abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12373086
MLDonkey:

Normaal staat m'n DC++ ook nog iets hoger, maar met MLDonkey zit ik toch altijd wel minimaal op 60 Kb/s

pi_12373159
Je kan veel beter BT++ of Shareaza gebruiken voor Bittorrent downloads, met Shareaza kan je trouwens ook gebruik maken van het eDonkey/Gnutella netwerk

BT++

http://btplusplus.sourceforge.net/

Shareaza

http://www.shareaza.com/ (wel de nieuwste beta downloaden)

Allebei reclame/spyware vrij

(BitTorrent betekent trouwens "bits/bytes vloedgolf" )

pi_12373162
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 06:19 schreef A.l.e.x het volgende:
[afbeelding]
Kijk voor de gein eens naar de downloadsnelheid
pi_12373199
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 06:21 schreef NoNetWork het volgende:

[..]

Kijk voor de gein eens naar de downloadsnelheid

Jah en ?

heb ut plaatje gewoon van google afgevist.

pi_12373208
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 06:57 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

Jah en ?

heb ut plaatje gewoon van google afgevist.

Daarom is het nog wel een traag kutprogramma
pi_12373227
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 07:02 schreef NoNetWork het volgende:

[..]

Daarom is het nog wel een traag kutprogramma

tja, moet je het maar goed instellen

laatst nog T3 met 180KB/s gedownload.

dinsdag 12 augustus 2003 @ 10:55:41 #157
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_12375246
quote:
Op maandag 2 juni 2003 00:16 schreef Da_Koen het volgende:
Hallo,
Er is een nieuw p2p netwerk, bittorent genaamd. Ik als echte Emule die-hard, heb Emule laten vallen en download nu met Bittorent. Niet meer uren w88 op de downloads, maar gelijk downloaden op het maximum (80 kb/s bij mij).

Hoe werkt het:
1. Download Bittorent: http://osdn.dl.sourceforge.net/bittorrent/bittorrent-3.2.1.exe (Het lijkt alsof er niks is gebeurt na de install, maar bittorent staat er toch op).
2. Ga naar een bittorent website en klik er aan wat je wilt hebben: http://members.chello.nl/p.wiersema/
3. Download het *.Bittorent en je download zal starten, en erg snel

De snelheid is dus een groot voordeel, ook de kwaliteit is erg goed. Het enige nadeel is dat het aanbod een stuk minder is dan bij het eDonkey netwerk, maar dat zal nog wel komen

screenshot:
[afbeelding]

AUB geen directe links plaatsen naar bitorrents ivm een slotje.

eeh ik download het proggie ik ga naar een torrentsite ik klik daar op download maar ik krijg toch echt niet z'n downloadscherm als jou te zien hier . draai onder xp maar werken ho maar
pi_12418172
Waarom worden alle sites met Bittorrent links eigenlijk erafgehaald de laatste tijd? Ik kan nergens meer goede links vinden.

En zoiets als Sharereactor kan wel gewoon blijven bestaan? Vreemd hoor...dat zijn toch net zulk soort links daar, maar dan voor Edonkey...

pi_12418614
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:02 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom worden alle sites met Bittorrent links eigenlijk erafgehaald de laatste tijd? Ik kan nergens meer goede links vinden.

En zoiets als Sharereactor kan wel gewoon blijven bestaan? Vreemd hoor...dat zijn toch net zulk soort links daar, maar dan voor Edonkey...

http://www.smalltorrents.tk/
http://www.suprnova.org/
pi_12418915
LOL...en ik maar denken dat suprnova weg was...blijk ik de laatste keren naar .com in plaats van .org te zijn gegaan. En dan krijg je een of ander download voor $1 gedoe.

Valt dat weer even mee.

pi_12423568
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:55 schreef dimage het volgende:

[..]

eeh ik download het proggie ik ga naar een torrentsite ik klik daar op download maar ik krijg toch echt niet z'n downloadscherm als jou te zien hier . draai onder xp maar werken ho maar

dan moet je 1 van deze gebruiken: Bittorent
pi_12425208
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 06:19 schreef A.l.e.x het volgende:
BT++

[afbeelding]

Die werkt dus voor geen meter, de gehele tijd is ie aan het hashen(hd rateld) en ik kan um niet afsluiten, zelfs niet met CTRL ALT DEL

[Dit bericht is gewijzigd door Da_Koen op 14-08-2003 14:09]

pi_12428379
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:54 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

Die werkt dus voor geen meter, de gehele tijd is ie aan het hashen(hd rateld) en ik kan um niet afsluiten, zelfs niet met CTRL ALT DEL

Ik las ergens een reactie van de maker van Shareaza dat hij niet eens precies wist hoe Bittorrent precies werkte. Dat pleit niet in het voordeel voor de werkng van Shareaza. Ik gebruik gewoon de standaard bittorrent en dat werkt perfect.
Hmmzz....
pi_12428549
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:04 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Ik las ergens een reactie van de maker van Shareaza dat hij niet eens precies wist hoe Bittorrent precies werkte. Dat pleit niet in het voordeel voor de werkng van Shareaza. Ik gebruik gewoon de standaard bittorrent en dat werkt perfect.

Ik had het eigenlijk over BT++, dat die voor geen meter werkt. Sorry een beetje ongelukkig gequote

Maar shareaza werkt iig erg kut, alleen maar downloaden met 5 kb/s ofzo

pi_12452294
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:54 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

Die werkt dus voor geen meter,

Dat ligt dan aan jouw pc want hier doet tie het perfect.

WinXP Pro

zaterdag 16 augustus 2003 @ 04:40:28 #166
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_12473988
Ik haat BANDAI!!!!!!!!!!!!!
De Gundam Seed fans weten wel wat ik bedoel
pi_12474494
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:02 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan jouw pc want hier doet tie het perfect.

WinXP Pro

Dan ligt het bij mij ook aan 7 pc's zeker
Ik krijg bij elke download deze foutmelding.

pi_12475904
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:58 schreef tazmanian het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dan is de film volgens mij niet meer te krijgen, en probeer BT++ is
pi_12478406
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:45 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

Dan is de film volgens mij niet meer te krijgen, en probeer BT++ is

Nee want dat kun je zien aan die getallen erachter.
Maar ik zal die BT++ is proberen
pi_12478828
De handel in de torrents is overigens voor het overgrote deel verplaatst naar Mirc.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:53:36 #171
39446 303
(C) Roland
pi_12479011
Heb je adressen voor icr waar ik ze kan vinden???

Als je problemen hebt met connecten, laat het gewoon aanstaan, na een paar minuten heb je dan opeens wel contact.

Op mijn kabelverbinding werkt bittorrent niet zo goed, haal meestal maar 100kBps, op mijn werk echter (gigaport verbinding) haal ik met gemak 1MBps met torrent en de upload is altijd max. 70kBps terwijl dat ongelimiteerd is, erg vaag...

Als @home nu eens de upload naar 70kBps zet kan ik ook een stuk sneller met bittorrent downloaden dunkt mij.

Maarja, ik vind irc toch beter en sneller om bestanden vanaf te krijgen, al heb je bij torrent wel goede anime, dat is zeker!

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_12479180
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:58 schreef tazmanian het volgende:

[..]

[afbeelding]

Die melding heb ik ook wel eens, zelfs tijdens het downloaden, maar hij loopt gewoon rustig door.
pi_12516893
Ik ben nieuw met bittorent en heb enkele vragen..
Ik download bij supernova, maar heel vaak kan ik een bestand niet downloaden, omdat er staat: problem gettin response info - no such file or directory C:\\(blablabla)
wat kan ik hier aan dooen?? want als 1 download dit zegt, dan zegt elke download dit bij supernova........
zijn er misschien nog andere sites dan supernova, die et WEL doen en een beetje sneller zijn dan 20 kb/s ???

bedankt,

---mwestra---
pi_12520735
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 09:42 schreef Mixing_Piccolo het volgende:
Ik ben nieuw met bittorent en heb enkele vragen..
Ik download bij supernova, maar heel vaak kan ik een bestand niet downloaden, omdat er staat: problem gettin response info - no such file or directory C:\\(blablabla)
wat kan ik hier aan dooen?? want als 1 download dit zegt, dan zegt elke download dit bij supernova........
zijn er misschien nog andere sites dan supernova, die et WEL doen en een beetje sneller zijn dan 20 kb/s ???

bedankt,

Volgens mij snap je niet helemaal hoe Bittorrent werkt, je download niet van die site hoor

Suprnova is net als sharereactor.com een soort linkjespagina maar de files staan gewoon verspreid over duizenden PC's, het ligt er dus aan hoe populair het bestandje is en of het al goed verspreid is onder de BT users

pi_12532564
WAREZ!!!!!!!!!
pi_12543307
[HELP!]

Ik maak al een tijdje fijn gebruik van Bittorrent via Suprnova en nu krijg ik steeds deze melding:

ERROR
Problem getting response info - [ERRNO 2] No such file or directory: 'D\\Documents and settings\\Bianca_Micha\xebl\\Local Settings\\Temporary Internet Files\\Content.IE5\\Y9XQN690\\sex.and.the.city.s06e09.no.shoes.no.service-ftv.[BT][1].torrent'

Ik weet niet wat dit betekent en wat ik er aan kan doen?

Dank u bij voorbaat!

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_12543679
(N)iemand?
pi_12543918
3 topics hieronder staat al een bittorent topic.

Bittorent

Slotje

Bedankt Lucille, dat je weer zo lekker snel bent!

pi_12544040
Misschien je internetcache leeg maken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_12544126
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:08 schreef Tain het volgende:
Misschien je internetcache leeg maken
Ehhh...blond... bedoel je daarmee de temp. internetfiles?
pi_12544406
bianca en michael, ik denk dat dit ook wel werkt:
-sla de torrent op op je bureaublad (rechtermuis, save as..)
-dubbelklik op de torrent op je bureaublad
pi_12545160
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:24 schreef sineloco het volgende:
bianca en michael, ik denk dat dit ook wel werkt:
-sla de torrent op op je bureaublad (rechtermuis, save as..)
-dubbelklik op de torrent op je bureaublad
Jij bent wel héél geniaal. Dit werkt inderdaad. Hartelijk bedankt hoor!!!
pi_12557925
Bedankt A.L.E.X!!
maar datgene waar bianca en michael naar vroeg was k eergisteren oowk (perongeluk8)7) 8ergekomen:D en kben dr nog es 8ergekomen dat ik beter 1 ding tegelijk kan downloaden:), gaat wat sneller^O^

kben al helemaal verliefd op Bittorent_O_
Het enige nadeel is dat er niet zoveel screeners te verkrijgen zijn v/d nieuwste films en dat het zo aan je upload zuigt, kan nauwelijks meer op msn komen:P:P

maarja, voor de rest is ut top:D;)

---mwestra---
pi_12559840
Wat een eigenwijs klote programma. Ik stel duidelijk in dat de temp en gedownloade files op de D schijf moeten worden opgeslagen. Gooit hij 'm doodleuk op de C schijf. Daar past die 2,5GB natuurlijk nooit van ze lang zal ze leven meer op Die 20kb die ik maximaal haalde was trouwens ook niet bijzonder snel. Daar bleef hij trouwens ook maar voor even op zitten voor de rest gemiddeld 6kb, dat schiet dus niet op.
X
X
X
pi_12560728
ik heb pas geleden de 70kb/sec gehaald, dus het ligt er maar net aan. Gewoon zorgen dat er veel seeds zijn.

Want nu ben ik met iets bezig waar je sporadisch met 0.1 kb kan downloaden. En dan schiet het dus NIET op. Misschien toch maar weer eens met kazaa proberen.

pi_12561442
Nou, dat er niet veel screeners zijn is echt niet waar. Van elke nieuwe redelijk goede film die uitkomt zijn er screeners te krijgen via suprnova.org.

Zoals al eerder gezegd, bittorrent blijft eigenlijk alleen goed voor nieuwe files. Omdat als mensen hun download eenmaal 'gefinished' hebben en sluiten, ze wegvallen als seed of als peer en de files niet meer aanspreekbaar zijn voor nieuwe downloaders zoals dat wel kan in je shared folder met kazaa, edonkey etc.

Als je vindt dat bittorrent teveel van je upload pakt waardoor je niks anders meer kan doen, dan moet je netlimiter gebruiken, en die instellen op wat minder dan je max upload, zodat je zelf ook nog beetje kan surfen ernaast. Of lekker 's nachts laten draaien als je zelf toch slaapt.

pi_12562616
Kvind toch dat er niet veel screeners zijn, kheb namelijk pirates of the Carribean gedownload bij supernova.org als telesync. Op zich ben ik tevreden met die kwaliteit, maar ik ken mensen (zitten op ftp) en zij hebben em al als screener gedownload.....

ik download meestal met zown 20-30 kb/s constant, dus morgen 6 uurtjes naarschool en ondertussen maar ff downloaden:)

Hoe meer seeds hoe sneller de download toch???, maar wat houdt DLS dan in??

---mwestra---
pi_12562680
Lama ik weet ut al:P, ut betekent downloads.... lkkr slim van mij:P
trouwens tnx voor de tip 3rr0r
---mwestra---
pi_12563244
Geweldig programma Ik download nu met 2.6kb terwijl degene aan de andere kant wel m'n volle upload haalt. Het doet me weer een beetje denken aan me oude Casema modem. Ik gun het vannacht nog een kans mocht er geen verbetering in zitten dan is het
X
X
X
pi_12563776
Seeds zijn mensen die de file volledig hebben en die hem ook nog open hebben staan. Peers zijn mensen die net als jij bezig zijn de file te downloaden.

Misschien een idee om Shadow's bitorrent versie te gebruiken....
Dan heb je iets meer inzicht in hoe het staat met de download....je kan zien met hoeveel peers en seeds je verbonden bent en voor hoeveel aan bandbreedte er uitgewisseld wordt voor wat betreft die file.

Want als er genoeg anderen zijn die wel van jou nemen en jou volledige upload gebruiken dan moeten zij haast ook wel genoeg stukjes voor jou hebben die jij van hen kan downloaden. Soms tegen het einde wel wat lastiger als er weinig seeds zijn... dus mensen die de volledige file open hebben staan.

pi_12573883
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:28 schreef Mixing_Piccolo het volgende:
Bedankt A.L.E.X!!
maar datgene waar bianca en michael naar vroeg was k eergisteren oowk (perongeluk8)7) 8ergekomen:D en kben dr nog es 8ergekomen dat ik beter 1 ding tegelijk kan downloaden:), gaat wat sneller^O^

kben al helemaal verliefd op Bittorent_O_
Het enige nadeel is dat er niet zoveel screeners te verkrijgen zijn v/d nieuwste films en dat het zo aan je upload zuigt, kan nauwelijks meer op msn komen:P:P

maarja, voor de rest is ut top:D;)

Dan moet je BT++ installeren want daarmee kan je heel makkelijk je upload instellen
pi_12580454
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:14 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

Dan moet je BT++ installeren want daarmee kan je heel makkelijk je upload instellen

Of netlimiter (www.netlimiter.com). Die gebruik ik zelf omdat BT++ bij mij nogal vreemd doet.
Hmmzz....
pi_12831635
Overal waar ik op klik bij supernova.org doet het niet. Steeds page not found. Wel leuk dus al die dingen maar zodra het er op aankomt doet ie het niet:(.
Ik zou btw die 12 minuten trialer van return of the king
pi_12832003
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:11 schreef ElSn0rr0 het volgende:
Overal waar ik op klik bij supernova.org doet het niet. Steeds page not found. Wel leuk dus al die dingen maar zodra het er op aankomt doet ie het niet:(.
Gewoon op f5 blijven rammen, de site heeft heel veel mirror, dus als je even probeert zal ie er altijd wel eentje pakken
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_12832078
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:11 schreef ElSn0rr0 het volgende:
Download BT++ en copy/paste de url's in dat programma
pi_12832361
Heeft niets met het programma te maken. Die .bittoren (of zo iets) bestanden kunnen gewoon niet worden gevonden op de server. En ze hebben wel veel mirrors maar die bestanden staat wel op 1 server
pi_12833037
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:48 schreef ElSn0rr0 het volgende:
Heeft niets met het programma te maken. Die .bittoren (of zo iets) bestanden kunnen gewoon niet worden gevonden op de server. En ze hebben wel veel mirrors maar die bestanden staat wel op 1 server
Tja, bij de rest werkt het wel dus kijk je PC is na voordat je begint te kotsen.
pi_12846007
Ik gebruikte een tijdje emule en daarna bittorent en kreeg deze mail van m'n provider
Weet dus niet met welk programma ik dat filmmateriaal zelf aan bied, misschien iemand van jullie die dat weet?

Geachte heer, mevrouw,

Universal Studio's heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te
stellen van het feit dat u inbreuk maakt op een (eigendoms)recht van
Universal Studio's. Volgens de melding die wij ontvingen wordt vanaf uw
aansluiting illegaal filmmateriaal aangeboden op het internet. Wij
verzoeken u het betreffende materiaal niet langer aan te bieden.

Wij wijzen u op uw eigen verantwoordelijkheid voor het gebruik van uw
abonnement en in het bijzonder op het bepaalde in de artikelen 10.3 en
12.3 van onze Algemene Voorwaarden.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Abuse

alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_12940673
schopje en een vraag.

Normaal vond ik m'n files altijd via suprnova alleen nu ligt deze site er opeens uit en zit er een andere site voor in de plaats.
Ook de site van wiersema, waar sites op stonden met links naar bittorentfiles is uit de lucht.

Weet iemand een goed alternatief?

pi_12940726
quote:
Op donderdag 4 september 2003 17:01 schreef maarteniscrazy het volgende:
schopje en een vraag.

Normaal vond ik m'n files altijd via suprnova alleen nu ligt deze site er opeens uit en zit er een andere site voor in de plaats.
Ook de site van wiersema, waar sites op stonden met links naar bittorentfiles is uit de lucht.

Mirc
pi_12943032
quote:
Suprnova mirror

edit: Wilt een modje ff dit linkje klikken svp, weet niet zeker of het plaatsen ervan mag

[Dit bericht is gewijzigd door sineloco op 04-09-2003 18:58]

pi_12956233
quote:
Op donderdag 4 september 2003 18:53 schreef sineloco het volgende:

[..]

Suprnova mirror

edit: Wilt een modje ff dit linkje klikken svp, weet niet zeker of het plaatsen ervan mag

Thank you!!!!
  vrijdag 5 september 2003 @ 11:20:06 #203
39446 303
(C) Roland
pi_12956713
suprnova site gewoon refreshen als het niet werkt, komt hij vanzelf wel.

Hier haal ik gemiddeld tussen de 600 Kbps en 1 Mbps (sufnet).

pi_12957199
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:20 schreef 303 het volgende:
suprnova site gewoon refreshen als het niet werkt, komt hij vanzelf wel.

Hier haal ik gemiddeld tussen de 600 Kbps en 1 Mbps (sufnet).

Nope, op dit moment werkt dat niet. Van de site zelf:
quote:
4. September 2003

Newsitems:
DNS change Joror @ 04-09-2003 21:54
For those of you who can find the mirrors:

We're changing primairy DNS servers, so we'll be unreachable for a time when going to the address 'suprnova.org'.

Instead use : this as main link.

Normaliter werkt refreshen natuurlijk wel gewoon!!!
  vrijdag 5 september 2003 @ 11:58:56 #205
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_12957613
bt++ is op dit moment de grootste bagger. Hashen duurt eeuwig en soms staan m'n torrents d'r niet in of staan ze d'r dubbel in...

ik gebruik:
http://www.tweakers.net/meuktracker/4618

en die loopt meesterlijk

Heb je nog bloed onder je nagels?
  vrijdag 5 september 2003 @ 23:06:46 #206
56370 -LynX-
"Trapped In A BoX"
pi_12973103
Al gepost, maar er zijn er meer
Fighting For Peace, Is Like F*cking For Virginity!
  vrijdag 5 september 2003 @ 23:29:19 #207
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_12973590
hoe/waar kan ik aangeven dat ik ook wel wat te delen heb?
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_12974656
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 13:23 schreef riri het volgende:
Ik gebruikte een tijdje emule en daarna bittorent en kreeg deze mail van m'n provider
Weet dus niet met welk programma ik dat filmmateriaal zelf aan bied, misschien iemand van jullie die dat weet?

Geachte heer, mevrouw,

Universal Studio's heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te
stellen van het feit dat u inbreuk maakt op een (eigendoms)recht van
Universal Studio's. Volgens de melding die wij ontvingen wordt vanaf uw
aansluiting illegaal filmmateriaal aangeboden op het internet. Wij
verzoeken u het betreffende materiaal niet langer aan te bieden.

Wij wijzen u op uw eigen verantwoordelijkheid voor het gebruik van uw
abonnement en in het bijzonder op het bepaalde in de artikelen 10.3 en
12.3 van onze Algemene Voorwaarden.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Abuse

ken de mail
is ws. via emule.. bittorent netwerkjes zijn zo klein dat ze niet de moeite waard zijn om te scannen
  zondag 7 september 2003 @ 21:03:55 #209
39446 303
(C) Roland
pi_13009713
wanneer gaat suprnova.org nu weer werken? Is beetje onhandig om steeds naar fok te surfen om vervolgens op de url te klikken... en ja, hij kan wel in mijn favorieten, maar uit mijn hoofd een internetadres intypen is makkelijker.
pi_13010012
quote:
Op zondag 7 september 2003 21:03 schreef 303 het volgende:
wanneer gaat suprnova.org suprnova.tk nu weer werken?
pi_13011124
quote:
Op zondag 7 september 2003 21:16 schreef sineloco het volgende:

[..]

sukkel
je moet www.suprnova.tk doen
niet http://suprnova.tk
pi_13011684
quote:
Op zondag 7 september 2003 21:56 schreef fabolous het volgende:

sukkel
je moet www.suprnova.tk doen
niet http://suprnova.tk

suprnova.tk is 4 tekens minder typen dan www.suprnova.tk
Dus...

[Dit bericht is gewijzigd door sineloco op 07-09-2003 22:41]

maandag 8 september 2003 @ 15:33:46 #213
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_13023723
http://home.quicknet.nl/qn/prive/romeria/bittorrentsites.htm ==> Hier staan steeds de nieuwste mirrors van Suprnova; #6 doet het al tijden prima!
censuur :O
pi_13369796
Hoeren programma, ik krijg er niks meer mee gedownload
pi_13370238
quote:
Op maandag 2 juni 2003 00:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begreep wel dat downloaden ook direkt sharen is
Alleen binnenkomende verbindingen op die poorten toelaten
pi_13370287
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:42 schreef adrivantilburg het volgende:

[..]

Alleen binnenkomende verbindingen op die poorten toelaten

Ja laten we dat allemaal gaan doen !
pi_13370398
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:44 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

Ja laten we dat allemaal gaan doen !

Dan kan jij niet meer downen
pi_13374683
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:29 schreef Da_Koen het volgende:
Hoeren programma, ik krijg er niks meer mee gedownload
1 woord: suprnova
pi_13448284
quote:
Op maandag 2 juni 2003 00:16 schreef Da_Koen het volgende:
Hallo,
Er is een nieuw p2p netwerk, bittorent genaamd. Ik als echte Emule die-hard, heb Emule laten vallen en download nu met Bittorent. Niet meer uren w88 op de downloads, maar gelijk downloaden op het maximum (80 kb/s bij mij).

Hoe werkt het:
1. Download Bittorent: http://osdn.dl.sourceforge.net/bittorrent/bittorrent-3.2.1.exe (Het lijkt alsof er niks is gebeurt na de install, maar bittorent staat er toch op).
2. Ga naar een bittorent website en klik er aan wat je wilt hebben: http://members.chello.nl/p.wiersema/
3. Download het *.Bittorent en je download zal starten, en erg snel

De snelheid is dus een groot voordeel, ook de kwaliteit is erg goed. Het enige nadeel is dat het aanbod een stuk minder is dan bij het eDonkey netwerk, maar dat zal nog wel komen

screenshot:
[afbeelding]

AUB geen directe links plaatsen naar bitorrents ivm een slotje.

kerel, ik mis de eerste paar afleveringen van Dead Like Me, heb alleen de laatste... Egt jammer, de serie ruled!
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
  vrijdag 26 september 2003 @ 12:01:28 #220
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13455026
quote:
New BitTorrent version 3.3 was relesed! I recommend to all users to upgrade their clients, if they currently have Bittorrent version 3.2.1 or lower. Thanks again to Bram Cohen for making this program! And a link to original BitTorrent website, where you can download the new version of BitTorrent! Click (http://bitconjurer.org/BitTorrent/)!

New in 3.3:

Files now only get allocated as they're downloaded and don't fragment the hard drive

Large torrents no longer hose the CPU

Better network utilization and more consistent download rates

Poorly seeded torrents get out faster

Several important bug fixes

Heeft iemand deze al?

Maar eigenlijk nog belangrijker: Zorgt deze upgrade er nu voor dat het downloaden ook sneller gaat?

En al die clients voor bittorent (PTC, ShadowBittorent enzo) maken die nog een verschil in de snelheid waarmee je kan downloaden?

Of zit het verschil tussen deze programmatjes alleen in de outlook en de extra instellingen?

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  Moderator vrijdag 26 september 2003 @ 12:02:34 #221
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13455051
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 12:01 schreef Hare het volgende:

[..]

Heeft iemand deze al?

Ik heb 'm al...maar durf nog niet echt te zeggen of het sneller gaat. Moet ik nog wat meer voor vinden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_13465585
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 12:01 schreef Hare het volgende:

[..]

Heeft iemand deze al?

Maar eigenlijk nog belangrijker: Zorgt deze upgrade er nu voor dat het downloaden ook sneller gaat?

En al die clients voor bittorent (PTC, ShadowBittorent enzo) maken die nog een verschil in de snelheid waarmee je kan downloaden?

Of zit het verschil tussen deze programmatjes alleen in de outlook en de extra instellingen?

Ik weet niet of die andere versies sneller zijn, maar wel veel makkelijker in gebruik dan die standaard BT client
pi_13470588
Kan je een download ook stoppen,en dan later weer herstarten ermee?
  zaterdag 27 september 2003 @ 00:15:15 #224
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13471761
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 18:49 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

Ik weet niet of die andere versies sneller zijn, maar wel veel makkelijker in gebruik dan die standaard BT client

Vind ik ook, PTC werkt heerlijk, kun je meer instellen en beter zien wat er gebeurt.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:15 schreef crash_bandicoot het volgende:
Kan je een download ook stoppen,en dan later weer herstarten ermee?
Jep, kan helemaal!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13474272
In hoeverre is het eigenlijk verboden om torrents op je eigen site te plaatsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')