Jeugd boeit niet, ik vroeg wie er bij Ajax beter zijn geworden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:30 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze beginnen in de jeugd. En worden elk jaar beter...en komen dan in het eerste..dat het nu minder gaat, heb ik het ff niet over. Laat Adu ook maar in de A1 jeugd beginnen. Ze maken hem echt wel beter. De trainers en coaches bij Ajax zijn natuurlijk vele male beter dan die van DC Utd.
Iedereen die bij Ajax in de jeugt heeft gespeeld, en nu in het eerste voetbalt...wordt toch beter?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jeugd boeit niet, ik vroeg wie er bij Ajax beter zijn geworden.
En Adu speelt al 3 jaar profvoetbal, heeft A-interlands gespeeld en verschillende jeugd WK's. Die gaat echt niet in de A ballen
Dus die spelers die je net opnoemde waren 5 jaar geleden beter dan nu?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ronaldo is beter geworden bij PSV, Maduro is alleen maar slechter geworden.
Maar aangezien je geen voorbeelden kan geven ga ik er maar vanuit dat mijn stelling klopt
Wat belachelijk. VdV heeft heel zijn carriëre aan Ajax te danken, evenals De Jong, Heitinga, Sneijder, Pienaar, Stekelenburg en Babel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die zijn niet beter geworden.
Heitinga, Maduro, Babel, Sneijder, Van der Vaart, De Jong, Pienaar en Steekelenburg zijn niet beter geworden bij Ajax. Rosales bijvoorbeeld ook niet en tot op heden De Mul ook niet
ze hebben hun carriere er wel aan te danken ja. Maar het gaat erover of sinds hun doorbreken vooruit zijn gegaan en bij Heitinga vind ik dat dus bijvoorbeeld absoluut niet het geval.......quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat belachelijk. VdV heeft heel zijn carriëre aan Ajax te danken, evenals De Jong, Heitinga, Sneijder, Pienaar, Stekelenburg en Babel.
Alleen over Maduro valt te twisten.
Heb je Heitinga gevolgd vanaf day 1 in Ajax 1 dan? toen was het nog een broekie. Nu is ie véél volwassener.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben hun carriere er wel aan te danken ja. Maar het gaat erover of sinds hun doorbreken vooruit zijn gegaan en bij Heitinga vind ik dat dus bijvoorbeeld absoluut niet het geval.......
Sneijder, van der Vaart daarintegen absoluut wel.
Ik vind dat allemaal wel erg simpel denken; dat wij van buitenaf kunnen beoordelen of iemand daadwerkelijk beter wordt..quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben hun carriere er wel aan te danken ja. Maar het gaat erover of sinds hun doorbreken vooruit zijn gegaan en bij Heitinga vind ik dat dus bijvoorbeeld absoluut niet het geval.......
Sneijder, van der Vaart daarintegen absoluut wel.
het is iets wat je opzich op het veld zou kunnen zien toch?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal wel erg simpel denken; dat wij van buitenaf kunnen beoordelen of iemand daadwerkelijk beter wordt..
Daar ben ik het wel deels mee eens. Adu was de grote belofte die al toen hij 15/16 dé nieuwe superheld op de voetbalvelden zou moeten worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik bestempel Freddy Adu als een talent met wie het veel te hard is gegaan. Hij kan zich nu meten met een willekeurige doorsneevoetballer. Of misschien zelfs minder.
Nou ja, in bepaalde mate wel natuurlijk, maar ik zie 'm in ieder geval niet vaak genoeg om echt te kunnen oordelen of hij niet technisch, tactisch, mentaal beter is geworden. Ik heb toch wel het gevoel dat je daarvoor dichter bij de speler moet staan, of zelfs de speler moet zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is iets wat je opzich op het veld zou kunnen zien toch?
Het is nog steeds een homo in een mannenwereldquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb je Heitinga gevolgd vanaf day 1 in Ajax 1 dan? toen was het nog een broekie. Nu is ie véél volwassener.
De hype was eigenlijk drie of vier jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:12 schreef Stpan het volgende:
Ik heb Adu nog nooit zien spelen, maar iemand die zo vroeg zo'n hype is, kan niet veel soeps zijn.
Heitinga kijkt gewoon té simpel voor zich uit om ooit serieus genomen te worden door veel mensen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is nog steeds een homo in een mannenwereld
http://real.saltlake.mlsnet.com/t121/stats/index.jsp?club=t121quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Speelt ie ooit?
Hij kan de hype die rondom hem gecreerd is niet waarmaken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:01 schreef kevin85 het volgende:
Volgens mij gaat dat helemaal niks meer worden met die vent..
Dan is ie dus 17 of 18, net wanneer hij jarig is. Dan moet hij volgend seizoen in de CL met het puntje van den schoen zijn club CL winnaar maken want anders kan hij het wel vergeten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef kevin85 het volgende:
hij komt uit 1989
Tja, was eigenlijk wel te verwachten. Als je al op zo'n jonge leeftijd die vergelijking krijgt, zonder bijwijze van spreke een bal te hebben aangeraakt, dan is de kans groot dat het niet gaat worden wat de buitenwereld verwacht/eist.quote:
Dat weet niemand zeker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef kevin85 het volgende:
hij komt uit 1989
Zover ik weet hebben die twee allang niks meer.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:29 schreef methodmich het volgende:
Zal hij nog steeds een "relatie" hebben met die tennisster uit Eindhoven? Dan kan hij alsnog naar PSV.
Ik zag hem inderdaad in Kluners uit Kenia!quote:Op zondag 17 juni 2007 17:33 schreef popolon het volgende:
Volgens mij is 'ie gaan schaatsen. Meer toekomstperspectief etc.
En ik bij Belgen in de Rimboe! Volgens mij is hij een lucratieve tv-carriere begonnen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zag hem inderdaad in Kluners uit Kenia!
Wat een zeldzaam domme opmerkingquote:Op donderdag 29 mei 2003 13:19 schreef Skull het volgende:
Ik zeg maar zo Seedorf en Kluivert waren ook talenten, en nu kunnen ze niet eens een penalty nemen. Mwahahaha.
Dat maakt niet uitquote:Op zondag 17 juni 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wel een opmerking die al 4 jaar oud is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |