Tremors
Deze film vind ik één van de leukste horror-comedy's.
Hij gaat over een klein dorpje (Perfection) in the middle of nowhere, die last krijgt van enorme mensetende "wormen" .
Omdat de bewoners van dat dorpje de buitenwereld niet kunnen bereiken, zijn ze op zichzelf aangewezen om het probleem op te lossen.
De leukste rol word gespeeld door Michael Gross als Burt Gummer.
Een fantieke survival expert met een schuilkelder vol met wapens.
morgen op t.v.:
Dinsdag 3 Juni
20:25 V8
[edit]Whoopsy Daisy[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 03-06-2003 00:12]
quote:Ik heb drie nog niet gezien, maar ik vond deel twee toch wel een stuk minder dan deel één. De spanning en de frisheid waren eruit.
Op maandag 2 juni 2003 23:19 schreef Patch het volgende:
Heb ze pas alle 3 achter elkaar gekeken.
Erg vermakelijk
Kan niet wachten totdat de tv serie komt...
* Antagonist is een wapen gek
Ik heb deel 4 t/m 6 van de serie nog staan, mochten er liefhebbers van SciFi zijn
quote:Staan als in sharebaar
Op maandag 2 juni 2003 23:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Deel 3 van de films wil ik nog steeds zien; een beetje geschiedenis van de assblasters leren kennen!
Deel 4 van de films is in de maak, en speelt in 1800!Ik heb deel 4 t/m 6 van de serie nog staan, mochten er liefhebbers van SciFi zijn
quote:Inderdaad
Op maandag 2 juni 2003 23:44 schreef Antagonist het volgende:
Die survivalist gast is zooo cool
da's trouwens die pa uit Family Ties
quote:Wat jij wil
Op maandag 2 juni 2003 23:53 schreef Antagonist het volgende:[..]
Staan als in sharebaar
, of koopbaar
quote:Volgens mij is het morgen 3 juni...
morgen op t.v.:
Dinsdag 3 Juli
ik had hem op videoband (origineel) maar mn video heeft hem opgegeten...
Vanavond kan ik hem weer opnemen!
quote:Over 5 minuten dus.
Op maandag 2 juni 2003 23:17 schreef victorinox het volgende:
[morgen op t.v.:
Dinsdag 3 Juni
20:25 V8
quote:Kijken dus
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:48 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Vanavond 20.30 op SBS6;Tremors III: Back to perfection
Ik weet niet wat het nu voor slechte Horror is ofzo, maar dit is toch wel meest lachwekkende reeks films over uit de klauwen gegroeide wormen die ik ooit gezien heb
quote:Ik was erg benieuwd naar deze maar ben vergeten de video klaar te zetten. Ik heb wel 1 en 3 gezien. 3 is ook zo vreselijk slecht...
Op donderdag 8 januari 2004 01:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tremors 2 op BBC 1 nu!!Ik weet niet wat het nu voor slechte Horror is ofzo, maar dit is toch wel meest lachwekkende reeks films over uit de klauwen gegroeide wormen die ik ooit gezien heb
quote:Dat is juist het leuke ervan.
Op donderdag 8 januari 2004 13:15 schreef Ajaxfan het volgende:deze films zijn niet alleen heel nep gemaakt maar ook extreem slecht geacteerd
quote:hehe
Op donderdag 8 januari 2004 13:15 schreef Ajaxfan het volgende:deze films zijn niet alleen heel nep gemaakt maar ook extreem slecht geacteerd
Ik heb deel 4 gister gezien, en geloof me, hij is beter dan deel 3, veel beter zelfs. Del 2 heb ik nooit gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Deze film is gewoon "Dandy" Erg grappig hoe de Gummer van 120 jaar geleden een gentleman was die niets van pistolen moest hebben, het dorpje heette rejection en gelukkig hebben ze in dit deel geen rare "life cycle" geneuzel van die wormen... Nee, gewoon grote wormen die onder de grond zitten in een wild west stadje met her en daar leuke grappen.
Ik heb genoten
disclaimer: ik heb deze film wel gekeken onder invloed van een paar zware bruine biertjes
Dat is toch met die Ass Blasters?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:42 schreef victorinox het volgende:
Tremors 3: Back to Perfection
Vanavond om 20:30 op Veronica.
Ik vind het de slechtste film in de serie, maar hij is leuk genoeg om een keer te kijken.
Yep, maar ik vind het jammer dat ze die beesten telkens lieten "muteren".quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is toch met die Ass Blasters?
Dat is inderdaad de minste, maar nog wel steeds beter dan de meeste films in 't genre.
Right!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:58 schreef victorinox het volgende:
Yep, maar ik vind het jammer dat ze die beesten telkens lieten "muteren".
Daarom was ik ook blij dat in deel 4 gewoon weer de oude wormen terugkwamen.
Kom je nu meequote:Op zondag 29 januari 2006 02:24 schreef victorinox het volgende:
En vanavond weer het eerste deel:
Zondag 29 Januari
22:30 Veronica
Écht waar joh?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 05:37 schreef StefanP het volgende:
[...] er schijnt zelfs een deel 4 te zijn...
dudequote:Op dinsdag 31 januari 2006 05:37 schreef StefanP het volgende:
Deel 1 is echt goed man. Uit het niets een briljante pseudo-jaren 50 scifi film. Deel 2 en 3 is weinig meer aan en er schijnt zelfs een deel 4 te zijn...
Deel 4 is een prequel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
in deel 1 waren het wormen, in 2 konden ze lopen en in 3 vliegen toch? Wat is deel 4 dan?
Neuh, meer het wilde westen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:
haha ja deel 4 is toch in de middeleeuwen?
Kerel, 23 juli 2006! Wat een kickquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Komt 'ie weer op tv? Ach, de echte fan heeft toch al lang de DVD-box met deel 1, 2, 3 en 4 erin. We killed it. We killed it! Fuck you!
Mike had hem voor mij omhooggeschopt, maar heeft snel zijn "Sesam, open u!" weggehaald.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Kerel, 23 juli 2006! Wat een kick
Ik kickte dit niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Kerel, 23 juli 2006! Wat een kick
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik kickte dit niet.![]()
Er stond 'Sesam, open u'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |