login: fok
ww: league
dus voor de liefhebbers
http://wimbledon.sportdreams.nl/
ps - ik hoop niet dat dit als Spam wordt betiteld - lijkt me gewoon lachen om met een aantal mensen dit spelletje te spelen...
quote:Die is cool idd
Op maandag 23 juni 2003 17:20 schreef G1Ace het volgende:
er is ene oude gast, brahami ofzo, uit iran, die is altijd grappig om naar te kijken op wimbledon
Altijd een smaakmaker op die seniorentoernooitjes. Speelde ook nog in Eindhoven op dat toernooi dat door Haarhuis werd georganiseerd ![]()
Speelt volgens mij zelfs nog Davis Cup voor Iran.
quote:Moet je nog voor betalen ook.. lekker dan
Op maandag 23 juni 2003 17:18 schreef thomba het volgende:
Doen er hier nog mensen mee met de Wimbledon Manager van Sportdreams? Ik heb een subleague aangemaaktlogin: fok
ww: leaguedus voor de liefhebbers
http://wimbledon.sportdreams.nl/
ps - ik hoop niet dat dit als Spam wordt betiteld - lijkt me gewoon lachen om met een aantal mensen dit spelletje te spelen...
quote:Dat lukt dan toch nooit meer vandaag???
Op maandag 23 juni 2003 17:04 schreef halvarine het volgende:[..]
Dat duurt nog even, deze partij is bezig:
Ai Sugiyama (JPN)[13] v. Lucie Ahl (GBR) en daar staat het 2-3
daarna:
Vera Zvonareva (RUS)[16] v. Evie Dominikovic (AUS)en daarna:
Arvind Parmar (GBR) v. Sjeng Schalken (NED)[8]Gelukkig zijn het vrouwen, dat gaat wat vlugger.
Dus hoe lang gaat het duren?? Dat zal nog wel een uur of 3 duuren!!
quote:'t is daar een uurtje vroeger, dus ze zullen iig vandaag starten en als het geen lange 5 setter wordt zullen ze het wel halen voordat de duisternis invalt
Op maandag 23 juni 2003 17:26 schreef Golfen het volgende:Dat lukt dan toch nooit meer vandaag???
quote:en zolang het niet gaat regenen...
Op maandag 23 juni 2003 17:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
't is daar een uurtje vroeger, dus ze zullen iig vandaag starten en als het geen lange 5 setter wordt zullen ze het wel halen voordat de duisternis invalt
quote:Lag in Wimbledon ook een keer zo' n ballenjongen onder dat dekzeil tijdens de regen?
Op maandag 23 juni 2003 17:32 schreef keijz het volgende:[..]
en zolang het niet gaat regenen...
quote:Ja, 2 jaar geleden geloof ik. Hij hield er de nodige kneuzingen aan over
Op maandag 23 juni 2003 17:34 schreef Golfen het volgende:
Lag in Wimbledon ook een keer zo' n ballenjongen onder dat dekzeil tijdens de regen?
Zeer laag rally-gehalte tot dusver.
J.
quote:He, kijk eens aan, denk je Star Trek te gaan kijken, is er tennis. Maar gelukkig wel een Nederlander!
Op maandag 23 juni 2003 17:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van Lottum breekt Kuerten
(breakpoint!)
-edit-
en de break!
[Dit bericht is gewijzigd door Againzender op 23-06-2003 17:54]
Gravelspeler dat wel. maar ook wel eens de kwartfinale hier gehaalt.
Dat hoorde ik net op RTL5, is Martin niet een van de oudste spelers of misschien wel de oudste speler op Wimbledon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |