abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95258500
Niet te vergeten dat deze jongens prachtige teksten schrijven, voor niet Noorssprekers de moeite waard om de teksten een door een vertaalmachine te laten vertalen om een indruk te krijgen. Errug poëtisch.
pi_95258980
jammer dat ik er niet bij kon zijn in Paradiso. Violeta is ook een prachtige plaat met een mooi verhaa,l doet soms een beetje Beatles of Klaatu-achtig aan. Prachtig toch dat zangerige Rogaland dialect
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 14:31:34 #278
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95259454
hoempa tot de dood!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_101213435
Vanavond in de Hedon te Zwolle, op 11-11-11 komt het tweede deel van de trilogie uit.
  Moderator vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:23:48 #280
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_101213736
Ik had er wel heen gewild maar helaas laat de financiele situatie het niet toe, en de persoon die me Kaizers Orchestra heeft leren kennen en waarmee ik ooit eerder een concert gezien had kon ook niet mee dus sla ik over
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_101214070
Ik ga wel, we hebben vier kaarten gewonnen. Er waren nogal wat prijsvragen omtrent dit optreden...
pi_108963182
Ik had gisteren mijn Kaizers Orchestra ontmaagding. Ik ben geen kenner van ze, en ook nog niet echt fan, maar dit zou toch wel heel erg vet moeten zijn. Maar het viel me eerlijk gezegd een beetje tegen :@ Maar de sfeer was fantastisch met fanatiek Noors publiek en met een knettergekke band.

Maar ik had er dus meer verwacht.

Als ik nu thuis nog wat platen opzet, vooral die live registratie, vind ik dat toch veel beter. Maar ik zal wel een van de enige zijn :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108963308
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:45 schreef Norrage het volgende:
Ik had gisteren mijn Kaizers Orchestra ontmaagding. Ik ben geen kenner van ze, en ook nog niet echt fan, maar dit zou toch wel heel erg vet moeten zijn. Maar het viel me eerlijk gezegd een beetje tegen :@ Maar de sfeer was fantastisch met fanatiek Noors publiek en met een knettergekke band.

Maar ik had er dus meer verwacht.

Als ik nu thuis nog wat platen opzet, vooral die live registratie, vind ik dat toch veel beter. Maar ik zal wel een van de enige zijn :)
Gisteren zelf niet geweest, maar een concert van de Kaizers valt of staat bij het humeur van de zanger. Ze spelen altijd gewoon aardig en het is altijd best goed, maar als de zanger zeer nadrukkelijk met het publiek aan de slag gaat, wordt het ineens echt erg vet. Heb de band zelf een keer of 15 gezien ( :@ ), waarvan hooguit 2 of 3 keer écht héél erg tof en de rest 'wel aardig'.
pi_118843013
Violeta Violeta III is sinds 2 november uit. Ben 'm momenteel voor het eerst aan het luisteren en ik geloof dat ik 'm weer ouderwets vet vind :o. De hoempapa is weer goed aanwezig.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 5 november 2012 @ 12:22:13 #285
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_118843241
Ah goeie, ik zal hem straks eens opzetten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_118846725
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah goeie, ik zal hem straks eens opzetten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_118955905
en 28 februari in de Melkweg :)
pi_118962066
Hij bevalt me echt prima, wat jullie? Melkweg, ga ik zeker overwegen!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 7 november 2012 @ 23:46:54 #289
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_118963489
Melkweg ben ik sowieso wel.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_119109875
Ompa til du dør gekocht, zit ook de Engelse songteksten bij, weet ik ook eindelijk waar ze over zingen. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_119634384
Ze hebben vorig jaar een dvd uitgebracht: http://en.wikipedia.org/wiki/Live_i_Oslo_Spektrum. Hun vorige dvd vond ik echt alleraardigst. Deze is alleen te verkrijgen bij vage Noorse webshops, dat durf ik toch niet aan. Zelfs een torrent / download is niet te vinden (nee, mag niet, weet ik, maar het valt op dat ze dus ook niet bestaan). Wel jammer, heeft iemand een tip?
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 23:27:57 #292
45833 crew  Fogel
pi_119733938
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 12:23 schreef Stofje het volgende:
Ze hebben vorig jaar een dvd uitgebracht: http://en.wikipedia.org/wiki/Live_i_Oslo_Spektrum. Hun vorige dvd vond ik echt alleraardigst. Deze is alleen te verkrijgen bij vage Noorse webshops, dat durf ik toch niet aan. Zelfs een torrent / download is niet te vinden (nee, mag niet, weet ik, maar het valt op dat ze dus ook niet bestaan). Wel jammer, heeft iemand een tip?
http://www.platekompaniet(...)tra/?id=00010201#DVD
Is gewoon een goede en betrouwbare webshop, met ook een aantal fysieke winkels.

CDon.no zal het vast ook hebben (maar misschien is .se goedkoper, dat mag je zelf uitzoeken).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')