abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10885535
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 18:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat dan nog als zij hoofddoekjes uit trots dragen??

En hoofddoekje openbaar no probleem??

Als ze het doekje uit trots dragen, kunnen ze dat prima doen in hun eigen tijd; er is dan namelijk absoluut geen noodzaak dat ding altijd om te hebben. Wat is dan in godsnaam je probleem met een draagverbod op scholen?

In het openbaar moeten ze het helemaal zelf weten; ze zijn zo weinig op straat dat het mij in ieder geval geen bal interresseert.

Big dick.
pi_10885536
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 18:34 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Namelijk degene die ook een hoofddeksel willen dragen vanuit iets anders dan de Koran/Thora. Die worden benadeeld.

Enorm idd. Hoe lang zijn de wachtlijsten voor gediscrimineerde petjes dragers bij de psych ? Schandalig is het !

woensdag 4 juni 2003 @ 18:37:33 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_10885545
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 18:34 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Voor de 1000e keer, oh gij VMBOer.
Ja.

Namelijk degene die ook een hoofddeksel willen dragen vanuit iets anders dan de Koran/Thora. Die worden benadeeld.

Met persoonlijk noot reageren .

Mag ik alleen .

Dus moslims worden dan ook benadeeld??
Die mogen ook niets anders dragen dan vanuit de Koran.

pi_10885570
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 18:37 schreef gelly het volgende:

[..]

Enorm idd. Hoe lang zijn de wachtlijsten voor gediscrimineerde petjes dragers bij de psych ? Schandalig is het !

Hoe lang zijn de wachtlijsten voor gediscrimineerde hoofddoekdragers-die-dat-niet-mogen-maar-wel-eisen eigenlijk?
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_10885574
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 18:37 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk jou probleem met een verbod op hoofddoekjes op scholen? Ik bedoel, word je er persoonlijk door getroffen of reageer je alleen maar omdat je vind dat je sowieso altijd op moet komen voor de rechten van de allochtone medemens?
Big dick.
  woensdag 4 juni 2003 @ 18:38:42 #256
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10885576
Slotje

En aub GEEN deel 2.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')