zoals jij het concert omschrijft...had ook het concert in Oosterpoort te Groningen kunnen zijn j.l.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:49 schreef dwerg het volgende:
blabla
Het is werkelijk belachelijk...echt :S Zo onproffesioneel...gewoon een afknapper van het gehele concert. Heb zeker wel genoten, maar na de 3e keer irriteerde ik me er toch redelijk aan...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:04 schreef Thornado het volgende:
het schijnt iets Belgisch te zijn, maar het komt heel gemaakt en niet profesioneel over.
Waarom staat de bassiste niet op de fotoquote:Op zondag 2 januari 2005 02:54 schreef Razzerr het volgende:
Om de sfeer er een beetje in te houden, hier nog een paar foto's van mij genomen tijdens het concert op het Abdijplein in Middelburg tijdens het Zeeuws Nazomer Festival (september 2004)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2004 was een goed Novastar jaar![]()
Euhw, sorry hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:22 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Waarom staat de bassiste niet op de foto![]()
Als Belg kan ik dit wel volgen. Maar 3 keer klinkt idd geforceerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:22 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Waarom staat de bassiste niet op de foto![]()
Wat betreft die toegiften: het heeft denk ik te maken met het Belgische publiek. In België is het volgens mij gewoonte om al om een toegift te roepen voordat de band begonnen is.![]()
Hun beste nummerquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
The best is yet to come.
Nu.
Op Kink.
Eindelijk.quote:Do, 06/11/08
De Effenaar
Vr, 07/11/08
De Oosterpoort
Za, 08/11/08
Tivoli
Zo, 09/11/08
Paard van Troje
Di, 11/11/08