Ik heb het helemaal gehad met mijn nieuwe {censuur} huisgenote.
* Als ze kookt, is het het goedkoopste van het goedkoopste. Als student zijnde heb je misschien niet veel te makken, maar EUR 7,30 uitgeven voor het avondeten (incl. toetje) voor 5 man is toch wel erg weinig
* Tijdens het koken gebruikt ze twee keer zoveel pannen/bestek/attributen dan nodig is.
* Afwassen gaat gepaard met een fontein water tot aan het plafond. "Tsja, wij hadden in ons vorige huis een vaatwasser...."
* Een cursus lichamelijke verzorging zou haar niet misstaan. Volgens mijn huisgenote (na 1 keer met haar gesport te hebben) heeft ze meer haar op der lichaam dan een oerang-oetang.
* Ze spreekt over haar vrienden alsof het bekende nederlanders zijn. D.w.z. wij moeten ze bij naam en toenaam kennen terwijl we ze nog nooit ontmoet hebben.
* Betalingen (internet - telefoon) zijn steevast te laat onder het mom van "vergeten". Als ze even het geld niet heeft, OK, maar zeg dat dan eerlijk. Daar kan ik nog mee leven, maar geen smoesjes da!n! Oh, overigens maakt ze steevast een verkeerd (lees te weinig) bedrag over...
* Het duurt eeuwig om een netwerkkaart aan te schaffen - 7 weken nu al! Dat betekent dus, dat ze voor mijn kamerdeur (daar staat de huisserver) moet MSN-en. Als je ernaar vraagt, dan is pappa daarmee bezig. BTW, bij een computerwinkel haal je ze voor 8 euro; maar nee: zij kan hem voor zeven krijgen. Alleen duurt dat een week of 7....
* MSN-en (voor mijn deur dus) gaat gepaard met tekst en uitleg.... Gesteund en gezucht als ze een berichtje ontvangt. "Remco? Wat doet die nou online...?", "Jezus, wat een antwoord!", "Wat zal ik daar nog eens op zeggen..."....................................................
* Ze moet vroeg op (stage en reizen met OV), maar vertikt het om vroeg te gaan slapen (iig niet voor 23:00u). En maar klagen dat ze het zwaar heeft en ontzettend moe is.....
................
Moet ik nog doorgaan? Heb nog wel een waslijst....
BTW, ze is 24!
Ik ben blij als ze opgetiefd is in september.
Oh, kun je nagaan dat ik haar alleen 's avonds na half zeven te zien krijg.
quote:Ik ben afgestudeerd en aan het werk. Tis geen echt studentenhuis, maar een werk-huis (drie van de vijf man afgestudeerd...).
Op woensdag 28 mei 2003 09:39 schreef TheAvenger het volgende:
Hey, ff een vraag: studeer je nou, want in je profiel staat alleen een beroep en geen studierichting???
Maar serieus: zuur zeg! Is ze ook vegetarier? Dat is ook altijd leuk met koken. Succes ermee en van de zomer lekker lang op vakantie gaan, dan is het zo september!
quote:Want als iets pas echt IRRITANT is, dan zijn dat mensen die afgestudeerd zijn, werk gevonden hebben en dan nog in een (goedkoop) studentenhuis blijven zitten...
Op woensdag 28 mei 2003 09:41 schreef Rooligan het volgende:[..]
Ik ben afgestudeerd en aan het werk. Tis geen echt studentenhuis, maar een werk-huis (drie van de vijf man afgestudeerd...).
[Dit bericht is gewijzigd door TheAvenger op 28-05-2003 09:44]
quote:Ach ja, het zijn de kleine dingen waar ik me aan erger. Het zijn wel veel kleine dingen, maar goed......
Op woensdag 28 mei 2003 09:42 schreef JB77 het volgende:
Wat is dur msn dan?Maar serieus: zuur zeg! Is ze ook vegetarier? Dat is ook altijd leuk met koken. Succes ermee en van de zomer lekker lang op vakantie gaan, dan is het zo september!
quote:nee t is in nederland makkelijk om te verhuizen,
Op woensdag 28 mei 2003 09:43 schreef TheAvenger het volgende:[..]
Want als iets pas echt IRRITANT is, dan zijn dat mensen die afgestudeerd zijn, werk gevonden hebben en dan nog in een (goedkoop) studentenhuis blijven zitten...
quote:Dat is haar keuze toch.
* Als ze kookt, is het het goedkoopste van het goedkoopste. Als student zijnde heb je misschien niet veel te makken, maar EUR 7,30 uitgeven voor het avondeten (incl. toetje) voor 5 man is toch wel erg weinig
quote:
* Tijdens het koken gebruikt ze twee keer zoveel pannen/bestek/attributen dan nodig is.
quote:
* Afwassen gaat gepaard met een fontein water tot aan het plafond. "Tsja, wij hadden in ons vorige huis een vaatwasser...."
quote:Dus?
* Een cursus lichamelijke verzorging zou haar niet misstaan. Volgens mijn huisgenote (na 1 keer met haar gesport te hebben) heeft ze meer haar op der lichaam dan een oerang-oetang.
quote:Niet iedereen heeft zo'n boeiend leven als jij..Dus erger je er ook niet aan
* Ze spreekt over haar vrienden alsof het bekende nederlanders zijn. D.w.z. wij moeten ze bij naam en toenaam kennen terwijl we ze nog nooit ontmoet hebben.
quote:Leuke truc verzinnen
* Betalingen (internet - telefoon) zijn steevast te laat onder het mom van "vergeten". Als ze even het geld niet heeft, OK, maar zeg dat dan eerlijk. Daar kan ik nog mee leven, maar geen smoesjes da!n! Oh, overigens maakt ze steevast een verkeerd (lees te weinig) bedrag over...
quote:Zunig
* Het duurt eeuwig om een netwerkkaart aan te schaffen - 7 weken nu al! Dat betekent dus, dat ze voor mijn kamerdeur (daar staat de huisserver) moet MSN-en. Als je ernaar vraagt, dan is pappa daarmee bezig. BTW, bij een computerwinkel haal je ze voor 8 euro; maar nee: zij kan hem voor zeven krijgen. Alleen duurt dat een week of 7....
quote:Op school ook
* MSN-en (voor mijn deur dus) gaat gepaard met tekst en uitleg.... Gesteund en gezucht als ze een berichtje ontvangt. "Remco? Wat doet die nou online...?", "Jezus, wat een antwoord!", "Wat zal ik daar nog eens op zeggen..."....................................................
quote:Niet jouw probleem is haar keuze
* Ze moet vroeg op (stage en reizen met OV), maar vertikt het om vroeg te gaan slapen (iig niet voor 23:00u). En maar klagen dat ze het zwaar heeft en ontzettend moe is.....
quote:Komt u maar
Moet ik nog doorgaan? Heb nog wel een waslijst....
quote:Boeie?
24
quote:Mainstage :p
Oh, kun je nagaan dat ik haar alleen 's avonds na half zeven te zien krijg.
quote:Ik hoop dat je antwoorden met een flinke korrel zout genomen kunne worden
Op woensdag 28 mei 2003 09:49 schreef Poog het volgende:
-knip-
Ontopic:
- Tijdens het eten: "Ik reserveer de douche voor vanavond!". De hele avond, M? Ik douche in een kwartiertje. "Niet de hele avond, maar ik ga wel douchen vanavond." Das fijn voor je, ik zal je niet in de weg staan. "Ja ik douche maar 1 of 2 keer in de week, want ik heb er geen tijd voor...."
quote:Bull, is met de huidige huizenmarkt meer noodzakelijk dan eigen keuze..
Want als iets pas echt IRRITANT is, dan zijn dat mensen die afgestudeerd zijn, werk gevonden hebben en dan nog in een (goedkoop) studentenhuis blijven zitten...
quote:Maar het lukt dus wel om een kamer te vinden?? Als er in Nederland toch ergens gebrek aan is, zijn het wel studentenkamers...dan moet er na je studie toch ook wel iets anders te vinden zijn, zodat die kamers weer beschikbaar worden voor die mensen waar ze voor bedoeld zijn.
Op woensdag 28 mei 2003 09:54 schreef Bhorka het volgende:[..]
Bull, is met de huidige huizenmarkt meer noodzakelijk dan eigen keuze..
quote:Ehhh, ff ontopic AUB. Ik heb geen zin in een discussie over wel of niet op kamer blijven wonen als je afgestudeerd bent. ...
Op woensdag 28 mei 2003 09:56 schreef TheAvenger het volgende:Maar het lukt dus wel om een kamer te vinden?? Als er in Nederland toch ergens gebrek aan is, zijn het wel studentenkamers...dan moet er na je studie toch ook wel iets anders te vinden zijn, zodat die kamers weer beschikbaar worden voor die mensen waar ze voor bedoeld zitten.
ONTOPIC:
M, kun je morgen het oud papier aan de straat zetten, omdat je eerder weg bent dan ik? (gezegd om te dollen, ik doe dat altijd omdat ik normaal als eerste weg ben). "Is goed hoor..."
's Morgens dus niet aan de straat gezet. Was ook wel te verwachten omdat het een hele grote en zware doos was en omdat zij nogal klein en tenger is. Ik zet dus die doos buiten en ga terug naar binnen. Hangt er een post-it op mijn jas waarop staat: "Het regent buiten, dus ik kan het papier er niet neerzetten."
Regen? Het zonnetje schijnt, geen water op de auto's te bespeuren en ze is 10 minuten eerder dan ik weggegaan! Of het nu regent of niet, het moet aan de straat, want ze bellen echt niet aan om het op te halen.
Zeg dan dat je doos niet kunt tillen.....
Tegen de tijd dat ze je met een mes bedreigt op de gemeenschappelijke gang of oerkreettherapei doet om half drie in de nacht mag je terugkomen in klaagbaak.
Neem het allemaal met een glas wijn en praat er een keer met haar over. (zeker over die beharing, zal ze zeker positief oppakken)
quote:Jooooowwwwwwwwwww:
Op woensdag 28 mei 2003 10:07 schreef TheAvenger het volgende:
Gimme more, ik kan er wel om lachen
Mijn andere huisgenote zet haar fiets altijd in ons schuurtje. Dat schuurtje is een betonnen blok met twee deuren (1 naar de tuin en 1 naar de straat), die beide afsluitbaar zijn. Dus zij zet haar fiets daarbinnen nooit op slot.
Nou was M. het weekend daar gebleven en was in het schuurtje geweest. Heeft ze de fiets van mijn andere huisgenote afgesloten en op haar kamer gelegd. Dus op maandag kon mijn andere huisgenote niet naar school (althans niet met de fiets)! M. was vergeten de sleutel aan haar te geven en was al naar stage voordat mijn andere huisgenote opstond. 's Avonds is M. dan ook nog kwaad dat de fiets daar onafgesloten stond.
Op de opmerking dat ze beter van de spullen van een ander kan afblijven, reageerde ze als volgt: "Ik krijg geen waardering hier in huis. Terwijl ik zo veel voor jullie doe..." Ze is toen kwaad opgestaan en naar haar kamer gegaan...
quote:Hehe, ze heeft die avond zeker wel niet meer gemsn'ed bij jou voor de deur
Op woensdag 28 mei 2003 10:13 schreef Rooligan het volgende:[..]
Jooooowwwwwwwwwww:
Mijn andere huisgenote zet haar fiets altijd in ons schuurtje. Dat schuurtje is een betonnen blok met twee deuren (1 naar de tuin en 1 naar de straat), die beide afsluitbaar zijn. Dus zij zet haar fiets daarbinnen nooit op slot.
Nou was M. het weekend daar gebleven en was in het schuurtje geweest. Heeft ze de fiets van mijn andere huisgenote afgesloten en op haar kamer gelegd. Dus op maandag kon mijn andere huisgenote niet naar school (althans niet met de fiets)! M. was vergeten de sleutel aan haar te geven en was al naar stage voordat mijn andere huisgenote opstond. 's Avonds is M. dan ook nog kwaad dat de fiets daar onafgesloten stond.
Op de opmerking dat ze beter van de spullen van een ander kan afblijven, reageerde ze als volgt: "Ik krijg geen waardering hier in huis. Terwijl ik zo veel voor jullie doe..." Ze is toen kwaad opgestaan en naar haar kamer gegaan...
Waarom pesten jullie d'r niet gewoon weg? En als ze in gebreke blijft met betalen, dan mag ze dus ook niet douchen enzo. Simpel zat.
Dan komt ze om half 5 snachts thuis, bij voorkeur op maandag of dinsdag ofzo, gooit ze de deur bikkelhard dicht en stampt ze 5 keer de trap op en neer enzo. Of ze gaat uitgebreid staan bellen op de gang of ruziemaken met dr vriend ofzo
En denk maar niet dat praten met dr helpt. Hebben we allemaal al verscheidene keren geprobeerd. Volgende keer maar slaan vrees ik
quote:Moet een ritme regelmatig (en overdag) zijn om een ritme te heten tegenwoordig?
Op woensdag 28 mei 2003 10:18 schreef Helaaz het volgende:
Mijn huisgenoot wil nog wel regelmatig (lees: minstens 2/3 keer per week) 'vergeten' dat er ook nog mensen zijn die wel een ritme hebben?!
Een tijdje geleden.
M. had opgeschreven dat ze vrijdag zou koken. P. (een andere huisgenoot) en ik zouden mee-eten.
Ik thuis om half zes, P. thuis om zes uur en M. was al thuis. Rond zeven uur nog steeds geen eten. Opeens hoorden P. en ik "Prettig weekend!" vanuit de hal. Dus wij maar snel informeren hoe het zat met het eten: "Oh ja, dat wilde ik nog zeggen. Ik kook vanavond niet, want ik moet om half acht de trein halen...."
Toen maar weer een (veel te dure) pizza moeten bestellen.
"Rooligan,
zou je na je werk even bij de AH langs willen gaan om voor mij 400 gr. schnitzels, een pak aardappelpuree, een pak vanillevla en wat gemengde sla willen halen? Ik ben pas rond half zeven thuis en als ik dan nog boodschappen moet doen, dan eten we pas rond acht uur. Alvast bedankt.
Groetjes,
M.
P.S. Zet de kosten maar het in huishoudschrift. Wel het bonnetje bewaren.
"
Wat denkt ze wel? Ik ben haar boodschappenjongen niet! Ik moet ook na mijn werk naar de AH als ik moet koken. Bovendien weten we dat we later dan normaal eten als zij moet koken.
Oh, en ik kan dus opdraaien voor de kosten; want ze staat een dikke 50 euro negatief in het schrift en ze kan dat niet terugbetalen omdat ze geen geld heeft. Dacht het niet dus.
Vanavond dus maar eens even goed de vloer mee aanvegen.
Dit is niet meer normaal....
[Dit bericht is gewijzigd door Rooligan op 28-05-2003 11:56]
maareh hou me op de hoogte. kheb hier de grootste lol :d
Zij blijft als enige in het weekend in het huis en meestal komen er dan mensen op bezoek. Ze produceert dus vuile vaat. Een tijdje geleden kwam ik op zondag-avond daar, stond daar de vaat afgewassen, maar niet afgedroogd.
Prima, zal ze straks wel opruimen, dacht ik. Komt ze beneden, terwijl ik mijn post aan het nakijken ben, zegt ze tegen mij: "Oh ben je al hier? Dan kun je mooi even afdrogen. Ik heb de afwas al gedaan!" Voor de goede orde: zij heeft alles gebruikt wat bij die vaat stond en het was niet van geringe omvang.
Dus ik haar maar duidelijk uitgelegd dat zij haar spullen moest afwassen & afdrogen.
Was ze niet zo blij mee....
wat moet je anders met z'n huisgenoot..
Maar ik zou der wel ff meedelen dat ze een mispunt is.. is wel zo leuk om te doen..
quote:In de eerste week dacht ze al, dat ze minder vaak de badkamer hoefde te poetsen dan de rest; omdat ze minder douchte....
Op woensdag 28 mei 2003 14:33 schreef Maar-T het volgende:
bah wat een mens, 2keer per week douchen, dat zegt al genoeg
quote:he he he
Op woensdag 28 mei 2003 14:35 schreef Rooligan het volgende:[..]
In de eerste week dacht ze al, dat ze minder vaak de badkamer hoefde te poetsen dan de rest; omdat ze minder douchte....
Het is bijvoorbeeld altijd vreemd dat mensen die niet schoonmaken en opruimen altijd het meeste lopen te zeiken dat het smerig is. Ik deed vroeger wel altijd netjes mijn taken, maar als iemand anders verslonste dan had ik toch een langere adem qua niet opruimen.
quote:Goh ik begin toch wel benieuwd te worden hoe het afloopt
Op woensdag 28 mei 2003 11:49 schreef Rooligan het volgende:
Tis niet te geloven, ik krijg net een emailtje van haar (op mijn werk):
"Rooligan,
zou je na je werk even bij de AH langs willen gaan om voor mij 400 gr. schnitzels, een pak aardappelpuree, een pak vanillevla en wat gemengde sla willen halen? Ik ben pas rond half zeven thuis en als ik dan nog boodschappen moet doen, dan eten we pas rond acht uur. Alvast bedankt.Groetjes,
M.P.S. Zet de kosten maar het in huishoudschrift. Wel het bonnetje bewaren.
"
![]()
![]()
Wat denkt ze wel? Ik ben haar boodschappenjongen niet! Ik moet ook na mijn werk naar de AH als ik moet koken. Bovendien weten we dat we later dan normaal eten als zij moet koken.
Oh, en ik kan dus opdraaien voor de kosten; want ze staat een dikke 50 euro negatief in het schrift en ze kan dat niet terugbetalen omdat ze geen geld heeft. Dacht het niet dus.Vanavond dus maar eens even goed de vloer mee aanvegen.
Dit is niet meer normaal....
btw: gewoon haar negeren
Die ging 2 weken op vakantie en liet gewoon het aanrecht volstaan met vuile afwas
En dan na 2 weken ook nog pissed zijn dat ik alles in de container gedonderd had
het is bij ons in huis heeeel erg gehorig en een kamerolifant is niets vergeleken met haar,
dus met deuren gooien op de vreemdste tijdstippen, stampen op de trap enz..
's ochtends om 5.30 uur gaat bij haar de wekker, ik wist dat ze niet thuis was,
(want een kamerolifant blijft niet onopgemerkt) dus na 10 minuten naar dat ding liggen luisteren m'n bed uitgekropen en de stroom er af gegooid, RUST!
's avonds haar verteld van d'r wekker, oww sorry was het antwoord.
volgende ochtend weer de wekker om 5.30 uur en mevrouw was weer niet thuis,
weer de stroom eraf, haar 's middags laten weten dat ik half 6 geen leuk tijdstip vind.
Drie keer raden wat ik die avond om 23.00 hoor.....
haar wekker
nou, ik heb die stoppenkast nooit zovaak van dichtbij gezien
verder kan ze erg slecht tegen alleen zijn,
met gevolg dat ze elke avond bij mij op de bank zat en mij voor elke muggenscheet belde.
ons huis staat in geen lekkere buurt om als meisje 's avonds alleen te lopen, dus zij belt mij,
"ik neem zo de bus en ben om 23.00 uur thuis, als ik om 23.15 nog niet thuis ben moet je de politie maar bellen". om 23.45 was ze nog niet thuis, dus ik toch bezorgd,
bel ik d'r op "owww, de tijd helemaal vergeten, ik zit nog bij m'n vriendin"
en zo kan ik nog wel ff doorgaan...
Deze Bierneger zit minstens 3 dagen per week met D. te blowen, te GHB-en en allerhande andere drugs te consumeren. Tot diep in de nacht. D ruimt nooit wat op, maar maakt wel een teringzooi, D maakt nooit de WC schoon, D wast nooit de handdoeken, D doet nooit de afwas, D stofzuigt nooit, D doet helemaal niks. Behalve tot 4 uur in de nacht liggen spacen in zijn bed met de bierneger in DATZELFDE bed naast hem.
Vervolgens valt D in slaap, tot 17:00u de volgende dag, waarna D een douche pakt, zijn handdoek erin laat hangen, het licht aanlaat, en de douche laat druppelen. Dan gaat D even "ergens heen" waarna hij weer ligt te spacen tot 4 uur 's nachts.
D doet officieel een studie, en zijn ouders denken dat hij werkt. Als het vakantie is, is hij helemaal in zijn nopjes om voor ons onverklaarbare redenen, meneer D gaat namelijk NOOIT naar zijn colleges. Dat is verder zijn goed recht, maar je zou toch denken dat als je de HELE DAG thuis bent, je ook wel eens een keer wat kan opruimen of regelen. Neen, D is enkel voor zichzelf bezig en beschouwt dat als logisch.
Na vele gesprekken is de enige remedie gebleken "negeren". Maarja, je kunt de tyfuszooi wel laten liggen, maar de enige die daar geen last van heeft is D. Uiteindelijk ben je dus altijd de pineut. Ik laat het mij maar welgevallen.
heerlijk trouwens, even een stukje tikken
quote:Bier - negeren?
Op woensdag 28 mei 2003 20:42 schreef lucrator het volgende:
Na vele gesprekken is de enige remedie gebleken "negeren".
quote:Waarom niet?
Op vrijdag 30 mei 2003 01:49 schreef thabit het volgende:
SJONGEJONGEJONGEJONGEJONGE als dit je ergste irritaties zijn die je aan een huisgenoot kunt hebben, dan heb je helemaal niets te klagen mijns inziens.
[ontopic]
Zit er niet in, ik heb geen huisgenoten meer dus kan alleen aankomen met anekdotes over "vroeger"...
maar ga vooral door! Geeft een heerlijk stukje vermaak!
quote:Omdat dit hele kleine dingetjes zijn die je in zo'n beetje elk studentenhuis wel tegenkomt. Als je met meerdere mensen in 1 huis wilt wonen, zul je hier toch wel tegen moeten kunnen.
Op vrijdag 30 mei 2003 01:56 schreef Nyame het volgende:[..]
Waarom niet?
Ik heb een huisgenoot die minstens honderd keer zo erg is als boven beschreven personage en aan hem erger ik me ook niet.
quote:dan is het toch lekker om over te klagen?
Op vrijdag 30 mei 2003 02:02 schreef thabit het volgende:[..]
Omdat dit hele kleine dingetjes zijn die je in zo'n beetje elk studentenhuis wel tegenkomt.
quote:Ten eerste kan ik mij niet voorstellen dat er in elk studentenhuis een "D" rondloopt. Ten tweede vind ik dat het mijn goed recht is mij te ergeren aan een persoon die overal een teringzooi van maakt die anderen voor hem op moeten ruimen. Als je je eigen troep niet kan opruimen en geen rekening kan houden met andere mensen, is het op eigen benen staan duidelijk niet aan je besteed. Of je moet in je eentje op een klein kamertje gaan wonen en daar wegrotten zonder dat iemand er last van heeft.
Op vrijdag 30 mei 2003 02:02 schreef thabit het volgende:[..]
Omdat dit hele kleine dingetjes zijn die je in zo'n beetje elk studentenhuis wel tegenkomt. Als je met meerdere mensen in 1 huis wilt wonen, zul je hier toch wel tegen moeten kunnen.
Ik heb een huisgenoot die minstens honderd keer zo erg is als boven beschreven personage en aan hem erger ik me ook niet.
Als hij zijn teringzooi op zijn eigen kamer maakt, heb ik er geen bezwaar tegen. Zodra ik er echter last van heb, heb ik recht van spreken. Als jij er anders over denkt, moet je dat zelf weten, maar ik denk dat we dan een meningsverschil hebben.
quote:'t Is wel geweldig om dit topic door te lezen, dat geef ik volledig toe. Maar toch zou ik zelf alleen maar kunnen lachen om dit soort huisgenoten ipv me eraan te ergeren
Op vrijdag 30 mei 2003 02:13 schreef Nyame het volgende:[..]
dan is het toch lekker om over te klagen?
'k had dat zelf ook gedaan destijds hoor!!
quote:Ik had het over de huisgenote van topicstarter, niet over de jouwe. Die is inderdaad van een wat zwaarder kaliber
Op vrijdag 30 mei 2003 02:16 schreef lucrator het volgende:[..]
Ten eerste kan ik mij niet voorstellen dat er in elk studentenhuis een "D" rondloopt. Ten tweede vind ik dat het mijn goed recht is mij te ergeren aan een persoon die overal een teringzooi van maakt die anderen voor hem op moeten ruimen. Als je je eigen troep niet kan opruimen en geen rekening kan houden met andere mensen, is het op eigen benen staan duidelijk niet aan je besteed. Of je moet in je eentje op een klein kamertje gaan wonen en daar wegrotten zonder dat iemand er last van heeft.
Als hij zijn teringzooi op zijn eigen kamer maakt, heb ik er geen bezwaar tegen. Zodra ik er echter last van heb, heb ik recht van spreken. Als jij er anders over denkt, moet je dat zelf weten, maar ik denk dat we dan een meningsverschil hebben.
quote:jamaar dit is KLAAGBAAK!
Op vrijdag 30 mei 2003 02:20 schreef thabit het volgende:[..]
't Is wel geweldig om dit topic door te lezen, dat geef ik volledig toe. Maar toch zou ik zelf alleen maar kunnen lachen om dit soort huisgenoten ipv me eraan te ergeren
.
quote:Nou sorry hoor.
Op vrijdag 30 mei 2003 02:26 schreef Nyame het volgende:[..]
jamaar dit is KLAAGBAAK!
Wees dus gewoon blij dat dit topic er is en dat mensen zo slim zijn hun frustratie eruit te gooien!
Dan moet je niet gaan zitten raaskallen over dat het niets is om over te klagen, want dat is het wel!
Maar om even ontopic te geraken zal ik ook maar iets over mijn huisgenoot vertellen: hij is nu 30. Hij heeft kunstacademie gedaan en daarna nooit meer iets.
Doet af en toe een bijbaantje. Na een paar maanden gaat zo'n baantje hem vervelen, hij verwaarloost het en wordt ontslagen. Dan heeft-ie voorlopig weer wat geld, wat allemaal op gaat aan drank en drugs totdat het geld op is en hij weer een bijbaantje moet gaan zoeken. Deze cyclus blijft zich continu herhalen zonder dat hij zich enigszins ontwikkelt.
Hij heeft vaak neigingen dingen te slopen. Hij heeft regelmatig de ramen in ons eigenhuis in lopen tikken. Hij is weleens een keer naar de wc gegaan en kwam met de halve wc-bril weer naar buiten. Hij heeft een lamp weleens 'uitgedaan' door niet op de schakelaar te drukken maar met z'n blote vuist tegen die lamp aan te slaan. Hij heeft regelmatig met z'n blote vuisten gaten in de keukendeur geslagen. Hij ging een keer naar de badkamer met als gevolg dat een schakelaar een een spiegel helemaal aan gruzelementen lagen. En dit is nog maar een kleine greep uit de dingen die hij gesloopt heeft.
Hij verwondt ook regelmatig zichzelf. Hij is weleens door een vuurtje gesprongen (het vel kon je toen van z'n benen aftrekken). Z'n handen verwondt hij ook regelmatig doordat hij glaswerk ermee kapot slaat etc.
Ook qua samenleven met huisgenoten is hij niet helemaal in orde. Hij kan soms zomaar vanuit het niets in 1 keer keihard sjacherijnig uitspatten tegen huisgenoten. Hij scheldt ze weleens verrot en bedreigt ze ook af en toe. Het is ook absoluut onmogelijk om een zinnig gesprek met hem te voeren. Ofwel hij reageert heel sjacherijnig en aanvallend, ofwel er komt alleen maar onzin uit.
Toch trek ik mij hier helemaal niets van aan .
edit: oja en z'n afwas doet-ie ook nooit.
Ik zou 'm met mach tien uit het raam laten "struikelen"...
quote:Okee, maar dan nog. Opzich moet je toch wel even je frustraties kunnen botvieren op een elektronisch "vel papier". Beter dan de tyfus uit de betreffende huisgeno(o)t(e) slaan in ieder geval.
Op vrijdag 30 mei 2003 02:22 schreef thabit het volgende:[..]
Ik had het over de huisgenote van topicstarter, niet over de jouwe. Die is inderdaad van een wat zwaarder kaliber
.
quote:En deze is nog beter, ik lach me echt een breuk hier
Op vrijdag 30 mei 2003 02:41 schreef thabit het volgende:
..geweldig..
Ze heeft een professionele hoer als huisgenote gehad. Fiets, eten en servies gejat. De praktijken werden niet meer buiten de deur gehouden want er lagen op een gegeven moment volle condooms in huis. Ook belde ze regelmatig mensen op vanuit huis. Een andere huisgenote heeft hierdoor een telefoonrekening van ruim 450 euro openstaan.
Deze huisgenote is later door de politie verwijderd wegens wanbetalingen en ander asociaal gedrag.
Kijk, DAT zijn pas huisgenoten waar je over kan klagen .
quote:Inderdaad, dit is niet mis. Ik zou dan toch als ik jou zusje was zo snel mogelijk proberen te verhuizen!
Op vrijdag 30 mei 2003 15:37 schreef thabit het volgende:
Mijn zusje wil hier ook nog iets aan toevoegen:Ze heeft een professionele hoer als huisgenote gehad. Fiets, eten en servies gejat. De praktijken werden niet meer buiten de deur gehouden want er lagen op een gegeven moment volle condooms in huis. Ook belde ze regelmatig mensen op vanuit huis. Een andere huisgenote heeft hierdoor een telefoonrekening van ruim 450 euro openstaan.
Deze huisgenote is later door de politie verwijderd wegens wanbetalingen en ander asociaal gedrag.
Kijk, DAT zijn pas huisgenoten waar je over kan klagen
.
quote:Zo professioneel was ze ook weer niet.
Op vrijdag 30 mei 2003 15:37 schreef thabit het volgende:
Mijn zusje wil hier ook nog iets aan toevoegen:Ze heeft een professionele hoer als huisgenote gehad. Fiets, eten en servies gejat. De praktijken werden niet meer buiten de deur gehouden want er lagen op een gegeven moment volle condooms in huis. Ook belde ze regelmatig mensen op vanuit huis. Een andere huisgenote heeft hierdoor een telefoonrekening van ruim 450 euro openstaan.
Kijk, DAT zijn pas huisgenoten waar je over kan klagen
.
Na haar een flinke uitbrander gegeven te hebben over haar 'boodschappenlijstje' heb ik weinig last meer van haar gehad, tot.....
Gisteravond:
Hele dag bezig geweest met meehelpen bij een verhuizing (van 's ochtends 9:00 tot 's avonds 9:00). Dus redelijk moe... Ik wilde dus, toen ik thuiskwam, douchen en slapen (wekker gaat weer om 06:45).
Zat ze dus te MSN-en toen ik thuiskwam. Tis weer zo ver, dacht ik, maar ik was te moe om moeilijk te gaan doen .
Dus ik wil naar mijn kamer, laat ze me er niet langs! (ze zit op de trap). Dus ik vraag of ze aan de kant kan gaan, zegt ze dat dat zo lastig tikken is...
Ik moet er dus diverse malen langs (richting badkamer e.d.) en elke keer moest ik vragen of ze aan de kant wou gaan. Ze begon zich daar steeds meer aan te ergeren (ik ook, trouwens) zodat ze op een gegeven moment zegt...
"Kun je niet alles in 1 keer doen, zodat je er maar 1 keer langs hoeft?"
Ik heb haar verbaal maar even duidelijk gemaakt dat ze geen eisen moest stellen en dat ze maar blij mocht zijn dat ze überhaupt gebruik mag maken van een PC die niet eens van haar is. Ze snapte het niet helemaal... Dan volgende keer eens kennis laten maken met mijn veiligheidsschoenen.
Ik wilde dus rond 22:00 al gaan slapen. Dus ik vraag haar vriendelijk of ze het niet te laat wil maken, omdat ik haar zo goed hoor tikken op mijn kamer. Ze zou zo stoppen verzekerde ze mij.
Om 22:30 zat ze er nog en toen heb ik het nogmaals vriendelijk gevraagd. Even later vraagt mijn andere huisgenoot, die naast mij zit, ook of ze wil stoppen.
En om 23:30 zat ze er nog
Dus nogmaals vriendelijk doch dringend verzocht of ze kon opti*fen:
R: Kun je eindelijk gaan afsluiten, want ik wil nu echt gaan slapen.
M: Ik hoef er morgen niet vroeg uit hoor. Ik kan uitslapen...
R: Maar ik dus niet, en ik hoor echt alles wat je doet.
M: Dan moet je je deur beter dicht doen.
R: Beter dicht dan dit kan die niet. Doe nou niet zo moeilijk, ik heb het je al diverse malen gevraagd.
M: Kan ik er wat aan doen dat ik zoveel vrienden heb...
R: Die zie je morgen toch ook weer....
M: Nee, want dan moeten zij werken.
.....
Kortom, een zinloze en vermoeiende discussie die ik niet wilde verder voortzetten omdat ik er de puf niet meer voor had....
Gelukkig voor mij, staat onze server zo ingesteld, dat hij om 24:00 uur uitschakeld.
Dus om 24:00 een hoop verontwaardiging op de gang; wat er toch met de PC aan de hand was...
Klopt ze op mijn deur, doet ze die op een kiertje en vraagt:
"Slaap je al, want de PC doet een beetje raar. Kun je dat even oplossen?"
Ik heb dus in duidelijk taal op 110 dB een aantal woorden gegenereerd waaruit zij kon opmaken dat haar actie niet op prijs werd gesteld en dat ze maar beter naar haar eigen kamer kon gaan.
waarom altijd zo moeilijk
quote:Wauw geweldig
Op maandag 2 juni 2003 15:17 schreef Rooligan het volgende:
-knip-
Ik heb dus in duidelijk taal op 110 dB een aantal woorden gegenereerd waaruit zij kon opmaken dat haar actie niet op prijs werd gesteld en dat ze maar beter naar haar eigen kamer kon gaan.waarom altijd zo moeilijk
Ik zou gewoon eisen dat ze binnen nu en een week de netwerkkaart aanschaft, of dat ze anders het msn-en wel kan vergeten
Ik heb ook zo'n huisgenoot. Durft ook niet te zeggen waar 't op staat.
"Ik hoorde gisteravond dat je érg van housemuziek houdt.."
"Oei, last van gehad?"
"Nee hoor, niet echt ofzo, ach..nee viel mee....Is mijn muziek niet.."
Volgens mij ergert die kerel zich groen en grijs aan mijn muziek maar durft 't niet te zeggen. Maar ik zet ik 'm ook mooi niet zachter. Easy as that dude. Leer eerst maar eens assertief te zijn. Als iemand écht heel concreet zegt dat ie er last van heeft, dan gaat 't direct uit of zacht. Maar die draaikonterij daar prik ik zo doorheen.
quote:Kerel.... als je het allemaal goed gelezen hebt, dan heb je vast wel in de gaten dat ik me alleen aan haar irriteer op dat moment zelf. Ik maak hier de raarste dingen mee.... tis soms lachen. FF hier lekker afreageren en dan vrolijk weer verder.
Op maandag 2 juni 2003 16:43 schreef Chooselife het volgende:
- schaartje doet zijn werk -
No hard feelings hoor....
Klagen mag hier toch...?
P.S. als ik over alle kleine dingen die mij eventjes irriteren me druk moet maken, heb ik geen leven meer. Gewoon hier oppennen en de anderen laten lezen!
quote:Hmm, dit is inderdaad wel wat vervelender gedrag dan in je beginposts ja. Hoe vaak vinden dit soort toestanden plaats?
Op maandag 2 juni 2003 15:17 schreef Rooligan het volgende:
Ben ik weer....Na haar een flinke uitbrander gegeven te hebben over haar 'boodschappenlijstje' heb ik weinig last meer van haar gehad, tot.....
Gisteravond:
Hele dag bezig geweest met meehelpen bij een verhuizing (van 's ochtends 9:00 tot 's avonds 9:00). Dus redelijk moe... Ik wilde dus, toen ik thuiskwam, douchen en slapen (wekker gaat weer om 06:45).
Zat ze dus te MSN-en toen ik thuiskwam. Tis weer zo ver, dacht ik, maar ik was te moe om moeilijk te gaan doen.
Dus ik wil naar mijn kamer, laat ze me er niet langs! (ze zit op de trap). Dus ik vraag of ze aan de kant kan gaan, zegt ze dat dat zo lastig tikken is...
Ik moet er dus diverse malen langs (richting badkamer e.d.) en elke keer moest ik vragen of ze aan de kant wou gaan. Ze begon zich daar steeds meer aan te ergeren (ik ook, trouwens) zodat ze op een gegeven moment zegt...
"Kun je niet alles in 1 keer doen, zodat je er maar 1 keer langs hoeft?"
Ik heb haar verbaal maar even duidelijk gemaakt dat ze geen eisen moest stellen en dat ze maar blij mocht zijn dat ze überhaupt gebruik mag maken van een PC die niet eens van haar is. Ze snapte het niet helemaal... Dan volgende keer eens kennis laten maken met mijn veiligheidsschoenen.Ik wilde dus rond 22:00 al gaan slapen. Dus ik vraag haar vriendelijk of ze het niet te laat wil maken, omdat ik haar zo goed hoor tikken op mijn kamer. Ze zou zo stoppen verzekerde ze mij.
Om 22:30 zat ze er nog en toen heb ik het nogmaals vriendelijk gevraagd. Even later vraagt mijn andere huisgenoot, die naast mij zit, ook of ze wil stoppen.
Dus nogmaals vriendelijk doch dringend verzocht of ze kon opti*fen:R: Kun je eindelijk gaan afsluiten, want ik wil nu echt gaan slapen.
R: Beter dicht dan dit kan die niet. Doe nou niet zo moeilijk, ik heb het je al diverse malen gevraagd.
.....
Kortom, een zinloze en vermoeiende discussie die ik niet wilde verder voortzetten omdat ik er de puf niet meer voor had....Gelukkig voor mij, staat onze server zo ingesteld, dat hij om 24:00 uur uitschakeld.
Dus om 24:00 een hoop verontwaardiging op de gang; wat er toch met de PC aan de hand was...
"Slaap je al, want de PC doet een beetje raar. Kun je dat even oplossen?"Ik heb dus in duidelijk taal op 110 dB een aantal woorden gegenereerd waaruit zij kon opmaken dat haar actie niet op prijs werd gesteld en dat ze maar beter naar haar eigen kamer kon gaan.
waarom altijd zo moeilijk
Hier eindigde het mee, we wilden niet meer met elkaar op kamers wonen, dus we gingen op zoek naar een andere kamer.
Dus ik zeg, joh ik ga op zoek naar een andere kamer.
Zei zegt: Ja das goed, maar laat het me wel twee maanden ofzo van tevoren weten.
Ik zeg: tuurlijk, dat begrijp ik. Vanwege de kosten die dan hier vreselijk oplopen wat we beiden niet kunnen betalen.
Ik had nog geen kamer gevonden.
Komt ze naar me toe en zegt ik heb een nieuwe kamer gevonden.
Ikke: Goh wat leuk voor je (gemeend ook)
Zij: Ja ik ga er volgende week in.
Dus ik: tuurlijk dame, gelukkig hou je je ook aan de afspraak.
Zijn vriendinnetje van veel te jong kwam langs, dus moest hij voor het eerst in DRIE maanden zijn kamer opruimen. Daarvoor gebruikte hij uiteraard de stofzuiger. En natuurlijk mag dat, geen enkel probleem. Zelfs logisch.
Wat ook logisch is, is dat je de stofzuiger nadat je 'm hebt gebruikt weer terug zet op de plek waar je 'm vandaan hebt. Volgens D. schijnbaar niet. Hij laat de stofzuiger gewoon staan op de gang voor zijn kamer.
Dus ik zet de stofzuiger voor zijn deur, terwijl hij weer even wat te blowen aan het scoren is. Komt 'ie terug, pleurt de stofzuiger opzij en gaat in zijn bed liggen zuigen aan de pretsigaret.
's Nachts is de stofzuiger nog niet opgeruimd en ik stoot mijn teen ertegen (stom, was te verwachten). Dus ik rot die stofzuiger weer tegen zijn deur aan. De volgende dag ligt hij de GODGANSE dag op zijn bed. Af en toe komt hij naar beneden om wat te eten te pakken, of te drinken, en hij stapt minstens VIJF keer gewoon over de stofzuiger heen.
Nadat ik die nacht een keurig briefje had geschreven: "RUIM VERDOMME DIE FUCKING STOFZUIGER EENS OP", was de stofzuiger opgeruimd. Helaas was het wel teveel moeite om de extra mondstukjes die aan de luxe Daewoo-stofzuiger geklemd horen te zitten weer terug te plaatsen, dus die heb ik zelf maar uit zijn kamer moeten halen.
Ook was het overigens een groot probleem om het stukje gang voor zijn kamer te stofzuigen, zodat daar inmiddels een laag van 1 centimeter afgebladderd plafond/muur ligt. Maargoed, daar heeft hij geen last van, want in zijn kamer is het toch alweer een tyfuszooi.
Overigens is het geen ramp dat die stofzuiger daar ligt, maar het geeft weer aan met welke mentaliteit we te maken hebben.
Zo, nu weer verder met de aankomende tentamens...
dit benadert het gevoel van opluchting na het schrijven van mijn vorige stukje
Stofzuigers worden uiteraard nooit op hun plek teruggezet. Daarvoor zijn het stofzuigers .
[Dit bericht is gewijzigd door thabit op 07-06-2003 00:45]
quote:Hallo, zo iemand probeert je gewoon beleefd iets duidelijk te maken. Zo zou ik het ook doen, niet gelijk gaan schelden dat de muziek zachter moet.
Op maandag 2 juni 2003 16:43 schreef Chooselife het volgende:
Volgens mij ergert die kerel zich groen en grijs aan mijn muziek maar durft 't niet te zeggen. Maar ik zet ik 'm ook mooi niet zachter. Easy as that dude. Leer eerst maar eens assertief te zijn. Als iemand écht heel concreet zegt dat ie er last van heeft, dan gaat 't direct uit of zacht. Maar die draaikonterij daar prik ik zo doorheen.
Anyway, mooi al die verhalen van irri huisgenoten. Bij ons valt het wel mee, al schijnt de gast die eruit ging toen ik erin kwam wel een behoorlijke malloot te zijn geweest.
Al dat gedoe eromheen, daar wordt ik zo moe van, en jullie (o.a. topicstarter...) blijkbaar ook so here's my advice:
Zeg wat je wil, en als ze het niet snappen, geef ze dan een reden om het te snappen!!!!
Makzzz
De huisgenoot die ik in dit topic heb beschreven, daar heb ik zelf bijvoorbeeld geen problemen mee. Maar er zijn mensen bij mij in huis die er wel last van hebben. Ik denk echter wel dat dat tussen hun oren zit en niet aan m'n huisgenoot ligt. Zij zijn te narrowminded om te kunnen accepteren dat iemand afwijkend gedrag vertoont. En ik denk ook dat dat de voornaamste reden is waarom hij af en toe tegen ze uitvalt.
quote:Wauw en daar irriteer jij je aan....ben ik blij dat in niet met jouw in een huis woon. Je zou hier gek worden denk ik
Op vrijdag 6 juni 2003 23:16 schreef lucrator het volgende:
D. heeft weer een nieuw hoogtepuntje bereikt:Zijn vriendinnetje van veel te jong kwam langs, dus moest hij voor het eerst in DRIE maanden zijn kamer opruimen. Daarvoor gebruikte hij uiteraard de stofzuiger. En natuurlijk mag dat, geen enkel probleem. Zelfs logisch.
Wat ook logisch is, is dat je de stofzuiger nadat je 'm hebt gebruikt weer terug zet op de plek waar je 'm vandaan hebt. Volgens D. schijnbaar niet. Hij laat de stofzuiger gewoon staan op de gang voor zijn kamer.
Dus ik zet de stofzuiger voor zijn deur, terwijl hij weer even wat te blowen aan het scoren is. Komt 'ie terug, pleurt de stofzuiger opzij en gaat in zijn bed liggen zuigen aan de pretsigaret.
's Nachts is de stofzuiger nog niet opgeruimd en ik stoot mijn teen ertegen (stom, was te verwachten). Dus ik rot die stofzuiger weer tegen zijn deur aan. De volgende dag ligt hij de GODGANSE dag op zijn bed. Af en toe komt hij naar beneden om wat te eten te pakken, of te drinken, en hij stapt minstens VIJF keer gewoon over de stofzuiger heen.
Nadat ik die nacht een keurig briefje had geschreven: "RUIM VERDOMME DIE FUCKING STOFZUIGER EENS OP", was de stofzuiger opgeruimd. Helaas was het wel teveel moeite om de extra mondstukjes die aan de luxe Daewoo-stofzuiger geklemd horen te zitten weer terug te plaatsen, dus die heb ik zelf maar uit zijn kamer moeten halen.
Ook was het overigens een groot probleem om het stukje gang voor zijn kamer te stofzuigen, zodat daar inmiddels een laag van 1 centimeter afgebladderd plafond/muur ligt. Maargoed, daar heeft hij geen last van, want in zijn kamer is het toch alweer een tyfuszooi.
Overigens is het geen ramp dat die stofzuiger daar ligt, maar het geeft weer aan met welke mentaliteit we te maken hebben.
Zo, nu weer verder met de aankomende tentamens...
dit benadert het gevoel van opluchting na het schrijven van mijn vorige stukje
quote:ooit al eens gehoord van de druppel-emmer-doctrine?
Op woensdag 11 juni 2003 18:19 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Wauw en daar irriteer jij je aan....ben ik blij dat in niet met jouw in een huis woon. Je zou hier gek worden denk ik
quote:Ik heb er zoeentje
* ChillyWilly zegt tegen z'n huisgenote: Opzouten ****
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:34 schreef Rooligan het volgende:* Afwassen gaat gepaard met een fontein water tot aan het plafond. "Tsja, wij hadden in ons vorige huis een vaatwasser...."
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 10:13 schreef Rooligan het volgende:
"Ik krijg geen waardering hier in huis. Terwijl ik zo veel voor jullie doe..." Ze is toen kwaad opgestaan en naar haar kamer gegaan...
quote:Naast dat ze irritant is.. is ze ook nog een ongelofelijke domme muts. Maar dat is dus ook echt een geval hopeloos want wat ik als laatste dikgedrukt heb geeft gewoon aan dat ze niets doorheeft en niets snapt.
Op maandag 2 juni 2003 15:17 schreef Rooligan het volgende:Ik wilde dus rond 22:00 al gaan slapen. Dus ik vraag haar vriendelijk of ze het niet te laat wil maken, omdat ik haar zo goed hoor tikken op mijn kamer. Ze zou zo stoppen verzekerde ze mij.
Dus nogmaals vriendelijk doch dringend verzocht of ze kon opti*fen:R: Kun je eindelijk gaan afsluiten, want ik wil nu echt gaan slapen.
.....
Kortom, een zinloze en vermoeiende discussie die ik niet wilde verder voortzetten omdat ik er de puf niet meer voor had....Gelukkig voor mij, staat onze server zo ingesteld, dat hij om 24:00 uur uitschakeld.
"Slaap je al, want de PC doet een beetje raar. Kun je dat even oplossen?"
Dat zo'n mens veel vrienden kan hebben zeg..
Ik zit er zelf trouwens aan te denken om iemand die ik wel leuk vind te vragen om samen op kamers te gaan..
quote:Deze huisgenote is nu aan het verhuizen, dus dit probleem heeft zichzelf opgelost.
Op woensdag 28 mei 2003 17:18 schreef SurfDude het volgende:
Rooligan: mijn dank is groot!Ik dacht dat ik irritante huisgenoten had, maar vergeleken met die huisgenoot van jou valt echt alles in het niet! Als ik jullie was zou ik haar wegpesten, zo snel mogelijk.
quote:"Die je wel leuk vindt" in de zin van...?
Op zaterdag 14 juni 2003 03:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zit er zelf trouwens aan te denken om iemand die ik wel leuk vind te vragen om samen op kamers te gaan..
Alles is beter dan bij mama blijven hoor. Als je echt gezeik wil hebben moet je tot je 24ste bij je ma blijven wonen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:18 schreef Goblin_of_the_Dark het volgende:
Oh wat ben ik gezegend dat ik pas 14 ben. Als ik ooit ga studeren, en ik kan dat in leiden doen, dan blijf ik bij mn ma wonen. Dan maar kostgeld betalen, het kan nooit slechter dan dit zijn.
1. Eerder lui dan dyslectischquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:48 schreef DeX090 het volgende:
Da_Koen, volgens mij ben jij zwaar dyslectisch, of ontzettend lui. Je hebt het hele topic nooit doorgelezen...Dispuut, hmmm? Zoiets als dit?
Topic geheel gelezen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:32 schreef Da_Koen het volgende:
...
Volgens mij ben jij iemand die binnen 4 jaar wil afstuderen
Post dan niks, wat dat leidt tot dubbele info in verschillende posts en gebrek aan andere info.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:03 schreef Da_Koen het volgende:
...
2. Nee, ik heb het topic niet helemaal gelezen. Het zou een beetje teveel van het goede zijn als je op Fok! eerst alle reacties gaat lezen en dan pas post....
nevermind....tis te lang geleden...quote:Op maandag 2 juni 2003 15:17 schreef Rooligan het volgende:
75%quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef CybPraetorian het volgende:
1 Dik
2 lelijk
3 dom
4 a-sociaal
hoe is mijn score?
haha, ik ken iemand met dezelfde instelling maar die dan wel een score van 100% haalt..!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:05 schreef Rooligan het volgende:
[..]
75%![]()
*Meldt* Ik heb ook zo'n vrouwelijke huisgenootquote:Op maandag 7 juni 2004 02:07 schreef wizarddragon het volgende:
Ongelooflijk als ik al die verhalen lees. Je zou bijna denken dat je aan een vrouw als huisgenoot dus echt niks hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:29 schreef Williampie het volgende:
Ik vind het niet gek dat ze zo'n mongolen wijf is, aangezien ze elke dag naar koekwaus city 'Tilburg' gaat.![]()
Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:00 schreef sop het volgende:
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten.
En vrouwen komen welliswaar met corveelijsten aanzetten, maar zijn altijd de eerste die hun taken niet doen.
(-3 generalisatie)
Ik heb in 2 huizen gewoont met alleen maar mannen en het is echt zo dat de WC daar onwijs smerig was en stonk. Er wordt ook standaard naast de wc gepiest. Volgens kan je wat dat betreft beter in een huis met vrouwen wonen. Maar misschien dat ik het gewoon niet had getroffenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:00 schreef sop het volgende:
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten.
De meeste zijn inmiddels ook al 180 graden bijgedraaid.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:07 schreef Lady-SNAKE het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde...![]()
en als ze voor 2-3 dagen kookt stelt dat bedrag niks voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:30 schreef _Suzanne_ het volgende:
Wat geeft t dat ze voor 7,50 euro kookt? Ligt er toch aan wat je maakt? Of is het: hoe duurder hoe lekkerder?![]()
Nuttige topickick kerelquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:27 schreef sien het volgende:
lache verhalen maar ja ergernissen heb je volgens mij altijd wel
Dat ben ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:23 schreef Xitami het volgende:
somebody's playing necromancer...
Dag, die gast kickt een topic precies een jaar later op een paar uur nauwkeurig!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:27 schreef sien het volgende:
lache verhalen maar ja ergernissen heb je volgens mij altijd wel
hieruit blijkt wel weer dat jij de zeikerd bent.quote:Op woensdag 28 mei 2003 10:03 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Ehhh, ff ontopic AUB. Ik heb geen zin in een discussie over wel of niet op kamer blijven wonen als je afgestudeerd bent. ...<p>ONTOPIC:
M, kun je morgen het oud papier aan de straat zetten, omdat je eerder weg bent dan ik? (gezegd om te dollen, ik doe dat altijd omdat ik normaal als eerste weg ben). "Is goed hoor..."
's Morgens dus niet aan de straat gezet. Was ook wel te verwachten omdat het een hele grote en zware doos was en omdat zij nogal klein en tenger is. Ik zet dus die doos buiten en ga terug naar binnen. Hangt er een post-it op mijn jas [afbeelding] waarop staat: "Het regent buiten, dus ik kan het papier er niet neerzetten."</p><p>Regen? Het zonnetje schijnt, geen water op de auto's te bespeuren en ze is 10 minuten eerder dan ik weggegaan! Of het nu regent of niet, het moet aan de straat, want ze bellen echt niet aan om het op te halen.
Zeg dan dat je doos niet kunt tillen..... [afbeelding]</p>
Baal jij ffquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef Xitami het volgende:
Drizzt, ga es effe ergens anders dode threads resurrecten![]()
*stof weer teruggooit op topic* nothing to see here, move along... git.. shoo... go.
quote:Op woensdag 28 mei 2003 09:43 schreef TheAvenger het volgende:
Klopt! Mijn huisgenotes zetten wel altijd de kruisjes op de lijst, maar schoonmaken ho maar! En dan maar zeggen dat ze 'toch echt wel schoonegemaakt hebben'.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:00 schreef sop het volgende:
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten. En vrouwen komen welliswaar met corveelijsten aanzetten, maar zijn altijd de eerste die hun taken niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |