abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19724829
Mooie herkenbare verhalen
Het rare is dat ik dit soort verhalen vooral hoor over vrouwen, terwijl mannen juist het imago hebben dat ze enorme rotzooi maken... Vrouwen komen ook altijd met corveelijsten aanzetten, omdat ze bang zijn dat ze eens per ongeluk iets teveel te doen of zo, met als gevolg dat de corvee lijst meteen de maximum eis is voor het hele huis wat betreft schoonmaken, en in de praktijk veel minder doet. Bij ons is er gewoon geen lijst, nooit problemen, altijd relatief netjes.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_19728434
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten.

En vrouwen komen welliswaar met corveelijsten aanzetten, maar zijn altijd de eerste die hun taken niet doen.

(-3 generalisatie)
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:07:44 #103
96224 Lady-SNAKE
Nee...jij trekt volle zalen!!!
pi_19728606
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:00 schreef sop het volgende:
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten.

En vrouwen komen welliswaar met corveelijsten aanzetten, maar zijn altijd de eerste die hun taken niet doen.

(-3 generalisatie)
Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde...
It doesn't take a talent to be mean...
pi_19729320
quote:
Ik heb in 2 huizen gewoont met alleen maar mannen en het is echt zo dat de WC daar onwijs smerig was en stonk. Er wordt ook standaard naast de wc gepiest. Volgens kan je wat dat betreft beter in een huis met vrouwen wonen. Maar misschien dat ik het gewoon niet had getroffen
pi_19729331
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:07 schreef Lady-SNAKE het volgende:

[..]

Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde...
De meeste zijn inmiddels ook al 180 graden bijgedraaid.
pi_19730086
Tja, mijn huisgenoten weten volgens mij niet eens waar de stofzuiger staat en afwassen vinden ze ook al niet leuk. En ze doen alleen wat ze leuk vinden.

later als ik groot ben kan ik de troep van mijn kinderen weer opruimen. Zo gaat dat.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:26:44 #107
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_19730676
Ach mijn (mannelijke) huisgenoot vindt het na 6 !!! weken nog niet nodig om de WC schoon te maken'omdat ie nog niet stinkt'.
Nee kloothommel, ik heb er een geurding neergegooid omdat jij weigert schoon te maken en ik geen zin heb om in jouw pislucht te zitten.

En voor de rest doet ie geen flikker in het huishouden, overleef ik best, want ik maak toch beter schoon. Maar die wc is een principe-kwestie!!
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_19730772
Wat geeft t dat ze voor 7,50 euro kookt? Ligt er toch aan wat je maakt? Of is het: hoe duurder hoe lekkerder?
pi_19731886
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:30 schreef _Suzanne_ het volgende:
Wat geeft t dat ze voor 7,50 euro kookt? Ligt er toch aan wat je maakt? Of is het: hoe duurder hoe lekkerder?
en als ze voor 2-3 dagen kookt stelt dat bedrag niks voor.
pi_19732062
de agressieve huisgenoot van lucrator en de hoerige huisgenoot van de zus van thabit vind ik WAY erger en enger, ik was allang vertrokken als ik het huis met dat soort figuren delen moest

Zeg gewoon duidelijk, aan tafel, zittend, volledige aandacht, wat je dwars zit aan haar, is veel effectiever denk ik dan je hier lopen vervloeken om d'r.

Trouwens word het niet tijd dat je als allang afgestudeerde -met baan- een eigen huis voor jezelf zoekt ? heb je dat gezeik ook niet meer
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:27:33 #111
122399 sien
a perfect circle..........
pi_27749531
lache verhalen maar ja ergernissen heb je volgens mij altijd wel
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:12:31 #112
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_27750932
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:27 schreef sien het volgende:
Nuttige topickick kerel .
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_27752450
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:12 schreef ijsklont het volgende:

[..]

Nuttige topickick kerel .
pi_27752938
Wat, hij heeft er voor gezorgd dat ik me weer een kwartiertje vermaakt heb

Wat een verhalen. Haast niet te geloven dat iemand van 24 zo ongelofelijk irittant, naief en vermoeiend kan zijn.

Er zit bij mij wel een figuur in de klas die af en toe domme opmerkingen maakt, maar dat is eerder extreem grappig dan irritant.
Transforming into a new existence...
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:38:51 #115
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_27753993
zo heeft (ofja had) iemand die ik ken ook een vreemde huisgenoot. weet niet wat die allemaal uitvrat maar die vond uiteindelijk een aankomende(niet stoppende) trein wel interessant op het station voor de deur

ik woon nog thuis, maar hoop volgend jaar toch echt in huis met fatsoenlijke huisgenoten te komen
pi_27755094
Hier zie je weer een aantal redenen dat ik zo lang mogelijk thuis blijf wonen en dat ik als het niet anders kan gewoon een kamer/ flatje huur ZONDER bijbewoners.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:23:24 #117
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_27760576
somebody's playing necromancer...
From the ashes...
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 juni 2005 @ 23:29:38 #118
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_27760782
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:23 schreef Xitami het volgende:
somebody's playing necromancer...
Dat ben ik

Edit: Kut-imageshack
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_27760989
Het leren negeren schijnt nogal moeilijk te zijn?
"I am not retreating, I am advancing in a different direction."
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:42:49 #120
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_27761199
Drizzt, ga es effe ergens anders dode threads resurrecten

*stof weer teruggooit op topic* nothing to see here, move along... git.. shoo... go.
From the ashes...
pi_27853871
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:27 schreef sien het volgende:
Dag, die gast kickt een topic precies een jaar later op een paar uur nauwkeurig!
Wie anders?
Een legende.
pi_27869250
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 10:03 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Ehhh, ff ontopic AUB. Ik heb geen zin in een discussie over wel of niet op kamer blijven wonen als je afgestudeerd bent. ...<p>ONTOPIC:
M, kun je morgen het oud papier aan de straat zetten, omdat je eerder weg bent dan ik? (gezegd om te dollen, ik doe dat altijd omdat ik normaal als eerste weg ben). "Is goed hoor..."
's Morgens dus niet aan de straat gezet. Was ook wel te verwachten omdat het een hele grote en zware doos was en omdat zij nogal klein en tenger is. Ik zet dus die doos buiten en ga terug naar binnen. Hangt er een post-it op mijn jas [afbeelding] waarop staat: "Het regent buiten, dus ik kan het papier er niet neerzetten."</p><p>Regen? Het zonnetje schijnt, geen water op de auto's te bespeuren en ze is 10 minuten eerder dan ik weggegaan! Of het nu regent of niet, het moet aan de straat, want ze bellen echt niet aan om het op te halen.
Zeg dan dat je doos niet kunt tillen..... [afbeelding]</p>
hieruit blijkt wel weer dat jij de zeikerd bent.
dat meisje heeft er wel aan gedacht anders was het gewoon niet gebeurt en geen post-itje op je deur. Of het nou waar is of niet het is wel netjes. Volgens mij ben jij echt zo'n brillige wollensokken nerd die naast zn werk jehovagetuige is.
  Moderator / Redactie FP zondag 12 juni 2005 @ 22:11:49 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_27869789
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef Xitami het volgende:
Drizzt, ga es effe ergens anders dode threads resurrecten

*stof weer teruggooit op topic* nothing to see here, move along... git.. shoo... go.
Baal jij ff
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_27869944
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:43 schreef TheAvenger het volgende:
Want als iets pas echt IRRITANT is, dan zijn dat mensen die afgestudeerd zijn, werk gevonden hebben en dan nog in een (goedkoop) studentenhuis blijven zitten...
  maandag 13 juni 2005 @ 01:09:42 #125
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_27874966
Ik had ook zo'n huisgenote, mevrouw B. Als haar jaarclub kwam eten was de keuken één grote ravage! Pannekoekbeslag lag dan overal, en ik zeg echt: overal! Afwassen en opruimen daarna was er niet bij, dan moest ze de kroeg in met haar jaarclubje, en kwam ze 's nachts thuis met veel lawaai. Dus de volgende ochtend lag die zooi er nog. 's Middags ruimde ze ook nooit op, dus je kon als je 's avonds wilde koken eerst door haar bagger heen. We hebben haar er een paar keer op aangesproken en dan ging ze huilen. Echt een oplossing was er niet, en het hele huis irriteerde zich er mateloos aan. Gelukkig ging ze bij een jaarclubgenootje in huis wonen. Ik ben er later nog een keer langsgeweest, post brengen... Wat een klerezooi was het daar zeg!
  maandag 13 juni 2005 @ 01:11:49 #126
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_27875000
quote:
Mijn ervaring is dat een huis met alleen maar vrouwen een grotere teringzooi is dan een huis met alleen maar mannen. En een teringzooi in de zin van onhygiënisch, mannen zijn beter in het rond laten slingeren van de wat grotere vaste objecten. En vrouwen komen welliswaar met corveelijsten aanzetten, maar zijn altijd de eerste die hun taken niet doen.
Klopt! Mijn huisgenotes zetten wel altijd de kruisjes op de lijst, maar schoonmaken ho maar! En dan maar zeggen dat ze 'toch echt wel schoonegemaakt hebben'.
  maandag 13 juni 2005 @ 08:08:38 #127
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_27876754
wees blij dát jullie in elk geval een kamer hebben!

maar inderdaad, wat een kut-mensen zijn er toch! Ik geef toe dat mijn slaapkamer een bende is, maar ik zou geen gemeenschappelijke ruimtes gaan ruïneren als ik op kamers zou zitten!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 20 juni 2005 @ 11:51:40 #128
122399 sien
a perfect circle..........
pi_28084504
is gewoon stom je moet met elkaar leven niet elkaar gek maken..
beetje dollen okee maar "ze" moeten weten wanneer het genoeg is...
pi_28085539
Ge-wel-dig, die verhalen van Rooligan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')