Album heb ik ook gepre-ordered. Ik denk dat hij deze week ergens word verscheept en hoop dus dat hij eind volgende week in huis ligt. En dan ga ik hem beter beluisteren.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het een erg lekker bluesy album. Niks groots, niks speciaals maar lekker Mark Knopfler
Moah, vind het allebei erg mooi en ga zeker naar de Ziggo Dome. Vind Privateering een zeer goed album.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:55 schreef Peter88Online het volgende:
Dat heb ik ook. Ik heb ook meer met de Dire Straits dan met zijn solowerk. Hoewel ik zijn laatste album wel kan waarderen. Net als het album Sailing To Philadelphia.
Maar om diezelfde reden twijfel ik ook nog of ik naar de Ziggo Dome zal gaan of niet.
Goede kick! Ik beluister regelmatig mijn usbstick van Hmh enkele jaren geleden! Wat een geniaal concert was dat met Sultans of Swing EN Brothers in Arms EN Telegraph Road!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik draai Dire Straits - Dire Straits weer eens op de platenspeler. Lekker hoor
Ik luisterde het hele debuutalbum hoor vanochtend.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:23 schreef cafca het volgende:
Oh ja, Dire Straits. Da's die band van dat ene liedje.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |