quote:En wat voor pijltjes gooien
Op zondag 6 juli 2003 20:27 schreef tong80 het volgende:
Terwijl men in Nederland naar pijltjes gooien keek, was Tong getuige van een historische overwinning van Martina Navratilova.Thanks BBC.
quote:Hopen dat deze vooruitzienende blik zich voortzet naar de tour
Op woensdag 25 juni 2003 12:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:De 1e interessante partij op het centre court vandaag is Federer - Koubek. Voor mij is Federer de absolute topfavoriet voor de eindzege, dus Koubek mag genieten van 3 sets op het Centre Court en daarna 2 weken op vakantie
Geweldig tennis de afgelopen weken, ik heb echt genoten en ik denk velen met mij.
Mooi begin van deze sportzomer.
Zonder Jacco en Jan zou het er anders uit hebben gezien maar ok.
en die Mantingh hoeft niet terug te komen ...
[Dit bericht is gewijzigd door olavski op 06-07-2003 22:12]
quote:
Op zondag 6 juli 2003 22:10 schreef olavski het volgende:
Nog even de complimenten voor RTL5, prima progamma.
quote:Ook leuk dat ze de legendarische overwinning van Martina Navratilova niet rechtstreeks hebben uitgezonden.
Op zondag 6 juli 2003 22:10 schreef olavski het volgende:
Nog even de complimenten voor RTL5, prima progamma.
quote:Pijltjes gaan voor tong
Op zondag 6 juli 2003 22:14 schreef tong80 het volgende:[..]
Ook leuk dat ze de legendarische overwinning van Martina Navratilova niet rechtstreeks hebben uitgezonden.
programma van RTL5 was idd zeer geslaagd
dus wilfred, mc, jan & jacco bedankt!
Ze lieten toen opeens de kwartfinale van Schalken zien omdat ie zover kwam.
Ik verwacht eigenlijk wel dat ze veel/meer laten zien van het laatste Grand Slam toernooi van het jaar.
het zou WEL vet zijn als ook de US Open door RTL5 gedaan zou worden
quote:Die herinner ik me en ik ben er toen tegenin gegaan. De mond gesnoerd dus, moet kunnen
Op zondag 6 juli 2003 21:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Uit [Tennis] Wimbledon 2003, part four
Voor mij is Federer de absolute topfavoriet voor de eindzege,
Helaas weinig gezien van de halve en de finale. Zo goed als niks eigenlijk, zat op een camping.
Maar ik begrijp dat zn niveau in die 2 potten legendarisch was. Te gek!
Gelukkig wel de tranen aan het eind van het interview op de baan gezien en die jankende Zwitser op de tribune. Mooie televisie
quote:Ik had niet gedacht dat ie zo emotioneel zou zijn.
Op maandag 7 juli 2003 17:53 schreef Riert het volgende:[..]
Die herinner ik me en ik ben er toen tegenin gegaan. De mond gesnoerd dus, moet kunnen
Helaas weinig gezien van de halve en de finale. Zo goed als niks eigenlijk, zat op een camping.
Gelukkig wel de tranen aan het eind van het interview op de baan gezien en die jankende Zwitser op de tribune. Mooie televisie
Federer leek mij wel een koele kikker.
quote:heb ik ook al zovaak gevraagd, maar nooit iemand die het weet
Op maandag 7 juli 2003 21:17 schreef Perfect het volgende:
Hoe heette dat liedje dat op het eind werd gebruikt?
quote:Geeft niks, het was meer gebaseerd op hoop dan op feiten. Het speltechnische talent heeft het gewonnen van de power en dat vind ik vooral leuk
Op maandag 7 juli 2003 17:53 schreef Riert het volgende:Die herinner ik me en ik ben er toen tegenin gegaan. De mond gesnoerd dus, moet kunnen
quote:Vooral de halve finale was echt geweldig. 61 winners in 3 sets, nog nooit vertoond. De finale was eenzijdig, Federer was heer en meester en is maar op 1 punt een beetje in de problemen geweest, een forehand in de tiebreak van de 1e set. Voor de rest liep Phillipoussis achter de feiten aan
Het speltechnische talent heeft het gewonnen van de power en dat vind ik vooral leuk
[quote]
Het talent zal uiteindelijk belangrijker zijn dan de kracht
Dit is idd wel een mooie overwinning geweest ja..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |