Hoe werkt het
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene wie hem het eerst beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen. Er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Mocht de vragensteller denken dat de vraag te moeilijk is, of dat het te lang duurt, mag hij natuurlijk een tip geven, of zelfs het antwoord geven en een andere vraag bedenken. Dit om de gang een beetje in dit topic te houden.
Als diegene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur geen nieuwe vraag geeft, mag gewoon een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
* UPDATE *
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Een mooi overzicht van de vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Movie Trivia Ranking
Aan het begin van elke topic zal Gorro de stand bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
Vorige topics
- Friends of mine that loved this film insist that I must not have understood it. Trust me - I understood the lame story very well. Perhaps, they persisted, I did not understand that the film was a fantasy.
- I'm so glad [acteur] turned down the role of [karakter], cos i don't know if I could have stayed a loyal fan if he had been poncing around like a ballerina.
- I saw this movie just recently on DVD, and while slightly bored to start, getting used to subtitles and following the story at first, but after a short while I was taken into the movie completely.
- It's so nice to see a movie that's special effects aren't with computers.
[titel] is one of those movies that you must own simply for the fact that you can watch and rewatch your favorite scenes, and never get tired of them. The action is fantastic, the characters are deep and realistic
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:15 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Betekent dit dat het gaat om een niet engelstalige film?
Hij is nog niet geraden.
quote:Sinds wanneer staat er Ranking
Op dinsdag 3 juni 2003 23:17 schreef victorinox het volgende:
Fok! Movie Trivia Ranking
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:20 schreef Bijna35 het volgende:
Crouching tiger hidden Dragon?
De op 1 na laatste letter van de titel;
De op 1 na laatste letter van de titel:
Laatste letter van het 2e woord:
2e letter van het tweede woord van de titel:
Derde letter van de titel:
quote:0?
Op dinsdag 3 juni 2003 23:50 schreef ranja het volgende:
Ik herken er 0 maar heb nog geen zin in slapen
dus ik hoop dat-ie snel geraden wordt...
quote:Ik ook. Ik herken er 2, maar ik weet de namen niet. Maar ik wil ook nog niet slapen
Op dinsdag 3 juni 2003 23:54 schreef Bijna35 het volgende:[..]
0?
![]()
quote:Tja
Op dinsdag 3 juni 2003 23:54 schreef Bijna35 het volgende:[..]
0?
![]()
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:20 schreef mamamiep het volgende:[..]
Sinds wanneer staat er Ranking
![]()
?
Okee, dan maar een graadje lager. De volgende foto kun je zien als een vervanger van de derde foto.
quote:Leuke film in de sneak?
Op dinsdag 3 juni 2003 23:56 schreef Gorro het volgende:[..]
quote:Menen jullie dat nou. Vooral die laatste moetecht eigenlijk iedereen die maar een heel erg klein beetje weet van films wel kennen!
Op dinsdag 3 juni 2003 23:55 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ik ook. Ik herken er 2, maar ik weet de namen niet. Maar ik wil ook nog niet slapen
.
quote:Plaatje nr. 4
Op dinsdag 3 juni 2003 23:57 schreef Bijna35 het volgende:
Er staat zo ongeveer een van de beroemdste films aller tijden tussen
quote:Tja ik ken de meest vage films wel en de meest bekende niet. Soms
Op dinsdag 3 juni 2003 23:57 schreef Bijna35 het volgende:
Er staat zo ongeveer een van de beroemdste films aller tijden tussen
quote:Ja, guh-wel-dig
Op dinsdag 3 juni 2003 23:57 schreef victorinox het volgende:[..]
Leuke film in de sneak?
quote:Zoals ik al zei, vast een Morricone film.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:58 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Menen jullie dat nou. Vooral die laatste moetecht eigenlijk iedereen die maar een heel erg klein beetje weet van films wel kennen!
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:59 schreef Gorro het volgende:[..]
Ja, guh-wel-dig
Kangaroo Jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |