nope... wou wel maar k moest mountainbiken... en tjah dat is een zwaaaaaare verslaving voor mij dus kon ik niet gaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:09 schreef annoh het volgende:
geen tivoli reacties?
Is er uberhaupt IEMAND naar tivoli gegaan?
Ja ik, zie undersign zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:09 schreef annoh het volgende:
geen tivoli reacties?
Is er uberhaupt IEMAND naar tivoli gegaan?
nieuwe cd??quote:Op woensdag 1 september 2004 08:32 schreef annoh het volgende:
alleen kaizers stond niet op lowlands.....
beetje jammer, maar het was dus een leuk concert.
Ik vind het wel raar dat ze een cd gaan noemen naar een eerder uitgebracht nummer...
begin volgend jaarquote:Op woensdag 1 september 2004 15:18 schreef drelletje het volgende:
[..]
nieuwe cd??
Deze solo dus? Is niet echt kaizers... Wel leuk! (beetje vernederend)quote:
3 oktober 2005 spelen ze ook in Tivoli, Utrecht. Ben tevreden met de nieuwe cd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:14 schreef Boeman het volgende:
2 concerten in Nederland en 2 in België, en ik ga/wil/moet naar die in Grunn
16-09-2005:
Amsterdam, NL, Melkweg
17-09-2005:
Groningen, NL, Oosterpoort
18-09-2005:
Leffinge, B, Leffingeleuren
19-09-2005:
Brussels, B, Botanique
oeh hebben ze een nieuw album .. ze komen 3 october naar tivoli maar even kaartjes voor halen danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vind het nieuwe album best tof eigenlijk. Favoriet is tot nu toe het derde nummer denk ik. Heb nog geen kaartjes, maar ben wel van plan om naar hun concert in Grun te Goan.
D'oosterpoortquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vind het nieuwe album best tof eigenlijk. Favoriet is tot nu toe het derde nummer denk ik. Heb nog geen kaartjes, maar ben wel van plan om naar hun concert in Grun te Goan.
Ongetwijfeld. Maar die cd ben ik niet van plan te kopen. De nieuwe wellicht nog, dus ik hoop dat dat boekje ook teksten in het engels bevat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
In het boekje van Evig Pint.
Kom. We gaan meeten en bier drinken, als rechtgeaarde ONZ'ers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
album klinkt leuk idd maar eens aanschaffen dan en kaartjes halen voor tivoli
Primaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kom. We gaan meeten en bier drinken, als rechtgeaarde ONZ'ers.
Als je Maestro koopt, zit daar een software stukje op. Via dat stukje software kom je op een speciaal gedeelte van de Kaizers Orchestra site. Daar staan Engelse teksten. Nog niet uitgeprobeerd overigens, maar dat begreep ik uit het boekjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:57 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar die cd ben ik niet van plan te kopen. De nieuwe wellicht nog, dus ik hoop dat dat boekje ook teksten in het engels bevat.
bedankt Man_in_a_shed voor de internetlink.![]()
3 october tivoli ? ga je mee .. tis op een maandag dus het antwoord zal wel nee zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
net begonnen met de nieuwe cd te luisteren, klinkt erg lekker!
nee joh, ik rij graag dat hele tering stuk heen en terug in mn eentje voor een concertje , terwijl ik de volgende dag moet werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
3 october tivoli ? ga je mee .. tis op een maandag dus het antwoord zal wel nee zijn
tja je vind het leuk of niet ! .. je kan wel bij mij crashen ..maar dan moet je smorgens vroeg dat tering eind rijden !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee joh, ik rij graag dat hele tering stuk heen en terug in mn eentje voor een concertje , terwijl ik de volgende dag moet werken.
ja nog leuker, belachelijk vroeg opstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja je vind het leuk of niet ! .. je kan wel bij mij crashen ..maar dan moet je smorgens vroeg dat tering eind rijden !
quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:48 schreef Stofje het volgende:
Wordt mooi weekje. Maandag Kaizers Orchestra in Utrecht, dinsdag Le Peuple de l'Herbre in Haarlem. Woensdag vrij vragen, Haarlem is wel een end weg 's nachts. Maar BB, we gaan bier dirnken en olievaten checken, wat mij betreft
![]()
jaquote:Op zondag 18 september 2005 12:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
"Sneller sounds a lot like schneller and that's all your fault!"
Het was inderdaad echt geweldig! Ben Boeman ook nog tegengekomen. Ompa til du dor!
eenschquote:Op zondag 18 september 2005 16:06 schreef de_Druif het volgende:
Ik was gister ook in de Oosterpoort en vond het super leuk![]()
Kaizers zijn gewoon géweldig![]()
De band poseerde op een bepaald moment voor enkele foto-momenten, dus iemand moet fantastische foto's hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 16:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
eensch
heeft iemand nog fotos gemaakt?
ik stond wel vooraan maar had geen camera bij me...quote:Op maandag 19 september 2005 16:07 schreef Sjappos het volgende:
[..]
De band poseerde op een bepaald moment voor enkele foto-momenten, dus iemand moet fantastische foto's hebben.
Een briljante show in de Oosterpoort inderdaad. Ik moest erg lachen om het 'any questions till sofar', waarop Janove enkele vragen ging beantwoorden.
Dat voorprogramma met Geoff "I'm a goddamn happy Jew" Berner kon ik ook wel waarderen.
Eigenlijk moeten we nu ook gewoon de hele week in bed blijven, want de week is nu toch niet meer te toppen. Of eigenlijk moeten we de rest van het jaar gewoon wegslapen, tot Kaizers Orchestra volgend jaar weer terug komt; want zo goed als gisterenavond wordt het toch niet meer in de tussentijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Wow wat een cool optreden in tivoli gisteren .. zoals de zanger ook zei één van de leukste maandagen in tijden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we nu ook gewoon de hele week in bed blijven, want de week is nu toch niet meer te toppen. Of eigenlijk moeten we de rest van het jaar gewoon wegslapen, tot Kaizers Orchestra volgend jaar weer terug komt; want zo goed als gisterenavond wordt het toch niet meer in de tussentijd.
Jazeker inclusief stagedive van de zanger maar eerst heeft hij nog een rondje door het publiek gerend met de gitarist op zn schouders !quote:
Nee het was meer dan aardigquote:
Tis gewoon een goede band!quote:
quote:
dr hing later een papier bij de merchendise dat je een bod uit kon brengen op die vatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:31 schreef Stofje het volgende:
Godver, ik kon dit topic niet meer terugvinden! Maar inderdaad, super optreden, zijn 3 of 4 keer teruggekomen. Die olievaten zijn volgens mij nu echt dood. We ontwaarden: Het gasmasker, de olievaten, de Duitse helmen. Wat voor potret had de pianist eigenlijk op zijn standaard? Ook een verwijzing naar WO II?
Het voorprogramma was overigens hilarisch. Jezus, wat een gast
En jou heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dr hing later een papier bij de merchendise dat je een bod uit kon brengen op die vaten
haha ik jou ook niet en ik heb nog nooit een foto van je gezien dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
En jou heb ik niet gezien!
Ik heb je ook maar één keer op een vage foto gezien, dus dat is ook niet zo verrassend.
Was er ook al 1 die had 60 euro geboden op zo'n vatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dr hing later een papier bij de merchendise dat je een bod uit kon brengen op die vaten
Is dat niet een portret van Martin Luther King?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:31 schreef Stofje het volgende:
Wat voor potret had de pianist eigenlijk op zijn standaard? Ook een verwijzing naar WO II?
Als je een slaapplaats hebt, ben ik je man... Serieus, zo irritant, laatste treinen naar Utrecht gaan té vroeg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:54 schreef Grobbel het volgende:
Nog meer mensen die aanstaande maandag naar hun optreden in Doornroosje gaan?
zo'n tof optreden als die maandag in utrecht wordt het toch nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je een slaapplaats hebt, ben ik je man... Serieus, zo irritant, laatste treinen naar Utrecht gaan té vroeg.
Dat was een geweldig optreden inderdaad... Maar toch, zou ze graag weer willen zienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zo'n tof optreden als die maandag in utrecht wordt het toch niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |