abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2003 @ 17:26:14 #1
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10831883
[quote]
Even vlug dan, want ik heb heel weinig tijd (en dat de laatste dagen ook gehad):
Excuses, sickie, maar je bent er gewoon even tussendoor geslipt, ook omdat ik vrij weinig hier ben geweest. Wat dat topic betreft, geldt daarvoor hetzelfde. Als ik het eerder had gezien, was het eerder dichtgegaan, want het was gewoon een baggertopic. Ik heb het nog een keer doorgelezen en het ging gewoon nergens over. Het feit dat degene die het advies geeft tot een bepaaldestroming heeft behoord, moet voor die persoon toch geen reden zijn in een andere capaciteit onder de marktprijzen te gaan zitten?

Als ik minister van sociale zaken ben geweest en ik begin daarna een adviesbureautje op dat gebied, zal ik ook de markttarieven hanteren, van welke stroming ik ook geweest moge zijn.

Dit topic was duidelijk bedoeld als aanzet tot een bashing van linkse, al dan niet ex, politici, en daar zijn genoeg topics over. In feite zijn daar alleen maar topics over, want wat er ook geopend wordt, via een u-bocht of een jij-bak komt men toch weer uit op hetzij het Paarse Kabinet, hetzij de 'demonisering' van Fortuyn, hetzij de SP (he Strolie ?).

Nogmaals, als ik het na de openingspost gezien had, was het direct dichtgegaan. Ik heb nu de boel dichtgegooid na de discussie gelezen te hebben en die was nou niet van een niveau dat ik me geroepen voelde een uitgebreide Apologie te gaan schrijven.

Robh heeft het in dit topic uitstekend verwoord, dus misschien copy-paste ik zijn post wel het slotpostje in:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 2 juni 2003 14:49 schreef robh het volgende:
[..]

Een topic (en vooral de opening) zou toch op z'n minst aanzet moeten geven tot een discussie. Ik kan in jouw topic weinig vinden behalve een schop richting Vermeend en de daaruit voortvloeiende conclusie dat het maar een lachertje is en sociaal volk niet sociaal zou zijn.
Dat het met politiek te maken heeft ben ik het niet met je eens, dan vraag ik mij af of ex-politici voor altijd politici blijven (andere vraag, ander topic, ander leven).

Ook de rest van het topic komt inhoudelijk niet verder dan wat heen en weer geflame, loze kretologie en wat gepredik voor eigen kerk voor zover ik kan zien.

Als je de absurde gages aan de kaak wilt stellen van deze lieden kun je dat beter op een compleet andere, minder vijandige, opbouwende en vooral onderbouwde manier doen.

Het was gewoon een baggertopic.

--------------------------------------------------------------------------------

Hierin staan precies de redenen tot sluiten opgesomd.
Verder dank ik hier degenen die normaal over dit soort zaken kunnen praten en duidelijk meer gevoel hebben voor hoe een discussie gevoerd moet worden, zonder persoonlijk te worden.

En als we toch bezig zijn: SCH, jij hebt gewoon je krediet verspeeld. Niks meer en niks minder. Je hebt zelfs kans gezien om Kozzmic pissig te krijgen met je gehyper in het FB-topic en daar is best wel wat voor nodig.

Zoals Kozzmic al zegt: Er zijn meerdere factoren die een beslissing tot sluiten kunnen beïnvloeden. De Faq is een richtlijn voor de mods, maar we hebben wel enige ruimte in interpretatie ervan, als we vinden dat een topic wel of niet een bijdrage levert. Potentiele baggertopics ontluiken soms tot best een intelligent gesprek, net zo goed als goede startposts vaak onderuit geschoffeld worden door huilers, jankers, baggeraars of gewoon zeikerds. (Ik noem geen namen; gijlieden weet zelf wel of ik u bedoel of niet...) Slotjes zetten is een gevoel en vaak een laatste redmiddel. Er wordt achter de schermen meer dan eens overlegd zowel tussen de mods onderling als tussen mods en FA's. Daar hebben we ons IRC kanaal voor en dat gebruiken we dan ook.

Verder: Zowel Kozzmic als ikzelf hebben een politieke overtuiging. Dat is inherent aan de functie. Een mod in een politiek forum moet enig gevoel hebben met de materie en de meeste mensen die dat hebben zijn nu eenmaal de mensen die wat actiever in de politiek bezig zijn of zijn geweest. Net zo goed als dat een DIG mod toch wel enig verstand van computers moet hebben.

Oh ja, sickie: Ik ben een paar dagen nauwelijks hier geweest. je post en de toon ervan in het FB topic (en de opvolging die je eraan geeft) zijn nou niet van een dusdanig niveau dat ik me eerder geroepen zou hebben gevoeld, daarop te reageren. je kunt normaal een vraag stellen, zonder direct aan alle kanten agressief te worden. En als je niet binnen twee dagen antwoord krijgt, ga je niet kinderachtig het topic omhoog lopen kicken. De mods hebben naast dit gedoe ook nog een leven en ik heb momenteel af en toe wat andere dingen aan mijn hoofd.
[/unquote]

Das lekker. Je collega (Yvonne) flikkert snel een slot op de topic voor ik zelf kan reageren. Jullie houden elkaar wel erg de handen boven het hoofd zeg. Dan ga ik hier wel even in op je reactie.

- Weer kom je met je "baggertopic" op de proppen wat in mijn ogen onzin is. DIe man (Vermeend) werkte helemaal niet voor een adviesbureau tegen een normaal tarief. De raad is juist volledig over de zeik gegaan omdat hij zo belachelijk veel verdiende middels deze adviesfunctie. Ik heb die topic gestart aan de hand van een artikel in de Tubantia. Verder heb ik vooral de nadruk op de PvdA en zijn ex-bewindsvoerder gelegd omdat zijn handelen totaal niet strookt met de idealen die hij claimt te vertegenwoordigen. Dat vond ik hypocriet en dat wilde ik kwijt. Mijn goed recht neem ik aan. Als Vermeend een VVD-er was geweest dan had je het topic opengelaten. Daar ben ik 100% zeker van.

- En dan begin je ook nog over flamen. Heb je die kinderachtige reacties/flames van jezelf wel eens gelezen als het bijvoorbeeld in een topic over Balkenende gaat. Wat ontzettend hypocriet. Zeker als je in gedachten neemt dat topics waarin Balkenende door de stront wordt gehaald niet door jou gesloten worden. In plaats daarvan ga je zelf vrolijk mee staan bashen.

- Verder heeft SCH groot gelijk als hij stelt dat je een uiterst betuttelend, minachtend toontje hanteerd tijdens je "modwerk". Om te kotsen, anders kanik het niet omschrijven.

Jammer dat het hier zo moet lopen. Kozzmic is de enige mod die ondanks zijn duidelijke politieke voorkeur op een objectieve manier zijn modwerk doet. Mijn respect daarvoor. Het is alleen jammer dat hij de kloten mist om eens in te grijpen wanneer dat nodig blijkt te zijn, zeker als het een collega betreft. Waarom wordt dat feedbackforum niet gewoon uit de index geflikkert als er toch geen commentaar op het modschap gegeven mag worden?

Say your prayers
  maandag 2 juni 2003 @ 17:29:09 #2
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10831939
Gaat het nou hier weer verder?
  maandag 2 juni 2003 @ 17:30:14 #3
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10831967
quote:
Op maandag 2 juni 2003 17:29 schreef Nyrem het volgende:
Gaat het nou hier weer verder?
Ja, dat is wel de bedoeling ja.
Say your prayers
  maandag 2 juni 2003 @ 17:32:33 #4
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_10832013
Dit hele gedoe begint niet-leuke trekjes te vertonen .....
zonnig Brasil
  maandag 2 juni 2003 @ 17:35:10 #5
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10832076
quote:
Op maandag 2 juni 2003 17:32 schreef qwerty_x het volgende:
Dit hele gedoe begint niet-leuke trekjes te vertonen .....
Dit hele gebeuren is ook niet bedoeld voor de leuke trekjes.
Say your prayers
pi_10832130
Slotje
  maandag 2 juni 2003 @ 17:38:23 #7
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10832147
quote:
Op maandag 2 juni 2003 17:37 schreef budha het volgende:
Slotje
Zijn die dingen nou nog niet op?
Say your prayers
pi_10832196
Topics zullen komen en topics zullen gaan,
Maar slotjes blijven altijd bestaan!

maandag 2 juni 2003 @ 20:13:43 #9
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10835821
Nog steeds geen antwoord natuurlijk?
Ach ik heb na ca. 1 maand ook nog steeds geen antwoord op de vraag "Waarom was ik gebanned?" Ik ben ook maar opgehouden met mailen erover, ik heb het wel een beetje gehad ermee. Het enige antwoord dat ik na 1.5-2 week als reactie op ca. 10 mails kreeg was iets in de richting van :"Zeik niet zo, je bent nu toch weer unbanned."
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_10837237
quote:
Op maandag 2 juni 2003 20:13 schreef Kaalhei het volgende:
Nog steeds geen antwoord natuurlijk?
Ach ik heb na ca. 1 maand ook nog steeds geen antwoord op de vraag "Waarom was ik gebanned?" Ik ben ook maar opgehouden met mailen erover, ik heb het wel een beetje gehad ermee. Het enige antwoord dat ik na 1.5-2 week als reactie op ca. 10 mails kreeg was iets in de richting van :"Zeik niet zo, je bent nu toch weer unbanned."
Uhhhmm, Wile heeft een uitvoerig antwoord gegeven in FB. Zoek maar op de naam van Sickie.
  maandag 2 juni 2003 @ 22:51:40 #11
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10840759
Tis alleen jammer dat het antwoord nergens over gaat. Maar dat even terzijde. Ik wacht nog wel even tot onze favoriete mod hier weer een reactie plaatst.
Say your prayers
  maandag 2 juni 2003 @ 22:55:13 #12
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10840896
quote:
Op maandag 2 juni 2003 22:51 schreef Sickie het volgende:
Tis alleen jammer dat het antwoord nergens over gaat. Maar dat even terzijde. Ik wacht nog wel even tot onze favoriete mod hier weer een reactie plaatst.
geen antwoord dus......
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_10840971
quote:
Op maandag 2 juni 2003 22:51 schreef Sickie het volgende:
Als je geen gelijk krijgt hoeft dat niet te betekenen dat je geen antwoord hebt gekregen.
quote:
Op maandag 2 juni 2003 22:55 schreef Kaalhei het volgende:

geen antwoord dus......

Als je geen gelijk krijgt hoeft dat niet te betekenen dat je geen antwoord hebt gekregen.
  maandag 2 juni 2003 @ 23:34:11 #14
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10841934
Wees nou eens eerlijk man. Het ging totaal nergens over. De kern van het verhaal hield in dat Wile het een baggertopic vond. De inhoud stond hem niet aan. Op basis daarvan eigent hij zich het recht toe hier te bepalen wat er wel en niet in een topic mag staan. Voorbeeldje, waarom mag het onderstaande topic wel open blijven en die van mij niet?

Jan Peter Balkenende, goed of slecht?

Deze topic bleef dus wel open en hij begon als volgt:

"Ik begrijp niet wat nu precies de aantrekkingkracht van Balkenende is op zoveel kiezers, kan iemand vanuit die hoek mij dat uitleggen? Het is in mijn opinie een vreselijke betweterige wijsneus die nooit rechtstreeks antwoord geeft op vragen, zelfingenomen is. Hij MOET haast wel een zeer kwalijke geur van spruitjes en bloemkool om zich hebben, heeft totaal geen levenservaring. Zijn vreselijke gepruttel, die mij sterk doet denken aan de klanken van de aliens uit : "invaders from Mars" is hoogstirritant, en hij blijft steken in "evaluaties" "beleidsvoornemens" en ander politiek gekonkel zonder ooit daad bij woord te (kunnen) voegen, omdat hij zijn hele leven het slimste jongetje van de klas is geweest en altijd op het partijbureau van het al even vreselijke CDA heeft gewerkt.
Balkende?? Bah!!!! "

Kijk mensen, dit is pas rellen en schoppen tegen de andere politieke zijde. En dat volledig zonder onderbouwing. Wat schetst de verbazing, hij blijft OPEN!!! Zelfs na overleg met KOZZMIC. Dan mag je mij eens uitleggen hoe dit in jullie vrij interpeteerbare beleid past? Omdat het hier Balkenende betreft die de wind van voren krijgt? Ongetwijfeld.

Say your prayers
pi_10842620
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:34 schreef Sickie het volgende:
Wees nou eens eerlijk man. Het ging totaal nergens over. De kern van het verhaal hield in dat Wile het een baggertopic vond. De inhoud stond hem niet aan. Op basis daarvan eigent hij zich het recht toe hier te bepalen wat er wel en niet in een topic mag staan. Voorbeeldje, waarom mag het onderstaande topic wel open blijven en die van mij niet?

Jan Peter Balkenende, goed of slecht?

Deze topic bleef dus wel open en hij begon als volgt:

"Ik begrijp niet wat nu precies de aantrekkingkracht van Balkenende is op zoveel kiezers, kan iemand vanuit die hoek mij dat uitleggen? Het is in mijn opinie een vreselijke betweterige wijsneus die nooit rechtstreeks antwoord geeft op vragen, zelfingenomen is. Hij MOET haast wel een zeer kwalijke geur van spruitjes en bloemkool om zich hebben, heeft totaal geen levenservaring. Zijn vreselijke gepruttel, die mij sterk doet denken aan de klanken van de aliens uit : "invaders from Mars" is hoogstirritant, en hij blijft steken in "evaluaties" "beleidsvoornemens" en ander politiek gekonkel zonder ooit daad bij woord te (kunnen) voegen, omdat hij zijn hele leven het slimste jongetje van de klas is geweest en altijd op het partijbureau van het al even vreselijke CDA heeft gewerkt.
Balkende?? Bah!!!! "

Kijk mensen, dit is pas rellen en schoppen tegen de andere politieke zijde. En dat volledig zonder onderbouwing. Wat schetst de verbazing, hij blijft OPEN!!! Zelfs na overleg met KOZZMIC. Dan mag je mij eens uitleggen hoe dit in jullie vrij interpeteerbare beleid past? Omdat het hier Balkenende betreft die de wind van voren krijgt? Ongetwijfeld.

Beetje natte vinger werk joh, who cares? Zie FoK liever als een site waar je zo nu en dan wat letters intikt. Als je die insteek hebt is het best vol te houden hier.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 05:58:21 #16
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10844187
Ik ben het eens met het streven naar kwaliteitsverbetering en minder willekeur dat Sickie nastreeft. Echter een kruistocht tegen elke mod die daarin wat missers maakt staat mij niet niet aan. Het lijkt me beter als modjes zelf zich met regelmaat afvragen waarvoor zij hun noeste arbeid verrichten met welke normen en welk draadklimaat zij nastreven. Het is wel zo wenselijk als daarin wat consequentie te bespeuren valt.

Modjes in een keurslijf drukken is een ander uiterste dat ik niet zou willen nastreven. Ik gun graag ieder user en mod wat eigen-aardigheden zolang dit geen mensen beschadigt.

Wat mij betreft ging Wile wat te ver toen hij het nodig vond SCH neer te zetten aan de hand van zijn werkelijkheidsbeleving. Dergelijke Flames straf je af bij users omdat ze de sfeer verzieken. Aan een modje schrijf ik daarin nog eens een voorbeeldfunctie toe daar deze boven de partijen moet trachten te staan als hij handelend optreedt. Welke woorden hierover gesproken worden laat ik verder over aan het gezonde verstand van de modjes. Het lijkt me namelijk een slecht klimaat als een modje zich voor elke scheet moet komen verantwoorden. Het lijkt me echter ook een slechte zaak als modjes het inzicht ontbreekt om met nadere toelichting te komen (als een service naar de users toe).

ff wat voor de bezinking en vervolgens verder want ons leven, onze dromen, onze ergernissen en onze behoefte aan het brengen van licht of het uitlokken van reacties gaat ook gewoon door.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 17:10:38 #17
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10855741
Wile of Kozzmic kan één van jullie het email-adres van de user hoppe veranderen naar het registratie-adres?

Dan kan er weer een wederopstanding plaatsvinden.

pi_10855966
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 17:10 schreef sjun het volgende:
Wile of Kozzmic kan één van jullie het email-adres van de user hoppe veranderen naar het registratie-adres?

Dan kan er weer een wederopstanding plaatsvinden.

Nee, dat kunnen 'gewone' modjes niet...

Maar indien je een mailtje stuurt naar één van de GM's (bv. Tijn@fok.nl of shmoopy@fok.nl) of FA's (forum@fok.nl) dan kunnen zij dat voor je regelen.

-edit- La-maar, ik kaart het wel even achter de schermen bij één van deze personen aan. Mocht je na een paar dagen niets ontvangen hebben probeer het dan zelf even te regelen!

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 03-06-2003 17:20]

dinsdag 3 juni 2003 @ 17:20:26 #19
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10856021
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 17:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nee, dat kunnen 'gewone' modjes niet...

Maar indien je een mailtje stuurt naar één van de GM's (bv. Tijn@fok.nl of shmoopy@fok.nl) of FA's (forum@fok.nl) dan kunnen zij dat voor je regelen.

Jij en Sidekick bedankt voor de moeite. Ik ga dat ff doen.
pi_10856157
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 17:20 schreef sjun het volgende:

[..]

Jij en Sidekick bedankt voor de moeite. Ik ga dat ff doen.

Zie mijn edit in mijn vorige post. Ik heb al achter de schermen de GM's verzocht dat voor je te regelen!
pi_10856976
Sjun(/hoppe), als het goed is ligt er een mailtje op je te wachten.
pi_10859921
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 17:49 schreef Kozzmic het volgende:
Sjun(/hoppe), als het goed is ligt er een mailtje op je te wachten.
hoppe herleeft na een userdood van zeven weken.
met dank aan Sidekick, Kozzmic en RemCOW

De tocht naar Ra is volbracht.

salva cum reverentia
pi_10860851
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 19:25 schreef hoppe het volgende:

[..]

Welcome back Hoppe
pi_10860920
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Welcome back Hoppe

Dankjewel SCH
salva cum reverentia
pi_10863246
Ik vind het heel moedig van je dat je weer een topic over hoofddoekjes wilt beginnen Kozzmic, maar :

a) er lopen al tig topics over en..
b) ze zijn allemaal zo'n beetje op slot.

Denk je dat het zoveelste topic hierover zin heeft, of uitnodigt tot een leuke discussie ?

Ik denk van niet. Binnen 2 pagina's is het weer schelden op alles wat moslim heet, en daar weer reacties op. Nou ja, succes met het modden van het topic.

pi_10863334
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:27 schreef gelly het volgende:
Ik vind het heel moedig van je dat je weer een topic over hoofddoekjes wilt beginnen Kozzmic, maar :

a) er lopen al tig topics over en..
b) ze zijn allemaal zo'n beetje op slot.

Denk je dat het zoveelste topic hierover zin heeft, of uitnodigt tot een leuke discussie ?

Er is een nieuwsbericht dat dit topic rechtvaardigd, daarbij wil ik niet bepaalde discussies gaan verbieden. Tenzij het uit de hand loopt. Dan kan er alsnog een slotje op.
pi_10863364
Bigglesworth, je opent een topic over een onderwerp waar m.i. best een goede discussie over te voeren is, maar vervolgens haal je er in een 2e post weer allerlei zaken bij die eigenlijk alleen maar afleiden van het eigenlijke onderwerp. Volgens mij ben jij intelligent genoeg om gewoon op inhoud en argumenten discussies aan te gaan, maar met dat continue blabla erdoorheen vergaat mij eerlijk gezegd de lust om er op te gaan reageren. En dat vind ik jammer. Want een scherpe discussie kan ik best waarderen.

post stond oorspronkelijk in Frankrijk wil verbod hoofddoekjes op school

pi_10863460
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:30 schreef Leonardo1504 het volgende:
De nieuwe topictitel klopt niet. Frankrijk wil geen hoofdoekjes verbieden. Er is een plan van 1 partij om met een wetsvoorstel te komen om hoofddoekjes te verbieden. Dat is iets heel anders.

Overigens wordt op de frontpage met de titel dezelfde suggestie gewekt. De oorspronkelijke titel uit Trouw is heel wat objectiever en luidt:

Zo goed?
  dinsdag 3 juni 2003 @ 21:39:09 #29
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10863552
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:36 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Zo goed?

Ja hoor.
  woensdag 4 juni 2003 @ 08:42:14 #30
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10870773
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 19:25 schreef hoppe het volgende:

[..]

Hé, ben jij niet een kloon van sjun?

welcom back btw

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_10874023
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 08:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hé, ben jij niet een kloon van sjun?

welcom back btw

Ik ben die ik ben
Na zeven weken van userdood leef ik weer zoals je wellicht sinds gisteren opgevallen is.
salva cum reverentia
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:40:26 #32
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10874278
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:30 schreef hoppe het volgende:

[..]

Ik ben die ik ben
Na zeven weken van userdood leef ik weer zoals je wellicht sinds gisteren opgevallen is.

Beschouw hem maar als typisch geval van MPS omdat hij vanaf dezelfde IP zijn boodschapjes de wereld inslingert. Achter dat IP bevinden zich echter meerdere PC's die door meerdere mensen bediend worden. Zij posten dan weer niet allemaal op Fok en zij die wel posten hoeven dat tegenwoordig niet meer onder dezelfde naam te doen.

Beter zou het zijn als hoppe wij zijn wie wij zijn had geplaatst. Wij gaan nagenoeg als elohim door het leven.

pi_10874748
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:40 schreef sjun het volgende:

[..]

Beschouw hem maar als typisch geval van MPS omdat hij vanaf dezelfde IP zijn boodschapjes de wereld inslingert. Achter dat IP bevinden zich echter meerdere PC's die door meerdere mensen bediend worden. Zij posten dan weer niet allemaal op Fok en zij die wel posten hoeven dat tegenwoordig niet meer onder dezelfde naam te doen.

Beter zou het zijn als hoppe wij zijn wie wij zijn had geplaatst. Wij gaan nagenoeg als elohim door het leven.

Verbeter de wereld
begin bij jezelf

we krijgen nog geen fanmail dus de benaming 'elohim' schiet wel wat erg ver door

salva cum reverentia
pi_10904903
Vraagje: hoe kan ik aan een forumgenoot een berichtje sturen - zonder daarmee een discussiedraad te vervuilen?
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:27:33 #35
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10904984
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:24 schreef rroloff het volgende:
Vraagje: hoe kan ik aan een forumgenoot een berichtje sturen - zonder daarmee een discussiedraad te vervuilen?
MSN, of irc of mail
Misschien mag het ook wel in het café de kroeg (borrelpraat).
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:29:38 #36
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10905039
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:24 schreef rroloff het volgende:
Fotoboek/Email/ICQ
Maar jij hebt geen van allen aanstaan......
pi_10905553
Dank jullie wel voor de snelle reacties, jongens.

Kaalhei, kun je me vertellen hoe ik 'mijn e-mail aanzet'?

donderdag 5 juni 2003 @ 14:47:46 #38
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10905600
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:46 schreef rroloff het volgende:
Dank jullie wel voor de snelle reacties, jongens.

Kaalhei, kun je me vertellen hoe ik 'mijn e-mail aanzet'?

Klikken op profiel.....en dan kan je je email adres invullen. Vergeet niet "Wil je dat je e-mail adres voor anderen zichtbaar is?" op ja te zetten
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:49:40 #39
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10905660
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:47 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Klikken op profiel.....en dan kan je je email adres invullen. Vergeet niet "Wil je dat je e-mail adres voor anderen zichtbaar is?" op ja te zetten

ik heb die van mij ook maar eens aangezet. Vergeet trouwens niet je mails te ondertekenen met je Username.
pi_10905683
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:47 schreef Kaalhei het volgende: Klikken op profiel.....en dan kan je je email adres invullen. Vergeet niet "Wil je dat je e-mail adres voor anderen zichtbaar is?" op ja te zetten
OK, dank je.

(maar eerst eens nadenken of ik dat wel wil).

donderdag 5 juni 2003 @ 14:53:03 #41
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10905763
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:50 schreef rroloff het volgende:

[..]

OK, dank je.

(maar eerst eens nadenken of ik dat wel wil).

Het is maar mijn spam-accountje hoor. Belangrijke mail gaat naar mn echte email-adres. Of dacht je echt dat in het echt Sjwip Sjwap heette?
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:54:31 #42
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10905814
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 14:53 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Het is maar mijn spam-accountje hoor. Belangrijke mail gaat naar mn echte email-adres. Of dacht je echt dat in het echt Sjwip Sjwap heette?

Je heet toch Willem Wever?

Waarom zijn jullie deze discussiedraad aan het vervuilen?

zondag 8 juni 2003 @ 19:29:03 #43
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10969669
Bij deze een klacht aan het adres van Wille coyote.
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 08:06 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Wat origineel : Een links-bash topic met een originele discussie die nog niet al een paar honderd keer gevoerd is hier

Als dit nou een incident was , oke. Maar dit is slechts een van de vele topicverneukende flame-posts van deze mod.

Ik vraag me werkelijk af waarom iemand met dit gedrag nog steeds moderator is.

pi_10969773
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:29 schreef qbus het volgende:
Bij deze een klacht aan het adres van Wille coyote.
[..]

Als dit nou een incident was , oke. Maar dit is slechts een van de vele topicverneukende flame-posts van deze mod.

Ik vraag me werkelijk af waarom iemand met dit gedrag nog steeds moderator is.

Kom op zeg, da's al weer 3 dagen geleden. Wile heeft hier al lang een halve dag voor in de hoek gestaan.
  zondag 8 juni 2003 @ 19:34:54 #45
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10969823
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:32 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Kom op zeg, da's al weer 3 dagen geleden. Wile heeft hier al lang een halve dag voor in de hoek gestaan.

Maar je snapt mijn punt wel denk ik ?
Het is voor mij een kwestie van druppel/emmer.

pi_10969961
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:32 schreef Kozzmic het volgende:
Lach het maar weer weg...:{ Een halve dag. Een user zou er een weekban voor krijgen
pi_10970054
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Lach het maar weer weg...:{ Een halve dag. Een user zou er een weekban voor krijgen

Dat zou niet zo slim zijn. Ik ben vanaf morgen 2 weken op vakantie!
Maar ik zal even overleggen of we hem bij mijn thuiskomst alsnog een weekje kunnen uitsluiten. Hoewel ik bang ben dat zijn historie aan kleine overtredingen daar niet genoeg voor zal zijn.
  zondag 8 juni 2003 @ 19:45:05 #48
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10970104
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:43 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Maar ik zal even overleggen of we hem bij mijn thuiskomst alsnog een weekje kunnen uitsluiten. Hoewel ik bang ben dat zijn historie aan kleine overtredingen daar niet genoeg voor zal zijn.

Fijn dat hier klachten serieus genomen worden...
pi_10970249
quote:
Het is maar wat je kleine overtredingen noemt.
Ik zie geen verbetering bij Wile .
  zondag 8 juni 2003 @ 19:54:09 #50
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10970353
quote:
Maar ik zal even overleggen of we hem bij mijn thuiskomst alsnog een weekje kunnen uitsluiten.
Alleen omdat hij gezegd heeft dat hij geen zin heeft in een nieuw links-bashing topic? Belachelijk.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
  zondag 8 juni 2003 @ 19:57:24 #51
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10970435
Wile weer aan het kloten. Pffff, dat gedrocht komt overal mee weg. Kozzmic, show some balls en de-mod en ban die knurft.

Een groot deel van de gebruikers van dit forum wordt schijtziek van die gast.

Say your prayers
  zondag 8 juni 2003 @ 19:57:35 #52
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10970440
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:54 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Alleen omdat hij gezegd heeft dat hij geen zin heeft in een nieuw links-bashing topic? Belachelijk.

Het is duidelijk een flamepost. Bovendien is dit er 1 uit een grote reeks.

Echt, ik vraag me steeds meer af of hij wel geschikt is om hier mod te zijn.

pi_10970467
Is er een manier om dit soort gedrag van een mod op Fok aan de orde te stellen? Want hier heeft het niet zoveel zin.
  zondag 8 juni 2003 @ 19:59:25 #54
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10970489
Gaat dat geziek over Wile nóg steeds door?
  zondag 8 juni 2003 @ 19:59:31 #55
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10970492
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:58 schreef SCH het volgende:
Is er een manier om dit soort gedrag van een mod op Fok aan de orde te stellen? Want hier heeft het niet zoveel zin.
Feedback ?
pi_10970529
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:59 schreef Nyrem het volgende:
Zou niet moeten inderdaad Nyrem. Maar ja, hij houdt zelf het vuurtje brandende.
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:59 schreef qbus het volgende:
Feedback ?
Andere mods kunnen er niet zo goed tegen - wordt geen serieus gesprek. Mailtje aan Cynix misschien?
  zondag 8 juni 2003 @ 20:01:11 #57
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10970541
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:57 schreef Sickie het volgende:
Wile weer aan het kloten. Pffff, dat gedrocht komt overal mee weg. Kozzmic, show some balls en de-mod en ban die knurft.

Heb je dat eigenlijk onderzocht?
  zondag 8 juni 2003 @ 20:02:58 #58
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10970603
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:00 schreef SCH het volgende:

Andere mods kunnen er niet zo goed tegen - wordt geen serieus gesprek. Mailtje aan Cynix misschien?

Toch lijkt het me goed om eerst een topic in feedback te openen. Mocht die verzanden in het gebruikelijke Calvobbes-gezever dan kan een mailtje altijd nog.
  zondag 8 juni 2003 @ 20:03:08 #59
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_10970609
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:57 schreef Sickie het volgende:

Nergens last van hoor
  zondag 8 juni 2003 @ 20:03:42 #60
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10970626
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:01 schreef Gil-galad het volgende:

De vele negatieve reakties en klachten her en der spreken boekdelen.
pi_10970715
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:01 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Hoeveel mensen dat gevoel hebben, lijkt me niet zo relevant. Het gaat om het meten met twee maten.
  zondag 8 juni 2003 @ 20:08:36 #62
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10970790
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:03 schreef qbus het volgende:
De vele negatieve reakties en klachten her en der spreken boekdelen.
Dat zegt niets over de hoeveelheid mensen die <ziek> wordt van Wile. Ik vind bijvoorbeeld dat hij het goed doet.
  zondag 8 juni 2003 @ 20:11:50 #63
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10970904
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:08 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Dat zegt niets over de hoeveelheid mensen die <ziek> wordt van Wile. Ik vind bijvoorbeeld dat hij het goed doet.

Het gaat erom dat een persoon ontzettend veel negatieve reakties bij veel mensen oproept. Als dat allemaal zo gebruikelijk is zoals jij zegt, zou dit ook voor Kozzmic moeten gelden.
  zondag 8 juni 2003 @ 20:14:20 #64
21002 Obi-Wan-Kenobi
is een ouwe lul
pi_10970991
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:02 schreef qbus het volgende:
Toch lijkt het me goed om eerst een topic in feedback te openen.
Wat houd je tegen?
Star Trek is voor nerds.
  zondag 8 juni 2003 @ 20:17:15 #65
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10971064
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:11 schreef qbus het volgende:
Het gaat erom dat een persoon ontzettend veel negatieve reakties bij veel mensen oproept.
Och, naast jou heb ik alleen dhr. SCH en Sickie serieus over Wile zien klagen.
quote:
Als dat allemaal zo gebruikelijk is zoals jij zegt, zou dit ook voor Kozzmic moeten gelden.
Misschien wel, maar ik vind het belachelijk als hij een week niet meer mag modden, omdat hij deze posts heeft geplaatst.
pi_10971238
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:17 schreef Gil-galad het volgende:
Misschien wel, maar ik vind het belachelijk als hij een week niet meer mag modden, omdat hij deze posts heeft geplaatst.
Het gaat niet om deze posts, dit is slechts weer een zoveelste druppel.

Maar laat verder maar. Het lijkt wel een taboe om kritiek op Wile te hebben. Ik heb zeer gefundeerde en onderbouwde aan- en opmerkingen over hem waar ik graag een serieus antwoord op zou willen hebben. Ik vrag me gewoon af wat het mod-beleid is, als ik een aantal reacties en posts zie. Hier wordt daar niet serieus op gereageerd. Kozzmic wimpelt het altijd weg, je bent een zeikerd en een zeurkous en Wile....nou ja, da's wel duidelijk.

Cynix neemt het wel serieus maar die kan ook geen ijzer met handen breken, dat snap ik.

zondag 8 juni 2003 @ 20:26:27 #67
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10971313
Wille Coyote

We zien wel waar het in uitmond.

pi_10971377
Sorry hoor, maar ik zie hier nu weer dat zelfde kleine groepje aan de stoelpoten van mijn mede-mod zagen als een paar dagen geleden. De hardst schreeuwende users zijn nota bene SCH, qbus en Kaalhei (nu toevallig even niet aanwezig), users die zelf niet bepaald bekend staan om hun voorbeeldig gedrag op Fok!. Wat mij betreft hebben dit soort figuren niet al teveel recht van spreken bij kritiek op een moderator.

De kritiek van Sickie n.a.v. het sluiten van een topic is ter harte genomen en gewogen, maar ook na die weging is besloten het topic dicht te laten. Daar kun je wekenlang over door blijven zeuren, maar ik zie er weinig heil in om als moderator daarin mee te gaan. Besluit is heroverwogen, uitleg is opnieuw gegeven, en deze zaak is wat ons betreft afgesloten.

En als je dat niet zint dan is er nog altijd een gat van de deur.

Wile is wat mij betreft een prima duo-mod, we hebben allebei onze eigen stijl, maar over het algemeen kan ik me prima vinden in de besluiten die hij neemt en wil ik hem hier niet kwijt. Kritiek is prima, maar het lijkt erop dat een handjevol users met de gebeurtenissen in een ander subforum in het achterhoofd nu bezig zijn een ander modje weg te pesten. En dat gaat hier wat mij betreft niet gebeuren.

zondag 8 juni 2003 @ 20:31:38 #69
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10971420
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:03 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Nergens last van hoor

ik ook niet
pi_10971495
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:30 schreef Kozzmic het volgende:
Sorry hoor, maar ik zie hier nu weer dat zelfde kleine groepje aan de stoelpoten van mijn mede-mod zagen als een paar dagen geleden. De hardst schreeuwende users zijn nota bene SCH, qbus en Kaalhei (nu toevallig even niet aanwezig), users die zelf niet bepaald bekend staan om hun voorbeeldig gedrag op Fok!. Wat mij betreft hebben dit soort figuren niet al teveel recht van spreken bij kritiek op een moderator.

De kritiek van Sickie n.a.v. het sluiten van een topic is ter harte genomen en gewogen, maar ook na die weging is besloten het topic dicht te laten. Daar kun je wekenlang over door blijven zeuren, maar ik zie er weinig heil in om als moderator daarin mee te gaan. Besluit is heroverwogen, uitleg is opnieuw gegeven, en deze zaak is wat ons betreft afgesloten.

[afbeelding]

Wile is wat mij betreft een prima duo-mod, we hebben allebei onze eigen stijl, maar over het algemeen kan ik me prima vinden in de besluiten die hij neemt en wil ik hem hier niet kwijt. Kritiek is prima, maar het lijkt erop dat een handjevol users met de gebeurtenissen in een ander subforum in het achterhoofd nu bezig zijn een ander modje weg te pesten. En dat gaat hier wat mij betreft niet gebeuren.

Je stelt je dus hard op zonder in te gaan op argumenten. Teleurstellend Kozzmic. Je stelt een heel ander beeld voor dan de werkelijkheid. Hoezo moet hij weg? Helemaal niet. Hij moet alleen de regels in acht nemen die wij ook moeten respecteren. Is dat al teveel gevraagd. Ik moet me door hem alles maar laten welgevallen? Hou toch op.

Als je het politieke forum dood wil hebben met je deur. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Het is echt serieuze kritiek man. Ga er eens op in in plaats van het alweer weg te wimpelen. We zijn toch volwassen mensen die elkaar ergens op aan mogen spreken of zie ik dat verkeerd?

zondag 8 juni 2003 @ 20:45:18 #71
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10971751
quote:
Oke dan. Kritiek word dus ter hand genomen met aanziens des persoons. En als je niet naar users met (in het verleden) onvoorbeeldig gedrag wilt luisteren mag 95% van Fok! niet meer klagen!.
quote:

[afbeelding]

Waarom sluit je dit topic niet gewoon. ?
quote:
Wile is wat mij betreft een prima duo-mod, we hebben allebei onze eigen stijl, maar over het algemeen kan ik me prima vinden in de besluiten die hij neemt en wil ik hem hier niet kwijt. Kritiek is prima, maar het lijkt erop dat een handjevol users met de gebeurtenissen in een ander subforum in het achterhoofd nu bezig zijn een ander modje weg te pesten.
Vertel eens op welke gebeurtenissen in welk subforum je precies doelt ?

Wille gaat gewoon te ver met zijn apathie tegen rechts, liberaal en kutgedrag tegen users. Ik vind dat ik alle recht heb om te klagen.

quote:
En dat gaat hier wat mij betreft niet gebeuren.
Als hij zijn gedrag aanpast heb ik daar ook vrede mee.
  zondag 8 juni 2003 @ 20:46:51 #72
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10971801
Dit is echt 'water naar de zee dragen'
  zondag 8 juni 2003 @ 20:49:38 #73
16715 Mylene
*schatje*
pi_10971868
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:03 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Nergens last van hoor

idem dito
pi_10971935
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:49 schreef schatje het volgende:
idem dito
Wacht maar tot meneer Wile de pik op je krijgt, ik ga hem hier niet verder belasten maar je wilt echt niet geloven wat zijn gedrag is.

Fijn trouwens dat jullie zo solidair zijn met andere users

† In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 20:54:05 #75
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10972008
quote:
maar het lijkt erop dat een handjevol users met de gebeurtenissen in een ander subforum in het achterhoofd nu bezig zijn een ander modje weg te pesten. En dat gaat hier wat mij betreft niet gebeuren.
*nu bezig zijn een ander modje weg te pesten*

Hoe waar...

Kozzmic, fijne vakantie!!

zondag 8 juni 2003 @ 20:55:56 #76
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10972062
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Fijn trouwens dat jullie zo solidair zijn met andere users

Zijn we wel. Wile was ook een user.
Maar uh, als je hiervoor bv een BAN zou krijgen; dan zijn we solidair met je.
  zondag 8 juni 2003 @ 20:57:15 #77
16715 Mylene
*schatje*
pi_10972095
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Wacht maar tot meneer Wile de pik op je krijgt, ik ga hem hier niet verder belasten maar je wilt echt niet geloven wat zijn gedrag is.

Onmogelijk want ik ben een Schatje .

Maar goed, ik heb met geen enkele mod problemen .

zondag 8 juni 2003 @ 20:57:33 #78
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10972103
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:55 schreef Nyrem het volgende:
Zijn we wel. Wile was ook een user.
Maar uh, als je hiervoor bv een BAN zou krijgen; dan zijn we solidair met je.
Uiteraard. Zeuren en zeiken moet altijd mogen.
pi_10972133
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:57 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Uiteraard. Zeuren en zeiken moet altijd mogen.

Jullie vinden dus dat je geen discussie over een mod zou moeten voeren omdat jullie er zelf geen problemen mee hebben?
  zondag 8 juni 2003 @ 20:59:29 #80
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10972154
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:58 schreef SCH het volgende:
Jullie vinden dus dat je geen discussie over een mod zou moeten voeren omdat jullie er zelf geen problemen mee hebben?
Nee, ik zeg toch dat zeuren en zeiken moet mogen?
pi_10972213
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:59 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Nee, ik zeg toch dat zeuren en zeiken moet mogen?

Vind je het erg als ik dat niet echt als een bemoedigend antwoord ervaar. Ik zeur niet, ik zeik niet, ik plas gewoon keihard over Wile heen
  zondag 8 juni 2003 @ 21:02:10 #82
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10972241
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik dat niet echt als een bemoedigend antwoord ervaar. Ik zeur niet, ik zeik niet, ik plas gewoon keihard over Wile heen

ja, maar op een gegeven moment is genoeg , genoeg...
Of wil je er een strijd van maken?
pi_10972338
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:02 schreef Nyrem het volgende:

[..]

ja, maar op een gegeven moment is genoeg , genoeg...
Of wil je er een strijd van maken?

Nee liever niet. Het is eigenlijk ook niet zo belangrijk.
Maar neem van me aan dat ik me er echt dood aan erger, ik kan heel erg slecht tegen dat gedrag. Hij heeft me ook echt kunstjes geflikt en ook een pacifist kent iets banaals als wraakgevoelens.

Maar nu denk ik weer, SCH - relativeer het toch even.

Een slecht modje maakt nog geen winter immers

zondag 8 juni 2003 @ 21:11:55 #84
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10972513
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar neem van me aan dat ik me er echt dood aan erger, ik kan heel erg slecht tegen dat gedrag. Hij heeft me ook echt kunstjes geflikt en ook een pacifist kent iets banaals als wraakgevoelens.

Precies en ach het kan altijd erger (kijk maar op FP)
  zondag 8 juni 2003 @ 21:24:54 #85
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_10972849
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

zondag 8 juni 2003 @ 21:50:41 #86
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10973366
En Kozzmic: Fijne vakantie. Het is je gegund.

De sfeer in POL is zo goed dat er niets mis kan gaan met POL onder leiding van Wile.

pi_10973383
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:50 schreef Sidekick het volgende:

De sfeer in POL is zo goed dat er niets mis kan gaan met POL onder leiding van Wile.

Kozzmic, geniet ervan - vergeet ons - ik pas wel op Wile
  zondag 8 juni 2003 @ 21:52:38 #88
16715 Mylene
*schatje*
pi_10973398
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:50 schreef Sidekick het volgende:
.
  zondag 8 juni 2003 @ 21:52:50 #89
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_10973405
Prettige vakantie Kozzmic.. vergeet je zonnebrand niet in te pakken
  zondag 8 juni 2003 @ 21:58:09 #90
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10973509
Toch nog een prettige vakantie toegewenst
  zondag 8 juni 2003 @ 22:08:29 #91
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10973729
Goed, het feedback-topic is (zoals gebruikelijk) weer uitgemond in het bash-uurtje voor nerds die modje willen worden.

Wille en Cynix kunnen i.i.g een fijne mail tegemoet zien.
Ik hoop dat SCH dit ook doet.

pi_10973796
quote:
Op zondag 8 juni 2003 21:52 schreef Maerycke het volgende:
Prettige vakantie Kozzmic.. vergeet je zonnebrand niet in te pakken
Ja, en pas je een beetje op dat je geen zonnesteek krijgt?
  zondag 8 juni 2003 @ 22:57:49 #93
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10974749
-edit-
  maandag 9 juni 2003 @ 12:04:16 #94
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10981739
quote:
Sorry hoor, maar ik zie hier nu weer dat zelfde kleine groepje aan de stoelpoten van mijn mede-mod zagen als een paar dagen geleden. De hardst schreeuwende users zijn nota bene SCH, qbus en Kaalhei (nu toevallig even niet aanwezig), users die zelf niet bepaald bekend staan om hun voorbeeldig gedrag op Fok!.
Ik weet niet of dat nu zo toevallig is.
pi_10993051
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:59 schreef Nyrem het volgende:
Het is verder niet dat het vermoeiend is ofzo .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_11000129
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:17 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Och, naast jou heb ik alleen dhr. SCH en Sickie serieus over Wile zien klagen.
[..]

Nou voeg mij ook maar toe dan. Heb nog niet geklaagd omdat ik niet echt vaak meer in POL kom, maar het gedrag van Wile was ik al een tijdje spuugzat.

Kozzmic - Fijne vakantie

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 09:44:29 #97
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11000842
sjun: waarom zit je telkens tegen jezelf te praten?

dit geld ook voor hoppe trouwens.

dinsdag 10 juni 2003 @ 11:04:21 #98
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11002341
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:50 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nog één off topic opmerking of flame van wie dan ook en dit topic gaat dicht.
Uit Dreigende taal van links heeft weinig impact

Kan je gewoon niet posts deleten?
Ik hoor graag nog antwoord van hoppe (of sjun, ik weet het niet meer)

dinsdag 10 juni 2003 @ 11:12:15 #99
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11002520
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 11:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Uit Dreigende taal van links heeft weinig impact

Kan je gewoon niet posts deleten?
Ik hoor graag nog antwoord van hoppe (of sjun, ik weet het niet meer)

Bij nader inzien. Laat maar, dat topic is niet meer te redden.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 12:55:27 #100
52589 sjun
uit solidariteit
pi_11004834
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 11:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kom, kom niet zo wanhopig als een topic wat verwijderd raakt van jouw ideale uitkomst. Het alledaagse leven in de topics kenmerkt zich nu eenmaal door wat dynamiek

Ik kan hier natuirrlijk slechts voor mijzelf antwoorden. Vroeger was hoppe ons gezamenlijk account op FOK. Vervolgens ging er iets mis en werd ons account sjun. Op een zeer goede dag werd ons de mogelijkheid geboden ieder een eigen account op FOK te nemen dat ook nog mooi vanachter dezelfde PC's achter dezelfde firewalls gebruikt kon worden doordat sjun kon blijven bestaan terwijl hoppe weer kon worden opgewekt

Zo kwam dat wat i.r.l. gescheiden individuen waren ook digitaal ieder op eigen benen te staan. Als collega's en huisgenoten zijn wij vaak vier handen op een buik doch ieder houdt er wel degelijk een eigen werkelijkheidsbeleving en een eigen normen en waardenpatroon op na.

Misschien kun je de reacties van sjun door deze informatie beter plaatsen.

dinsdag 10 juni 2003 @ 13:03:19 #101
52589 sjun
uit solidariteit
pi_11005000
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 11:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Gaarne had ik je op dit
Geplaatst door Sidekick op dinsdag 10 juni 2003 10:21
bericht geantwoord in het betreffende topic maar het zat reeds dicht.

Er moet natuurlijk ook nog wel wat gewerkt worden overdag. Dat betekent dat ik niet de hele dag kan monitoren op FOK wanneer er iemand van mij een reactie verwacht.

Graag zag ik het topic weer geopend maar gezien de laatste berichten begrijp ik de reactie van Wile_E bijzonder goed. Voor vanavond zie ik vast geen kans meer te posten dus mocht je overwegen het topic weer te openen dan heb ik geen haast

dinsdag 10 juni 2003 @ 17:52:23 #102
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11013049
Kan het topic weer open ?

Ik vind de reden van sluiting n.l ongelovelijk schijnheilig MEDE omdat de mod in kwestie zelf een van de hoofdoorzaken van het gekloot aldaar is.

Ik wil ook best ff een nieuwe openen hoor

dinsdag 10 juni 2003 @ 18:04:08 #103
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11013306
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:52 schreef qbus het volgende:

Ik vind de reden van sluiting n.l ongelovelijk schijnheilig MEDE omdat de mod in kwestie zelf een van de hoofdoorzaken van het gekloot aldaar is.

hoe verrassend
pi_11014806
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:52 schreef qbus het volgende:

Het verkloten van topics lijkt wel tot het takenpakket van Willy te behoren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:29:04 #105
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11015158
Zijn jullie nou zielig of lijkt het maar zo? Ik heb één (1) post in dat topic geplaatst. Voor de rest hebben jullie het zelf verziekt. Het is heel makkelijk een mod van alles de schuld te geven, maar het helpt niet echt mee. Topic blijft dicht.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:31:16 #106
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11015207
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:29 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Zijn jullie nou zielig of lijkt het maar zo? Ik heb één (1) post in dat topic geplaatst. Voor de rest hebben jullie het zelf verziekt. Het is heel makkelijk een mod van alles de schuld te geven, maar het helpt niet echt mee. Topic blijft dicht.
Goed zo, dan open ik een nieuwe zonder die flames van jou en je kornuiten.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:32:38 #107
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11015239
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:31 schreef qbus het volgende:

[..]

Goed zo, dan open ik een nieuwe zonder die flames van jou en je kornuiten.

Ga je gang. En als een andermans mening je niet aanstaat is dat heel jammer, maar helaas bepaalt de policy wat geflame is en niet jouw persoonlijke voorkeur.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:40:57 #108
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11015434
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Ga je gang. En als een andermans mening je niet aanstaat is dat heel jammer, maar helaas bepaalt de policy wat geflame is en niet jouw persoonlijke voorkeur.

Willie. Vanaf nu neem ik je niet meer serieus.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:41:33 #109
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11015452
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:40 schreef qbus het volgende:

[..]

Willie. Vanaf nu neem ik je niet meer serieus.

Daar gaat mijn nachtrust.. Ach en wee
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:44:26 #110
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11015525
-edit-
Foute post
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 10-06-2003 20:08]

dinsdag 10 juni 2003 @ 19:44:34 #111
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11015527
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Daar gaat mijn nachtrust.. Ach en wee

Zolang je je maar aan de policy houd vind ik het best.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:45:14 #112
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11015547
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:44 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat een afkoelperiode van 48 uur deze user goed zou doen. Hoe FOK! dat denkt te kunnen bewerkstelligen, dat weet ik niet. Ik heb op andere fora gezien dat je iemand rechten kan ontnemen zodat diegene niet meer kan posten.

Verkapte ban-aanvraag

Beargumenteer!
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:45:56 #113
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11015571
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:44 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat een afkoelperiode van 48 uur deze user goed zou doen. Hoe FOK! dat denkt te kunnen bewerkstelligen, dat weet ik niet. Ik heb op andere fora gezien dat je iemand rechten kan ontnemen zodat diegene niet meer kan posten.

Verkapte ban-aanvraag

Foei, Sidekick. Ban-aanvragen

En afkoelbans doen we alleen met mensen die serieus de boel verkloten. Volwassen relschoppers en zo, zoals Nordcore c.s.

dinsdag 10 juni 2003 @ 19:46:23 #114
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11015577
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:44 schreef qbus het volgende:
Zolang je je maar aan de policy houd vind ik het best.
Een goed voorbeeld doet volgen.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:46:47 #115
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11015590
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:45 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

N

afkoelbans doen we alleen met mensen die serieus de boel verkloten.

Wat doe je hier dan nog ?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:48:57 #116
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11015647
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:45 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Foei, Sidekick. Ban-aanvragen

Sorry. Ach, 1 note extra valt niet op bij al die andere
quote:
En afkoelbans doen we alleen met mensen die serieus de boel verkloten. Volwassen relschoppers en zo, zoals Nordcore c.s.
Ah. Ik moet eerlijk zeggen dat de 'discussie' "Wile is slecht en moet opbokken" me behoorlijk uit de strot komt. 1 keer, oke, maar dit is al deel 6 ofzo.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:49:33 #117
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11015672
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:46 schreef qbus het volgende:
Wat doe je hier dan nog ?
Praat jij tegen jezelf of zo?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:53:01 #118
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11015758
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:48 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Tja, maar ban-aanvraag is bad, bad, bad
quote:
[..]

Ah. Ik moet eerlijk zeggen dat de 'discussie' "Wile is slecht en moet opbokken" me behoorlijk uit de strot komt. 1 keer, oke, maar dit is al deel 6 ofzo.

Och. Frusto's hou je overal. Ik heb contact genoeg met Kozzmic en robh en zolang die niet gaan hyperen, denk ik dat de problemen die bepaalde users zien meer veroorzaakt worden door hun eigen onkunde om hun eigen fouten in te zien, dan door mijn acties..
pi_11015785
Kom ff op zeg.
we zijn hier met wat verschillende meningen en er zijn hier mensen die hun best doen e.e.a. zo beschaafd mogelijk te laten verlopen.

Soms betekent dat:
- dat wij onze zin niet krijgen
- dat er iemand over ons ego heenwalst en we ons wat gekrenkt voelen
- dat er wel erg vlot een slotje op een topic komt of dat dit mensen te lang duurt
- dat sommige gebruikers meer gelijk lijken te zijn dan anderen

Wij nooit iets fout doet heeft hier dan het meeste recht van van spreken.
Hop hop aan de discussie in de daartoe geëigende draadjes nu. Modjes afzeiken vind ik een trieste bezigheid die dit forum weinig opbouwt.

Misschien helpt het om met sprekende voorbeelden te komen warjdoor je mod naar keuze zich tot tranen toe geroerd weet om voortaan zijn of haar zaken heel anders op te pakken. Goede voorbeelden willen soms nog wel eens iets goeds kunnen uitwerken. Gaat dit nu allemaal niet dan helpt het ophalen van de schouders ook een heel eind op weg naar goede nachtrust en een leefbaar forum. Desnoods neem je zelf een weekje rust om van je ergernissen te bekomen.

salva cum reverentia
pi_11015871
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:48 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]

Toch wel frappant dat die discussie keer op keer terugkomt.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:57:53 #121
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11015896
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Toch wel frappant dat die discussie keer op keer terugkomt.

Inderdaad. En steeds met dezelfde namen. Een stuk of 4 op de 57000..
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:58:27 #122
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11015910
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:54 schreef hoppe het volgende:
Kom ff op zeg.
we zijn hier met wat verschillende meningen en er zijn hier mensen die hun best doen e.e.a. zo beschaafd mogelijk te laten verlopen.

Soms betekent dat:
- dat wij onze zin niet krijgen
- dat er iemand over ons ego heenwalst en we ons wat gekrenkt voelen
- dat er wel erg vlot een slotje op een topic komt of dat dit mensen te lang duurt
- dat sommige gebruikers meer gelijk lijken te zijn dan anderen

Wij nooit iets fout doet heeft hier dan het meeste recht van van spreken.
Hop hop aan de discussie in de daartoe geëigende draadjes nu. Modjes afzeiken vind ik een trieste bezigheid die dit forum weinig opbouwt.

Misschien helpt het om met sprekende voorbeelden te komen warjdoor je mod naar keuze zich tot tranen toe geroerd weet om voortaan zijn of haar zaken heel anders op te pakken. Goede voorbeelden willen soms nog wel eens iets goeds kunnen uitwerken. Gaat dit nu allemaal niet dan helpt het ophalen van de schouders ook een heel eind op weg naar goede nachtrust en een leefbaar forum. Desnoods neem je zelf een weekje rust om van je ergernissen te bekomen.

En toch vind ik je wel een verrijking voor dit forum.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 20:00:05 #123
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11015945
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Kaalhei
qbus
SCH
CMT
Sickie

Het zijn er vijf.

GlG

dinsdag 10 juni 2003 @ 20:00:48 #124
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11015968
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:00 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Kaalhei
qbus
SCH
CMT
Sickie

Het zijn er vijf.

GlG

Neuh, SCH valt wel mee. Die probeert het buiten het forum om ook nog wel eens en dan is ie heel redelijk.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 20:04:29 #125
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11016069
quote:

[..]

1 ding nog Willie: Je had clown moeten worden

Ik ga me weer lekker op de discussie richten. Toedeledokie

dinsdag 10 juni 2003 @ 20:07:42 #126
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11016155
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:00 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Kaalhei
qbus
SCH
CMT
Sickie

Het zijn er vijf.

GlG

Waarvan 2 klonen.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:53 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Tja, maar ban-aanvraag is bad, bad, bad

Je hebt helemaal gelijk. Ik zal het editten; goed dat je er zo bovenop zit. Dat is een goede mod-eigenschap waardoor de discussie in goede banen wordt geleid.
pi_11016157
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:53 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik heb contact genoeg met Kozzmic en robh en zolang die niet gaan hyperen
Moet die jouw beoordelen

Tip: learn from the master ... Kozzmic dus

pi_11021572
quote:
Zijn er 57000 regelmatige POL-users Zullen we de Arena dan binnenkort een keer afhuren voor een meeting
  woensdag 11 juni 2003 @ 01:02:21 #129
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_11023689
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:29 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Lekker is dat, met twee maten meten. Zelf mag je flamen, een ander niet.
Say your prayers
  woensdag 11 juni 2003 @ 01:06:47 #130
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_11023739
quote:

[afbeelding]

Mijn kritiek is verdomme helemaal niet ter harte genomen en al helemaal niet gewogen. Het enige wat jij hebt gedaan en doet is Wile de handen boven het hoofd houden. In feedback kon die gleuf van een Yvonne ook al niet wachten om mijn topic dicht te gooien.
Say your prayers
pi_11023752
Oei oei oei...
  woensdag 11 juni 2003 @ 01:29:05 #132
52589 sjun
uit solidariteit
pi_11023944
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 01:02 schreef Sickie het volgende:

[..]

Lekker is dat, met twee maten meten. Zelf mag je flamen, een ander niet.

In het leven komt het vaker voor dat sommigen meer gelijk zijn dan anderen en dat je voor je gevoel het gelijk dat je mogelijk hebt gewoon niet krijgt. Hierop kom je voor de keuze te staan:
- ga ik door met als gevolg dat mensen je voortdurende appel zat worden
- haal ik mijn schouders maar op omdat de persoonlijke al dan niet terechte opwinding toch geen zak oplevert en je hooguit benadeelt doordat je jezelf ermee van een sticker voorziet (terwijl niemand zich verder afvraagt of het eigen vooroordeel wat jouw actie weer over zich afroept nu wel klopt..

Vraag je dus af wat je wilt bereiken, of het haalbaar is en wat de neveneffecten van je acties kunnen zijn voordat je besluit je al dan niet als een terrier op je eigen issue te blijven storten. Suc6 met je overweging.

woensdag 11 juni 2003 @ 08:08:17 #133
56363 oxi
fokaddict
pi_11025169
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 01:06 schreef Sickie het volgende:

[..]

Mijn kritiek is verdomme helemaal niet ter harte genomen en al helemaal niet gewogen. Het enige wat jij hebt gedaan en doet is Wile de handen boven het hoofd houden. In feedback kon die gleuf van een Yvonne ook al niet wachten om mijn topic dicht te gooien.

hohoho wacht ff...

als yvonne een topic dichtgooit weet ik zeker dat hij gelijk heeft.

maar idd als w.c. een topic sluit heb ik ook zo m'n twijfels, het gebeurd vrij vaak en zo wordt elke discussie gesaboteerd als er iets feller gereageerd wordt.
zoals het ad melkert topic,
deze: Ad Melkert spreekt! >>> Comeback? 2
heb dat even nagekeken maar er worden geen persoonlijke beledigingen gemaakt ofzo, het gaat er vrij normaal aan toe. wel zijn de gemoederen wat heet geblakerd omdat het toch weer over fortuyn gaat, maar ook dan wordt er in redelijke mate beargumenteerd.
maar w.c. meent het topic weer dicht te moeten gooien... zodat de discusie maar weer ergens anders verder moet.
politiek is nu eenmaal een gevoelig onderwerp waar wel eens wat fellere taal wordt gebruikt.
w.c. lijkt dat maar niet te begrijpen en kan m.i. beter een baantje als mod zoeken in een rustiger forum zoals dig.
[en nee, dit heeft niks te maken met dat kozzmic op vakantie is. overigens, kozzmic vertoonde soortgelijk gedrag toen hij net mod in politiek was, zat ook overal een slotje op te gooien. dat is ondertussen toch al knap bijgedraait.]

"oxi is een open boek, in het chinees geschreven"
  woensdag 11 juni 2003 @ 08:16:36 #134
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11025225
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 08:08 schreef oxi het volgende:

[..]

hohoho wacht ff...

als yvonne een topic dichtgooit weet ik zeker dat hij gelijk heeft.

maar idd als wile coyoot een topic sluit heb ik ook zo m'n twijfels, het gebeurd vrij vaak en zo wel elke discussie gesaboteerd als er iets feller gereageerd wordt.
zoals het ad melkert topic,
deze: Ad Melkert spreekt! >>> Comeback? 2
heb dat even nagekeken maar er worden geen persoonlijke beledigingen gemaakt ofzo, het gaat er vrij normaal aan toe. wel zijn de gemoederen wat heet geblakerd omdat het toch weer over fortuyn gaat, maar ook dan wordt er in redelijke mate beargumenteerd.
maar w.c. meent het topic weer dicht te moeten gooien... zodat de discusie maar weer ergens anders verder moet.
politiek is nu eenmaal een gevoelig onderwerp waar wel eens wat fellere taal wordt gebruikt.
w.c. lijkt dat maar niet te begrijpen en kan m.i. beter een baantje als mod zoeken in een rustiger forum zoals dig.
[en nee, dit heeft niks te maken met dat kozzmic op vakantie is. overigens, kozzmic vertoonde soortgelijk gedrag toen hij net mod in politiek was, zat ook overal een slotje op te gooien. dat is ondertussen toch al knap bijgedraait.]

Jullie zeuren maar lekker door. Het melkert topic (om dat er maar even bij te halen) is dichtgegaan omdat het volledig off topic ging. Het ging over een come back van melkert, niet over de strijd tussen Melkert en PF in het verleden. Daar kun je lang en kort over doorneuzelen, het is en blijft off topic.

En fellere taal? Geen probleem mee. Wel heb ik probleem met fellere taal als het totaal irrelevant is voor het topic en er alleen maar fellere taal wordt gebruikt om te kotsen. Lees dat topic nog maar eens door. Plenty bijdragen die niks bijdragen aan de discussie maar alleen even gebruikt worden om melkert (of links in het algemeen) eens lekker af te zeiken.

Wat mensen blijkbaar niet snappen aan een discussieforum (en dan m.n. over politiek) is dat je meer gedaan krijgt en dat je betere discussies krijgt als je genuanceerder met elkaar omgaat. De laatste tijd is het echter schering en inslag (en dat treedt niet alleen op in POL, maar ook in b.v. OOG) om niet genuanceerd te discussieren, maar om lekker relstellingen de topics in te gooien en dan te gaan zitten wachten tot de boel escaleert. In Onzin is dit al zo erg aan het worden, dat de mods daar het niet eens meer bij kunnen houden, in OOG vliegen de racisten je ook al om de oren en in POL lijkt het wel alsof mensen alleen nog maar kunnen polariseren, zonder eens na te denken alvorens ze posten (de goeden niet te na gesproken).

Dit maakt POL (naast OOG) één van de moeilijkste fora om te modden, want wat je ook doet, iemand is het er niet mee eens. You can please some people all of the time and all people some of the time, but you can't please all people all of the time.

Het zou dus al heel veel helpen als de mensen die zo nodig in POL willen posten, zich eens zouden bezinnen op hun manier van posten. Het is heel makkelijk te bleren dat alles de schuld is van links of dat wat rechts nu doet de boel alleen maar erger maakt, maar het is constructiever om na te denken over hoe het dan wel moet.

(Oh en tussen haakjes: Kozzmic heeft zich de laatste weken in dezelfde bewoordingen uitgelaten in ons onderlinge overleg. Ook Kozzmic begint goed misselijk te worden van de voortdurende polarisatie en bashing. En als je Kozzmic's gedachten over het mod gezeik wilt weten, kan ik je die wel even citeren:

quote:

[afbeelding]

Dus...)
  woensdag 11 juni 2003 @ 08:46:34 #135
56363 oxi
fokaddict
pi_11025454
dus? mag ik er geen kritiek meer op hebben?

dat er links-rechts discussies zijn kun je verwachten in een politiek forum. dat er nogal wat 'extreem rechtse' reacties bij zitten kun je ook verwachten, zeker op fok! (wees de FP poll niet uit dat 6.6% van de fok! bezoekers zichzelf tot extreem-rechts rekende)

maar de gebruikers zijn prima in staat om elkaar met argumenten te betwisten. daar is echt geen slotje voor nodig. slotje is imho alleen zinvol als er persoonlijk beledigd wordt of schuttingtaal gebruikt wordt. in andere situaties is het discutable maar soms op z'n plaats. let wel, soms: niet altijd. en jij doet zo'n slotje altijd.
als een discussie maar even niet naar jouw zin loopt, doe je een slotje.
dat vinden mensen ook erg leuk, en komen graag op pol. vindt je het niet frappant dat dit topic 'goed' loopt, maar de rest, zeker zo op de vroege ochtend, wat onderbelicht blijft? volgens mij was het een jaartje of anderhalf geleden een stuk drukker in pol.

dat het ad melkert topic zo off-topic gaat omdat het weer over fortuyn gaat, ja ad melkert is er nu toch onlosmakelijk aan verbonden. was het een andere politicus geweest dan had je misschien nog gelijk, maar dat de naam ad melkert weer fortuyn reacties oproept kan ik wel begrijpen.
bovendien, mensen moeten hun ei ergens kwijt, dan maar een tikkie off-topic, maar als iemand nu een topic over danwel ad melkert danwel fortuyn begint, sta je meteen klaar om te zeggen 'dit en dat topic gaat al over melkert/fortuyn, daar verder graag'. vind je het dan gek dat de topics die er lopen ook meer off-topic gaan?

imho moet je het forum gewoon veel meer z'n gang laten gaan. nieuwe topics onbepekrt laten openen, als ze niet interessant zijn zijn ze snel genoeg weer weg. mensen laten zeggen wat ze willen, en pas een slotje doen als iemand in het feedback topic daarom vraagt.
maar niet proberen alles te volgen, en zodra je je ergert aan een reactie beantwoorden met een slotje. beantwoord dan gewoon met een berichtje.

en dat kozzmic je niet afvalt, dat zou ik ook niet doen, ten eerste zou je dan alle authoriteit verliezen, ten tweede ben je best een betrokken mod. té betrokken wellicht. ik heb goede hoop dat als het modden een beetje ingesleten is je er ook wat luchtiger mee omgaat. maar vooralsnog lopen de gebruikers zich met regelmaat dood te ergeren.

er is namelijk niks frustrerender dan dat je een reactie van iemand beargumenteerd wilt weerleggen, maar dat niet kunt omdat er ineens een slotje gevallen is. daar pak je niet alleen degene mee die in jouw ogen een rot opmerking maakte, maar ook alle anderen die het topic volgen.

woensdag 11 juni 2003 @ 09:05:02 #136
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11025713
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 08:46 schreef oxi het volgende:
dus? mag ik er geen kritiek meer op hebben?
Natuurlijk. Alleen wanneer er zoals de laatste dagen gewoon constant gezeikt wordt; dan weer in dit topic, dan weer in FB, dat is echt belachelijk. De post van je is wel een goed voorbeeld van goede opbouwende kritiek. Maar ik ga wel ff wat argumenten gebruiken om een groot gedeelte te ontkrachten.
quote:
dat er links-rechts discussies zijn kun je verwachten in een politiek forum. dat er nogal wat 'extreem rechtse' reacties bij zitten kun je ook verwachten, zeker op fok! (wees de FP poll niet uit dat 6.6% van de fok! bezoekers zichzelf tot extreem-rechts rekende)
Het is hier vrij rechts, niet mis mee, en ook extreem rechts mag hier vertegenwoordigd zijn zolang zij zich aan de policy houden en aan de wet. Als dat niet gebeurt dan is een edit heel terecht toch?
quote:
maar de gebruikers zijn prima in staat om elkaar met argumenten te betwisten. daar is echt geen slotje voor nodig. slotje is imho alleen zinvol als er persoonlijk beledigd wordt of schuttingtaal gebruikt wordt. in andere situaties is het discutable maar soms op z'n plaats. let wel, soms: niet altijd. en jij doet zo'n slotje altijd.
Belachelijk. Deel 2 van "dreigende linkse taal..." is gewoon open gebleven. In Deel 1 ging er een waarschuwing vooraf. Zo is ieder slot wel te argumenteren (en misschien dat Wile dat niet altijd even volledig doet, maar je zal het echt per geval moeten aankaarten om dit argument wat je maakt vol te houden.
quote:
als een discussie maar even niet naar jouw zin loopt, doe je een slotje.
dat vinden mensen ook erg leuk, en komen graag op pol. vindt je het niet frappant dat dit topic 'goed' loopt, maar de rest, zeker zo op de vroege ochtend, wat onderbelicht blijft?
Er zijn veel reacties ja, dat houdt niet in dat het goed loopt. Veel offtopic posts en de sfeer is allesbehalve goed (de post van Wile was misschien ook niet zo'n goed plan van hem.
quote:
volgens mij was het een jaartje of anderhalf geleden een stuk drukker in pol.
Dat kwam door de verkiezingen en campagnes. Logisch dus.
quote:
dat het ad melkert topic zo off-topic gaat omdat het weer over fortuyn gaat, ja ad melkert is er nu toch onlosmakelijk aan verbonden. was het een andere politicus geweest dan had je misschien nog gelijk, maar dat de naam ad melkert weer fortuyn reacties oproept kan ik wel begrijpen.
bovendien, mensen moeten hun ei ergens kwijt, dan maar een tikkie off-topic, maar als iemand nu een topic over danwel ad melkert danwel fortuyn begint, sta je meteen klaar om te zeggen 'dit en dat topic gaat al over melkert/fortuyn, daar verder graag'. vind je het dan gek dat de topics die er lopen ook meer off-topic gaan?
Je hebt gelijk, maar mijn indruk was dat het gewoon een herhaling van zetten was over Fortuyn die niets te maken had met de comeback van Melkert. Het ging alleen over Fortuyn.
quote:
imho moet je het forum gewoon veel meer z'n gang laten gaan. nieuwe topics onbepekrt laten openen, als ze niet interessant zijn zijn ze snel genoeg weer weg. mensen laten zeggen wat ze willen, en pas een slotje doen als iemand in het feedback topic daarom vraagt.
maar niet proberen alles te volgen, en zodra je je ergert aan een reactie beantwoorden met een slotje. beantwoord dan gewoon met een berichtje.
De mods proberen gewoon het niveau hoog te houden. En de topics waar je het over hebt, zijn juist wel interessant, daardoor is een slotje ook noodzakelijk (door het geflame). Er is voldoende draagvlak voor het modden zoals Kozzmic en Wile dat doen. (daarom ook deze reactie, tegenover alle kritiek mag ook wel eens een steuntje in de rug worden gegeven)
quote:
en dat kozzmic je niet afvalt, dat zou ik ook niet doen, ten eerste zou je dan alle authoriteit verliezen, ten tweede ben je best een betrokken mod. té betrokken wellicht. ik heb goede hoop dat als het modden een beetje ingesleten is je er ook wat luchtiger mee omgaat. maar vooralsnog lopen de gebruikers zich met regelmaat dood te ergeren.
5 users... Steeds dzelfde users, met dezelfde 'argumenten'. De rest heeft geen probleem.
quote:
er is namelijk niks frustrerender dan dat je een reactie van iemand beargumenteerd wilt weerleggen, maar dat niet kunt omdat er ineens een slotje gevallen is. daar pak je niet alleen degene mee die in jouw ogen een rot opmerking maakte, maar ook alle anderen die het topic volgen.
beargumenteerd? Als er een 'flame-war' bezig is, dan komen er alleen maar meer flames. Dat is jammer voor diegene die normaal reageren, maar dan kun je een nieuw topic openen. Zoals ook is gebeurd met "Dreigende taal van links".
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:07:22 #137
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11025739
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:05 schreef Sidekick het volgende:
5 users... Steeds dzelfde users, met dezelfde 'argumenten'. De rest heeft geen probleem.
Of uit zn kritiek niet op dezelfde manier, of IS er gewoon niet (meer).
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:10:25 #138
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11025779
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:07 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Kaalhei, hou je aan je eigen sig als je er zoveel problemen mee hebt
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:11:59 #139
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11025808
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:10 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Kaalhei, hou je aan je eigen sig als je er zoveel problemen mee hebt
Gereageer ontopic. Of wil je dit topic ook al kapot sarren?
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:17:14 #140
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11025897
quote:

[..]

Geldt voornamelijk voor users die zich niet aan de policy wensen te houden en waarvan de posts ongeveer constant ge-edit moeten worden omdat ze anders niet door de beugel kunnen.

Het mag misschien verbazingwekkend zijn, maar discussies kunnen ook gevoerd worden zonder dat je elkaar voor rotte vis uitmaakt. Laat staan dat discussies continue verzanden in links/rechts gebash en racistische uitspraken.

Een maand of wat terug is al aangekondigd dat de policy van Fok! strakker zou worden nageleefd in POL en OOG. Als mensen (diezelfde vijf mensen ja) het hier niet mee eens zijn, dan is dat ronduit pech voor hun.

En niet iedereen blijft weg.. sommige mensen komen ook terug..

woensdag 11 juni 2003 @ 09:18:35 #141
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11025920
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:17 schreef Maerycke het volgende:

[..]

En niet iedereen blijft weg.. sommige mensen komen ook terug..

Afgedwaalde schapen worden liefdevol weer opgenomen, hoor
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:27:15 #142
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11026061
quote:

[..]

Of uit zn kritiek niet op dezelfde manier

Dat klopt, dat zou je ook eens moeten proberen. Dan zal je zien dat het helpt.
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:33:38 #143
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11026183
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Afgedwaalde schapen worden liefdevol weer opgenomen, hoor

woensdag 11 juni 2003 @ 09:34:22 #144
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11026195
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:33 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Na een spanking, dan he?
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:36:08 #145
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11026231
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Na een spanking, dan he?

Die had ik toch al gehad?
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:37:19 #146
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11026257
quote:

[..]

Na een spanking, dan he?

Is die regel ingesteld na of voordat Nordcore weer terug is gekomen?
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:38:09 #147
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11026276
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:36 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Die had ik toch al gehad?

Alleen nog maar verbaal
pi_11026489
quote:
Na een spanking, dan he?
Hoe laat spreken we af?
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:55:13 #149
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11026605
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe laat spreken we af?

Wile en SCH.. wie had dat ooit gedacht?

woensdag 11 juni 2003 @ 10:13:05 #150
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11027018
quote:

[..]

Hoe laat spreken we af?

Jij wilt te graag
pi_11027233
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:55 schreef Maerycke het volgende:

Twee linkerhanden op één buik he?

Frappant dat FB toch altijd weer SC wordt .

woensdag 11 juni 2003 @ 10:24:09 #152
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_11027323
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:55 schreef Maerycke het volgende:

Goedmaaksex. Zóóóó doorzichtig
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 11 juni 2003 @ 10:25:57 #153
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11027368
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 10:21 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Twee linkerhanden op één buik he?

Frappant dat FB toch altijd weer SC wordt .

Vreemd.

Iemand nog een biertje?

pi_11027476
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 10:25 schreef Sidekick het volgende:

Vreemd.

Iemand nog een biertje?

Als je het in een koffiekopje giet.
pi_11027735
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 10:24 schreef robh het volgende:
Goedmaaksex. Zóóóó doorzichtig

Maar wel de lekkerste
pi_11028775
quote:

[..]

En die 57.000 zijn ook allemaal unieke accounts die regelmatig verschijnen in POL!
pi_11034011
quote:

[..]

Hoe laat spreken we af?

Je klinkt wel erg eager SCH
salva cum reverentia
pi_11034411
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:55 schreef sjun het volgende:

[..]

--knip

Ik kan hier natuirrlijk slechts voor mijzelf antwoorden. Vroeger was hoppe ons gezamenlijk account op FOK. Vervolgens ging er iets mis en werd ons account sjun. Op een zeer goede dag werd ons de mogelijkheid geboden ieder een eigen account op FOK te nemen dat ook nog mooi vanachter dezelfde PC's achter dezelfde firewalls gebruikt kon worden doordat sjun kon blijven bestaan terwijl hoppe weer kon worden opgewekt

Zo kwam dat wat i.r.l. gescheiden individuen waren ook digitaal ieder op eigen benen te staan. Als collega's en huisgenoten zijn wij vaak vier handen op een buik doch ieder houdt er wel degelijk een eigen werkelijkheidsbeleving en een eigen normen en waardenpatroon op na.

Misschien kun je de reacties van sjun door deze informatie beter plaatsen.

Ik vul dit ff aan met het verhaal dat we met regelmaat de gezamenlijke beheerderslaptop voor meerdere locaties waarop ook dit berichtje weer wordt ingeklopt uitwisselen. Verder maken we gebruik van diverse werkstations met internetverbinding als de ander de laptop weer eens nodig heeft.

Zo nu en dan verveelt sjun mij met zijn filosofiën en ik hem met mijn preken. Tussendoor wordt er beheerd, gediscussieerd, geFOKt, naar muziek geluisterd en ook nog eens dom ge-OH-d We kunnen beiden een deel van ons ei kwijt op FOK en zouden daarom graag ieder ons eigen account hier houden. Voor degene die per sé een verklaarbaar verband wenst tussen sjun en hoppe: beschouw ons maar als klonen van elkaar met een gedeelde muzieksmaak.

We houden er nog wel een deels gescheiden sociaal leven op na doordat ieder ook nog eigen familie, vrienden en een eigen partner heeft.
Gezien we hier nog geen fan-topic hebben lijkt me de verstrekte info voldoende om onze reacties vanuit de context te kunnen beoordelen.

salva cum reverentia
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:25:51 #159
56363 oxi
fokaddict
pi_11039400
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Natuurlijk. Alleen wanneer er zoals de laatste dagen gewoon constant gezeikt wordt; dan weer in dit topic, dan weer in FB, dat is echt belachelijk. De post van je is wel een goed voorbeeld van goede opbouwende kritiek. Maar ik ga wel ff wat argumenten gebruiken om een groot gedeelte te ontkrachten.
[..]

Het is hier vrij rechts, niet mis mee, en ook extreem rechts mag hier vertegenwoordigd zijn zolang zij zich aan de policy houden en aan de wet. Als dat niet gebeurt dan is een edit heel terecht toch?
[..]

Belachelijk. Deel 2 van "dreigende linkse taal..." is gewoon open gebleven. In Deel 1 ging er een waarschuwing vooraf. Zo is ieder slot wel te argumenteren (en misschien dat Wile dat niet altijd even volledig doet, maar je zal het echt per geval moeten aankaarten om dit argument wat je maakt vol te houden.
[..]

Er zijn veel reacties ja, dat houdt niet in dat het goed loopt. Veel offtopic posts en de sfeer is allesbehalve goed (de post van Wile was misschien ook niet zo'n goed plan van hem.
[..]

Dat kwam door de verkiezingen en campagnes. Logisch dus.
[..]

Je hebt gelijk, maar mijn indruk was dat het gewoon een herhaling van zetten was over Fortuyn die niets te maken had met de comeback van Melkert. Het ging alleen over Fortuyn.
[..]

De mods proberen gewoon het niveau hoog te houden. En de topics waar je het over hebt, zijn juist wel interessant, daardoor is een slotje ook noodzakelijk (door het geflame). Er is voldoende draagvlak voor het modden zoals Kozzmic en Wile dat doen. (daarom ook deze reactie, tegenover alle kritiek mag ook wel eens een steuntje in de rug worden gegeven)
[..]

[..]

beargumenteerd? Als er een 'flame-war' bezig is, dan komen er alleen maar meer flames. Dat is jammer voor diegene die normaal reageren, maar dan kun je een nieuw topic openen. Zoals ook is gebeurd met "Dreigende taal van links".

op een bepaald moment kun je best besluiten dat de maat 'vol' is en een topic maar dicht moet, vraag is alleen: hoe snel besluit je nou zoiets.

als er topics zijn die niet lekker lopen, zie ik dat, als gebruiker zijnde, ook snel genoeg. klik gewoon weer door met in m'n achterhoofd 'in dat topic wordt veel gezeken, laat maar zitten' en zoek een leuker topic op. met als groot voordeel dat het gezeik in 1 topic plaatsvind, waarvan ik snel doorheb dat het daar plaatsvind, en zal blijven plaatsvinden. totdat een mod het topic dichtgooit. dan moeten de 'zeikende users' in kwestie namelijk een ander topic opzoeken om hun geflame voort te zetten. zie je de kettingreactie?

door het een beetje z'n beloop te laten voorkom je dat. dan open je gewoon een nieuw topic over jouw favoriete onderwerp, en laat je gebruikers die elkaar met niet mis te verstane bewoordingen betwisten lekker bezig waar ze bezig zijn.

je _hoeft_ mij niet te beschermen door slotjes e.d.. ik kan zelf heel goed beslissen wat ik irritant vind en niet wil lezen, of interessant vind en wel wil lezen. dat hoeft een mod niet voor mij te doen.

"om de kwaliteit hoog te houden" , wel, denk je dat je kwaliteitsposts kun afdwingen? ik ben bang van niet.

maar goed, zoals ik eerder zei, ik denk dat het wel bijdraait en gewoon nieuwigheid is van beide kanten. hoewel w.c. hier nu toch al weer wat langer mod, en ik me er al meermalen aan gestoord heb.

overigens, nog iets met slotjes, het is ook mogelijk om ze er weer af te halen. als gebruikers lastig zijn, kun je het topic op slot doen, het een paar uurtjes zo laten, eventueel posts die echt te ver gaan verwijderen, en dan het topic weer openen. maar dat zie ik ook niet gebeuren.

dan die '5 gebruikers die het voor iedereen verpesten'; ik vind dat nogwel meevallen. wat ik veel erger vind zijn nietszeggende een-zin-reacties. maar als iemand er wat 'vreemde' ideeen erop na houd, so what, laten we erover discussieren. maar niet de mond snoeren, is imho echt het stomste wat je kunt doen.
en zoals gezegd: je hoeft mij, of anderen, niet te beschermen tegen bepaalde uitlatingen, dat kan ik zelf heel goed, door ze gewoon te negeren.

pi_11042330
Wile, laat je wel een paar rechtse users over hier?
pi_11042495
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:48 schreef SCH het volgende:
Ja het wordt rustig hier .
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:56:46 #162
16715 Mylene
*schatje*
pi_11042519
Laat Wile_E_Coyote een dagje met rust.
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:59:30 #163
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11042572
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:48 schreef SCH het volgende:
Sinds wanneer heb jij er problemen mee als zij gebanned worden?
pi_11042851
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:59 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb jij er problemen mee als zij gebanned worden?

Dan moet ik met jou bekvechten
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:15:44 #165
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11042960
Het lijkt wel of de linkse kliek hier een arm boven het hoofd wordt gehouden.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan moet ik met jou bekvechten

Niet zeggen dat Gil-galad ook rechts is, anders moet hij ook een paar dagen afkoelen.
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:23:00 #166
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11043114
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:15 schreef Sidekick het volgende:
Lijkt? Dat is gewoon een feit hoor.
quote:
Niet zeggen dat Gil-galad ook rechts is, anders moet hij ook een paar dagen afkoelen.

Ik ben eigenlijk hartstikke Links.

woensdag 11 juni 2003 @ 21:26:13 #167
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11043187
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:15 schreef Sidekick het volgende:
Is daar wat mis mee dan?
quote:
[..]

Awwwwww.. het is nog wel zo'n lief rechts Fok!kertje..
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:29:26 #168
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11043259
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:26 schreef Maerycke het volgende:
Bedankt voor het compliment, lief links Fok!stertje.
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:31:54 #169
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11043333
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:26 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Is daar wat mis mee dan?

Nee. Ik vind gewoon dat die hand boven het hoofd te weinig voortstelt. Ik wil dat alle linkse users mod worden. Daarom die ->
quote:
[..]

Zo schattig ook. Hij is heel goed in het verdedigen van die lieve moslims. Maar anders kan hij gewoon doorgaan onder zijn echte account (gelly).

Gelly Gil-galad, merk je nu dat je niet meteen uitgejoeld wordt door mede-users? Wel lekker zo'n nieuwe nickname, he?

woensdag 11 juni 2003 @ 21:36:00 #170
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11043428
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:31 schreef Sidekick het volgende:
Nee. Ik vind gewoon dat die hand boven het hoofd te weinig voortstelt. Ik wil dat alle linkse users mod worden. Daarom die ->
Oooh, zodat Rechtse Politiek Incorrecte Meningen directe Gecensureerd kunnen worden...
quote:
Zo schattig ook. Hij is heel goed in het verdedigen van die lieve moslims. Maar anders kan hij gewoon doorgaan onder zijn echte account (gelly).
Allah zal ge straffen, gij poedel.

quote:
[s]Gelly[/sub] Gil-galad, merk je nu dat je niet meteen uitgejoeld wordt door mede-users? Wel lekker zo'n nieuwe nickname, he?
Uiteraard.

Mvg,

Rob

woensdag 11 juni 2003 @ 21:37:09 #171
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11043463
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dan de revolutie uitbreekt..
quote:
[..]

Gelly Gil-galad, merk je nu dat je niet meteen uitgejoeld wordt door mede-users? Wel lekker zo'n nieuwe nickname, he?

Is het echt gelly? Nee toch..
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:40:08 #172
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11043535
Zullen we hier verdergaan?

Als Wile straks deze puinhoop in dit topic ziet, zal hij mij (als arme, zielige rechtse user) bannen. Voor jullie zal het geen gevolgen hebben, want jullie zijn links.

woensdag 11 juni 2003 @ 21:40:43 #173
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11043549
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:36 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Oooh, zodat Rechtse Politiek Incorrecte Meningen directe Gecensureerd kunnen worden...

Alle rechtse meningen.
quote:
[..]

Allah zal ge straffen, gij poedel.

[bloedworst] Ben jij een kloon van BansheeBoy?

Ik ben helemaal geen poedel.

quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:37 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dan de revolutie uitbreekt..

Bang?
quote:
[..]

Is het echt gelly? Nee toch..

Het is mijn beste gok. Ik zou niemand anders kunnen bedenken.

Maar laten we stoppen met deze nonsens in het Feedbacktopic. Zometeen worden wij ook geband wegens teveel offtopic posten.

woensdag 11 juni 2003 @ 21:54:14 #174
16625 robh
pi_11043934
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:40 schreef Sidekick het volgende:

Het is mijn beste gok. Ik zou niemand anders kunnen bedenken.

Ik wel.

En een complimentje is wel op zn plaats. Het gaat echt goed met Gil

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 11 juni 2003 @ 22:01:29 #175
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11044181
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:54 schreef robh het volgende:
Ik wel.

Mooi.

GLG.

woensdag 11 juni 2003 @ 22:02:43 #176
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11044223
quote:

[..]

Ik wel.

Krijgen we nog een hint?

En het topic over het lege malieveld is ook alweer verzand. Zucht...

Volgens oxi zou je dat topic open laten, maar dat wordt dus echt niet meer iets door de flamewar.

woensdag 11 juni 2003 @ 22:14:25 #177
16715 Mylene
*schatje*
pi_11044595
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 22:01 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Mooi.

GLG.

Hier gaat een belletje rinkelen.

Good_Looking_Gobling .

woensdag 11 juni 2003 @ 23:11:54 #178
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_11046451
Het sluiten van de topic "wat voor staat willen we?" was imo helemaal niet nodig. Hoewel er een aantal mensen zinloze replies gepost hebben was de draad in se wel zinvol en kon hij uitgroeien tot een mooie links-rechts-discussie.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  woensdag 11 juni 2003 @ 23:35:12 #179
16715 Mylene
*schatje*
pi_11047204
edit: laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 11-06-2003 23:58]

donderdag 12 juni 2003 @ 08:06:37 #180
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11050442
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 23:11 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Het sluiten van de topic "wat voor staat willen we?" was imo helemaal niet nodig. Hoewel er een aantal mensen zinloze replies gepost hebben was de draad in se wel zinvol en kon hij uitgroeien tot een mooie links-rechts-discussie.
Op Fok! ZIJN geen mooie links-rechts discussies. Alleen flamewars...
  donderdag 12 juni 2003 @ 08:08:05 #181
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11050454
quote:

[..]

Ik wel.

Zeker als je weet wie het ECHT is
pi_11050559
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 08:08 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

HiZ?
  donderdag 12 juni 2003 @ 08:23:03 #183
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11050567
En zullen we de slowchat verplaatsen naar het relevante topic?
pi_11051367
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 08:06 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens, dat is maar hoe je het leest.
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:25:37 #185
16715 Mylene
*schatje*
pi_11052574
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 08:08 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Geef eens een hint alsjeblieft.
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:36:32 #186
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11052797
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:25 schreef schatje het volgende:

[..]

Geef eens een hint alsjeblieft.

Ik heb gelezen dat Farzin onder een kloon in POL en OOG postte, maar dat lijkt mij wel onwaarschijnlijk... hoewel...
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:40:02 #187
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11052862
Dit is NIET het slowchat topic
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:43:22 #188
16715 Mylene
*schatje*
pi_11052922
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Sorry .
pi_11052948
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Maar Wile dit is toch ook geen Slowchat maar een stukje Feedback. Er komt iemand met hoog tempo POL in gestormd en deze beweerd nieuw te zijn, maar hij is een kloon. Dan is er toch feedback om daar achter te komen?
  donderdag 12 juni 2003 @ 10:48:16 #190
16715 Mylene
*schatje*
pi_11053007
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar Wile dit is toch ook geen Slowchat maar een stukje Feedback. Er komt iemand met hoog tempo POL in gestormd en deze beweerd nieuw te zijn, maar hij is een kloon. Dan is er toch feedback om daar achter te komen?

Misschien gewoon een kloon van Wile_E_Coyote zelf.

Aan de andere kant is een kloon onthullen not done .

pi_11053036
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Misschien gewoon een kloon van Wile_E_Coyote zelf.

Aan de andere kant is een kloon onthullen not done .

Of misschien is Kozzmic wel helemaal niet met vakantie .

Ik snap wel dat hij niet onthuld dus blijven we speculieren en dat zullen we dan maar in het cafe doorzetten.

pi_11059649
Het politieke leiderstopic is erg leuk maar loopt nu wat spaak door twee mensen die een nuttige discussie voeren maar die kan beter via msn of email lijkt me.
  donderdag 12 juni 2003 @ 14:56:22 #193
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_11059728
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 09:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens, dat is maar hoe je het leest.

Lees je dan met je ogen dicht?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 14:34:44 #194
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11086412
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 14:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Oke, kinderen. Anderhalf café volge-onzind. Nu weer gewone politieke borrelpraat
Er is gewoon weinig animo voor echte politieke zaken. De formatie is achter de rug en de laatste stuiptrekkingen naderen hun einde. Er is wel veel klein nieuws wat me interesseert, alleen zijn er weinig anderen die dat ook vinden.

Ik zou zo 5 topics per dag kunnen openen waar een goede discussie heel goed mogelijk is, alleen voorzie ik heel weinig animo hier waardoor ik bij voorbaat al er vanaf zie. Dat is wel jammer, maar over niet-politieke zaken praten is dan wel lekker. Die goeie sfeer moet je toch niet proberen te stoppen?

pi_11086558
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 14:34 schreef Sidekick het volgende:

Ik zou zo 5 topics per dag kunnen openen waar een goede discussie heel goed mogelijk is, alleen voorzie ik heel weinig animo hier waardoor ik bij voorbaat al er vanaf zie. Dat is wel jammer, maar over niet-politieke zaken praten is dan wel lekker. Die goeie sfeer moet je toch niet proberen te stoppen?

Mooi gezegd .
Het is gewoon vrij rustig in de politiek nu.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 15:38:53 #196
28156 qbus
Walk of fame.
pi_11088304
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 08:06 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Behoorlijk Typisch om uitgerekend mij en Sickie te laten bannen voor off-topic gedrag in politiek. Een teken aan de wand ( van onmacht) wat mij betreft...

Bovendien zou dit dan zeker ook voor sidekick en mischien wel jezelf moeten gelden.

Zo zie je maar weer.....

vrijdag 13 juni 2003 @ 16:01:05 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11088961
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 15:38 schreef qbus het volgende:

[..]

Behoorlijk Typisch om uitgerekend mij en Sickie te laten bannen voor off-topic gedrag in politiek. Een teken aan de wand ( van onmacht) wat mij betreft...

In mijn ogen daadkracht.
quote:
Bovendien zou dit dan zeker ook voor sidekick en mischien wel jezelf moeten gelden.

Nu weet je wat krediet inhoudt.
quote:
Zo zie je maar weer.....
Ik ben toch blij dat je er weer bent. Laat het verleden rusten enzo.
Op dezelfde voet doorgaan is wel het domste wat je kan doen.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 16:02:36 #198
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11089025
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 15:38 schreef qbus het volgende:

Zo zie je maar weer.....

quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 23:09 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Om een oud Arabisch spreekwoord te citeren:

De hond blaft, de karavaan trekt verder

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:52:12 #199
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098455
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:50 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
...welke discussie in C&H thuishoort
Sorry, het was niet mijn bedoeling om daarover te discussiëren. Ik wilde alleen aangeven dat het wèl bewezen is dat extreem-rechts slecht is voor de samenleving (dat je dat tegenwoordig moet bewijzen...).
  zaterdag 14 juni 2003 @ 00:01:46 #200
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_11098663
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:52 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Sorry, het was niet mijn bedoeling om daarover te discussiëren. Ik wilde alleen aangeven dat het wèl bewezen is dat extreem-rechts slecht is voor de samenleving (dat je dat tegenwoordig moet bewijzen...).

Is dat niet zo met elke vorm van extremisme?
Alles is één
  zaterdag 14 juni 2003 @ 00:10:51 #201
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098853
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:08 schreef Scepsis het volgende:
Ik wil mijn beklag doen over moderating door Wile E Coyote.

Hij geeft gezonde discussies tussen links en rechts juist geen kans.

Een voorbeeldje: Zal extreem-rechts groeien? gesloten om hele zwakke redenen.

Beklag door smash:
geen discussie mogelijk

En daarna mijn FB-vraag: Oproep aan Wile E Coyote

Er moet hier toch mogelijk zijn een discussie te voeren zonder racistische inhoud, of niet???

zaterdag 14 juni 2003 @ 00:14:09 #202
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11098926
Als ie op had gelet had ie gezien dat ik het dichtgooide omdat men het nodig vond elkaar voor rotte vis te gaan uitmaken. En dat mag niet.
pi_11099050
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Als ie op had gelet had ie gezien dat ik het dichtgooide omdat men het nodig vond elkaar voor rotte vis minderwaardiger te gaan uitmaken. En dat mag niet.
Wile E Coyote, je scherpt je argumenten aan terwijl dat juist meeviel, en dan kon je anders wel de flame-tekst aanpassen, want ik vind een discussie tussen links en rechts wel kunnen, dat flame is nou eenmaal zo. Als je zo denkt, dan mogen van mij alle topic's op fok dicht, ze zitten toch vol met dat beetje flametekst (behalve MED) Dat discussie is nou juist goed!

Wile E Coyote, geef het maar toe, je wou gewoon geen Links-Rechts discussie in je fora!

Geen idee waarom... maar, ja de linkse moderatie....

zaterdag 14 juni 2003 @ 00:36:33 #204
16625 robh
pi_11099346
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:20 schreef Scepsis het volgende:

Wile E Coyote, je scherpt je argumenten aan terwijl dat juist meeviel, en dan kon je anders wel de flame-tekst aanpassen, want ik vind een discussie tussen links en rechts wel kunnen, dat flame is nou eenmaal zo. Als je zo denkt, dan mogen van mij alle topic's op fok dicht, ze zitten toch vol met dat beetje flametekst (behalve MED) Dat discussie is nou juist goed!

Wile E Coyote, geef het maar toe, je wou gewoon geen Links-Rechts discussie in je fora!

Geen idee waarom... maar, ja de linkse moderatie....

Als je een beetje je huiswerk had gedaan had je deze uitgekauwde discussie al *tig keer voorbij kunnen zien komen. Het is nogthans elke keer hetzelfde riedeltje, mensen willen/kunnen elkaar niet de ruimte geven om normaal te reageren. Het lijkt meer op ordinair moddergooien dan echt op discussieren.

Dan kun je nu wel heel zielig gaan jammeren over linkse moderatie (dat klinkt natuurlijk wel stoer, bij gebrek aan argumenten hè) maar daar koop je niks voor.

Lees de regels van POL even door ("Normen en waarden") en het wordt je vast wel duidelijk dat dit niet kan. Modjes zijn geen kinderjuffie's lichamelijke voldoening scheppen uit het corrigeren van onstpoorde posters.

Gewoon een slot op een bagger-(geworden)-topic dus.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_11099643
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:36 schreef robh het volgende:

[..]

Als je een beetje je huiswerk had gedaan had je deze uitgekauwde discussie al *tig keer voorbij kunnen zien komen. Het is nogthans elke keer hetzelfde riedeltje, mensen willen/kunnen elkaar niet de ruimte geven om normaal te reageren. Het lijkt meer op ordinair moddergooien dan echt op discussieren.

Dan kun je nu wel heel zielig gaan jammeren over linkse moderatie (dat klinkt natuurlijk wel stoer, bij gebrek aan argumenten hè) maar daar koop je niks voor.

Lees de regels van POL even door ("Normen en waarden") en het wordt je vast wel duidelijk dat dit niet kan. Modjes zijn geen kinderjuffie's lichamelijke voldoening scheppen uit het corrigeren van onstpoorde posters.

Gewoon een slot op een bagger-(geworden)- topic met wat restjes van bagger dus.

Niet alles wat maar iets van bagger/flame hoeft direct gesloten worden. Of zijn we weer streng gelovig aan de hellige regels der Fokpolicy?
  Admin zaterdag 14 juni 2003 @ 00:54:59 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11099661
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:53 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Niet alles wat maar iets van bagger/flame hoeft direct gesloten worden. Of zijn we weer streng gelovig aan de hellige regels der Fokpolicy?

Policy is er niet vooor niets,
slotje is correct, einde discussie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_11099676
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:54 schreef yvonne het volgende:
Hellup, Yvonne in POL - zoek dekking
pi_11099703
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:54 schreef yvonne het volgende:
Als ik de policy moet geloven mag 95 procent van alle topics gesloten worden.
  Admin zaterdag 14 juni 2003 @ 00:58:31 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11099706
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Hellup, Yvonne in POL - zoek dekking

En je mag ook niet slowchatten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 14 juni 2003 @ 01:00:58 #210
16625 robh
pi_11099744
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 00:53 schreef Scepsis het volgende:

Lees even de rest van wat ik schreef, zoek eens wat topics op en kom dan maar terug om mij gelijk te geven.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_11102917
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:00 schreef robh het volgende:

[..]

Lees even de rest van wat ik schreef, zoek eens wat topics op en kom dan maar terug om mij gelijk te geven.

Lees even de rest van wat ik schreef, zoek eens wat topics op en en je begrijpt dan dat ik je ongelijk geeft!
  zaterdag 14 juni 2003 @ 12:50:49 #212
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11103928
Weer een naamtopic in FB voor Wile_E_Coyote

Ik wou dat ik zoveel fantopics kreeg.

zaterdag 14 juni 2003 @ 12:54:41 #213
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11103999
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 12:50 schreef Sidekick het volgende:
Weer een naamtopic in FB voor Wile_E_Coyote

Ik wou dat ik zoveel fantopics kreeg.

Zal ik er een voor je openen dan? En trouwens, overdaad schaadt. Op een gegeven moment krijgt iedereen zoiets van . The boy who cried wolf en zo..
  zaterdag 14 juni 2003 @ 13:03:39 #214
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11104134
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 12:54 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Zal ik er een voor je openen dan?

Dat lijkt me geen goed plan, als je mijn fouten op FOK! opsomt in 1 topic, dan krijg ik gelijk een perm-ban aan mijn broek. Nu valt het minder op.

Maar toch bedankt voor het aanbod.

quote:
En trouwens, overdaad schaadt. Op een gegeven moment krijgt iedereen zoiets van . The boy who cried wolf en zo..
Idd. Zelfs de frustris verliezen de kern van hun probleem uit het oog. Het 'grappige' is dat ze dat zelf niet eens doorhebben.
  woensdag 18 juni 2003 @ 01:02:40 #215
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_11183683
Bij deze wil ik ff degene bedanken die me een temp-ban heeft gegeven afgelopen week. Ik ben aan het denken geslagen en ik geloof dat ik hierdoor een stuk linkser ben geworden dan voorheen. Mag ik nu blijven?
Say your prayers
  woensdag 18 juni 2003 @ 09:21:33 #216
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11186211
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 01:02 schreef Sickie het volgende:
Bij deze wil ik ff degene bedanken die me een temp-ban heeft gegeven afgelopen week. Ik ben aan het denken geslagen en ik geloof dat ik hierdoor een stuk linkser ben geworden dan voorheen.
quote:
Mag ik nu blijven?
Dan wel natuurlijk.
pi_11187797
Welkom terug sickie. Blijf in godsnaam jezelf, links gespuis ier hier al genoeg
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:44:40 #218
16715 Mylene
*schatje*
pi_11193523
quote:
Bij deze wil ik ff degene bedanken die me een temp-ban heeft gegeven afgelopen week. Ik ben aan het denken geslagen en ik geloof dat ik hierdoor een stuk linkser ben geworden dan voorheen. Mag ik nu blijven?
Neen .
  woensdag 18 juni 2003 @ 15:01:02 #219
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11193915
quote:
Tsk.. overloper..
  woensdag 18 juni 2003 @ 15:19:07 #220
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_11194371
quote:
Nee, ik haat linkser wordende mensen.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_11194379
SC?
  woensdag 18 juni 2003 @ 15:27:43 #222
14513 SilverMane
pi_11194590
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:19 schreef DennisMoore het volgende:
SC?
mis ik iets?
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  woensdag 18 juni 2003 @ 15:28:30 #223
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11194613
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:27 schreef SilverMane het volgende:

[..]

mis ik iets?

Slow Chat. En dat hoort niet hier.
  woensdag 18 juni 2003 @ 15:30:35 #224
14513 SilverMane
pi_11194667
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:28 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Is DM dan een undercover mod ofzo?

ja ik zal stoppen met de slowchat

woensdag 18 juni 2003 @ 16:10:46 #225
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_11195770
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:19 schreef SilverMane het volgende:

[..]

Nee, ik haat linkser wordende mensen.

Haat is niet goed voor je hoor. Word je ziek van.
  woensdag 18 juni 2003 @ 16:12:55 #226
16715 Mylene
*schatje*
pi_11195838
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 16:10 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Eerder zuur .

Nou niet meer off-topic gaan .

woensdag 18 juni 2003 @ 16:29:46 #227
14513 SilverMane
pi_11196369
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 16:10 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Daar leef ik op. Heerlijk! Gezegend de verbitterden van harten!

Dit is de laatste offtopic post!

pi_11197109
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:30 schreef SilverMane het volgende:

Is DM dan een undercover mod ofzo?

ja ik zal stoppen met de slowchat

Moderators en MiB's en whatever. .
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:29:15 #229
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11202282
Hier verder over de moderatie.
quote:
[..]

Ben ik mee eens.. 48 uur helpt niets... permanente verwijdering of een ban van bv. 3 maanden (voor zowel OOG als POL) zou in sommige gevallen best wel vaker toegepast mogen worden.

Een 48-uursban is uitermate geschikt om users te laten afkoelen. Vooral bij die ellenlange discussies over de moderatie. Feedback okee, maar die 'discussies' gaan werkelijk nergens over.

Wile: Wat is precies de reden waarom die users niet ff dwangmatig worden afgekoeld?

pi_11202387
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:29 schreef Sidekick het volgende:
Een 48-uursban is uitermate geschikt om users te laten afkoelen. Vooral bij die ellenlange discussies over de moderatie. Feedback okee, maar die 'discussies' gaan werkelijk nergens over.
Ik snap niet zo goed waarom er Feedback is als je daar niet in zou kunnen discussieren. Er liep in Oog vandaag een aardige, misschien wat lange discussie over een topictitel. Dat was heel goed - anders had die discussie in het topic zelf gestaan. Soms gaan discussies wel ergens over. Of worden ze aangezet door een mod die er halverwege ineens mee stopt.
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:33:46 #231
16715 Mylene
*schatje*
pi_11202450
quote:
[..]

Wile: Wat is precies de reden waarom die users niet ff dwangmatig worden afgekoeld?

Tja, een mailtje schijnt dus ook niet te helpen.

Wie niet luisteren wil, moet maar voelen denk ik dan.

woensdag 18 juni 2003 @ 20:41:15 #232
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11202665
quote:
[..]

Omdat we eigenlijk vinden dat mensen hier oud en wijs genoeg zouden moeten zijn om zichzelf in de hand te houden. Zoals gezegd: bannen doen we zo min mogelijk. En een ban-aanvraag betekent niet automatisch honorering ervan. Elke aanvraag wordt door FA's bekeken en soms vindt men de grond niet ernstig genoeg. Het hangt ook van de historie van users af. Ben je vaker geband, dan hebben nieuwe bans meer kans op acceptatie, dan als het je eerste overtreding is. Ook wordt er nooit geband op basis van 1 slip. Er moet een historie zijn of een user moet echt duidelijk binnenkomen om te baggeren (zoals we er 2 vanochtend hadden).

Wij zijn niet ban-geil. We doen t liever niet. Maar als het forum door users naar de klote dreigt te gaan, dan zullen de mods toch naar dat verzoekwapen grijpen.

De meeste POL-bans van de laatste tijd zijn trouwens spontaan geweest. Wij zetten notes en als een FA een naam te vaak voorbij ziet komen, kan deze FA zelf besluiten een ban uit te delen. Zoals vanmiddag met speedcore gebeurde. Hij baggerde in OOG en kreeg een combi-ban. Ik heb niet om die ban gevraagd, maar de FA vond hem blijkbaar op zijn plaats.

Daarom zijn de verwijten in onze richting ook vaak totaal niet terecht. Actief ban-aanvragen gebeurt veel minder dan de users denken. De meeste bans roepen users echt over zichzelf af.

pi_11202762
Is er ook een beleid voor de mods? Kunnen die geband worden of is daar kritiek op mogelijk?
  woensdag 18 juni 2003 @ 20:46:50 #234
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11202786
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Omdat we eigenlijk vinden dat mensen hier oud en wijs genoeg zouden moeten zijn om zichzelf in de hand te houden.
pi_11202787
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:45 schreef SCH het volgende:
Is er ook een beleid voor de mods? Kunnen die geband worden of is daar kritiek op mogelijk?
Nee, nee en nee!

maar dat had je al wel gemerkt toch?

woensdag 18 juni 2003 @ 20:49:31 #236
16715 Mylene
*schatje*
pi_11202845
quote:
Die kunnen ook geband worden ja.

Ik meen dat Isabeau een tijdje terug een ban had gescoord vanwege plaatje strijdig met policy.

pi_11203200
Jammer dat Leonardo1504 a.k.a viswijf weer eens scheldend een topic om zeep wilde helpen.
pi_11203236
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 21:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer dat Leonardo1504 a.k.a viswijf weer eens scheldend een topic om zeep wilde helpen.
Als je goed had gelezen, had je gezien wie het topic echt om zeep hield. Misschien gaat het wel weer open?
pi_11203251
Jammer dat je je mening niet mag geven.

Linkse mening => niks mis mee
Rechtse mening => direct negative reacties.

quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar jij wel toch? Jij hebt wp in je avatar en je zegt een openlijke racist te zijn. Als je dat stelt is er niet zoveel meer over om over te praten. Voor jou ben ik trouwens niet bang, je weet te weinig van de context af maar het is wel jammer dat je zo jong al die richting op gaat.

Inderdaad, als ik niet altijd werd gepest door zwarten was het anders gegaan. Ik zoek nu mensen op die zich ook zo voelen. Want zo heb je meer waarde in een groep.
  woensdag 18 juni 2003 @ 21:08:31 #240
16715 Mylene
*schatje*
pi_11203321
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 21:05 schreef Turismo het volgende:

[..]

Inderdaad, als ik niet altijd werd gepest door zwarten was het anders gegaan. Ik zoek nu mensen op die zich ook zo voelen. Want zo heb je meer waarde in een groep.

Het gaat om de manier waarop men het brengt.
  woensdag 18 juni 2003 @ 21:10:02 #241
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11203353
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 21:05 schreef Turismo het volgende:

[..]

Zoek die ergens anders. Op polinco.nl vind je vast een heeeeleboel vriendjes.
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:26:23 #242
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11205935
Jammer dat een user om zijn mening gebanned wordt cq gaat worden. Nu zal hij alleen maar verder radicaliseren. Ik weet zeker dat ik in een discussie met hem zijn mening had kunnen nuanceren of iig hem beter kunnen laten nadenken over zijn mening. Een gemiste kans dus....
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:29:01 #243
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11206022
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:26 schreef Kaalhei het volgende:
Jammer dat een user om zijn mening gebanned wordt cq gaat worden. Nu zal hij alleen maar verder radicaliseren. Ik weet zeker dat ik in een discussie met hem zijn mening had kunnen nuanceren of iig hem beter kunnen laten nadenken over zijn mening. Een gemiste kans dus....
Je hebt gelijk, maar het probleem is dat er met dit soort mensen vaak niet valt te discussiëren.
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:39:52 #244
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11206381
Waarom is dit topic ( Extreem rechts: moeten we daar bang voor zijn? ) dicht?
Is er eindelijk weer eens een topic in POL dat druk bezocht wordt en waar een leuke felle discussie is.......
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:44:21 #245
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11206528
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:39 schreef Kaalhei het volgende:
Waarom is dit topic ( Extreem rechts: moeten we daar bang voor zijn? ) dicht?
Is er eindelijk weer eens een topic in POL dat druk bezocht wordt en waar een leuke felle discussie is.......
De topic is vol. 255 reacties...
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:44:43 #246
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11206543
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:29 schreef Gil-galad het volgende:
Je hebt gelijk, maar het probleem is dat er met dit soort mensen vaak niet valt te discussiëren.
Laten we mensen bannen omdat ze niet kunnen discussieren en niet om hun mening. Als je mensen met een bepaalde mening diskwalificeert met een "dit soort mensen kunnen niet discussieren", dan generaliseer je.
Eigenlijk maak je je dan schuldig aan hetgene dat je stoort in de mening van de betreffende persoon.
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:46:04 #247
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11206588
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:44 schreef Gil-galad het volgende:
De topic is vol. 255 reacties...
"Wat is dat nu weer een kutsmoes van die kutmods!"
enfin:

Minder zuipen dan maar.

donderdag 19 juni 2003 @ 00:06:37 #248
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_11208676
quote:
Nee, anders hielden we hier geen mod over.Lijkt me vrij duidelijk.
Say your prayers
  donderdag 19 juni 2003 @ 00:11:59 #249
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_11208811
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:28 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Kap er dan eens mee!
Say your prayers
pi_11213140
Hehe, ik zie dat je me'n icon weg gehaalt hebt..

Nu voel je je zeker stoer, en denk je dat het probleem hiermee opgelost is? Grote jongen..

donderdag 19 juni 2003 @ 10:16:11 #251
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11213172
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:13 schreef Turismo het volgende:
Hehe, ik zie dat je me'n icon weg gehaalt hebt..

Nu voel je je zeker stoer, en denk je dat het probleem hiermee opgelost is? Grote jongen..

Niet zeuren, dat kunnen mods niet. Als je icon weg is, moet je bij de FA's zijn. Forum@fok.nl.
pi_11213234
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Niet zeuren, dat kunnen mods niet. Als je icon weg is, moet je bij de FA's zijn. Forum@fok.nl.

Je laat je wel heel erg gaan moet ik zeggen. Of haat je mij niet dan?
  donderdag 19 juni 2003 @ 15:27:29 #253
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11220776
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:20 schreef Turismo het volgende:
Nee, dat is teveel eer voor jou.
pi_11220853
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:20 schreef Turismo het volgende:
Je houdt van koken en snoeken vangen. Leuke hobby's hoor!
pi_11222707
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 15:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Je houdt van koken en snoeken vangen. Leuke hobby's hoor!

Ja, is er wat mis mee?
pi_11222893
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 16:31 schreef Turismo het volgende:

Ja, is er wat mis mee?

Niks - het klinkt zo lief voor iemand die zo'n hatelijke richting is ingeslagen. Vind ik echt jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')