Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:00 schreef sop het volgende:
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten.
En vrouwen komen welliswaar met corveelijsten aanzetten, maar zijn altijd de eerste die hun taken niet doen.
(-3 generalisatie)
Ik heb in 2 huizen gewoont met alleen maar mannen en het is echt zo dat de WC daar onwijs smerig was en stonk. Er wordt ook standaard naast de wc gepiest. Volgens kan je wat dat betreft beter in een huis met vrouwen wonen. Maar misschien dat ik het gewoon niet had getroffenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:00 schreef sop het volgende:
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten.
De meeste zijn inmiddels ook al 180 graden bijgedraaid.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:07 schreef Lady-SNAKE het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde...![]()
en als ze voor 2-3 dagen kookt stelt dat bedrag niks voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:30 schreef _Suzanne_ het volgende:
Wat geeft t dat ze voor 7,50 euro kookt? Ligt er toch aan wat je maakt? Of is het: hoe duurder hoe lekkerder?![]()
Nuttige topickick kerelquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:27 schreef sien het volgende:
lache verhalen maar ja ergernissen heb je volgens mij altijd wel
.
Dat ben ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:23 schreef Xitami het volgende:
somebody's playing necromancer...
Dag, die gast kickt een topic precies een jaar later op een paar uur nauwkeurig!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:27 schreef sien het volgende:
lache verhalen maar ja ergernissen heb je volgens mij altijd wel
hieruit blijkt wel weer dat jij de zeikerd bent.quote:Op woensdag 28 mei 2003 10:03 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Ehhh, ff ontopic AUB. Ik heb geen zin in een discussie over wel of niet op kamer blijven wonen als je afgestudeerd bent. ...<p>ONTOPIC:
M, kun je morgen het oud papier aan de straat zetten, omdat je eerder weg bent dan ik? (gezegd om te dollen, ik doe dat altijd omdat ik normaal als eerste weg ben). "Is goed hoor..."
's Morgens dus niet aan de straat gezet. Was ook wel te verwachten omdat het een hele grote en zware doos was en omdat zij nogal klein en tenger is. Ik zet dus die doos buiten en ga terug naar binnen. Hangt er een post-it op mijn jas [afbeelding] waarop staat: "Het regent buiten, dus ik kan het papier er niet neerzetten."</p><p>Regen? Het zonnetje schijnt, geen water op de auto's te bespeuren en ze is 10 minuten eerder dan ik weggegaan! Of het nu regent of niet, het moet aan de straat, want ze bellen echt niet aan om het op te halen.
Zeg dan dat je doos niet kunt tillen..... [afbeelding]</p>
Baal jij ffquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef Xitami het volgende:
Drizzt, ga es effe ergens anders dode threads resurrecten![]()
*stof weer teruggooit op topic* nothing to see here, move along... git.. shoo... go.
quote:Op woensdag 28 mei 2003 09:43 schreef TheAvenger het volgende:
Want als iets pas echt IRRITANT is, dan zijn dat mensen die afgestudeerd zijn, werk gevonden hebben en dan nog in een (goedkoop) studentenhuis blijven zitten...
Klopt! Mijn huisgenotes zetten wel altijd de kruisjes op de lijst, maar schoonmaken ho maar! En dan maar zeggen dat ze 'toch echt wel schoonegemaakt hebben'.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:00 schreef sop het volgende:
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten. En vrouwen komen welliswaar met corveelijsten aanzetten, maar zijn altijd de eerste die hun taken niet doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |