quote:Dat zou mooi zijn, want dan zal de pvda eindelijk ten onder gaan
Ad komt terug en misschien eerder dan we denken......
quote:we zullen zien ,morgen in NOVA doet hij ZIJN verhaal uit de doeken, het verhaal dat steeds werd overschreeuwd door de zgn "supporters" van Fortuijn..
Op vrijdag 30 mei 2003 23:08 schreef Kozzmic het volgende:
Een goede minister, een slecht leider. Ik denk niet dat er voor hem een weg terug is in de Nederlandse politiek. Mocht hij het al willen.
quote:Niet zozeer een slecht leider (fraktie van PvdA was met ijzeren hand georganiseerd), maar een rampzalige mediapersoonlijkheid
Een goede minister, een slecht leider. Ik denk niet dat er voor hem een weg terug is in de Nederlandse politiek. Mocht hij het al willen.
quote:Hij heeft zijn ego tegen bedoel je
Op vrijdag 30 mei 2003 23:07 schreef Furby het volgende:
Hij heeft z'n kop tegen. Engert.
quote:De hedendaagse politiek laat zien dat leiders van landen die er toe doen vaak een vlotte babbel hebben en een volk achter zich kunnen krijgen (Blair, Bush, Schröder en vele anderen (waaronder natuurlijk Fortuyn die misschien MP had kunnen zijn)). Echter kiest Nederland met Balkenende het tegenovergestelde. Melker is ook zo'n persoon. Het had allemaal gekunt, maar al tijdens de verkiezingen van 2002 is het te snel bergafwaards geweest voor Melkert.
Een goede minister, een slecht leider.
Misschien had het een redelijk leider geweest, maar zijn tijd is zeker voorbij
quote:die politici hadden een slecht volk...
Op vrijdag 30 mei 2003 23:13 schreef mvt het volgende:[..]
De hedendaagse politiek laat zien dat leiders van landen die er toe doen vaak een vlotte babbel hebben en een volk achter zich kunnen krijgen (Blair, Bush, Schröder en vele anderen (waaronder natuurlijk Fortuyn die misschien MP had kunnen zijn)). Echter kiest Nederland met Balkenende het tegenovergestelde. Melker is ook zo'n persoon. Het had allemaal gekunt, maar al tijdens de verkiezingen van 2002 is het te snel bergafwaards geweest voor Melkert.
Misschien had het een redelijk leider geweest, maar zijn tijd is zeker voorbij
quote:Toen hij nog maar een half jaar geleden vertrok naar Washington kwam hij erg verbitterd over. Tevens toonde hij destijds aan op dat moment nog niet erg veel begrepen te hebben van de gebeurtenissen tijdens de verkiezingscampagne van 2002. Hij is na de moord op Fortuyn ongenadig hard aangepakt, niet alleen door Fortuyn-aanhangers die hem massaal de moord op hun voorman in de schoenen schoven, maar ook door zijn medestanders en de media die hem pardoes lieten vallen na hem aanvankelijk kritiekloos omhoog te hebben gepusht als de mogelijke nieuwe premier.
Op vrijdag 30 mei 2003 23:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
we zullen zien ,morgen in NOVA doet hij ZIJN verhaal uit de doeken, het verhaal dat steeds werd overschreeuwd door de zgn "supporters" van Fortuijn..
Maar vanwege die verbittering en het onbegrip van een half jaar geleden geloof ik niet dat dit interview op de juiste tijd komt. Melkert doet er beter aan een paar jaar helemaal te verdwijnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 30-05-2003 23:20]
quote:Een discussie over de kwaliteit van zijn ministerschap is zeker niet de bedoeling?
quote:Als je als fractieleider de rest van je fractie monddood maakt dan vind ik dat behoorlijk slecht leiderschap.
Op vrijdag 30 mei 2003 23:11 schreef Vibromass het volgende:
Niet zozeer een slecht leider (fraktie van PvdA was met ijzeren hand georganiseerd), maar een rampzalige mediapersoonlijkheid
quote:Hij zoog in één debat heel erg, omdat hij te laat was en in slaap was gevallen tijdens de autorit, maar dat kan hij goed hoor. Hij komt alleen niet sympathiek over.
Op vrijdag 30 mei 2003 23:15 schreef EnderOnline het volgende:
tja denk dat hij achter de schermen veel kan betekenen voor de pvda en heel nederland maar een lijsttrekkersfunctie of iets anders waar publiciteit belangrijk bij is is hij niet voor geschikt is gebleken, hij mag dan wel gedemoniseert zijn maar hij zoog ook in het debat en zijn charisma... maar minister bijvoorbeeld of politiek strateeg bij pvda zou goed kunnen mijn inziens
quote:Een leider die geen ruimte laat voor anderen vind ik geen goed leider. Misschien dat je er in het bedrijfsleven mee weg komt, maar in de politiek is het beter je te omringen door kritische en mondige medestanders dan door hielenlikkers.
Op vrijdag 30 mei 2003 23:11 schreef Vibromass het volgende:[..]
Niet zozeer een slecht leider (fraktie van PvdA was met ijzeren hand georganiseerd)
quote:Hij is ten onder gegaan in een persoonlijke lastercampagne die hij zelf met een aantal anderen gestart is. Vergeet niet dat hij, in tegenstelling tot degene die zijn mikpunt was, nog in leven is. Die ongelovelijke Jan Lul van een Melkert moet dus gewoon zijn bakkes houden en blijven waar ie is. Ik wordt misslijk als ik die schoft hoor praten over die verschrikkelijke dingen die hij meegemaakt heeft. Hij is iig niet door zijn kop geschoten.
Op vrijdag 30 mei 2003 23:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
morgen in NOVA komt Ad Melkert met zijn verhaal over het drama wat hij heeft meegemaakt en over zijn te verwachten come-back in de Nederlandse politiek als de gemoederen bedaard zijn... Ik denk dat Melkert gewoon iemand is die we goed kunnen gebruiken, zijn expertise en zijn kennis... Het is zo jammer dat hij in een persoonlijke lastercampagne zo is neergesabeld ,dat hij zich nu niet eens veilig op straat kan vertonen! Maar Ad komt terug en misschien eerder dan we denken......
[Dit bericht is gewijzigd door Sickie op 30-05-2003 23:23]
quote:Een goed leider heeft geen ijzeren hand nodig. En dictator wel.
Op vrijdag 30 mei 2003 23:11 schreef Vibromass het volgende:[..]
Niet zozeer een slecht leider (fraktie van PvdA was met ijzeren hand georganiseerd), maar een rampzalige mediapersoonlijkheid
quote:Maar 't zijn natuurlijk wel verschrikkelijke dingen, en onverdiend
Op vrijdag 30 mei 2003 23:20 schreef Sickie het volgende:[..]
Ik wordt misslijk als ik die schoft hoor praten over die verschrikkelijke dingen die hij meegemaakt heeft. Hij is iig neit door zijn kop geschoten.
quote:dat is imo hetzelfde als het om publieke debatten gaat, het gaat er dan namelijk niet om wie gelijk heeft, het gaat er om wie gelijk lijkt te hebben, en als je dan verkeert overkomt en je tegenstander daarvan kan profiteren ben je gezien.
Hij zoog in één debat heel erg, omdat hij te laat was en in slaap was gevallen tijdens de autorit, maar dat kan hij goed hoor. Hij komt alleen niet sympathiek over.
[Dit bericht is gewijzigd door EnderOnline op 30-05-2003 23:22]
quote:Denk je? Ik niet. Melkert's ambitie was om de eerste man te worden, en eventueel minister-president.
Het enige wat hem nu nog rest is een rol op het tweede plan.
quote:Wat mij betreft mag hier een discussie losbarsten over de politicus Melkert in al zijn facetten. Zolang het uiteraard wel een beetje inhoudelijk gebeurt.
Op vrijdag 30 mei 2003 23:18 schreef Kordotium het volgende:[..]
Een discussie over de kwaliteit van zijn ministerschap is zeker niet de bedoeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |