nope... wou wel maar k moest mountainbiken... en tjah dat is een zwaaaaaare verslaving voor mij dus kon ik niet gaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:09 schreef annoh het volgende:
geen tivoli reacties?
Is er uberhaupt IEMAND naar tivoli gegaan?
Ja ik, zie undersign zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:09 schreef annoh het volgende:
geen tivoli reacties?
Is er uberhaupt IEMAND naar tivoli gegaan?
nieuwe cd??quote:Op woensdag 1 september 2004 08:32 schreef annoh het volgende:
alleen kaizers stond niet op lowlands.....
beetje jammer, maar het was dus een leuk concert.
Ik vind het wel raar dat ze een cd gaan noemen naar een eerder uitgebracht nummer...
begin volgend jaarquote:Op woensdag 1 september 2004 15:18 schreef drelletje het volgende:
[..]
nieuwe cd??
Deze solo dus? Is niet echt kaizers... Wel leuk! (beetje vernederend)quote:
3 oktober 2005 spelen ze ook in Tivoli, Utrecht. Ben tevreden met de nieuwe cd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:14 schreef Boeman het volgende:
2 concerten in Nederland en 2 in België, en ik ga/wil/moet naar die in Grunn
16-09-2005:
Amsterdam, NL, Melkweg
17-09-2005:
Groningen, NL, Oosterpoort
18-09-2005:
Leffinge, B, Leffingeleuren
19-09-2005:
Brussels, B, Botanique
oeh hebben ze een nieuw album .. ze komen 3 october naar tivoli maar even kaartjes voor halen danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vind het nieuwe album best tof eigenlijk. Favoriet is tot nu toe het derde nummer denk ik. Heb nog geen kaartjes, maar ben wel van plan om naar hun concert in Grun te Goan.
D'oosterpoortquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vind het nieuwe album best tof eigenlijk. Favoriet is tot nu toe het derde nummer denk ik. Heb nog geen kaartjes, maar ben wel van plan om naar hun concert in Grun te Goan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |