoe kan het nou dat Dinand van Kane nog niet is genoemd? Oh wacht, ik weet het al
pi_10874956
Oystein Aarseth, Christian Vikernes en Bård Eithun.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 4 juni 2003 @ 12:38:54 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_10875047
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Bijna de hele rap/R&B scene eigenlijk, wat een stelletje arrogante, patserige eikel/eikelinnen zijn dat zeg.

Verder idd J.lo met dr "jenny from the block" en dan wiegjes van 2 ton kopen.

je mag best laten zien dat je rijk bent, maar doe dat dan normaal, zoals bv Robbie Williams, die komt er eerlijk vooruit dat ie idioot veel geld verdient, maar op een leuke manier!

Maar als ik jou posts een beetje ken ben je ook niet echt een rap/R&B fan

Ik nomineer Axl Rose want das wel de grootste mongool uit de biz. fred Durst begint ook een beetje zo'n figuur te worden.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 4 juni 2003 @ 12:42:46 #31
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_10875155
Eigenlijk kan ik geen 'artiest' bedenken die ik qua persoon niet mag, maar qua muziek wel (eigenlijk is het vrijwel altijd en/en).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 4 juni 2003 @ 13:03:09 #32
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_10875679
Axl Rose, no doubt about it... Egotripper is het .

maar zingen kan ie wel

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
  woensdag 4 juni 2003 @ 13:27:10 #33
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_10876365
Om eerlijk te zijn interesseert het me vrij weinig hoe een artiest persoonlijk is. Ik ken 'em verder toch niet en het beeld wat de media schetst is nou niet altijd even betrouwbaar. Waar het voornamelijk om gaat is de performance die iemand neer zet en de ideeën die iemand heeft. Of het verder een klootzak is maakt verder weinig uit.
pi_10877774
Er zijn veel artiesten die ik niet kan uitstaan met betrekking tot hun persoonlijkheid, onder andere Mariah Carey en Whitney Houston.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:13:33 #35
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_10877863
Dinand van Kane, die mag opbokken.... een kameraad van me heeft een keer een bord spaghettie in zijn gezicht gegooid hadden ruzie in de keuken van 013....

En al die rnb shit ook ja, hoomiees

Indoor swimming, suburban living.
  woensdag 4 juni 2003 @ 15:25:20 #36
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_10879943
Thomas Acda

Hij komt altijd heel erg "over het paard getild" op me over en dat staat me niet aan!

me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:36:40 #37
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_10882324
Jennifer "still from the block (yeah right...) L. Prachtige vrouw, prachtig lichaam, ongetwijfeld een getalenteerde danseres, maar typisch geval van jammere persoonlijkheid.
"Now we've only done one of the five basic torture groups. We've done blunt, but that still leaves sharp, cold, hot, and loud. Have a preference?"
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:40:24 #38
16494 Riert
rrrataputata
pi_10882445
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:36 schreef LunaChick het volgende:
Jennifer "still from the block (yeah right...) L. Prachtige vrouw, prachtig lichaam, ongetwijfeld een getalenteerde danseres, maar typisch geval van jammere persoonlijkheid.
jij hier?
hophop
pi_10882615
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:40 schreef Riert het volgende:
jij hier?
Hollandsmetaal is uit de lucht. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:50:45 #40
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_10882753
the ramones
duidelijk
en ook wel het voor de hand liggende oasis, geniale muziek, maar tzijn geen zo'n toffe jongens
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:51:29 #41
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_10882778
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:40 schreef Riert het volgende:

[..]

jij hier?

Zo groot, dat internet, en dan toch de hele tijd iedereen tegenkomen...

*smak*

"Now we've only done one of the five basic torture groups. We've done blunt, but that still leaves sharp, cold, hot, and loud. Have a preference?"
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:53:12 #42
16494 Riert
rrrataputata
pi_10882823
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:46 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Hollandsmetaal is uit de lucht. .

allemaal zwervers geworden

*smak* aan MM

hophop
pi_10883209
marilyn manson , triest persoon vind ik het

maar z'n muziek vind ik daarentegen

donderdag 5 juni 2003 @ 01:25:18 #44
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_10896479
Ik heb iets chronisch tegen James Hetfield. Hij staat mij gewoon niet aan. Z'n muziek vind ik nou ook niet echt je van het.
Love will be my strongest weapon
pi_10896953
-J.Lo (al eerder gezegd: echt verschrikkelijk hoe ze doet alsof ze "normaal" is, maar ondertussen haar hele garderobe meenemen en complete etages van hotels afhuren plus een persoonlijke kapstok die ten alle tijden haar jas aanneemt. Ze moesten die Jenny 's flink in d'r .... pakken )
-Robbie Williams (zingt slecht imho, maar denkt daar zelf anders over - teveel sterallures, enorm overschat artiest)
-DJ Tiesto (overschat en enorm dom persoon - vervelend zoals hij gebaren achter z'n draaitafels maakt van: zie mij nou!!)
-DJ Jean (denkt zelf dat hij "hip" is - uitgekauwen, maar wonderbaarlijk nog steeds veel gevraagd voor programma's zoals I Love 80's, etc)
-Def P. ("Ik ben gewoon een moordenaar!!! -- te chillen in een bubbelbad" -- "Fuck commercieel!", kom op Def, hou je jezelf nou niet voor de gek!)
-Mariah Carey (interviews met TMF waarin ze per se wilde dat alleen ZIJ in beeld was, zonder iemand erbij)
-Spike van Di-Rect (irritant, niet-grappig, over-besexd pubertje die het te hoog in z'n bol heeft)
-R.Kelly (vermoeiend en arrogant)
-Jim & Jamai (overdone, niet grappig, te gemaakt en vervelend) (EN NEE, ben niet jaloers )

En zo zijn er nog meer... ik vind die rapper die in 2 Fast 2 Furious speelt ook vervelend. Was laatst op TV een interview met hem... "Als je door deze film nou 's eindelijk wakker bent geworden en gaat straatracen, vind ik dat cool"... "Ik heb zelf een auto van 160.000 dollar!"... "Ik heb thuis een hele snelle dope auto!"... etc etc...
Ik heb ook verhalen gehoord over Fred Durst die spuugt op z'n publiek bij concerten... ook niet echt tof.

edit:
En toen las ik pas dat het hier ging over dat ik zijn/haar muziek (stiekem) wel kan waarderen... dat is in bovenstaande gevallen dus niet zo, alhoewel ik Def P's oude troep wel kan waarderen...

[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 05-06-2003 03:10]

donderdag 5 juni 2003 @ 08:43:26 #46
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_10897557
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 02:40 schreef MaartenHG het volgende:
-J.Lo (al eerder gezegd: echt verschrikkelijk hoe ze doet alsof ze "normaal" is, maar ondertussen haar hele garderobe meenemen en complete etages van hotels afhuren plus een persoonlijke kapstok die ten alle tijden haar jas aanneemt. Ze moesten die Jenny 's flink in d'r .... pakken )
-Robbie Williams (zingt slecht imho, maar denkt daar zelf anders over - teveel sterallures, enorm overschat artiest)
-DJ Tiesto (overschat en enorm dom persoon - vervelend zoals hij gebaren achter z'n draaitafels maakt van: zie mij nou!!)
-DJ Jean (denkt zelf dat hij "hip" is - uitgekauwen, maar wonderbaarlijk nog steeds veel gevraagd voor programma's zoals I Love 80's, etc)
-Def P. ("Ik ben gewoon een moordenaar!!! -- te chillen in een bubbelbad" -- "Fuck commercieel!", kom op Def, hou je jezelf nou niet voor de gek!)
-Mariah Carey (interviews met TMF waarin ze per se wilde dat alleen ZIJ in beeld was, zonder iemand erbij)
-Spike van Di-Rect (irritant, niet-grappig, over-besexd pubertje die het te hoog in z'n bol heeft)
-R.Kelly (vermoeiend en arrogant)
-Jim & Jamai (overdone, niet grappig, te gemaakt en vervelend) (EN NEE, ben niet jaloers )

En zo zijn er nog meer... ik vind die rapper die in 2 Fast 2 Furious speelt ook vervelend. Was laatst op TV een interview met hem... "Als je door deze film nou 's eindelijk wakker bent geworden en gaat straatracen, vind ik dat cool"... "Ik heb zelf een auto van 160.000 dollar!"... "Ik heb thuis een hele snelle dope auto!"... etc etc...
Ik heb ook verhalen gehoord over Fred Durst die spuugt op z'n publiek bij concerten... ook niet echt tof.

edit:
En toen las ik pas dat het hier ging over dat ik zijn/haar muziek (stiekem) wel kan waarderen... dat is in bovenstaande gevallen dus niet zo, alhoewel ik Def P's oude troep wel kan waarderen...

Jij hebt nog veel te leren....

Ben het meeste wel eens....vam Robbie Williams is ONZIN en dat van Def P wordt ik BOOS om! Je kent waarschijnlijk nix van em, ga dan ook niet dom lopen oordelen dat ie "commercieel" is want als er iemand NIET commercieel is, dan is het Def P oftewel OP wel.
Maar goed je bent vast een trance mannetje

Ik wil nog ff Fred Durst nomineren.....z'n "oude" muziek is wel kick maar kvindt em tegenwoordig een omhoog gevallen mannetje

[Dit bericht is gewijzigd door Morpheus2002 op 05-06-2003 10:45]

donderdag 5 juni 2003 @ 10:28:09 #47
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_10899138
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 07:00 schreef BrianMay het volgende:
Liam Gallagher
Bassie Van Toor
Bono Vox
Avril Lavigne
Bassie van Toor. Dat is toch echt wel een super vent. Een tijd geleden werd hij gebeld door Fred Siebeling (Radio Twente zeg maar).

Fred: "Wij willen u graag het Lente Twente Pakket aanbieden"
Bas: "En jij denkt dat ik daar in trap, dat ik voor zo'n klote pakket van een paar tientjes helemaal naar Twente kom"

Dat is dus SUPER.

Bas en Ad for ever...

donderdag 5 juni 2003 @ 10:39:29 #48
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_10899362
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
en van Def P wordt ik BOOS!
Ja, ik word ook een beetje boos van Def P als hij weer eens voorbijzapt met zijn platenbonzennummertje.... Kinderachtige frustratie zijnerzijds en vooral behoorlijk respectloos voor de mensen in de platenindustrie die wél hart voor hun werk hebben en uit alle macht de muziek levend proberen te houden (en dan niet alleen maar Britney en Christina 'i want some big black cock' A.), ook al wordt door al het branden en het downloaden de hele muziekindustrie om zeep geholpen (maar da's weer een heel ander onderwerp).
  donderdag 5 juni 2003 @ 10:43:29 #49
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_10899432
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 10:39 schreef LunaChick het volgende:

[..]

Ja, ik word ook een beetje boos van Def P als hij weer eens voorbijzapt met zijn platenbonzennummertje.... Kinderachtige frustratie zijnerzijds en vooral behoorlijk respectloos voor de mensen in de platenindustrie die wél hart voor hun werk hebben en uit alle macht de muziek levend proberen te houden (en dan niet alleen maar Britney en Christina 'i want some big black cock' A.), ook al wordt door al het branden en het downloaden de hele muziekindustrie om zeep geholpen (maar da's weer een heel ander onderwerp).

Jij doelt op het nummer: Jongens uit de Industrie.
Dat is een geweldig nummer...de tekst is voor 100% waar!! Misschien weet je het niet maar dat nummer is een dis richting dat Idols gejank.

Maar goed wel leuk dat je precies dat nummer eruit haalt....luister maar wat meer dan draai je je mening wel bij.

donderdag 5 juni 2003 @ 10:47:57 #50
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_10899542
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 12:24 schreef dJ-Zcore het volgende:
Lastig. Al die neger figuren (r&b, rap troep) staan me totaal niet aan.
Kijk es verder dan je neus lang is..
pi_10899611
Lars Ullrich.

Vroeger maakten de mannen van Metallica fantastische muziek ondanks de blahblah van hun drummer in diverse bladen.Dat de man ook niet in zijn eigen a-commerciële blahblah geloofde bewees de band middels de diverse her-uitgaven van oud werk en aparte opnamen daarvan. Na de Napster rechtszaak heb ik weinig behoorlijk materiaal meer van Metallica gehoord. Zonde want die mannen kunnen prima spelen.

Gelukkig is Jason Newsteadt gewoon doorgegaan en zijn zijn kwaliteiten die al bij Flotsam en Jetsam hoorbaar waren nu weer volop te beluisteren bij Voivod.

salva cum reverentia
pi_10899692
Axl Rose en de broertjes van Oasis, dat zijn echt over het paard getilde pestmannetjes, en eerlijk gezegd vind ik hun muziek ook al niet zo bijzonder, al is 't best aan te horen. En Phil Anselmo van Pantera, dat vind ik ook maar een primaat.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 5 juni 2003 @ 10:57:02 #53
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_10899734
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 10:43 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Jij doelt op het nummer: Jongens uit de Industrie.
Dat is een geweldig nummer...de tekst is voor 100% waar!! Misschien weet je het niet maar dat nummer is een dis richting dat Idols gejank.

Maar goed wel leuk dat je precies dat nummer eruit haalt....luister maar wat meer dan draai je je mening wel bij.

Kijk, ik spuug ook grote klodders op Idols (zei ze in een Jim-t-shirt achter de computer zittend) en ik begrijp de sneer wel, maar in dit geval haal ik mijn 100% waarheid toch liever uit de woorden van mijn dude, die zich drie slagen in de rondte werkt in diezelfde vreselijke industrie. Tuurlijk zitten er zakkenvullende honden bij die jongens en meisjes verleiden met wurgcontracten en valse beloftes, maar zolang niemand meer een cd koopt en ze met bakken tegelijkertijd hun personeel eruit moeten gooien zullen ze op safe blijven spelen en voor de massa blijven produceren. En zal er dus geen cent meer vrijgemaakt worden voor vernieuwende acts. Ook een beetje hand in eigen boezem steken, dus.
  donderdag 5 juni 2003 @ 11:01:03 #54
36647 KapiteinRuigbaard
Kom maar Kitty Kitty Breezah!
pi_10899809
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 12:22 schreef Cynic het volgende:

Maar hij moet niet gaan zingen...

Ach, zolang je oma er blij mee is en hij mij niet lastig valt vind ik het wel goed zo.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn
  donderdag 5 juni 2003 @ 11:01:14 #55
16494 Riert
rrrataputata
pi_10899814
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 10:57 schreef LunaChick het volgende:

[..]

Kijk, ik spuug ook grote klodders op Idols (zei ze in een Jim-t-shirt achter de computer zittend) en ik begrijp de sneer wel, maar in dit geval haal ik mijn 100% waarheid toch liever uit de woorden van mijn dude, die zich drie slagen in de rondte werkt in diezelfde vreselijke industrie. Tuurlijk zitten er zakkenvullende honden bij die jongens en meisjes verleiden met wurgcontracten en valse beloftes, maar zolang niemand meer een cd koopt en ze met bakken tegelijkertijd hun personeel eruit moeten gooien zullen ze op safe blijven spelen en voor de massa blijven produceren. En zal er dus geen cent meer vrijgemaakt worden voor vernieuwende acts. Ook een beetje hand in eigen boezem steken, dus.

Welk nr gaat het over? Doe mij die tekst eens
hophop
  donderdag 5 juni 2003 @ 11:02:19 #56
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_10899839
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:01 schreef Riert het volgende:

[..]

Welk nr gaat het over? Doe mij die tekst eens

I live but to plz (hey dude!)

Luister allemaal, muzikanten en artiesten
Zangers, zangeressen, rappers, dichters en ook componisten
Willen jullie stappen in de wereld die muziek heet?
Dan moet je eerst maar leren hoe de baas in die fabriek heet!
Wij zijn hier de directie, jullie maar het personeel
Jullie leveren muziek, wij doen het zakelijke deel
Begrepen? Dus jullie doen gewoon wat wij zeggen
En dan komt het wel goed, we zullen het je uitleggen:

Wij krijgen de poen, jullie de roem en de fans
Wij doen de marketing en letten op de centjes en trends
Wij bepalen wel wat hip is, en zeker wat een hit is
Wij weten hoe de jeugd denkt, Owat nu de shit is¹
Wij maken dus de trends, niet jullie of zij
Het is een spel tussen de media, de markt en wij
De jongeren zijn koopvee die wij manipuleren
Sterren worden gemaakt, en talent is te leren!

WIJ ZIJN DE JONGENS UIT DE INDUSTRIE
Wij weten het want wij verkopen het
We worden rijk en de artiesten die hopen het
Wij stelen shit en wij helen shit
Blijf lekker spelen en laat ons maar verdelen, kid!

Hier is een voorschot. Je vindt dat geld naar meer smaakt?
Dan zal ik jou vertellen hoe je hitjes maakt:
Hier is een choreograaf die je zegt hoe je staan moet
En een hippe styliste die beslist wat je aan moet
Een logopediste die verteld hoe je zingen moet
En een eigen manager die verder al je dingen doet
Dan geeft onze producer je een hip geluid
volgens de vaste succesformule en die luidt:
Een bekend melodietje met een beatje er door
En wil je niet, dan nemen wij d¹r wel een ander grietje voor
Je image is een rol, en die rol is je baan
En je teksten mogen daarom ook nergens over gaan
Want zolang niemand zich stoort, aan jouw muziek en woord
kunnen wij je plaatje pluggen zodat iedereen het hoort
We hebben overal relaties, vriendjes en connecties
WIJ REGEREN! Vandaar dat deze industrie perfect is!

Wij weten het want wij verkopen het
We worden rijk en de artiesten die hopen het
Wij stelen shit en wij helen shit
Blijf lekker spelen en laat ons maar verdelen, kid!

Jullie industrie maakt muziek verrot
Jullie industrie maakt muziek kapot
Jullie industrie maakt muziek tot hoer
Want jullie industrie die geeft geen moer!

Zie je zaken als een spel, speel het spel dan wel
Want worden zaken je leven, is je leven een spel
De muziek is evenwel nooit gebouwd om het spel
Maar het spel om de muziek, let wel en stel:
De muziek is het produkt, en niet de fabriek
Want de fabriek maakt muziek, en jullie spel dus niet
De producent is het brein, grote kunst

pi_10899840
-Mariah Carrey die is zooooo dom maar kan wel super goed zingen.

-Christina A, Britney S. en figuren gerelateerd eraan

-en dan nog onze eigen k-otic figuren ( owja die muziek moet ik ook niet dus dat telt niet ) wat een engerds

- En dan nog eminem....maar omdat hij al teveel problemen met zichzelf heeft schrap ik die maar

-R. Kelly natuurlijk ook (de muziek klinkt wel oke moet ik zeggen )

-JLo lijkt me ook een enorme doos...muziek is wel leuk

-Def Ryhemz (schrijf je dat zo ) <<<spreekt voor zich als ie weer eens met een grote opblaaslul over het podium gaat lopen

-En als topper natuurlijk de broertjes van Oasis

donderdag 5 juni 2003 @ 11:07:49 #58
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_10899942
Wat is Osdorp Posse toch meesterlijk

Luna Chick je was me ne voor met de tekst

donderdag 5 juni 2003 @ 11:11:17 #59
16494 Riert
rrrataputata
pi_10900001
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:02 schreef LunaChick het volgende:

[..]

I live but to plz (hey dude!)

Luister allemaal, muzikanten en artiesten
<......>
is het brein, grote kunst

Mogge

Nogal flauwe tekst van Def P vind ik, snap niet waar je je druk om maakt. Volgens mij heeft zn platenbaas hem geschreven en hem gedwongen die te zingen;)
Bovendien heeft'ie genoeg teksten waar die wel respect toont voor mensen in de industrie die wel om muziek geven

hophop
pi_10900084
Is het niet vooral ook kritiek op een bepaald genre muziek, zeg maar de gemakkelijke zakkenvullers die je altijd in de top 40 aantreft? Hier zit toch wel een kern van waarheid in:

"Dan geeft onze producer je een hip geluid
volgens de vaste succesformule en die luidt:
Een bekend melodietje met een beatje er door
En wil je niet, dan nemen wij d¹r wel een ander grietje voor".

En de meeste echt interessante muziek verschijnt tegenwoordig toch ook niet meer op major labels.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 5 juni 2003 @ 11:15:34 #61
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_10900093
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:11 schreef Riert het volgende:

[..]

Mogge

Nogal flauwe tekst van Def P vind ik, snap niet waar je je druk om maakt. Volgens mij heeft zn platenbaas hem geschreven en hem gedwongen die te zingen;)
Bovendien heeft'ie genoeg teksten waar die wel respect toont voor mensen in de industrie die wel om muziek geven

Flauw? Tis de waarheid.
En idd hij heeft genoeg teksten waarbij ie voor bandjes die niet zo commercieel geil zijn respect toont.
Maar nu eindelijk eens een nummer waarbij hij de andere kant van het verhaal laat zien.

Nog zo'n soort nummer:

Gedver, godver, kan het roffer en toffer
want ik wordt godverdomme schijtziek van dat gecover
steeds als ik m'n tv aanzet
dan zie ik zo'n opgedofte tweedehands slet
die een hit van wat jaren terug vernbeukt
met zo'n vlakke housebeat die er maar doorheen beukt
het liefst gooi ik dan m'n tv aan scherven
ik zou er wat voor geven om hun te zien sterven
hoever kan het muzikale peil nog zakken?
Jaren 90 muziek zet zichzelf te kakken
't is een schande en tegelijkertijd ook triest
iedereen noemt zichzelf tegenwoordig artiest
dus tijd om de wwarheid weer te zeggen
en al die nepgroepen het verschil uit te leggen
een artiest schrijft teksten muziek of beats
een zangeres die zingt, en doet verder niets!
zonder een artiest zijn ze dus een looser
vergankelijk, afhankelik van een producer
een covr is dan de gemakkelijkste shit
op naar de roem, met een makkelijke hit
voor het makkelijke geld, voor een makkelijke bitch
het wordt tijd voor een muzikale switch
of een nieuw verbod in de muzikale wet
want geen kans dat de radio het belet

Coverende stelende nepartiesten,
jullie zijn verantwoordelik voor dit trieste
decenium, tien jaar flauwekul
met een creativiteitsgehalte van nul
jullie halen muziek uit de biobak
en voeren het de varkens met gemak
en de consument volgt trouw elke trend
want die varkens zijn niets betrs gewend!

En hoe zit het dan met Geen Slaap tot Osdorp?
Jullie hebben toch ook ooit een cover gemaakt?

Er is een verschil tussen een cover en een ode
je favoriete groepen eren is nog niet verboden
als je er dan maar iets nieuws mee doet,
eigen stijl, eigen taal, eigen tekst, maar goed
iets wat je inspireerd is niet verkeerd
maar laat dan ook is horen wat je er van hebt geleerd
voor je zomaar iets klakkeloos na gaat doen
het is nutteloos, behalve dan voor de poen
zing een track in, zet je handtekening,
en wacht op de coverafrekening
en ik hoop dat ze jou uit zullen persen
tot op het bot, ji vieze perverse
muziek verkrachter, ik haat jouw soort!
ongehoord, hoe muziek nou wordt vermoord
door siliconentieten, playbackende mondjes
of al die jongensgroepen met lekkere kontjes
ik haat die glitter en glamourmietjes
met hun valse imago en hun tweedehands liedjes
sterf stref dood en verderf!
en haal die R&B van het hiphop erf!
er zijn te veel covers door m'n strot gepropt
en de echte artiesten zijn te veel gefokt
dus stop de verloedering en de verveling
en eis een eerlijke airplay verdeling

Fok covers, fok covers, fok covers, fok 'm!
geef je nare koffers mee aan de schillenboer
en we kicken het wat roffer voor de pillenhoer

Osdorp Posse - Biobakmuziek

donderdag 5 juni 2003 @ 11:19:17 #62
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_10900182
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Flauw? Tis de waarheid.

De waarheid kent meer kleurnuances dan alleen zwart en wit (wat ook geen kleuren zijn).
  donderdag 5 juni 2003 @ 11:31:24 #63
16494 Riert
rrrataputata
pi_10900404
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Flauw? Tis de waarheid.
En idd hij heeft genoeg teksten waarbij ie voor bandjes die niet zo commercieel geil zijn respect toont.
Maar nu eindelijk eens een nummer waarbij hij de andere kant van het verhaal laat zien.

Ik vind de tekst een flauw inkoppertje. "laat zien" vind ik wat veel credit hiervoor.
En eindelijk? Hij loopt vanaf het begin al te mekkeren op commercie.
hophop
pi_10900451
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij hebt nog veel te leren....
Jij ook, leer 's quoten man.
quote:
Ben het meeste wel eens....vam Robbie Williams is ONZIN
Dat zeg jij, kheb genoeg interviews en docu's over deze man gezien waaruit ik mijn mening heb gevormd.
quote:
en dat van Def P wordt ik BOOS om! Je kent waarschijnlijk nix van em, ga dan ook niet dom lopen oordelen dat ie "commercieel" is want als er iemand NIET commercieel is, dan is het Def P oftewel OP wel.
Ik heb al z'n stuff tot en met Oud & Nieuw, vanaf daar stopte ik met het sparen van OP spul. Als je nog 's goed mijn post lees, zie je ook dat ik gezegd heb dat ik zijn muziek nog wel kan waarderen.En Biobakmuziek vind ik 1 van OP's beste nummers ooit. Verder is het meer van hetzelfde. In bijna elk nummer moet Def zonodig weer uithalen naar de muziekindustrie. Leuk misschien voor 1 of 2 keer; na 50 keer z'n frustraties te horen gaat me te ver. Doe me dan liever nummertjes zoals die Onkwestbaarheid Is Eenzaamheid!
quote:
Maar goed je bent vast een trance mannetje
Zeg dit nooit, maar dan ook nooit meer tegen mij , als ik ergens een hekel aan heb is het wel trance (no offense tegen de mensen die het hier wel goed vinden), dus trek niet zo snel je conclusie, want zoals je al eerder aangaf in een post: "kijk 's verder dan je neus lang is".

[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 05-06-2003 11:37]

donderdag 5 juni 2003 @ 11:35:47 #65
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_10900506
Hmmmz ehmm in je Avatar staat French House Freak, dus je luisterd wel naar dat soort muziek?

Pssssst: bij mij valt al dat geboem onder de trance, ik zie geen verschil

pi_10900573
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmmz ehmm in je Avatar staat French House Freak, dus je luisterd wel naar dat soort muziek?

House is niet per definitie meteen trance... maar goed om het maar 's in je eigen woorden te zeggen:
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 10:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk es verder dan je neus lang is..

donderdag 5 juni 2003 @ 11:39:38 #67
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_10900609
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:

Nee, hij luisterT. Hij toont respect voor jouw ding, je zou de favour kunnen returnen.
Vind je zelf ook niet dat je net zo flauw bent als tante Def P? Alleen aandacht voor de voor de hand liggende en makkelijke inkoppertjes en over zinnige argumenten en andere 'waarheden' dan de jouwe heenlezen.
pi_10901282
- Liam Gallagher (Oasis)
- Metallica
- Nelly Furtado
- Yngwie Malmsteen
pi_10901681
De Callagher - broeders, wat een walgelijke figuren, maar wel goeie muziek.
pi_10904947
Nog een belangrijke vergeten: Michael Jackson. Een vreemde gast, maar wel ontzettend goede muziek (t/m het album Dangerous)...
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:50:09 #71
9613 Seborik
I, Voyager
pi_10905674
Axl Rose, Dave Mustaine.
pi_10906729
Bono, uiteraard. Maar ook Ed Kowalzcyk en al die andere zogenaamd sociaal bewogen rockmiljonairs.

Omhooggevallen hiphopmiljonairs zoals P. Puff Diddy Daddy en Dr. Dre met hun patserige levenstijl en arrogante houding.

“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_10912835
Axl Rose en Fred Durst. Allebei omhooggevallen eikels die nadat ze goeie muziek maken en bekend raken de sterallures krijgen die nog nooit iemand heeft gehad. Misselijk om zulke personen te zien. Eigenlijk zou je met dit soort mensen medelijden hebben, maar dat gaat me toch weer te ver.
pi_10913416
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:19 schreef LunaChick het volgende:

[..]

De waarheid kent meer kleurnuances dan alleen zwart en wit (wat ook geen kleuren zijn).

Ontopic: Bas van Toor.... Ik moet gewoon kotsen van die dollartekens in zijn ogen, en volgens mij heeft hij de pest aan kinderen.... Maar goed, mijn kinderen vinden hem enig

It's in the air tonight
pi_10913860
de muzikanten die ik niet mag mag ik vaak niet om de muziek én om hun persoonlijkheid (voorzover ik die ken ) hangt nogal samen vaak. de broertjes van Oasis zijn eikels maar maken goeie muzien, bijvoorbeeld, maar de mensen die ik echt niet mag, maken wat mij betreft ook kort muziek. die artiesten zijn al genoemd hier dus ach
pi_10914119
Mij absolute muzikaal "idool", gitarist Robert Fripp, bewonder ik zeer om z'n muzikale kwaliteiten, maar volgens mij bestaat er geen elitairder, hooghartiger, werelvreemder, eigenzinniger en onsympatieker persoon dan Fripp. Gelukkig is het alleen de muziek die telt...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_10929148
Oasis, en vooral Liam Gallagher dan.
En de mensen van 16 Horsepower valleen ook wel in deze categorie...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 13:48:23 #78
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_10929185
Jackson, M. ( )
pi_10929861
Chad Kroeger
pi_10931218
Heb de meeste wel langs zien komen

Axl Rose
Lars Ulrich
Marilyn Manson
Dani Filth
Fred Durst

pi_10935794
Oasis, toffe muziek, stomme gasten.
en Axl Rose ook wel ja, hehe
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_10937426
Robbie Williams:
Grote arrogante kerel. Hij komt wel aardig over. Maar hij denkt dat ie heel wat is
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  vrijdag 6 juni 2003 @ 20:03:22 #83
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_10937674
Mariah 'Ik wil al mijn interviews liggend doen, klaag klaag, het leven is zooo moeilijk, film me alleen van mijn goede kant, ik kleed me als Britney Spears ook al ben ik in de 30' Carey

Christina 'Madonna kwam er ook door te shockeren en steeds van uiterlijk te veranderen' Aguilera (en oh wat schreeuwt ze toch) Aguilera

Def P... 'ik ben zoooo tegen de commercie' maar hij kan het toch niet laten om constant met z'n kop op tv te komen.. als Idols een hype is, snel een anti-Idols nummer maken...chillen in zn bubbelbad... Hij zeikt op alles en iedereen... gun een ander toch zijn succes

[Dit bericht is gewijzigd door Scandalous op 06-06-2003 22:09]

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_10937733
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 20:03 schreef Scandalous het volgende:
Def P... 'ik ben zoooo tegen de commercie' maar hij kan het toch niet laten om constant met z'n kop op tv te komen.. als Idols een hype is, snel een anti-Idols nummer maken...chillen in zn bubbelbad... Hij zeikt op alles en iedereen... gun een ander toch zijn succes
"Looooooooooooosch!!"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_10969855
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar.... Roger Taylor van Queen. Muzikaal enzo vind ik hem echt super, maar ik hoor de laatste tijd steeds meer verhalen van fans die bij een optreden aanwezig waren dat het een gruwelijk arrogante kwal geworden is in de afgelopen paar jaar.

Bij het Pavarotti concert in Modena bijvoorbeeld (kleine 2 weken geleden). Brian May wordt gewoon gebracht in een "normale" auto. Roger niet, NEEJ, meneer wordt in een verlengde limousine met verduisterde ramen gebracht. Kijkt niet op of om naar de fans die al uren staan te wachten en loopt gewoon rechtstreeks naar zijn hotelkamer toe. Brian May daar en tegen heeft geloof ik zelfs nog geposeerd voor foto's met fans.

Ook bij het Walk of Fame concert, vorig jaar. Het schijnt traditie te zijn dat als je als artiest op de WoF komt, dat je daarna de aanwezige fans in ieder geval wat aandacht geeft (foto's + handtekeningen dus ) Brian May deed dit ook keurig. Roger Taylor zette echter welgeteld EEN handtekening en trok zich weer terug in de vip-ruimte.....

Nee.
  zondag 8 juni 2003 @ 21:24:26 #86
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10972837
Een artiest schrijft vaak muziek op de manier hoe hij is.
Het karakter van de artiest vind je vaak terug in de muziek.
Als me de persoon niet bevalt, straalt hij ook niks uit, en vind ik de muziek dus ook slecht.
  maandag 9 juni 2003 @ 10:09:14 #87
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_10980125
mariah carrey
britney sluitspier
dmx
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 9 juni 2003 @ 10:31:16 #88
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_10980334
Volgens mij is Bruce Dickinson van Iron Maiden tegenwoordig best wel een arrogante *** geworden maarjah, hij kan geweldig zingen.
  maandag 9 juni 2003 @ 10:48:28 #89
38812 ProPHeT0
Jiu-Jitsuka
pi_10980617
quote:
Op maandag 9 juni 2003 10:31 schreef Djaser het volgende:
Volgens mij is Bruce Dickinson van Iron Maiden tegenwoordig best wel een arrogante *** geworden maarjah, hij kan geweldig zingen.
Laten we maar zeggen dat zijn manager een *** is geworden.
"Though it was not our intention to disrupt the lives of millions of Poseurs, we consider it a Testament to Heavy Metal Might and Thunder that one power chord from our steeled hands could wreak such havoc in the lives of mortals." - Manowar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')