Misschien kunnen ze hem nog voor laten gaan bij de burgemeesterspost Eindhoven als Welschen vertrekt. Hooguit ene van de Gijzel zou daar wakker van liggen...
quote:Misschien kunnen ze hem een leuke baan bezorgen ergens ver weg van dit land, wat een eikel zeg
Op maandag 2 juni 2003 17:15 schreef sjun het volgende:
Een vervolg op: Ad Melkert spreekt! >>> Comeback?
Misschien kunnen ze hem nog voor laten gaan bij de burgemeesterspost Eindhoven als Welschen vertrekt. Hooguit ene van de Gijzel zou daar wakker van liggen...
quote:
An den deutschen Botschafter in den Vereinigten StaatenSehr geehrter Herr Ischinger,
gestern sah ich im niederländischen Fernsehen, dass ihr Stellvertreter am 5.5. Herrn Ad Melkert, Mitarbeiter der Weltbank, "das große Verdienstkreuz mit Stern des Verdienstordens der Bundesrepublik Deutschland" verlieh.
Herr Melkert gilt als umstritten in den Niederlanden wegen seiner Verantwortlichkeit für EU-Subventionsgelderbetrug in Höhe von mehr als ¤500.000.000,- ("ESF-Betrug") und seiner fragwürdigen Arbeitspolitik.
Darum möchte ich Sie fragen ob Sie bereit sind mich zu informieren aus welchen Gründen Herrn Melkert dieses Verdienstkreuz verliehen wurde. Und in wieweit berücksichtigt worden ist, dass Herr Melkert in den Niederlanden als umstritten gilt.
Mit freundlichen Grüßen,
XXXXX
(c) rroloff.
quote:Ja inhoud is niet belangrijk.
Op maandag 2 juni 2003 17:24 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
Misschien kunnen ze hem een leuke baan bezorgen ergens ver weg van dit land, wat een eikel zeg
![]()
quote:hoor je mij niet zeggen, maar wat ik erg belangrijk vindt is de uitstraling van zo'n persoon, en die is gewoon ronduit belachelijk. En tja zijn inhoud, ik moest wel lachen toen die nog partij leider was van de pvda , met zijn geblaat. Ben errug blij dat ie weg is, je ziet duidelijk het verschil tussen hem en Wouter Bos,
Op maandag 2 juni 2003 17:26 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ja inhoud is niet belangrijk.
quote:begrijp je dat uitstraling ontzettend belangrijk is?
Op maandag 2 juni 2003 17:27 schreef Asyniur het volgende:
mja, dus jij vind dat hij een slechte burgermeester zou zijn omdat hij voor jou een "slechte" uitstraling heeft?
ik hoop niet dat mensen jou daar later op gaan afwijzen als je ergens gaat solliciteren
Ik had zaterdag een opmerking klaarstaan onder de CTRL-V knop dat een tweede deel snel zou dichtgaan als de discussie op de toon van de laatste 50 posts in deel 1 zou doorgaan. Dat geldt nu nog steeds.
Je mag Ad Melkert haten of een slecht politicus vinden, maar indien je dat hier wenst op te merken wel graag inhoudelijk svp.
quote:De man was bestuurder en geen cabaretier. Ad lijkt mij een uitstekende burgemeester van Eindhoven. De man heeft dossierkennis, de man heeft zijn netwerken in den Haag, de man is gepokt en gemazeld in de politiek.. Wat is er nu tegen om de talenten van Ad Melkert voor de lokale politiek te behouden?
Op maandag 2 juni 2003 17:30 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
begrijp je dat uitstraling ontzettend belangrijk is?
velen mensen niet helaas
quote:
Op maandag 2 juni 2003 17:25 schreef rroloff het volgende:
Ik was toch wel benieuwd naar de precieze motivatie voor de verlening van dat Verdienstkreuz aan Ad Melkert - en een briefje is snel geschreven:
quote:Ik denk niet dat hij er zelf om zit te springen. Zeker niet op deze termijn. Je hebt toch gezien en gelezen dat ze het wel even gehad hebben met Nederland, kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Op maandag 2 juni 2003 17:46 schreef sjun het volgende:[..]
De man was bestuurder en geen cabaretier. Ad lijkt mij een uitstekende burgemeester van Eindhoven. De man heeft dossierkennis, de man heeft zijn netwerken in den Haag, de man is gepokt en gemazeld in de politiek.. Wat is er nu tegen om de talenten van Ad Melkert voor de lokale politiek te behouden?
quote:Kan Opstelten niet gewoon nog een stad erbij nemen?
Op maandag 2 juni 2003 17:46 schreef sjun het volgende:[..]
De man was bestuurder en geen cabaretier. Ad lijkt mij een uitstekende burgemeester van Eindhoven. De man heeft dossierkennis, de man heeft zijn netwerken in den Haag, de man is gepokt en gemazeld in de politiek.. Wat is er nu tegen om de talenten van Ad Melkert voor de lokale politiek te behouden?
quote:Op basis van de kennis die ík over Ad Melkert heb - o.a.dat hij verantwoordelijk is voor fraude met EU subsidiegelden ter hoogte van meer dan ¤500.000.000 - vind ik dat hij geen "großes Verdienstkreuz mit Stern des Verdienstordens der Bundesrepublik Deutschland"[1] verdient. Bovendien doet het afbreuk aan de eer die het voor anderen anderen is deze hoge onderscheiding te hebben gekregen. O.a. de in Duitsland zeer hoog aangeschreven literatuurcriticus Marcel Reich-Ranicki of wetenschappers als Prof. Dr. med. Dr. med. h. c. Wildor Hollmann en Prof. Dr. Dr. Günther Wilke..... ("Schrijf eerst eens een proefschrift, doctorandus")
Op maandag 2 juni 2003 17:51 schreef SCH het volgende:
Waarom neem je die moeite? Vooral dat umstritten vond ik vermakelijk. Zelfs dit gun je hem al niet?
Echter, het kan zijn dat ik verdiensten van Melkert over het hoofd zie. En daarom heb ik dat briefje gestuurd. Want wie weet staan er in het rapport wat - neem ik aan - geschreven wordt over iemand voor hij zoiets krijgt allerlei dingen die ik niet wist.
[1] Door Toine Huis abusievelijk "Das Grosse Verdienstkreusz mit Stern des Verdienstordnungs des Bundes Republik Deutschland" genoemd. Toine hechtte blijbaar net zo veel waarde aan de uitreiking van deze onderscheiding als de ambassadeur.
[bericht gewijzigd: even pijnlijk spelfoutje eruit gehaald.... :-P ]
[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 02-06-2003 18:34]
quote:hehe dat denk ik niet, ik denk dat Adje Melkboer binnen no-time wordt weggepest door de lokale bevolking!
Op maandag 2 juni 2003 17:15 schreef sjun het volgende:
Een vervolg op: Ad Melkert spreekt! >>> Comeback?
quote:Die hebben het momenteel veel te druk met 'Vunz Spoortniet'. a.k.a. Fons S. Buiten dat is Melkert met zijn politieke netwerk zeker in staat de werkgelegenheid rondom Eindhoven te verbeteren.
Op donderdag 5 juni 2003 16:19 schreef ezaki het volgende:[..]
hehe dat denk ik niet, ik denk dat Adje Melkboer binnen no-time wordt weggepest door de lokale bevolking!
De stem van het volk ruleert ;p
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 05-06-2003 16:32]
quote:komkom, jarenlang heeft Ad Melkert het goed gedaan en als gevolg van een hetze van Pim Fortuyn en enkele verloren debatten kan hij ineens niets meer goed doen?
Op donderdag 5 juni 2003 16:31 schreef ezaki het volgende:
ik gaf maar een voorbeeld als "lokale bevolking"
Misschien is het wel een groninger die een doorgeladen pistool maar adje melkboer opstuurt, het gaat er gewoon om dat mensen hem niet meer op een verantwoordelijk overheidspositie willen zien zitten, daar komt alleen maar ellende van, Ad heeft zich wel genoeg bewezen lijkt mij
Adje heeft geen recht meer op een baan bij de overheid, ik dacht dat hij trouwens na amerika was gevlucht
Ik hoorde dat die gek een doorgeladen pistool opgestuurd had gekregen, ik hoop dat ik ooit nog is een keer zo`n mooi kado bij de post krijg.
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:35 schreef ezaki het volgende:
Adje heeft geen recht meer op een baan bij de overheid
quote:Waarom?
Ik hoorde dat die gek een doorgeladen pistool opgestuurd had gekregen, ik hoop dat ik ooit nog is een keer zo`n mooi kado bij de post krijg.
quote:Adje zat niet in de regering. Een kniesoor zie daar op let natuurlijk (jij dus).
Op donderdag 5 juni 2003 16:35 schreef ezaki het volgende:
ja, de ellende van 8 jaar paars begint nu pas op te vallen, het duurt altijd jaren voordat de plannen van een kabinet beginnen te werken.Adje heeft geen recht meer op een baan bij de overheid, ik dacht dat hij trouwens na amerika was gevlucht
En over de plannen -> immigratie met 50% vermiderd. Wachtlijsten verminderd. Staatsschuld met 30% omlaag. Koopkracht enorm vooruitgegaan. Ja, dat duurt ff voordat je dat ziet. Vooral door oogkleppen...
quote:meestal is het allemaal troep wat er bij de post zit, en dan vind je op eens een pistool in je post, nou, ik zou spontaan bijna me adres hier neerzetten ;p
Op donderdag 5 juni 2003 16:40 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Waarom niet?
[..]Waarom?
Kein großes Verdienstkreuz für ehemaligen Niederländischen Parteileiter.
Letzte Woche ist versehentlich das große Verdienstkreuz an dem ehemaligen Parteileiter der Niederländischen "Partei der Arbeit" verliehen worden. Dank eines aus den Niederlanden gesandten Briefes wurde von Bundesaußenminister und Vizekanzler Fischer eine Untersuchung durchgeführt. Auf Grund von einem erheblichen Europageldbetrug ist entschieden worden, daß zum ersten Mal seit dem Zweiten Weltkrieg ein Verdienstkreuz zurückgefordert wird.
Das Außenministerium bestätigt, daß dieser Entschluß keine nachteilige Folgen für die Deutsch-Niederländische Beziehungen haben wird.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |