Haarscherpe analyses en valt nooit in herhaling.
En vol van spitsvondigheden.
Wat een geniale commentator.
- Onorgineel
- Irritant
- Word er kortademig van
- Hij probeert veel te krampachtig 'historische woorden' uit te spreken... daar word ik echt zo ziek van
quote:Nee joh
Op woensdag 28 mei 2003 23:29 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Is dat die commentator van de voetbalwedstrijd van vanavond?
quote:In tegenstelling tot anderen
Op woensdag 28 mei 2003 23:16 schreef keeper het volgende:
...
en valt nooit in herhaling.
...
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 23:16 schreef keeper het volgende:
Wat een geniale commentator.Haarscherpe analyses en valt nooit in herhaling.
De beste op het ogenblik
quote:In NL dan....
Op woensdag 28 mei 2003 23:41 schreef Doc het volgende:[..]
De beste op het ogenblik
(dat maakt het alweer een stuk makkelijker ...;))
quote:In een competitie met oa Evert ten Napel, Jeroen Grueter en Leo Oldenburger is dat zeker een prestatie te noemen
Op woensdag 28 mei 2003 23:41 schreef Doc het volgende:De beste op het ogenblik
Jeroen Grueter is wél leuk!!! Die kraakt voetballers altijd extreem fanatiek af.. haha.
net als al die andere comentatoren overgens,,, alhoewel ik eddy poelman nog erger vindt
"komt dat schķķķķķķķt"
Helemaal mee eens. Wat een dweil van een vent, nooit zoveel cliche's na elkaar gehoord. Ook zo'n fijn stukje hoe Rafa Benitez z'n vrouw heeft ontmoet...quote:Op donderdag 29 mei 2003 16:29 schreef Bombie het volgende:
Nee ik kan helemaal niet na die belgen luisteren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:33 schreef N-E-R-D het volgende:
Geen idee welke het is maar ik vind die belgen beter met hun linksbak en rechtbak
haha, inderdaad zeg, Steeds als gattuso in beeld was verwachtte ik weer wat over de daltons...en ja hoor...gisteren weer...verder wel prettige commentatorquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef savelkoul het volgende:
Hij moet alleen eens een keer kappen met die Daltons
En durft z'n fouten toe te geven (iets wat maar heel weinig commentatoren doen)quote:Op woensdag 28 mei 2003 23:16 schreef keeper het volgende:
Haarscherpe analyses en valt nooit in herhaling.
Reitsmaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben fan. Met Reitsma de beste in Nederland!
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Tim86 het volgende:
Italianen zijn heel goed in het onthouden van rugnummers..trente due trente due
Hij vind zichzelf wel een beetje te leuk, maar ik ben desondanks fan. Niveau van de meeste commentatoren hier is gewoon bedroevend, deze man weet tenminste nog wie er aan de bal is en hij brengt het wel leuk.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef Blawh het volgende:
Derksen noemt Jonker een cliché brakend persoon, Snoeks is zeker 5 keer zo erg. Ik wacht nog altijd op de eerste wedstrijd waarbij Snoeks minder dan 100 clichés ten gehore brengt.
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
(Wat zou Snoeks - Ten Napel een geniaal duo zijn)
En nog zijn ze samen 100000000000000000000000000000000^1000 keer beter dan Ter Napel of Snoeks.quote:
Achteraf ingesproken, daar zit zeker iemand op te wachtenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:44 schreef maril het volgende:
Ben blij dat die jongens volgend jaar het commentaar weer doen met het eredivisievoetbal
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:14 schreef kevin6188 het volgende:
Frank Snoeks is een held, de beste commentator bij de NOS voor live-wedstrijden.
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:40 schreef Chancard het volgende:
Als je als voetbalcommentator een nationaal begrip wordt, dan heb je het gewoon gemaakt.
Hoho.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:51 schreef Rumille het volgende:
Ook bij de aftrap van de 2e helft , over 'het wonder van Bern' met Hongarije - Duitsland in de jaren 50 dat dat 3-2 werd nadat Hongarije 2-0 voorstond. Houd je bek dan stomme triangeljosti, ik probeer een wedstrijd te kijken en dat moet je niet verpesten met je stomme kutcommentaar over dat Italië terug kan komen.
Dat is gewoon waar, je mag toch weg zulke "feitjes" mededelen? Daar is een verslaggever voor. Ik vind dat soort historsiche dingetjes tussendoor altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:51 schreef Rumille het volgende:
Ook bij de aftrap van de 2e helft , over 'het wonder van Bern' met Hongarije - Duitsland in de jaren 50 dat dat 3-2 werd nadat Hongarije 2-0 voorstond. Houd je bek dan stomme triangeljosti, ik probeer een wedstrijd te kijken en dat moet je niet verpesten met je stomme kutcommentaar over dat Italië terug kan komen.
Dat staat helemaal niet vast, wordt pas later beslist.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:53 schreef The_Verve het volgende:
Waardeloos weer. Een schande dat Snoeks waarschijnlijk de finale ook nog krijgt...
Amenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef venomsnake het volgende:
Snoeks is niet perfect, dat is niemand.
Maar nogal 100x beter dan al die tele2 en sbs6 rotzooi!
Prima gedaan gister.
Ik zie niet in waarom nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Rumille het volgende:
En feitjes tussen de wedstrijd zijn niet erg, maar doe dat niet vlak voor de aftrap.
Hij vertelde ons ook dat we bij Edu niet moesten denken aan Cristiano Ronaldo en andere technische Brazilianenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:25 schreef msnk het volgende:
Held
Ik snap echt niet dat mensen zo op hem kunnen haten. Zo wist hij ons gisteren te vertellen dat Uchida uit Shizuoka komt, een gebied dat niet geraakt is door de tsunami. Dat wist ik dus niet, bedankt Frank
Frankie
Nou dat dus, hij heeft volgens mij gisteren van elke speler op het veld de complete bio opgelepeld, waaronder een keer of vijf dat Jurado dus vorig seizoen nog bij Atletico Madrid zat enzovoorts...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:36 schreef Geo3kant het volgende:
Het probleem is, ze wisten vak inhoudelijk weinig te vertellen en dan krijg je te horen dat ze bij de 3e steen rechts leefde bij hun tante omdat pappie een crackhead was en moeder dood is..
Al die info waar je geen zak aanhebt, ik hoef hun hele biografie niet te horen. Je mag ook best stil zijn als je niks zinnigs te vertellen hebt.
Idd, dat ik ook een reactie van mijzelf van 6 jaar geleden tegenkomquote:Op donderdag 28 april 2011 01:00 schreef maril het volgende:
Grappige topic. elk jaar een paar reacties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |