Dat was maar één keer in nederland, toen was hij echt jong. Voor de rest is hij ouder geworden en heeft elk jeugd 11tal wel meer jongere spelers en is het verschil gemiddeld gezien niet zo groot.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij blinkt uit op jeugdtoernooien terwijl hij vaak tegen jongens speelt die 2 a 4 jaar ouder zijn dan hij
Tjah 100 wedstrijden VS (doen ze daar ook veel internationaal zoals de CL?) of 50 voor arsenal in de PL, CL, FA etc...quote:Het niveau in de VS houdt niet over, maar hij neemt die 100 wedstrijden ervaring wel mee. Veel spelers van zijn leeftijd, op een enkele uitzondering na, spelen op hun 18e nog in het 2e
Fabregas is volgens wiki van 4 mei 1987 dus eind van het seizoen 2006 19 geworden, Dan is 50 wedstrijden een goeie, hele voorzichtige, schatting ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cesk zat nog niet aan de 50 wedstrijden voor Arsenal voor zijn 18e. Ook had hij nog geen interlands gespeeld.
Nu is hij nog steeds jong, in 2003 en 2005 was hij echt jong, nu is hij jong
Noem eens 10 spelers op die op hun 15e hun debut in de EPL gemaakt hebben?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef Mindstate het volgende:
DAM, je hebt toch zelf ook wel door dat die jongen zo ongelooflijk gehyped is. Wow hij is op zijn 16de gedebuteerd! Het is wel de MLS waar we over praten, wat dichter in de buurt komt van het Championship dan van de Premiership
Ja maar wat is die league nou helemaal? Berhalter was internationalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens 10 spelers op die op hun 15e hun debut in de EPL gemaakt hebben?
op dat toernooi in Nederland was hij zowat de jongste speler, dat is dus niet echt maatgevend. Het zou goed voor hem zijn om naar Europa te komen denk ik, tijd om zich te bewijzen. En dan zou ik als ik hem was naar een club als PSV gaan omdat hij daar meer speeltijd krijgt dan bij Chelsea o.i.d.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:51 schreef Devano het volgende:
Is het niet zo dat hij vooral in de VS wordt gehyped? Voor VS normen is hij misschien heel getalenteerd, voor Europese begrippen misschien gemiddeld. Als hij echt zo'n enorm talent was, werd hij wel vaker concreet in verband gebracht met Europese topclubs, toch?
Ik heb hem een paar jaar geleden een aantal wedstrijden zien spelen op het WK -20 in Nederland, was toen niet echt onder de indruk. Ook bij het zien van de bekende compilatie filmpjes sla ik niet bepaald stijl achterover. Maar goed, aan de hand van zo weinig materiaal kan ik hem niet echt beoordelen.
Beter niet naar PSV, daar verkracht Ronald Koeman zijn talent.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dat toernooi in Nederland was hij zowat de jongste speler, dat is dus niet echt maatgevend. Het zou goed voor hem zijn om naar Europa te komen denk ik, tijd om zich te bewijzen. En dan zou ik als ik hem was naar een club als PSV gaan omdat hij daar meer speeltijd krijgt dan bij Chelsea o.i.d.
Ik dacht dat dat juist z'n kracht was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dat toernooi in Nederland was hij zowat de jongste speler, dat is dus niet echt maatgevend.
ik zeg dan ook een club als PSV.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter niet naar PSV, daar verkracht Ronald Koeman zijn talent.
Dan noem je ook eenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind Bojan beter.
Zitten weinig indrukwekkende acties tussen idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
kijk dit filmpje en zie eens wat een verdomd idiote verdedigers er in Amerika zijn, die lui bakken er helemaal niks van, een gemiddelde europese voetballer is een topper daar!
http://www.youtube.com/watch?v=sjw5xpwk-WI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |