Je verricht een sexuele handeling met een ander
quote:man-vrouw
Op dinsdag 3 juni 2003 19:02 schreef Thenex het volgende:
Gaat het hier om man-man, vrouw-vrouw, of man-vrouw?
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 19:02 schreef Thenex het volgende:
Gaat het hier om man-man, vrouw-vrouw, of man-vrouw?
quote:nog niks
Op dinsdag 3 juni 2003 19:01 schreef TimmyAsd het volgende:
wat heb jij uitgevreten?
quote:Euh... bij elkaar of bij jezelf!?
Op dinsdag 3 juni 2003 19:02 schreef lordspacie het volgende:[..]
man-vrouw
quote:bij jezelf uitraart anders is het geen mastruberen he
Op dinsdag 3 juni 2003 19:03 schreef Thenex het volgende:[..]
Euh... bij elkaar of bij jezelf!?
quote:Oh, is dat zo!? Nooit opgelet eigenlijk. Wij noemen het altijd gewoon rukken of vingeren dus...
Op dinsdag 3 juni 2003 19:03 schreef lordspacie het volgende:[..]
bij jezelf uitraart anders is het geen mastruberen he
Maaruh... nix mis mee toch? Je moet toch dingen ondervinden...
quote:uitraart?
Op dinsdag 3 juni 2003 19:03 schreef lordspacie het volgende:[..]
bij jezelf uitraart anders is het geen mastruberen he
quote:Heb iig al soortgelijk iets n keer gelezen, maar dat was van et gelijke geslacht en scheen dat t een rage was in amerika en nog meer onzin
Op dinsdag 3 juni 2003 19:04 schreef MikeyMo het volgende:
is het niet masturberen en zijn hier niet al tig topics over, dit komt me erg bekend voor...
quote:mastruberen?
Op dinsdag 3 juni 2003 19:05 schreef Debs het volgende:[..]
uitraart?
quote:nee ik bedoel meer van...
Op dinsdag 3 juni 2003 19:05 schreef Thenex het volgende:[..]
Oh, is dat zo!? Nooit opgelet eigenlijk. Wij noemen het altijd gewoon rukken of vingeren dus...
Maaruh... nix mis mee toch? Je moet toch dingen ondervinden...
Stel je bent ergens in een hotelkamer en daar leg je met gewoon een vrouwelijke kennis.. nu hebben jullie beide zin in seks.. maar hebben ook beide een relatie met een ander..
mag je dan beide gaan masturberen maar wel naar elkaar kijken om het geil te laten zijn
quote:Jahaaaa en dat hou jij wel vol. Dat alleen kijken
Op dinsdag 3 juni 2003 19:06 schreef lordspacie het volgende:[..]
nee ik bedoel meer van...
Stel je bent ergens in een hotelkamer en daar leg je met gewoon een vrouwelijke kennis.. nu hebben jullie beide zin in seks.. maar hebben ook beide een relatie met een ander..
mag je dan beide gaan masturberen maar wel naar elkaar kijken om het geil te laten zijn
quote:tuurlijk
Op dinsdag 3 juni 2003 19:07 schreef Phenomenom het volgende:[..]
Jahaaaa en dat hou jij wel vol. Dat alleen kijken
Beetje suffe vraag lijkt me
quote:ja
Op dinsdag 3 juni 2003 19:00 schreef lordspacie het volgende:
Terwijl je beide een partner heb is dat vreemd gaan?
quote:Nou nix mis mee dan.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:07 schreef lordspacie het volgende:[..]
tuurlijk
Of word ik weer gediscrimineerd en mag een 17 jarige (die bijna 18 is) weer geen mening hierover hebben...
quote:boeien.. toen ik jouw leeftijd had had ik al meer meisje mee het bed gedeelt heb.. dan menigeen hierop het forum
Op dinsdag 3 juni 2003 19:10 schreef Thenex het volgende:[..]
Nou nix mis mee dan.
Of word ik weer gediscrimineerd en mag een 17 jarige (die bijna 18 is) weer geen mening hierover hebben...
Volgens mij ligt het aan de personen. Als deze er allebei geen probleem mee hebben, then wank that dick man!
quote:Neeh natuurlijk niet
Nou nix mis mee dan.
quote:er is wel wat mis mee naar mijn mening, maar als je al sex hebt gehad, dan mag je een mening vormen
Nou nix mis mee dan.
anders niet en word je gediscrimineerd en verzocht er wat langer over na te denken
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 19:11 schreef lordspacie het volgende:[..]
boeien.. toen ik jouw leeftijd had had ik al meer meisje mee het bed gedeelt heb.. dan menigeen hierop het forum
quote:nou?
Op dinsdag 3 juni 2003 19:08 schreef WebVoice het volgende:
je moet maar zo denken; wat zou je ervan vinden als jou vriendin naakt naast een goede vriend ligt klaar te komen en hij haar van top tot teen naakt kan bewonderen?Beetje suffe vraag lijkt me
quote:jij bent cool
boeien.. toen ik jouw leeftijd had had ik al meer meisje mee het bed gedeelt heb.. dan menigeen hierop het forum
quote:Jupz, penis is uit verpakking!
Op dinsdag 3 juni 2003 19:12 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
er is wel wat mis mee naar mijn mening, maar als je al sex hebt gehad, dan mag je een mening vormen
anders niet en word je gediscrimineerd en verzocht er wat langer over na te denken
quote:Ik wou dat ik jou was zeg
quote:mm, ik bedoelde geen voorbinddildo eigenlijk
Op dinsdag 3 juni 2003 19:14 schreef Thenex het volgende:[..]
Jupz, penis is uit verpakking!
maar mensen die met anderen masturberen vind ik wel vreemdgaan ja, je ziet die ander toch naakt en je geilt openlijk naar iemand anders dan je vriend(in)
ik zou het iig niet doen
quote:Nee, je hebt alleen het zicht op de ander... als je de ander niet sexueel aanraakt, dan niet.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:02 schreef qntal het volgende:Je verricht een sexuele handeling met een ander
quote:Ik had het ook niet over een dildo...
Op dinsdag 3 juni 2003 19:16 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
mm, ik bedoelde geen voorbinddildo eigenlijk
maar mensen die met anderen masturberen vind ik wel vreemdgaan ja, je ziet die ander toch naakt en je geilt openlijk naar iemand anders dan je vriend(in)
ik zou het iig niet doen
Hij had het over aan jezelf zitten, niet aan de ander
quote:ja dat ben jij weer
Op dinsdag 3 juni 2003 19:22 schreef Metro2005 het volgende:
tuurlijk is dat vreemdgaan
zoenen vind ik al vreemdgaan. maar goed, dat ben ik weer
quote:ik ook
Amen
quote:mee eens.
quote:je zei dat je em uit de verpakking haalde
Op dinsdag 3 juni 2003 19:19 schreef Thenex het volgende:[..]
Ik had het ook niet over een dildo...
Hij had het over aan jezelf zitten, niet aan de ander
en verder mét iemand masturberen is dus niet iemand anders vingeren/trekken (anders is het geen masturberen meer natuurlijk)
quote:Kan jij je dan inhouden?
Vraag het haar..........
Mijn mening, het is vreemdgaan, alle sexuele handelingen die je uitvoert met iemand anders als je partner zonder overduidelijke toestemming van je partner is vreemdgaan...........
Is het geen idee om jullie partners erbij te betrekken en gewoon met zijn vieren?
Anders is het (denk ik) geen goed idee!
maar iets zegt me dat je gewoon een excuus zoekt
quote:Maar schrijven wil nog niet zo lukken.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:11 schreef lordspacie het volgende:
Ontopic: ja, vind ik wel.
quote:Dus gewoon thuis masturberen, kijkend naar sexplaatjes op internet is ook vreemdgaan?
Op woensdag 4 juni 2003 00:13 schreef Blanche_Fantasy het volgende:
Oftewel je gedachten zijn bij het meisje waar je mee bent (zo niet, dan is het niet boeiend om het tegelijk te doen) en dat staat haaks op je serieuze relatie...
quote:Nou, dan gaat een groot deel van het Nederlandse volk vreemd.
Op woensdag 4 juni 2003 01:00 schreef TrenTs het volgende:
Lijkt mij eigenlijk wel.
quote:what else is new...
Op woensdag 4 juni 2003 01:05 schreef LeisureSuitLarry het volgende:[..]
Nou, dan gaat een groot deel van het Nederlandse volk vreemd.
[klink ik verbitterd...nee toch?]
quote:dat is niet vreemdgaan, sexplaatjes zijn ongrijpbaar en hebben niks met intimiteit te maken (vind ik), wat bij masturberen voor iemand anders natuurlijk wel zo is
Op woensdag 4 juni 2003 00:49 schreef LeisureSuitLarry het volgende:[..]
Dus gewoon thuis masturberen, kijkend naar sexplaatjes op internet is ook vreemdgaan?
je hebt geen interactie tussen 2 mensen, wat voor mij die drempel verlaagt
quote:Dan had je die tijd beter kunnen besteden aan je huiswerk voor Nederlands.
quote:je zou natuurlijk ook je K bek kunnen houden over spelling van andere mensen.
Op woensdag 4 juni 2003 01:37 schreef Kwark het volgende:[..]
Dan had je die tijd beter kunnen besteden aan je huiswerk voor Nederlands.
En ja ik ben zwaar sjaggo.
quote:kopje koffie dan maar?
Op woensdag 4 juni 2003 08:48 schreef lordspacie het volgende:
En ja ik ben zwaar sjaggo.
Waarom zou je eigenlijk samen willen masturberen met een kennis, terwijl je een relatie hebt
[Dit bericht is gewijzigd door Angst op 04-06-2003 16:11]
quote:Ik neuk dan liever, maar goed ieder z'n meug...
Verkleind de spanning een beetje!
quote:Een knietje? En da's alles?
Op woensdag 4 juni 2003 15:55 schreef Angst het volgende:
oftewel als de topic starter dat doet krijgt een expres knietje
Hmm, daarvoor zou ik het nog wel overwegen
quote:Toch wel grappig hoe het bovenstaande steeds vermeden wordt door de topicstarter.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:08 schreef WebVoice het volgende:
je moet maar zo denken; wat zou je ervan vinden als jou vriendin naakt naast een goede vriend ligt klaar te komen en hij haar van top tot teen naakt kan bewonderen?Beetje suffe vraag lijkt me
oh enne.. Ja!
quote:gisteren mocht het niet.
Op woensdag 4 juni 2003 15:55 schreef Angst het volgende:
Misschien is het technisch geen vreemdgaan....
Maar ik zou het helemaal niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen
Maar jah dat is mijn mening
oftewel als de topic starter dat doet krijgt een expres knietje
quote:Dat bedoel ik ook
Op woensdag 4 juni 2003 16:16 schreef lordspacie het volgende:[..]
gisteren mocht het niet.
quote:Gevoelsmatig, ja...maar je hebt vreemdgaan en vreemdgaan. Als mijn partner zoiets zou doen zou ik het niet leuk vinden maar ik zou het er niet om uitmaken.
Samen masturberen, terwijl je beide een partner heb is dat vreemd gaan?
Vreemd genoeg zou ik het zelfs wel leuk/opwindend vinden als ze dit deed een andere vrouw
quote:maar nu mag het wel ik krijg enkel een knietje
Op woensdag 4 juni 2003 16:20 schreef Angst het volgende:[..]
Dat bedoel ik ook
grrrrrrrrrrr
kusje]
quote:nee het mag niet...
Op woensdag 4 juni 2003 16:27 schreef lordspacie het volgende:[..]
maar nu mag het wel ik krijg enkel een knietje
quote:ligt eraan als het vrouwelijk is waarmee je het deed.. zou ik graag hebben dat je mij erbij riep..
Op woensdag 4 juni 2003 16:36 schreef Angst het volgende:[..]
nee het mag niet...
Het is namelijk niet leuk voor mij
en trouwens hoe zou jij het vinden als ik dat deed?
anders vind ik het ook niet echt leuk
quote:MMm wel hoor
mijn telefoon is leeggelopen ik zit tijdelijk bij me moeders huis omdat ik een badpak heb gehaald, in alphen is het zwembad ook open tot tien uur, dit alles betekend niet dat we gaan zwemmen
quote:DAt vind ik zo ergelijk van mannen.. jah vrouwen mogen wel vreemdgaan met andere....
Op woensdag 4 juni 2003 16:38 schreef lordspacie het volgende:[..]
ligt eraan als het vrouwelijk is waarmee je het deed.. zou ik graag hebben dat je mij erbij riep..
anders vind ik het ook niet echt leuk
[..]
MMm wel hoor
quote:het feit dat je vriendinnetje een weekje weg moest uit onzin zou je te denken moeten geven, dan ga je dus niet in andere fora lopen klieren. SEX is geen ONZ, doe me een lol en lees de FAQ, dit is ook de laatste waarschuwing.
Op woensdag 4 juni 2003 16:43 schreef lordspacie het volgende:
sowwy.. maar het was toch ontopic.
quote:voor jou ook de laaste waarschuwing, lees de FAQ en doe een poging je er aan te houden, anders kan je ook ophoepelen uit SEX.
Op woensdag 4 juni 2003 16:44 schreef Angst het volgende:kusje nu ga ik naar me andere huis fietsen.. sorry xtreem dat ik dat zeg maar dat einde slowchat betekenen
en waarom wordt er geen antwoord op de vraag gegeven: Hoe zou jij het vinden als jouw vriendin samen met een mannelijke kennis (misschien een vriend van jou) samen zou mastruberen.. dus dat zij zou opgewonden worden van hem. Hoe denk jij daarover?
quote:daar heb ik niet echt toestemming van jullie voor nodig hoor.. als de geleggenheid mij voor zou doen, en ik zou ergens zijn met een ander kerngetal dan zou ik het wel doen ,want dan is het niet meer vreemdgaan technisch gezien(ROADTRIP R0X)
Op donderdag 5 juni 2003 08:16 schreef asian8 het volgende:
lordspacie zoekt denk ik gewoon bevestiging hier op het forum om vreemd te gaan met die kennis, want het samen mastruberen is echt wel vreemd gaan. Als iedereen hier zou zeggen, nee het is niet vreemd gaan dan zou het ook nog doen ook denk ik!?
quote:heb ik al gedaan toch
en waarom wordt er geen antwoord op de vraag gegeven: Hoe zou jij het vinden als jouw vriendin samen met een mannelijke kennis (misschien een vriend van jou) samen zou mastruberen.. dus dat zij zou opgewonden worden van hem. Hoe denk jij daarover?
quote:wat maken we ons eigenlijk druk om niks
Op donderdag 5 juni 2003 10:55 schreef lordspacie het volgende:[..]
daar heb ik niet echt toestemming van jullie voor nodig hoor.. als de geleggenheid mij voor zou doen, en ik zou ergens zijn met een ander kerngetal dan zou ik het wel doen ,want dan is het niet meer vreemdgaan technisch gezien(ROADTRIP R0X)
quote:Niet wanneer je elkaars partner bent
Op dinsdag 3 juni 2003 19:00 schreef lordspacie het volgende:
Terwijl je beide een partner heb is dat vreemd gaan?
Anders is het natuurlijk een dikke JA Je deelt namelijk een seksuele beleving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |