abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10726783
AAAARGH!

Ik heb het helemaal gehad met mijn nieuwe {censuur} huisgenote.

* Als ze kookt, is het het goedkoopste van het goedkoopste. Als student zijnde heb je misschien niet veel te makken, maar EUR 7,30 uitgeven voor het avondeten (incl. toetje) voor 5 man is toch wel erg weinig

* Tijdens het koken gebruikt ze twee keer zoveel pannen/bestek/attributen dan nodig is.

* Afwassen gaat gepaard met een fontein water tot aan het plafond. "Tsja, wij hadden in ons vorige huis een vaatwasser...."

* Een cursus lichamelijke verzorging zou haar niet misstaan. Volgens mijn huisgenote (na 1 keer met haar gesport te hebben) heeft ze meer haar op der lichaam dan een oerang-oetang.

* Ze spreekt over haar vrienden alsof het bekende nederlanders zijn. D.w.z. wij moeten ze bij naam en toenaam kennen terwijl we ze nog nooit ontmoet hebben.

* Betalingen (internet - telefoon) zijn steevast te laat onder het mom van "vergeten". Als ze even het geld niet heeft, OK, maar zeg dat dan eerlijk. Daar kan ik nog mee leven, maar geen smoesjes da!n! Oh, overigens maakt ze steevast een verkeerd (lees te weinig) bedrag over...

* Het duurt eeuwig om een netwerkkaart aan te schaffen - 7 weken nu al! Dat betekent dus, dat ze voor mijn kamerdeur (daar staat de huisserver) moet MSN-en. Als je ernaar vraagt, dan is pappa daarmee bezig. BTW, bij een computerwinkel haal je ze voor 8 euro; maar nee: zij kan hem voor zeven krijgen. Alleen duurt dat een week of 7....

* MSN-en (voor mijn deur dus) gaat gepaard met tekst en uitleg.... Gesteund en gezucht als ze een berichtje ontvangt. "Remco? Wat doet die nou online...?", "Jezus, wat een antwoord!", "Wat zal ik daar nog eens op zeggen..."....................................................

* Ze moet vroeg op (stage en reizen met OV), maar vertikt het om vroeg te gaan slapen (iig niet voor 23:00u). En maar klagen dat ze het zwaar heeft en ontzettend moe is.....

................
Moet ik nog doorgaan? Heb nog wel een waslijst....
BTW, ze is 24!

Ik ben blij als ze opgetiefd is in september.

Oh, kun je nagaan dat ik haar alleen 's avonds na half zeven te zien krijg.

Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:39:56 #2
32698 TheAvenger
met een zachte G
pi_10726904
Hey, ff een vraag: studeer je nou, want in je profiel staat alleen een beroep en geen studierichting???
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:40:45 #3
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_10726919
Af en toe.... ben ik blij dat ik nog thuis zit... af en toe dan he
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_10726924
Dat krijg je als je met meer mensen in een kleine ruimte woont.. je bent echt niet de enige met dit soort 'problemen' hoor...
pi_10726929
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:39 schreef TheAvenger het volgende:
Hey, ff een vraag: studeer je nou, want in je profiel staat alleen een beroep en geen studierichting???
Ik ben afgestudeerd en aan het werk. Tis geen echt studentenhuis, maar een werk-huis (drie van de vijf man afgestudeerd...).
Volgende optredens:
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:42:23 #6
15122 JB77
Ondertitel
pi_10726958
Wat is dur msn dan?

Maar serieus: zuur zeg! Is ze ook vegetarier? Dat is ook altijd leuk met koken. Succes ermee en van de zomer lekker lang op vakantie gaan, dan is het zo september!

Signature
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:43:31 #7
32698 TheAvenger
met een zachte G
pi_10726985
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:41 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Ik ben afgestudeerd en aan het werk. Tis geen echt studentenhuis, maar een werk-huis (drie van de vijf man afgestudeerd...).

Want als iets pas echt IRRITANT is, dan zijn dat mensen die afgestudeerd zijn, werk gevonden hebben en dan nog in een (goedkoop) studentenhuis blijven zitten...

[Dit bericht is gewijzigd door TheAvenger op 28-05-2003 09:44]

pi_10726988
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:42 schreef JB77 het volgende:
Wat is dur msn dan?

Maar serieus: zuur zeg! Is ze ook vegetarier? Dat is ook altijd leuk met koken. Succes ermee en van de zomer lekker lang op vakantie gaan, dan is het zo september!

Ach ja, het zijn de kleine dingen waar ik me aan erger. Het zijn wel veel kleine dingen, maar goed......
Ze is geen vegetariër (die komen er bij ons niet in )
Volgende optredens:
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:46:38 #9
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_10727041
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:43 schreef TheAvenger het volgende:

[..]

Want als iets pas echt IRRITANT is, dan zijn dat mensen die afgestudeerd zijn, werk gevonden hebben en dan nog in een (goedkoop) studentenhuis blijven zitten...

nee t is in nederland makkelijk om te verhuizen,
als je net werk hebt verdien je nie in een keer zoveel dat je zomaar ergens een huis kan kopen (kweenie of je weet hoe duur die dingen zijn) laat staan dat t ergens uberhaupt mogelijk is om iets te huren
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_10727105
quote:
* Als ze kookt, is het het goedkoopste van het goedkoopste. Als student zijnde heb je misschien niet veel te makken, maar EUR 7,30 uitgeven voor het avondeten (incl. toetje) voor 5 man is toch wel erg weinig
Dat is haar keuze toch.
quote:
* Tijdens het koken gebruikt ze twee keer zoveel pannen/bestek/attributen dan nodig is.

Wederom geen probleem toch?
quote:
* Afwassen gaat gepaard met een fontein water tot aan het plafond. "Tsja, wij hadden in ons vorige huis een vaatwasser...."
quote:
* Een cursus lichamelijke verzorging zou haar niet misstaan. Volgens mijn huisgenote (na 1 keer met haar gesport te hebben) heeft ze meer haar op der lichaam dan een oerang-oetang.
Dus?
quote:
* Ze spreekt over haar vrienden alsof het bekende nederlanders zijn. D.w.z. wij moeten ze bij naam en toenaam kennen terwijl we ze nog nooit ontmoet hebben.
Niet iedereen heeft zo'n boeiend leven als jij..Dus erger je er ook niet aan
quote:
* Betalingen (internet - telefoon) zijn steevast te laat onder het mom van "vergeten". Als ze even het geld niet heeft, OK, maar zeg dat dan eerlijk. Daar kan ik nog mee leven, maar geen smoesjes da!n! Oh, overigens maakt ze steevast een verkeerd (lees te weinig) bedrag over...
Leuke truc verzinnen
quote:
* Het duurt eeuwig om een netwerkkaart aan te schaffen - 7 weken nu al! Dat betekent dus, dat ze voor mijn kamerdeur (daar staat de huisserver) moet MSN-en. Als je ernaar vraagt, dan is pappa daarmee bezig. BTW, bij een computerwinkel haal je ze voor 8 euro; maar nee: zij kan hem voor zeven krijgen. Alleen duurt dat een week of 7....
Zunig
quote:
* MSN-en (voor mijn deur dus) gaat gepaard met tekst en uitleg.... Gesteund en gezucht als ze een berichtje ontvangt. "Remco? Wat doet die nou online...?", "Jezus, wat een antwoord!", "Wat zal ik daar nog eens op zeggen..."....................................................
Op school ook
quote:
* Ze moet vroeg op (stage en reizen met OV), maar vertikt het om vroeg te gaan slapen (iig niet voor 23:00u). En maar klagen dat ze het zwaar heeft en ontzettend moe is.....
Niet jouw probleem is haar keuze
quote:
Moet ik nog doorgaan? Heb nog wel een waslijst....
Komt u maar
quote:
24
Boeie?
quote:
Oh, kun je nagaan dat ik haar alleen 's avonds na half zeven te zien krijg.
Mainstage :p
.
pi_10727180
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:49 schreef Poog het volgende:
-knip-
Ik hoop dat je antwoorden met een flinke korrel zout genomen kunne worden

Ontopic:
- Tijdens het eten: "Ik reserveer de douche voor vanavond!". De hele avond, M? Ik douche in een kwartiertje. "Niet de hele avond, maar ik ga wel douchen vanavond." Das fijn voor je, ik zal je niet in de weg staan. "Ja ik douche maar 1 of 2 keer in de week, want ik heb er geen tijd voor...."

Volgende optredens:
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:54:02 #12
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_10727196
quote:

[..]

Bull, is met de huidige huizenmarkt meer noodzakelijk dan eigen keuze..
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:56:49 #13
32698 TheAvenger
met een zachte G
pi_10727243
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:54 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Bull, is met de huidige huizenmarkt meer noodzakelijk dan eigen keuze..

Maar het lukt dus wel om een kamer te vinden?? Als er in Nederland toch ergens gebrek aan is, zijn het wel studentenkamers...dan moet er na je studie toch ook wel iets anders te vinden zijn, zodat die kamers weer beschikbaar worden voor die mensen waar ze voor bedoeld zijn.
pi_10727381
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:56 schreef TheAvenger het volgende:

Maar het lukt dus wel om een kamer te vinden?? Als er in Nederland toch ergens gebrek aan is, zijn het wel studentenkamers...dan moet er na je studie toch ook wel iets anders te vinden zijn, zodat die kamers weer beschikbaar worden voor die mensen waar ze voor bedoeld zitten.

Ehhh, ff ontopic AUB. Ik heb geen zin in een discussie over wel of niet op kamer blijven wonen als je afgestudeerd bent. ...

ONTOPIC:
M, kun je morgen het oud papier aan de straat zetten, omdat je eerder weg bent dan ik? (gezegd om te dollen, ik doe dat altijd omdat ik normaal als eerste weg ben). "Is goed hoor..."
's Morgens dus niet aan de straat gezet. Was ook wel te verwachten omdat het een hele grote en zware doos was en omdat zij nogal klein en tenger is. Ik zet dus die doos buiten en ga terug naar binnen. Hangt er een post-it op mijn jas waarop staat: "Het regent buiten, dus ik kan het papier er niet neerzetten."

Regen? Het zonnetje schijnt, geen water op de auto's te bespeuren en ze is 10 minuten eerder dan ik weggegaan! Of het nu regent of niet, het moet aan de straat, want ze bellen echt niet aan om het op te halen.
Zeg dan dat je doos niet kunt tillen.....

Volgende optredens:
  woensdag 28 mei 2003 @ 10:07:46 #15
32698 TheAvenger
met een zachte G
pi_10727481
Gimme more, ik kan er wel om lachen
  woensdag 28 mei 2003 @ 10:12:30 #16
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_10727575
Na deze indrukwekkende lijst van triviale problemen met een huisgenoot te hebben gelezen heb ik bij nader inzien ook probleemhuisgenoten gehad. Eigenlijk nooit bij stil gestaan.

Tegen de tijd dat ze je met een mes bedreigt op de gemeenschappelijke gang of oerkreettherapei doet om half drie in de nacht mag je terugkomen in klaagbaak.

Neem het allemaal met een glas wijn en praat er een keer met haar over. (zeker over die beharing, zal ze zeker positief oppakken)

If at first you fail, re-define your objective.
pi_10727602
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 10:07 schreef TheAvenger het volgende:
Gimme more, ik kan er wel om lachen
Jooooowwwwwwwwwww:

Mijn andere huisgenote zet haar fiets altijd in ons schuurtje. Dat schuurtje is een betonnen blok met twee deuren (1 naar de tuin en 1 naar de straat), die beide afsluitbaar zijn. Dus zij zet haar fiets daarbinnen nooit op slot.

Nou was M. het weekend daar gebleven en was in het schuurtje geweest. Heeft ze de fiets van mijn andere huisgenote afgesloten en op haar kamer gelegd. Dus op maandag kon mijn andere huisgenote niet naar school (althans niet met de fiets)! M. was vergeten de sleutel aan haar te geven en was al naar stage voordat mijn andere huisgenote opstond. 's Avonds is M. dan ook nog kwaad dat de fiets daar onafgesloten stond.
Op de opmerking dat ze beter van de spullen van een ander kan afblijven, reageerde ze als volgt: "Ik krijg geen waardering hier in huis. Terwijl ik zo veel voor jullie doe..." Ze is toen kwaad opgestaan en naar haar kamer gegaan...

Volgende optredens:
  woensdag 28 mei 2003 @ 10:15:59 #18
32698 TheAvenger
met een zachte G
pi_10727666
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 10:13 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Jooooowwwwwwwwwww:

Mijn andere huisgenote zet haar fiets altijd in ons schuurtje. Dat schuurtje is een betonnen blok met twee deuren (1 naar de tuin en 1 naar de straat), die beide afsluitbaar zijn. Dus zij zet haar fiets daarbinnen nooit op slot.

Nou was M. het weekend daar gebleven en was in het schuurtje geweest. Heeft ze de fiets van mijn andere huisgenote afgesloten en op haar kamer gelegd. Dus op maandag kon mijn andere huisgenote niet naar school (althans niet met de fiets)! M. was vergeten de sleutel aan haar te geven en was al naar stage voordat mijn andere huisgenote opstond. 's Avonds is M. dan ook nog kwaad dat de fiets daar onafgesloten stond.
Op de opmerking dat ze beter van de spullen van een ander kan afblijven, reageerde ze als volgt: "Ik krijg geen waardering hier in huis. Terwijl ik zo veel voor jullie doe..." Ze is toen kwaad opgestaan en naar haar kamer gegaan...

Hehe, ze heeft die avond zeker wel niet meer gemsn'ed bij jou voor de deur
  woensdag 28 mei 2003 @ 10:17:55 #19
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10727717
Wat een t**ingwijf!

Waarom pesten jullie d'r niet gewoon weg? En als ze in gebreke blijft met betalen, dan mag ze dus ook niet douchen enzo. Simpel zat.

Hamelen
  woensdag 28 mei 2003 @ 10:18:38 #20
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_10727736
Nou succes, ik ken het gevoel van huisgeoten die je het bloed onder de nagels vandaan halen :|
Mijn huisgenoot wil nog wel regelmatig (lees: minstens 2/3 keer per week) 'vergeten' dat er ook nog mensen zijn die wel een ritme hebben?!

Dan komt ze om half 5 snachts thuis, bij voorkeur op maandag of dinsdag ofzo, gooit ze de deur bikkelhard dicht en stampt ze 5 keer de trap op en neer enzo. Of ze gaat uitgebreid staan bellen op de gang of ruziemaken met dr vriend ofzo

En denk maar niet dat praten met dr helpt. Hebben we allemaal al verscheidene keren geprobeerd. Volgende keer maar slaan vrees ik

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_10727928
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 10:18 schreef Helaaz het volgende:
Mijn huisgenoot wil nog wel regelmatig (lees: minstens 2/3 keer per week) 'vergeten' dat er ook nog mensen zijn die wel een ritme hebben?!
Moet een ritme regelmatig (en overdag) zijn om een ritme te heten tegenwoordig?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_10728049
Nog eentje:

Een tijdje geleden.
M. had opgeschreven dat ze vrijdag zou koken. P. (een andere huisgenoot) en ik zouden mee-eten.

Ik thuis om half zes, P. thuis om zes uur en M. was al thuis. Rond zeven uur nog steeds geen eten. Opeens hoorden P. en ik "Prettig weekend!" vanuit de hal. Dus wij maar snel informeren hoe het zat met het eten: "Oh ja, dat wilde ik nog zeggen. Ik kook vanavond niet, want ik moet om half acht de trein halen...."
Toen maar weer een (veel te dure) pizza moeten bestellen.

Volgende optredens:
pi_10729725
Tis niet te geloven, ik krijg net een emailtje van haar (op mijn werk ):

"Rooligan,
zou je na je werk even bij de AH langs willen gaan om voor mij 400 gr. schnitzels, een pak aardappelpuree, een pak vanillevla en wat gemengde sla willen halen? Ik ben pas rond half zeven thuis en als ik dan nog boodschappen moet doen, dan eten we pas rond acht uur. Alvast bedankt.

Groetjes,
M.

P.S. Zet de kosten maar het in huishoudschrift. Wel het bonnetje bewaren.
"

Wat denkt ze wel? Ik ben haar boodschappenjongen niet! Ik moet ook na mijn werk naar de AH als ik moet koken. Bovendien weten we dat we later dan normaal eten als zij moet koken.
Oh, en ik kan dus opdraaien voor de kosten; want ze staat een dikke 50 euro negatief in het schrift en ze kan dat niet terugbetalen omdat ze geen geld heeft. Dacht het niet dus.

Vanavond dus maar eens even goed de vloer mee aanvegen.
Dit is niet meer normaal....

[Dit bericht is gewijzigd door Rooligan op 28-05-2003 11:56]

Volgende optredens:
pi_10731071
whehe ik blij dat ik nog thuis woon

maareh hou me op de hoogte. kheb hier de grootste lol :d

Always look on the bright side of life
pi_10731422
Mijn bron is nog niet uitgeput:

Zij blijft als enige in het weekend in het huis en meestal komen er dan mensen op bezoek. Ze produceert dus vuile vaat. Een tijdje geleden kwam ik op zondag-avond daar, stond daar de vaat afgewassen, maar niet afgedroogd.
Prima, zal ze straks wel opruimen, dacht ik. Komt ze beneden, terwijl ik mijn post aan het nakijken ben, zegt ze tegen mij: "Oh ben je al hier? Dan kun je mooi even afdrogen. Ik heb de afwas al gedaan!" Voor de goede orde: zij heeft alles gebruikt wat bij die vaat stond en het was niet van geringe omvang.
Dus ik haar maar duidelijk uitgelegd dat zij haar spullen moest afwassen & afdrogen.
Was ze niet zo blij mee....

Volgende optredens:
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:10:16 #26
50072 Zebigboss
Peace = Power
pi_10731509
ja dan moet je d'r naaien met een zak over d'r kop zoals in scary movie..

wat moet je anders met z'n huisgenoot..
Maar ik zou der wel ff meedelen dat ze een mispunt is.. is wel zo leuk om te doen..

:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:12:08 #27
50072 Zebigboss
Peace = Power
pi_10731557
verder wel heel grappig om te lezen maar sterkte ermee
:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
  woensdag 28 mei 2003 @ 14:33:28 #28
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_10733468
bah wat een mens, 2keer per week douchen, dat zegt al genoeg
pi_10733517
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 14:33 schreef Maar-T het volgende:
bah wat een mens, 2keer per week douchen, dat zegt al genoeg
In de eerste week dacht ze al, dat ze minder vaak de badkamer hoefde te poetsen dan de rest; omdat ze minder douchte....
Volgende optredens:
pi_10733881
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 14:35 schreef Rooligan het volgende:

[..]

In de eerste week dacht ze al, dat ze minder vaak de badkamer hoefde te poetsen dan de rest; omdat ze minder douchte....

he he he
In het kader van matige huisgenoten heb ik ook zat meegemaakt. Maar ik had al vrij snel door dat je je daar niet door gek moest laten maken.

Het is bijvoorbeeld altijd vreemd dat mensen die niet schoonmaken en opruimen altijd het meeste lopen te zeiken dat het smerig is. Ik deed vroeger wel altijd netjes mijn taken, maar als iemand anders verslonste dan had ik toch een langere adem qua niet opruimen.

pi_10737270
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 11:49 schreef Rooligan het volgende:
Tis niet te geloven, ik krijg net een emailtje van haar (op mijn werk ):

"Rooligan,
zou je na je werk even bij de AH langs willen gaan om voor mij 400 gr. schnitzels, een pak aardappelpuree, een pak vanillevla en wat gemengde sla willen halen? Ik ben pas rond half zeven thuis en als ik dan nog boodschappen moet doen, dan eten we pas rond acht uur. Alvast bedankt.

Groetjes,
M.

P.S. Zet de kosten maar het in huishoudschrift. Wel het bonnetje bewaren.
"

Wat denkt ze wel? Ik ben haar boodschappenjongen niet! Ik moet ook na mijn werk naar de AH als ik moet koken. Bovendien weten we dat we later dan normaal eten als zij moet koken.
Oh, en ik kan dus opdraaien voor de kosten; want ze staat een dikke 50 euro negatief in het schrift en ze kan dat niet terugbetalen omdat ze geen geld heeft. Dacht het niet dus.

Vanavond dus maar eens even goed de vloer mee aanvegen.
Dit is niet meer normaal....

Goh ik begin toch wel benieuwd te worden hoe het afloopt
Hou ons op de hoogte

btw: gewoon haar negeren

woensdag 28 mei 2003 @ 17:18:44 #32
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_10737493
Rooligan: mijn dank is groot! Ik dacht dat ik irritante huisgenoten had, maar vergeleken met die huisgenoot van jou valt echt alles in het niet! Als ik jullie was zou ik haar wegpesten, zo snel mogelijk.
pi_10739417
In de tijd dat ik nog op kamers woonde heb ik ook zo'n huisgenote gehad.

Die ging 2 weken op vakantie en liet gewoon het aanrecht volstaan met vuile afwas

En dan na 2 weken ook nog pissed zijn dat ik alles in de container gedonderd had

pi_10740331
mijn huisgenoot valt onder dezelfde catergorie als de jouwe, voorbeelden:

het is bij ons in huis heeeel erg gehorig en een kamerolifant is niets vergeleken met haar,
dus met deuren gooien op de vreemdste tijdstippen, stampen op de trap enz..

's ochtends om 5.30 uur gaat bij haar de wekker, ik wist dat ze niet thuis was,
(want een kamerolifant blijft niet onopgemerkt) dus na 10 minuten naar dat ding liggen luisteren m'n bed uitgekropen en de stroom er af gegooid, RUST!
's avonds haar verteld van d'r wekker, oww sorry was het antwoord.
volgende ochtend weer de wekker om 5.30 uur en mevrouw was weer niet thuis,
weer de stroom eraf, haar 's middags laten weten dat ik half 6 geen leuk tijdstip vind.
Drie keer raden wat ik die avond om 23.00 hoor.....
haar wekker nou, ik heb die stoppenkast nooit zovaak van dichtbij gezien

verder kan ze erg slecht tegen alleen zijn,
met gevolg dat ze elke avond bij mij op de bank zat en mij voor elke muggenscheet belde.
ons huis staat in geen lekkere buurt om als meisje 's avonds alleen te lopen, dus zij belt mij,
"ik neem zo de bus en ben om 23.00 uur thuis, als ik om 23.15 nog niet thuis ben moet je de politie maar bellen". om 23.45 was ze nog niet thuis, dus ik toch bezorgd,
bel ik d'r op "owww, de tijd helemaal vergeten, ik zit nog bij m'n vriendin"

en zo kan ik nog wel ff doorgaan...

woensdag 28 mei 2003 @ 20:42:32 #35
21520 lucrator
tweevijftig
pi_10741651
Het doet me werkelijk deugd om te horen dat ik niet de enige ben. Ook in ons huis loopt zo'n figuur rond. Laten we hem D. noemen. D heeft een gezellige dikke drugsvriend, die wij ook wel liefkozend de "bierneger" noemen, omdat hij de kratten bier draagt.

Deze Bierneger zit minstens 3 dagen per week met D. te blowen, te GHB-en en allerhande andere drugs te consumeren. Tot diep in de nacht. D ruimt nooit wat op, maar maakt wel een teringzooi, D maakt nooit de WC schoon, D wast nooit de handdoeken, D doet nooit de afwas, D stofzuigt nooit, D doet helemaal niks. Behalve tot 4 uur in de nacht liggen spacen in zijn bed met de bierneger in DATZELFDE bed naast hem.

Vervolgens valt D in slaap, tot 17:00u de volgende dag, waarna D een douche pakt, zijn handdoek erin laat hangen, het licht aanlaat, en de douche laat druppelen. Dan gaat D even "ergens heen" waarna hij weer ligt te spacen tot 4 uur 's nachts.

D doet officieel een studie, en zijn ouders denken dat hij werkt. Als het vakantie is, is hij helemaal in zijn nopjes om voor ons onverklaarbare redenen, meneer D gaat namelijk NOOIT naar zijn colleges. Dat is verder zijn goed recht, maar je zou toch denken dat als je de HELE DAG thuis bent, je ook wel eens een keer wat kan opruimen of regelen. Neen, D is enkel voor zichzelf bezig en beschouwt dat als logisch.

Na vele gesprekken is de enige remedie gebleken "negeren". Maarja, je kunt de tyfuszooi wel laten liggen, maar de enige die daar geen last van heeft is D. Uiteindelijk ben je dus altijd de pineut. Ik laat het mij maar welgevallen.

heerlijk trouwens, even een stukje tikken

Het gaatje is niet te klein, mijn rijksdaalder is te groot
pi_10765947
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:42 schreef lucrator het volgende:
Na vele gesprekken is de enige remedie gebleken "negeren".
Bier - negeren?
pi_10766095
Zeg er eens wat van...

Helpt vast wel...

Volg anders assertiviteits-cursus bij de LOI.

vrijdag 30 mei 2003 @ 01:36:43 #38
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_10766161
Whahaha
Eigenlijk wel kicke zo..
Zou een goeie voor mij zijn...dat kon 2 richtingen in..of aanpassen of opbokken.
Mensen moeten van elkaar op aan kunnen, maar dat behoort altijd 2 richtingen in te gaan.
(ben ik blij dat ik niet op kamers zit!)
Hoewel.. een vriend van me zit dat wel (en HEEL goedkoop), en daar is het ook altijd wel lache.. dus het KAN wel goedgaan hoor
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_10766201
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:34 schreef Rooligan het volgende:
...
Verliefd?
pi_10766273
SJONGEJONGEJONGEJONGEJONGE als dit je ergste irritaties zijn die je aan een huisgenoot kunt hebben, dan heb je helemaal niets te klagen mijns inziens.
pi_10766336
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 01:49 schreef thabit het volgende:
SJONGEJONGEJONGEJONGEJONGE als dit je ergste irritaties zijn die je aan een huisgenoot kunt hebben, dan heb je helemaal niets te klagen mijns inziens.
Waarom niet?
klagen is lekker en dat de huisgenoten van een ander misschien erger zijn (want er is ALTIJD ergens iets erger) wil niet meteen zeggen dat je je niet mag beklagen over je eigen huisgenoten toch?

[ontopic]
Zit er niet in, ik heb geen huisgenoten meer dus kan alleen aankomen met anekdotes over "vroeger"...
maar ga vooral door! Geeft een heerlijk stukje vermaak!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_10766379
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 01:56 schreef Nyame het volgende:

[..]

Waarom niet?

Omdat dit hele kleine dingetjes zijn die je in zo'n beetje elk studentenhuis wel tegenkomt. Als je met meerdere mensen in 1 huis wilt wonen, zul je hier toch wel tegen moeten kunnen.

Ik heb een huisgenoot die minstens honderd keer zo erg is als boven beschreven personage en aan hem erger ik me ook niet.

pi_10766443
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 02:02 schreef thabit het volgende:

[..]

Omdat dit hele kleine dingetjes zijn die je in zo'n beetje elk studentenhuis wel tegenkomt.

dan is het toch lekker om over te klagen?
'k had dat zelf ook gedaan destijds hoor!!
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  vrijdag 30 mei 2003 @ 02:16:08 #44
21520 lucrator
tweevijftig
pi_10766458
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 02:02 schreef thabit het volgende:

[..]

Omdat dit hele kleine dingetjes zijn die je in zo'n beetje elk studentenhuis wel tegenkomt. Als je met meerdere mensen in 1 huis wilt wonen, zul je hier toch wel tegen moeten kunnen.

Ik heb een huisgenoot die minstens honderd keer zo erg is als boven beschreven personage en aan hem erger ik me ook niet.

Ten eerste kan ik mij niet voorstellen dat er in elk studentenhuis een "D" rondloopt. Ten tweede vind ik dat het mijn goed recht is mij te ergeren aan een persoon die overal een teringzooi van maakt die anderen voor hem op moeten ruimen. Als je je eigen troep niet kan opruimen en geen rekening kan houden met andere mensen, is het op eigen benen staan duidelijk niet aan je besteed. Of je moet in je eentje op een klein kamertje gaan wonen en daar wegrotten zonder dat iemand er last van heeft.

Als hij zijn teringzooi op zijn eigen kamer maakt, heb ik er geen bezwaar tegen. Zodra ik er echter last van heb, heb ik recht van spreken. Als jij er anders over denkt, moet je dat zelf weten, maar ik denk dat we dan een meningsverschil hebben.

pi_10766477
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 02:13 schreef Nyame het volgende:

[..]

dan is het toch lekker om over te klagen?
'k had dat zelf ook gedaan destijds hoor!!

't Is wel geweldig om dit topic door te lezen, dat geef ik volledig toe. Maar toch zou ik zelf alleen maar kunnen lachen om dit soort huisgenoten ipv me eraan te ergeren .
pi_10766493
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 02:16 schreef lucrator het volgende:

[..]

Ten eerste kan ik mij niet voorstellen dat er in elk studentenhuis een "D" rondloopt. Ten tweede vind ik dat het mijn goed recht is mij te ergeren aan een persoon die overal een teringzooi van maakt die anderen voor hem op moeten ruimen. Als je je eigen troep niet kan opruimen en geen rekening kan houden met andere mensen, is het op eigen benen staan duidelijk niet aan je besteed. Of je moet in je eentje op een klein kamertje gaan wonen en daar wegrotten zonder dat iemand er last van heeft.

Als hij zijn teringzooi op zijn eigen kamer maakt, heb ik er geen bezwaar tegen. Zodra ik er echter last van heb, heb ik recht van spreken. Als jij er anders over denkt, moet je dat zelf weten, maar ik denk dat we dan een meningsverschil hebben.

Ik had het over de huisgenote van topicstarter, niet over de jouwe. Die is inderdaad van een wat zwaarder kaliber .
pi_10766515
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 02:20 schreef thabit het volgende:

[..]

't Is wel geweldig om dit topic door te lezen, dat geef ik volledig toe. Maar toch zou ik zelf alleen maar kunnen lachen om dit soort huisgenoten ipv me eraan te ergeren .

jamaar dit is KLAAGBAAK!
Wees dus gewoon blij dat dit topic er is en dat mensen zo slim zijn hun frustratie eruit te gooien!
Dan moet je niet gaan zitten raaskallen over dat het niets is om over te klagen, want dat is het wel!
pi_10766600
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 02:26 schreef Nyame het volgende:

[..]

jamaar dit is KLAAGBAAK!
Wees dus gewoon blij dat dit topic er is en dat mensen zo slim zijn hun frustratie eruit te gooien!
Dan moet je niet gaan zitten raaskallen over dat het niets is om over te klagen, want dat is het wel!

Nou sorry hoor.

Maar om even ontopic te geraken zal ik ook maar iets over mijn huisgenoot vertellen: hij is nu 30. Hij heeft kunstacademie gedaan en daarna nooit meer iets.

Doet af en toe een bijbaantje. Na een paar maanden gaat zo'n baantje hem vervelen, hij verwaarloost het en wordt ontslagen. Dan heeft-ie voorlopig weer wat geld, wat allemaal op gaat aan drank en drugs totdat het geld op is en hij weer een bijbaantje moet gaan zoeken. Deze cyclus blijft zich continu herhalen zonder dat hij zich enigszins ontwikkelt.

Hij heeft vaak neigingen dingen te slopen. Hij heeft regelmatig de ramen in ons eigenhuis in lopen tikken. Hij is weleens een keer naar de wc gegaan en kwam met de halve wc-bril weer naar buiten. Hij heeft een lamp weleens 'uitgedaan' door niet op de schakelaar te drukken maar met z'n blote vuist tegen die lamp aan te slaan. Hij heeft regelmatig met z'n blote vuisten gaten in de keukendeur geslagen. Hij ging een keer naar de badkamer met als gevolg dat een schakelaar een een spiegel helemaal aan gruzelementen lagen. En dit is nog maar een kleine greep uit de dingen die hij gesloopt heeft.

Hij verwondt ook regelmatig zichzelf. Hij is weleens door een vuurtje gesprongen (het vel kon je toen van z'n benen aftrekken). Z'n handen verwondt hij ook regelmatig doordat hij glaswerk ermee kapot slaat etc.

Ook qua samenleven met huisgenoten is hij niet helemaal in orde. Hij kan soms zomaar vanuit het niets in 1 keer keihard sjacherijnig uitspatten tegen huisgenoten. Hij scheldt ze weleens verrot en bedreigt ze ook af en toe. Het is ook absoluut onmogelijk om een zinnig gesprek met hem te voeren. Ofwel hij reageert heel sjacherijnig en aanvallend, ofwel er komt alleen maar onzin uit.

Toch trek ik mij hier helemaal niets van aan .

edit: oja en z'n afwas doet-ie ook nooit.

vrijdag 30 mei 2003 @ 03:28:12 #49
21520 lucrator
tweevijftig
pi_10766866
En jij hebt daar totaal geen last van? Goed bezig dan, thumbs up

Ik zou 'm met mach tien uit het raam laten "struikelen"...

quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 02:22 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik had het over de huisgenote van topicstarter, niet over de jouwe. Die is inderdaad van een wat zwaarder kaliber .

Okee, maar dan nog. Opzich moet je toch wel even je frustraties kunnen botvieren op een elektronisch "vel papier". Beter dan de tyfus uit de betreffende huisgeno(o)t(e) slaan in ieder geval.
pi_10767051
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:42 schreef lucrator het volgende:
..Heerlijk verhaal..
Echt top
pi_10767052
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 02:41 schreef thabit het volgende:
..geweldig..
En deze is nog beter, ik lach me echt een breuk hier
pi_10773516
Mijn zusje wil hier ook nog iets aan toevoegen:

Ze heeft een professionele hoer als huisgenote gehad. Fiets, eten en servies gejat. De praktijken werden niet meer buiten de deur gehouden want er lagen op een gegeven moment volle condooms in huis. Ook belde ze regelmatig mensen op vanuit huis. Een andere huisgenote heeft hierdoor een telefoonrekening van ruim 450 euro openstaan.

Deze huisgenote is later door de politie verwijderd wegens wanbetalingen en ander asociaal gedrag.

Kijk, DAT zijn pas huisgenoten waar je over kan klagen .

pi_10780602
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 15:37 schreef thabit het volgende:

Ze heeft een professionele hoer als huisgenote gehad. Fiets, eten en servies gejat. De praktijken werden niet meer buiten de deur gehouden want er lagen op een gegeven moment volle condooms in huis. Ook belde ze regelmatig mensen op vanuit huis. Een andere huisgenote heeft hierdoor een telefoonrekening van ruim 450 euro openstaan.

Deze huisgenote is later door de politie verwijderd wegens wanbetalingen en ander asociaal gedrag.

Inderdaad, dit is niet mis. Ik zou dan toch als ik jou zusje was zo snel mogelijk proberen te verhuizen!
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_10782727
Telefoonnummer?
pi_10783735
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 15:37 schreef thabit het volgende:

Zo professioneel was ze ook weer niet.
pi_10827961
Ben ik weer....

Na haar een flinke uitbrander gegeven te hebben over haar 'boodschappenlijstje' heb ik weinig last meer van haar gehad, tot.....

Gisteravond:
Hele dag bezig geweest met meehelpen bij een verhuizing (van 's ochtends 9:00 tot 's avonds 9:00). Dus redelijk moe... Ik wilde dus, toen ik thuiskwam, douchen en slapen (wekker gaat weer om 06:45).
Zat ze dus te MSN-en toen ik thuiskwam. Tis weer zo ver, dacht ik, maar ik was te moe om moeilijk te gaan doen .
Dus ik wil naar mijn kamer, laat ze me er niet langs! (ze zit op de trap). Dus ik vraag of ze aan de kant kan gaan, zegt ze dat dat zo lastig tikken is...
Ik moet er dus diverse malen langs (richting badkamer e.d.) en elke keer moest ik vragen of ze aan de kant wou gaan. Ze begon zich daar steeds meer aan te ergeren (ik ook, trouwens) zodat ze op een gegeven moment zegt...
"Kun je niet alles in 1 keer doen, zodat je er maar 1 keer langs hoeft?"
Ik heb haar verbaal maar even duidelijk gemaakt dat ze geen eisen moest stellen en dat ze maar blij mocht zijn dat ze überhaupt gebruik mag maken van een PC die niet eens van haar is. Ze snapte het niet helemaal... Dan volgende keer eens kennis laten maken met mijn veiligheidsschoenen.

Ik wilde dus rond 22:00 al gaan slapen. Dus ik vraag haar vriendelijk of ze het niet te laat wil maken, omdat ik haar zo goed hoor tikken op mijn kamer. Ze zou zo stoppen verzekerde ze mij.
Om 22:30 zat ze er nog en toen heb ik het nogmaals vriendelijk gevraagd. Even later vraagt mijn andere huisgenoot, die naast mij zit, ook of ze wil stoppen.
En om 23:30 zat ze er nog
Dus nogmaals vriendelijk doch dringend verzocht of ze kon opti*fen:

R: Kun je eindelijk gaan afsluiten, want ik wil nu echt gaan slapen.
M: Ik hoef er morgen niet vroeg uit hoor. Ik kan uitslapen...
R: Maar ik dus niet, en ik hoor echt alles wat je doet.
M: Dan moet je je deur beter dicht doen.
R: Beter dicht dan dit kan die niet. Doe nou niet zo moeilijk, ik heb het je al diverse malen gevraagd.
M: Kan ik er wat aan doen dat ik zoveel vrienden heb...
R: Die zie je morgen toch ook weer....
M: Nee, want dan moeten zij werken.
.....
Kortom, een zinloze en vermoeiende discussie die ik niet wilde verder voortzetten omdat ik er de puf niet meer voor had....

Gelukkig voor mij, staat onze server zo ingesteld, dat hij om 24:00 uur uitschakeld.
Dus om 24:00 een hoop verontwaardiging op de gang; wat er toch met de PC aan de hand was...
Klopt ze op mijn deur, doet ze die op een kiertje en vraagt:
"Slaap je al, want de PC doet een beetje raar. Kun je dat even oplossen?"

Ik heb dus in duidelijk taal op 110 dB een aantal woorden gegenereerd waaruit zij kon opmaken dat haar actie niet op prijs werd gesteld en dat ze maar beter naar haar eigen kamer kon gaan.

waarom altijd zo moeilijk

Volgende optredens:
pi_10830371
quote:
Op maandag 2 juni 2003 15:17 schreef Rooligan het volgende:
-knip-
Ik heb dus in duidelijk taal op 110 dB een aantal woorden gegenereerd waaruit zij kon opmaken dat haar actie niet op prijs werd gesteld en dat ze maar beter naar haar eigen kamer kon gaan.

Wauw geweldig
Hard aanpakken dat soort mensen

Ik zou gewoon eisen dat ze binnen nu en een week de netwerkkaart aanschaft, of dat ze anders het msn-en wel kan vergeten

pi_10830735
Rooligan, no hard feelings hoor, maar: Jij lijkt mij het type wat zich aan 't kleinste, minste of geringste al ergert. En in jezelf loop je je hardop te ergeren maar je laat er weinig van merken, zodat de buitenwereld geen benul heeft van wat er allemaal aan mankeert. Je bent goed in je ergernissen te verbergen en staat iedereen zonder probleem met een glimlach te woord en van binnen maar koken van woede.

Ik heb ook zo'n huisgenoot. Durft ook niet te zeggen waar 't op staat.

"Ik hoorde gisteravond dat je érg van housemuziek houdt.."

"Oei, last van gehad?"

"Nee hoor, niet echt ofzo, ach..nee viel mee....Is mijn muziek niet.."

Volgens mij ergert die kerel zich groen en grijs aan mijn muziek maar durft 't niet te zeggen. Maar ik zet ik 'm ook mooi niet zachter. Easy as that dude. Leer eerst maar eens assertief te zijn. Als iemand écht heel concreet zegt dat ie er last van heeft, dan gaat 't direct uit of zacht. Maar die draaikonterij daar prik ik zo doorheen.

pi_10832790
quote:
Op maandag 2 juni 2003 16:43 schreef Chooselife het volgende:
- schaartje doet zijn werk -
Kerel.... als je het allemaal goed gelezen hebt, dan heb je vast wel in de gaten dat ik me alleen aan haar irriteer op dat moment zelf. Ik maak hier de raarste dingen mee.... tis soms lachen. FF hier lekker afreageren en dan vrolijk weer verder.

No hard feelings hoor....
Klagen mag hier toch...?

P.S. als ik over alle kleine dingen die mij eventjes irriteren me druk moet maken, heb ik geen leven meer. Gewoon hier oppennen en de anderen laten lezen!

Volgende optredens:
pi_10912694
quote:
Ben ik weer....

Na haar een flinke uitbrander gegeven te hebben over haar 'boodschappenlijstje' heb ik weinig last meer van haar gehad, tot.....

Gisteravond:
Hele dag bezig geweest met meehelpen bij een verhuizing (van 's ochtends 9:00 tot 's avonds 9:00). Dus redelijk moe... Ik wilde dus, toen ik thuiskwam, douchen en slapen (wekker gaat weer om 06:45).
Zat ze dus te MSN-en toen ik thuiskwam. Tis weer zo ver, dacht ik, maar ik was te moe om moeilijk te gaan doen .
Dus ik wil naar mijn kamer, laat ze me er niet langs! (ze zit op de trap). Dus ik vraag of ze aan de kant kan gaan, zegt ze dat dat zo lastig tikken is...
Ik moet er dus diverse malen langs (richting badkamer e.d.) en elke keer moest ik vragen of ze aan de kant wou gaan. Ze begon zich daar steeds meer aan te ergeren (ik ook, trouwens) zodat ze op een gegeven moment zegt...
"Kun je niet alles in 1 keer doen, zodat je er maar 1 keer langs hoeft?"
Ik heb haar verbaal maar even duidelijk gemaakt dat ze geen eisen moest stellen en dat ze maar blij mocht zijn dat ze überhaupt gebruik mag maken van een PC die niet eens van haar is. Ze snapte het niet helemaal... Dan volgende keer eens kennis laten maken met mijn veiligheidsschoenen.

Ik wilde dus rond 22:00 al gaan slapen. Dus ik vraag haar vriendelijk of ze het niet te laat wil maken, omdat ik haar zo goed hoor tikken op mijn kamer. Ze zou zo stoppen verzekerde ze mij.
Om 22:30 zat ze er nog en toen heb ik het nogmaals vriendelijk gevraagd. Even later vraagt mijn andere huisgenoot, die naast mij zit, ook of ze wil stoppen.

R: Beter dicht dan dit kan die niet. Doe nou niet zo moeilijk, ik heb het je al diverse malen gevraagd.
.....
Kortom, een zinloze en vermoeiende discussie die ik niet wilde verder voortzetten omdat ik er de puf niet meer voor had....

Gelukkig voor mij, staat onze server zo ingesteld, dat hij om 24:00 uur uitschakeld.
Dus om 24:00 een hoop verontwaardiging op de gang; wat er toch met de PC aan de hand was...

Hmm, dit is inderdaad wel wat vervelender gedrag dan in je beginposts ja. Hoe vaak vinden dit soort toestanden plaats?
pi_10914375
Ik heb ook een fantastische huisgenoot gehad.

Hier eindigde het mee, we wilden niet meer met elkaar op kamers wonen, dus we gingen op zoek naar een andere kamer.

Dus ik zeg, joh ik ga op zoek naar een andere kamer.
Zei zegt: Ja das goed, maar laat het me wel twee maanden ofzo van tevoren weten.
Ik zeg: tuurlijk, dat begrijp ik. Vanwege de kosten die dan hier vreselijk oplopen wat we beiden niet kunnen betalen.

Ik had nog geen kamer gevonden.
Komt ze naar me toe en zegt ik heb een nieuwe kamer gevonden.
Ikke: Goh wat leuk voor je (gemeend ook)
Zij: Ja ik ga er volgende week in.

Dus ik: tuurlijk dame, gelukkig hou je je ook aan de afspraak.

vrijdag 6 juni 2003 @ 23:16:33 #62
21520 lucrator
tweevijftig
pi_10941273
D. heeft weer een nieuw hoogtepuntje bereikt:

Zijn vriendinnetje van veel te jong kwam langs, dus moest hij voor het eerst in DRIE maanden zijn kamer opruimen. Daarvoor gebruikte hij uiteraard de stofzuiger. En natuurlijk mag dat, geen enkel probleem. Zelfs logisch.

Wat ook logisch is, is dat je de stofzuiger nadat je 'm hebt gebruikt weer terug zet op de plek waar je 'm vandaan hebt. Volgens D. schijnbaar niet. Hij laat de stofzuiger gewoon staan op de gang voor zijn kamer.

Dus ik zet de stofzuiger voor zijn deur, terwijl hij weer even wat te blowen aan het scoren is. Komt 'ie terug, pleurt de stofzuiger opzij en gaat in zijn bed liggen zuigen aan de pretsigaret.

's Nachts is de stofzuiger nog niet opgeruimd en ik stoot mijn teen ertegen (stom, was te verwachten). Dus ik rot die stofzuiger weer tegen zijn deur aan. De volgende dag ligt hij de GODGANSE dag op zijn bed. Af en toe komt hij naar beneden om wat te eten te pakken, of te drinken, en hij stapt minstens VIJF keer gewoon over de stofzuiger heen.

Nadat ik die nacht een keurig briefje had geschreven: "RUIM VERDOMME DIE FUCKING STOFZUIGER EENS OP", was de stofzuiger opgeruimd. Helaas was het wel teveel moeite om de extra mondstukjes die aan de luxe Daewoo-stofzuiger geklemd horen te zitten weer terug te plaatsen, dus die heb ik zelf maar uit zijn kamer moeten halen.

Ook was het overigens een groot probleem om het stukje gang voor zijn kamer te stofzuigen, zodat daar inmiddels een laag van 1 centimeter afgebladderd plafond/muur ligt. Maargoed, daar heeft hij geen last van, want in zijn kamer is het toch alweer een tyfuszooi.

Overigens is het geen ramp dat die stofzuiger daar ligt, maar het geeft weer aan met welke mentaliteit we te maken hebben.

Zo, nu weer verder met de aankomende tentamens...

dit benadert het gevoel van opluchting na het schrijven van mijn vorige stukje

pi_10941844
Mensen die spullen op de gang zetten zodat anderen erover kunnen struikelen, dat komt me wel bekend voor. Op die manier heb ik 1 keer een wasmand kapotgeschopt terwijl ik 's nachts naar de wc ging omdat-ie recht voor m'n deur stond.

Stofzuigers worden uiteraard nooit op hun plek teruggezet. Daarvoor zijn het stofzuigers .

[Dit bericht is gewijzigd door thabit op 07-06-2003 00:45]

pi_10989763
Leuke topic. Leuk om al die verhalen te lezen. Hoop dat er nog meer komen.
pi_10990891
quote:
Op maandag 2 juni 2003 16:43 schreef Chooselife het volgende:
Volgens mij ergert die kerel zich groen en grijs aan mijn muziek maar durft 't niet te zeggen. Maar ik zet ik 'm ook mooi niet zachter. Easy as that dude. Leer eerst maar eens assertief te zijn. Als iemand écht heel concreet zegt dat ie er last van heeft, dan gaat 't direct uit of zacht. Maar die draaikonterij daar prik ik zo doorheen.
Hallo, zo iemand probeert je gewoon beleefd iets duidelijk te maken. Zo zou ik het ook doen, niet gelijk gaan schelden dat de muziek zachter moet.

Anyway, mooi al die verhalen van irri huisgenoten. Bij ons valt het wel mee, al schijnt de gast die eruit ging toen ik erin kwam wel een behoorlijke malloot te zijn geweest.

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_11035022
ik ben het er volledig mee eens dat mensen moeten zeggen wat ze precies willen, assertieviteit dus!!!!

Al dat gedoe eromheen, daar wordt ik zo moe van, en jullie (o.a. topicstarter...) blijkbaar ook so here's my advice:

Zeg wat je wil, en als ze het niet snappen, geef ze dan een reden om het te snappen!!!!

Makzzz

pi_11037227
Het verschilt denk ik ook wel van persoon tot persoon hoe je omgaat met rare huisgenoten.

De huisgenoot die ik in dit topic heb beschreven, daar heb ik zelf bijvoorbeeld geen problemen mee. Maar er zijn mensen bij mij in huis die er wel last van hebben. Ik denk echter wel dat dat tussen hun oren zit en niet aan m'n huisgenoot ligt. Zij zijn te narrowminded om te kunnen accepteren dat iemand afwijkend gedrag vertoont. En ik denk ook dat dat de voornaamste reden is waarom hij af en toe tegen ze uitvalt.

woensdag 11 juni 2003 @ 18:19:02 #68
37201 Stoei-poes
Purrrr,.........
pi_11039284
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 23:16 schreef lucrator het volgende:
D. heeft weer een nieuw hoogtepuntje bereikt:

Zijn vriendinnetje van veel te jong kwam langs, dus moest hij voor het eerst in DRIE maanden zijn kamer opruimen. Daarvoor gebruikte hij uiteraard de stofzuiger. En natuurlijk mag dat, geen enkel probleem. Zelfs logisch.

Wat ook logisch is, is dat je de stofzuiger nadat je 'm hebt gebruikt weer terug zet op de plek waar je 'm vandaan hebt. Volgens D. schijnbaar niet. Hij laat de stofzuiger gewoon staan op de gang voor zijn kamer.

Dus ik zet de stofzuiger voor zijn deur, terwijl hij weer even wat te blowen aan het scoren is. Komt 'ie terug, pleurt de stofzuiger opzij en gaat in zijn bed liggen zuigen aan de pretsigaret.

's Nachts is de stofzuiger nog niet opgeruimd en ik stoot mijn teen ertegen (stom, was te verwachten). Dus ik rot die stofzuiger weer tegen zijn deur aan. De volgende dag ligt hij de GODGANSE dag op zijn bed. Af en toe komt hij naar beneden om wat te eten te pakken, of te drinken, en hij stapt minstens VIJF keer gewoon over de stofzuiger heen.

Nadat ik die nacht een keurig briefje had geschreven: "RUIM VERDOMME DIE FUCKING STOFZUIGER EENS OP", was de stofzuiger opgeruimd. Helaas was het wel teveel moeite om de extra mondstukjes die aan de luxe Daewoo-stofzuiger geklemd horen te zitten weer terug te plaatsen, dus die heb ik zelf maar uit zijn kamer moeten halen.

Ook was het overigens een groot probleem om het stukje gang voor zijn kamer te stofzuigen, zodat daar inmiddels een laag van 1 centimeter afgebladderd plafond/muur ligt. Maargoed, daar heeft hij geen last van, want in zijn kamer is het toch alweer een tyfuszooi.

Overigens is het geen ramp dat die stofzuiger daar ligt, maar het geeft weer aan met welke mentaliteit we te maken hebben.

Zo, nu weer verder met de aankomende tentamens...

dit benadert het gevoel van opluchting na het schrijven van mijn vorige stukje

Wauw en daar irriteer jij je aan....ben ik blij dat in niet met jouw in een huis woon. Je zou hier gek worden denk ik
Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
  woensdag 11 juni 2003 @ 19:52:07 #69
21520 lucrator
tweevijftig
pi_11041026
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:19 schreef Stoei-poes het volgende:

[..]

Wauw en daar irriteer jij je aan....ben ik blij dat in niet met jouw in een huis woon. Je zou hier gek worden denk ik

ooit al eens gehoord van de druppel-emmer-doctrine?
Vast niet...
pi_11041184
quote:

[..]

Ik heb er zoeentje . Toen ik hier kwam wonen zei ze dat ze zelf binnen een half jaar weg zou zijn. Nu, 2 jaar later, zit ze er nog steeds, bakken met geld te verdienen waardoor ik geen huursubsidie meer krijg en geen belasting meer kan laten kwijtschelden. Scheelt me makkelijk 100 euro per maand. Balen...

* ChillyWilly zegt tegen z'n huisgenote: Opzouten ****

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_11100914
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:34 schreef Rooligan het volgende:

quote:
Op woensdag 28 mei 2003 10:13 schreef Rooligan het volgende:
"Ik krijg geen waardering hier in huis. Terwijl ik zo veel voor jullie doe..." Ze is toen kwaad opgestaan en naar haar kamer gegaan...
quote:

.....

Naast dat ze irritant is.. is ze ook nog een ongelofelijke domme muts. Maar dat is dus ook echt een geval hopeloos want wat ik als laatste dikgedrukt heb geeft gewoon aan dat ze niets doorheeft en niets snapt.

Dat zo'n mens veel vrienden kan hebben zeg..

Ik zit er zelf trouwens aan te denken om iemand die ik wel leuk vind te vragen om samen op kamers te gaan..

zaterdag 21 juni 2003 @ 00:28:27 #72
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_11260290
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 17:18 schreef SurfDude het volgende:
Rooligan: mijn dank is groot! Ik dacht dat ik irritante huisgenoten had, maar vergeleken met die huisgenoot van jou valt echt alles in het niet! Als ik jullie was zou ik haar wegpesten, zo snel mogelijk.
Deze huisgenote is nu aan het verhuizen, dus dit probleem heeft zichzelf opgelost.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 00:36:39 #73
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_11260462
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 03:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zit er zelf trouwens aan te denken om iemand die ik wel leuk vind te vragen om samen op kamers te gaan..
"Die je wel leuk vindt" in de zin van...?
pi_19624930
Enorme topic-kick dan maar.....

Enfin, ze zit dus nog steeds hier in huis en we hebben weer het nodige meegemaakt. Dus ik pen maar weer eens het nodige neer:

1. Ze zou begin september 2003 afstuderen (Onderwijskunde aan de UT - Stage in Best).
In juni heeft ze aan mij en een huisgenoot ons afstudeerverslag gevraagd aangezien ze daar een start mee gemaakt had.... beetje laat naar mijn mening... maar goed. "Geen probleem", zeg ik. Ze wilde nl de structuur van haar verslag gaan opzetten.
Het vervelende was, dat ze het natuurlijk wel logisch vond dat ik haar bij elke alinea tekst en uitleg zou geven over wat er stond. dacht ik toen, wat het was een nogal technisch verhaal en om dat aan een leek op dat gebied te gaan uitleggen
Dat vond ze niet echt jofel van me, want zo kon ze natuurlijk geen verslag schrijven
Op dat moment kwam mijn andere huisgenoot (die ook zijn verslag ter inzage aan haar had gegeven) er zich ermee bemoeien. Vraagt ze, of ze het verslag mag kopiëren zodat ze het op haar stageplek kon gebruiken. Hierop hebben we beiden duidelijk NEE geantwoord, aangezien op beide verslagen een geheimhouding ligt vanuit onze twee stageplekken. Hebben we haar vervolgens moeten uitleggen wat een geheimhouding inhoudt :')

De dag erna zegt ze tijdens het eten dat ze van haar begeleider te horen heeft gekregen dat ze toch wat meer haar best moest doen, wilde ze in september afstuderen. Het ontbrak nogal aan structuur. Zo geinteresseerd als we zijn, hebben mijn huisgenoot en ik gevraagd wat ze tot nu toe gedaan had.
Haar opdracht was een help-systeem op te zetten voor een medisch apparaat. Was ze begonnen met de visuele layout van het systeem op te zetten, compleet met foto's, filmpjes en een vaag idee over complete visueel gestuurde tutorials. Dat was alles wat ze gedaan had op driekwart van haar stage.... Ze had bovendien alles nog op schetsblaadjes, post-itjes en halve documentjes.... Toen we vroegen naar de opzet, structuur en het arrangeren van de aanhangende database met info keek ze alsof ze water zag branden...
Dus is ze eigenlijk maar opnieuw begonnen en dat heeft geresulteerd in vier maanden vertraging. En dan maar steeds vragen waarom we haar niet eerder geholpen hebben

2. Haar C.V. & haar toekomstige werk
Toen ze eindelijk haar papiertje had (in december) was ze er heilig van overtuigd dat ze in de eerste week van januari een fulltime baan had. Ze was zo in haar nopjes met haar opgestelde C.V. dat ze echt dacht dat ze overal direct aan de bak kon.Twee dingen die in haar C.V. stonden:

a. Ik ben heel gestructureerd en geordend
Haar bankafschriften hebben we teruggevonden in de woonkamer, de keuken en zelfs de bijkeuken! :') Ze was ontzettend organisatorisch onderlegd, want ze had in 2001 het sinterklaasfeestje georganiseerd voor een vijftal vrienden van haar toenmalige vriend.
b. Kennis van meerdere PC applicaties & internet
Office e.d. zal ze heus wel onder de knie hebben, maar aan mij vragen waarvoor de code "404 - not found" betekend als ze op internet surft... Oh, en MP3 was onbekend voor haar...

Ze heeft dus geen baan gevonden in januari en dat lag volgens haar echt niet aan haar en haar kwaliteiten. In maart had ze min of meer een baan; ze zou voor minimaal 5 maanden een of andere klasvan een in Frankrijk begeleiden; uiteraard in Frankrijk. Ze spreekt dus geen woord Frans en ze dacht dat dat wel eventjes te leren was voordat ze naar Frankrijk ging
Wel was er de voorwaarde dat ze op eigen kosten eerst naar een bureautje in Engeland moest gaan, om daar haar contract te tekenen. Ze heeft het weekend voor dit tripje besloten om er maar vanaf te zien, want ze zou maar 1200 euro bruto in de maand gaan verdienen (Let wel, kost en inwoning werd betaald door dat bedrijf). Dit was toch wel wat weinig voor een afgestudeerd Onderwijskundige, vond ze

Nu heeft ze sinds drie weken iets gevonden in Tilburg bij een Reclamebureau voor 32 uur in de week. Uiteraard heel fijn voor haar; maar als ze dan na drie werkdagen al aan ons meldt dat ze haar chef wil spreken over het vaste contract (ze heeft een halfjaar-contract) omdat ze ervan overtuigd is dat ze kan blijven; kon ik even niet meer helder nadenken. De reden: iedereen was zo aardig tegen haar Dit belooft iig nog wat

3. Het huishoudelijke deel van het verhaal
Tsja, ranzig en geregeld lompe acties
Ze was laatst op vrijdagavond alleen in huis en wilde de vuilniszak vervangen voordat ze naar haar ouders ging. Maar ze kreeg hem niet uit de vuilnisbak, want hij zat vast (kan gebeuren). Maar om dan maar vervolgens een halve rotte meloen weg te gooien en de bak open te laten staan de rest van het weekend is natuurlijk niet zo handig. Ik moest me 's zondags eerst een weg banen door de fruitvliesjes en kokhalzen vanwege de stank. Ze was het vergeten....

's Avonds gaat ze douchen (drie kwartier lang). Wil ik een halfuurtje nadat ze klaar was ook even gaan douchen, stond er me een mooie verassing te wachten. In de douchebak was een complete WC-rol afgerold die uiteraard zeiknat was (de gehele vloer heeft er trouwens wel eens droger uitgezien...). Op de vraag of ze dat even wil opruimen houdt ze stug vol dat ze dat niet gedaan had. Ze heeft het uiteindelijk wel opgeruimd, maar ze zei dat ze deze actie wel zou onthouden
Na een andere douchebeurt van haar heeft een huisgenoot van me druppels bloed gevonden in de douchebak, op de vloer en op de badkamermat. De reden was niet dat ze zich gesneden had oid, maar omdat ze ongesteld was... Het duurde nog twee uur voordat ze het eindelijk zou opruimen, omdat er zoveel vrienden van haar online waren en omdat het belangrijk was

Doordat ze naar Tilburg moet elke dag, moet ze vroeg op en is ze laat thuis. Ze fietst naar het station, maar de fiets moet met alle geweld in de woonkamer staan 's nachts omdat het teveel werk is om deze zo laat nog in de schuur te zetten. Ben gvd al drie keer tegen dat &*^(-ding aangelopen 's ochtends (ben de eerste die er uit gaat). Ze blijft weigeren die fiets in de schuur te zetten, zodat ik me genoodzaakt voel om elke morgen dat ding naar de verste uithoek van de kamer te verplaatsen (anders kan ik toch niet door.... ).

[ Bericht 1% gewijzigd door Rooligan op 03-06-2004 21:33:18 ]
Volgende optredens:
pi_19625255
Oh ja, ze eigent zich nogal veel dingen toe (levensmiddelen) die niet van haar zijn. Flessen frisdrank verdwijnen spoorloos ("tsja, ik had niets in huis en ik dacht dat die van het huis was"), ondanks dat alles voorzien wordt van de paraaf van diegene waarvan het is ("was me niet opgevallen").

Op een avond nadat ze gekookt had, had ze het kassabonnetje laten liggen. Volgens ons huishoudschrift had ze voor bijna drie euro de man gekookt). Uit het bonnetje konden we ophalen dat ze inderdaad alleen de dingen voor het eten geteld had. Maar wat blijkt.... er was nog een half pak gehakt over, een halve meloen, een blik doperwten en een hele zak aardappelschijfjes. Prima als er iets over is en je gooit dat natuurlijk niet weg.
Maar Madame eet het overgebleven spul op in het weekend (wat wel verrekend is over de eters) en kan zo dus gratis eten. Toen we haar daarop aangesproken hadden (verreken dan wat er overblijft) reageerde ze fel: "Jullie vertrouwen mij niet. Jullie doen hetzelfde" om vervolgens stampvoetend naar boven te verdwijnen. Einde discussie, ze verdomd het om erover te praten. Sindsdien hebben we nooit meer een bonnetje gevonden en het zal hierbij moeten blijven... Inderdaad meiske, we vertrouwen je niet (meer)

Op een zondagavond kom ik thuis en wil ik mijn brood uit de vriezer halen wat ik de vrijdag ervoor gekocht had. Had Madammeke het weggegooid, want ze kon haar ijsblokjes niet kwijt (die overigens niet gebruikt waren). Het brood zag er oud uit dus het kon wel weg. Enfin, dus ik geen brood meer Uiteraard die kosten van dat brood verrekent met het huishoudschrift. Was ze nogal kwaad over, want er was geen opzet in het spel

Lekker tikken, lekker afreageren, heerlijk....
Volgende optredens:
pi_19626582
Oh wat ben ik gezegend dat ik pas 14 ben. Als ik ooit ga studeren, en ik kan dat in leiden doen, dan blijf ik bij mn ma wonen. Dan maar kostgeld betalen, het kan nooit slechter dan dit zijn.
Grasp the chain and prove your sane
pi_19626866
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:18 schreef Goblin_of_the_Dark het volgende:
Oh wat ben ik gezegend dat ik pas 14 ben. Als ik ooit ga studeren, en ik kan dat in leiden doen, dan blijf ik bij mn ma wonen. Dan maar kostgeld betalen, het kan nooit slechter dan dit zijn.
Alles is beter dan bij mama blijven hoor. Als je echt gezeik wil hebben moet je tot je 24ste bij je ma blijven wonen.

Ik heb trouwens ook nog wel wat verhaaltjes van vroeger.

We hebben een keer een vrouwelijke huisgenote, die nog steeds wel het idee had dat haar ex haar terug wilde, wijsgemaakt dat we hadden vernomen dat het ex-vriendje contact had opgenomen met Robert ten Brink, van All You Need Is Love. STRESS. Wat als ze nou 's ochtends komen?! En ik doe open?! Zonder Makeup. Gelukkig was mevrouw voorzien van een gezonde dosis female-MacGyvverisme en had een plannetje. Voor het slapen gaan werd de make-uplaag van haar gezicht verwijderd. Daarna werd er een volledig nieuwe laag aangebracht, waarmee ze ook vrolijk onder de wol kroop. Dat heeft ze drie maanden volgehouden.
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:43:23 #78
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_19627152
* tevens terugvindpost

Hey Rooligan, als ik jou was, zou ik wat over die fiets van haar zeggen, net zolang tot ze het doorheeft, of die fiets van haar gewoon buiten pleuren. Als ie gestolen wordt, dan is het pech, dan had ze het maar in de schuur moeten zetten.

En ook gewoon regels opstellen. Als ze niet aan de regels houdt, dan moet er maatregelen genomen worden. Bijv: Als ze niet luistert of rekening houdt met de anderen, dan 2 dagen niet mee-eten, haar kamer op slot doen, de voordeur op slot doen als ze weg is (kan ze er niet meer in).

Je moet haar gewoon duidelijk maken, dat jullie er niet van gediend zijn dat ze zo te werk gaat.
Wie niet horen wil, moet maar voelen!
Ik zou dit gewoon niet pikken!!
pi_19628298
ha ha ha... als ik een huisgenoot had die mijn zooi ging opzuipen (expres en meerdere keren) en mijn brood zou wegpleuren. had hij/zij een groot probleem..
pi_19628577
Ik ben blij dat ik om een dispuutshuis woon, daar zeikt tenminste niet iedereen zo en niemand maakt zich druk over een beetje rommel.

Volgens mij ben jij iemand die binnen 4 jaar wil afstuderen
  vrijdag 4 juni 2004 @ 00:48:54 #81
17420 DeX090
bastard on parade
pi_19630193
Da_Koen, volgens mij ben jij zwaar dyslectisch, of ontzettend lui. Je hebt het hele topic nooit doorgelezen...Dispuut, hmmm? Zoiets als dit?
OT: Wel respect dat je het zo lang volhoudt, Rooligan. Ik had met m'n huisgenoten allang iets georganiseerd om d'r het huis uit te lazeren. Ik ben erg blij dat ik het hier wel goed heb. Ik woon met 15 anderen hier, één ervan is een huiskluizenaar, ik heb die gast 2x gesproken in de 8 maanden dat ik hier woon. Hier erger ik me overigens niet aan, maar dat is het "ergste" wat hier in huis voorkomt. Ik ben er blij mee.

Nogmaals, organiseer dan iets...of huren jullie particulier?
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_19630441
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 00:48 schreef DeX090 het volgende:
Da_Koen, volgens mij ben jij zwaar dyslectisch, of ontzettend lui. Je hebt het hele topic nooit doorgelezen...Dispuut, hmmm? Zoiets als dit?
1. Eerder lui dan dyslectisch
2. Nee, ik heb het topic niet helemaal gelezen. Het zou een beetje teveel van het goede zijn als je op Fok! eerst alle reacties gaat lezen en dan pas post....
pi_19632722
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:32 schreef Da_Koen het volgende:
...
Volgens mij ben jij iemand die binnen 4 jaar wil afstuderen
Topic geheel gelezen?
Wat wil je met deze opmerking?
Volgende optredens:
pi_19632734
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:03 schreef Da_Koen het volgende:
...
2. Nee, ik heb het topic niet helemaal gelezen. Het zou een beetje teveel van het goede zijn als je op Fok! eerst alle reacties gaat lezen en dan pas post....
Post dan niks, wat dat leidt tot dubbele info in verschillende posts en gebrek aan andere info.
Volgende optredens:
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:49:23 #85
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_19635504
1 Dik
2 lelijk
3 dom
4 a-sociaal

hoe is mijn score?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 4 juni 2004 @ 12:07:20 #86
70004 niksan
net een beetje meer
pi_19636034
quote:
nevermind....tis te lang geleden...
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:02:38 #87
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_19637322
Laat dan tenminste elke ochtend de banden van haar fiets leeglopen. En niet helemaal plat natuurlijk, maar zodanig dat ze er nog vol genoeg uitzien als de fietsbanden alleen het gewicht van de fiets hoeven te dragen, maar dat, zodra er een mens op plaatsneemt, diegene op de velgen rijdt en dus terugmoet het huis in om de boel op te pompen. Moet je wel consequent volhouden elke keer. Gaat ze band plakken enzo, kan ze niets vinden.

edit: typo's
Ik heb al een boek.
pi_19637374
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef CybPraetorian het volgende:
1 Dik
2 lelijk
3 dom
4 a-sociaal

hoe is mijn score?
75%
Volgende optredens:
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:19:49 #89
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_19637686
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 13:05 schreef Rooligan het volgende:

[..]

75%
haha, ik ken iemand met dezelfde instelling maar die dan wel een score van 100% haalt..!
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_19644601
Je moet er eens samen met je huisgenoten vastpakken, uitkleden, onder de douch gooien, scheren (boven en onder) en dan met zijn vieren heel hard nemen (anaal vaginaal en oraal)

voor meer inspiratie : http://www.bdsmzaken.nl (no banners & pop-ups)
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
  zondag 6 juni 2004 @ 13:52:54 #91
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19682143
Ja, maar een TO-er, dan vraag je er ook om
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19695749
steek huis in fik
hier komt ooit iets nuttigs te staan
  maandag 7 juni 2004 @ 01:51:49 #93
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_19696528
Fantastische verhalen Rooligan! Ik moet er erg om lachen! Dat zo iemand, met duidelijk een IQ kleiner dan haar schoenmaat, nog kan afstuderen ook Overigens had ik mooi haar ijsblokjes weggegooid onder het mom van "ze zagen er wat oud uit". Fight fire with fire. Idem met de fiets: naar buiten met dat ding. En dat MSN..zoals iemand anders al zei, zeggen dat er na 22.00/23.00 whatever niet meer op die pc gewerkt wordt, anders helemaal niet meer. Maar om de meeste zaken zou ik haar alleen maar hard uit lachen. Met sympathieke en gulle lach roepen "haha! wat ben jíj zielig joh! Zijn je ouders wel blij met je, of moest je van hen op kamers?"

Overigens, die gast -thabit - die zo'n zelfverwonder in huis heeft..wel eens met hem er over gehad? Dat ie misschien wel iets van hulp moet zoeken of zo? Want dat jong is duidelijk niet zo blij met zichzelf..
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_19696640
Ongelooflijk als ik al die verhalen lees. Je zou bijna denken dat je aan een vrouw als huisgenoot dus echt niks hebt.
  maandag 7 juni 2004 @ 04:09:02 #95
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_19697176
argh, zwijg me der over
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  maandag 7 juni 2004 @ 11:19:31 #96
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_19700450
vind t zelf altijd wel mooi om op gelijke voet terug te pakken. Heb t niet zo op dat continue zeuren. Dus in plaats van te gaan klagen, zorg ik ervoor dat betreffend persoon zelf komt klagen. Ik bedoel, als iemand om 5 uur te luidruchtig thuis komt, dan zet je gewoon je stereo sochtend om half 10 net ff wat harder dan normaal, tot je gevloek hoort.

lang leve de subwoofer
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  maandag 7 juni 2004 @ 11:38:00 #97
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19700908
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:07 schreef wizarddragon het volgende:
Ongelooflijk als ik al die verhalen lees. Je zou bijna denken dat je aan een vrouw als huisgenoot dus echt niks hebt.
*Meldt* Ik heb ook zo'n vrouwelijke huisgenoot
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_19722363
Ik vind het niet gek dat ze zo'n mongolen wijf is, aangezien ze elke dag naar koekwaus city 'Tilburg' gaat.
:D
pi_19722860
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 09:29 schreef Williampie het volgende:
Ik vind het niet gek dat ze zo'n mongolen wijf is, aangezien ze elke dag naar koekwaus city 'Tilburg' gaat.
Volgende optredens:
pi_19723311
Mijn buurman kan er ook wat van. Die ging toen ik hier net woonde altijd midden in de nacht dus iet s van 4 uur half vijf 1 uur lang springtouwen met harde muziek aan. En als ik er wat van zei dan zei die dat hij dat niet was Dat springtouwen is wel opgehouden maar ik heb nog steeds regelmatig overlast 's nachts. Hij vind het ook vaak nodig om zijn msn keihard te zetten zodat ik me bed uit tril van die k*tgeluidjes
pi_19724829
Mooie herkenbare verhalen
Het rare is dat ik dit soort verhalen vooral hoor over vrouwen, terwijl mannen juist het imago hebben dat ze enorme rotzooi maken... Vrouwen komen ook altijd met corveelijsten aanzetten, omdat ze bang zijn dat ze eens per ongeluk iets teveel te doen of zo, met als gevolg dat de corvee lijst meteen de maximum eis is voor het hele huis wat betreft schoonmaken, en in de praktijk veel minder doet. Bij ons is er gewoon geen lijst, nooit problemen, altijd relatief netjes.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_19728434
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten.

En vrouwen komen welliswaar met corveelijsten aanzetten, maar zijn altijd de eerste die hun taken niet doen.

(-3 generalisatie)
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:07:44 #103
96224 Lady-SNAKE
Nee...jij trekt volle zalen!!!
pi_19728606
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:00 schreef sop het volgende:
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten.

En vrouwen komen welliswaar met corveelijsten aanzetten, maar zijn altijd de eerste die hun taken niet doen.

(-3 generalisatie)
Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde...
It doesn't take a talent to be mean...
pi_19729320
quote:
Ik heb in 2 huizen gewoont met alleen maar mannen en het is echt zo dat de WC daar onwijs smerig was en stonk. Er wordt ook standaard naast de wc gepiest. Volgens kan je wat dat betreft beter in een huis met vrouwen wonen. Maar misschien dat ik het gewoon niet had getroffen
pi_19729331
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:07 schreef Lady-SNAKE het volgende:

[..]

Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde...
De meeste zijn inmiddels ook al 180 graden bijgedraaid.
pi_19730086
Tja, mijn huisgenoten weten volgens mij niet eens waar de stofzuiger staat en afwassen vinden ze ook al niet leuk. En ze doen alleen wat ze leuk vinden.

later als ik groot ben kan ik de troep van mijn kinderen weer opruimen. Zo gaat dat.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:26:44 #107
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_19730676
Ach mijn (mannelijke) huisgenoot vindt het na 6 !!! weken nog niet nodig om de WC schoon te maken'omdat ie nog niet stinkt'.
Nee kloothommel, ik heb er een geurding neergegooid omdat jij weigert schoon te maken en ik geen zin heb om in jouw pislucht te zitten.

En voor de rest doet ie geen flikker in het huishouden, overleef ik best, want ik maak toch beter schoon. Maar die wc is een principe-kwestie!!
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_19730772
Wat geeft t dat ze voor 7,50 euro kookt? Ligt er toch aan wat je maakt? Of is het: hoe duurder hoe lekkerder?
pi_19731886
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:30 schreef _Suzanne_ het volgende:
Wat geeft t dat ze voor 7,50 euro kookt? Ligt er toch aan wat je maakt? Of is het: hoe duurder hoe lekkerder?
en als ze voor 2-3 dagen kookt stelt dat bedrag niks voor.
pi_19732062
de agressieve huisgenoot van lucrator en de hoerige huisgenoot van de zus van thabit vind ik WAY erger en enger, ik was allang vertrokken als ik het huis met dat soort figuren delen moest

Zeg gewoon duidelijk, aan tafel, zittend, volledige aandacht, wat je dwars zit aan haar, is veel effectiever denk ik dan je hier lopen vervloeken om d'r.

Trouwens word het niet tijd dat je als allang afgestudeerde -met baan- een eigen huis voor jezelf zoekt ? heb je dat gezeik ook niet meer
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:27:33 #111
122399 sien
a perfect circle..........
pi_27749531
lache verhalen maar ja ergernissen heb je volgens mij altijd wel
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:12:31 #112
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_27750932
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:27 schreef sien het volgende:
Nuttige topickick kerel .
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_27752450
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:12 schreef ijsklont het volgende:

[..]

Nuttige topickick kerel .
pi_27752938
Wat, hij heeft er voor gezorgd dat ik me weer een kwartiertje vermaakt heb

Wat een verhalen. Haast niet te geloven dat iemand van 24 zo ongelofelijk irittant, naief en vermoeiend kan zijn.

Er zit bij mij wel een figuur in de klas die af en toe domme opmerkingen maakt, maar dat is eerder extreem grappig dan irritant.
Transforming into a new existence...
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:38:51 #115
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_27753993
zo heeft (ofja had) iemand die ik ken ook een vreemde huisgenoot. weet niet wat die allemaal uitvrat maar die vond uiteindelijk een aankomende(niet stoppende) trein wel interessant op het station voor de deur

ik woon nog thuis, maar hoop volgend jaar toch echt in huis met fatsoenlijke huisgenoten te komen
pi_27755094
Hier zie je weer een aantal redenen dat ik zo lang mogelijk thuis blijf wonen en dat ik als het niet anders kan gewoon een kamer/ flatje huur ZONDER bijbewoners.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:23:24 #117
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_27760576
somebody's playing necromancer...
From the ashes...
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 juni 2005 @ 23:29:38 #118
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_27760782
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:23 schreef Xitami het volgende:
somebody's playing necromancer...
Dat ben ik

Edit: Kut-imageshack
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_27760989
Het leren negeren schijnt nogal moeilijk te zijn?
"I am not retreating, I am advancing in a different direction."
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:42:49 #120
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_27761199
Drizzt, ga es effe ergens anders dode threads resurrecten

*stof weer teruggooit op topic* nothing to see here, move along... git.. shoo... go.
From the ashes...
pi_27853871
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:27 schreef sien het volgende:
Dag, die gast kickt een topic precies een jaar later op een paar uur nauwkeurig!
Wie anders?
Een legende.
pi_27869250
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 10:03 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Ehhh, ff ontopic AUB. Ik heb geen zin in een discussie over wel of niet op kamer blijven wonen als je afgestudeerd bent. ...<p>ONTOPIC:
M, kun je morgen het oud papier aan de straat zetten, omdat je eerder weg bent dan ik? (gezegd om te dollen, ik doe dat altijd omdat ik normaal als eerste weg ben). "Is goed hoor..."
's Morgens dus niet aan de straat gezet. Was ook wel te verwachten omdat het een hele grote en zware doos was en omdat zij nogal klein en tenger is. Ik zet dus die doos buiten en ga terug naar binnen. Hangt er een post-it op mijn jas [afbeelding] waarop staat: "Het regent buiten, dus ik kan het papier er niet neerzetten."</p><p>Regen? Het zonnetje schijnt, geen water op de auto's te bespeuren en ze is 10 minuten eerder dan ik weggegaan! Of het nu regent of niet, het moet aan de straat, want ze bellen echt niet aan om het op te halen.
Zeg dan dat je doos niet kunt tillen..... [afbeelding]</p>
hieruit blijkt wel weer dat jij de zeikerd bent.
dat meisje heeft er wel aan gedacht anders was het gewoon niet gebeurt en geen post-itje op je deur. Of het nou waar is of niet het is wel netjes. Volgens mij ben jij echt zo'n brillige wollensokken nerd die naast zn werk jehovagetuige is.
  Moderator / Redactie FP zondag 12 juni 2005 @ 22:11:49 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_27869789
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef Xitami het volgende:
Drizzt, ga es effe ergens anders dode threads resurrecten

*stof weer teruggooit op topic* nothing to see here, move along... git.. shoo... go.
Baal jij ff
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_27869944
quote:
  maandag 13 juni 2005 @ 01:09:42 #125
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_27874966
Ik had ook zo'n huisgenote, mevrouw B. Als haar jaarclub kwam eten was de keuken één grote ravage! Pannekoekbeslag lag dan overal, en ik zeg echt: overal! Afwassen en opruimen daarna was er niet bij, dan moest ze de kroeg in met haar jaarclubje, en kwam ze 's nachts thuis met veel lawaai. Dus de volgende ochtend lag die zooi er nog. 's Middags ruimde ze ook nooit op, dus je kon als je 's avonds wilde koken eerst door haar bagger heen. We hebben haar er een paar keer op aangesproken en dan ging ze huilen. Echt een oplossing was er niet, en het hele huis irriteerde zich er mateloos aan. Gelukkig ging ze bij een jaarclubgenootje in huis wonen. Ik ben er later nog een keer langsgeweest, post brengen... Wat een klerezooi was het daar zeg!
  maandag 13 juni 2005 @ 01:11:49 #126
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_27875000
quote:
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten. En vrouwen komen welliswaar met corveelijsten aanzetten, maar zijn altijd de eerste die hun taken niet doen.
Klopt! Mijn huisgenotes zetten wel altijd de kruisjes op de lijst, maar schoonmaken ho maar! En dan maar zeggen dat ze 'toch echt wel schoonegemaakt hebben'.
  maandag 13 juni 2005 @ 08:08:38 #127
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_27876754
wees blij dát jullie in elk geval een kamer hebben!

maar inderdaad, wat een kut-mensen zijn er toch! Ik geef toe dat mijn slaapkamer een bende is, maar ik zou geen gemeenschappelijke ruimtes gaan ruïneren als ik op kamers zou zitten!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 20 juni 2005 @ 11:51:40 #128
122399 sien
a perfect circle..........
pi_28084504
is gewoon stom je moet met elkaar leven niet elkaar gek maken..
beetje dollen okee maar "ze" moeten weten wanneer het genoeg is...
pi_28085539
Ge-wel-dig, die verhalen van Rooligan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')