Gezien het spel van Verkerk, moet ie op gras ook wel uit de voeten kunnen (als zijn volleys eenmaal lopen). Schalken heeft al bewezen op gras goed uit de voeten te kunnen, Krajicek uiteraard ook (die hoeft zich niet meer te bewijzen op gras) en Sluiter heeft het ook in zich vind ik.
Ik gok 3 Nederlanders bij de laatste acht (mits ze goed loten uiteraard)
Wat denken jullie??
quote:Ik denk hooguit 1 nederlander bij de laatste 8
Op dinsdag 3 juni 2003 23:10 schreef superdave het volgende:Ik gok 3 Nederlanders bij de laatste acht
(mits ze goed loten uiteraard)
Wat denken jullie??
quote:Daar heb je helemaal gelijk in
Op dinsdag 3 juni 2003 23:17 schreef NightH4wk het volgende:
Ik denk dat we dit jaar gewoon weer sportief doen en iemand uit een ander land laten winnen.
We zijn veels te sportief altijd bij tennis.
quote:1 nederlander bij de laatste 8 zou al heel mooi zijn. Elke nederlander meer is een wereldprestatie.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:10 schreef superdave het volgende:
Je kan er niet vroeg genoeg bijzijn.Gezien het spel van Verkerk, moet ie op gras ook wel uit de voeten kunnen (als zijn volleys eenmaal lopen). Schalken heeft al bewezen op gras goed uit de voeten te kunnen, Krajicek uiteraard ook (die hoeft zich niet meer te bewijzen op gras) en Sluiter heeft het ook in zich vind ik.
Ik gok 3 Nederlanders bij de laatste acht
(mits ze goed loten uiteraard)
Wat denken jullie??
Schalken en Krajicek kunnen wel ver komen. Mits ze verstoken blijven van de gebruikelijke pijntjes. Voornamelijk Krajicek moet daarmee oppassen omdat het voor hem eerder exit betekend van voor Schalken (die altijd wel pijntjes heeft)
Misschien kan Sluiter nog voor een kleine verrassing zorgen door een 3de of 4de ronde te halen.....
quote:Wat wil je daarmee bereiken?
Op woensdag 4 juni 2003 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil Siemerink terug.
quote:Nou, ik vond hem een van de leukste spelstijlen hebben van het hele circuit. Dus dan zou ik leuke wedstrijden om te kijken hebben.
Op woensdag 4 juni 2003 10:49 schreef superdave het volgende:[..]
Wat wil je daarmee bereiken?
quote:Dan wil ik Boris Becker op 't gras zien
Op woensdag 4 juni 2003 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil Siemerink terug.
quote:JAAA!
Op woensdag 4 juni 2003 11:04 schreef fotoloog het volgende:
laten we dan meteen McEnroe en Borg ook vragen!
quote:Ik hoop het wel, maar ik vrees van niet. Hij is nog weinig in actie gekomen dit jaar.
Op woensdag 4 juni 2003 13:52 schreef fotoloog het volgende:
iemand enig idee of ivanisevic dit jaar meedoet?
quote:dat denk ik dus ook!
Op woensdag 4 juni 2003 23:04 schreef Linz het volgende:
Met Verkerk's service zal ie zeker de kwartfinales bereiken, mark my words
quote:Zeker niet
Op woensdag 4 juni 2003 23:04 schreef Linz het volgende:
Met Verkerk's service zal ie zeker de kwartfinales bereiken, mark my words
zijn returns zijn te zwak daarvoor.
Misschien als een beetje goeie loting heeft komt hij een paar rondjes ver (3de ronde ofzo) maar echt veel verder komt hij niet.
Maar goed we zullen het zien.
quote:Uhuh? Op roland garros raakt ie ze anders wel goed. Ja ok, langzame ondergrond, maar als hij in deze vorm blijft kan hij wel zo ver reiken.
Op woensdag 4 juni 2003 23:21 schreef Komakie het volgende:[..]
Zeker niet
zijn returns zijn te zwak daarvoor.
Misschien als een beetje goeie loting heeft komt hij een paar rondjes ver (3de ronde ofzo) maar echt veel verder komt hij niet.
Maar goed we zullen het zien.
quote:ik weet bijna zeker dat het niet zal gebeuren (mja Roland Garros had ik ook niet verwacht) want je onderschat echt heel snel het verschil tussen gras en Gravel. daarnaast is Verkerk erg goed in het wegslaan van ballen die niet onder zijn knie komen. Op gravel krijg je niet veel van dat soort ballen. Op gras krijg je ze des te meer.
Op woensdag 4 juni 2003 23:38 schreef Linz het volgende:[..]
Uhuh? Op roland garros raakt ie ze anders wel goed. Ja ok, langzame ondergrond, maar als hij in deze vorm blijft kan hij wel zo ver reiken.
Het heeft meer factoren te maken dan alleen maar met vorm. Ervaring is op gras ook erg belangrijk. En dat is nou net een belangrijk onderdeel dat Verkerk nog niet heeft. Maar goed ik hoop natuurlijk dat hij ver komt, net als de rest van de nederlanders. Maar ik heb geen hoge verwachtingen.
ik denk dat Sluiter wel eens gekke dingen kan gaan doen. Ik denk dat Schalken er vrij snel uit gaat (3de of 4de ronde) want het gaat niet helemaal zoals hij wil de laatste tijd. Krajicek hoop ik echt dat hij nog 1 keer ver kan komen maar dat is erg afhankelijk van de hoeveelheid wedstrijden op Rosmalen en de lengte van z'n partijen op Wimbledon. Als het allemaal te lang duurt en te veel is, gaat hij er naar een paar rondes uit.
quote:wimbledon hanteert van oudsher z`n eigen criteria,dus ik denk dat verkerk niet bij de eerste 16 zal zitten.
Op vrijdag 13 juni 2003 17:59 schreef tukkeronline het volgende:
wanneer is de plaatsingslijst eigenlijk bekend? Met een beetje geluk zitten Verkerk en Schalken bij de eerste 16. Kunnen ze goed van profiteren
quote:Typisch Engels, altijd alles anders doen.
Op vrijdag 13 juni 2003 18:02 schreef fotoloog het volgende:[..]
wimbledon hanteert van oudsher z`n eigen criteria,dus ik denk dat verkerk niet bij de eerste 16 zal zitten.
quote:Als ze eerst eens rechts gingen rijden.
Op vrijdag 13 juni 2003 19:47 schreef Leatherface het volgende:[..]
Typisch Engels, altijd alles anders doen.
quote:Nou ja, er zijn er toch 32 sinds vorig jaar.
Op vrijdag 13 juni 2003 18:02 schreef fotoloog het volgende:[..]
wimbledon hanteert van oudsher z`n eigen criteria,dus ik denk dat verkerk niet bij de eerste 16 zal zitten.
Als ze nou zo eigenwijs zijn dat ze Krajicek er bij zetten zouden we (voor het eerst ooit?) 3 geplaatste spelers bij een grand slam hebben.
Maar ook 2 zou al vrij uniek zijn.
quote:Daar hoef je niet op te rekenen.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als ze nou zo eigenwijs zijn dat ze Krajicek er bij zetten zouden we (voor het eerst ooit?) 3 geplaatste spelers bij een grand slam hebben.
quote:Kunnen we gewoon niet maken.Eigenlijk dan.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:58 schreef zjroentje het volgende:[..]
Daar hoef je niet op te rekenen.
quote:Dadelijk krijgt Borg het lumineuze idee om zich in te schrijven.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:59 schreef mitt het volgende:[..]
Kunnen we gewoon niet maken.Eigenlijk dan.
Maar als oud-winaar zouden ze dat wel moeten doen.Maar dan ook Ivanisevic ook.Maar dat kan niet...want die tennist beroerd nu.
Dus het zal wel niet
quote:Helderziende.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:59 schreef Bullshaai het volgende:
ik denk 2 belgische meisjes
quote:ook wel eens Krajicek en Siemerink meen ik me vaag van lang geleden te herrineren.
Op vrijdag 13 juni 2003 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, hebben we eik ooit wel eens 2 geplaatste spelers gehad bij een Grand Slam? Ik kan me alleen Krajicek en Schultz herinneren, maar goed, dat was 1 in het mannentournooi en 1 in het vrouwentournooi.
quote:Seeds will be announced on Tuesday 17th June.
Op vrijdag 13 juni 2003 17:59 schreef tukkeronline het volgende:
wanneer is de plaatsingslijst eigenlijk bekend?
quote:Da's een beetje voorbarig. Hij heeft nauwelijks ervaring op gras, Rosmalen word pas zijn eerste toernooi op gras.
Op zaterdag 14 juni 2003 19:59 schreef Buijssen het volgende:tot in de halve finale martin
quote:tuurlijk jong
Op zaterdag 14 juni 2003 19:59 schreef Buijssen het volgende:
Verkerk 15e geplaatst![]()
dat zei die vanmorgen op radio 538 in gesprek met edwin evers
tot in de halve finale martin
droom lekker verder
Al zou het heel kewl zijn als hij het wel zou halen
Ik zou het idd wel heel erg vet vinden als Krajicek weer ver komt! Hopelijk gunstige loting
quote:Inderdaad. Maar goed, paar jaar geleden hebben we er volgens mij ook wel eens zo veel gehad, met Wessels en Kempes die in het hoofdtournooi mochten beginnen. En dan hadden we ook nog eens minstens 2 vrouwen.
Op zondag 15 juni 2003 13:40 schreef tukkeronline het volgende:
Ach, nu kun je er nog weinig over zeggen! Pas als de loting bekend is, kun je specifieker worden. Ben wel benieuwd naar de prestaties van Schalken, Verkerk, Sluiter, Krajicek en van Lottum (toch?). Zijn er eigenlijk best veel!
quote:Zou wel stoer zijn.
Op zondag 15 juni 2003 21:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
We kunnen dit jaar geen mixed double krajicek/krajicek verwachten, maar Michaella zei dat ze goede hoop heeft voor volgend jaar.
quote:Zeer zonde.
Op zondag 15 juni 2003 18:51 schreef nikk het volgende:
Ivanisevic doet definitief niet mee. Doodzonde.
Niet dat ie in vorm was maar okay.
Hiervoor kwam ie volgens mij terug.
quote:Ik kan niet zeggen dat ik haar zal missen...
Op maandag 16 juni 2003 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Seles doet ook niet mee.
code:Men:
Seedings:
(World rankings in brackets)1, Lleyton Hewitt, Australia (2)
2, Andre Agassi, United States (1)
3, Juan Carlos Ferrero, Spain (3)
4, Roger Federer, Switzerland (5)
5, Andy Roddick, United States (6)
6, David Nalbandian, Argentina (9)
7, Guillermo Coria, Argentina (7)
8, Sjeng Schalken, Netherlands (12)
9, Rainer Schuettler, Germany (8)
10, Tim Henman, Britain (29)
11, Jiri Novak, Czech Republic (10)
12, Paradorn Srichaphan, Thailand (11)
13, Sebastien Grosjean, France (14)
14, Xavier Malisse, Belgium (31)
15, Arnaud Clement, France (30)
16, Mikhail Youzhny, Russia (25)
17, Gustavo Kuerten, Brazil (13)
18, Marat Safin, Russia (20)
19, Fernando Gonzalez, Chile (15)
20, Yevgeny Kafelnikov, Russia (23)
21, Martin Verkerk, Netherlands (16)
22, Felix Mantilla, Spain (17)
23, Agustin Calleri, Argentina (18)
24, Albert Costa, Spain (19)
25, Tommy Robredo, Spain (21)
26, James Blake, United States (27)
27, Younes El Aynaoui, Morocco (22)
28, Wayne Ferreira, South Africa (24)
29, Gaston Gaudio, Argentina (26)
30, Jarkko Nieminen, Finland (32)
31, Vincent Spadea, United States (33)
32, Juan Ignacio Chela, Argentina (34)
quote:Moya doet dus niet mee.
Op maandag 16 juni 2003 20:32 schreef Suijk het volgende:
Kijk eens aan, Sjeng 8e! Ze hebben weer hun eigen interpretatie aan de wereldranglijst gegeven. Dat Henman 10e staat is een grap, en wie is de nummer 4 van de wereldranglijst eigenlijk? Die staat er niet bij. Ook Malisse staat behoorlijk hoog.
quote:Wat een toeval. De persoon bij die het hoogst boven z'n wereldranglijstplek geplaatst is is een engelsman.
Op maandag 16 juni 2003 20:13 schreef mitt het volgende:code:Men:
Seedings:
(World rankings in brackets)1, Lleyton Hewitt, Australia (2)
2, Andre Agassi, United States (1)
3, Juan Carlos Ferrero, Spain (3)
4, Roger Federer, Switzerland (5)
5, Andy Roddick, United States (6)
6, David Nalbandian, Argentina (9)
7, Guillermo Coria, Argentina (7)
8, Sjeng Schalken, Netherlands (12)
9, Rainer Schuettler, Germany (8)
10, Tim Henman, Britain (29)
11, Jiri Novak, Czech Republic (10)
12, Paradorn Srichaphan, Thailand (11)
13, Sebastien Grosjean, France (14)
14, Xavier Malisse, Belgium (31)
15, Arnaud Clement, France (30)
16, Mikhail Youzhny, Russia (25)
17, Gustavo Kuerten, Brazil (13)
18, Marat Safin, Russia (20)
19, Fernando Gonzalez, Chile (15)
20, Yevgeny Kafelnikov, Russia (23)
21, Martin Verkerk, Netherlands (16)
22, Felix Mantilla, Spain (17)
23, Agustin Calleri, Argentina (18)
24, Albert Costa, Spain (19)
25, Tommy Robredo, Spain (21)
26, James Blake, United States (27)
27, Younes El Aynaoui, Morocco (22)
28, Wayne Ferreira, South Africa (24)
29, Gaston Gaudio, Argentina (26)
30, Jarkko Nieminen, Finland (32)
31, Vincent Spadea, United States (33)
32, Juan Ignacio Chela, Argentina (34)
quote:Tja, dat weet je van tevoren.
Op maandag 16 juni 2003 21:12 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Wat een toeval. De persoon bij die het hoogst boven z'n wereldranglijstplek geplaatst is is een engelsman.
Vind ik wel dat die Argentijnen veels te hoog staan.
Schalken iig tegen Parmar.
quote:Dat malisse zo hoog staat zeker niet
Op maandag 16 juni 2003 20:32 schreef Suijk het volgende:
Kijk eens aan, Sjeng 8e! Ze hebben weer hun eigen interpretatie aan de wereldranglijst gegeven. Dat Henman 10e staat is een grap, en wie is de nummer 4 van de wereldranglijst eigenlijk? Die staat er niet bij. Ook Malisse staat behoorlijk hoog.
Van Henman vind ik het nog redelijk normaal. Die heeft al meerdere keren de halve finale gehaald en gaat ook zeker dit jaar weer ver komen.
Alleen vind ik wel dat ze gewoon de wereldranglijst aan moeten houden en verder geen gezeur.
Krajicek - qualifier (tweede ronde waarschijnlijk Hewitt)
Van Lottum - Kuerten
Schalken - Parmar
Verkerk - qualifier
Sluiter - Kafelnikov
Ze hadden het beter kunnen treffen zullen we maar zeggen.
Volledige loting: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/draws/ms/r1s1.html
verkerk kan het lastig krijgen met kiefer (2e ronde)...
quote:Wat een klote loting
Op dinsdag 17 juni 2003 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Loting voor de Nederlanders:Krajicek - qualifier (tweede ronde waarschijnlijk Hewitt)
Van Lottum - Kuerten
Schalken - Parmar
Verkerk - qualifier
Sluiter - KafelnikovZe hadden het beter kunnen treffen zullen we maar zeggen.
Volledige loting: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/draws/ms/r1s1.html
Noujah met Roland Garros had elke nederlander wel een goeie loting dus dat trekt het weer recht.
Sluiter is in vorm dus die kan wel van Kafelnikov winnen. Daarna heeft hij nog een keer redelijk kans tegen Arazi of Popp. Maar eerst Kafelnikov pakken in dat geval.
Van Lottum komt niet ver. Die kan misschien de 2de ronde halen (Kuerten op gras is niet onmogelijk) maar daarna zal hij er wel uit gaan tegen (ik denk) Todd Martin.
Schalken heeft een redelijke loting hoewel hij Lapentti in de 2de ronde zou kunnen tegen komen. Ook zeker geen makkelijke tegenstander.
Verkerk heeft ook wel redelijk veel mazzel. Eerst tegen een qualifier en daarna nog een keer of tegen Kiefer. Kiefer heeft nog nooit wat gepresteerd op Wimbledon maar hij heeft wel vorige week de finale gehaald in halle. Lastig dus.
Er doet niet 1 nederlander mee aan de kwali's. Beetje jammer natuurlijk maar Van Scheppingen bijvoorbeeld heeft er voor gekozen om Rosmalen te spelen. net als de rest van de nederlanders....
quote:Zal wel meer euro's opleveren.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:19 schreef Komakie het volgende:
Er doet niet 1 nederlander mee aan de kwali's. Beetje jammer natuurlijk maar Van Scheppingen bijvoorbeeld heeft er voor gekozen om Rosmalen te spelen. net als de rest van de nederlanders....
quote:en als ie die al wint moet ie daarna tegen henman.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:19 schreef Komakie het volgende:
Verkerk heeft ook wel redelijk veel mazzel. Eerst tegen een qualifier en daarna nog een keer of tegen Kiefer. Kiefer heeft nog nooit wat gepresteerd op Wimbledon maar hij heeft wel vorige week de finale gehaald in halle. Lastig dus.
quote:Ja ik lees het op teletekst...te veel last van zijn arm blessure...
Op dinsdag 17 juni 2003 18:44 schreef golfer het volgende:
Krajicek trekt zich terug voor Wimbledon.
Hopen dat zijn zusje ons de komende jaren wat mooi tennis gaat laten zien
quote:Nou lijkt me echt het einde in zicht.
Op dinsdag 17 juni 2003 18:44 schreef golfer het volgende:
Krajicek trekt zich terug voor Wimbledon.
quote:Als hij slim is dan houdt hij er idd nu mee op. Hij heeft een mooie carriere gehad en veel bereikt maar nu kwelt hij zichzelf en zijn fans alleen maar door niet meer op de top te kunnen spelen.
Op woensdag 18 juni 2003 08:38 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nou lijkt me echt het einde in zicht.
Wel in en in triest dat zo iemand door lichamelijke ongemakken moet stoppen.
Agassi zit voor zover ik het kan zien in een makkelijke schemahelft, en ik verwacht dat die zonder al te veel moeite de finale haalt. Henman zit dan wel in de schemahelft van Agassi, maar Tim gaat het weer niet redden.
In die andere helft zitten dus Federer en Roddick, en ik voorspel dat 1 van beiden de finale haalt. Hewitt en Schalken zit overigens ook in diezelfde schemahelft, maar ik schat de Zwitser en de Amerikaan wat hoger in.
quote:Van Scheppingen en Hemmes jr. kwamen in aanmerking voor een kwalificatieplekje.
Op donderdag 19 juni 2003 15:28 schreef SCH het volgende:
Voor zover ik kan zien doen er geen Nederlandse mannen aan de kwalificatie mee. Why not?
Ze moesten dus kiezen tussen het spelen van 3 zware wedstrijden in de kwali zonder punten te krijgen als ze vroegtijdig verloren en dus niet door de kwali's heen kwamen, of ze moesten kiezen voor Rosmalen waar ze sowieso voor de eerste ronde punten kregen omdat ze meteen in het hoofdtoernooi begonnen.
Vrij makkelijke keuze denk ik aangezien vooral Hemmes jr een paar gratis punten krijgt en hij nog heel weinig op gras heeft gespeeld en dus weinig kans had om door de kwalificaties te komen.
Wassen was misschien ook nog een optie voor de kwali's maar ik weet niet waarom hij niet mee doet. Hij heeft ook nog de kwali op Rosmalen mee gedaan.
quote:As usual.
Op donderdag 19 juni 2003 15:07 schreef Leatherface het volgende:
maar Tim gaat het weer niet redden.
quote:hahaha
Op vrijdag 20 juni 2003 08:24 schreef zjroentje het volgende:[..]
As usual.
neej hij gaat het echt weer niet redden. Hij heeft nu ook nog een slechte voorbereiding dus jah, het wil allemaal niet.
btw hij heeft gewoon te weinig kwaliteiten om Wimbledon te winnen. Hij is er alleen altijd goed door het publiek en voornamelijk ook omdat hij heel veel op gras traint dus hij is in het voordeel.
Maar verder...... neej
Als lucky loser ipv van Mauresmo.
Toch 1 Nederlandse vrouw in het toernooi.
Eerste ronde Parmar, natuurlijk niet onderschatten maar alle wildcardengelsen liggen er meestal weer snel uit. Dan Lapentti of Carlsen. Lapentti was vorig jaar kwartfinalist maar heeft volgens mij dit jaar nog niet zo veel gepresteerd.
Derde ronde eventueel Chela, lijkt me ook geen grasspeler, en dan daarna Todd Martin of Schuttler of zo.
Pas in de kwartfinale zou ie met Federer een echte topper treffen, maar die heeft nog wel eens moeite met presteren op grand slams.
Nou ja, voor hetzelfde geld krijgt Schalken natuurlijk net als op Roland Garros een blessure, maar als het een beetje meezit moet ie z'n prestatie van vorig jaar iig kunnen evenaren.
En Haarhuis gaat waarschijnlijk toch weer gewoon dubbelen, ondanks dat Studio Sport 2 weken geleden al een afscheidsfilmpje over hem uitzond.
Van Lottum speelt de derde wedstrijd op het Centre Court
Schalken speelt de vierde partij op baan 13 (weet niet of daar camera's bij zijn...maar moet haast wel met een Engelsman tegen een vrij hoog geplaatste speler...)
Noorlander speelt de tweede partij op baan 14
De overige Nederlanders beginnen dinsdag pas.
quote:Best vreemd, want ZO goed is Kuerten niet op gras. Heeft 3 jaar niet op Wimbledon gestaan. Maar goed, is wel een leuke ervaring.
Op zondag 22 juni 2003 15:38 schreef Bobu het volgende:
Inmiddels is de order of play bekend voor de eerste dag.Van Lottum speelt de derde wedstrijd op het Centre Court
quote:Vast wel. Er spelen alleen maar geplaatste spelers op baan 13.
Schalken speelt de vierde partij op baan 13 (weet niet of daar camera's bij zijn...maar moet haast wel met een Engelsman tegen een vrij hoog geplaatste speler...)
code:Ik ken nummer 12. Paradorn SRICHAPHAN (THA) helemaal niet. Heeft hij wel wat bereikt in het tennis of op Wimbledon dan?
1. Lleyton HEWITT (AUS)
2. Andre AGASSI (USA)
3. Juan Carlos FERRERO (ESP)
4. Roger FEDERER (SUI)
5. Andy RODDICK (USA)
6. David NALBANDIAN (ARG)
7. Guillermo CORIA (ARG)
8. Sjeng SCHALKEN (NED)
9. Rainer SCHUETTLER (GER)
10. Tim HENMAN (GBR)
11. Jiri NOVAK (CZE)
12. Paradorn SRICHAPHAN (THA)
13. Sebastien GROSJEAN (FRA)
14. Xavier MALISSE (BEL)
15. Arnaud CLEMENT (FRA)
16. Mikhail YOUZHNY (RUS)
17. Gustavo KUERTEN (BRA)
18. Marat SAFIN (RUS) *
19. Fernando GONZALEZ (CHI)
20. Yevgeny KAFELNIKOV (RUS)
Hij heeft ook alleen maar 1e en 2e rondes behaald op de Grand Slams... waarom staat ie zo hoog dan
quote:Goede prestaties in overige toernooien
Op zondag 22 juni 2003 20:12 schreef Golfen het volgende:
Ken hm nog niet.Hij heeft ook alleen maar 1e en 2e rondes behaald op de Grand Slams... waarom staat ie zo hoog dan
(dit jaar viel hij wel tegen op Ordina Open vond ik) maargoed,
wat niet is kan nog komen, toch
quote:Ach Sluiter speelde ook best wel goed dus tja, ik reken het Paradorn niet echt aan dat hij verloren heeft.
Op zondag 22 juni 2003 21:00 schreef Buijssen het volgende:
hij won vorig jaar nog van agassi!(dit jaar viel hij wel tegen op Ordina Open vond ik) maargoed,
wat niet is kan nog komen, toch
Hij is wel redelijk op gras. Heeft een goed service enzo. Maar hij is toch voornamelijk goed op het hard court. In de VS heeft hij vorig jaar in een aantal toernooien heel goed gespeeld. Daarom staat hij zo hoog.
Trouwens wel een mooie speler om naar te kijken. Mooi geslagen forehand en backhand. Alleen zijn service is wat minder mooi.
quote:Hard court is inderdaad zijn ondergrond. Indoor kan hij ook aardig uit te voeten. Op het einde van vorig jaar heeft hij zo best goede resultaten neergezet.
Op zondag 22 juni 2003 21:35 schreef Komakie het volgende:[..]
Ach Sluiter speelde ook best wel goed dus tja, ik reken het Paradorn niet echt aan dat hij verloren heeft.
Hij is wel redelijk op gras. Heeft een goed service enzo. Maar hij is toch voornamelijk goed op het hard court. In de VS heeft hij vorig jaar in een aantal toernooien heel goed gespeeld. Daarom staat hij zo hoog.
Trouwens wel een mooie speler om naar te kijken. Mooi geslagen forehand en backhand. Alleen zijn service is wat minder mooi.
Op gravel en in iets mindere mate op gras wordt onze Thaise vriend er makkelijk afgeketst.
quote:dan had ze achteraf toch beter die finale uit kunnen spelen
Op maandag 23 juni 2003 11:34 schreef mitt het volgende:
De kans dat Henin mee kan doen is slechts 50% of zo wordt beweerd.
quote:Is inderdaad een showcourt.
Op zondag 22 juni 2003 15:38 schreef Bobu het volgende:
quote:weet je ook hoe laat hij speelt?
Op maandag 23 juni 2003 11:41 schreef zjroentje het volgende:[..]
Is inderdaad een showcourt.
quote:Die kan heel sterk uit de hoek komen.
Op zondag 22 juni 2003 20:12 schreef Golfen het volgende:
Ken hm nog niet.Hij heeft ook alleen maar 1e en 2e rondes behaald op de Grand Slams... waarom staat ie zo hoog dan
quote:Hopen dat Verkerk dat service/volley spelletje een beetje door krijgt...
Op maandag 23 juni 2003 12:11 schreef Linz het volgende:
Echt klote dat hardhitters en hard serviceerders zoals roddick een grote kans hebben om te winnen op wimbledon.
Dan hebben we twee winners in het toernooi zitten...
quote:ik ben ook voor verkerk, maar ik vind over het algemeen dat harde serviceerders het spelletje niet eerlijk spelen,
Op maandag 23 juni 2003 12:13 schreef Sh4keM het volgende:[..]
Hopen dat Verkerk dat service/volley spelletje een beetje door krijgt...
Dan hebben we twee winners in het toernooi zitten...
quote:Hoezo niet? Het is toch net zo'n kwaliteit als iemands 'vast zijn'
Op maandag 23 juni 2003 12:17 schreef Linz het volgende:[..]
ik ben ook voor verkerk, maar ik vind over het algemeen dat harde serviceerders het spelletje niet eerlijk spelen,
quote:harde serveerders krijgen veel vrije punten met hun aces, je kan net zo tegen een ballenmachine spelen.
Op maandag 23 juni 2003 12:19 schreef Sh4keM het volgende:[..]
Hoezo niet? Het is toch net zo'n kwaliteit als iemands 'vast zijn'
quote:Gaat dat ook niet op voor iemand die heel vast is. Als je tegen Sjeng Schalken speelt kun je ook net zo goed tegen een muur spelen...?
Op maandag 23 juni 2003 12:22 schreef Linz het volgende:[..]
harde serveerders krijgen veel vrije punten met hun aces, je kan net zo tegen een ballenmachine spelen.
quote:Sjeng speelt de vierde partij. Laat op de middag dus.
Op maandag 23 juni 2003 12:10 schreef Linz het volgende:[..]
weet je ook hoe laat hij speelt?
Van Lottum speelt de derde partij.
quote:
Geldbeluste spelers
dreigen met boycot
LONDEN - Wimbledon is op dag één onaangenaam verrast door een dreigement van de toonaangevende tennissers om het grastoernooi volgend jaar te boycotten. De spelers willen meer prijzengeld.De organisatie van tennisprofessionals ATP hield zaterdag een bijeenkomst waarop ongeveer honderd spelers aanwezig waren. Daar zetten de tennissers hun eis om meer prijzengeld kracht bij door te dreigen naar andere toernooien uit te wijken waar de verdiensten groter zijn.
De ATP zelf liet zich evenmin onbetuigd. De organisatie wil ook een groter deel van de inkomsten van de vier grandslamtoernooien om de eigen toernooien te kunnen spekken. Een woordvoerder liet al doorschemeren dat er plannen zijn voor lucratieve toernooien die tegelijkertijd plaatshebben met de grandslams.
Wimbledon heeft dit jaar een prijzengeld van in totaal 13,4 miljoen euro. Voor het mannentoernooi is 6,7 miljoen euro beschikbaar. Vorig jaar draaide Wimbledon een winst van 36,8 miljoen euro. Dat geld wordt volgens de organisatie, de All England Club, in zijn geheel geïnvesteerd in het Britse tennis.
"Ik moet toegeven dat het behoorlijk teleurstellend is om Wimbledon te moeten beginnen met dit nieuws", zei Chris Gorringe, directeur van de All England Club. "Wij vinden dat we de spelers heel redelijk belonen. Beter dan elk ander toernooi in de wereld. We zullen in gesprek moeten met de ATP en de spelers om hen uit te leggen waarom zij niets te klagen hebben."
quote:nee, omdat hij met tennis zijn punten pakt. Harde serviceerders komen als ze in vorm zijn meestal niet toe aan het spelen van een rally.
Op maandag 23 juni 2003 12:29 schreef Sh4keM het volgende:[..]
Gaat dat ook niet op voor iemand die heel vast is. Als je tegen Sjeng Schalken speelt kun je ook net zo goed tegen een muur spelen...?
quote:
Op maandag 23 juni 2003 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, dat investeren in het britse tennis werpt niet echt veel vruchten af dan. Alleen Henman en Rusedski staan bij de top 100 en die laatste is ook nog eens genaturaliseerd.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 12:48 schreef Linz het volgende:
En waarom krijgen vrouwen niet evenveel dan?
quote:ja, zeker omdat ze weinig sets spelen...ik vind het maar nep, hoor...
Op maandag 23 juni 2003 12:50 schreef zjroentje het volgende:[..]
quote:Kom op zeg.
Op maandag 23 juni 2003 12:51 schreef Linz het volgende:[..]
ja, zeker omdat ze weinig sets spelen...ik vind het maar nep, hoor...
De inspanning die een vrouw moet leven is toch stukken minder dan de inspanning die een man moet leveren.
Die vrouwen hebben pas recht van spreken als ze ook elke wedstrijd een best-of-five spelen.
quote:Triest.
Op maandag 23 juni 2003 12:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
USopen geeft allebei wel evenveel.
quote:waarom laat de WTA geen best of five toe op grandslams voor vrouwen?
Op maandag 23 juni 2003 12:52 schreef zjroentje het volgende:[..]
Kom op zeg.
De inspanning die een vrouw moet leven is toch stukken minder dan de inspanning die een man moet leveren.
Die vrouwen hebben pas recht van spreken als ze ook elke wedstrijd een best-of-five spelen.
quote:Omdat ze om een toernooi te winnen een veeeeel kleinere inspanning moeten leveren dan de heren.
Op maandag 23 juni 2003 12:51 schreef Linz het volgende:[..]
ja, zeker omdat ze weinig sets spelen...ik vind het maar nep, hoor...
Zeker als je je bedenkt dat de gezusters Williams en de 2 Belgischen mijlen ver voorstaan op hun concurrentie, en 80% van het deelnemersveld in straight sets van de baan blazen.
De heren moeten over het algemeen een veel grote inspanning leveren om al de kwartfinale te halen.
quote:Zullen de dames zelf wel niet willen. Worden ze dadelijk ook nog moe.
Op maandag 23 juni 2003 12:54 schreef Linz het volgende:[..]
waarom laat de WTA geen best of five toe op grandslams voor vrouwen?
quote:Een gelijkgestemde.
Op maandag 23 juni 2003 12:55 schreef Leatherface het volgende:[..]
Omdat ze om een toernooi te winnen een veeeeel kleinere inspanning moeten leveren dan de heren.
Zeker als je je bedenkt dat de gezusters Williams en de 2 Belgischen mijlen ver voorstaan op hun concurrentie, en 80% van het deelnemersveld in straight sets van de baan blazen.
De heren moeten over het algemeen een veel grote inspanning leveren om al de kwartfinale te halen.
quote:Ook dat.
Op maandag 23 juni 2003 12:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien heeft het ook wel met sponsors te maken. Ik kijk b.v. bijna niet naar vrouwentennis. Dus als iedereen zoals ik is levert dat ook veel minder op.
Maar ik vind eigenlijk dat die vrouwen bepaald niet onderbetaald worden.
quote:toen hingis en kournikova nog regelmatig te zien waren was het wel leuk maar die zusjes williams is geen zak aan. Hingis had een supergoede techniek en won gewoon omdat ze heel goed kon tennissen, de zusjes williams winnen alleen maar omdat pa ze volstouwt met anabolen
Op maandag 23 juni 2003 12:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien heeft het ook wel met sponsors te maken. Ik kijk b.v. bijna niet naar vrouwentennis. Dus als iedereen zoals ik is levert dat ook veel minder op.
Waarom het leuk was om kournikova te zien spelen hoef ik niet eens uit te leggen volgens mij
quote:helemaal mee eens
Op maandag 23 juni 2003 13:06 schreef erikh het volgende:[..]
toen hingis en kournikova nog regelmatig te zien waren was het wel leuk maar die zusjes williams is geen zak aan. Hingis had een supergoede techniek en won gewoon omdat ze heel goed kon tennissen, de zusjes williams winnen alleen maar omdat pa ze volstouwt met anabolen
Waarom het leuk was om kournikova te zien spelen hoef ik niet eens uit te leggen volgens mij
quote:Anabolen? Ben je nou helemaal gek? Het zijn Amerikanen.
Op maandag 23 juni 2003 13:06 schreef erikh het volgende:[..]
de zusjes williams winnen alleen maar omdat pa ze volstouwt met anabolen
quote:Hamburgers dan
Op maandag 23 juni 2003 13:12 schreef Leatherface het volgende:[..]
Anabolen? Ben je nou helemaal gek? Het zijn Amerikanen.
quote:Net als Carl Lewis.
Op maandag 23 juni 2003 13:12 schreef Leatherface het volgende:[..]
Anabolen? Ben je nou helemaal gek? Het zijn Amerikanen.
quote:"Carl Lewis en andere Amerikanen gebruikte doping"
Op maandag 23 juni 2003 13:14 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Net als Carl Lewis.
.
echt klote, als ie hewitt had verslagen had hij een grote kans gehad om wimbledon te winnen. de partij was echt close
"Kunnen de mensen die spelen op baan 13 even een beetje doorslaan, we zitten te wachten op Sjeng"
*dank u*
quote:Yep, Schalken had helaas de ijzeren zenuwen niet om het af te maken.
Op maandag 23 juni 2003 13:18 schreef Linz het volgende:
zag net een terugblik op schalken - hewittecht klote, als ie hewitt had verslagen had hij een grote kans gehad om wimbledon te winnen. de partij was echt close
Sjeng had zeker Wimbledon kunnen winnen als ie Hewitt versloeg. Want als je in een Halve Finale op Wimbledon tegen Henman speelt weet je toch bij voorbaat dat je gaat winnen
quote:En ik blijf erbij, dat die lijnrechter achter de baan die laatste bal van Sjeng NIET uitgaf, maar omdat Hewitt zo viel de scheids de wedstrijd callde...man man wat was ik kwaad toen.
Op maandag 23 juni 2003 13:18 schreef Linz het volgende:
zag net een terugblik op schalken - hewittecht klote, als ie hewitt had verslagen had hij een grote kans gehad om wimbledon te winnen. de partij was echt close
quote:het was echt balen...
Op maandag 23 juni 2003 13:30 schreef Bobu het volgende:[..]
En ik blijf erbij, dat die lijnrechter achter de baan die laatste bal van Sjeng NIET uitgaf, maar omdat Hewitt zo viel de scheids de wedstrijd callde...man man wat was ik kwaad toen.
[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 23-06-2003 13:56]
quote:*Attentie, attentie*
Op maandag 23 juni 2003 13:19 schreef Sh4keM het volgende:
*Attentie, attentie*"Kunnen de mensen die spelen op baan 13 even een beetje doorslaan, we zitten te wachten op Sjeng"
*dank u*
"Doe maar vooral rustig aan. Ik ben pas om half 7 thuis, en Wimbledon heeft helaas geen live cam net als de ordina open..."
*dank u*
quote:
Op maandag 23 juni 2003 12:31 schreef zjroentje het volgende:[..]
Sjeng speelt de vierde partij. Laat op de middag dus.
Van Lottum speelt de derde partij.
quote:Maar dat komt omdat de beste 10 vrouwen bijna al het geld meenemen. In het vrouwentoernooi kan de nummer 20 van de wereld vrijwel niet in een Grand Slamfinale komen, dus iedereen buiten de top 20 verdient minder dan bij de mannen. Totaal is er meer geld te verdienen voor de mannen, hoewel het verschil kleiner wordt.
In tegenstelling tot wat vele mensen denken, verdienen de vrouwen over het algemeen op jaarbasis wel degelijk meer dan de mannen. Qua prijzenpot hebben Kim Clijsters en Justine Henin-Hardenne in die volgorde het meeste verdiend van alle tennissers (dus ook de mannen) in 2003. En terecht, vrouwentennis is veel leuker.
Ik zat net nog eens de plaatsing van de geplaatste spelers te kijken en het maffe is dat in de 1/4 finale nr.1 Hewitt al tegen nr.5 Roddick, moet, terwijl het logischer is dat hij dan tegen nr.8 Schalken speelt. In feite staat Schalken op de plek van de nummer 5 .
Bij de vrouwen doen ze de nummering weer anders. Daar zitten de Williamszusjes niet in dezelfde helft, terwijl ze de nummers 1 en 4 zijn. Rare jongens, die Engelsen.
quote:Gelukkig is het makkelijker om in het Engels te tellen
Op maandag 23 juni 2003 14:34 schreef Leatherface het volgende:
Na al die Roland Garros - gekte moet ik er toch weer even inkomen.
quote:Yep.
Op maandag 23 juni 2003 14:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Gelukkig is het makkelijker om in het Engels te tellen
Roddick is trouwens weer lekker bezig. Voor mij een van de grote favorieten, zo niet de grote favoriet, voor de titel.
quote:Wacht maar ff 2 weken en zeg wat je dan van het gras vindt
Op maandag 23 juni 2003 13:56 schreef Linz het volgende:
Dammnn, blijft een verademing te zien hoe groen het gras om wimbledon erbij ligt na al die slechte grasmatten van rosmalen
Nooit van hem gehoord, maar ik hoop wel dat ie wint.
quote:Had ook nooit van hem gehoord, maar wat een service heeft die vent.
Op maandag 23 juni 2003 15:13 schreef Leatherface het volgende:
Karlovic staat em nu lekker te raken tegen Hewitt.Nooit van hem gehoord, maar ik hoop wel dat ie wint.
Maar ja, wat wil je als je 2.08 m. bent.
Gewoon het beeld van de wedstrijd (Hewitt - Karlovic)
Anders ga ik m'n regendans doen...........
quote:gaat dus de goede kant op
Op maandag 23 juni 2003 15:40 schreef fotoloog het volgende:
hewitt krijgt het benauwd!! 3-1 achter in de 3e set.
quote:Die heeft de beslissende 5e set gewonnen.
Op maandag 23 juni 2003 15:57 schreef Sh4keM het volgende:
Wat is er met die thai gebeurd?
quote:lol, is dat zijn achtergrond? Het zou inderdaad leuk zijn. Toch denk ik nog steeds dat Hewitt terugkomt...
Op maandag 23 juni 2003 15:57 schreef golfer het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als het iemand die nog nooit in het hoofdtoernooi van een grand-slam heeft gestaan en die het na 10 pogingen dan nu voor het eerst is gelukt om via de qualifying in een hoofdtoernooi te komen, gelijk in de eerste ronde de nummer 1 van de wereld van de baan mept.
quote:Als vanouds.
Op maandag 23 juni 2003 15:59 schreef forza22 het volgende:
noorlander gaat niet goed, eerste set verloren met 6-2
J.
quote:Hewitt is natuurlijk wel een vechtertje, die tot het laatst blijft knokken voor zijn kansen, dus het zit er wel in dat ie het nog redt, maar dan heeft ie in ieder geval al een vijfsetter in de benen.
Op maandag 23 juni 2003 15:59 schreef Suijk het volgende:Toch denk ik nog steeds dat Hewitt terugkomt...
quote:1 - 6 7 - 6 - 6 - 3 2 - 3 in het voordeel van Karlovic
Op maandag 23 juni 2003 16:12 schreef Sandworm het volgende:
Weet iemand de laatste stand tussen Karlovic en Hewitt?
quote:Jep, en dat is al mooi. Al is duidelijk dat Hewitt niet in zo'n vorm verkeert als vorig jaar en ik denk ook niet dat hij dit toernooi zal winnen. Is hij niet van coach verwisseld dit jaar?
Op maandag 23 juni 2003 16:07 schreef golfer het volgende:Hewitt is natuurlijk wel een vechtertje, die tot het laatst blijft knokken voor zijn kansen, dus het zit er wel in dat ie het nog redt, maar dan heeft ie in ieder geval al een vijfsetter in de benen.
Dat liveboard van Wimbledon doe 't niet bij mij, iemand nog ander livescoreboards?
quote:Die van mij doet het ook niet, zal wel met die vuur-muur te maken hebben. Ik houd me ook aanbevolen voor een site waar ik de stand kan volgen.....
Op maandag 23 juni 2003 16:18 schreef olavski het volgende:Dat liveboard van Wimbledon doe 't niet bij mij, iemand nog ander livescoreboards?
quote:Wat zeg ik!? BREAK!
Op maandag 23 juni 2003 16:24 schreef Stefkuh het volgende:
Wat staat die Karlovic te spelen joh! Nooit van gehoord, maar unne goeie! En hij mag dan wel 208 centimetertjes lang zijn, hij serveert niet alleen goed, volley, for- backhand (ietsje minder). En hoppaa Breakpoint nu!
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 23-06-2003 16:26]
Ik zal er geen traan om laten.
J
quote:dat zou een sensatie kunnen worden!
Op maandag 23 juni 2003 16:25 schreef golfer het volgende:
Karlovic breekt Hewitt weer en lijdt met 5-4 en kan gaan serveren voor de wedstrijd.
Nog 2
quote:Me neither.
Op maandag 23 juni 2003 16:26 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik zal er geen traan om laten.J
Lijkt me grappig wanneer Karlovic zijn matchpoint benut door de knieen zakt, zijn vuist balt en keihard "C'MON" naar Hewitt schreeuwt
quote:is pas de 2e keer in de geschiedenis van wimbledon als ik me niet vergis. einde 60-er jaren, 1967 was het ook zo. Weet alleen niet meer hoe hij heet. Santana of zo.
Op maandag 23 juni 2003 16:30 schreef Leatherface het volgende:
De titelverdediger in de eerste ronde naar huis.
quote:En afgelopen.
Op maandag 23 juni 2003 16:32 schreef golfer het volgende:
Noorlander bewijst weer eens dat ze niets te zoeken heeft op Wimbledon.
Tegenstandster leidt in de tweede set met 5-2 en kan gaan serveren voor de match.
Tering wat heeft die gast veel pindakaas gegeten!!
quote:Pssst... die partij is al afgelopen.
Op maandag 23 juni 2003 16:52 schreef ChillyWilly het volgende:
Karlovic is Hewitt aan het slopenTering wat heeft die gast veel pindakaas gegeten!!
quote:Hey!! niets slechts over Verkerk he!
Op maandag 23 juni 2003 16:53 schreef halvarine het volgende:
Verkerk mag blij zijn als hij door de eerste ronde komt.
quote:hey verrek... net stond er nog live bij
Op maandag 23 juni 2003 16:54 schreef golfer het volgende:[..]
Pssst... die partij is al afgelopen.
RTL-5 zendt herhaling uit.
quote:Op dit moment is Verkerk mijn grote held. Maar op gras moet ie nog een jaartje wennen ben ik bang!!
Op maandag 23 juni 2003 16:54 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Hey!! niets slechts over Verkerk he!
Dadelijk van Lottum!!!!! Na Clijsters maar die staat 5-0 voor!!
[Dit bericht is gewijzigd door halvarine op 23-06-2003 16:59]
quote:da's toch niet slecht? Ik denk ook dat hij blij is en het toernooi geslaagd vindt als hij een ronde overleeft.
Op maandag 23 juni 2003 16:54 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Hey!! niets slechts over Verkerk he!
Te gek van Hewitt!!
quote:Ik ben ongeduldig ik weet het
Op maandag 23 juni 2003 16:54 schreef ChRoNiC het volgende:
Wanneer gaat schalken spelen?
quote:Zelfde vraag!!
Echt lachen van die Hewitt
quote:Ik dacht er ook al aan... Hewitt ligt eruit... Schalken wint nu Wimbledon!!!!!
Op maandag 23 juni 2003 16:58 schreef Buijssen het volgende:
en Hewitt is eruit
weg open voor schalken zou ik zeggen
(als dan ook roddick en federer ff eruit vliegen)
quote:Dat duurt nog even, deze partij is bezig:
en daarna:
Arvind Parmar (GBR) v. Sjeng Schalken (NED)[8]
Gelukkig zijn het vrouwen, dat gaat wat vlugger.
Dus hoe lang gaat het duren?? Dat zal nog wel een uur of 3 duuren!!
[Dit bericht is gewijzigd door halvarine op 23-06-2003 17:05]
quote:hierna nog een damespot op court 13 en dan sjeng
Op maandag 23 juni 2003 17:04 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik word genegeerd
quote:Laatste partij op court 13, dus nog zeker 2 uur wachten.
Op maandag 23 juni 2003 17:03 schreef Golfen het volgende:[..]
Zelfde vraag!!
hoe laat ongeveer??
Echt lachen van die Hewitt
quote:Ok hey bedankt
Op maandag 23 juni 2003 17:04 schreef halvarine het volgende:[..]
Dat duurt nog even, deze partij is bezig:
Ai Sugiyama (JPN)[13] v. Lucie Ahl (GBR) en daar staat het 2-3
daarna:
Vera Zvonareva (RUS)[16] v. Evie Dominikovic (AUS)en daarna:
Arvind Parmar (GBR) v. Sjeng Schalken (NED)[8]Gelukkig zijn het vrouwen, dat gaat wat vlugger.
login: fok
ww: league
dus voor de liefhebbers
http://wimbledon.sportdreams.nl/
ps - ik hoop niet dat dit als Spam wordt betiteld - lijkt me gewoon lachen om met een aantal mensen dit spelletje te spelen...
quote:Die is cool idd
Op maandag 23 juni 2003 17:20 schreef G1Ace het volgende:
er is ene oude gast, brahami ofzo, uit iran, die is altijd grappig om naar te kijken op wimbledon
Altijd een smaakmaker op die seniorentoernooitjes. Speelde ook nog in Eindhoven op dat toernooi dat door Haarhuis werd georganiseerd
Speelt volgens mij zelfs nog Davis Cup voor Iran.
quote:Moet je nog voor betalen ook.. lekker dan
Op maandag 23 juni 2003 17:18 schreef thomba het volgende:
Doen er hier nog mensen mee met de Wimbledon Manager van Sportdreams? Ik heb een subleague aangemaaktlogin: fok
ww: leaguedus voor de liefhebbers
http://wimbledon.sportdreams.nl/
ps - ik hoop niet dat dit als Spam wordt betiteld - lijkt me gewoon lachen om met een aantal mensen dit spelletje te spelen...
quote:Dat lukt dan toch nooit meer vandaag???
Op maandag 23 juni 2003 17:04 schreef halvarine het volgende:[..]
Dat duurt nog even, deze partij is bezig:
Ai Sugiyama (JPN)[13] v. Lucie Ahl (GBR) en daar staat het 2-3
daarna:
Vera Zvonareva (RUS)[16] v. Evie Dominikovic (AUS)en daarna:
Arvind Parmar (GBR) v. Sjeng Schalken (NED)[8]Gelukkig zijn het vrouwen, dat gaat wat vlugger.
Dus hoe lang gaat het duren?? Dat zal nog wel een uur of 3 duuren!!
quote:'t is daar een uurtje vroeger, dus ze zullen iig vandaag starten en als het geen lange 5 setter wordt zullen ze het wel halen voordat de duisternis invalt
Op maandag 23 juni 2003 17:26 schreef Golfen het volgende:Dat lukt dan toch nooit meer vandaag???
quote:en zolang het niet gaat regenen...
Op maandag 23 juni 2003 17:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
't is daar een uurtje vroeger, dus ze zullen iig vandaag starten en als het geen lange 5 setter wordt zullen ze het wel halen voordat de duisternis invalt
quote:Lag in Wimbledon ook een keer zo' n ballenjongen onder dat dekzeil tijdens de regen?
Op maandag 23 juni 2003 17:32 schreef keijz het volgende:[..]
en zolang het niet gaat regenen...
quote:Ja, 2 jaar geleden geloof ik. Hij hield er de nodige kneuzingen aan over
Op maandag 23 juni 2003 17:34 schreef Golfen het volgende:
Lag in Wimbledon ook een keer zo' n ballenjongen onder dat dekzeil tijdens de regen?
Zeer laag rally-gehalte tot dusver.
J.
quote:He, kijk eens aan, denk je Star Trek te gaan kijken, is er tennis. Maar gelukkig wel een Nederlander!
Op maandag 23 juni 2003 17:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van Lottum breekt Kuerten
(breakpoint!)
-edit-
en de break!
[Dit bericht is gewijzigd door Againzender op 23-06-2003 17:54]
Gravelspeler dat wel. maar ook wel eens de kwartfinale hier gehaalt.
Dat hoorde ik net op RTL5, is Martin niet een van de oudste spelers of misschien wel de oudste speler op Wimbledon?
quote:Heel sneu om op zo'n manier te moeten opgeven, hij maakte een verkeerde beweging en zenuw in zijn rug zat beklemd.
Op maandag 23 juni 2003 18:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
blessure van Lottum
Daar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |