quote:Ik wil mee naar de Efteling maar dan wel in een weekend of op maandag.
Op zondag 1 juni 2003 15:08 schreef Jorden het volgende:
Wat jammer dat jullie elkaar nou toch niet zagen. Gaan we nou een keer naar de Efteling?
Ik wil naar de clowntjes!!![]()
PS, ik kan élke dag, maar mijn mama heeft een voorkeur voor een dinsdag of een zaterdag of een zondag!
quote:die komen niks te kort hoor.
Op maandag 2 juni 2003 20:14 schreef Maanvis het volgende:
Zielig voor die kindjes dat iedereen af zei
quote:Ik moet Land van Ooit nog reviewen voor Fok! Liggen nog steeds 2 vrijkaarten voor dit seizoen. Land van Ooit is voor hele kleintjes trouwens niet zo leuk hoor... Pas vanaf een jaar of 3 (jongens) a 4 (meisjes) vinden ze het echt leuk (behalve Kloontje dan). Al dat riddergedoe vinden sommige meiden helemaal niks en Chelsea had nog maanden nachtmerries door Rak de Reiger.
Op maandag 2 juni 2003 20:44 schreef jessie het volgende:
Wij willen nog een keer naar t land van ooit
Waren ook meer gegadigden voor geloof ik
Alleen willen wij echt niet in het weekend. Daar husb doordeweeks ook vrij is (werkt onregelmatig) vinden we het een beetje zonde om in die drukte van de weekenden te gaan. Kan er niemand doordeweeks gaan we moet zijn drietjes ehhhhh viertjes
Ik kan overigens wel doordeweeks, maar alleen in de vakantie
(of s' middags na school)
Efteling doen we niet. Veel te duur.
quote:Ik vond land van ooit voor de hele kleintjes juist heel leuk. Ik ben er met Bo geweest toen ze 10 maanden was. Ze genoot volop. Sesamstraattheater vond ze schitterend. Verder een heerlijk bos waar je lekker kunt wandelen en waar de lopende heerlijk kunnen rennen. niet zo massaal als de efteling. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk
Op maandag 2 juni 2003 20:44 schreef jessie het volgende:
Wij willen nog een keer naar t land van ooit
Waren ook meer gegadigden voor geloof ik
Alleen willen wij echt niet in het weekend. Daar husb doordeweeks ook vrij is (werkt onregelmatig) vinden we het een beetje zonde om in die drukte van de weekenden te gaan. Kan er niemand doordeweeks gaan we moet zijn drietjes ehhhhh viertjes
Ik wilde dus de post van Angelic quoten.... komt door de warmte denk ik
Sorry voor inbreken in een topic waar ik niets te zoeken heb, maar ik weet niet of er onder jullie airmilesspaarders zijn? Je kunt momenteel namelijk voor 2000 airmiles een gratis kaartje Efteling bestellen. Is geldig tot eind oktober. En de babies zijn sowieso gratis.
Efteling is inderdaad erg duur, maar zo heb je tenminste nog wat aan die nutteloze airmiles.
quote:goeie tip, had ik nog niet eens bij stil gestaan. Maar ja, ik spaar mijn anderhalve airmile voor stichting AAP.
Op dinsdag 3 juni 2003 08:18 schreef ElizabethR het volgende:
Efteling is inderdaad erg duur, maar zo heb je tenminste nog wat aan die nutteloze airmiles.
Ik vind de efteling ook te duur en toch ook best ver weg.
Wij zijn pas naar de Efteling geweest, en hoe leuk ook, twee keer kort na elkaar wordt toch wel erg duur Wie doet er een voorstel voor een nieuwe LH-datum?
quote:En je collega ook
Op dinsdag 3 juni 2003 10:44 schreef Sweej het volgende:
Ik ga ook mijn best doen!
Maar even ontopic terug naar de Linneaushof: 22 juni heb ik al een Fok! (crew)meeting. De week er na kan ik misschien, maar aangezien Chelsea de dag er voor jarig is kijk ik het even aan...
quote:Weet ik niet. Vorig jaar was het er en dat was erg leuk. Ik dacht dat dat voor altijd was ofzo, niet over nagedacht eigenlijk. Zou wel jammer zijn als dat er neit meer was.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:26 schreef Angelic1 het volgende:
Is dat Sesamstraat theater nog wel in Land van ooit? Dacht dat dat maar 1 jaartje zou zijn...
quote:van 19 tm 27 juli is er sesamstraat feestival
Op dinsdag 3 juni 2003 14:35 schreef jessie het volgende:[..]
Weet ik niet. Vorig jaar was het er en dat was erg leuk. Ik dacht dat dat voor altijd was ofzo, niet over nagedacht eigenlijk. Zou wel jammer zijn als dat er neit meer was.
en de 29e zou onsal een stuk beter uitkomen zover ik dat nu al kan beoordelen.
Ik moet het nog even overleggen hier maar voor zover ik kan zien komt mij dat goed uit.
quote:wij haken af.. puppie..
Op dinsdag 17 juni 2003 11:00 schreef Karin het volgende:
*subtiel schopje*
29 juni is nu wel snel maar komen er nog mensen?
quote:Wij zijn dan op vakantie (maar ik kom sowieso liever niet op zondag).
Op dinsdag 17 juni 2003 11:00 schreef Karin het volgende:
*subtiel schopje*
29 juni is nu wel snel maar komen er nog mensen?
Weekends zijn we naar de camping vanaf 8 augustus ben ik inprinciepe vrij. .
Ik tel de dagen al af
Een grote meet lijkt me ook waanzinnig leuk, alleen zie ik zo op tegen de lange reis. Ik zou het dan een keer moeten combineren met een weekeinde familie.....een groe meet een keer op zaterdag of zo?
quote:Kan ik me voorstellen, ik vond examens echt heel vreselijk (ben nogal faalangstig
Op maandag 23 juni 2003 07:26 schreef berney het volgende:
Na m'n examen vind ik prima, de tweede week van juli ben ik dinsdags en vrijdags vrij. Er staat hier ook nog bezoekje Emmen dierentuin met mijn schoonouders in de planning..
Weekends zijn we naar de camping vanaf 8 augustus ben ik inprinciepe vrij.
.
Ik tel de dagen al af
8 of 11 juli? Dan kan ik ook!
quote:Ik dacht al dat je je een stuk beter zou voelen nu, gek he?
Op maandag 23 juni 2003 08:45 schreef Catootje het volgende:
over twee weken heb ik vakantie, maar een noordelijk meeting kan nu prima...ik voel me beter dan toen ik die troep slikte....gaan we regelen dames!!Een grote meet lijkt me ook waanzinnig leuk, alleen zie ik zo op tegen de lange reis. Ik zou het dan een keer moeten combineren met een weekeinde familie.....een groe meet een keer op zaterdag of zo?
Maar het komt er vast nog weleens van.. (als de baby's van Catootje en ET geboren zijn waarschijnlijk...en de rest natuurlijk)
23/24 of 30/31 augustus? Nog steeds de Linnaeushof?
quote:beide keren niet mogelijk, maar veeeeeel plezier en wil graag foto's zien
Op zaterdag 12 juli 2003 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben voor een nieuwe poging, je kunt helaas nooit iedereen tegelijk bij elkaar krijgen... Een tikje verder weg in de tijd nog maar?23/24 of 30/31 augustus? Nog steeds de Linnaeushof?
quote:Ivm mijn uitgerekende datum zal ik dit nog maar niet afspreken
Op zaterdag 12 juli 2003 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben voor een nieuwe poging, je kunt helaas nooit iedereen tegelijk bij elkaar krijgen... Een tikje verder weg in de tijd nog maar?23/24 of 30/31 augustus? Nog steeds de Linnaeushof?
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:15 schreef Knorretje het volgende:[..]
beide keren niet mogelijk, maar veeeeeel plezier en wil graag foto's zien
quote:Doe een ander voorstel dan, meiden
Op zaterdag 12 juli 2003 22:23 schreef Lois het volgende:[..]
Ivm mijn uitgerekende datum zal ik dit nog maar niet afspreken
quote:Tuurlijk
Op zondag 13 juli 2003 17:09 schreef Wolkje het volgende:
Mag ik ook mee meeten,
ondanks dat ik geen mama ben?
quote:Ook niet als ie gevuld is met allemaal lekkere dingen?
Op zondag 13 juli 2003 18:42 schreef Rewimo het volgende:[..]
Tuurlijk
Als je maar geen grote boodschappentas meeneemt
quote:Daar ging het niet om
Op zondag 13 juli 2003 18:46 schreef Luckepuk het volgende:[..]
Ook niet als ie gevuld is met allemaal lekkere dingen?
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:57 schreef Rewimo het volgende:[..]
Daar ging het niet om
Voor Catootje zwanger was dreigde ze naar elke meeting te komen met een grote boodschappentas en daar het leukste kind in mee te nemen. Dat hoeft nu niet meer, want ze krijgt nu haar eigen leukste-kindje-van-de-hele-wereld
Maar eh, grote boodschappentassen zijn dus taboe bij meetings
quote:
Op zondag 13 juli 2003 18:42 schreef Rewimo het volgende:[..]
Tuurlijk
Als je maar geen grote boodschappentas meeneemt
quote:Mooi
Op zondag 13 juli 2003 19:15 schreef Wolkje het volgende:[..]
..
Die zal ik niet meenemen hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|