Hoho.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:51 schreef Rumille het volgende:
Ook bij de aftrap van de 2e helft , over 'het wonder van Bern' met Hongarije - Duitsland in de jaren 50 dat dat 3-2 werd nadat Hongarije 2-0 voorstond. Houd je bek dan stomme triangeljosti, ik probeer een wedstrijd te kijken en dat moet je niet verpesten met je stomme kutcommentaar over dat Italië terug kan komen.
Dat is gewoon waar, je mag toch weg zulke "feitjes" mededelen? Daar is een verslaggever voor. Ik vind dat soort historsiche dingetjes tussendoor altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:51 schreef Rumille het volgende:
Ook bij de aftrap van de 2e helft , over 'het wonder van Bern' met Hongarije - Duitsland in de jaren 50 dat dat 3-2 werd nadat Hongarije 2-0 voorstond. Houd je bek dan stomme triangeljosti, ik probeer een wedstrijd te kijken en dat moet je niet verpesten met je stomme kutcommentaar over dat Italië terug kan komen.
Dat staat helemaal niet vast, wordt pas later beslist.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:53 schreef The_Verve het volgende:
Waardeloos weer. Een schande dat Snoeks waarschijnlijk de finale ook nog krijgt...
Amenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef venomsnake het volgende:
Snoeks is niet perfect, dat is niemand.
Maar nogal 100x beter dan al die tele2 en sbs6 rotzooi!
Prima gedaan gister.
Ik zie niet in waarom nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:28 schreef Rumille het volgende:
En feitjes tussen de wedstrijd zijn niet erg, maar doe dat niet vlak voor de aftrap.
Hij vertelde ons ook dat we bij Edu niet moesten denken aan Cristiano Ronaldo en andere technische Brazilianenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:25 schreef msnk het volgende:
Held
Ik snap echt niet dat mensen zo op hem kunnen haten. Zo wist hij ons gisteren te vertellen dat Uchida uit Shizuoka komt, een gebied dat niet geraakt is door de tsunami. Dat wist ik dus niet, bedankt Frank
Frankie
Nou dat dus, hij heeft volgens mij gisteren van elke speler op het veld de complete bio opgelepeld, waaronder een keer of vijf dat Jurado dus vorig seizoen nog bij Atletico Madrid zat enzovoorts...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:36 schreef Geo3kant het volgende:
Het probleem is, ze wisten vak inhoudelijk weinig te vertellen en dan krijg je te horen dat ze bij de 3e steen rechts leefde bij hun tante omdat pappie een crackhead was en moeder dood is..
Al die info waar je geen zak aanhebt, ik hoef hun hele biografie niet te horen. Je mag ook best stil zijn als je niks zinnigs te vertellen hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |