quote:Het aanhoren van domme geblaat van sommige figuren.
Op woensdag 4 juni 2003 12:55 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Is dat zo joh? Over generalisatie gesproken..
Ik ben wel blij dat je vind dat aanpassing van twee kanten moet komen. Ik moet kennelijk de hoofddoekjes accepteren; waar schikken zij zich in?
quote:En degenen die hier gewoon geboren zijn??
Op woensdag 4 juni 2003 13:02 schreef Tikorev het volgende:[..]
Aanpassen geldt maar voor een partij; namelijk de allochtoon/asielzoeker die hier vrijwillig heenkomt om hier in Nederland te wonen en te leven.
Anders moet je zeker eerst een studie volgen naar de honderden culturen in Nederland om als Nederlander in eigen land te kunnen overleven.
quote:Dat lijkt mij geen belemmering om je aan de hoofdstroom in Nederland aan te passen.
Op woensdag 4 juni 2003 13:04 schreef schatje het volgende:[..]
En degenen die hier gewoon geboren zijn??
.
quote:Kunnen we dan gelijk een verbod instellen op keychoards en van die stink-alto's met hun afgezakte vieze broeken? Dat is ook geen hoofdstroom en dient te integreren. Die vieze neprastakrullen mogen er ook af, dat trekt alleen maar vliegen aan
Op woensdag 4 juni 2003 13:07 schreef Tikorev het volgende:Dat lijkt mij geen belemmering om je aan de hoofdstroom in Nederland aan te passen.
quote:Helaas maakt dat ook deel uit van de hoofdstroom.
Op woensdag 4 juni 2003 13:08 schreef robh het volgende:[..]
Kunnen we dan gelijk een verbod instellen op keychoards en van die stink-alto's met hun afgezakte vieze broeken?
quote:Tsja, iemand dom noemen is de makkelijkste manier om een discussie te ontwijken he?
Op woensdag 4 juni 2003 13:02 schreef schatje het volgende:[..]
Het aanhoren van domme geblaat van sommige figuren.
Voorbeelden heb je zeker niet?
quote:En hoofddoekjes toch ook?
Op woensdag 4 juni 2003 13:10 schreef Tikorev het volgende:[..]
Helaas maakt dat ook deel uit van de hoofdstroom.
quote:Definieer dat aanpassen eens.
Op woensdag 4 juni 2003 13:07 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dat lijkt mij geen belemmering om je aan de hoofdstroom in Nederland aan te passen.
quote:Precies.
Op woensdag 4 juni 2003 13:10 schreef tvlxd het volgende:[..]
En hoofddoekjes toch ook?
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 13:10 schreef Tikorev het volgende:Helaas maakt dat ook deel uit van de hoofdstroom.
Er zijn meer moslims dan alto's.
quote:Ja, maar nu reken je de alto-moslims en de moslim-alto's een beetje door elkaar.
Op woensdag 4 juni 2003 13:13 schreef robh het volgende:[..]
Er zijn meer moslims dan alto's.
quote:Misschien als Nederlanders uit die hoofdstroom dat beginnen te dragen wel. Maar niet als dat geimporteerd wordt door mensen die daar geen deel van uitmaken.
Op woensdag 4 juni 2003 13:10 schreef tvlxd het volgende:[..]
En hoofddoekjes toch ook?
quote:Ja, doe dat eens Schatje?
Op woensdag 4 juni 2003 13:11 schreef schatje het volgende:[..]
Definieer dat aanpassen eens.
Waar komt het aanpassen van twee kanten?
quote:En al dat ge-alto dat afkomstig is uit Amerika?
Op woensdag 4 juni 2003 13:15 schreef Tikorev het volgende:[..]
Misschien als Nederlanders uit die hoofdstroom dat beginnen te dragen wel. Maar niet als dat geimporteerd wordt door mensen die daar geen deel van uitmaken.
quote:Zorgen dat je je verbonden gaat voelen aan die hoofdstroom. Assimileren dus
Op woensdag 4 juni 2003 13:11 schreef schatje het volgende:[..]
Definieer dat aanpassen eens.
quote:Heb je moeite met lezen kloontje??
Op woensdag 4 juni 2003 13:15 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Ja, doe dat eens Schatje?
Waar komt het aanpassen van twee kanten?
quote:Ja, maar dat is niet door Amerikanen hier gebracht, maar dat hebben nederlanders zelf overgenomen.
Op woensdag 4 juni 2003 13:16 schreef tvlxd het volgende:[..]
En al dat ge-alto dat afkomstig is uit Amerika?
quote:Dat gebeurt al??
Op woensdag 4 juni 2003 13:16 schreef Tikorev het volgende:[..]
Zorgen dat je je verbonden gaat voelen aan die hoofdstroom. Assimileren dus
quote:Dus als een in Nederland geboren moslim een hoofddoek opdoet is het wel goed, mooi zo.
Op woensdag 4 juni 2003 13:17 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ja, maar dat is niet door Amerikanen hier gebracht, maar dat hebben nederlanders zelf overgenomen.
quote:Een absolute minderheid doet dat. Ik heb het idee vooral door Molukkers en Surinamers.
Op woensdag 4 juni 2003 13:17 schreef schatje het volgende:[..]
Dat gebeurt al??
De meeste Marokkanen en Turken die ik ken voelen zich totaal niet verbonden met de hoofdstroom hier in Nederland.
quote:Nee, dan weer niet.....
Op woensdag 4 juni 2003 13:17 schreef tvlxd het volgende:Dus als een in Nederland geboren moslim een hoofddoek opdoet is het wel goed, mooi zo.
quote:Het feit dat ik geen avatar heb betekent niet dat ik een kloontje ben hoor
Op woensdag 4 juni 2003 13:16 schreef schatje het volgende:[..]
Heb je moeite met lezen kloontje??
En moeite met lezen heb ik ook al niet; van jou zie ik alleen flames en ongefundeerde one-liners..
Dus herhaal ik mijn vraag maar, je weet nooit:
Waar komt het aanpassen van twee kanten Schatje?
quote:Nee, als iemand die zich verbonden voelt met de hoofdstroom in Nederland dat zou doen.
Op woensdag 4 juni 2003 13:17 schreef tvlxd het volgende:[..]
Dus als een in Nederland geboren moslim een hoofddoek opdoet is het wel goed, mooi zo.
quote:Kan er allemaal deel van uitmaken. Je moet natuurlijk niet zo beperkt gaan denken
Op woensdag 4 juni 2003 13:23 schreef tvlxd het volgende:
En wat is de hoofdstroom? Fries praten, of Gronings, of Limburgs, of ABN? Hard-Rock luisteren, of Tarkan? Op vakantie gaan naar Marokko, of met de vouwwagen naar Houthalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |