quote:oei, sterkte... probeer de moed erin te houden...
Op dinsdag 27 mei 2003 22:36 schreef Party_P het volgende:
ik heb er allemaal steeds minder zin in(leven)
quote:Ja, soms kan het heel erg tegen zitten.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:36 schreef Party_P het volgende:
ik heb er allemaal steeds minder zin in(leven)
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 22:45 schreef Moonah het volgende:[..]
Ja, soms kan het heel erg tegen zitten.
En soms kan dat 'soms' heel lang duren.
Maar toch, als je eraan werkt, kan het leven ook weer zooo leuk zijn.
Huppetee! Aan de slag ermee!
Succes.
quote:het lukt me niet meer, begin maart was ik echt helemaal kapot van binnen (had gekke ideen in me kop), het ging een tijdje goed, maar helaas neig ik weer naar die kant, ik heb een paar weken de vechtlust (en veel goeie afleiding) gehad, maar de vechtlust raakt op, ik voel het gewoon, ik weet gewoon niet meer
Op dinsdag 27 mei 2003 22:45 schreef Moonah het volgende:[..]
Ja, soms kan het heel erg tegen zitten.
En soms kan dat 'soms' heel lang duren.
Maar toch, als je eraan werkt, kan het leven ook weer zooo leuk zijn.
Huppetee! Aan de slag ermee!
Succes.
opgelucht over opdracht die gelukkig op tijd is afgekomen, erg belangrijk enzo, en docente die niet echt soepel is als je iets later in wil leveren... Thank God, tis af!
verder eigk net als vanmiddag... waardeloos, nutteloos en leeg... bah, word tijd dat t es wat beter gaat
quote:Praten met mensen die je vertrouwt. Vertel wat er in je omgaat en hulp zoeken. Kom op meid man! Sorry!
Op dinsdag 27 mei 2003 23:16 schreef Party_P het volgende:
ik weet gewoon niet meer*tranen in ogen heeft*
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 27-05-2003 23:40]
quote:Nou...
Op dinsdag 27 mei 2003 23:17 schreef miss_bleu het volgende:
"alles en iedereen krijg een middelvinger" moment.![]()
Kus voor jou
quote:Hèhèhè, je veronderstelt dat een hoogst labiele persoonlijkheid die het even niet meer ziet zitten van het vrouwelijk geslacht is?
Op dinsdag 27 mei 2003 23:19 schreef Moonah het volgende:[..]
Kom op meid!
On-topic,
ik heb last van een problematisch dilemma; doorgaan met m'n huidige studie, ja of nee.
quote:Dat probleem heb ik dus nu zo goed als opgelost
Op dinsdag 27 mei 2003 23:21 schreef Uncle_Sam het volgende:
On-topic,ik heb last van een problematisch dilemma; doorgaan met m'n huidige studie, ja of nee.
quote:ja
Op dinsdag 27 mei 2003 23:21 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Hèhèhè, je veronderstelt dat een hoogst labiele persoonlijkheid die het even niet meer ziet zitten van het vrouwelijk geslacht is?
On-topic,
ik heb last van een problematisch dilemma; doorgaan met m'n huidige studie, ja of nee.
eerstejaars? toen had ik ook zon menopauze maar ik ben doorgegaan.. na de twijfel .. later on valt studeren namelijk vies mee lekker relex.
quote:Yep, een sjaars. Het gaat bij mij niet zozeer om het feit of ik er daadwerkelijk mee stop, maar eerder om het wel of niet switchen van studie.
Op dinsdag 27 mei 2003 23:23 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
ja
eerstejaars? toen had ik ook zon menopauze maar ik ben doorgegaan.. na de twijfel .. later on valt studeren namelijk vies mee
lekker relex.
... ja ik weet dat ik zo'n alert heb ingesteld maar toch!!
quote:Voeg me ff toe als je wilt
Op dinsdag 27 mei 2003 23:16 schreef Party_P het volgende:[..]
[..]het lukt me niet meer, begin maart was ik echt helemaal kapot van binnen (had gekke ideen in me kop), het ging een tijdje goed, maar helaas neig ik weer naar die kant, ik heb een paar weken de vechtlust (en veel goeie afleiding) gehad, maar de vechtlust raakt op, ik voel het gewoon, ik weet gewoon niet meer
*tranen in ogen heeft*
Ontopic:
volgens mij begin ik een beetje last te krijgen van hetzelfde syndroom als de fokker die de post boven me geplaatst heeft
Njah, gelukkig is er nog muziek
[Dit bericht is gewijzigd door Pascalle27 op 27-05-2003 23:30]
quote:Jah. maar in een life time kan je echt niet alles leren.
Op dinsdag 27 mei 2003 23:25 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Yep, een sjaars. Het gaat bij mij niet zozeer om het feit of ik er daadwerkelijk mee stop, maar eerder om het wel of niet switchen van studie.
Zie het als een metafoor:
Je wordt verliefd, trouwt (of kiest natural voor haar).
En je ziet op een dag een mooier meisje waar je bij wilt zijn... en toch blijf je bij de oude till the end
Het begint weer zomer te worden... en hoe ik dat weet? Neej, geen Piet Paulusma de 2e, maar dan begin ik altijd ziekjes te worden...
Nu last van me rug, van me armen en me nek, en last van me keel en neus... zoals ik elke zomer begin...
Ach, heb het tot nu toe altijd nog overleefd dus....
dan weer super, dan weer treurig het schommelt een beetje
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:21 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Hèhèhè, je veronderstelt dat een hoogst labiele persoonlijkheid die het even niet meer ziet zitten van het vrouwelijk geslacht is?
heb nu vakantie wel, als het goed is slaag ik ook wel, alleen nu heb ik weer zin om gewoon ff een tijd lang niets te doen, niet werken ofzo gewoon helemaal niets. maarjah moet toch geld hebben..
en alleen in slaap vallen zuigt :/, wil ffs weer een vriendin die je een knuffel geeft enzo als het klote gaat en waar ik 's avonds heen kan als ik thuis weg wil.
werd net door vriend gevraagd of ik zin had om samen op schietvereniging te gaan, lijkt me opzich wel kewl maarjah, kost geld en als ik dat een jaar volhou daar en voel me nog steeds zo dan krijg je weer een iets gevaarlijkere situatie. (na een jaar mag je een vuurwapen kopen/thuis hebben oid). Maarjah, het ging over het algemeen de laatste tijd al beter dus het zal wel beter blijven gaan denk ik, hoop ik. alleen nu gaat het ff kut
Morgen ook geen leuke dag.. Hele dag op school, van 8 tot 5.... Blergh dus.. Word zo moe van alles, heb nergens zin meer in.. Tot nu toe zit deze week echt alles tegen
Poging 10.
Mss dat een slaappil helpt, echter gaat dat wel weer ten koste van tenminste 1 dagdeel therapie
Ik ga mooi weer in mijn bed liggen .
quote:Goedzo
Op woensdag 28 mei 2003 08:38 schreef Christine het volgende:
Iets minder ziek dan de afgelopen paar dagen, en megaveel zin in morgen
quote:ik wens je evengoed veel plezier.....
Op woensdag 28 mei 2003 08:24 schreef pieffff het volgende:
Super, ga strax lekker op vakantie!!!
ontopic: ben moe, en heb helemaaaal geen zin om tot 5 uur op school te zitten kan me niet goed concentreren, zit veel na te denken, in de war..
ik mis r weer zoooooo erg sinds een paar dagen...
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 28-05-2003 09:54]
Gisteren veel gepraat met m'n liefie, waardoor de dingen waar ik mee zat en me druk om maakte ik nu even opzij heb kunnen zetten. Waardoor ik dus makkelijker aan m'n huiswerk kan werken
En vanavond zie ik hem weer
Verder zijn er aantal dingen waar ik me op verheug, zoals morgen dagje strand, en over 2 weken paar dagen naar Londen
Gaat wel redelijk goed dus eigenlijk
en dan vanavond met de band oefenen en daarbij sollicitatie gesprek
zin in de audities voor Casting bureau, al duurt dat nog meer dan een maand
verder voel ik me wel redelijk..... de zon schijnt, het is warm, vanmiddag even 2 uurtjes werken, dan 2 uur autorijlessen en even kijken of er vanavond mensen Kolonisten van Catan willen spelen
verder jah.... beetje 'eenzaam' gevoel... tis nu lekker weer... zou graag met geliefde lekker op strand zitten nu, picknicken, lekker zwemmen in zee........
maarjah...... ik heb geen geliefde.. en dat zal voorlopig ook wel niet gebeuren
quote:is het degene die ik denk dat ze is?
Op woensdag 28 mei 2003 12:29 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Redelijk , nog steeds opgelucht maar ook veel duidelijker wat er gebeurd is
Maar ook heel erg teleurgesteld omdat ik nu weet waar wel dat hele verhaal vandaan kwam uit hele onverwachte richting, niet van ex , maar van iemand anders waar ik het helemaal niet van verwacht had. Het lullige is dat ik degene toen ik in de therapietijd heel erg geholpen had toen het een crisissituatie is geweest , en nu blijkt dus dat ze een boel mensen willens en wetens tegen elkaar uitgespeeld heeft . Ik had al geen contact meer met haar , van mijn iniatief uit eigenlijk omdat ik niet te veel in het therapiewereldje wilde blijven zitten ,maar dit had ik niet verwacht .
Voor mezelf heb ik wel zoiets van nu neem zeker never nooit meer contact met haar op en ben nu vastbesloten dat dit contact over is , zelfs geen vriendelijk gedagje zal er meer van af kunnen als ik haar zie.
Het voelt eigenlijk wel een beetje als een dolksteek , juist omdat je die degeen geholpen had toen ze het zo zwaar had.
ontopic: ik blijf maar moe, gek word ik er van
Verder gaat alles goed. Ik weet nu zeker dat er toch niets mis is met mij. Ik had vorige week last van krampen op de borst en hartkloppingen. Aangezien er bij ons in de familie wel vaker sprake is geweest van mensen met hartproblemen werd ik er toch een beetje zenuwachtig van. Nu bleek dat gelukkig allemaal niets te zijn.
Verder vanavond lekker voetbal kijken met wat vrienden en morgen Catannen met vrienden. Mooie vooruitzichten dus.
quote:Nee , een heel ander iemand , die tot nu toe dus uit de situatie was. Ik leg het wel uit op icq later.
Op woensdag 28 mei 2003 12:36 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
is het degene die ik denk dat ze is?
en nog steeds spoken bepaalde dingen (mensen) door mijn hoofd...
knuf
heel relaxed klusje gehad bij de sportdag op school vandaag, lekker in de zon gezeten (en verbrand ) Bijna niets gedaan en toch doodop... lang leve Pfeiffer
Zin in morgen Lekker naar t strand met mn vriendje
en na afloop naar zn huis
lekker douchen enzo
Vrijdag = gaar... alleen maar huiswerk maken
Zaterdag maakt t wel weer beetje goed Jarig
Zondag hopelijk vrij dagje (als ik mn huiswerk afkrijg vrijdag gaat t lukken), kan ik weer naar vriendje toe zie ik m in 1 week 3 keer
En de rest van de week ook lekker rustig, heb de drukke periode gelukkig even achter de rug
quote:Ik hou me aanbevolen
Op woensdag 28 mei 2003 15:50 schreef Frenkie het volgende:
Ik mag voor mijn werk kaarten weg gaan geven voor Pinkpop, Lowlands en nog wat festivals
quote:Wat helpt: van tevoren ff doornemen wat je gaat zeggen zodat je niet me je mond vol tanden staat (Ik heb ook telefoonangst
Op woensdag 28 mei 2003 14:54 schreef QyRoZ het volgende:
Trots op mezelf omdat ik 2x achter elkaar naar onbekende organisaties heb gebeld en dat met mijn telefoonangst. Niet verkeerd.
Ik ben trouwend doodmoe, na de hele middag gewerkt te hebben. maar ik ben wel lekker verbrand
quote:* meldt
wisselend. Lichamelijk ben ik moe. Te vroeg eruit gegaan en te veel in de uto gezeten. Maar verder wel oke. Er zit een lang weekend aan te komen, ik zie mijn juffie weer en ik mag voor mijn werk kaarten weg gaan geven voor Pinkpop, Lowlands en nog wat festivals
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 14:54 schreef QyRoZ het volgende:
Trots op mezelf omdat ik 2x achter elkaar naar onbekende organisaties heb gebeld en dat met mijn telefoonangst. Niet verkeerd.
Mailt op hetzelfde moment een vriend of ik mee ga picknicken in het park morgen
quote:Ik ga zometeen ook naar een gala
Op woensdag 28 mei 2003 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed... Dadelijk lekker frietjes eten en dan met m'n vriendje naar het gala van school... Ik heb er zin in!
Heb ik eigenlijk best wel heel veel zin in!!
Lichamelijk ben ik moe, maar voor de rest voel ik me prima!!!
quote:Ik ben echt vreselijk aardig, dat weet je he?
wisselend. Lichamelijk ben ik moe. Te vroeg eruit gegaan en te veel in de uto gezeten. Maar verder wel oke. Er zit een lang weekend aan te komen, ik zie mijn juffie weer en ik mag voor mijn werk kaarten weg gaan geven voor Pinkpop, Lowlands en nog wat festivals
Maar even ontopic.. ik ben werkelijk he-le-maal kapot na enorm lang en veel fietsen.. ik ben verbrand (want ik werd nooit bruin en nooit rood. ), ik heb keelpijn, m'n teen net gestoten en echt afgrijselijk koppijn..
Maar verder okay .
quote:Same here...
Op woensdag 28 mei 2003 18:04 schreef Wolkje het volgende:Lichamelijk ben ik moe, maar voor de rest voel ik me prima!!!
- Nog steeds beetje ziekjes maar al beter dan gisteren, dus morgenavond gewoon uit enzo, ik laat me niet tegenhouden
- Meisje van vrijdag .. krijg een mooi smsje dat ik maar niet meer moet bellen of sms'en, mooi is dat, zeg dat dan meteen (vrouwen... ) dan doe ik geen moeite
Maar voel me opzich goed, paar leuke dingen voor de deur, bijna vakantie... zit wel goed
[Dit bericht is gewijzigd door Jape op 28-05-2003 18:52]
Ik dan maar; ben moe maar voel me toch fit; net weer eens wezen skaten
En dit is ongeveer de kleur van mn hoofd: Hahaha
en om een of andere reden weer behoorlijk depri
Dat wordt leuk op het gala..
.. ik wil slapen..
(maar toch heb ik er wel zin in )
En kweenie waarom. Gelukkig komt m'n lief nog vanavond. Wel gauw hoop ik!
BTW weet iemand of Dauwtrappen nou VANNACHT of morgen nacht is ??
vannacht toch :S?
quote:Morgenvroeg. Vannacht dus
Op woensdag 28 mei 2003 21:55 schreef SpeedAddict het volgende:
vol. net gegeten:P
maar toch ook wel klote, zit hier in men kamertje met men Rotterdam terror corpse muziekeen beetje in ut donker.....
BTW weet iemand of Dauwtrappen nou VANNACHT of morgen nacht is ??
vannacht toch :S?
Soms voel ik mij kei alleen op deze aardbol, echt eenzaam.
Ik heb ouders die van me houden en een lieve vriendin die mijn hartje heeft gestolen. Alles is perfect.
Maar soms is het alsof ik alleen op dewereld zit en dan heb ik zin om te janken.
quote:*&(*&(*&((*&(&(&*&( ARGGGGG
Op woensdag 28 mei 2003 22:24 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Morgenvroeg. Vannacht dus
Nu voel k me pas echt kut......
ging weggaan met vriendin, moest babysitten tot 10u
is nu bijna 11 en zit hier nog thuis
bah
nu voel ik mn bui weer droppen heb veel te veel tijd om na te denken, heb het benauwd, hoofdpijn... en ik heb weinig te doen tm zondag dus ook niet echt superleuk vooruitzicht...
quote:Hang on dude! Ik ken het ook wel, denken over dingen, gebeurtenissen, toekomst, etc. wat maar door en door gaat. Heel irri!
Op woensdag 28 mei 2003 23:49 schreef devv05 het volgende:
Hele dag weer wisselvallig zoals de laatste tijd altijd het geval is.. begin van de avond etc...
Ik voel me relaxed op dit moment. 'k kan gelukkig m'n gedachten alleen bij de dag van morgen houden en niet tever vooruit denken. Maar ja, ik weet alweer dat het volgende dippie d'r weer aan komt. Maar goed, we zien wel, d'r zit geen achteruit op dit leven!
IK VOEL ME &
Mijn excuses aan de mensen hierboven.
quote:Go! Go!
Alsof ik aan de start van een nieuwe relatie sta...maar je weet het nooit. Ik zet iig mijn beste beentje voor, meer kan ik tenslotte niet doen
*argh* ik wil dood .
Ik vind t zo erg, dat t mooi weer buiten is, zonnetje schijnt enzo,... en dat t bij een aantal mensen dan toch nog regent en onweert van binnen
en bijna jarig *feestmuts opzet*
oow jah... Dian... niet dwietug zijn *knuf*
Ik heb het gevoel dat ik een beetje als een blind paard door mn leven aant hollen geweest ben zonder te zien hoeveel sommige mensen om me heen waard waren.
Ik heb het maffe gevoel dat ik vandaag misschien de kans van mn leven ga krijgen, en als dat gebeurt, ben ik gek als ik die niet met beide handen aanpak.
Ow ja, en ik voel me na een minuut of vijf in de brandende zon achter mn pc gebraden. Zonwering zou wel eens iets zijn *peins*
quote:Mooi gezegd
Op donderdag 29 mei 2003 08:02 schreef Minkeltje het volgende:
Voel me bang.... Bang voor bepaalde dingen.... Hopelijk komen die dingen wel goed... mjah dus...Ik vind t zo erg, dat t mooi weer buiten is, zonnetje schijnt enzo,... en dat t bij een aantal mensen dan toch nog regent en onweert van binnen
vannacht tot 04.15 Kolonisten van Catan zitten spelen met wat vrienden........
*JWBIB**
Vandaag proberen de spinazie van het dak van de post af te krijgen bij de brigade, kortom: de post schoon en bewoonbaar maken voor zaterdag..... kortom: een dagje strand
Meteen mn spullen meenemen om in mn kluisje te leggen....
Ben nog redelijk moe, maar ach... kan morgen ook weer uitslapen: hoef pas om 12 uur te werken
Had nu weer in Frankrijk kunnen zitten, maar juist doordat ik moest werken kon ik niet: achteraf ook niet zo'n zin nadat ik zag wie er mee gingen......
*JWBIB: Jeesssss wat ben ik brak (c)Thaleia
Maar ik ben er nog .. Straks een meeting in Amsterdam met mn fan
.. weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar toch wel zin in
Ben de komende dagen alleen thuis.. dus moet mezelf maar even goed gaan bezighouden
We gaan er maar weer voor...
quote:Beter zo lieffert
Op donderdag 29 mei 2003 12:29 schreef diannetjhu het volgende:
.. Mmm ok.. niet zo'n goede nacht gehadMaar ik ben er nog
.. Straks een meeting in Amsterdam met mn fan
Ben de komende dagen alleen thuis.. dus moet mezelf maar even goed gaan bezighouden
![]()
(/me is ook zo'n beetje tot 11 juni vrij woeiiiii)
brak dus, maar wel lekker. Op mijn balkon moet je nu niet wezen, dat is niet uit te houden. Maar vanmiddag vast wel weer.
zoooooo'n mooi weer en ga vandaag naar kermis met vriendin en morgen zie ik mn lieffie weer
shalallalala
fijne dag iedereen!!
quote:He Duch, er zijn mensen die je waarderen
Op donderdag 29 mei 2003 13:17 schreef DuchessX het volgende:
Onzeker, minderwaardig, moe...slechte dag dus.
On-topic: Duf en brak, maar vol goede zin. Gisteren een beetje doorgezakt en vanavond hetzelfde recept. Ik heb er zin an
quote:zekerc mooi gezegd.....
Op donderdag 29 mei 2003 08:02 schreef Minkeltje het volgende:
Voel me bang.... Bang voor bepaalde dingen.... Hopelijk komen die dingen wel goed... mjah dus...Ik vind t zo erg, dat t mooi weer buiten is, zonnetje schijnt enzo,... en dat t bij een aantal mensen dan toch nog regent en onweert van binnen
quote:gelukkig maar
Op donderdag 29 mei 2003 12:29 schreef diannetjhu het volgende:
.. Mmm ok.. niet zo'n goede nacht gehadMaar ik ben er nog
.. Straks een meeting in Amsterdam met mn fan
![]()
meeten? we 'moeten' nog naar de matrix
heb ook niks te doen de komende dagen en dat mooie weer ga ik alleen maar meer nadenken enzo dus het mag wel weer gaan regenen
voel me verder opgelucht na gisteren.. heel weinig geslapen maar ben toch niet echt moe ofzo.. net lekker filmpje gekeken en nu verveel ik me weer... en weer die 'druk' die constant op me staat en dat rare gevoel dat maar niet weg wil... word er beetje gek van..
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 29-05-2003 13:32]
quote:Hee Duchessmeisje, je bent helemaal niet minderwaardig hoor
Op donderdag 29 mei 2003 13:17 schreef DuchessX het volgende:
Onzeker, minderwaardig, moe...slechte dag dus.
Ikzelf: net uit bed gekomen
Ik voel me vol energie
quote:piece of cake
Op donderdag 29 mei 2003 17:11 schreef Barb het volgende:
Plakkerig,.
En gehaast, heb nog 2 uur om te douchen, te gaan eten bij mijn ma en in het theater te komen.
Wat dus never nooit niet gaat lukken natuurlijk.
quote:je moet ook melk drinken
Op donderdag 29 mei 2003 17:15 schreef julekes het volgende:[..]
piece of cake
Ik heb de naweeen van een stevige kater. Dit ondanks het feit dat ik gisternacht nog een liter water heb gedronken toen ik thuis kwam, daar gaat die theorie dus.
PSV kampieon, lekker weer buiten en geweldige muziek in m'n discman. Zometeen lekker Shoarma met veel knoflook saus eten, m'n dag kan niet beter!!!
net lekker gebbq-ed, en ik ga zo lekker douchen doen
Lekker vroeg slapen denk ik, want ben erg moe.... morgen van 12.00 tot 18.00 werken en zaterdag ook van 08.00 tot 13.00 en daarna door naar strand meteen, dus wel beetje uitrusten.........
*gaaaaaaaaaaap*
Zelf wat verkleurd en een rode neus (ben net Bassie)
quote:Heeft ook aan de ijssel gezeten, daar moet je wel verbranden volgens mij.
Op donderdag 29 mei 2003 20:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Lekker lui dagje gehad. Met 3 vriendinnen heerlijk gepicknickt tussen de koeien aan het water (de IJssel). Was erg gezellig.Zelf wat verkleurd en een rode neus (ben net Bassie)
ontopic: Ook ik op een terras hevig verbrand. Kan nu door gaan als garnaal
Het gala was niet leuk, iedereen om me heen had ruzie en ik zat ertussenin.
Nu heb ik zelf ruzie met een hele goede vriendin..
Voor de rest heb ik daar 2 van de 5 uur staan huilen.. dus was niet echt top
Vandaag gaat het ook niet goed, ik red het nooit, wat ik allemaal nog moet doen
en ik kan het niet zo..
Ik moet voor mezelf kiezen, maar dat kan ik niet..
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 29-05-2003 22:02]
quote:kopop meissie
Op donderdag 29 mei 2003 21:25 schreef miss_bleu het volgende:
heel kwaad, gebruikt, en genegeerd
je bent lieV
quote:Te lief blijkt elke keer wel weer.
Op donderdag 29 mei 2003 22:00 schreef Faithy het volgende:[..]
kopop meissie
je bent lieV
![]()
M'n haar wordt meteen nog blonder door de zon en ik heb nu een bruine kop.
Ik zit helemaal vol (Tering Shoarma ), maar voor de rest gaat het weer helemaal goed
quote:Kom eens in opstand en niet alleen tegen andere maar ook tegen jezelf. Lief zijn is goed,, maar er wordt te snel misbruik van je gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 29-05-2003 22:08]
Het is wel zo dat ik niet meer verliefd op dr ben en het deze week uit wou maken ook omdat ik verliefd op een ander ben.
een hoop gevoelens dus
quote:Eyyy Miss_B, wattisser toch allemaal
quote:Wat leuk
Op donderdag 29 mei 2003 22:33 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben bezig met het maken van mijn eigen website, leuk om mijn gedachten even te verzetten en me te concentreren op iets heel anders als piekergedachten.
Ikzelf: alleen, in de steek gelaten en verdrietig
quote:Url
Ik ben bezig met het maken van mijn eigen website, leuk om mijn gedachten even te verzetten en me te concentreren op iets heel anders als piekergedachten.
heerlijk naar scheveningen geweest vandaag, SUPERdruk, maar wel heeeeel erg leuk ben beetje verbrand, en vriendje heel erg
(zei nog zo dat ie moest smeren
)
heeeeel veel zin in zaterdag, morgen niet echt, maja... zaterdag maakt t weer helemaal goed (hoop ik
)
nu errug moe dusk ga slapen... truste iedereen
quote:Weet het..
Op donderdag 29 mei 2003 22:03 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Kom eens in opstand en niet alleen tegen andere maar ook tegen jezelf. Lief zijn is goed,, maar er wordt te snel misbruik van je gemaakt
quote:.. maar de moeilijkheid zit hem, in het ook echt doen..
Op donderdag 29 mei 2003 23:12 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Weet het..
quote:Ach lief meiske toch! Mis je je mannetje?
Op donderdag 29 mei 2003 22:43 schreef Wolkje het volgende:[..]
Wat leuk
![]()
Ikzelf: alleen, in de steek gelaten en verdrietig
quote:http://www.dse.nl/~duchessx/
Op donderdag 29 mei 2003 22:43 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Url
Leuk voor je
Heb helemaal hoofdpijn van opwinding
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 23:17 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ach lief meiske toch! Mis je je mannetje?
[..]
quote:Oew
Heb helemaal hoofdpijn van opwinding
Vanaaf heb ik voor het allereerst gemeet met de vorige eigenaar van die rozen , en ik moet zeggen; het was voor herhaling vatbaar.
En las net dat er elke 50 sec in Amerika een zelfmoordpoging wordt gedaan...
Ik ga nog ff uithuilen en dan slapen... trusten...
[Dit bericht is gewijzigd door Vortexx op 30-05-2003 00:39]
quote:*snuggle*
Op donderdag 29 mei 2003 22:00 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Te lief blijkt elke keer wel weer.
beter dan helemaal niet lieV....
wil je snel weer echte knuff geven lieverd
...
as for me....
alleen, down, verliefd, toch weer niet, boos op mn beste vriend, hou van mn beste vriend, zenuwachtig en gekwetst, vrolijk en teleurgesteld.....
gewoon Gaby dus......
welterusten lieve mensen....
quote:Tot nu toe is het nog niet echt imponerend, dat geel en rood
On-topic:
Ik straal...ik voel me fantastisch. Waarschijnlijk een combinatie van gevoel, mooi weer en drank, maar de basisinstelling zit goed.
Ik merk aan alles dat ik goed in mijn vel zit. Niet alleen doordat ik blijkbaar wat uitstraal naar anderen, maar ook doordat ik vrij uit kan praten over wat er zich heeft voor gedaan in mijn leven.
quote:Hahaha wacht maar af, het wordt beter
Op vrijdag 30 mei 2003 01:33 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Tot nu toe is het nog niet echt imponerend, dat geel en rood
...maar ik wacht gespannen af
![]()
Ik ben helemaal hyper van het ontdekken van de mogelijkheden die er zijn op het gebied van het maken van een website. Ik snap niet dat ik me er nog nooit eerder mee beziggehouden heb Het is LEUK!
Maar nu moet ik echt naar bed
Verder is het hier stikheet dus slapen zal voorlopig nog wel niet lukken Morgen lekker naar Amsterdam, daar heb ik wel zin in.. Verder weinig plannen voor het weekend
Nahja ik zie wel... Nog eventjes muziek luisteren en dan maar op bed gaan liggen in de hoop dat ik gauw in slaap val... En niet wakker blijf liggen en ga denken/piekeren......
quote:Prima toch. Mijn buren doen dat 1x in de maand waardoor de hele verdieping naar de kattenbak ruikt.
Op vrijdag 30 mei 2003 03:42 schreef DuchessX het volgende:
Ben ontzettend opgefokt. Dan maar uit bed en nuttige dingen doen zoals de kattenbak verschonen
Zo zie je maar D.
Alles heeft een voordeel.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 03:48 schreef SunChaser het volgende:[..]
Prima toch. Mijn buren doen dat 1x in de maand waardoor de hele verdieping naar de kattenbak ruikt.
Toedels, wrede wereld... tot morgen...
En ik zit voorlopig zonder internet
Zometeen in de zon een bak koffie naar binnen werken
quote:whoei, ik ben dus gelukkig niet de enige
Op vrijdag 30 mei 2003 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
Om 3 uur gaan slapen en vandaag weer werken
quote:en ik ook nie
Op vrijdag 30 mei 2003 10:13 schreef ThE_ED het volgende:[..]
whoei, ik ben dus gelukkig niet de enige
ontopic: brak dus, het zal wel door de warmte komen
quote:Ken het gevoel
Op vrijdag 30 mei 2003 09:53 schreef ThE_ED het volgende:
alsof ik moet werken terwijl iedereen vrij is
quote:Ik blij dat ik om 2 uur ging slapen
Op vrijdag 30 mei 2003 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
Brak![]()
Om 3 uur gaan slapen en vandaag weer werken. Gelukkig word ik beloond doordat we vanavond gaan winkelen
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:36 schreef dikkiedik87 het volgende:
Best lullig opzich....als je erachter komt dat je vriend van 19, 26 is en een vriendin heeft
![]()
quote:Nou, hij weet nog niet dat ik het weet...
Op vrijdag 30 mei 2003 10:38 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
allemachtig zeg, u heeft toch wel het een en ander verwenst naar hem?
quote:Ja dat wel.
Op vrijdag 30 mei 2003 10:42 schreef ThE_ED het volgende:
Zag ie er jong uit voor zijn leeftijd ofzo?
quote:Bloed is lastig te verwijderen, ik stel dan ook voor dat het bloederige gedeelte in een bos ofzow plaatsvind...
Op vrijdag 30 mei 2003 10:42 schreef dikkiedik87 het volgende:[..]
Nou, hij weet nog niet dat ik het weet...
Maar daar komt hij snel genoeg achter als hij dinsdag langskomt
Mijn broertje was een beetje op i'net aan het surfen...hij kwam zijn homepage tegen.![]()
NAAIBAL
Wat een eikel
en nog vliefder dan ooit Raz, ik hou van je!
nu eerst aan me huiswerk
quote:Kut voor je
Op vrijdag 30 mei 2003 10:45 schreef dikkiedik87 het volgende:Zelfs mijn ouders geloofden alles, ik zit nu nog met verbijstering te kijken. De eerste zin van zijn homepage is Ik ben ......, 26 jaar (sinds 8 november) en zijn foto erbij...
(mijn geheugen is een zeef, ik zou zweren dat ik dit een half uur geleden ook heb gepost, kan het alleen ergens meer terugvinden)
't is lekker weer, wil lekker verliefd zijn.. lekker op strand zitten, lekker leuke dingen doen......
quote:Ben je ziek?
Op vrijdag 30 mei 2003 10:57 schreef Faithy het volgende:
ik voel me echt super alleen..........'t is lekker weer, wil lekker verliefd zijn.. lekker op strand zitten, lekker leuke dingen doen......
Ik ben alleen wel verbrand .
[Dit bericht is gewijzigd door Pascalle27 op 30-05-2003 14:01]
nu ff snel pilletjes halen en dan verder met wiskunde zojuist besloten dat dat t laatste is aan school dat ik vandaag serieus ga maken, scheikunde en economie kijk ik alleen ff door om te zien of ik nog vragen moet stellen
oeh, I feel good
Nouja, iig even genieten van een ijsje.
(het zullen wel weer 5 traytjes Golden Power klonen worden maargoed )
quote:Ik niet
Op vrijdag 30 mei 2003 18:00 schreef DuchessX het volgende:
net als de rest van Nederland
quote:ik ook niet, ik chinees
Op vrijdag 30 mei 2003 18:27 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ik niet
[Dit bericht is gewijzigd door Pascalle27 op 30-05-2003 18:54]
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 18:28 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik ook niet, ik chinees
Ik voel me wel goed...
Heb door t mooie weer helemaal zin om verliefd te worden, maar ja, dat gaat vandaag niet meer lukken lijkt me...
quote:Je weet maar nooit
Op vrijdag 30 mei 2003 19:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heb door t mooie weer helemaal zin om verliefd te worden, maar ja, dat gaat vandaag niet meer lukken lijkt me...
Het ging een tijdje zo goed, af en toe wel rotgevoel, maar het goede overheerste ruimschoots. Nu wordt het weer steeds vaker een kutgevoel, en er gaat bijna geen dag meer voorbij dat ik me niet even kut voel...
Misschien toch maar die dagbehandeling doen, op de een of andere manier...
*zucht*
Waarom moet alles altijd zo moeilijk zijn..?
quote:Oh jee.. Wat is er whis?
Op vrijdag 30 mei 2003 19:32 schreef Whistler112 het volgende:
voel weer een enorme zuippartij aankomen eignelijk, voel me nu al gaar:/
Dik verkouden en hoofdpijn/spierpijn... En de warmte doet dan ook niet veel goed, ben de hele dag al zo sloom als een slak... Dadelijk lekker in bad met mijn vriendin als ze zo thuis is... En dan lekker voor de TV met ons tweetjes!
Morgen is alles beter, denk ik dan maar...
Boodschapjes gedaan ( heeeeerlijk om alleen thuis te zijn )
en de rest van de middag, in mn vensterbank gezeten.. in de zon.. met drinken naast me, en een schaaltje pretzels... en een boek in mn hand.. radio hard aan achter me .. GE-WEL-DIG!
Op zulke dagen moet je gewoon nergens aan denken, en ontdekken waarom het leven het waard is om voor te vechten
Heb weer iets positievere gedachten gekregen na veel gespreken..
Gister ff lekker op de pier van Scheveningen gelopen en vanmiddag in stadje Rotterdam.
Daardoor voel ik me nu iets rustiger
quote:mooi zo meis dat t nu goed gaat!!
Op vrijdag 30 mei 2003 20:52 schreef diannetjhu het volgende:
uitgeslapen vandaag... na een moeilijke nacht.Boodschapjes gedaan ( heeeeerlijk om alleen thuis te zijn
)
en de rest van de middag, in mn vensterbank gezeten.. in de zon.. met drinken naast me, en een schaaltje pretzels... en een boek in mn hand.. radio hard aan achter me .. GE-WEL-DIG!Op zulke dagen moet je gewoon nergens aan denken, en ontdekken waarom het leven het waard is om voor te vechten
![]()
ik voel me goeeeeeeeed
ik ben hyperactief en supervrolijk
hmm nog steeds niet gegeten...nou dan niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |