Deze dieren zouden volgens diverse bronnen op het net genetisch gemanipuleerde schepsels zijn:
Kat:= DNA alien + DNA mens + DNA leeuw + DNA reptiel
Varken:=DNA wild zwijn + DNA mens
Ik kan mij voorstellen dat het als wilde speculatie wordt ontvangen, dus vooral van belang is te weten, waarom het niet zou kunnen .
Ik weet het niet, ik heb geen biologische- of DNA-opleiding.
Het zou e.a., gedrag en biologisch/medische eigenschappen van deze dieren kunnen verklaren.
Dat verklaart nog steeds niet, hoe de V.N. Amerika zal overnemen.
quote:tot 1900 was meer dan 30% van de beroepsbevolking agrarier.
Op woensdag 28 mei 2003 21:12 schreef skizmo het volgende:[..]
quote:Ik geloof wel dat het een vrij goede kans van slagen heeft om organen van varkens te transplanteren in mensen, maar ik denk dat genetische manipulatie nogal een beetje onzin is..
Op woensdag 28 mei 2003 20:53 schreef M.ALTA het volgende:
De kat en het varken, 2 dieren die dicht bij het huishouden staan.Deze dieren zouden volgens diverse bronnen op het net genetisch gemanipuleerde schepsels zijn:
Kat:= DNA alien + DNA mens + DNA leeuw + DNA reptiel
Varken:=DNA wild zwijn + DNA mens
Ik kan mij voorstellen dat het als wilde speculatie wordt ontvangen, dus vooral van belang is te weten, waarom het niet zou kunnen .
Ik weet het niet, ik heb geen biologische- of DNA-opleiding.
Het zou e.a., gedrag en biologisch/medische eigenschappen van deze dieren kunnen verklaren.
quote:Je hoeft alleen maar het complete immuumsysteem van een mens plat te leggen en in een plastic bubbel te leven, maar het is relatief makkelijk om een varkenslever bij een mens erin te planten.
Op woensdag 28 mei 2003 21:20 schreef Mariel het volgende:[..]
Ik geloof wel dat het een vrij goede kans van slagen heeft om organen van varkens te transplanteren in mensen,
quote:Het zou kunnen. Dat is alles wat je wilde weten heh?
quote:En stel nou eens dat het niet hypothetisch is.
Op woensdag 28 mei 2003 20:55 schreef tvlxd het volgende:
Jaja, dat kan allemaal wel zo zijn, maaaaar....Dat verklaart nog steeds niet, hoe de V.N. Amerika zal overnemen.
quote:Waarom zou het WEL kunnen is eerder de vraag.
Op woensdag 28 mei 2003 20:53 schreef M.ALTA het volgende:Ik kan mij voorstellen dat het als wilde speculatie wordt ontvangen, dus vooral van belang is te weten, waarom het niet zou kunnen .
Waarom het niet zou kunnen : In de oudheid was er geen technologie om genen te manipuleren, laat staan mensen met de kennis om hiermee om te gaan. Daarnaast zijn varkens en katten door selectie en opvoeding gedomesticeerd. Dat doe je niet in 2 dagen, dat doe je in eeuwen/milennia
quote:nu het topic waarschijnlijk toch geen levensvatbaarheid heeft : er komt een Futurama game aan. Volgens de PU is er trouwens nog nooit Futurama uitgezonden in de benelux
Op woensdag 28 mei 2003 21:28 schreef speknek het volgende:[..]
En stel nou eens dat het niet hypothetisch is.
quote:er zullen overeenkomsten zijn van het DNA van het varken envan de mens maar idd een soort fusie product lijkt me raar.
Op woensdag 28 mei 2003 21:28 schreef mvt het volgende:[..]
Waarom zou het WEL kunnen is eerder de vraag.
Eenzelfde gedachte kronkel zou zijn : "Vertel maar eens waarom het niet mogelijk zou zijn om binnen 1 uur zonder enige voorkennis van 1 euro 1 miljard euro te maken, gebruikmakend met de apparatuur die te vinden is een een standaard bloemenkiosk in Verweggistan."Waarom het niet zou kunnen : In de oudheid was er geen technologie om genen te manipuleren, laat staan mensen met de kennis om hiermee om te gaan. Daarnaast zijn varkens en katten door selectie en opvoeding gedomesticeerd. Dat doe je niet in 2 dagen, dat doe je in eeuwen/milennia
Het feit dat de mens zo dicht bij het varken en de hond (kat vind ik een minder voorbeeld) leeft heeft volgensmij te maken met het feit dat wij deze beesten gebruikten om onze afval producten op te eten en hun uitwerpselen weer als bemesting. En een varkentje op zijn tijd zo is de mens aan het varken of hond gehecht en de hond / varken aan ons, wij waren hun voornaamste voedsel bron.
Maar aliën DNA Kweet niet eens hoe dat eruit zou moeten zien wat dat betreft verschillen de hond en varken niet eens zo veel van andere gewervelde dieren
wie weet zijn wij allen alien, en dan nog boeien
quote:Ja maar dan kan het nog wel! Voor hetzelfde geldt deden ze het puur toevallig door tegen een reptiel en een mens aan te schoppen, waarna de DNA structuren zich miraculeus samenvoegden en floep! de baarmoeder van een giraf invlogen, alwaar een door een rare mutatie lege eicel ermee opgevult werd en uitgebroedt op een met veren belegd tijgerhol.
Op woensdag 28 mei 2003 21:28 schreef mvt het volgende:
Waarom het niet zou kunnen : In de oudheid was er geen technologie om genen te manipuleren, laat staan mensen met de kennis om hiermee om te gaan. Daarnaast zijn varkens en katten door selectie en opvoeding gedomesticeerd. Dat doe je niet in 2 dagen, dat doe je in eeuwen/milennia
Of misschien is het feit dat het genoom van een varken nog niet volledig gemapt is wel een internationale samenzwering van kwaadaardige wetenschappers en buitenaardse slijmdieren die al drie miljoen jaar de wereld in hun macht proberen te krijgen.
en nu een schop naar onzin.
quote:jeps
Op woensdag 28 mei 2003 21:35 schreef speknek het volgende:[..]
Ja maar dan kan het nog wel! Voor hetzelfde geldt deden ze het puur toevallig door tegen een reptiel en een mens aan te schoppen, waarna de DNA structuren zich miraculeus samenvoegden en floep! de baarmoeder van een giraf invlogen, alwaar een door een rare mutatie lege eicel ermee opgevult werd en uitgebroedt op een met veren belegd tijgerhol.
Of misschien is het feit dat het genoom van een varken nog niet volledig gemapt is wel een internationale samenzwering van kwaadaardige wetenschappers en buitenaardse slijmdieren die al drie miljoen jaar de wereld in hun macht proberen te krijgen.
en nu een schop naar onzin.
quote:97-98% v.h. DNA-molecuul van alle levende wezens zou hetzelfde zijn.
Op woensdag 28 mei 2003 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
er zullen overeenkomsten zijn van het DNA van het varken envan de mens maar idd een soort fusie product lijkt me raar.
Het feit dat de mens zo dicht bij het varken en de hond (kat vind ik een minder voorbeeld) leeft heeft volgensmij te maken met het feit dat wij deze beesten gebruikten om onze afval producten op te eten en hun uitwerpselen weer als bemesting. En een varkentje op zijn tijd
zo is de mens aan het varken of hond gehecht en de hond / varken aan ons, wij waren hun voornaamste voedsel bron.
Maar aliën DNA
Kweet niet eens hoe dat eruit zou moeten zien wat dat betreft verschillen de hond en varken niet eens zo veel van andere gewervelde dieren
wie weet zijn wij allen alien, en dan nog boeien
DNA bevat info over vorm, structuur, kleur e.a. van een lichaamsdeel.
DNA lijkt een holografisch systeem te volgen.
Varkens:
Zou dit misschien de reden zijn dat Joden/Moslims geen varkensvlees mogen eten, omdat het een verkapt kanibalisme zou zijn ?
Katten:
Ogen: reptilian (Geel/groen) net als een slang soms, soms helder blauw. Waarom gaan katten s'nachts naar buiten ?
w.b.t. Aliens: 's nachts richten de katten zich blijkbaar op de ster Sirius.
In het oude Egypte was de kat heilig.
En kijk: De Pyramides van Gizeh richten zich op Sirius.
quote:Schopje TRU !
Kat:= DNA alien + DNA mens + DNA leeuw + DNA reptielVarken:=DNA wild zwijn + DNA mens
Katten en varkens wandelen al vrij lang op deze aardbol rond, de mensheid was toendertijd nog niet zo bedreven in het genetisch manipuleren (nu overigens nog steeds niet voor deze magische combi's).
>TRU a.u.b.
quote:zoals je aangeeft heb je geen biologische of DNA opleiding.
Op woensdag 28 mei 2003 22:07 schreef M.ALTA het volgende:[..]
97-98% v.h. DNA-molecuul van alle levende wezens zou hetzelfde zijn.
quote:?! dubbel helix bedoel je?
Op woensdag 28 mei 2003 22:07 schreef M.ALTA het volgende:
Dat varkens in de tijd van Atlantis of de Annunaki-periode genetisch gemanipuleerd zijn uit DNA van mensen en wilde zwijnen heb ik vaker gelezen, dit zou de oorsprong zijn dat het in sommige religies verboden is om varkensvlees te eten dáár dat op half-kannibalisme néérkomt...
Wat katten betreft lijkt het me niet dat er menselijk DNA aan te pas is gekomen, wél het DNA van leeuw/panter-achtigen én bepaalde reptielen..
groetjes!
quote:Ik snap hem, DNA -> Holografisch
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef speknek het volgende:[..]
?! dubbel helix bedoel je?
quote:Hoe lang ?
Op woensdag 28 mei 2003 22:12 schreef Heron_Ymus het volgende:[..]
Katten en varkens wandelen al vrij lang op deze aardbol rond,
Zijn er fossielen van ? ouder dan 12.000 jaar ? Waar ?
quote:Wie zegt dat de mens het gemanipuleerd heeft ?
de mensheid was toendertijd nog niet zo bedreven in het genetisch manipuleren (nu overigens nog steeds niet voor deze magische combi's).
Het kan toch een kruising zijn ?
S.v.p. argumenten. Dit is een Gentech-DNA-topic.
Geef dus s.v.p. Bio-genetische argumenten, of als je dat niet kan, blijf dan uit dit topic.
Geen UFO-gezeik s.v.p.
Als aliens je niet bevalt, vul dan in: resterende te verklaren DNA- variabele.
quote:yep behalve dat verticale evolutie nog steeds niet bewezen is alleen homologie maar Maar laten we deze discussie maar niet weer aanzwengelen
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef mvt het volgende:[..]
zoals je aangeeft heb je geen biologische of DNA opleiding.
Als je je verdiept in de evolutietheorie en natuurlijk die van de oersoep en dat voor waar aanneemt verklaart dat enorm veel van de hudige overeenkomsten van DNA over de diersoorten en planten.
Maar dan vraag ik me nog steeds af wat er dan zo alien is aan varkens want je zei kruising tussen mens en alien
quote:door evolutie gemuteerd DNA ook goed ( dan heb je gelijk de verklaring voor je varken
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef M.ALTA het volgende:resterende te verklaren DNA- variabele.
quote:Nee.
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef speknek het volgende:[..]
?! dubbel helix bedoel je?
1e: Wel: microscosmos als spiegeling van de macrocosmos.
In dit geval DNA en menslichaam.
2e: Informatie-technisch: Het DNA heeft bewustzijn dat zich strekt door het gehele heelal.
quote:Kruisingen die de soortbarriëre overschrijden zijn vrijwel uitgesloten.
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef M.ALTA het volgende:
Het kan toch een kruising zijn ?
quote:Nee, de kat w.b.t. alien-DNA
Op woensdag 28 mei 2003 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
door evolutie gemuteerd DNA ook goed ( dan heb je gelijk de verklaring voor je varken
)
quote:Je poept echt maar wat uit heh?
Op woensdag 28 mei 2003 22:23 schreef M.ALTA het volgende:
Nee.1e: Wel: microscosmos als spiegeling van de macrocosmos.
2e: Informatie-technisch: Het DNA heeft bewustzijn dat zich strekt door het gehele heelal.
quote:En hoe lijkt de mens op DNA ??? zijn wij een aanschakeling van nucleotiden
Op woensdag 28 mei 2003 22:23 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Nee.
1e: Wel: microscosmos als spiegeling van de macrocosmos.
quote:bewustzijn van DNA leg eens uit ???
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 28-05-2003 22:26]
quote:Lijkt er verdacht veel op
Op woensdag 28 mei 2003 22:24 schreef speknek het volgende:[..]
Je poept echt maar wat uit heh?
quote:OK : Kruising over de soorten is niet mogelijk. De door jou aangegeven soorten zijn in de natuur NIET met elkaar te kruisen. Zelfs paarden en ezels (genetisch enorm aan elkaar verwant) leveren hooguit onvruchtbare kinderen op.
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef M.ALTA het volgende:
Geen UFO-gezeik s.v.p.Als aliens je niet bevalt, vul dan in: resterende te verklaren DNA- variabele.
De enige manier om de soorten te kruisen is in een lab. Ten tijde van de Gen-tech die jij bedoelt wisten ze niet eens dat er submicroscopische deeltjes bestonden, laat staan steriële labs.
De technologie om de soorten te kruisen bestond niet, dus indien jij geen aliens erbij betrekt is het niet mogelijk.
quote:DNA is niet een groot molecuul, DNA bestaat uit uit een complexe structuur, dubbele helix opgebouwd uit suikers en nucleinezuur en daartussen in nog kleine eiwitten. Het zijn dus een hele hoop moleculen
Op woensdag 28 mei 2003 22:07 schreef M.ALTA het volgende:
97-98% v.h. DNA-molecuul van alle levende wezens zou hetzelfde zijn.
quote:DNA codeert gewoon voor aminozuren, die vormen eiwitten. Daarnaast zitten er 'remmen' en 'stimulators' op. Daarnaast nog wat lege ruimte voor het aanhechten van enzymen en nog meer lege ruimte die nog geen goede functiebeschrijving heeft.
DNA bevat info over vorm, structuur, kleur e.a. van een lichaamsdeel.
Holografie heeft geen ruk met DNA uit te staan.
quote:Een koe heeft lichtvlies in zijn ogen, stamt die dan af van de zaklamp?
Katten:
Ogen: reptilian (Geel/groen) net als een slang soms, soms helder blauw. Waarom gaan katten s'nachts naar buiten ?
quote:Door zelf met moeilijke termen te gooien, wil nog niet zeggen dat jij er wel verstand van hebt. Ik wil alleen even laten zien dat die een TRU-topic is en niet WFT.
Geef dus s.v.p. Bio-genetische argumenten, of als je dat niet kan, blijf dan uit dit topic.
quote:Ik vraag me nog steeds af welk stuk (stukken) DNA jij dan zo vreemd vind
Op woensdag 28 mei 2003 22:24 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Nee, de kat w.b.t. alien-DNA
quote:idd anders hadden we wel grottekeningen gevonden van aliens die celfusies uitvoerden
Op woensdag 28 mei 2003 22:26 schreef mvt het volgende:[..]
OK : Kruising over de soorten is niet mogelijk. De door jou aangegeven soorten zijn in de natuur NIET met elkaar te kruisen. Zelfs paarden en ezels (genetisch enorm aan elkaar verwant) leveren hooguit onvruchtbare kinderen op.
De enige manier om de soorten te kruisen is in een lab. Ten tijde van de Gen-tech die jij bedoelt wisten ze niet eens dat er submicroscopische deeltjes bestonden, laat staan steriële labs.
De technologie om de soorten te kruisen bestond niet, dus indien jij geen aliens erbij betrekt is het niet mogelijk.
quote:Varkens en Atlantis weet ik niet, ik denk nog veel vroeger; zeg 2000 jaar voor Chr.
Op woensdag 28 mei 2003 22:18 schreef MasterPeace het volgende:
Nou M.ALTA,Dat varkens in de tijd van Atlantis of de Annunaki-periode genetisch gemanipuleerd zijn uit DNA van mensen en wilde zwijnen heb ik vaker gelezen, dit zou de oorsprong zijn dat het in sommige religies verboden is om varkensvlees te eten dáár dat op half-kannibalisme néérkomt...
Atlantis en de Kat zou kunnen via de link met het oude Egypte.
quote:Ieder mens heeft een reptielen-brein in de binnenste cortex; daarmee is het reptiel-DNA al verklaard voor de mens, en zou er minder behoeven te worden verklaard w.b.t. de kat.
Wat katten betreft lijkt het me niet dat er menselijk DNA aan te pas is gekomen, wél het DNA van leeuw/panter-achtigen én bepaalde reptielen..
Als het varken een kruising is uit o.a. mens-DNA dan zou het wellicht ook een reptielenbrein-deel kunnen hebben, maar dat zegt niet veel denk ik, want wilde zwijnen hebben ook een reptielenbrein.
quote:En als ze zo ver waren hadden ze de mensen ook een wat groter verstand kunnen geven, zodat er niet zoveel TRU-posters waren.
Op woensdag 28 mei 2003 22:29 schreef Bosbeetle het volgende:
idd anders hadden we wel grottekeningen gevonden van aliens die celfusies uitvoerden
Een feit is dat er nogal wat wonderlijke wezens op deze aardkloot rond lopen en dan zijn het varken ende kat echt niet het bijzonders ik bedoel neem eens vogelbekdieren, spinachtigen die kokend water kunnen spuggen, krabben die licht kunnen geven ( green fluorescent protein ), enz enz.
en de mogelijkheid dat dit fusieproducten zijn van alien is natuurlijk mogelijk maar of het waarschijnlijk is. Dan kom je echter terecht in het TRU forum waar men meer verstand heeft van dit soort speculaties
quote:Nee, als jij iets niet begrijpt wil dat nog niet zeggen dat het poep is.
Op woensdag 28 mei 2003 22:24 schreef speknek het volgende:[..]
Je poept echt maar wat uit heh?
Film van Ome Willem:
Joepie de Poeppie is hier dus niet van toepassing.
quote:ik begreep het niet, leg het eens uit (dat vroeg ik ookal in een eerdere post )
Op woensdag 28 mei 2003 22:33 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Nee, als jij iets niet begrijpt wil dat nog niet zeggen dat het poep is.
quote:Nu niet projecteren op ons heh
Op woensdag 28 mei 2003 22:30 schreef M.ALTA het volgende:
Ieder mens heeft een reptielen-brein in de binnenste cortex
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:33 schreef rutja het volgende:
[afbeelding]......
Ik heb ook nog een koe met holografisch DNA:
quote:Kijk naar je eigen geboorte/conceptie bijv:
Op woensdag 28 mei 2003 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
bewustzijn van DNA leg eens uit ???
1 zaadcel + 1 eicel. (2 DNA moleculen)
Wanneer ontstond je bewustzijn ?
quote:Atlantis bestond al ver vóór 2000v.Chr. Hóór M.ALTA, maar goed, je hebt gelijk w.b. het feit dat het menselijk lichaam óók reptielen DNA in zich heeft...
Op woensdag 28 mei 2003 22:30 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Varkens en Atlantis weet ik niet, ik denk nog veel vroeger; zeg 2000 jaar voor Chr.
Atlantis en de Kat zou kunnen via de link met het oude Egypte.
[..]Ieder mens heeft een reptielen-brein in de binnenste cortex; daarmee is het reptiel-DNA al verklaard voor de mens, en zou er minder behoeven te worden verklaard w.b.t. de kat.
Als het varken een kruising is uit o.a. mens-DNA dan zou het wellicht ook een reptielenbrein-deel kunnen hebben, maar dat zegt niet veel denk ik, want wilde zwijnen hebben ook een reptielenbrein.
En wanneer ontstond bewustzijn volgens jou
[Dit bericht is gewijzigd door MasterPeace op 28-05-2003 22:39]
quote:ok, dan zitten we dus al op het lab te oordelen..
Op woensdag 28 mei 2003 22:26 schreef mvt het volgende:[..]
OK : Kruising over de soorten is niet mogelijk. De door jou aangegeven soorten zijn in de natuur NIET met elkaar te kruisen. Zelfs paarden en ezels (genetisch enorm aan elkaar verwant) leveren hooguit onvruchtbare kinderen op.
quote:Die gelijkheid van DNA (wat beweerd wordt), zit 'm in de grote overeenkomsten in eiwitstructuren... Dat er vervolgens compleet andere eiwitexpressie plaats kan vinden daar hebben de TRU-fans (MALTA, ja) nog nooit van gehoord.
Op woensdag 28 mei 2003 22:36 schreef mvt het volgende:
Opvallend trouwens dat je soorten neemt waarvan het aantal chromosomen niet gelijk is en nog durft te beweren dat 97-98% van het DNA van al de levende wezens gelijk is.
http://www.kean.edu/~breid/chrom2.htm
Ik heb trouwens ook nog een kruizing tussen een geit en een mens gevonden:
quote:En iedere mens heeft een turks zadel (zoek maar op als je niet weet wat het is.
Op woensdag 28 mei 2003 22:30 schreef M.ALTA het volgende:
Ieder mens heeft een reptielen-brein in de binnenste cortex; daarmee is het reptiel-DNA al verklaard voor de mens, en zou er minder behoeven te worden verklaard w.b.t. de kat.
JONGENS!! WE STAMMEN AF VAN TURKSE PAARDRIJDERS
Dat reptielenbrein is een vormpje wat lijkt op een vormpje wat te vinden is in een soort wat evolutionair gezien veel lager op de ladder staat en niet de mentale capaciteiten heeft als een mens. Als de mens zijn hersenen echt af zouden stammen en de mens echt een downgrade van reptielen zou zijn dan daag ik mogen de eerste de beste salamander uit om de snarentheorie uit te leggen en zijn Star Trek ruimteschip tevoorschijn te halen.
quote:niet op fysiek niveau, wel op meta-fysiek niveau is de stelling..
Op woensdag 28 mei 2003 22:26 schreef Heron_Ymus het volgende:[..]
DNA is niet een groot molecuul, DNA bestaat uit uit een complexe structuur, dubbele helix opgebouwd uit suikers en nucleinezuur en daartussen in nog kleine eiwitten. Het zijn dus een hele hoop moleculen
[..]DNA codeert gewoon voor aminozuren, die vormen eiwitten. Daarnaast zitten er 'remmen' en 'stimulators' op. Daarnaast nog wat lege ruimte voor het aanhechten van enzymen en nog meer lege ruimte die nog geen goede functiebeschrijving heeft.
Holografie heeft geen ruk met DNA uit te staan.
[..]
quote:Als je een uitdaging zoekt: ik vind het geen moeilijke termen hoor.
Een koe heeft lichtvlies in zijn ogen, stamt die dan af van de zaklamp?
[..]Door zelf met moeilijke termen te gooien, wil nog niet zeggen dat jij er wel verstand van hebt. Ik wil alleen even laten zien dat die een TRU-topic is en niet WFT.
quote:Dan nog zit er een enorm verschil in de hoeveelheid DNA, het aantal chromosomenparen en de codonsequentie tussen de aangedragen soorten
Op woensdag 28 mei 2003 22:39 schreef Heron_Ymus het volgende:[..]
Die gelijkheid van DNA (wat beweerd wordt), zit 'm in de grote overeenkomsten in eiwitstructuren... Dat er vervolgens compleet andere eiwitexpressie plaats kan vinden daar hebben de TRU-fans (MALTA, ja) nog nooit van gehoord.
quote:de Scheit bestaat trouwens wel echt
Ik heb trouwens ook nog een kruizing tussen een geit en een mens gevonden:
quote:geen bewering. (zou)
Op woensdag 28 mei 2003 22:36 schreef mvt het volgende:
Opvallend trouwens dat je soorten neemt waarvan het aantal chromosomen niet gelijk is en nog durft te beweren dat 97-98% van het DNA van al de levende wezens gelijk is.
http://www.kean.edu/~breid/chrom2.htm
quote:Je snapt alleen geen drol van het onderwerp waar het bij hoort
Op woensdag 28 mei 2003 22:43 schreef M.ALTA het volgende:
Als je een uitdaging zoekt: ik vind het geen moeilijke termen hoor.
quote:Da's waar, maar dat is volgens mij met de mozaiek-methode gedaan, oftewel de cellen van twee soorten gemixt, maar de details zou ik na moeten zoeken.
Op woensdag 28 mei 2003 22:46 schreef mvt het volgende:
de Scheit bestaat trouwens wel echt
quote:Misverstnd: ik zeg niet welke stukken DNA, wel de DNA-soorten waar de kat uit zou zijn ontstaan.
Op woensdag 28 mei 2003 22:28 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Ik vraag me nog steeds af welk stuk (stukken) DNA jij dan zo vreemd vind
quote:Of gewoon eerst inlezen voordat je over een onderwerp begint zodat je niet met valse aannamens begint.
Op woensdag 28 mei 2003 22:47 schreef M.ALTA het volgende:[..]
geen bewering. (zou)
veronderstelling die jij dus gericht weet te plaatsen, ontkrachten.
Bedankt, zoiets heet discussieren.
quote:Ja, dat lag toch in mijn zinsconstructie
Op woensdag 28 mei 2003 22:36 schreef MasterPeace het volgende:[..]
Atlantis bestond al ver vóór 2000v.Chr. Hóór M.ALTA, maar goed, je hebt gelijk w.b. het feit dat het menselijk lichaam óók reptielen DNA in zich heeft...
En wanneer ontstond bewustzijn volgens jou
Bewustzijn in tijd ? moeilijk want tijd zou niet lineair zijn.
quote:het zou op zijn minst betekenen dat een deel van het katten DNA radicaal afwijkt van het DNA van andere soorten. Of aliens moeten toevallig ook een helixstructuur hebben, opgebouwd uit dezelfde 4 varianten nuclietinezuren.
Op woensdag 28 mei 2003 22:49 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Misverstnd: ik zeg niet welke stukken DNA, wel de DNA-soorten waar de kat uit zou zijn ontstaan.
Wel heel erg toevallig.
quote:Aha, een concreet zinnig antwoord.
Op woensdag 28 mei 2003 22:48 schreef Heron_Ymus het volgende:[..]
Da's waar, maar dat is volgens mij met de mozaiek-methode gedaan, oftewel de cellen van twee soorten gemixt, maar de details zou ik na moeten zoeken.
quote:Een aanname is een aanname. De kunst is aan te tonen of een bewering dat het waar of vals is. En dat zijn we dus hier aan het doen.
Op woensdag 28 mei 2003 22:50 schreef mvt het volgende:[..]
Of gewoon eerst inlezen voordat je over een onderwerp begint zodat je niet met valse aannamens begint.
quote:Niet als je weet dat je aanname niet correct is , dan is het uitlokking tot een discussie die op geen enkele grondslag is gebouwd
Op woensdag 28 mei 2003 22:56 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Een aanname is een aanname. De kunst is aan te tonen of een bewering dat het waar of vals is. En dat zijn we dus hier aan het doen.
quote:Je zinsconstructie ging zò; "Varkens en Atlantis weet ik niet, ik denk nog veel vroeger; zeg 2000 jaar voor Chr." dus ik begrijp je abstracte antwoord niet helemaal,
Op woensdag 28 mei 2003 22:52 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ja, dat lag toch in mijn zinsconstructie
Varken vanaf zeg: 2000-3000 v.Chr. Atlantis voor 10.000 v. chr.Bewustzijn in tijd ? moeilijk want tijd zou niet lineair zijn.
Wat betreft bewustzijn; Mijn reactie ging over de vraag die jij aan Bosbeetle stelde:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 28 mei 2003 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
bewustzijn van DNA leg eens uit ???
--------------------------------------------------------------------------------
Kijk naar je eigen geboorte/conceptie bijv:
1 zaadcel + 1 eicel. (2 DNA moleculen)
"Wanneer begon jouw bewustzijn"...
[Dit bericht is gewijzigd door MasterPeace op 28-05-2003 22:59]
quote:DNA-verklaring in Truth-topic: Katten en Magie ?
Op woensdag 28 mei 2003 22:53 schreef mvt het volgende:[..]
het zou op zijn minst betekenen dat een deel van het katten DNA radicaal afwijkt van het DNA van andere soorten.
quote:rest-variabele: idd.
Of aliens moeten toevallig ook een helixstructuur hebben, opgebouwd uit dezelfde 4 varianten nuclietinezuren.
quote:wel een puzzelstukje om te verklaren (als de topic-bewering juist zou zijn).
Wel heel erg toevallig.
quote:Ook dit is een aanname.
Op woensdag 28 mei 2003 22:57 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Niet als je weet dat je aanname niet correct is , dan is het uitlokking tot een discussie die op geen enkele grondslag is gebouwd
Hoe kom je er eigenlijk bij??
quote:Als ik hier ga verkondigen dat water brand en een discussie ga opstarten dat het mogelijk is om de zuidpoolkappen te laten smelten omdat daar genoeg water is dan is dat ook een foute aanname waardoor het hele topic onzin is.
Op woensdag 28 mei 2003 22:56 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Een aanname is een aanname. De kunst is aan te tonen of een bewering dat het waar of vals is. En dat zijn we dus hier aan het doen.
Aannames doe je omdat je het antwoord niet weet/kan weten.
Dit is een aanname die iedereen die een paar jaar Biologie gehad heeft op een school die niet heilig de bijbel aanhoud onderuit kan halen.
quote:Een Feit mijn beste ..een Feit
Op woensdag 28 mei 2003 23:01 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ook dit is een aanname.
quote:doordenkertje ?
Op woensdag 28 mei 2003 22:58 schreef MasterPeace het volgende:
"Wanneer begon jouw bewustzijn"...
Ik ben me nog beperkt bewust dat ik in een matrix leef.
Ik wil eruit, maar ik zie (Dit topic bijv.) hoe sterk de matrix is voor anderen.
Moet je zien wat een schrikreacties ik teweeg brengt met een aanname, ik heb nog nooit zovvel posts in 1 uur moeten beantwoorden in 1 topic.
quote:Kijkeens aan !
Op woensdag 28 mei 2003 23:01 schreef NorthernStar het volgende:
Enige bijzondere aan gedomesticeerde huiskatten is dat ze een stuk dommer zijn dan hun wilde neefjes en nichtjes. Maar qua DNA lijkt poekie van om de hoek en een leeuw uit Afrika zo erg op elkaar dat er nauwelijks verschil is. Sorry, no weird DNA there.
quote:
Hoe kom je er eigenlijk bij??
quote:whahahaah haal de matrix er bij ..moet je nu elk topic naar je conspiracy brengen ??? nok daar toch eens mee.
Op woensdag 28 mei 2003 23:05 schreef M.ALTA het volgende:[..]
doordenkertje ?
Ik wil eruit, maar ik zie (Dit topic bijv.) hoe sterk de matrix is voor anderen.Moet je zien wat een schrikreacties ik teweeg brengt met een aanname, ik heb nog nooit zovvel posts in 1 uur moeten beantwoorden in 1 topic.
quote:Oja, dat topic. ctrl-f : DNA. Niks gevonden. klik eens op het posticoontje in dat topic van de posting waar dit schijnbaar verklaard wordt.
Op woensdag 28 mei 2003 22:59 schreef M.ALTA het volgende:[..]
DNA-verklaring in Truth-topic: Katten en Magie ?
quote:en nu eens een antwoord wat ergens op slaat.
rest-variabele: idd.
Je laatste zin was voor mij heel belangrijk.
idd 4. aliens weet ik nog niet.
quote:Tot nu toe is het enige wat je van de bewering kan zeggen is dat er andere theoriën zijn die het ontstaan van katten en varkens verklaren waar geen Aliens voor nodig zijn (demosticatie). En er is geen DNA bewijs dat er buitenaards DNA in de katten zit (geef bijvoorbeeld maar eens een paar Alien chromosomen). Laat staan dat er bewijs zou zijn dat de bewering van de openingspost zonder buitenaards ingrijpen mogelijk zou kunnen zijn.
wel een puzzelstukje om te verklaren (als de topic-bewering juist zou zijn).
quote:Dan zou ik maar geen tijd aan besteden als je denkt dat het onzin is.
Op woensdag 28 mei 2003 23:02 schreef mvt het volgende:[..]
Als ik hier ga verkondigen dat water brand en een discussie ga opstarten dat het mogelijk is om de zuidpoolkappen te laten smelten omdat daar genoeg water is dan is dat ook een foute aanname waardoor het hele topic onzin is.
quote:idd. Nee maar ik ben gelukkig geen bioloog.
Aannames doe je omdat je het antwoord niet weet/kan weten.
Dit is een aanname die iedereen die een paar jaar Biologie gehad heeft op een school die niet heilig de bijbel aanhoud onderuit kan halen.
En ik geloof er ook geen snars van van die biologie-uitleg op de brugklas.
off-topic: water brandt inderdaad als je er calcium ingooit.
quote:Ja zo is er ook kruising tussen 2 planten soorten mogelijk (aardappel tomaat, tarwe rogge, maar wel verwante doorten ) , door celfusie ( bekijk ook eens mijn hybridoma topic in ONZ ) het is dus wel degelijk mogenlijk cellen te fuseren endaaruit nieuwe organismen te krijgen. Maar dit is niet eenvoudig bij planten is het "makkelijker" om dat daar polykaryote cellen kunnen bestaan. Maar bijvoorbeeld een fusie tussen een plasmacel en een t-cel is dus ook goed mogelijk. Maar of je uit een mens en wat ander DNA een varken kunt krijgen daarvoor is de soorten barriëre denk ik te groot
Op woensdag 28 mei 2003 22:54 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Aha, een concreet zinnig antwoord.
Zoek het dus.
en dat geneuzel wat jij net zei over dat mensen een reptielen brein hebben is natuurlijk onzin wij hebben een zoogdieren brein, dat het enig homologie met een reptielen brien heeft is toegeschreven aan evolutie
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 28-05-2003 23:13]
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 23:05 schreef M.ALTA het volgende:
Ik wil eruit, maar ik zie (Dit topic bijv.) hoe sterk de matrix is voor anderen.
quote:ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef mvt het volgende:[..]
Ik snap hem, DNA -> Holografisch
holografisch + oertijd = Cave -> SARA
quote:Als je wist hoe blij ik was met die ontkenningen
Op woensdag 28 mei 2003 23:07 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
whahahaah haal de matrix er bij ..moet je nu elk topic naar je conspiracy brengen ??? nok daar toch eens mee.
en welke schrikreacties ?? ik zie ze niet , ik zie zinnege leuke reactie op een aangenomen stelling die op lucht is gebaseerd !
Ik heb nog nooit zoveel posts gekregen om mijn (?) ongelijk te (kunnen) krijgen.
quote:Natrium
Op woensdag 28 mei 2003 23:10 schreef M.ALTA het volgende:[..]
volgens mij branden die op/in water calcium is kalk
goed voor je botten
Er is een leuk rapport van de BBC over echte kruizingen, dit gebeurt zoals bij muildieren, dus echte celfusie:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/813466.stm
Wordt ook wel geclaimd door kinderboerderijen. Net zoals muildieren onvruchtbaar. Dit is door een aantal wetenschappers ook in het lab geprobeerd na te bootsen, met erg laag succes, maar wel mogelijk.
Daarnaast vond ik nog verwijzingen naar experimenten waar ze de embryonale cellen gewoon door elkaar roeren. Doordat de signalen tussen de cellen onderling van geit en schaap op elkaar lijken groeit het gewoon uit tot een dier, maar helaas dus niet gefuseerde cellen, maar gewoon 'om en om', oftewel een mozaiekje.
quote:Je hebt blijkbaar een bepaalde snaar getriggerd bij mensen
Op woensdag 28 mei 2003 23:05 schreef M.ALTA het volgende:[..]
doordenkertje ?
Ik wil eruit, maar ik zie (Dit topic bijv.) hoe sterk de matrix is voor anderen.Moet je zien wat een schrikreacties ik teweeg brengt met een aanname, ik heb nog nooit zovvel posts in 1 uur moeten beantwoorden in 1 topic.
quote:Hmmmm.... volgende keer toch maar een veiligheidsbril opzetten als ik mijn kalktabletten-voor-stevige-botten in een glas water mik....
Op woensdag 28 mei 2003 23:10 schreef M.ALTA het volgende:[..]
quote:pss denk liever na voordat je iets blaat ..zelfs je off-topic posts kloppen niet
Op woensdag 28 mei 2003 23:13 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Als je wist hoe blij ik was met die ontkenningen
Ik heb nog nooit zoveel posts gekregen om mijn (?) ongelijk te (kunnen) krijgen.
quote:offtopic : ehhhhhhh water kan niet branden aangezien het volledig verbrandt waterstof is. Als je Calcium in water gooit is er een redoxreactie tussen het water en de Kalium. De Kalium wordt K+ en het water wordt omgezet in o.a. waterstof. De hitte die vrij komt steekt het waterstof in de fik waardoor er weer water ontstaat.
Op woensdag 28 mei 2003 23:10 schreef M.ALTA het volgende:
Tot zover een kort lesje scheikunde.
grr, door die domme opmerking maakte ik de fout dat ik Calcium tot de zeer onedele-metalen classificeerde
quote:Het ging o.a. om de waarneming van katten van de 4e dimensie.
Op woensdag 28 mei 2003 23:10 schreef mvt het volgende:[..]
Oja, dat topic. ctrl-f : DNA. Niks gevonden. klik eens op het posticoontje in dat topic van de posting waar dit schijnbaar verklaard wordt.
Ik weet niet in hoeverre ze het DNA van katten als gesequenced hebben, maar er is nog niets bijzonders daarin gevonden.
[..]
quote:Ja, nog niet nodig.
en nu eens een antwoord wat ergens op slaat.
Als katten opeens een stuk DNA hebben met een ander nucleotinezuur dan is er wat belangrijks aan de hand. Maar tot nu toe is dit niet gevonden.
[..]Tot nu toe is het enige wat je van de bewering kan zeggen is dat er andere theoriën zijn die het ontstaan van katten en varkens verklaren waar geen Aliens voor nodig zijn (demosticatie).
quote:de restvariabele, als die niet te verklaren zou zijn , dan pas de stap naar aliens, lijkt mij voorzichtig logisch, ja.
En er is geen DNA bewijs dat er buitenaards DNA in de katten zit (geef bijvoorbeeld maar eens een paar Alien chromosomen). Laat staan dat er bewijs zou zijn dat de bewering van de openingspost zonder buitenaards ingrijpen mogelijk zou kunnen zijn.
En de aannames kloppen niet.
Aanname: ik ben nog niet overtuigd van je stellingen, hoewel ze van een hoog kwalitiatief gehalte zijn.
quote:* Lord Dreamer kijkt ineens heel anders naar z'n glaasje sap met calcium
Op woensdag 28 mei 2003 23:15 schreef mvt het volgende:[..]
offtopic : ehhhhhhh water kan niet branden aangezien het volledig verbrandt waterstof is. Als je Calcium in water gooit is er een redoxreactie tussen het water en de calcium. De calcium wordt Ca2+ en het water wordt omgezet in o.a. waterstof. De hitte die vrij komt steekt het waterstof in de fik waardoor er weer water ontstaat.
Tot zover een kort lesje scheikunde.
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 28-05-2003 23:18]
quote:*kuch* zelfbevestigende psychose *kuch*
Op woensdag 28 mei 2003 23:13 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Als je wist hoe blij ik was met die ontkenningen
quote:Doe ik full-time; al 3 jaar.
Op woensdag 28 mei 2003 23:15 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
pss denk liever na voordat je iets blaat ..zelfs je off-topic posts kloppen niet
of verdiep je eerst in de gen technologie voordat je iets aanhaalt.
quote:Waar haal je eigenlijk die 4 aliens weg, hij heeft het over 4 nucleinezuren, niet 4 aliens. Of weet je nog niet helemaal wat nucleinezuren zijn?
Op woensdag 28 mei 2003 22:59 schreef M.ALTA het volgende:
rest-variabele: idd.
Je laatste zin was voor mij heel belangrijk.
idd 4. aliens weet ik nog niet.
quote:Waar kan ik die aliens mailen dat ze nog moeten blijven oefen want het experiment op jou is wat mislukt
Op woensdag 28 mei 2003 23:19 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Doe ik full-time; al 3 jaar.
ohw pak bij 3 WC's altijd de linker deur. dat is je exit.
quote:Kleine NAatje CAls MaG... etc. etc.
Op woensdag 28 mei 2003 23:15 schreef mvt het volgende:
grr, door die domme opmerking maakte ik de fout dat ik Calcium tot de zeer onedele-metalen classificeerde
quote:Goeie score dus.
Op woensdag 28 mei 2003 23:14 schreef MasterPeace het volgende:[..]
Je hebt blijkbaar een bepaalde snaar getriggerd bij mensen
off-topic:
Ja, ik raak iets wat buiten de matrix ligt.
En dan valt men uit evenwicht. grappig
quote:thks, ok
Op woensdag 28 mei 2003 23:14 schreef Heron_Ymus het volgende:
Voor de geintresseerden, over 'scheiten' , toch nog iets W...Er is een leuk rapport van de BBC over echte kruizingen, dit gebeurt zoals bij muildieren, dus echte celfusie:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/813466.stm
Wordt ook wel geclaimd door kinderboerderijen. Net zoals muildieren onvruchtbaar. Dit is door een aantal wetenschappers ook in het lab geprobeerd na te bootsen, met erg laag succes, maar wel mogelijk.Daarnaast vond ik nog verwijzingen naar experimenten waar ze de embryonale cellen gewoon door elkaar roeren. Doordat de signalen tussen de cellen onderling van geit en schaap op elkaar lijken groeit het gewoon uit tot een dier, maar helaas dus niet gefuseerde cellen, maar gewoon 'om en om', oftewel een mozaiekje.
quote:hmm, nog steeds geen verklaring dat het DNA van katten iets heeft wat niet normaal is
Op woensdag 28 mei 2003 23:17 schreef M.ALTA het volgende:
Het ging o.a. om de waarneming van katten van de 4e dimensie.
quote:de restvariabelen die je vind bij katten (en niet bij andere diersoorten) noemen we het gevolg van evolutie, hoe klein het ook is in het geval van de huiskat tov de leeuw. Het is mutatie van genen (iets wat ongeveer 10.000x per dag gebeurd per cel in i
de restvariabele, als die niet te verklaren zou zijn , dan pas de stap naar aliens, lijkt mij voorzichtig logisch, ja.
quote:Let op de PUNT achter de 4.
Op woensdag 28 mei 2003 23:20 schreef Heron_Ymus het volgende:[..]
Waar haal je eigenlijk die 4 aliens weg, hij heeft het over 4 nucleinezuren, niet 4 aliens. Of weet je nog niet helemaal wat nucleinezuren zijn?
quote:Hoef je niet bang voor te zijn, voor dat sequencen worden bepaalde enzymen gebruikt die alleen de standaard set lezen...
Op woensdag 28 mei 2003 23:10 schreef mvt het volgende:
Als katten opeens een stuk DNA hebben met een ander nucleotinezuur dan is er wat belangrijks aan de hand. Maar tot nu toe is dit niet gevonden.
quote:sorry, is al geedit
Op woensdag 28 mei 2003 23:18 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
* Lord Dreamer kijkt ineens heel anders naar z'n glaasje sap met calcium
quote:thanks, welterusten. Ik ken de weg.
Op woensdag 28 mei 2003 23:21 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Waar kan ik die aliens mailen dat ze nog moeten blijven oefen want het experiment op jou is wat mislukt
maar ik ga slapen.. trusten..
ohw pak bij 3 WC's altijd de linker deur. dat is je exit.
ik ga nu pitten, jullie moeten het nu zonder mij doen.
quote:Trusten!
Op woensdag 28 mei 2003 23:24 schreef M.ALTA het volgende:[..]
thanks, welterusten. Ik ken de weg.
ik ga nu pitten, jullie moeten het nu zonder mij doen.
Ik ga even mijn kat vermoorden, Tha damn Reptilian!
Ik zie weer alleen maar wilde claims, en dit keer heb je er niet eens linkjes naar dubieuze sites op gezet! Anyway, topics als deze horen in TRU. "Diverse bronnen op het net" zijn niet genoeg om dit een wetenschappelijke status te geven.
En om het topic nog wat sjeu te geven worden termen als "4e demensie" en "reptilian" etc.etc. erdoor gegooid.
What's next? Gaan we ons afvragen of de paardebloemen van de krokodillen afstammen die eigenlijk misschien per ongeluk wel de kinderen van aliens zijn die genetisch gemanipuleerde aardappelen hebben gegeten? Want "diverse bronnen die niet nader genoemd worden" zeggen dat?
Nice try, maar ik daggut ut toch maar nie. .
Slotteke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |