Top dus
racoontjuhhhhhhhh
quote:
Op maandag 2 juni 2003 18:08 schreef hyperfuzz het volgende:
Nat van de regen en rock n roll vanwege harde muziek.Top dus
racoontjuhhhhhhhh
Ik ga toch eerst maar eens ff slapen en dan vanaaf nog ff fokken
[Dit bericht is gewijzigd door Knoekie op 02-06-2003 18:29]
of liever: kut tijdsplanning waar ik me niet aan hielp
voel me klote...
Would like to go asleep and never wake up...
En verder.... mwah.....
quote:Het leven is een net als in de ochtend een druppel op een lotusblad.
Op maandag 2 juni 2003 19:06 schreef sheila_na_gig het volgende:
Verdrietig
En daarom weer kwaad, omdat het me gewoon niet gegund lijktIk doe heel hard mijn best en ik slaag er ook meestal wel in om mijn eigen kleine oasetje van geluk te creeren. Maar daaromheen is die grote woestijn van dingen waar je geen invloed op hebt en die herbergt maar weinig positiefs. En dan lees je die prachtige R&P-wijsheden: "je kunt niet bepalen wat er gebeurt maar wel hoe je je daarbij voelt" maar DAT is makkelijk gezegd wanneer het om dierbaren gaat en om dingen/mensen die je gewoon erg raken omdat je nu eenmaal mens bent en geen machine.
Bah.
quote:Ga jij eens snel een brief schrijven
Op maandag 2 juni 2003 18:10 schreef racoon2002 het volgende:
Ik ga toch eerst maar eens ff slapen en dan vanaaf nog ff fokken
Ik voel me wel goed, heb alleen jeuk aan mijn been
Dan ben ik er ook nog net achter gekomen dat de paar dagen Londen (
) die ik gepland heb, ik zo heb gepland dat ik 's ochtends om 10 uur terug kom als ik diezelfde dag nog afsluiting stage heb
en mis iemand echt heeeeeeel erg en dat mag niet, moet niet zo afhankelijk zijn
ooow, ik wil niet meer... ik ben TE moe
net een klein uurtje met me gf gebeld
quote:
Op maandag 2 juni 2003 19:06 schreef sheila_na_gig het volgende:
Verdrietig
On me:
Ik zelf ben he-le-maal gaar.
Drukke dag op mijn werk, bloedje heet natuurlijk. Wel een onzettend gezellig watergevecht gehad met mijn kiddo's (lekker een uur ipv gym ).
Hooikoorts is weer in aantocht, dus mijn kop zit dicht.
Maar verder gaat alles goed!
Voel me verdrietig en alleen...
Ben ook nog steeds moe en heb nog steeds hoofdpijn. Zometeen maar proberen te slapen. En morgen ga ik lekker niet naar school denk ik...
Dawast.
K heb vanavond te horen gekregen dat mijn relatie van 8,5 jaar is beeindigd...
quote:Sterkte en ik leef met je mee... Als het na 3 jaar al zoveel pijn doet moet het na zo'n tijd helemaal verschrikkelijk zijn
Op maandag 2 juni 2003 23:40 schreef Rekkie het volgende:
Zeer moe, en heel erg verdrietig...K heb vanavond te horen gekregen dat mijn relatie van 8,5 jaar is beeindigd...
![]()
Ontopic: en
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 03-06-2003 00:41]
quote:Maar ik voel me wel helemaal blij en gelukkig en en en en
Op dinsdag 3 juni 2003 01:52 schreef DuchessX het volgende:
Wakker
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn ouders zijn weer bij elkaar.
quote:Hey, ook nog wakker?
Op dinsdag 3 juni 2003 02:01 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
klote, depri, net dingen gedaar die ik denk ik beter niet had kunnen doenmaarjah aangezien ik me weer klote voelde.
verder voel ik me iig niet goed
Anyway, ik ben zelf lichtelijk brak dus ik ga maar eens slapen.
quote:volgende week denk ik wel jah, moet je wel even dag etc zeggen
Op dinsdag 3 juni 2003 02:03 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Hey, ook nog wakker?
Als je zin hebt kun je volgende week naar de Z'meer meet komen, maar ik denk niet dat je hoofd daar nu naar staat.Anyway, ik ben zelf lichtelijk brak dus ik ga maar eens slapen.
quote:gefelici alvast
Op dinsdag 3 juni 2003 02:06 schreef Kore het volgende:
warm, wakker maar voor de rest prima.. ben een aantal maanden van de depressiva af, en ga over 13! daagjes trouwen![]()
quote:Zow dat heb je goed voor mekaar dan
warm, wakker maar voor de rest prima.. ben een aantal maanden van de depressiva af, en ga over 13! daagjes trouwen![]()
Ik voel me kut omdat ik er morgen ochtend om 8 uur uit moet
quote:Kijk ff in [centraal] Zoetermeer Meeting.
Op dinsdag 3 juni 2003 02:06 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
volgende week denk ik wel jah, moet je wel even dag etc zeggen
ene tijd
slaapze
Maar nu ga ik echt slapen.
quote:Way to go girl!
quote:Heel fijn voor je!!!!
Op dinsdag 3 juni 2003 01:54 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Maar ik voel me wel helemaal blij en gelukkig en en en en
'k zou misschien rond een uur of zes wakker gebeld worden, maar das niet echt meer nodig geloof ik.
zo werken dus
Maar verder gaat het goed!
[Dit bericht is gewijzigd door -Artemis- op 03-06-2003 08:51]
quote:Af en toe mensen gewoon negeren. Vertel ze gewoon dat je even teveel aan je hoofd hebt en geen tijd voor ze hebt. Dat heeft iedereen wel eens. In mijn vriendenkring gebeurt het ook wel eens en daar heeft niemand problemen mee. Hebben ze het wel dan weet je ook weer wat je aan ze hebt
Op dinsdag 3 juni 2003 08:43 schreef -Artemis- het volgende:
It is time for ME!
Wil niet steeds degene zijn die iedereen maar opbeurt maar hoe verander je dat gedrag als je het al jaren hebt maar wat nu niet goed meer voelt?
Pas wel op dat je je niet teveel afsluit en in jezelf gekeerd raakt.
On-topic:
Ik voel me goed, al heb ik het wel weer erg warm. Ik dacht dat het vandaag wat frisser zou worden, maar dat valt dus weer tegen. Het 's ochtendsvroeg klaarwakker zijn door de zon, de schaars geklede dames alom en de glimlach op ieders gezicht 's ochtends maken echter veel goed.
Nu nog hopen dat die airco het vandaag nog gaat doen. Verder hier druk aan het werk met Evenescence op de achtergrond, dus het kan niet beter.
Voor de rest voel ik me goed en ben ik morgen jarig .
voel me wel wat beter dan gisteren... heb alleen idee dat ik beetje te opdringerig ben... argh, tkan ook nooit es echt goed gaan
Verder vandaag huiswerk, huiswerk, huiswerk..
quote:En nu ben ik dus te laat op school
Op dinsdag 3 juni 2003 02:08 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Zow dat heb je goed voor mekaar dan
Ik voel me kut omdat ik er morgen ochtend om 8 uur uit moet
![]()
![]()
gisteren van mijn werk weg gegaan om ff uit te kuren. Ik ben nu weer lekker aan het solliciteren... Joepie
Ik ben nog steeds gelukkig
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 01:54 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Maar ik voel me wel helemaal blij en gelukkig en en en en
On-topic:
Zwabberig Ik snap er de ballen niet meer van. Verward dus
verward genoeg om mn wachtwoord bij gebruikersnaam in te vullen
Het kan niet op.
quote:Wat jammer veel sterkte met zoeken.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:26 schreef zwaaibaai het volgende:
mwah. Ik heb te horen gekregen dat mijn contract nu weer niet in vast dienst verband word om gezet, terwijl dit eerder wel beloofd was, en toen weer niet, en toen weer wel.... Grunt.....gisteren van mijn werk weg gegaan om ff uit te kuren. Ik ben nu weer lekker aan het solliciteren...
Joepie
On topic voel me goed , gisteren ff dip gehad na raar bericht maar nu weer fris verder , verder ook heel vaag gedroomd .
verward, machteloos, vooral machteloos
quote:Ken het ja... *knuf*
Op dinsdag 3 juni 2003 14:37 schreef Rekkie het volgende:
Hoofdpijn, moe, verdrietig.... pijn in me hart.... verliefd....verward, machteloos, vooral machteloos
Ik voel me warm, té warm
*bounce*
knuf
quote:gvd, klote zeg
Op dinsdag 3 juni 2003 15:24 schreef DuchessX het volgende:
GVD het gesprek dat zó belangrijk is gaat niet door
Nou jullie begrijpen me bui dus wel. Heb ff het gevoel dat er geen doel is om voor te leven ( tuurlijk ik weet wel beter )
weet het niet meer allemaal.... zowel lichamelijk als geestelijk moe van alles... wil niks meer.
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 03-06-2003 18:16]
quote:mmm, duidelijk minder om te lezen dit...
Op dinsdag 3 juni 2003 19:02 schreef miss_bleu het volgende:
Ik jank de boel bij elkaar. De bom is hier thuis gebarsten me ouders zijn vertrokken.
quote:*snuggle* lieVie
Ik jank de boel bij elkaar. De bom is hier thuis gebarsten me ouders zijn vertrokken.
as for me..... ben redelijk moe, niet geslapen vannacht en vandaag van 10.00 tot 18.00 gewerkt.....
vanavond nog even blufpokeren, maar zeker wel slapen vannacht...... al was het wel een fijne nacht gisteren...
voel me wel goed, maar weet niet echt wat ik wil, wat ik durf, of ik dingen wel of niet door moet zetten, ben ik weer te moeilijk aan het doen? Of juist te makkelijk.....
Maar ach.....
quote:Waarom zijn ze weg dan?
Hoe ik mezelf voel? Achja... gewaardeerd Maar een beetje mijn principes verwaarlozend enzo. Misschien is het tijd voor nieuwe. Ohja, en moe!
quote:Sorry, maar ik denk dat je dat beter niet kunt vragen, wordt wel erg persoonlijk, ze heeft het nu al moeilijk.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:42 schreef Maanvis het volgende:[..]
Waarom zijn ze weg dan?
Ennieweej sterkte ermee.
ontopic:
en kdenk dat ik de geduldigste vriend heb die bestaat...
Ra-z, als je dit leest: khou van je!
quote:Vragen staat altijd vrij toch?
Op dinsdag 3 juni 2003 19:44 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Sorry, maar ik denk dat je dat beter niet kunt vragen, wordt wel erg persoonlijk, ze heeft het nu al moeilijk.
ontopic:
quote:
quote:ken het
Op dinsdag 3 juni 2003 21:18 schreef afraidtech het volgende:
ik voel me superkutzo w as ik gister nog vrolijk nu voel ik me gewoon super kut
pfff, vanaf donderdag toetsen... yay me, kga t zeker weten zwaar verkloten
Ik zat net in de auto, en het voelde alsof er een grote, grijze deken over mij heen viel. En zo voel ik me nog steeds. Alsof die grote, grijze deken alles wat positief is in mijn leven voor mijn ogen verbergt, en hoe ik ook probeer, ik kan er niet doorheen kijken, of hem van me af gooien.
quote:*knuffel* ken het gevoel
Op dinsdag 3 juni 2003 21:39 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik voel me terug op Fok! na een tijdje afwezigheid... Maar niemand zal me gemist hebben.Ik zat net in de auto, en het voelde alsof er een grote, grijze deken over mij heen viel. En zo voel ik me nog steeds. Alsof die grote, grijze deken alles wat positief is in mijn leven voor mijn ogen verbergt, en hoe ik ook probeer, ik kan er niet doorheen kijken, of hem van me af gooien.
ontopic: kwil naar vriendje!!! vandaag heel dichtbij zn huis geweest, maar kon dr niet heen... niet leuk
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:42 schreef Yuki het volgende:[..]
*knuffel* ken het gevoel
en ik heb je wel gemist hoor!!!ontopic: kwil naar vriendje!!!
vandaag heel dichtbij zn huis geweest, maar kon dr niet heen... niet leuk
ontopic:
hetzelfde als net... en bezig met huiswerk *blegh*
voor de rest: stress voor die klote examens en moe, moe, moe en nog eens moe
gelukkig is het niet helemaal hopeloos
[Dit bericht is gewijzigd door pieffff op 03-06-2003 22:38]
bah
quote:Dat is héél moeilijk maar o zo goed om aandacht voor jezelf te vragen. You go girl!
Op dinsdag 3 juni 2003 22:04 schreef -Artemis- het volgende:
probeer meer openheid te geven in mijn leven
quote:eeuhm, mag ik hier heel ff offtopic zwaaien naar duchessX?
Op dinsdag 3 juni 2003 23:26 schreef DuchessX het volgende:[..]
Dat is héél moeilijk maar o zo goed om aandacht voor jezelf te vragen. You go girl!
quote:gekke QyRoZ ga eens snel slapen lievie
Op woensdag 4 juni 2003 00:13 schreef QyRoZ het volgende:
Blegh, steeds meer last van RSI. Ben flink aan het minderen met mn favoriete tijdverdrijf: Fok. Maar goed, ik vermaak me nog prima en voel me ook prima.
ontopic: duidelijk moe, duidelijk slapen
Nu weer last van me buik... tkomt allemaal door dat wisselen van die jaargetijden, dat kan ik gewoon niet hebben, over een weekje of twee hoop ik dat het over is...
Volgende week toetsweek, en dan heb ik vanaf woensdag al weer lekker vakantie... en DAT is dan wel weer een leuk vooruitzicht, dus daar denk ik dan ook maar gewoon constant aan...
En een voor iedereen die wel wat extra hulp kan gebruiken deze zomer...
quote:Ach jeejtje
Op woensdag 4 juni 2003 00:55 schreef maartena het volgende:
Verdrietig
ben moe gaat doen
[Dit bericht is gewijzigd door omaster op 04-06-2003 01:07]
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 23:26 schreef DuchessX het volgende:[..]
Dat is héél moeilijk maar o zo goed om aandacht voor jezelf te vragen. You go girl!
ontopic: moe maar ozo wakker
welterusten, weet even niet wat ik met mezelf aanmoet.......
heb donderdagavond alleen een concert, vraag me af hoe ik vrijdag ign uit me bed moet komen
quote:Thx. Lief van je.
Op woensdag 4 juni 2003 00:04 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik weet niet of het helpt Barb, maar jij bent een van die mensen van wie ik het echt heel erg vind als ze zich alleen of klote voelen en een van die mensen die ik het het minste gun.
Ik formuleer het wat brak, maar goed, misschien helpt het een beetje.
[Ontopic]
Don't you just hate it when you wake up in the morning and you just know it's gonna be really really hard this day. Pfff, mijn lijf voelt als lood.
quote:Succes dan!!!
Op woensdag 4 juni 2003 07:42 schreef devv05 het volgende:
verlenging van gisteren... veel te kort geslapen, tentamen voor vandaag ook niet kunnen leren, slecht dus
Offtopic: Wat had ik nou fout gedaan??? Wil het wel graag ff weten...
En ik voel me jarig
Na een goed half uur hier achter mijn bureau slaat de hitte al weer toe. Volgens mij kan ik mijn afstudeerdatum ook wel verzetten, want volgens mij wordt dit geen produktieve zomer. (Of zoek ik gewoon weer een excuus om te Fokken )
dus hoppakee.....
ik ga de deur uit, maar voel me nog steeds klote, als het vanmiddag nog zo is ga ik ziek naar huis.....
ben nog beetje moe, nerveus voor toetsweek die morgen begint
bah
quote:Nog steeds voel ik me zo... alleen de hoofdpijn is weg...
Op dinsdag 3 juni 2003 14:37 schreef Rekkie het volgende:
Hoofdpijn, moe, verdrietig.... pijn in me hart.... verliefd....verward, machteloos, vooral machteloos
Ondanks het zonnetje, regent en onweert het keihard in mij!
[Dit bericht is gewijzigd door Rekkie op 04-06-2003 10:45]
quote:Kusjekusjeknuffel.
Op woensdag 4 juni 2003 10:45 schreef U-lerZzZ het volgende:
Boehoeoeoe..
Ik heb hoofdpijn en voel me klote..
Ik heb kriebelhoest..
Mijn monitor draaide zojuist vanzelf een kwartslag. Boehoeoe..
quote:moet je je potlood er uit halen
Op woensdag 4 juni 2003 10:53 schreef U-lerZzZ het volgende:
Boehoehoehoe..
Ik heb oorpijn..
quote:Hallo. We zitten hier in R&P hoor.
Op woensdag 4 juni 2003 10:54 schreef Frenkie het volgende:[..]
moet je je potlood er uit halen
quote:Ow
Op woensdag 4 juni 2003 10:56 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Hallo. We zitten hier in R&P hoor.
quote:Ow
Op woensdag 4 juni 2003 11:26 schreef zodiakk het volgende:
Op dit soort momenten ervaar hemeltergende ergernis en doorwrochte kwellingen. Dan wens ik vurig dat iedereen gewoon sterft, dat iedereen in een eeuwigdurend spel vol pijn en lijden wegkwijnt, dat mensen uit pure razernij hun hoofden verbrijzelen tegen betonnen muren. Ja, dat is het verdiende loon van de onmensen die onze aarde bevolken. Alsjeblieft, laat ze branden in het vagevuur en daarna langzaam naar de verdoemenis afglijden met hun wanhopige blikken. Het is nu te laat voor vergiffenis, branden zullen ze, die kwaadaardige zielen, laat hun pijn hun zalving zijn in hun momenten van pure hopeloosheid! Dood! En waarom, vraag je me? Waarom? Sterf!
quote:Hms misschien heb ik toch ook wel hooikoorts dan...
Op woensdag 4 juni 2003 12:17 schreef ArmaniMania het volgende:De hooikoorts speelt op, en mijn ogen branden dus
Eigenlijk twijfel ik elk jaar of ik hooi koorts heb, maar jah dan gaat het weer over en denk ik er niet meer aan
Verder ben ik nog steeds
en ook
Mis m'n liefie wel, maar vanavond komt ie hierheen
En ben zowaar al ietsiepietsie beetje aan m'n huiswerk begonnen
Maar denk toch dat ik weer last van SOG (studie ontwijkend gedrag) ga krijgen, aangezien ik de neiging krijg om op te gaan ruimen, naar de dierenarts voor katten brokjes (wat ik wel echt nog moet halen, maar kan ook over een paar uur), etc.
Maar jah, ik zie wel hoe het gaat vandaag....
en ik denk aan mijn ex... waarmee ik gister naar een super BJ-concert ben geweest....
knuf
quote:Join The Club
Op woensdag 4 juni 2003 12:17 schreef ArmaniMania het volgende:
De hooikoorts speelt op, en mijn ogen branden dus
Ontopic: Goed, maar niet super. verbeteringen zijn wel merkbaar, maar het gaat niet zo snel als ik eigenlijk wil
Tis hierbinnen maar liefst 36 graden, en dat stijgt maar door.
Airco werkt niet of nauwelijks, er staan 80 computers aan, er lopen studenten te zweten, boven en beneden.
En wij werken boven, en waar gaat warme lucht heen?? Juist.
En ik had mijn scriptiebegeleider belooft deze week een deel van mijn scriptie af te hebben. Maar ik zit al twee dagen hardstikke vastgeschreven op de eerste pagina van mijn inleiding.
En dat is KUT !! Ik zou het niet erg vinden als het hier 40 graden was binnen, als ik maar alvast twee goeie hoofdstukken af zou hebben.
Maar jah.
Wish me luck, hoop echt zo dat het in het echt ook klikt.
quote:Herkenbaar, in deze temperaturen kun je gewoon niet nadenken. Ik word er zo loom van. Ik moet echter vanmiddag wel weer een stuk afhebben.
Op woensdag 4 juni 2003 13:13 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het WARM.Tis hierbinnen maar liefst 36 graden, en dat stijgt maar door.
Airco werkt niet of nauwelijks, er staan 80 computers aan, er lopen studenten te zweten, boven en beneden.En wij werken boven, en waar gaat warme lucht heen?? Juist.
En ik had mijn scriptiebegeleider belooft deze week een deel van mijn scriptie af te hebben. Maar ik zit al twee dagen hardstikke vastgeschreven op de eerste pagina van mijn inleiding.
En dat is KUT !! Ik zou het niet erg vinden als het hier 40 graden was binnen, als ik maar alvast twee goeie hoofdstukken af zou hebben.
Maar jah.
P.S. Schrijf je je inleiding niet aan het eind van je scriptie samen met de samenvatting?
quote:Laat die inleiding zitten en begin met het volgende hoofdstuk. Er staat nergens geschreven dat een verslag in een bepaalde volgorde moet worden geschreven, zolang je het maar in de juiste volgorde inbindt.
Op woensdag 4 juni 2003 13:13 schreef Syrena het volgende:
En ik had mijn scriptiebegeleider belooft deze week een deel van mijn scriptie af te hebben. Maar ik zit al twee dagen hardstikke vastgeschreven op de eerste pagina van mijn inleiding.En dat is KUT !! Ik zou het niet erg vinden als het hier 40 graden was binnen, als ik maar alvast twee goeie hoofdstukken af zou hebben.
[ontopic]
moe, moe, moe, pijn, pijn, pijn, gewrichten zijn kutdingen, i hate them, i hate them, i hate them
quote:When joints hurt a joint might help..
Op woensdag 4 juni 2003 13:24 schreef Barb het volgende:[ontopic]
moe, moe, moe, pijn, pijn, pijn, gewrichten zijn kutdingen, i hate them, i hate them, i hate them
Sterkte
quote:Owjeej.. succes meisje
Ikzelf: moe, maar moet nog heel veel doen voor morgen..
hoe kan ik mn tentamens in godsnaam leren zo?
quote:Auw.... !!
Op woensdag 4 juni 2003 14:40 schreef Vision het volgende:
zwaar beroerd, heb gisteren mijn enkelbanden ingescheurd en kan op mijn rechterbeen niet meer staan.
Heel veel sterkte
quote:seks dan maar?
Op woensdag 4 juni 2003 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Goed & trots! Hard gewerkt weer en daarna meteen het kleed van kattenhaar ontdaan met de stofzuiger en ik heb nog energie over!
najah met mij gaat het wel goed, heb honger en ben vies. zometeen douchen en eten dus Net terug van me werk. Daaamnn wat gingen die laatste 2 uur langzaam.
Krijg net een lief smsje van me meis, hoor net ook dat mijn papa vrijdag weer uit het ziekenhuis mag, en ik mag dalijk weer naar huis! Woei!
Micha komt vanavond niet Om een goede reden wel, an neem het hem absoluut niet kwalijk. Maar toch baal ik ervan...
En ben net bij Riagg geweest, bleghhhh...
Heb meteen nergens zin meer in. Alles kan me even gestolen worden..
maar verder dus wel onwijs kut, dus gaat steeds van naar
quote:Dankjewel.
Op woensdag 4 juni 2003 17:08 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Gefeliciteerd , Welke richting wil je gaan doen op conservatorium als ik vragen mag ??
Ik speel klassieke piano, al wil ik me meer op jazz gaan richten. Ik weet nog niet of ik na een eventuele vooropleiding verder wil met conservatorium. Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik wil studeren. Maar ja, dat zien we dan wel.
quote:succes in de regen dan maar...
Op woensdag 4 juni 2003 14:42 schreef Pascalle27 het volgende:
Uitgeslapen, zit hier van een lekker muziekje (Shania Twain) te genietenNah, het gaat hier weer
Vanaaf bbq-en bij vrienden
ben heel erg moe, voel me redelijk goed, maar tegelijk ook onwijs onzeker en stom...
ik kan bepaalde dingen nog steeds niet hebben, en dat terwijl ze er zelf ook zo over zat te zeiken.....
het is 5 maanden uit, ben er ook wel 'overheen' maar sommige dingen doen gewoon pijn....
moeilijk te begrijpen blijkbaar....
Ik heb nergens zin in en daar heb ik dus geen zin in
blegh, nog steeds gevoel dat ik ga instorten... als t dan moet, laat t dan komen zo kan ik dus echt niet bij mn tentamens blijven met mn hoofd, en echt een reden kan ik niet aangeven op school
wanna scream!!
Ik ga zometeen genieten met wat ijskoud water en toast .
En vandaag niks doen aan m'n huiswerk (ik heb morgen toch het 1e uur vrij ).
Maar toch zit er genoeg in m'n hoofd om me druk te maken.
Nouja, ik laat dat negatieve even allemaal wegvaren.. ik ga genieten van wat ik heb .
nou ja, het zal wel
quote:Die emoties ken ik... ik zit er momenteel ook vol van...bleghhh ik word er onderhand stront ziek van... want dit duurt te lang..
Op woensdag 4 juni 2003 19:11 schreef texelonia het volgende:
Zit vol met allerlei emoties (verdriet, geluk, woede, angst, verliefdheid...) en het moet eruit, maar het kan niet... Er is niemand aan wie ik het kwijt kan...
In ieder geval sterkte
quote:dank je
Op woensdag 4 juni 2003 14:49 schreef Rekkie het volgende:Auw.... !!
Heel veel sterkte
ik heb er iig behoorlijk de pest in. Het enige wat ik kan is de hele dag zitten met mijn been omhoog
Ik zag een foto en dacht, dát is hem..
Ik kan hem niet meer uit mijn hoofd zetten gewoon...
zucht...is-ie niet prachtig
quote:Heb je msn, meis?
Op woensdag 4 juni 2003 19:11 schreef texelonia het volgende:
Zit vol met allerlei emoties (verdriet, geluk, woede, angst, verliefdheid...) en het moet eruit, maar het kan niet... Er is niemand aan wie ik het kwijt kan...
quote:Gave bike! Ga je 'm kopen?
Op woensdag 4 juni 2003 20:39 schreef milagro het volgende:
Verliefd
Ik wil hem!!!Ik zag een foto en dacht, dát is hem..
Ik kan hem niet meer uit mijn hoofd zetten gewoon...![]()
zucht...is-ie niet prachtig
![]()
Ik zit hier op zolder te puffen en te zweten boven mijn evaluatieverslag van therapie. Ja ja het is nog steeds warm en benauwd in Eindhoven, pffffffffff!!!
quote:Nee
Op woensdag 4 juni 2003 21:03 schreef DuchessX het volgende:[..]
Gave bike! Ga je 'm kopen?
Ik zit hier op zolder te puffen en te zweten boven mijn evaluatieverslag van therapie. Ja ja het is nog steeds warm en benauwd in Eindhoven, pffffffffff!!!
ilsjuh
ontopic: ik voel me lekker en leeg tegelijk... beetje moodswings, en ik vind het ontzettend kut dat ik geen kabelinternet meer heb, en zo gewoonweg geen tijd heb om nog met iedereen helemaal mee te leven en mee te lezen hier
heb met me ouders een plan de campagne gemaakt hoe ik het met me toekomst verder moet en dat zier er goed uit.
En nu zou ik wel een ijsje lusten
quote:offtopic:
Op woensdag 4 juni 2003 22:09 schreef DuchessX het volgende:
Héhé eindelijk klaar zeg, ik ben de hele avond zoet geweest met dat verslagEn nu zou ik wel een ijsje lusten
ik heb perenijs van festini voor je
quote:Mijn favoriete ijsje,
Op woensdag 4 juni 2003 22:10 schreef -Artemis- het volgende:
ik heb perenijs van festini voor je
[ontopic]
Voor de verandering maar weer eens (lees: nog steeds) moe. Pijn vreet echt energie, waardeloos zeg.
Ik duik mijn bedje maar vast in.
ik kan nooit beslissingen nemen, nooit zeggen wat ik wil, nooit doen wat goed voor me is......
wil een ander leven, en wel NU
Voor de rest.... verdrietig en klam en warm
quote:heej je bent weer soewart
Op woensdag 4 juni 2003 23:07 schreef Moonah het volgende:
boeieh
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 04-06-2003 23:20]
[Dit bericht is gewijzigd door Herda op 04-06-2003 23:18]
quote:He gekke moonah
Op woensdag 4 juni 2003 23:10 schreef Moonah het volgende:
Ik heb ge-edit.
Doe jij eens niet quoten.
Voel me best oke
quote:Ik houi me in, schreef ik .
Op woensdag 4 juni 2003 23:14 schreef koala2002 het volgende:[..]
He gekke moonah
Weer zwart
wat fijn, kun je helemaal weer ongenuanceerd je mening geven![]()
was grapje hoorVoel me best oke
Maar jij bent wel lief hoor.
quote:wat fijn voor je, ik hoop dat hij wel perfect is
Op woensdag 4 juni 2003 23:11 schreef pieffff het volgende:Verliefd.... En niet meer hopeloos gelukkig
![]()
quote:Dat is fijn om te horen.
Op woensdag 4 juni 2003 23:14 schreef koala2002 het volgende:[..]
Voel me best oke
Wat kunnen sommige mensen opeens gevoelloos en gemeen zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 04-06-2003 23:28]
quote:mee eens is
Op woensdag 4 juni 2003 23:26 schreef devv05 het volgende:
Ik haat mensen die andere mensen opzettelijk pijn doen en willen kwetsen voor hun lol, of wat dan ook.... Wat heb ik ooit fout gedaan... Mijn avond/nacht is weer verpest..Je wordt wederom bedankt..
ontopic...bah wat kunnen sommige mensen misselijk doen zeg.....
ik voel me wel goed...denk ik....
quote:ja ik ken, de typische woensdagavond.
Op woensdag 4 juni 2003 23:26 schreef devv05 het volgende:
Ik haat mensen die andere mensen opzettelijk pijn doen en willen kwetsen voor hun lol, of wat dan ook.... Wat heb ik ooit fout gedaan... Mijn avond/nacht is weer verpest..Je wordt wederom bedankt..
Wat kunnen sommige mensen opeens gevoelloos en gemeen zijn..
En wel verder van die rotdingen vandaag.
Hopen dat het morgen wat beter gaat
Zo, nu eerst een Bavaria
quote:miisschien naar bedje toe...
Op donderdag 5 juni 2003 00:16 schreef Wolkje het volgende:
Hoofdpijn... moe......
quote:Ach ja..
Op donderdag 5 juni 2003 00:17 schreef WebVoice het volgende:[..]
miisschien naar bedje toe...
quote:Halloow lieve wolkje
Op donderdag 5 juni 2003 00:19 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ach ja..
Maar ik ben nog niet klaar, moet iets afhebben voor morgen..
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 23:49 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik heb een hele nette, fatsoenlijke en voor mijn doen tamelijk genuanceerde brief geschreven om iets af te sluiten. Er kan nog een reactie op komen natuurlijk, dus helemaal afgesloten is het nog niet, maar ik voel me wel opgelucht, er zit nu niets meer opgekropd.Zo, nu eerst een Bavaria
quote:Hee meisje ..
Op donderdag 5 juni 2003 00:20 schreef koala2002 het volgende:[..]
Halloow lieve wolkje
sorry dat ik laatste tijd niet zoveel tijd heb, maak het goed met je
Ontopic: ik voel me beetje moe worden, maar eerst nog pizza eten
Ja, is goed hoor..
Ik heb het nu ook achterlijk druk
voel me moe.. hoofdpijn.. en nog steeds niet klaar..
Nu ga ik slapen.. wekker op 7 uur.. hupsakee..
voel me nog zo kut maar door een paar lieve vriendinnen eventjes wel iets minder
Herinner me er even aan dat ik hierzo vlaai ga ronddelen als het me ooit wel lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |