quote:sorry, je hebt gelijk
Op maandag 2 juni 2003 21:02 schreef Vibromass het volgende:[..]
integratie..
quote:De nuance ligt wat anders. Demiliano wenste geen vuile handen te maken en ander beleid. DeMiliano bepaalt niet het beleid. Hier gaat het echter om een positie, om woordvoerderschap. Mogelijk heeft men bij de VVD te weinig vertrouwen in het beschouwelijke vermogen van Hirsi Ali, laat men dat dan zeggen en zorgen dat de dame in kwestie als de donder bijgeschoold wordt in haar eigen belang.
Op maandag 2 juni 2003 20:54 schreef SCH het volgende:[..]
Ja - maar het is niet zo dat ze recht heeft op dat woordvoerderschap. Ik vind het nogal arrogant van haar juist. Een debutant die meteen vindt dat ze op van alles recht heeft.
En dat dreigen met afsplitsen, daarmee laat ze zich wel heel erg kennen. Een soort De Milliano
Machtsspelletjes leiden tot splitsing en enkel verliezers. Als een fractievoorzitter als van Aartsen vergeet daar rekening mee te houden kon hij de rekening wel eens gepresenteerd krijgen. Dit neemt niet weg dat de VVD zich niets hoeft te laten afpersen. Ze hoeven zich enkel aan beloften te houden.
quote:Ik deze in Hirsi Ali stapt over naar VVD
Op maandag 2 juni 2003 21:13 schreef Kozzmic het volgende:
Deze post plaatste ik een maand geleden in [POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II):
[..]
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 14:49 schreef NorthernStar het volgende:
Ik vind het een sympathiek mens en waar ze voor staat ook, maar een beetje labiel is zo volgens mij wel. Die indruk heb ik tenminste altijd bij dr. Zo iemand waar "altijd wat mee is".Maar we zullen zien.
quote:Dat zou ook wel een enorme aanfluiting zijn: Als U bij ons op de lijst stemmen komt trekken, krijgt u van ons een leuke job naar keuze.
Op maandag 2 juni 2003 21:13 schreef Kozzmic het volgende:
Ik meen me overigens te herinneren dat haar niets is toegezegd aan functies binnen de fractie, maar dat zou ik in oude topics nog eens na moeten zoeken.
Maar goed, verder is het natuurlijk pure discriminatie van die Van Aartsen.
quote:
Op maandag 2 juni 2003 21:38 schreef Ulx het volgende:[..]
Maar goed, verder is het natuurlijk pure discriminatie van die Van Aartsen.
Tijd voor de volgende episode. Hirsi Ali stapt over naar de SGP.
quote:Wat men zaait, zal men oogsten Gerrit.
Hirsi Ali van de PvdA naar de VVD, die zij gisteren via deze krant bekendmaakte, zorgde voor opwinding op het Binnenhof. VVD-leider Zalm spreekt 's middags tevreden over ,,een dag van oogsten''.
quote:Ik deze:
Op maandag 2 juni 2003 21:31 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ik deze in Hirsi Ali stapt over naar VVD
[..]
quote:ps: leuk om dat topic door te lezen
Geplaatst door Nyrem op vrijdag 1 november 2002 02:35hahaha gewoon een verkiezingsstuntje van de VVD... tja... wat zal ik zeggen? Als iemand zo makkelijk van het ene uiterste naar het andere gaat.... ?? Weinig stabiel persoon. De hoog is nood bij de VVD, er is kennelijk geen vrouw meer te vinden .
Maar straks niet gaan zeiken he, als het verkeerd gaat!ps: Winny had al een partij... topic
Plak fijn uw etiket, gij die alle achtergronden kent...
quote:Lijst Ayaan.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat die vrouw bij elke partij na verloop van tijd met slaande deuren weggaat.
Als het nou vanwege haar mening ging, dan was dit dreigement terecht, maar als het gaat om een 'baantje' binnen de partij...
quote:Ze wil overal haantje de voorste zijn heb ik het idee. Dat ze met haar standpunten niet terecht kon bij de PvdA daar viel wat voor te zeggen, maar als ze nu bij de VVD ook al heibel gaat trappen dan maakt ze het zichzelf wel heel erg lastig in Den Haag.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:26 schreef Sidekick het volgende:[..]
Lijst Ayaan.
*ril*Als het nou vanwege haar mening ging, dan was dit dreigement terecht, maar als het gaat om een 'baantje' binnen de partij...
quote:De LPF staat al met het welkomscomitee klaar.
Op dinsdag 3 juni 2003 11:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ze wil overal haantje de voorste zijn heb ik het idee. Dat ze met haar standpunten niet terecht kon bij de PvdA daar viel wat voor te zeggen, maar als ze nu bij de VVD ook al heibel gaat trappen dan maakt ze het zichzelf wel heel erg lastig in Den Haag.
quote:Alle kans dat je gelijk hebt. Ze is een echte excuus rel allochtoon en tja dat levert uiteindelijk altijd problemen op
Op dinsdag 3 juni 2003 10:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat die vrouw bij elke partij na verloop van tijd met slaande deuren weggaat.
quote:oh ja dan wel.... natuurlijk...
Op dinsdag 3 juni 2003 11:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ze wil Dat ze met haar standpunten niet terecht kon bij de PvdA daar viel wat voor te zeggen, maar als ze nu bij de VVD ook al heibel gaat trappen dan maakt ze het zichzelf wel heel erg lastig in Den Haag.
quote:Bespeur ik hier een subjectieve diagnose als gevolg van projectie?
Op dinsdag 3 juni 2003 11:54 schreef du_ke het volgende:[..]
Alle kans dat je gelijk hebt. Ze is een echte excuus rel allochtoon en tja dat levert uiteindelijk altijd problemen op
. Ach en ayaan dacht gewoon snel carriere te maken en minister te worden en heeft gewoon dikke pech.
quote:Hahahaa.... néé dit is nu juist een projectie.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:03 schreef sjun het volgende:[..]
Bespeur ik hier een subjectieve diagnose als gevolg van projectie?
...De SP als echte excuus en relpartij en tsja dat levert uiteindelijk altijd problemen op...
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 03-06-2003 12:05]
quote:ROFL
Op maandag 2 juni 2003 23:59 schreef Nyrem het volgende:
Nog een leuke quote van Gerrit; na de opmerkelijke transfer van vorig jaar.
[..]Wat men zaait, zal men oogsten Gerrit.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 12:04 schreef Nyrem het volgende:[..]
Hahahaa.... néé dit is nu juist een projectie.
quote:Ik wacht eigenlijk op een aanbod van Nieuw Rechts.
Op dinsdag 3 juni 2003 11:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
De LPF staat al met het welkomscomitee klaar.
quote:Misschien kunnen de conservatieven.nl op deze manier wel alsnog de kamer inkomen
Op dinsdag 3 juni 2003 12:07 schreef sjun het volgende:[..]
Ik wacht eigenlijk op een aanbod van Nieuw Rechts.
quote:Ik denk niet dat ze weggaat, want ze wil koste wat het kost een ministerspost. Dus misschien naar het CDA.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:07 schreef sjun het volgende:[..]
Ik wacht eigenlijk op een aanbod van Nieuw Rechts.
quote:Ook dat natuurlijk, ik moet er ook niet aan denken dat de SP alleenheersers worden in Nederland maar dat gebeurd ook niet. Een beetje in de toom gehouden door GL en PvdA zou het een aardig effect kunnen hebben al was het alleen al om de gemoederen op dit forum flink op te laten lopen
Op dinsdag 3 juni 2003 12:03 schreef sjun het volgende:[..]
Bespeur ik hier een subjectieve diagnose als gevolg van projectie?
...De SP als echte excuus en relpartij en tsja dat levert uiteindelijk altijd problemen op...
quote:En LN met Fortuyn, Teeven, Ratelband, Jetten en Van der Linde. Of noem ik nu een echt probleemgeval op?
Op dinsdag 3 juni 2003 12:18 schreef du_ke het volgende:Maar b.v. GL heeft met Singh Varma ook problemen gehad en mevr Bijlhout van de LPF was ook geen succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |