Vanaf dinsdag 7 januari op Net 5 om 20.30 uur: Everwood.
Kort stukje in het Nederlands:
Nadat zijn vrouw is omgekomen bij een auto-ongeluk, verhuist dr. Andrew Brown samen met zijn vijftienjarige zoon Ephram en zijn negenjarige dochtertje Delia naar het idyllische Everwood om daar een nieuwe start te maken.
Engels stukje:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Everwood, Colorado is a charming and picturesque little town tucked in among the majestic snowy peaks of the Rocky Mountains. It seems nothing ever changes in Everwood... until the day the Brown family arrives, searching for a place to heal their wounds and find out for themselves if small-town values can survive in a rapidly changing world. In this compelling new WB drama, the Browns' arrival will eventually change the lives of every citizen in Everwood.
In this family-drama series, Andrew Brown's (Treat Williams, Hollywood Ending,The Late Shift) own life changed forever the day his loving wife died. Up until then, he was a world-renowned neurosurgeon whose career always overshadowed his obligations as a parent. Now faced with the daunting task of raising his two kids, 9-year-old Delia (Vivien Cardone, A Beautiful Mind) and 15-year-old Ephram (Gregory Smith, The Patriot, Kate Brasher) by himself, Andrew trades in the New York skyline for the breathtaking vistas of the Rockies to settle in Everwood.
While both kids are deeply affected by the loss of their mother, little Delia adjusts quickly to her new surroundings - and the promise of her own horse - all the while keeping a watchful eye on the tumultuous relationship between her father and brother. But the sudden shift in everything he has ever known is hardest on Ephram, who resents all the years his father lavished on his career at the expense of his family.
When Andrew opens a free clinic for the citizens of Everwood, popular opinion is that he has lost his mind, but that doesn't stop one local character, Edna (Debra Mooney, Tootsie), from quickly applying for a job as his nurse and office manager. The person most disturbed by Dr. Brown's new clinic is Edna's son and the only other doctor in town, Dr. Harold Abbott (Tom Amandes, television's The Untouchables), who quickly forbids his children, 15-year-old Amy (Emily VanCamp, Glory Days) and 17-year-old Bright (newcomer Chris Pratt) to have anything to do with the Brown family. With the school bus driver, Mr. Irv (John Beasley, The Apostle), keeping watch over it all, traditions are changing overnight for the citizens of Everwood. What none of them understand is that the ripple effect of one woman's death can bring a lot of change - and a lot of good - not only to the people she loved, but to people she never met.
As people begin to drift in and out of the new clinic and the town's secrets are revealed one by one, Andrew realizes that moving to Everwood was only the first step in reclaiming his family. The town will come to trust and depend on his skills, but Andrew is left to wonder if he can maintain the promise he made to be a better father. He has a natural gift for neurosurgery, but he is just beginning to understand that parenting is something he will have to work at every day of his life.
From creator/executive producer Greg Berlanti (Dawson's Creek) and executive producer Mickey Liddell (Go), Everwood is produced by Everwood Utah, Inc. in association with and distributed by Warner Bros. Television, and pilot directed by Mark Piznarski (Once & Again, Relativity). From TheWB.com
--------------------------------------------------------------------------------
Openingspost heb ik "geleend" van Tom_Tom-
Hoe zal het aflopen met Colin? En hoe gaat het verder tussen Amy en Ephram?
[Dit bericht is gewijzigd door KiwiTjuHh op 03-06-2003 20:49]
quote:Ook maar gejat
Op dinsdag 3 juni 2003 20:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb lekker de leukste openingspost
quote:Dan maak je toch een nieuwe
Op dinsdag 3 juni 2003 20:46 schreef -Mk- het volgende:
Die openingspost is oooooooouuuuuuud.
quote:die is dus op slot gedaan
Op dinsdag 3 juni 2003 20:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Dan maak je toch een nieuwe
quote:Maar wel door mij gemaakt
Op dinsdag 3 juni 2003 20:46 schreef -Mk- het volgende:
Die openingspost is oooooooouuuuuuud.
quote:En terecht!
Op dinsdag 3 juni 2003 20:46 schreef -Mk- het volgende:[..]
die is dus op slot gedaan
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Openingspost heb ik "geleend" van mbn
quote:Sorry, ga het gelijk veranderen
Op dinsdag 3 juni 2003 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
.
quote:volgende week al laatste uitzending?
Op dinsdag 3 juni 2003 20:44 schreef -Mk- het volgende:
Hoop dat ze het volgende week , de laatste uitzending, wel goed voor mekaar hebben.
al bekend wat ervoor in de plaats komt?
* texelonia hoopt dat The Gilmore Girls terugkomen...
en wat zou er in die laatste aflevering gebeuren? Colin gaat dood ofzow? Of misschien dood, zodat het spannend is en je verder gaat kijken als het ooit weer terug komt..
Quote van everwood online spoilers:
quote:
Berlanti promises at least one overtly gay character before the end of the season.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:54 schreef CySt het volgende:
Ik heb hem al gezien en wat ik hierboven zei klopt wel. Sorry voor de spoiler
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:11 schreef -Mk- het volgende:
Die discolichten ertussen waren wel cool zeg.
quote:Wie zou dat dan zijn? Dr. Brown?
Op dinsdag 3 juni 2003 20:54 schreef CySt het volgende:
Quote van everwood online spoilers:
[..]
quote:kutbeeldkwaliteit..
Op dinsdag 3 juni 2003 21:11 schreef -Mk- het volgende:
Die discolichten ertussen waren wel cool zeg.
wedden dat ze gewoon een divx draaien daar bij net5?
quote:Plaats ze gewoon niet.
Op dinsdag 3 juni 2003 21:13 schreef CySt het volgende:[..]
je hoefde mijn post niet te lezen
quote:Ik ga ze er eens een mailtje over sturen. Toch eens kijken wat er nu aan de hand is
Op dinsdag 3 juni 2003 21:13 schreef reem het volgende:
wedden dat ze gewoon een divx draaien daar bij net5?
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Wie zou dat dan zijn? Dr. Brown?
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:49 schreef CySt het volgende:
Over Carl 1 woord: G A Y
Nu moet nina samen met andy of andy met gretchen
quote:Kun je dan mijn naam erook bij zetten wat dit is dus gewoon erg ruk.
Op dinsdag 3 juni 2003 21:14 schreef eborn het volgende:[..]
Ik ga ze er eens een mailtje over sturen. Toch eens kijken wat er nu aan de hand is
Niet dat ik de serie volg, maar vind het wel eigenaardig
En ik weet al waar die storing vandaan komt, het werd mede mogelijk gemaakt door Sky Radio 101 FM
quote:www.trancevibez.com/Everwood/afleveringen.php?id=22
Op dinsdag 3 juni 2003 21:31 schreef Cybart het volgende:
ik ben *schaam* in slaap gevallentell me , what happened?
quote:Ik niet ik weet de meeste namen uit mijn hoofd en ik weet afleveringnummers, inhoud enz. maar dat krijg je als je de hele tijd aan een site sleutelt
Op dinsdag 3 juni 2003 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ooh ja, die Gretchen.Ik ben echt slecht in namen.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:31 schreef Cybart het volgende:
ik ben *schaam* in slaap gevallentell me , what happened?
quote:Inderdaad, das prima van NET5!
Op dinsdag 3 juni 2003 21:41 schreef rooierooie het volgende:
De kwaliteit was niet goed, maar alles beter dan helemaal geen aflevering toch? Ik vind het juist wel leuk dat ze er alles aan doen om de uitzending gewoon door te laten gaan. Het zou echt zwaar irri zijn geweest als er opeens een herhaling was geweest ofzo.
quote:is je pa ook een excuus neger????
Op dinsdag 3 juni 2003 20:47 schreef Pikkebaas het volgende:
Die neger lijkt op m'n vader....
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:52 schreef blieblie het volgende:
Wanneer gaat dat kind nouw bovenop Ephram liggen???.
Colin is toch een eikel.
Wat ook wel leuk was was de volgende zin:
GO TO HELL
Genieten
(mind the p.i.)
quote:Nu al
Op dinsdag 3 juni 2003 23:17 schreef SmashBro het volgende:
Ik had trouwens vandaag al door dat Irv die voice-over is. Snel he?
Maar dus toch niet.
quote:Dat dacht ik dus ook, hij krijgt een hartaanval.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:24 schreef SmashBro het volgende:
Ik dacht vandaag dat Irv ging verzuipen. Zoals ze hem van beneden in het water filmden enzo, en hij zwom alsof ie ieder moment naar de bodem kon zakken. Ik zag al hele "I'll never let go, Jack"-taferelen voor me. Wat een dra-ma had dat geworden!Maar dus toch niet.
quote:Ze hadden de aflevering van vorige week wel mogen herhalen
Op dinsdag 3 juni 2003 21:41 schreef rooierooie het volgende:
De kwaliteit was niet goed, maar alles beter dan helemaal geen aflevering toch? Ik vind het juist wel leuk dat ze er alles aan doen om de uitzending gewoon door te laten gaan. Het zou echt zwaar irri zijn geweest als er opeens een herhaling was geweest ofzo.
Maar de beeldkwaliteit was echt bagger Net5 trekt z'n series tegenwoordig blijkbaar rechtstreeks van Kazaa .
quote:Ik kijk toevallig heel af en toe eens een aflevering en die van vandaag heb ik ook heel kort bekeken, maar de kwaliteit was idd bagger zeg... waar slaat dat op.. alsof ze het van de Tv opgenomen hebben en die band bij hun afspelen...
Op dinsdag 3 juni 2003 23:56 schreef SmashBro het volgende:
Die Cassandra gaat waarschijnlijk ook nog wel eens haar opwachting maken in Everwood. Hebben ze er weer een moeizame vader-kindrelatie bij om zoetsappig over te doen bij, daar houden de schrijvers nogal van geloof ik.
quote:oooooooh jaaaaaah,
Op woensdag 4 juni 2003 07:51 schreef Jambo het volgende:
Cassandra is de dochter van Irv.
quote:Precies! Daar zat ik ik ook aan te denken. Had wel een mooi dramatisch einde geweest, Ephram gered, Irv een hartaanval en dood, Carl homo, Colin die een operatie weigert
Op dinsdag 3 juni 2003 23:26 schreef -Mk- het volgende:[..]
Dat dacht ik dus ook, hij krijgt een hartaanval.
quote:Dat dacht ik ook ja
Op dinsdag 3 juni 2003 23:26 schreef -Mk- het volgende:[..]
Dat dacht ik dus ook, hij krijgt een hartaanval.
quote:kortom:
Op woensdag 4 juni 2003 14:36 schreef WheeleE het volgende:[..]
Precies! Daar zat ik ik ook aan te denken. Had wel een mooi dramatisch einde geweest, Ephram gered, Irv een hartaanval en dood, Carl homo, Colin die een operatie weigert
.
Wauw, perfect einde
quote:De Bevalling.
Op woensdag 4 juni 2003 11:05 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand al wat er in plaats van Everwood komt?
quote:Gadverdamme.
Op woensdag 4 juni 2003 17:18 schreef K-otic het volgende:
De Bevalling.
En dat Irv de voice-over is, daar kom ik dus nu pas achter . Ik vroeg me al steeds af wie die man nou was.
quote:dat had ik dus echt al vanaf de 1e aflevering door!!! en toen dacht ik dus dat alles om die Irv draaide, omdat het leek dat het uit zijn persoon verteld werd weet je wel.....
Op woensdag 4 juni 2003 17:39 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Gadverdamme.
En dat Irv de voice-over is, daar kom ik dus nu pas achter
. Ik vroeg me al steeds af wie die man nou was.
quote:ik zat eerst te twijfelen tussen Dr. Brown en irv. maar toen een keer dokter brown als laatste iets zei en toen die voice over er overheen ging hoorde je het gelijk
Op woensdag 4 juni 2003 17:43 schreef somegirl het volgende:[..]
dat had ik dus echt al vanaf de 1e aflevering door!!! en toen dacht ik dus dat alles om die Irv draaide, omdat het leek dat het uit zijn persoon verteld werd weet je wel.....
quote:Dat gevoel had ik eerst ook, maar ik ben er nu al een maandje achter
Op woensdag 4 juni 2003 17:39 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Gadverdamme.
En dat Irv de voice-over is, daar kom ik dus nu pas achter
. Ik vroeg me al steeds af wie die man nou was.
quote:Ik dacht eerst misschien Irv maar echt no way dr brown, deze stem is veel lager en ouder..
Op woensdag 4 juni 2003 17:47 schreef blieblie het volgende:[..]
ik zat eerst te twijfelen tussen Dr. Brown en irv. maar toen een keer dokter brown als laatste iets zei en toen die voice over er overheen ging hoorde je het gelijk
.
Onze doctor Brown dansend op een tafel...en er nog bij zingen ook...naja!!
quote:Ja dat vraag ik me ook af. Zou hij zelf hebben gezongen? Het lijkt wel erg op zn eigen stem...
Op zondag 8 juni 2003 16:20 schreef DUSHI82 het volgende:
Keek gisteren ook met verbazing naar "Hair"...Onze doctor Brown dansend op een tafel...en er nog bij zingen ook...naja!!
quote:Ja Boston Public is ook erg leuk!
Op dinsdag 10 juni 2003 21:28 schreef -Mk- het volgende:
Spanneeeeeeeeeeeend!Boston public
quote:leek er heel erg op....
Op dinsdag 10 juni 2003 21:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Owh nee.. is Collin dood?
of er moeten rare complicaties opgetreden zijn, en dat ie op het randje zit... maar dan zit je weer met de wens van colin.
[Dit bericht is gewijzigd door teckna op 10-06-2003 21:31]
quote:Ja, dat vond ik dus ook.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:30 schreef teckna het volgende:[..]
leek er heel erg op....
quote:Hoezo niet dan?
Op dinsdag 10 juni 2003 21:30 schreef -Mk- het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Colin dood is, maargoed
quote:Mjah, zou zo voorspelbaar zijn
Op dinsdag 10 juni 2003 21:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Hoezo niet dan?
quote:Ik denk t wel, dr brown keek niet al te vrolijk...
Op dinsdag 10 juni 2003 21:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Owh nee.. is Collin dood?
Iemand enig idee welk nummer ze speelden net voor het eind (amy was haar spullen aan t pakken ofzo ( zang van een man erbij, beetje aangrijpend nummer )) ??
quote:ja, dat nummer was wel cool...
Op dinsdag 10 juni 2003 21:32 schreef default het volgende:[..]
Ik denk t wel, dr brown keek niet al te vrolijk...
Iemand enig idee welk nummer ze speelden net voor het eind (amy was haar spullen aan t pakken ofzo ( zang van een man erbij, beetje aangrijpend nummer )) ??
heel seizoen wachten
quote:Ja, dat dan weer wel.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:32 schreef -Mk- het volgende:[..]
Mjah, zou zo voorspelbaar zijn
.
quote:Zonde idd, een van de weinig boeiende series op tv.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
....
heel seizoen wachten
quote:Absoluut... ik volg niet veel, maar ik was/ben hier een trouwe kijker van! Ik vind Ephram ook echt waanzinnig acteren!
Op dinsdag 10 juni 2003 21:35 schreef default het volgende:[..]
Zonde idd, een van de weinig boeiende series op tv.
quote:Ja balen
Op dinsdag 10 juni 2003 21:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, en nu weer zo lang wachten.
Ik denk trouwens dat Andy en zijn buurvrouw weleens wat zouden kunnen gaan krijgen in de vorm van een relatie?!
speculaties alom!
quote:Echt wel. Dit was een erg goede aflevering. Maar Boston Public is ook wel leuk
Op dinsdag 10 juni 2003 21:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, en nu weer zo lang wachten.
quote:Ja, dat is zeker een leuke serie!
Op dinsdag 10 juni 2003 21:40 schreef du_ke het volgende:[..]
Echt wel. Dit was een erg goede aflevering. Maar Boston Public is ook wel leuk
.
quote:In Amerika was dit seizoenseinde ongeveer 3 weken terug.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:39 schreef hensenhans het volgende:
Valt op Amerikaanse sites niks te vinden over het gevolg? Laten we het beste hopen deze zomervakantie!
Ik dnk dat colin nog niet dood is, maar dat er wel flinke complicaties zijn opgetreden. Als het goed was gegaan had Andy niet zo'n vreselijk trieste blik in zn ogen gehad.
Ben zeer benieuwd naar volgend seizoen! Denk dat dat zo ongeveer in november/december op de buis komt.
Is het anderen ook opgevallen dat deze aflevering voor het eerst in breedbeeld werd uitgezonden. De leader zag er ineens heel anders uit, met die schilderijen. Dat verklaard de getekende stijl ook een beetje.
Oh, en Boston Public
terug is meer dan fijn.
Aukje en Marieke de gekste!
quote:Blijf is ontopic
Op dinsdag 10 juni 2003 22:00 schreef hensenhans het volgende:Aukje en Marieke de gekste!
quote:Ik denk in het najaar/begin 2004.
Op dinsdag 10 juni 2003 22:10 schreef Chen het volgende:[..]
Blijf is ontopic
Ontopic: wanneer komt Everwood weer precies op de buis?
Ik denk dat Collin nog leeft en dat Andy in seizoen 2 idd iets met de buurvrouw krijgt. ben trouwens benieuwd wie de man is waar de buurman een relatie heeft, of is dat al duidelijk geworden in eerdere afleveringen??
Volgende week Boston Public vind ik niet echt boeiend, had liever herhalingen van Gilmore Girls(ook zo'n serie die ik veel te laat ontdekte)
was echt cool om zo de laatste aflevering te beginnen...
echt zelfs als je het niet gezien had tot nu toe, zou je deze aflevering redelijk goed hebben kunnen volgen
Cathedrals van Jump Little Children
quote:Klopt ja dat was erg handig, zeker ook voor mij aangezien ik lang niet alle afleveringen heb gezien.
Op dinsdag 10 juni 2003 22:32 schreef Cybart het volgende:
vonden jullie de seizoenssamenvatting in het begin ook zo goedwas echt cool om zo de laatste aflevering te beginnen...
echt zelfs als je het niet gezien had tot nu toe, zou je deze aflevering redelijk goed hebben kunnen volgen
quote:Die muziek was erg mooi ja, zo ff downloaden.
De muziek die te horen was bij de laatste aflevering net voor de operatie was:
Cathedrals van Jump Little Children
quote:Vet.. ff downen...............klinkt goed
Op dinsdag 10 juni 2003 22:34 schreef -Mk- het volgende:
De muziek die te horen was bij de laatste aflevering net voor de operatie was:Cathedrals van Jump Little Children
[Dit bericht is gewijzigd door default op 10-06-2003 22:54]
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:11 schreef -Mk- het volgende:[..]
Ik denk in het najaar/begin 2004.
quote:Dat wou ik dus net gaan vragen. Prachtig was dat.
Op dinsdag 10 juni 2003 22:34 schreef -Mk- het volgende:
De muziek die te horen was bij de laatste aflevering net voor de operatie was:Cathedrals van Jump Little Children
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat wou ik dus net gaan vragen. Prachtig was dat.
De laatste twee afleveringen is Amy echt mijn favoriete personage geworden (en Harold als ie grappig doet). Als ze haar nou vanaf het begin van het seizoen zo hadden gedaan.
quote:Nope
Op zaterdag 14 juni 2003 17:37 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Ik dnek wel dat die dood is
quote:Zou jij voortaan je spoilertjes voor je willen houden asjeblieft dankjewel?
Op zaterdag 14 juni 2003 19:17 schreef CySt het volgende:
Nope
quote:Er is volgens mij nog niks bekend over season 2. Zo wel, dan ben ik het hiermee eens.
Op zaterdag 14 juni 2003 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Zou jij voortaan je spoilertjes voor je willen houden asjeblieft dankjewel?
Trouwens de acteur die dr. abott speelt, speelde vandaag in JAG een onderzeeerkapitein.
quote:Het is geen spoiler. Slechts een mening
Op zaterdag 14 juni 2003 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Zou jij voortaan je spoilertjes voor je willen houden asjeblieft dankjewel?
quote:Ok, dan heb ik niks gezegd. Sorry
Op maandag 16 juni 2003 14:15 schreef CySt het volgende:
Het is geen spoiler. Slechts een mening
quote:np
Op maandag 16 juni 2003 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ok, dan heb ik niks gezegd. Sorry
.
quote:Wat is je msn eigenlijk? Als ik die mag hebben natuurlijk
Op maandag 16 juni 2003 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ok, dan heb ik niks gezegd. Sorry
.
quote:hmmz trillian doet een beetje vaag.. Ik heb je toegevoegd en je daarna geaccepteerd maar je bent niet online
Op maandag 16 juni 2003 14:55 schreef CySt het volgende:[..]
Wat is je msn eigenlijk? Als ik die mag hebben natuurlijk
-edit- ik zie dat je hotmail in je profiel staat (toen het nog mocht) Kheb die maar ff toegevoegd..
quote:Ik ben dan ook offline op MSN
Op maandag 16 juni 2003 15:12 schreef CySt het volgende:
hmmz trillian doet een beetje vaag.. Ik heb je toegevoegd en je daarna geaccepteerd maar je bent niet online
quote:Achja, das dan ook lekker handig
Op maandag 16 juni 2003 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik ben dan ook offline op MSN
.
quote:Mee eens, denk ik ook!
Op zaterdag 14 juni 2003 13:08 schreef CySt het volgende:
Ik denk ook niet dat Colin dood is, ik denk idd dat hij er slecht aan toe is, of hij ligt in een coma of hij is alles alweer vergeten. Ik denk dat ze dan Dr. Brown voor het dillemma gaan plaatsen of hij zich aan Colin's wens gaat houden of dat hij toch blijft proberen, tegen Colin's wensen in.. Dat Dr. Brown zo treurig kijkt is alleen maar zodat iedereen weer gaat kijken en in spanning blijft..
quote:Ik hoop het! Gilmore Girls is echt leuke serie!!
Op dinsdag 10 juni 2003 21:40 schreef mbn het volgende:
In september eerst Gilmore Girls en tot dan Boston Public.
quote:Ja, logisch maar wel jammer dat we zo lang moeten wachten.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja is op zich wel logisch, het moet natuurlijk ook eerst in Amerika nog uitgezonden worden en daar zal het nieuwe seizoen ook wel pas in September beginnen.
quote:toen ze in amerika begonnen met everwood, waren wij 4 weken later er al bij dus..
Op dinsdag 17 juni 2003 15:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja is op zich wel logisch, het moet natuurlijk ook eerst in Amerika nog uitgezonden worden en daar zal het nieuwe seizoen ook wel pas in September beginnen.
quote:eigenlijk wel beter. In Amerika beginnen ze volgens mij met een nieuw seizoen in oktober en verdelen de afleveringen over 3/4 jaar. Dat betekent dat je heel wat weken hebt waar alleen een herhaling wordt uitgezonden. Iedere week, vaste tijd en doorlopen 23 afleveringen vind ik wel fijn. Plus ze lagen bij everwood niet zoveel achter.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:53 schreef -Mk- het volgende:[..]
Ja, logisch maar wel jammer dat we zo lang moeten wachten.
Wel goed nieuws voor -Mk- en ik, we hebben everwood.nl
quote:Spammert
Op zaterdag 21 juni 2003 17:41 schreef CySt het volgende:
Ik heb met mijn contactpersoon bij Net5 gemaild, everwood komt helaas pas terug in 2004Wel goed nieuws voor -Mk- en ik, we hebben everwood.nl
quote:Nee, ik uit slechts mijn blijdschap
Op zondag 22 juni 2003 22:07 schreef -Mk- het volgende:[..]
Spammert
Ben net terug uit New York
En daar worden nieuwe afleveringen van Everwood uit gezonden vanaf 15 sept.
Voor stukjes zagen en goed uit.
Hoop dat ze dit keer ook niet zolag achter lopen.
quote:Helaas zullen we in Nederland tot het voorjaar moeten wachten..
Op vrijdag 5 september 2003 13:19 schreef intered het volgende:
HalloBen net terug uit New York
En daar worden nieuwe afleveringen van Everwood uit gezonden vanaf 15 sept.
Voor stukjes zagen en goed uit.![]()
Hoop dat ze dit keer ook niet zolag achter lopen.
Maarja, ik ga niet wachten zolang er nog programma's als KaZaA bestaan . Als ze op DVD komen ga ik ze ook écht wel kopen!
quote:Januari/Februari.
Op vrijdag 5 september 2003 17:14 schreef Faithy het volgende:
wanneer komt het nieuwe seizoen op Net5 dan??
quote:Volgens sommigen de beste aflevering tot nu toe. Op mij maakte deze aflevering niet zo'n grote indruk. Zeker niet na het einde van vorig jaar.
Op woensdag 17 september 2003 17:08 schreef neggix het volgende:
Everwood S02 E01 is uit
Colin is dus doodgegaan
quote:Ik heb em net gezien. spoiler:
Op woensdag 17 september 2003 22:59 schreef mbn het volgende:[..]
Volgens sommigen de beste aflevering tot nu toe. Op mij maakte deze aflevering niet zo'n grote indruk. Zeker niet na het einde van vorig jaar.
spoiler:Zeker niet lezen als je niet wil weten wat er met Colin is gebeurd.Colin is dus doodgegaan
quote:GVD kut cookies
Op donderdag 18 september 2003 01:54 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Ik heb em net gezien. spoiler:
Vond deze episode wel erg goed, vooral de eind speach van hem. Nu maar hopen dat de goeie verhalen blijven komen in ep 2![]()
quote:gvd
Op woensdag 17 september 2003 22:59 schreef mbn het volgende:[..]
Volgens sommigen de beste aflevering tot nu toe. Op mij maakte deze aflevering niet zo'n grote indruk. Zeker niet na het einde van vorig jaar.
spoiler:Zeker niet lezen als je niet wil weten wat er met Colin is gebeurd.Colin is dus doodgegaan
quote:Nou weet ik het ook
Op donderdag 18 september 2003 02:02 schreef -Sum- het volgende:[..]
gvd
Helaas moeten we nog tot januari wachten op nieuwe afleveringen .
Edit: Warezrequests doen we niet aan
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 23-10-2003 11:54]
quote:Dat weten we nog niet. Dat wordt in het nieuwe seizoen duidelijk.
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:18 schreef Chen het volgende:
Is die ene gozer nou dood? Hij staat niet op die foto!
volgende aflevering pas komende maandag? ik heb een uur ofzo zitten zoeken erna
quote:hoe kom je erbij dat die gesloten is, is gewoon open hoor. Via www.epguides.com kan je volgen wanneer de uitzendingen van je favoriete serie zijn.
Op donderdag 30 oktober 2003 18:35 schreef MLO2 het volgende:
en sinds die gesloten is gaan we hier weer verdervolgende aflevering pas komende maandag? ik heb een uur ofzo zitten zoeken erna
Het is echt echt echt echt echt een enorme toffe serie!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:37 schreef Markie-Mark het volgende:
*kick*
Vanavond aflevering 1 van seizoen 2
20.30 Net 5.
Ik heb de serie vorig jaar veel te laat ontdekt dus ik zorg dat ik nu iig geen aflevering meer mis.
Heb met een half oog gekeken, omdat ik druk was en deze afleveringen al heb gezien.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gilmore Girls? Wat was dat ookalweer?. Ik ben blij dat Everwood weer terug is.
.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gilmore Girls? Wat was dat ookalweer?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:37 schreef Glamazon het volgende:
[afbeelding]
Ben ik het mee eens. Het was een goede aflevering, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:00 schreef Cybart het volgende:
aflevering van gisteren haalde het bij lange na niet bij vorige week
hij was echter opzich wel lollig af en toe...
maar ja over die aflevering van vorige week gaan ze denk ik nooit meer heen
jaaa, vond haar toen al leukquote:Op woensdag 7 april 2004 08:28 schreef twentemeisje het volgende:
Ze speelde mee in de tv-serie 'Saved by the Bell"
[afbeelding]
het is sarah lancasterquote:Op woensdag 7 april 2004 07:26 schreef Cybart het volgende:
die oppas was zwaar stoer....
waar heeft zij eigenlijk nog meer ingespeeld... ik ken haar ergens anders van
Spam!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:08 schreef CySt het volgende:
Ik heb een interview geregeld met Gregory Smith! Als je een vraag aan hem hebt, klik dan even hier..
Ik hoop dat ze erin komen. Al is die eerste misschien een beetje te spoilerig voor Nederlandse kijkers.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:42 schreef CySt het volgende:
Mbn stelt trouwens hele goede en originele vragen!
Zeker wel!quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:28 schreef Oxymoron het volgende:
Was een goede aflevering!
Zeker bang voor de naalden ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
En waarom mag Delia Linda niet? Dat is vast niet alleen het feit dat ze haar moeder zou kunnen gaan 'vervangen'.
ze zorgt juist voor leuke momenten door steeds weer Andy & Ephram op hun tekortkomingen richting delia & vrouwen in het algemeen te wijzen...quote:Op woensdag 14 april 2004 09:08 schreef Yalhambra het volgende:
die babysitter is een beetje te wijs naar mijn idee
Dat was volgens mij wel de "verklaring" die er in de aflevering aan gegeven werd.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En waarom mag Delia Linda niet? Dat is vast niet alleen het feit dat ze haar moeder zou kunnen gaan 'vervangen'.
amerikaase tv rocks!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:41 schreef MissE het volgende:
[..]
Dat was volgens mij wel de "verklaring" die er in de aflevering aan gegeven werd.
Trouwens, bij gebrek aan Gilmore Girls is Everwood een aangenaam alternatief! Af en toe iets te Amerikaans, maar dat wordt wel weer goedgemaakt.
Ja.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:32 schreef blablasjit het volgende:
hmmz dit gaat alleen over de nederlandse uitgezende afleveringen?
Hier Everwood [spoilers en afleveringen uit Amerika] kan je terecht om afleveringen die in Amerika al zijn uitgezonden te bespreken.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:32 schreef blablasjit het volgende:
hmmz dit gaat alleen over de nederlandse uitgezende afleveringen?
Check.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:38 schreef WheeleE het volgende:
Viel het anderen trouwens ook op dat het 'crap' of 'shit' niet te horen was, maar wel ondertiteld was?
Ik kan me helaas niet op jullie site registreren, dus dan maar even hier.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:08 schreef CySt het volgende:
Ik heb een interview geregeld met Gregory Smith! Als je een vraag aan hem hebt, klik dan even hier..
Probeerde het via jullie forum en daar gaf hij een foutmelding. Nu heb ik het goede gevonden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:46 schreef CySt het volgende:
Thanks, maar hoe komt het dat je niet kunt registreren? Je hoeft niet eens je account te activeren, dus je hoeft in princiepe ook geen bestaand email adres in te vullen.
Mee eens.quote:Op donderdag 22 april 2004 09:36 schreef Cybart het volgende:
maar waarom moeten andy en linda nou naar elkaar toe groeien
ik wil dat andy en de buurvrouw iets met elkaar krijgen
jij denkt dat ephram werkelijk zelf piano aan het spelen is?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:11 schreef WheeleE het volgende:
Zo! Dat was een spannende aflevering! Ephram kan ook al goed jazz spelen. Speelt Gregory Smith zelf piano in Everwood? Het lijkt er af en toe wel op...
Dat vraag ik me dus af jaquote:Op donderdag 29 april 2004 20:15 schreef Yalhambra het volgende:
[..]
jij denkt dat ephram werkelijk zelf piano aan het spelen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kwam er gisteren pas achter dat Edna de moeder van Linda & Harold is
Ik vind dat zo'n creep. Amy gaat vast door hem in de problemen komen.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:31 schreef Cybart het volgende:
oeh, ik heb nu al zin in morgen
[afbeelding]
buurvrouw al een tijdje niet meer gezien eigenlijkquote:Op maandag 24 mei 2004 21:24 schreef rooierooie het volgende:
Ja, en da's goed, want dan kan ze alsnog in Ephrams armen kruipen. En die vrouwelijke arts met HIV gaat vast dood en da's ook goed, want dan kan Andy alsnog in de armen van z'n buurvrouw kruipen. En zo kwam alles toch nog goed. [afbeelding]
Half tien dus!quote:Ander tijdstip!
Everwood
Everwoord-fans opgelet! Vanaf dinsdag 1 juni is 'Everwood' om 21.30 uur te zien. Dus de serie is niet meer om 20.30 uur te zien!
Net5
Word. Geweldige speech.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:40 schreef Mickie het volgende:
vooral toen Amy zo stond te schreeuwen tegen d'r vader..zij doet dat echt goed..
Jaah, vind 'm ook wel wat hebben, beetje ondeugend!! hihi, dont we like that??? I know I do..quote:Op maandag 31 mei 2004 18:57 schreef Piepje het volgende:
waarom? die jongen is vet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |