Ik heb gehoord dat ze sinds dat ze Ministry kende, of hebben ontmoet ze stukken beter werden. Leuke band, goede muziek.
Kent iemand deze band, en heeft aanraders voor nummers?
Misschien toch eens gaan doen
quote:Ik heb er hier 3 cd's van staan
Op donderdag 29 mei 2003 21:02 schreef Aneurism het volgende:
Kent iemand deze band?Ik heb gehoord dat ze sinds dat ze Ministry kende, of hebben ontmoet ze stukken beter werden. Leuke band, goede muziek.
Kent iemand deze band, en heeft aanraders voor nummers?
heb ze de laatste jaren uit het oog verloren maar ben dan ook geen die hard fan. Een aardige electro-band.
quote:same here..
Op donderdag 29 mei 2003 21:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ken ze al heel lang van naam en ik weet dat het industrial is... volgens mij schijnt het vrij goed te zijn...
quote:dig it!
Op donderdag 29 mei 2003 21:02 schreef Aneurism het volgende:
aanraders voor nummers?
Verder wacht je maar op Kamagurka
Eens even kijken of ik daar bij kan zijnquote:Op zondag 9 mei 2004 15:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Effe een harde schop omhoog!
Ze hebben net een nieuwe cd uit "The greater wrong of the right" en ze staan 13 Juli in de Paradiso.
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Effe een harde schop omhoog!
Ze hebben net een nieuwe cd uit "The greater wrong of the right" en ze staan 13 Juli in de Paradiso.
SCHANDALIG!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:35 schreef Elegy het volgende:
Helaas
Tuurlijk, is zo, maar ik vind eigenlijk dat ik niks te zoeken heb in een bandtopic als ik de desbetreffende band niet goed vindquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:11 schreef bartrid het volgende:
waarom sorry? Als het niet je ding is, is het niet je ding.
Mijn status is zo über, ik mag dat doenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
SCHANDALIG!
mr übergoth m'n reet!
En toch heb je wat gemist!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn status is zo über, ik mag dat doen![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 02:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En toch heb je wat gemist!
(o.a. 35 liter nepbloed en een videoscherm met bloed en darmen erop)
Mwoah, eerder Oghr die Bush onder schot houdt. En centipedes en missing linksquote:Op woensdag 14 juli 2004 02:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En toch heb je wat gemist!
(o.a. 35 liter nepbloed en een videoscherm met bloed en darmen erop)
en ik heb je verdomme weer niet gezien!quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:02 schreef kamagurka het volgende:
T was erg gaaf!! Aanvankelijk wat nummers van de nieuwe ceedee, die er erg goed ingingen. Daarna veel oude klassiekers! Oghr kwam op in iets dat op een combinatie tussen een sinterklaaspak en de mensevleesjurk van buffalo bill leek![]()
Wist overigens ook helkemaal niet dat ze een live drummer hadden. De videoprojecties waren weer van onthutsend mooi niveau! Wat een band, wat een avond... heb voor het eerst in een jaar weer een stevige spliff gerookt gisteren, dat zegt genoeg lijkt me!
Plus wat plaatjes uit de necronomicon, Da Vinci's Veruvian Man en een hoop schedeltjes en afgehakte hoofden enzo.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Mwoah, eerder Oghr die Bush onder schot houdt. En centipedes en missing links
Dat wist de met mij meegekomen skinnypuppy-expert niet eens!quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en ik heb je verdomme weer niet gezien!
dat pak van hem was trouwens Horus, t was een veredelde mummie met een leren horus masker op. erg cool!
(in de categorie; I want one of those)
alleen nog geen foto's van kunnen vinden.
Hmmm jammer, vond het wel naar meer smaken. zag dat ze dit weekend ook op het Dour festival in België staan.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat wist de met mij meegekomen skinnypuppy-expert niet eens!
Heb wel even met de heer Key gebabbeld vantevoren, die komt wel vaker in AmsterdamErg goed dat ze tot 2x terugkwamen trouwens, we zullen het namelijk nog lang met dit concert moeten doen..
Ga JIJ morgen nog naar KMFDM of hoe zit dat?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:19 schreef Elegy het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga JIJ morgen nog naar KMFDM of hoe zit dat?
Anders heb je helemaal afgedaan hoor
Volgens mij is elegy allang goth-afquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga JIJ morgen nog naar KMFDM of hoe zit dat?
Anders heb je helemaal afgedaan hoor
Hmmm dat was voor mij helemaal motivatie om WEL te gaan... ik vind Raymond Watts niet zo heel bijzonder eigenlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:32 schreef bartrid het volgende:
helemaal niet nu Raymond Watts (Pig) niet mee is op toernee.
Z'n laatste solo platen zijn niet al te best, en klinken allemaal hetzelfde maar voor kmfdm heeft ie toch wel een aantal goeie songs geschreven. Hij schijnt erg entertaining te zijn live.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm dat was voor mij helemaal motivatie om WEL te gaan... ik vind Raymond Watts niet zo heel bijzonder eigenlijk.
Excuus... twas anubisquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat wist de met mij meegekomen skinnypuppy-expert niet eens!
Heb wel even met de heer Key gebabbeld vantevoren, die komt wel vaker in AmsterdamErg goed dat ze tot 2x terugkwamen trouwens, we zullen het namelijk nog lang met dit concert moeten doen..
Limewire is ook niet allesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef bartrid het volgende:
Hoe omschrijven? 1 van de grondleggers van de echte industrial die al sinds 84 bezig zijn. Mijn favoriete albums zijn The Process en Rabies (met Al Jourgensen van Ministry). Laatste album is vrij zwak en klinkt meer als een solo album van Ohgre zonder de gekte die hun eerdere albums wel hebben.
En verwar je ze niet met Marilyn Manson want bij mijn weten heeft Puppy nooit Tainted Love gecovered.....
edit: ook volgens de officiele discografie hebben ze het niet gecovered....
http://www.electronicweig(...)ine/brap-spcomp.html
Lijkt me ook. Jammer ze waren een paar weken geleden in Nederland voor een concert dat je gemist hebt (ik ook) en live is het helemaal een waanzinnige ervaring.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
Limewire is ook niet alles
maar ik moet eerlijk toegeven dat ik echt nog nooit van ze had gehoord tot vanavond, en dat terwijl ze toch in mijn favo muziek soort zitten.
en toch zijn ze dus al sinds 1984 bezig, hoog tijd om wat in te gaan halen.
* kamagurka ten volle beaamt!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Jammer ze waren een paar weken geleden in Nederland voor een concert dat je gemist hebt (ik ook) en live is het helemaal een waanzinnige ervaring.
ja als je Ohgr solo ok vindt is de laatste plaat niet zo slecht. Ik ben niet zo'n grote fan van Ohgr soloquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
* kamagurka ten volle beaamt!
Wat is je eerstvolgende concert en....
Check ook too dark park, bites en ain't it dead yet... (nouja, eigenlijk alles!)
Mijn favoriete nummer blijft first aid, gevolgd door choralone en the choke. Ik vind die laatste plaat niet eens zo slecht, maar ik vind Ohgr dan ook wel ok solo
Met het onbetwistbare meesterwerkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:32 schreef bartrid het volgende:
Download,
O fuck ja!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kick!
Morgen begin voorverkoop voor het concert van 6 augustus in Tivoli
En 't nieuwe album Mythmaker is al een tijdje uit en erg goed
* Sack_Blabbathquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:14 schreef bartrid het volgende:
Mythmaker is een stuk beter dan het vorige album inderdaad maar die vocoder vocalen gaan op den duur wel irriteren. Ook maar eens kaartjes scoren denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |