plaats hier wanneer al die slechte films komen die je eigenlijk wel een keertje moet hebben gezien
Want: wie het slechte niet eert....
ik begin met
#91 Batman & Robin (1997) 3.6 (18961 votes)
Donderdag, V8, 20.30
Vanavond dus... lekkere slechte film
Kijk gewoon regelmatig RTL5.. daar komen echt de meest beroerde films allertijden op
quote:let in On deadly ground ookop de bargevecht scene waarin 'de handslapgame'wordt gespeeld. Hoe die scene eindigt: bar en bar slecht en het slaat nergens op:)
Op zondag 15 juni 2003 09:13 schreef moz het volgende:
haha, dat word genieten!Kijk gewoon regelmatig RTL5.. daar komen echt de meest beroerde films allertijden op
what is the essence of man?
I need time to change...
WTF!
quote:Van 20:30-22:00 op SBS6
Kicking buttski. Making you laughski. The Academy is backski!De Russen roepen de hulp in van de Police Academy wanneer ze zich geen raad meer weten met de maffia. De veteranen van de academie reizen af naar Moskou om orde op zaken te stellen.
Crossroads
quote:en die heb ik helaas niet
Op vrijdag 2 januari 2004 13:58 schreef Colplay het volgende:
Zondag 07.00 uur op Canal +Crossroads
quote:En nu mis de geweldige acteerprestaties van Britney Spears
Op zaterdag 3 januari 2004 10:45 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en die heb ik helaas niet
quote:ach, die komt vastw el eens langs als Divx en anders binnen nu en 2 jaar op TV
Op zaterdag 3 januari 2004 11:44 schreef Colplay het volgende:[..]
En nu mis de geweldige acteerprestaties van Britney Spears
Gemiddelde vote op imdb.com: 3.1. Daarmee zou hij nr. 50 zijn op de bottom 100, maar hij heeft helaas nog niet genoeg stemmen om daar bij te kunnen.
Zelf heb ik hem een 1 gegeven.
Wat een onvoorstelbaar slechte film, om te huilen gewoon. Nu houd ik wel van obscure horror/scifi films, en ik verheugde me al op wat leuke cult, maar dit was zoooo slecht... van de sets tot de editing tot de effects tot het acteren tot het regisseren. De 'verkrachtingsscene' met de alien gaat alle beschrijvingen van slechte wansmaak te boven.
De moeite waard om te zien, maar alleen om je te vergapen aan hoé slecht een film kan zijn.
quote:jammer dat je dit niet even gisteren melde
Op zondag 11 januari 2004 19:41 schreef StefanP het volgende:
Vanochtend om 02:25 was Inseminoid, ook wel bekend als Horror Planet op de BBC.Gemiddelde vote op imdb.com: 3.1. Daarmee zou hij nr. 50 zijn op de bottom 100, maar hij heeft helaas nog niet genoeg stemmen om daar bij te kunnen.
Zelf heb ik hem een 1 gegeven.
Wat een onvoorstelbaar slechte film, om te huilen gewoon. Nu houd ik wel van obscure horror/scifi films, en ik verheugde me al op wat leuke cult, maar dit was zoooo slecht... van de sets tot de editing tot de effects tot het acteren tot het regisseren. De 'verkrachtingsscene' met de alien gaat alle beschrijvingen van slechte wansmaak te boven.
De moeite waard om te zien, maar alleen om je te vergapen aan hoé slecht een film kan zijn.
* Space Mutiny
* Future War
Als je via een P2P programma zoekt op SMT3K kom je er vast wel aan. Die serie wordt helaas niet meer uitgezonden.
Vergeleken beide films is Police Acadamy een oscarwinnaar.
Future War komt uit 1997 en maakt gebruik van 'forced perspective dinosaur puppets' voor de special effects. Hilarisch! Zeker met het commentaar van Mike en de robots
heh heh, die zijn idd belabberd ja, heb je MANOS THE HANDS OF FATE al gezien?quote:Op woensdag 18 februari 2004 09:38 schreef Vamos het volgende:
Laatst heb ik 2 topfilms uit de bottom 100 gekeken via het Science Mystery Theater 3000 Space Mutiny Future War
zegt Ahnold dat?quote:Op zondag 25 april 2004 13:33 schreef Tokus het volgende:
Vanavond komt Batman & Robin op tv!
"wot keeled the dahnosaws?"
Ik geloof dat ik die nog niet heb gezien. Dat wordt dus opnemen.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:54 schreef California het volgende:
Vanavond Streetfighter, #65. 22:20 Veronica.
hij heeft er anders lang genoeg ingestaan dus we rekenen hem gewoon meequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:02 schreef victorinox het volgende:
Hij staat met 0.1 punt verschil net niet in de bottom 100.
RoboCop 3
20:30 Veronica
Vanavond
[afbeelding]
Glitter!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:56 schreef snellejelle het volgende:
ik had die bottom 100 nog nooit gezien, ken gelukkig geen enkele film eruit
wel verbazingwekkend dat de film van Mariah Carey er niet in staat en die van Britney wel
opes, hij staat er wel in #35 zelfs
ik heb hem gezien een tijd geleden, hij's vreselijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:08 schreef victorinox het volgende:
Ja, ja, welke leuke film staat er op #100:
Mighty Morphin Power Rangers: The Movie
Vanmiddag
14:45 RTL7
Ik vond de serie af en toe wel leuk om te kijken, deze ga ik dus opnemen.
voor een slechte film was hij verdomd makkelijk te verteren, geen een keer op me klokkie gekekenquote:Op donderdag 8 september 2005 05:12 schreef victorinox het volgende:
#51 Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000
Ik heb hem niet in de bios gekeken omdat ie zo slecht zou zijn, ik wilde hem daarom niet eens huren.
Dus nu kan ik hem eindelijk eens kijken.
Vanavond
20:30 Veronica
Ik ga hem zeker kijken, Cousin Eddie vind ik sowieso één van de leukste karakters uit de Vacation films.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:29 schreef the900 het volgende:
vanavond als in zaterdag? Ik ga wel ff kijken dan
Lol, die film heb ik volgens mij al een keer gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef victorinox het volgende:
Crossroads #92
Woensdag 11 Januari
20:30 RTL 5Britney Spears
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |