quote:Krijgen we nog een hint?
Op woensdag 11 juni 2003 21:54 schreef robh het volgende:[..]
Ik wel.
En een complimentje is wel op zn plaats. Het gaat echt goed met Gil
En het topic over het lege malieveld is ook alweer verzand. Zucht...
Volgens oxi zou je dat topic open laten, maar dat wordt dus echt niet meer iets door de flamewar.
quote:Hier gaat een belletje rinkelen.
Op woensdag 11 juni 2003 22:01 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Mooi.
GLG.
Good_Looking_Gobling
.
quote:Op Fok! ZIJN geen mooie links-rechts discussies. Alleen flamewars...
Op woensdag 11 juni 2003 23:11 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Het sluiten van de topic "wat voor staat willen we?" was imo helemaal niet nodig. Hoewel er een aantal mensen zinloze replies gepost hebben was de draad in se wel zinvol en kon hij uitgroeien tot een mooie links-rechts-discussie.
quote:Zeker als je weet wie het ECHT is
Op woensdag 11 juni 2003 21:54 schreef robh het volgende:[..]
Ik wel.
En een complimentje is wel op zn plaats. Het gaat echt goed met Gil
quote:HiZ?
Op donderdag 12 juni 2003 08:08 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Zeker als je weet wie het ECHT is
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 08:06 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Op Fok! ZIJN geen mooie links-rechts discussies. Alleen flamewars...
quote:Geef eens een hint alsjeblieft.
Op donderdag 12 juni 2003 08:08 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Zeker als je weet wie het ECHT is
quote:Ik heb gelezen dat Farzin onder een kloon in POL en OOG postte, maar dat lijkt mij wel onwaarschijnlijk... hoewel...
Op donderdag 12 juni 2003 10:25 schreef schatje het volgende:[..]
Geef eens een hint alsjeblieft.
quote:Sorry
Op donderdag 12 juni 2003 10:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Dit is NIET het slowchat topic
quote:Maar Wile dit is toch ook geen Slowchat maar een stukje Feedback. Er komt iemand met hoog tempo POL in gestormd en deze beweerd nieuw te zijn, maar hij is een kloon. Dan is er toch feedback om daar achter te komen?
Op donderdag 12 juni 2003 10:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Dit is NIET het slowchat topic
quote:Misschien gewoon een kloon van Wile_E_Coyote zelf.
Op donderdag 12 juni 2003 10:44 schreef du_ke het volgende:[..]
Maar Wile dit is toch ook geen Slowchat maar een stukje Feedback. Er komt iemand met hoog tempo POL in gestormd en deze beweerd nieuw te zijn, maar hij is een kloon. Dan is er toch feedback om daar achter te komen?
Aan de andere kant is een kloon onthullen not done
.
quote:Of misschien is Kozzmic wel helemaal niet met vakantie
Op donderdag 12 juni 2003 10:48 schreef schatje het volgende:[..]
Misschien gewoon een kloon van Wile_E_Coyote zelf.
Aan de andere kant is een kloon onthullen not done
.
Ik snap wel dat hij niet onthuld dus blijven we speculieren en dat zullen we dan maar in het cafe doorzetten.
quote:Lees je dan met je ogen dicht?
Op donderdag 12 juni 2003 09:26 schreef SCH het volgende:[..]
Ben ik niet met je eens, dat is maar hoe je het leest.
quote:Er is gewoon weinig animo voor echte politieke zaken. De formatie is achter de rug en de laatste stuiptrekkingen naderen hun einde. Er is wel veel klein nieuws wat me interesseert, alleen zijn er weinig anderen die dat ook vinden.
Op vrijdag 13 juni 2003 14:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Oke, kinderen. Anderhalf café volge-onzind. Nu weer gewone politieke borrelpraat
Ik zou zo 5 topics per dag kunnen openen waar een goede discussie heel goed mogelijk is, alleen voorzie ik heel weinig animo hier waardoor ik bij voorbaat al er vanaf zie. Dat is wel jammer, maar over niet-politieke zaken praten is dan wel lekker. Die goeie sfeer moet je toch niet proberen te stoppen?
quote:Mooi gezegd
Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou zo 5 topics per dag kunnen openen waar een goede discussie heel goed mogelijk is, alleen voorzie ik heel weinig animo hier waardoor ik bij voorbaat al er vanaf zie. Dat is wel jammer, maar over niet-politieke zaken praten is dan wel lekker. Die goeie sfeer moet je toch niet proberen te stoppen?
quote:Behoorlijk Typisch om uitgerekend mij en Sickie te laten bannen voor off-topic gedrag in politiek. Een teken aan de wand ( van onmacht) wat mij betreft...
Op donderdag 12 juni 2003 08:06 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Op Fok! ZIJN geen mooie links-rechts discussies. Alleen flamewars...
Bovendien zou dit dan zeker ook voor sidekick en mischien wel jezelf moeten gelden.
Zo zie je maar weer.....
quote:In mijn ogen daadkracht.
Op vrijdag 13 juni 2003 15:38 schreef qbus het volgende:[..]
Behoorlijk Typisch om uitgerekend mij en Sickie te laten bannen voor off-topic gedrag in politiek. Een teken aan de wand ( van onmacht) wat mij betreft...
quote:
Bovendien zou dit dan zeker ook voor sidekick en mischien wel jezelf moeten gelden.
quote:Ik ben toch blij dat je er weer bent. Laat het verleden rusten enzo.
Zo zie je maar weer.....
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 15:38 schreef qbus het volgende:
Behoorlijk Typisch om uitgerekend mij en Sickie te laten bannen voor off-topic gedrag in politiek. Een teken aan de wand ( van onmacht) wat mij betreft...Bovendien zou dit dan zeker ook voor sidekick en mischien wel jezelf moeten gelden.
Zo zie je maar weer.....
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 23:09 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Om een oud Arabisch spreekwoord te citeren:De hond blaft, de karavaan trekt verder
quote:Sorry, het was niet mijn bedoeling om daarover te discussiëren. Ik wilde alleen aangeven dat het wèl bewezen is dat extreem-rechts slecht is voor de samenleving (dat je dat tegenwoordig moet bewijzen...).
Op vrijdag 13 juni 2003 23:50 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
...welke discussie in C&H thuishoort
quote:Is dat niet zo met elke vorm van extremisme?
Op vrijdag 13 juni 2003 23:52 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Sorry, het was niet mijn bedoeling om daarover te discussiëren. Ik wilde alleen aangeven dat het wèl bewezen is dat extreem-rechts slecht is voor de samenleving (dat je dat tegenwoordig moet bewijzen...).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |