quote:
Op zondag 1 juni 2003 13:18 schreef Leatherface het volgende:
Kwartfinale tegen Moya of Novak
quote:Tegen Moya zou wel mooi zijn.
Op zondag 1 juni 2003 13:19 schreef mitt het volgende:[..]
Die is eigenlijk ook niet in zijn allerbeste vorm, ik zou Martin zeker een aardige kans tegen hem geven.
quote:hoho..
Op zondag 1 juni 2003 13:20 schreef Leatherface het volgende:[..]
Tegen Moya zou wel mooi zijn.
Die is eigenlijk ook niet in zijn allerbeste vorm, ik zou Martin zeker een aardige kans tegen hem geven.
Meneer Moya is toch echt van 3 kalibers hoger dan Schuttler.
quote:sso what
Op zondag 1 juni 2003 13:22 schreef mitt het volgende:[..]
hoho..
Meneer Moya is toch echt van 3 kalibers hoger dan Schuttler.
quote:Het kan snel gaan ja dat blijkt maar weer
Op zondag 1 juni 2003 13:16 schreef mitt het volgende:[..]
en 10 maanden geleden stond deze Martin Verkerk in Amersfoort nog op een bijbaantje te ploeteren tegen een of andere Argentijn die 300 op de wereld stond. Ik was een van de 50 mensen die hem interessant vond
En kijk waar hij nu staat.
Ohja die juichende Verkerk op de desktop thnx
quote:Als hij zo blijft spelen wel. Hij kan zonder druk spelen en Moya is idd niet echt in vorm. Vlak Novak echter ook niet uit, die heeft zeker een kans tegen Moya
Op zondag 1 juni 2003 13:23 schreef Leatherface het volgende:
Moya is zeker wel van een zwaarder kaliber dan Schuettler, maar toch denk ik dat Verkerk wel eens kans heeft.
Kom op Gaudio Kuerten staat nog wel 2-1 in sets voor.
en vandaag nog drie erg mooie wedstrijden.
Jiri Novak - Carlos Moya
Guillermo Coria - Mariano Zabaleta
Flavio Saretta - Andre Agassi.
quote:Eerste ronde?
Op zondag 1 juni 2003 13:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe ver kan Verkerk met dit spel wel niet komen op Wimbledon?
quote:Hallo, je hoort nu in euforische stemming te zijn.
Op zondag 1 juni 2003 13:47 schreef SCH het volgende:[..]
Eerste ronde?
quote:Dat heethoofd Gaudio gaat het niet redden Mitt maar hoop dat een van m'n nieuwe favorieten die het hoofd wel altijd koel houdt het wel gaat redden vanmiddag Coria dus
Op zondag 1 juni 2003 13:31 schreef mitt het volgende:
Een van mijn Argentijnse helden, Gaston Gaudio wint de 3e set van Kuerten..het is nog een 3e ronde wedstrijd van gister.Kom op Gaudio
Kuerten staat nog wel 2-1 in sets voor.
en vandaag nog drie erg mooie wedstrijden.
Jiri Novak - Carlos Moya
Guillermo Coria - Mariano Zabaleta![]()
Flavio Saretta - Andre Agassi.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 01-06-2003 14:04]
Verkerk rattles Rainer
Big-serving Martin Verkerk upset No11 seed Rainer Schuettler 6-3 6-3 7-5 on Sunday to become the first Dutchman to reach the Roland-Garros quarter finals since 1996.
The little-known Verkerk, who had not won a singles match at a Grand Slam prior to this tournament, has now won 10 of his last 12 matches. He awaits a quarter final showdown with either 1998 champion Carlos Moya or Jiri Novak.
Today the 1.91m giant could do now wrong against Schuettler, the 2002 Australian Open finalist.
Playing in just his third Grand Slam (and his first Roland-Garros) the 24-year-old overwhelmed his German opponent with a vicious, near-perfect serve - an astounding 22 aces and an average service speed of 195km/h is testament to that. Schuettler, in contrast, could not register one ace with his usually reliable serve and was able to convert only two of his 10 break point opportunities.
Verkerk, ranked No46, played his No1 weapon - his backhand-down-the-line - to precision on the red dirt, finishing off points at will and racking up 54 winners during the two-hour duel. Thunderstruck by the velocity of Verkerk's baseline game, Schuettler could manage a mere 26 winners in return.
The big Dutchman finished off the match on Philippe Chatrier Court with a brilliant service game that included three aces.
Verkerk's victory today places him in esteemed company. The last Dutchman to reach the final eight was another big server, former Wimbledon champion Richard Krajieck.
quote:Toch niet. Eerste set 7-6 (7-2) gewonnen, maar tweede set 7-6 (11-9) verloren...
Op zondag 1 juni 2003 15:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haarhuis/Kafelnikov hebben BIJNA gewonnen.
Dus nu een derde set. Tegen de als zesde geplaatste Llodra/Santoro dus.
quote:jammer van Gaudio inderdaad, die heb ik ook nog leuk in actie gezien tegen Davydenko in Amersfoort.
Op zondag 1 juni 2003 13:56 schreef Machiel het volgende:[..]
Dat heethoofd Gaudio gaat het niet redden Mitt maar hoop dat een van m'n nieuwe favorieten die het hoofd wel altijd koel houdt het wel gaat redden vanmiddag Coria dus
.
Zvonareva, een nieuwe ster
en nu mogen ze wel Coria - Zabaleta laten zien ipv die stomme Capriati (die gelukkig wel achterstaat)
Erg hoog niveautje dit.
6-4 7-6 5-7 voor Coria
Gustavo wint wederom dit jaar.
quote:Ben ik ook erg benieuwd naar. Dacht dat ie vandaag moest maar zie die partij zo snel niet op programma van vandaag staan. Heb ik het dan tocg mis
Op maandag 2 juni 2003 12:34 schreef Fransie het volgende:
Weet iemand wanner Verkerk moet aantreden??
Geinig..zusje Krajicek vandaag op de baan.
quote:Ik kan het zo 1, 2, 3 niet vinden, maar vandaag worden de resterende 4e ronde partijen bij de heren afgewerkt.
Op maandag 2 juni 2003 12:39 schreef Essiepessie het volgende:[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar. Dacht dat ie vandaag moest maar zie die partij zo snel niet op programma van vandaag staan. Heb ik het dan tocg mis
Neem aan dat de kwartfinales vanaf morgen beginnen, maar heb geen idee hoe laat etc.
quote:Speelt morgen. Hoe laat is nog niet bekend maar hou de schedule of play van www.rolandgarros.com in de gaten. Daar verschijnt 's avonds het programma van de volgende dag.
Op maandag 2 juni 2003 12:39 schreef Essiepessie het volgende:[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar. Dacht dat ie vandaag moest maar zie die partij zo snel niet op programma van vandaag staan. Heb ik het dan tocg mis
Geinig..zusje Krajicek vandaag op de baan.
quote:Echt cool dat ze hem de mystery man noemen
Moya to meet 'mystery man' Verkerk
By Nyree Epplett
Sunday, June 1, 2003
Looking more and more like a serious contender for the 2003 men's singles crown, 1998 champion Carlos Moya executed a blistering straight set win over Czeck Jiri Novak to advance to the quarter final where he will meet the tournament's 'mystery man' Martin Verkerk.
quote:Thanks, leek me al waarschijnlijk want ik had dus idd even snel het schema op rolandgarros.org bekeken, maar dacht dat ik er misschien overheen gekeken had. In de gaten houden maar dan en hopen dat ik morgen kan kijken
Op maandag 2 juni 2003 12:45 schreef Bobu het volgende:
Speelt morgen. Hoe laat is nog niet bekend maar hou de schedule of play van www.rolandgarros.com in de gaten. Daar verschijnt 's avonds het programma van de volgende dag.
Hopelijk dat Verkerk morgen zo'n beetje rond 14.30/15.00 begint kan ik de hele partij zien
Hij wint Roland Garros gok ik zo... fenomenaal stond ie te spelen zeg!
quote:Haha ja dat zal wel weer een 5-setter worden... ik las vandaag in de krant dat die Costa gewoon al bijna 12 uur op de baan heeft gestaan om tot de 4e ronde te komen
Op maandag 2 juni 2003 14:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ferrero was van absolute topklasse, nu gaat Costa z'n gebruikelijke 5 setter weer winnen
Ik ben wel benieuwd hoever Coria uiteindelijk komt. Of hij deze ronde nog wint en of hij het daarna kan laten gebeuren tegen Agassi. Zou ik wel gaaf vinden als dat lukt....
quote:En daarna moet ie natuurlijk tegen Verkerk
Op maandag 2 juni 2003 14:55 schreef Komakie het volgende:
Tegen Clement gaat hij geen 5 setter spelen. clement mist gewoon de kwaliteiten om het te kunnen bolwerken tegen Costa.Ik ben wel benieuwd hoever Coria uiteindelijk komt. Of hij deze ronde nog wint en of hij het daarna kan laten gebeuren tegen Agassi. Zou ik wel gaaf vinden als dat lukt....
Maar het ziet er idd niet naar uit dat dit een 5-setter wordt, staat al 2 breaks voor in 1e set.
quote:Agassi heeft op mij nog geen echt overtuigende indruk gemaakt, ik geef hem zeker een kans hoor. Zabaleta is denk ik een grotere hobbel
Op maandag 2 juni 2003 14:55 schreef Komakie het volgende:
Tegen Clement gaat hij geen 5 setter spelen. clement mist gewoon de kwaliteiten om het te kunnen bolwerken tegen Costa.Ik ben wel benieuwd hoever Coria uiteindelijk komt. Of hij deze ronde nog wint en of hij het daarna kan laten gebeuren tegen Agassi. Zou ik wel gaaf vinden als dat lukt....
Voor Martin Verkerk zal Parijs altijd de stad van zijn definitieve doorbraak naar de wereldtop in het tennis blijven. Als hij op de Pheriferique de afslag Porte d'Auteuil passeert, zal hij onwillekeurig even zijn voet van het gaspedaal halen en terugdenken aan die gedenkwaardige dagen in mei/juni 2003.
Verkerk is 'hot' in Parijs. Zijn naam zoemt door het tennispark. Hij wordt herkend en aangeklampt. Daarom traint hij maandagmorgen in alle vroegte op een achterafbaanje in een uithoek van Roland Garros. Hittingpartner is Jesse Huta Galung, een junior van jeugdcoach Schapers. Twee cameraploegen van de NOS en Eurosport filmen de training. Technisch directeur Felius van de tennisbond, coach Carr in onvermijdelijk geel T-shirt en Schapers kijken toe. De tribunes langs de baan zijn akelig leeg.
De 24-jarige Alphenaar slaat de spieren los. Na veertig minuten houdt hij ermee op. Het is welletjes, de slagen zitten goed. Hij gaat terug naar zijn hotel. Slapen, eten en masseren. Vooral slapen. Hij slaapt slecht in Parijs. "Pas tegen enen, half twee 's nachts val ik in slaap." Hij haalt de schade in door in de middaguren een paar uurtjes mee te pikken.
"Ik kom wel aan de zeven, acht uur slaap per dag", zegt hij maandag na de training. "Na de winst op Schüttler heb ik twee borden pasta naar binnengeslagen, een uur op de massagetafel gelegen en twee uur heerlijk geslapen." Hij is zich ervan bewust dat hij wat losgemaakt heeft in Nederland. "Ja, ik word gek van de sms-jes. Mijn mobieltje heb ik uitgezet. Het wordt op dit moment teveel. Ik laat na het toernooi wel alles tot me doordringen."
Verkerk is dag en nacht bezig met de kwartfinale tegen Moya. "Direct na de winst op Schüttler heb ik de knop omgedraaid. Ik kijk bewust niet terug op mijn successen. Te lang genieten is dodelijk. Als ik tegen Moya met een tevreden gevoel de baan opstap, hakt hij me er af. Ik moet scherp blijven. Ik wil zo lang mogelijk doorgaan in Parijs. Het liefst ga ik helemaal niet naar huis."
Rust is het toverwoord voor Verkerk, al heeft hij moeite om lang stil te zitten. "Misschien ga ik vanmiddag nog even winkelen." Geld zal het probleem niet zijn. Hij is verzekerd van 115.600 euro aan prijzengeld (inclusief dubbel). Hij staat er geen seconde bij stil. Hij ligt niet wakker van de euro's, hij ligt wakker van de adrenaline die door zijn lichaam giert. Van de spanning voor het duel tegen Moya, de winnaar in 1998 en vierde geplaatst.
Verkerk is een bekende Nederlander geworden. Tegen wil en dank. "Iedereen wil wat van me. Iedereen wil met me praten, op de foto. Iedereen slaat me op de schouder. Het is even wennen." De verzoeken om interviews, om optreden in praatshows, stromen binnen. "Na Schüttler heb ik een paar interviews gegeven. Televisie, radio, kranten uit binnen- en buitenland. Het is vermoeiend constant dezelfde vragen te moeten beantwoorden."
Liever richt hij zijn aandacht op Moya, dinsdag zijn tegenstander. "Die wedstrijd heb ik al op mijn netvlies. Ik zal dezelfde tactiek moeten hanteren als tegen Schüttler. Agressief zijn, veel inkomen, korte punten, geen lange rally's. Mijn opslag moet lopen, anders heb ik geen kans. Moya is van een andere orde, een speler van het kaliber dat ik nog niet ben tegengekomen in Parijs."
In alle euforie blijft Verkerk een doodnuchtere Hollander. Glamour is hem vreemd. Hij gaat niet naast zijn sportschoenen lopen. Hij realiseert zich dat zijn opmars naar de laatste acht deels veroorzaakt is door een goede loting. "Voor hetzelfde geld sta ik in de tweede ronde tegen Federer en lig ik er uit." Door zijn plaats bij de laatste acht is hij bovendien de eerste Nederlandse tennisser die zich geplaatst heeft voor het olympisch toernooi van Athene 2004. "Te gek natuurlijk, ik ga er dolgraag heen, lijkt me fantastisch."
Parijs neemt voortaan wel een speciaal plekje in zijn hart in. Zoals Alphen aan den Rijn, zijn woonplaats, en Milaan, de stad van zijn eerste toernooizege, een speciale plaats hebben ( www.telegraaf.nl )
voor Verkerk...
6-4, 7-6, 5-7, 6-7, 6-3
Hoop op finale Henin - Clijsters.
quote:en 5-5
Op maandag 2 juni 2003 18:46 schreef Butra het volgende:
Pff, Robredo wil zijn setpoints voor de 3e set maar niet benutten. Hij heeft er nu al 5 gehad op de service van Kuerten.
Jammer dat Coria toch won. Gunde het Zabaleta wel
Wel nu een mooie wedstrijd tussen Agassi en Coria.
En Ferrero was echt heel erg goed. Topfavoriet nummer 1.
Hij moet nu tegen Gonzalez, waarvan ik toch ook wel wat verwacht.
Kwartfinales
Tommy Robredo - Albert Costa
Juan Carlos Ferrero - Fernando Gonzalez
Martin Verkerk - Carlos Moya
Guillermo Coria - Andre Agassi
4 Spanjaarden
1 Chileen
1 Argentijn
1 Amerikaan
1 Nederlander
Denk zelf dat het tegen 3en zal zijn. De Belgische dames zullen niet al teveel moeite hebben met Rubin en Martinez denk ik dus beide een niet al te lang durende 2-setter en Martin kan de baan op
quote:Echt geweldig van Robredo. Misschien een record aan dropshots in een partij? Zelf denk ik dat robredo wel wint van costa.
Op maandag 2 juni 2003 19:37 schreef mitt het volgende:
en Robredo dropshot Kuerten uit het toernooi.
quote:Hij heeft altijd zo'n bril op.
Op maandag 2 juni 2003 22:05 schreef Buijssen het volgende:
Waarom draagt die Clement een zonnebril?
hij doet daar uren over voordat ie dat ding weer heeft af- en opgezet (na het poetsen)
als tegenstander lijkt dit mij zwaaaaar irritant..
Hopelijk kan Verkerk morgen wat klaarspelen. Het wordt hem wel wat ingewikkelder gemaakt nu hij al die aandacht krijgt enzo.
Ik vraag me af of hij nog in de NL competitie gaat spelen nu hij zo ver is gekomen. Hij had een contract bij Hilverheide, maar het zou me nix verbazen als dat opgezegd wordt.
Toch geweldig hoe hij op zijn leeftijd nog bezig is. Eik zou hij een mixed double moeten vormen met Navratilova.
om 12:00 Conchita Martinez vs. Kim Clijsters
om 13:30 Justine Henin-Hardenne vs. Chanda Rubin
gevolgd door een flinke regenpauze
en dan om 16:30 Martin Verkerk vs. Carlos Moya
quote:De grote banen beginnen (vanaf vandaag?) pas om 12 uur.
Op dinsdag 3 juni 2003 11:37 schreef Juan Zueco het volgende:
Waarom spelen ze nog niet in Paris?Regen?
J.
quote:Dat klopt, maar de andere banen wel om 11:00 (o.a. Zusje Krajicek) en daar wordt ook niet gespeeld.
Op dinsdag 3 juni 2003 11:39 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
De grote banen beginnen (vanaf vandaag?) pas om 12 uur.
J.
quote:Dan zal het idd regen zijn. Of dat systeem van de site werkt niet.
Op dinsdag 3 juni 2003 11:49 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Dat klopt, maar de andere banen wel om 11:00 (o.a. Zusje Krajicek) en daar wordt ook niet gespeeld.
J.
quote:Zijn ze gister mee begonnen. Overigens moeten er ook nog enkele jeugdige spelers vandaag de baan op. Vooral om te dubbelen. Michaela Krajicek speelt vandaag haar 2e ronde enkelspel.
Op dinsdag 3 juni 2003 11:39 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
De grote banen beginnen (vanaf vandaag?) pas om 12 uur.
quote:Radio geen idee, maar ken je deze? http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/index.html
Op dinsdag 3 juni 2003 11:59 schreef Sh4keM het volgende:
iemand een idee of het nog op de radio te volgen is?????Ik zit op mn werk, dus kan niks zien
Verkerk 3e pot na de Belgische moppies las ik hier ergens, dacht ik.
quote:ah super.. kan ik hier eea nog ff volgen.. Is het nou gepland om half vijf? Dan hoop ik op wat uitloop en ga wat eerder naar huis...
Op dinsdag 3 juni 2003 12:01 schreef Riert het volgende:[..]
Radio geen idee, maar ken je deze? http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/index.html
Verkerk 3e pot na de Belgische moppies las ik hier ergens, dacht ik.
Ben heel erg benieuwd hoe die het gaat houden in de hitte..
Ik heb nog niks van Verkerk, en uberhaupt eigenlijk erg weinig gezien van het mannentoernooi, ik ga toch maar eens kijken dan. .
quote:En binnen.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:57 schreef sweek het volgende:
Clijsters doet het ondanks enkele (vooral mentale) foutjes heel goed tegen Martinez, en heeft de eerste set bijna binnen..
Lijk nu wel een Belgische voetbalcommentator
quote:Yep, en ze speelt nu gewoon erg goed moet ik zeggen.
Op dinsdag 3 juni 2003 13:02 schreef zjroentje het volgende:[..]
En binnen.
Lijk nu wel een Belgische voetbalcommentator
![]()
Martinez' opslag blijft ook wel ondermaats vind ik... wat gooit ze die bal ook laag op. .
quote:Vind het trouwens wel erg flauw van de BRT dat ze alleen de Belgen laten zien, en voor de rest geen ruk.
Op dinsdag 3 juni 2003 13:08 schreef sweek het volgende:[..]
Yep, en ze speelt nu gewoon erg goed moet ik zeggen.
.
Ze heeft een gunstige loting tot aan de finale, en dan Serena of Henin waarschijnlijk... ik hoop dat het haar lukt..
Martinez' opslag blijft ook wel ondermaats vind ik... wat gooit ze die bal ook laag op.
.
quote:Doen ze eigenlijk altijd al, tot aan de halve finales zenden ze geloof ik alleen de Belgen uit, en voor de rest wat samenvattingen...
Op dinsdag 3 juni 2003 13:12 schreef zjroentje het volgende:[..]
Vind het trouwens wel erg flauw van de BRT dat ze alleen de Belgen laten zien, en voor de rest geen ruk.
quote:Klopt.
Op dinsdag 3 juni 2003 13:14 schreef sweek het volgende:[..]
Doen ze eigenlijk altijd al, tot aan de halve finales zenden ze geloof ik alleen de Belgen uit, en voor de rest wat samenvattingen...
Vind ik eigenlijk heel erg chauvinistisch.
Niet dat ik RG op de BRT kijk
quote:Ik denk dat het meer heeft te maken met de kosten van de uitzendrechten en dergelijke... ik volg het nu ook op Ned. 2 indien ik kijk.
Op dinsdag 3 juni 2003 13:16 schreef zjroentje het volgende:[..]
Klopt.
Vind ik eigenlijk heel erg chauvinistisch.
Niet dat ik RG op de BRT kijk
![]()
quote:Michaela dus.
Op dinsdag 3 juni 2003 13:22 schreef Bobu het volgende:
Krajicek is inmiddels ook begonnen op baantje 17. Vroege break en een 3-1 leiding
Trouwens als derde geplaatst.
Denk ik, die kerel heeft dat toernooi een eeuw geleden toch gewonnen, blijkt het het Legends dubbel te zijn. Is altijd wel mooi om naar te kijken.
hoe heette die baan eigenlijk waar de dames net op speelden? (was niet centercourt...)
quote:Lenglen
Op dinsdag 3 juni 2003 13:36 schreef Sh4keM het volgende:
ghehe..... leuk dat ze dat ernaast doen..hoe heette die baan eigenlijk waar de dames net op speelden? (was niet centercourt...)
J.
quote:good old john staat ook een balletje te slaan
Op dinsdag 3 juni 2003 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Zit ik naar dat scoreboard te kijken, zie ik G. Vilas staan.Denk ik, die kerel heeft dat toernooi een eeuw geleden toch gewonnen, blijkt het het Legends dubbel te zijn. Is altijd wel mooi om naar te kijken.
quote:Ze stond 5-2 voor.
Op dinsdag 3 juni 2003 13:52 schreef Bobu het volgende:
En Krajicek werkt 2 setpoints weg en gaat nu aan de tie-break beginnen. Altijd leuk om "live" te volgen
quote:Staan me wat mooie namen bij.
Op dinsdag 3 juni 2003 13:53 schreef fotoloog het volgende:[..]
good old john staat ook een balletje te slaan
quote:dat bied perspectief!
Op dinsdag 3 juni 2003 13:58 schreef Bobu het volgende:
En Krajicek pakt de eerste set met 7-5 in de tiebreak. Toch leuk
6-1, 4-6, 6-3 tegen Zvornareva
quote:Wat ik er net van gezien heb, was dat een hele aardige partij.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Petrova door6-1, 4-6, 6-3 tegen Zvornareva
quote:Tabakh.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:08 schreef fotoloog het volgende:
die H.el Tabak slaat nog geen deuk in een pakkie shag!
Familie van?
quote:van wie
Op dinsdag 3 juni 2003 14:11 schreef zjroentje het volgende:
En bij de jongens doet er een Zverev mee.Familie van?
quote:Zvereva.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:12 schreef mitt het volgende:[..]
van wie
quote:Ik moest ook even denken. Goed wijf was dat, die Svereva. Weet nog wel een Wimbledon (dacht ik) waar ze stond te dubbelen met Gigi Fernandez (ook een fraai exemplaar) en het enorm begon te plenzen.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:13 schreef zjroentje het volgende:[..]
Zvereva.
quote:hoeveel ronden is dat meisjes toernooi? Nu meteen naar de kwart of zo?
Op dinsdag 3 juni 2003 14:33 schreef fotoloog het volgende:michaela
-edit- Lamaar. Ze komt nu bij de laatste 16
[Dit bericht is gewijzigd door Riert op 03-06-2003 14:36]
quote:dacht het wel.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:33 schreef Riert het volgende:[..]
hoeveel ronden is dat meisjes toernooi? Nu meteen naar de kwart of zo?
HUP MARTIN HUP VERKERREKIE HUP MARTIN schreeuwen
We kunnen ons dus gaan opmaken voor de partij van Verkerk
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 03-06-2003 14:57]
quote:maar toch is per defenitie niet eens een argument, hoogstens een inleiding tot een argument
Op dinsdag 3 juni 2003 14:50 schreef Sh4keM het volgende:
mauresmo krijgt even klop hey....
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 14:53 schreef Riert het volgende:[..]
maar toch is per defenitie niet eens een argument, hoogstens een inleiding tot een argument
quote:Zo is dat, het argument geeft aanleiding tot een inleiding
Op dinsdag 3 juni 2003 14:53 schreef Riert het volgende:[..]
maar toch is per defenitie niet eens een argument, hoogstens een inleiding tot een argument
Leuk leuk.
quote:Verkerk gaat met een minuutje of tien spelen (15:15 dus ongeveer)...
Op dinsdag 3 juni 2003 11:54 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Vast al gevraagd maar weet iemand hoe laat verkerk moet spelen, is het toevallig de eerste partij voor vandaag ?
quote:Breakie! Breakie! Breakie!
Op dinsdag 3 juni 2003 15:16 schreef ChillyWilly het volgende:
Kom op Martin!!
quote:.com hier.
Op dinsdag 3 juni 2003 15:28 schreef Riert het volgende:
Zitten er mensen achter een TV of is iedereen op rolandgarros.com aan het kijken?
J.
quote:TV hiero..... en het ziet er erg goed uit!
Op dinsdag 3 juni 2003 15:28 schreef Riert het volgende:
Zitten er mensen achter een TV of is iedereen op rolandgarros.com aan het kijken?
quote:Ah,mooi. Dan ga ik je lastig vallen met vragen
Op dinsdag 3 juni 2003 15:30 schreef ErikRad het volgende:[..]
TV hiero..... en het ziet er erg goed uit!
quote:Er zijn weer een aantal oranje fans met dingen op hun hoofd waarvoor je je zelfs op carnaval zou schamen...
Op dinsdag 3 juni 2003 15:37 schreef Riert het volgende:[..]
Ah,mooi. Dan ga ik je lastig vallen met vragen
weer een compleet oranje tribune? En begint'ie weer meteen met tjoeh-en en juichen?
Ik zou dr als tegenstander bang van worden zo groots was dat...
5-2, nu hopen dat hij 'n spel kan vasthouden
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 15:38 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Er zijn weer een aantal oranje fans met dingen op hun hoofd waarvoor je je zelfs op carnaval zou schamen...
15-40
quote:3 aces op een rij, wat wil je
Op dinsdag 3 juni 2003 15:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kopje van Moya lijkt iets te gaan hangen, na weer een kanonskogel
quote:Hij staat inderdaad lekker te meppen, alleen Moya lijkt wel wat sterker te worden
Op dinsdag 3 juni 2003 15:59 schreef ChillyWilly het volgende:3 aces op een rij, wat wil je
quote:Zag het ook net, Zou een mooie halve finale zijn Verkerk - Coria
Op dinsdag 3 juni 2003 16:05 schreef Sh4keM het volgende:
Overigens gaat t met agassi niet zo lekker.... 4-1 achter tegen Coria
Maar nu loop ik erg op de zaken vooruit
quote:een mens mag dromen
Op dinsdag 3 juni 2003 16:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zag het ook net, Zou een mooie halve finale zijn Verkerk - Coria
hop, break!!
quote:lichtelijk.... maar mij hoor je niet zeuren
Op dinsdag 3 juni 2003 16:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zag het ook net, Zou een mooie halve finale zijn Verkerk - Coria
GOOOOOOOOOOOOOOOO VERKERK!!
quote:koffie? als verkerk zo doorgaat word het wel een biertjeof 2
Op dinsdag 3 juni 2003 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
WOW!
Ik ga ff een bakje koffie zetten, kom terug en hoppa..
Break voor Verkerk...
quote:Zekers!!
Op dinsdag 3 juni 2003 16:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hier krijg je toch kippevel van...
slecht moment om te stoppen met roken. Naja, doorzetten.
quote:bijna!!
Op dinsdag 3 juni 2003 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
heeft ie al gewonnen?
quote:Vanavond zijn er nog genoeg herhalingen hoor
Op dinsdag 3 juni 2003 16:16 schreef Rubend het volgende:bijna!!
ik heb een real-time scoreboard... daar moet ik het meedoenarme ik... ik wilde de match ook wel kijken maar hij maakt hem in no time af
en die zijn nu al de moeite waard om te bekijken, ongeacht het eind resultaat ('t wordt alleen wat minder als 'ie verliest, maar daar ziet het eerlijk gezegd niet naar uit)
quote:juist wel
Op dinsdag 3 juni 2003 16:19 schreef Leatherface het volgende:
Mag niet met rackets smijten Moya
quote:anders krijgt ie een ban! toch?
Op dinsdag 3 juni 2003 16:19 schreef Leatherface het volgende:
Mag niet met rackets smijten Moya
quote:goede actie
Op dinsdag 3 juni 2003 16:18 schreef Butra het volgende:
5-3. En Moya begint met zn racket te gooien.
quote:Tuurlijk, met een hele hoop geluk is ie 4de op de wereldranglijst..
Op dinsdag 3 juni 2003 16:18 schreef ChillyWilly het volgende:
Moya moet maar eens naar de tennisschool...
quote:Nee eerst een waarschuwing
Op dinsdag 3 juni 2003 16:19 schreef fotoloog het volgende:anders krijgt ie een ban! toch?
quote:haha ja een sport ban op fok
Op dinsdag 3 juni 2003 16:19 schreef fotoloog het volgende:[..]
anders krijgt ie een ban! toch?
quote:vergeleken met Verkerk zeg ik toch??
Op dinsdag 3 juni 2003 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Tuurlijk, met een hele hoop geluk is ie 4de op de wereldranglijst..
.
quote:nee joh !!
Op dinsdag 3 juni 2003 16:23 schreef ChillyWilly het volgende:
nu moet verkerk wel gaan oppassen. 0-30
quote:is een belangrijke game!
Op dinsdag 3 juni 2003 16:24 schreef frennie het volgende:
kunnen jullie niet effe elk puntje doorgeven??
Maar ik begrijp dat verkerk goed staat te slaan .
quote:http://www.rolandgarros.com/en_FR/netcam/imagepages/sl/015.html
Op dinsdag 3 juni 2003 16:24 schreef frennie het volgende:
kunnen jullie niet effe elk puntje doorgeven??
en dan effies links op launch real time scorebord dan kun je hem direct volgen
quote:Nee 2e set. En Verkerk had net een setpoint, maar die is weer weggewerkt.. Nu weer een setpoint
Op dinsdag 3 juni 2003 16:25 schreef du_ke het volgende:
Is dit nog de eerste set?Maar ik begrijp dat verkerk goed staat te slaan
.
't ziet er wel goed uit nu
Moya kijkt niet blij
quote:6-4!!
Op dinsdag 3 juni 2003 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
weer deuce, zie ik
Mijn hemel, dit is echt historisch. En het gemak waarmee is gewoon bijna eng
quote:En al 2 sets afgewerkt in 1 uur en 7 minuten!
Op dinsdag 3 juni 2003 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
een van die laatste services: 214 km/u
quote:nee! kwartfinale.
Op dinsdag 3 juni 2003 16:31 schreef SCH het volgende:
Heeft Okker nou ook ooit de halve gehaald?Mijn hemel, dit is echt historisch. En het gemak waarmee is gewoon bijna eng
quote:no prob
Op dinsdag 3 juni 2003 16:30 schreef frennie het volgende:
joehoeeeeei!!!!!!!thanx voor de link btw
tis me stage vandaar...
quote:It ain't over till the fat lady sings..
En het gemak waarmee is gewoon bijna eng
quote:eerst maar eens eff dit Frans opentje winnen
Op dinsdag 3 juni 2003 16:29 schreef du_ke het volgende:
He geweldig ditVerkerk voor olympisch kampioen 2004
.
quote:volgens mij heeft okker destijds ook de kwartfinale gehaald, maar halve ? geen idee.
Heeft Okker nou ook ooit de halve gehaald?Mijn hemel, dit is echt historisch. En het gemak waarmee is gewoon bijna eng
quote:Die dikke vrouw moet haar bek houden
Op dinsdag 3 juni 2003 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
It ain't over till the fat lady sings..
.
Moya's eerste game in de 3de set was erg goed...
.
quote:En het ging al zo slecht met de economie...
[b]Op dinsdag 3 juni 2003 16:32 schreef Rubend het volgende
no probme hele werk kijkt er nu naar
naar alleen dat real-time scorebord whahah niemand werkt hier zowat meer...
stelletje sukkels hebben ze geeneens een tv hier....tis me stage vandaar...
Moya bijna wanhopig nu
quote:dat is zeker
Op dinsdag 3 juni 2003 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
volgens mij heeft okker destijds ook de kwartfinale gehaald, maar halve ? geen idee.
Tis in elk geval heeeel knap voor een debutant in 't toernooi
echt een waardige opvolger van krajicek is hij nu al!!
zusje van krajicek heeft trouwens ook gewonnen vandaag!!
Hulde ook voor Michaela!!
quote:215 km/u
Op dinsdag 3 juni 2003 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Yesus, die service van Verkerk...
Waar haalt ie die opeens vandaan...
quote:Ja hij verloor toen van Rod Laver in de halve finale
volgens mij heeft okker destijds ook de kwartfinale gehaald, maar halve ? geen idee.
quote:Ow yeah..
Op dinsdag 3 juni 2003 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
It ain't over till the fat lady sings...
quote:die link is nou al 30 keer voorbij gegaan geloof ik
Op dinsdag 3 juni 2003 16:36 schreef WorstKaas het volgende:
Hier een live scorebord te vinden:
http://www.rolandgarros.com/en_FR/index.html
quote:Volgens mij heeft Okker wel een halve gehaald, maar niet op Roland garros.
dit alles dus onder voorbehoud
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 16:38 schreef Riert het volgende:
Volgens mij heeft Okker wel een halve gehaald, maar niet op Roland garros.
En volgens mij geeft hij ook niet de kwart op Roland Garros gehaald. Wimbledon volgens mij
dit alles dus onder voorbehoudKwart finale op Rolland Garros
Halve Finale op Wimbldon, verloren van Borg of Connors geloof ik
quote:in het voordeel van mij kan ik de wedstrijd dalijk wel live zien
Op dinsdag 3 juni 2003 16:38 schreef Vectra het volgende:
Mag hopen dat er geen regenpauze komt..... zou wel eens in het nadeel van Verkerk kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |