quote:Ik trok die Caddy er anders wel uit hoor
Op dinsdag 27 mei 2003 17:14 schreef Xtreem het volgende:[..]
jij???? heb je wel een HELE lange rechte weg nodig voor je boven de 50 komt
quote:Gewoon zo laten, is een wat anders. Of noem en Alfa Romeo 33 1.5 I.E. Imola (ik heb zelf een 1.4 maar die is al vergeven)
Op dinsdag 27 mei 2003 17:16 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Mij boeit t nietwlke titel jullie het leukste vinden zou ik zegge!
quote:met wel 64 pk SDI motortje
Op dinsdag 27 mei 2003 17:17 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Ik trok die Caddy er anders wel uit hoor
quote:Whehe jah die had ik erin gelgd
Op dinsdag 27 mei 2003 17:19 schreef Xtreem het volgende:[..]
met wel 64 pk SDI motortje
en een blok beton achterin![]()
quote:Dit was om 3 uur s'nachts, 100 meter voordat je hilversum uitrijdt, en de weg overgaat in een 80 km weg......... thats waarom ik zo pissed ben. Als het midden in de stad was geweest ok..... maar dit is het bekende $*($*%( beleid
Op dinsdag 27 mei 2003 17:07 schreef Metalfreak het volgende:[..]
[wokschotelmodus]
Wat als daar kleine kinderen over zouden steken???
[/wokschotelmodus]
Nee, ff serieus, erg kut voor je, zal wel weer zo'n weg zijn geweest die vraagt om een wat hogere snelheid....
quote:maar die caddy rijd geen 1:3 zoals jij
Op dinsdag 27 mei 2003 17:17 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Ik trok die Caddy er anders wel uit hoor
quote:Jij met volle tank had het verloren
Op dinsdag 27 mei 2003 17:21 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Whehe jah die had ik erin gelgd
ik kan niet zo goed tegen mn verlies
quote:*tralalalala* Dat is euh.... hoe zal ik het zeggen, gestrand in het zicht van de finish
Op dinsdag 27 mei 2003 17:25 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Dit was om 3 uur s'nachts, 100 meter voordat je hilversum uitrijdt, en de weg overgaat in een 80 km weg......... thats waarom ik zo pissed ben. Als het midden in de stad was geweest ok..... maar dit is het bekende $*($*%( beleid
quote:Moest t niet andersom
Op dinsdag 27 mei 2003 17:38 schreef Xtreem het volgende:
ik ben ook weg....
eerst ff afwassen, en daarna afwas creeeren
quote:ja
Op dinsdag 27 mei 2003 17:49 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Moest t niet andersom
![]()
quote:Heyhoiiiiiiiiiiiiiii
Op dinsdag 27 mei 2003 18:04 schreef Tjabbo het volgende:
Hallo.
quote:EUUHHHH!
Op dinsdag 27 mei 2003 18:10 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Heyhoiiiiiiiiiiiiiii
Ben ff een dagje druk en jullie posten je de klaplazerus.
quote:Jij? druk? waarmee dan?
Op dinsdag 27 mei 2003 18:10 schreef Tjabbo het volgende:[..]
EUUHHHH!
Ben ff een dagje druk en jullie posten je de klaplazerus.
quote:aftrekken
Op dinsdag 27 mei 2003 18:57 schreef Streetracer het volgende:
Jow...
Ik verveel me dood, iemand een id wat je nu zou kunnen doen? Behalve cruisen, daar heb ik ff genoeg van.
quote:laten aftrekken
Op dinsdag 27 mei 2003 18:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
aftrekken
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 18:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
aftrekken
quote:great minds think alike
Op dinsdag 27 mei 2003 19:00 schreef Streetracer het volgende:[..]
laten aftrekken
quote:Je auto, repareren, onderhouden, upgraden, schoonmaken. Naar je vriendin gaan (ga dr ff van uit dat je er een hebt), of met enkele vrienden sprintjes strekken (op prive terrein uiteraard, bij een groot bedrijf bijv). dat is wat ik zo snel weet, je kunt natuurlijk ook de hele avond hier op het Fok rondhangen, of tv gaan kijken.
Op dinsdag 27 mei 2003 18:57 schreef Streetracer het volgende:
Jow...
Ik verveel me dood, iemand een id wat je nu zou kunnen doen? Behalve cruisen, daar heb ik ff genoeg van.
quote:Daar wordt ik dus zo geil van ...
Op dinsdag 27 mei 2003 19:01 schreef Kreator het volgende:
Auto's..
quote:Ok, laten aftrekken in de auto.
Auto's..
Niet
In
Verenigingsverband
Ernstig
Aftrekken
alstUblieft
quote:lul in een uitlaat stoppen
Auto's..
quote:* slashme kijkt.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
lul in een uitlaat stoppen
quote:Jawel hoor die komt nog regelmatig hier in PTA.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:07 schreef Ballebek het volgende:
Gaat de laatste tijd ook echt helemaal nergens over he
Niemand meer iets van Ultimora gehoord zeker?
quote:Hij heeft dan ook iets te bewijzen en goed te maken imho
Op dinsdag 27 mei 2003 20:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jawel hoor die komt nog regelmatig hier in PTA.
En moet zeggen dat ik dat best netjes vind. Hij had ook een kloon aan kunnen maken zo dat wij niet weten wie hij is. Maar hij blijft onder z,n eigen naam reageren.
quote:Grappig...
Op dinsdag 27 mei 2003 20:13 schreef Ultimora het volgende:
ja ben er nog wel hoor. maar mijd even een tijdje de slowchat.
quote:Hey ultimora. serieuze vraag he.
WAAROM???
serieus bedoelt.
je hoeft niet te antwoorden.
quote:Eens moet je er aan geloven.
De auto die ik meegekregen heb is ook nog eens stuk. Mazda 323 turbodiesel, maar de turbo is waarschijnlijk stuk! Dat ding gaat niet harder dan 100 en accellereert trager dan mijn oude seat marbella.
Hopelijk kan de garage het hier morgen fixen, maar ik denk van niet. Maandag kwamen ze er in 3 uur al niet uit met als smoes dat ze dit type hier niet hebben.
Oh ja ze rijden hier als SLAKKEN! VRESELIJK GEWOON! Zelfs in dit trage klote ding haal ik ze nog links en rechts in. Wat een brave borsten zeg, niet te geloven gewoon. In the middle of nowhere staat er een bord met 70. Je mocht daarvoor 90. Wat doen die lui? Remmen tot ze 70 rijden! Op een kaarsrechte weg in een vlakte ergens in Zweden, 100km van de dichtstbijzijnde boerderij! Wat een jodokussen
Als die mazda nou nog es gemaakt wordt.... leuk racen tussen die slome duikelaars hehehe.
quote:Ga naar de internationale school kampus. Daar lopen lekkere wijfen D:
Op dinsdag 27 mei 2003 20:18 schreef StefanP het volgende:
Ik verveel me ook te pletter. Zit in zweden voor 2 maanden voor mijn werk, en do/vr/za/zo is het hier vrij. Lekker vervelen dus in de wereldstad (not) Karlstad!De auto die ik meegekregen heb is ook nog eens stuk. Mazda 323 turbodiesel, maar de turbo is waarschijnlijk stuk! Dat ding gaat niet harder dan 100 en accellereert trager dan mijn oude seat marbella.
Hopelijk kan de garage het hier morgen fixen, maar ik denk van niet. Maandag kwamen ze er in 3 uur al niet uit met als smoes dat ze dit type hier niet hebben.
Oh ja ze rijden hier als SLAKKEN! VRESELIJK GEWOON! Zelfs in dit trage klote ding haal ik ze nog links en rechts in. Wat een brave borsten zeg, niet te geloven gewoon. In the middle of nowhere staat er een bord met 70. Je mocht daarvoor 90. Wat doen die lui? Remmen tot ze 70 rijden! Op een kaarsrechte weg in een vlakte ergens in Zweden, 100km van de dichtstbijzijnde boerderij! Wat een jodokussen
Als die mazda nou nog es gemaakt wordt.... leuk racen tussen die slome duikelaars hehehe.
quote:omdat sommigen (ik lees wel de hele slowchat) bij mij het idee wekken niet meer met mij door een deur te willen.. daar heb ik niet zo'n behoefte aan om op te reageren, want daar krijg je van die negatief gespannen topics van. (vanuit mij opzicht) maar als jullie allemaal zeggen kom gezellig meechatten over koetjes en kalfjes, ben ik er snel bij.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:16 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hey ultimora. serieuze vraag he.
WAAROM???
serieus bedoelt.
je hoeft niet te antwoorden.
quote:heb dr gewoond... en ben er laatst nog op vakantie geweest. wel lekker om daar opde cc te rijden vind ik overigens.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:18 schreef StefanP het volgende:
Ik verveel me ook te pletter. Zit in zweden voor 2 maanden voor mijn werk, en do/vr/za/zo is het hier vrij. Lekker vervelen dus in de wereldstad (not) Karlstad!De auto die ik meegekregen heb is ook nog eens stuk. Mazda 323 turbodiesel, maar de turbo is waarschijnlijk stuk! Dat ding gaat niet harder dan 100 en accellereert trager dan mijn oude seat marbella.
maar mini cursus zweeds:
Hej jag heter Stefan (spreekt voor zich)
Jag bor i Holland (woon in nederland)
Sverige är ett jävla sjit land (zweden vind ik niet zo cool)
i holland kan mann knarka hela dagor (in nederland kan je de hele dag *** gebruiken) (weet uit ervaring dat daar veel vragen over zijn)
är det här tåget till Göteborg? (is dit de trein naar gothenburg?)
en nu houd ik op want zweeds mag je zelf leren
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 20:31 schreef Ultimora het volgende:[..]
maar mini cursus zweeds:
Hej jag heter Stefan (spreekt voor zich)
Jag bor i Holland (woon in nederland)
Sverige är ett jävla sjit land (zweden vind ik niet zo cool)
i holland kan mann knarka hela dagor (in nederland kan je de hele dag *** gebruiken) (weet uit ervaring dat daar veel vragen over zijn)
är det här tåget till Göteborg? (is dit de trein naar gothenburg?)en nu houd ik op want zweeds mag je zelf leren
quote:Gewoon proberen. En kijken wat er gebeurd. Je verhalen worden alleen me een killo of 250 zou genomen.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:25 schreef Ultimora het volgende:[..]
omdat sommigen (ik lees wel de hele slowchat) bij mij het idee wekken niet meer met mij door een deur te willen.. daar heb ik niet zo'n behoefte aan om op te reageren, want daar krijg je van die negatief gespannen topics van. (vanuit mij opzicht) maar als jullie allemaal zeggen kom gezellig meechatten over koetjes en kalfjes, ben ik er snel bij.
quote:ohja een vette tip! laat je niet verleiden om te hard te gaan rijden op die geweldig mooie wegen daar. de boetes zijn er uitzonderlijk hoog! (weet niet hoe hoog, maar ik zal mijn vader wel vragen, die werkt er (scania zweden))
Op dinsdag 27 mei 2003 20:34 schreef StefanP het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Ok maar ik bedoelde waarom je de hele scam opgezet hebt eigenlijk
Op dinsdag 27 mei 2003 20:25 schreef Ultimora het volgende:[..]
omdat sommigen (ik lees wel de hele slowchat) bij mij het idee wekken niet meer met mij door een deur te willen.. daar heb ik niet zo'n behoefte aan om op te reageren, want daar krijg je van die negatief gespannen topics van. (vanuit mij opzicht) maar als jullie allemaal zeggen kom gezellig meechatten over koetjes en kalfjes, ben ik er snel bij.
quote:Ik heb aan mijn Zweedse collega's al gevraagd wat voor boete's er hier zijn... het schijnt dat je rijbewijs afgenomen wordt als je meer dan 30 te hard rijdt. En een andere vriend drukte me ook al op het hart om hier toch vooral niet de snelheidslimieten te breken
Op dinsdag 27 mei 2003 20:42 schreef Ultimora het volgende:[..]
ohja een vette tip! laat je niet verleiden om te hard te gaan rijden op die geweldig mooie wegen daar. de boetes zijn er uitzonderlijk hoog! (weet niet hoe hoog, maar ik zal mijn vader wel vragen, die werkt er (scania zweden))
quote:mijn chat vocabulaire gaat ff niet ver genoeg (no offence als ik nu iets heeeel raars zeg, maar wat betekent scam?)
Op dinsdag 27 mei 2003 20:42 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ok maar ik bedoelde waarom je de hele scam opgezet hebt eigenlijk
quote:leugen, bedrog.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:53 schreef Ultimora het volgende:[..]
mijn chat vocabulaire gaat ff niet ver genoeg (no offence als ik nu iets heeeel raars zeg, maar wat betekent scam?)
quote:ik hou altijd wel wat van opvallen... beetje in het middelpunt staan enzo.. (verschilt van wedstrijden bier zoep'n streepjes trekken met andermans auto's (NIET OP) tot kleding en uiteindelijk ben ik hier lopen lullen. proberen gelijk op te vallen.) heb ik nu overigens wel erg veel van gehad (voor iemand het voor mij zegt)
Op dinsdag 27 mei 2003 20:55 schreef Tjabbo het volgende:[..]
leugen, bedrog.
en heb ondanks dat velen het tegendeel denken zeker iets geleerd!
maar dat is denk ik de basis van alle "scam" Ultimora houdt van opvallen
Ik probeer het wel in te houden maarja ik ben gewoon supertrots op mn sloep
quote:dat mag ook. je hebt een prachtige blubberboot
Op dinsdag 27 mei 2003 21:13 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hmja opvallen wil iedereen soms wel, ik vin mezelf af en toe ook wel een vreselijk patser maargoed....Ik probeer het wel in te houden maarja ik ben gewoon supertrots op mn sloep
Als je kijkt naar wat Ulti heeft toegevoegd aan het forum zou ik het zonde vinden als hij ons zou verlaten of niet meer zoveel zou posten.
Samengevat: in my HUMBLE opinion: Ulti blijf gewoon lekker posten wat jij wil!
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Hij heeft idd niet de meeting om zeep geholpen, maar hij had het bijv. ook voor de meeting kunnen doen, a'la, die discussie wil ik niet meer voeren hier.
Het is relaxed dat hij dat niet gedaan heeft.
Alleen past hem enige bescheidenheid op dit moment wel. dat heeft hij zelf ook goed door.
quote:dat zou ik ook zijn! sjees wat een bak is dat ding van jou zeg
Op dinsdag 27 mei 2003 21:13 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hmja opvallen wil iedereen soms wel, ik vin mezelf af en toe ook wel een vreselijk patser maargoed....Ik probeer het wel in te houden maarja ik ben gewoon supertrots op mn sloep
wat jij zegt over zijn bescheidenheid klopt op zich ook wel weer.
Vind alleen wel dat hij niet helemaal uitgekotst hoeft te worden.
quote:Welkom terug, hoe was je vakantie?
Op dinsdag 27 mei 2003 22:18 schreef jacco het volgende:
Heb ik iets gemist over Ultimora?Of had ik erbij moeten zijn?
Voor zover ik begrepen heb:
Ulti heeft nooit zo'n BMW 3-serie gehad met M5 blok, en zijn S6+ heeft ook nooit bestaan.
Daarom had hij zijn Audi ook niet bij zich op de meeting.
Hij heeft een x (voor de meeting) op een ander forum toegegeven dat het gelogen was, iemand van dat forum heeft hem er hier bijgelapt en nu zijn sommigen pissed op Ulti omdat hij het niet (eerder) verteld heeft.
Maarre: correct me if I'm wrong
quote:Thanx enne vakantie was lekker relaxed. en dan nu nog 1 dag werken en dan de Japanse auto dag en s'avonds hier in het dorp de meifeesten tot zondag. Met de De Dijk, Golden Earring en Rowhen Heze.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:20 schreef Ballebek het volgende:[..]
Welkom terug, hoe was je vakantie?
Lees terug in de vorige slowchats...
Maar had de 2 topics hiervoor ff doorgespit maar kan het zo gauw niet vinden. Weet jij ongeveer waar het staat?
quote:Dat meen je niet. Damn.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:21 schreef JustusG het volgende:
Samenvattinkje voor luie users.Voor zover ik begrepen heb:
Ulti heeft nooit zo'n BMW 3-serie gehad met M5 blok, en zijn S6+ heeft ook nooit bestaan.
Daarom had hij zijn Audi ook niet bij zich op de meeting.Hij heeft een x (voor de meeting) op een ander forum toegegeven dat het gelogen was, iemand van dat forum heeft hem er hier bijgelapt en nu zijn sommigen pissed op Ulti omdat hij het niet (eerder) verteld heeft.
Mijn eerste reactie LOSER.
We zijn gewoon jonge jongens onder elkaar (wel in de anonimiteit) maar om over zoiets te liegen. En dan ook op zo'n manier met foto's en al. beetje triest.
Maar zoals ik al zei, ben er helaas niet bijgeweest.
En btw dit heeft toch nix met op vallen te maken zoals ulti zei. Dit is gewoon liegen en hopen dat iedreen je heel tof vind. Je val pas op als je echt wat gaafs hebt.
grtz
quote:* Ballebek meldt zich
Samenvattinkje voor luie users.
quote:Dan was het verhaal niet nodig geweest
Op dinsdag 27 mei 2003 22:31 schreef super_honda het volgende:
nou opvallen deed ulti wel(vond ik) want die VW die hij mee had was ook niet mis.
En nu ga ik tv kijken en slapen
Trusten allemaal
quote:Wat mij gewoon blijft steken (but that's me) is dat die gast gewoon straalhard in m'n gezicht heeft gelogen. En nogmaals, wie weet wat nog allemaal meer. Had het dan van tevoren (voor de meet) verteld. DAN had ik echt respect voor je gehad. Ook ik lul wel eens uit mijn nek, maar das vaak ietsje opschjeppen dit gaat echt te ver, complete onwaarheden vertellen.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:21 schreef JustusG het volgende:
Samenvattinkje voor luie users.Voor zover ik begrepen heb:
Daarom had hij zijn Audi ook niet bij zich op de meeting.Hij heeft een x (voor de meeting) op een ander forum toegegeven dat het gelogen was, iemand van dat forum heeft hem er hier bijgelapt en nu zijn sommigen pissed op Ulti omdat hij het niet (eerder) verteld heeft.
quote:Not true!
Op dinsdag 27 mei 2003 22:27 schreef jacco het volgende:
Je val pas op als je echt wat gaafs hebt.
en ik dacht dat ik het bewijs was
Goedemorgen BTW
quote:En jaaaaaa hooor daar zijn we weeeer
Op woensdag 28 mei 2003 08:23 schreef t0n het volgende:
Goedemorgen
quote:ook goedemorgen iedereen
Op woensdag 28 mei 2003 08:52 schreef ook_gek het volgende:[..]
En jaaaaaa hooor daar zijn we weeeer
Goedemorgen
quote:Ik lurk al ff mee maar ik denk dat je juist respect voor hem moet hebben zoals hij er nu mee omgaat.
Op woensdag 28 mei 2003 01:05 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Wat mij gewoon blijft steken (but that's me) is dat die gast gewoon straalhard in m'n gezicht heeft gelogen. En nogmaals, wie weet wat nog allemaal meer. Had het dan van tevoren (voor de meet) verteld. DAN had ik echt respect voor je gehad. Ook ik lul wel eens uit mijn nek, maar das vaak ietsje opschjeppen dit gaat echt te ver, complete onwaarheden vertellen.
Trouwens als ie het voor die meet had gezegd had je hem net zo gezien als nu.
quote:Word 23 / 24 graden hier vandaag
Op woensdag 28 mei 2003 08:56 schreef Ultimora het volgende:[..]
ook goedemorgen iedereen
Caaaaaabrioooooo
quote:Maar jij hebt dan ook echt wat gaafs
Op woensdag 28 mei 2003 08:45 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Not true!
Goedemorgen BTW
quote:En dan heb ik net een rit van een dikke 450 KM
Op woensdag 28 mei 2003 09:09 schreef t0n het volgende:[..]
Word 23 / 24 graden hier vandaag
Caaaaaabrioooooo
Eerst ff auto naar de garage brengen brengen voor wat onderhoud en 4 nieuwe sloffen
No joke mode: Me startmotor is ook kapot
Nou tot straks he
quote:Heb je de volvo heb je hem heb je hem
Op woensdag 28 mei 2003 09:13 schreef Ballebek het volgende:
MOOOOOOOGUHHHHHHH
[..]En dan heb ik net een rit van een dikke 450 KM
Eerst ff auto naar de garage brengen brengen voor wat onderhoud en 4 nieuwe sloffen
No joke mode: Me startmotor is ook kapotNou tot straks he
quote:Dag slash
Op woensdag 28 mei 2003 09:12 schreef slashme het volgende:[..]
Maar jij hebt dan ook echt wat gaafs
hoest met je enkel?
quote:Nix enkel. Hij hééft gewoon geen kadett.
Op woensdag 28 mei 2003 09:22 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Dag slash
hoest met je enkel?
Edit: Ook goedemorgen!
quote:Zou je denken??
Op woensdag 28 mei 2003 09:25 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Nix enkel. Hij hééft gewoon geen kadett.
quote:Dag Tjab... wanneer ga je weer een Bodykit halen voor je Golf/Starlet?
quote:hier oss'n...
Op woensdag 28 mei 2003 09:53 schreef dhoman het volgende:
goeiemorgen allemaal!lekker kort dagje vandaan en dan weekend!!
quote:die hangt er wah...
Op woensdag 28 mei 2003 09:59 schreef dhoman het volgende:
hier tom jong hoest met de teelballen dan?
quote:en en en en en
Op woensdag 28 mei 2003 09:17 schreef Ballebek het volgende:
Stil nou!
Eerst die bak nog wegbrengen
Had eigenlijk gisterenavond nog ff langs moeten komen denk ik
quote:supra al terug?
Op woensdag 28 mei 2003 09:59 schreef dhoman het volgende:
hier tom jong hoest met de teelballen dan?
quote:Grappig... een uur voor niks gezeten....
Op woensdag 28 mei 2003 10:05 schreef dhoman het volgende:
hoe wast gister op school dan?
vandaag is pas de trugkom middag...
quote:Jah idd. Jammer dat ik moet stage-lopen en geen cabrio heb
Op woensdag 28 mei 2003 10:19 schreef -Eddow- het volgende:
Goeie Morgen! Wat een heerlijk weer
quote:tja ik wil nu eenmaal graag opvallen
quote:Niet verkeerd. Helaas vindt mijn zus het nie zo'n goed idee om haar auto(een cabrio) aan mij mee te geven.
Op woensdag 28 mei 2003 10:22 schreef -Eddow- het volgende:
Ik ook niet maar ga wel lekker naar de
"Delfsehout" (een plas met water) om daar lekker een pintje te drinken
En ik rij niet eens te hard
quote:haha... daarvoor is de
Op woensdag 28 mei 2003 10:25 schreef slashme het volgende:[..]
tja ik wil nu eenmaal graag opvallen
quote:`
Op woensdag 28 mei 2003 10:25 schreef slashme het volgende:[..]
tja ik wil nu eenmaal graag opvallen
Dat blijkt...
quote:vrijdag middag... moeten we ff afspreken... want eerlijk gezegdt geloof ik je nog steeds niet... ik geloof je pas als op het kentekenbewijs jouw naam staat....
Op woensdag 28 mei 2003 10:37 schreef dhoman het volgende:
morgenavond... SUPRA!!en niks geen kapotte startmotor
ik heet geen ultimora
quote:Ik zou zeggen ... dan geloof je het toch nie
Op woensdag 28 mei 2003 10:40 schreef BroesWillems het volgende:[..]
vrijdag middag... moeten we ff afspreken... want eerlijk gezegdt geloof ik je nog steeds niet... ik geloof je pas als op het kentekenbewijs jouw naam staat....
quote:ik neem z'n deel III wel mee
Op woensdag 28 mei 2003 11:05 schreef Tjabbo het volgende:
kentekenbewijs inscannen en hier posten.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 11:47 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hey broes chck mij cique ondertitel
quote:Jij kunt gewoon niet tegen je verlies Broes.
Op woensdag 28 mei 2003 12:08 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ik trok in m'n 2.... ik wil een rematch...
Face the facts.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 12:10 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Jij kunt gewoon niet tegen je verlies Broes.
Face the facts.
quote:En je weet het. Hoe sneller je auto hoe groter je pik.
Op woensdag 28 mei 2003 12:12 schreef BroesWillems het volgende:[..]
quote:Ja maar die doet het tenminste. die van jou staat angstvallig in de schuur. geeft te denken.
Op woensdag 28 mei 2003 13:02 schreef dhoman het volgende:
tjabbo wat zal jij dan een kleintje hebben
quote:heb jij ook Zo'n highwing op je zak?
Op woensdag 28 mei 2003 12:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
En je weet het. Hoe sneller je auto hoe groter je pik.
[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 28-05-2003 13:10]
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:06 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ja maar die doet het tenminste. die van jou staat angstvallig in de schuur. geeft te denken.
quote:klein... maar een muiter in de kut....
Op woensdag 28 mei 2003 13:02 schreef dhoman het volgende:
tjabbo wat zal jij dan een kleintje hebben
quote:Ging over de vergelijking Auto -> Geslachtsdeel...
Op woensdag 28 mei 2003 13:13 schreef Kreator het volgende:
Kom op heren...hou het eens beschaafd en het liefst over vervoer...
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:18 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Ging over de vergelijking Auto -> Geslachtsdeel...
quote:ik heb geen grote auto nodig. Ik heb een grote lul
quote:En het gedeelte 'beschaafd' sla je voor het gemak maar even over...
quote:Ik heb dus een hele grote zak... kijk maar naar m'n Auto....
Op woensdag 28 mei 2003 13:19 schreef Tjabbo het volgende:[..]
okay... ik zal ophouden....
quote:ik zet er toch netjes 'geslachtsdeel' neer....
Op woensdag 28 mei 2003 13:21 schreef Kreator het volgende:[..]
En het gedeelte 'beschaafd' sla je voor het gemak maar even over...
quote:Bron: Autoweek.nl
Porsche 911 Carrera 4S Cabrio
Vanaf oktober komt Porsche weer met een nieuwe 911-variant. Dit keer is het de Carrera 4S Cabrio.
Het modellenprogramma van de 911 wordt er niet overzichtelijker op: Carrera 4S, GT3, GT2, etc. De basis is nog steeds de 911 Carrera, achterwielaandrijving een een zescilinderboxer motor met 320 pk. De Carrera 4 is grotendeels identiek, maar heeft bovendien vierwielaandrijving. De 911 Turbo met 420 pk heeft een heftiger uiterlijk door toepassing van dikker ogende bumperdelen en grotere spoilers. Maar een dergelijke versie is niet voor iedere beurs bereikbaar en in het drukke Nederlandse verkeer eigenlijk overbodig. Daarom is de Carrera 4S als tussenoplossing bedacht. Met een bijna identiek uiterlijk als de Turbo, maar met de tammere 320 pk motor. In het najaar van 2001 kwam die versie er alleen als Coupé, nu dan eindelijk ook als Cabrio.
De voor de Carrera 4S kenmerkende reflectorband aan de achterzijde werd ook op de Cabrio overgenomen. Verder is de Carrera 4S herkenbaar aan de bredere spatborden aan de achterzijde die de auto 60 mm breder maken, de diepere voorbumper met forse luchthappers en de van de Turbo overgenomen geperforeerde remschijven.
De uitrusting omvat onder meer volledig leren bekleding, metallic lak, een hardtop en een windscherm. Door de minder gunstigere stroomlijn en het iets hogere gewicht ligt de topsnelheid op ’slechts’ 280 km/h, 5 km/h lager dan de gewone Cabrio.
Een prijs is nog niet bekend, maar zal vermoedelijk rond 140.000 euro komen te liggen.
kwijl......
quote:ja ik kan het ECHT niet mooi vinden om eerlijk te zijn. Zo een auto moet dicht zijn!!!
Op woensdag 28 mei 2003 13:32 schreef BroesWillems het volgende:
iets ontopic dan maar, past wel bij het weer:
[..]Bron: Autoweek.nl
kwijl......
Heerlijk met dit weer cabrio rijden
Wie weet ga ik er ook maar 1 kopen
quote:Audi
Op woensdag 28 mei 2003 13:53 schreef ook_gek het volgende:
Zie net een leuke Cabrio te koop staan
http://www.cabrioland.nl/audicbzwrt.htm
Of een peugeot 306 is ook wel leukHeerlijk met dit weer cabrio rijden
Wie weet ga ik er ook maar 1 kopen
quote:Vind die peugoet leuker eigelijk om eerlijk te zijn
Op woensdag 28 mei 2003 13:57 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Audi
Peugot
quote:Doe mij ook de Pug maar (alleen dan wel ff met de 140 Pk 2.0 16v motor). Rijdt super, en is makkelijk te tunen
Op woensdag 28 mei 2003 13:57 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Audi
Peugot
quote:Dat ding is weer zooo subliem! echt waar weer helemaal af, zeker aan de buitenkant
Op woensdag 28 mei 2003 13:32 schreef BroesWillems het volgende:
iets ontopic dan maar, past wel bij het weer:
[..]Bron: Autoweek.nl
kwijl......
quote:Het is een cabrio. Dus is niet nodig om snel te wezen
Op woensdag 28 mei 2003 15:01 schreef PeuRac het volgende:[..]
Doe mij ook de Pug maar (alleen dan wel ff met de 140 Pk 2.0 16v motor). Rijdt super, en is makkelijk te tunen
quote:Tuurlijk moet je wel snel wezen, gewoon het windscherm omhoog knallen, en 160 km/h is geen probleem
Op woensdag 28 mei 2003 15:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
Het is een cabrio. Dus is niet nodig om snel te wezen
Hmm zit wel te twijfelen of ik wel een auto wil kopen. En dan welke van de 2
quote:Nee jou Cabrio vind ik niet mooi. Wil een model zoals de pegoet 306 of zo een audi cabrio. de kap moet netjes weg gewerkt zijn en moet een ruim model zijn.
Op woensdag 28 mei 2003 15:18 schreef t0n het volgende:
* t0n nu toch nog wel blij met cabrioook_gek .... kope?
I spent a few days with the C4S this month and must admit it made me feel a little bit Chesire. People would point and say: "Is that a turbo?" To wich i had to say: "Er, no. It's just made to look like one. And would you like to see my fake Rolex while we're chatting?"
ik heb in januari vorig jaar het genot gehad om in een normale 996 C4S te mogen rijden, en dat was toch echt wel he-le-maal te gek! dat geluid is gewoon zoooooo gaaf.
quote:Ik vind jou ook niet mooi
Op woensdag 28 mei 2003 15:21 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee jou Cabrio vind ik niet mooi.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 15:22 schreef t0n het volgende:[..]
Ik vind jou ook niet mooi
Smaken verschillen. Sorry
quote:hehe, Hier komt weer 'n literatair hoogstandje:
Op woensdag 28 mei 2003 15:24 schreef ook_gek het volgende:[..]
Smaken verschillen. Sorry
quote:Blijf er gewoon in geloven
Op woensdag 28 mei 2003 15:25 schreef t0n het volgende:[..]
hehe, Hier komt weer 'n literatair hoogstandje:
Ik vind dat mijn auto mooi is, het is gewoon een feit.
quote:Wat voor een auto rij je dan?
Op woensdag 28 mei 2003 15:25 schreef t0n het volgende:[..]
hehe, Hier komt weer 'n literatair hoogstandje:
Ik vind dat mijn auto mooi is, het is gewoon een feit.
quote:Ford Escort Cabriolet
Op woensdag 28 mei 2003 15:32 schreef PeuRac het volgende:[..]
Wat voor een auto rij je dan?
quote:Dat is idd bagger, dat je daarin durft te rijden man. Zoiets ziet er niet uit, dan kun je beter wat anders kopen.
Op woensdag 28 mei 2003 15:40 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ford Escort Cabriolet
[TK] Ford Escort Cabriolet
quote:Dan is een peugoet mooier he
Op woensdag 28 mei 2003 15:49 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat is idd bagger, dat je daarin durft te rijden man. Zoiets ziet er niet uit, dan kun je beter wat anders kopen.
quote:Absoluut!
Op woensdag 28 mei 2003 15:56 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dan is een peugoet mooier he
quote:Maar jij bent dan ook een uitzondering op de regel
Op woensdag 28 mei 2003 08:45 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Not true!
Goedemorgen BTW
1) Ik persoonlijk zou zeer blij zijn met die escort cabrio...
2) Ik ben absoluut geen fan van de neus van de Porsche
3) Megane cabrio is beter dan 306, en die is beter dan een escort
quote:Megane cabrio
Op donderdag 29 mei 2003 12:05 schreef Xtreem het volgende:
middag1) Ik persoonlijk zou zeer blij zijn met die escort cabrio...
2) Ik ben absoluut geen fan van de neus van de Porsche
3) Megane cabrio is beter dan 306, en die is beter dan een escort
quote:Zonder is zo een amerikaan met een heel zwaar geluid
Op donderdag 29 mei 2003 13:25 schreef -Eddow- het volgende:
HAha busje met of zonder gordijnen
over 2 a 3 jaar ligt er waarschijnlijk EINDELIJK een apart fietspad...
quote:Dat is idd irri, daarom blijft mijn auto vandaag ok gewoon lekker in de garage. Niet dat ik de tijd heb om ergens heen te gaan, maar toch.
Op donderdag 29 mei 2003 14:11 schreef Xtreem het volgende:
Damn, wat zijn fietsers op een 80 km. weg in het bos jammer...
NIET te zien... heb net over 20 km. meermalen vol in de ankers gemoeten, terwijl ik redelijk netjes 90 reed (normaal daar ong. 120, maar dan zijn er dus geen fietsers )
over 2 a 3 jaar ligt er waarschijnlijk EINDELIJK een apart fietspad...
quote:Eigenlijk, eigenlijk zou je vandaag op de motor moeten stappen....
Op donderdag 29 mei 2003 14:26 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat is idd irri, daarom blijft mijn auto vandaag ok gewoon lekker in de garage. Niet dat ik de tijd heb om ergens heen te gaan, maar toch.
quote:Moet je er wel een hebben, met een rijbewijs. Wat ik dus niet heb (bijde niet). Ach moet toch de hele dag binnen zitte (klote school, verslagen)
Op donderdag 29 mei 2003 14:29 schreef Xtreem het volgende:[..]
Eigenlijk, eigenlijk zou je vandaag op de motor moeten stappen....
heeerlijk lijkt me dat
quote:ik ook niet
Op donderdag 29 mei 2003 14:33 schreef PeuRac het volgende:[..]
Moet je er wel een hebben, met een rijbewijs. Wat ik dus niet heb (bijde niet). Ach moet toch de hele dag binnen zitte (klote school, verslagen)
quote:Ik moet t/m Wo naar school en dan heb ik Di t/m de Di daarna Elke dag 2 tentamens dan ben ik klaar. Nn heb ik 6 weken hoezo weinig? vakantie en dan een half jaar stage.
Op donderdag 29 mei 2003 14:37 schreef Xtreem het volgende:[..]
ik ook niet
dan doe je het ergens niet goed... ik zit t/m maandag middag in de zon te leren om maandag aav ff 1 tentamen te maken... en dan is het vakantie
quote:ik zal niet lachen
Op donderdag 29 mei 2003 14:40 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik moet t/m Wo naar school en dan heb ik Di t/m de Di daarna Elke dag 2 tentamens dan ben ik klaar. Nn heb ik 6 weken hoezo weinig? vakantie en dan een half jaar stage.
on the other hand:
ik begin begin augustus alweer met de introweek begeleiden
quote:ik heb je zwarte lupo gezien en er stond ook een wit busje.
Op donderdag 29 mei 2003 09:19 schreef Ballebek het volgende:
Moguh iedereen, hulde aan de drilboor die mij zo vroeg wakker heeft gemaakt
Omdat de buren zonodig een nieuwe schuur willen
quote:Crossmobiel he! Aggregraat ook nog gehoord?
Op donderdag 29 mei 2003 17:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
ik heb je zwarte lupo gezien en er stond ook een wit busje.
Leuk hoor die kerst versiering
quote:nop niks gehoord.
Op donderdag 29 mei 2003 18:05 schreef Ballebek het volgende:[..]
Crossmobiel he! Aggregraat ook nog gehoord?
De coppers vinden het niet zo tof meer ( de buurt ook niet btw)...
Zo meteen maar weer verder met de cabrio.
Het is er wel het weer voor in ieder geval.
quote:regel foto,s dan
Op vrijdag 30 mei 2003 09:48 schreef GizartFRL het volgende:
Moggeuh.Zo meteen maar weer verder met de cabrio.
Het is er wel het weer voor in ieder geval.
quote:Goede MIDDAG.
Op vrijdag 30 mei 2003 14:47 schreef ThaFreak het volgende:
goedemorgen
Weet je al wat meer van je auto. Wat de kosten gaan worden wat er defect is wat er vervangen moet worden. En heb je al foto,s.
Veel vragen he
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 14:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
Goede MIDDAG.
Weet je al wat meer van je auto. Wat de kosten gaan worden wat er defect is wat er vervangen moet worden. En heb je al foto,s.
Veel vragen he
Aandrijfas is iig ook naar de tering dat is nu zeker.....ik denk een ruwe schatting van 10000¤ schade
Ps vragen mag altijd...behalve me pincode
quote:10.000?? damn... wat is de dagwaarde ongeveer??
Op vrijdag 30 mei 2003 14:54 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Hik....
Tis eve wachten op de verzekering aangezien ik de auto van hun niet mocht verslepen voordat er door een schade expert naar is gekeken.Aandrijfas is iig ook naar de tering dat is nu zeker.....ik denk een ruwe schatting van 10000¤ schade
Ps vragen mag altijd...behalve me pincode
quote:hij is getaxeerd op 20000¤......
Op vrijdag 30 mei 2003 15:32 schreef Xtreem het volgende:[..]
10.000?? damn... wat is de dagwaarde ongeveer??
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 19:48 schreef slashme het volgende:
De boete voor rechts inhalen is 86 euro zo ben ik vandaag te weten gekomen.
Vertel vertel!
quote:Nog een weetje! Met een zere enkel zijn racelaarzen het enige schoeisel om zonder pijn voor te bewegen.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:52 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Vertel vertel!
Maar goed, het verhaal: rolde rustig naar het 2 baans stoplicht toe na een ochtendje getoerd te hebben, springt ie sneller op groen dan ik had verwacht, maar op de linkerbaan zat een slak in een golf gti die niet naar rechts ging. Tja, goed je wilt die 130 pk toch even de ruimte geven dus dat klusje was zo geklaard. Meneer motoragent vond het allemaal niet zo netjes, maar ik had wel een mooie motor daarom matste hij mij (volgens hem dan) door de snelheid door de vingers te zien. Maar wel even 86 euro afrekenen dus.
quote:En dat is een?
Op vrijdag 30 mei 2003 22:04 schreef Ballebek het volgende:
Jippie
Dinsdag kan ik me (nieuwe) bak ophalen
quote:netjes......
Op zaterdag 31 mei 2003 09:52 schreef Ballebek het volgende:
Volvo V40 Europa TDi 115PK@140PK model 2001 15" lichtmetalen velgen
lease?
quote:Gelukkig wel
Op zaterdag 31 mei 2003 12:12 schreef Xtreem het volgende:[..]
netjes......
lease?
quote:het waarde verlies is netjes bij het lease bedrag in begrepen, dus opzich maakt dat niet heel veel uit.]
Op zaterdag 31 mei 2003 15:58 schreef Ballebek het volgende:[..]
Gelukkig wel
Zal zelf nooit een nieuwe auto kopen; vind het zonde van me geld hoe snel de waarde zakt + dat je van het onderhoud gezeik af bent en elke x jaar een nieuwe mag uitzoeken.
j22..
Wat ziet dat er heerlijk uit met dit weer zeg
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 17:16 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Saai hier zeg![]()
pst, ik gooi zo jouw G in het PTA spel
quote:Denk niet dat de meeste mensen een laptop met wireless kaartje hebben zoals ik heb en dus niet met hun overhitte kop op Fok! rond gaan hangen; dat ik nu lekker in de tuin zit ala
Saai hier zeg
En ik maar zoeken naar een leuke autoradio
quote:Laat ik nou toevallig wel draadloos met PCMCIA op het netwerk zitten
Op zaterdag 31 mei 2003 20:20 schreef Ballebek het volgende:[..]
Denk niet dat de meeste mensen een laptop met wireless kaartje hebben zoals ik heb en dus niet met hun overhitte kop op Fok! rond gaan hangen; dat ik nu lekker in de tuin zit ala
En ik maar zoeken naar een leuke autoradio
quote:laat ik nou morgen de kabel de tuin in slepen.....
Op zaterdag 31 mei 2003 20:22 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Laat ik nou toevallig wel draadloos met PCMCIA op het netwerk zitten
![]()
quote:Laat ik dat vandaag op mn werk nou ook gedaan hebben. Er waren toch geen klanten. Over de hele dag 3 gehad, en daar zit je dan met zn vijfen
Op zaterdag 31 mei 2003 20:22 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Laat ik nou toevallig wel draadloos met PCMCIA op het netwerk zitten
![]()
quote:zwaar.... hard werken dan
Op zaterdag 31 mei 2003 20:25 schreef PeuRac het volgende:[..]
Laat ik dat vandaag op mn werk nou ook gedaan hebben. Er waren toch geen klanten. Over de hele dag 3 gehad, en daar zit je dan met zn vijfen
quote:heb maar een beetje administratie gedaan voor de hoofd-verkoop die had 45 auto's verkocht en 55 ingeruild (1.5jr geleden verkocht). Lekker buiten in de zon, terwijl een jongen uit een klas hoger als mij (dezelfde opleiding) auto's aan het wassen was
Op zaterdag 31 mei 2003 20:26 schreef Xtreem het volgende:[..]
zwaar.... hard werken dan
quote:Zo'n Pinda verkopen wij niet eens zelf die gaan naar de handel, die leveren veel te weinig op ( onder de 7 duizend gaat naar de handel)
Op zaterdag 31 mei 2003 20:28 schreef Ultimora het volgende:
vandaag een heuze panda verkocht(wat een kuthok, maargoed dat wijf moest em zonodig, heb ik weer centen veur me vakantie
)
Edit: ik zie al die auto's gaan dus naar een bedrijf zoals dat waar jij werkt.
quote:ik werk voor mezelf hoor, ik help mensen met auto's kopen, ding een beetje af, maak proefritten, let op de dingen die normale mensen over het hoofd zien etc.. ben zegmaar die vriend die je meeneemt tijdens het kopen van een auto, maar ik ben duurder
Op zaterdag 31 mei 2003 20:34 schreef PeuRac het volgende:[..]
Zo'n Pinda verkopen wij niet eens zelf die gaan naar de handel, die leveren veel te weinig op ( onder de 7 duizend gaat naar de handel)
Edit: ik zie al die auto's gaan dus naar een bedrijf zoals dat waar jij werkt.
quote:Een freelance handelaar dus
Op zaterdag 31 mei 2003 20:36 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik werk voor mezelf hoor, ik help mensen met auto's kopen, ding een beetje af, maak proefritten, let op de dingen die normale mensen over het hoofd zien etc.. ben zegmaar die vriend die je meeneemt tijdens het kopen van een auto, maar ik ben duurder
quote:heb geen vast percentage, maak gewoon afspraken met mijn klanten van te voren. voor een audi A4 vraag ik niet de helft van wat ik heb afgedongen, van een panda mischien wel, dat verschilt gewoon per keer. maar wordt wel van te voren afgesproken
Op zaterdag 31 mei 2003 20:39 schreef PeuRac het volgende:[..]
Een freelance handelaar dus
das makkelijk verdienen, geen Ruimte, Rente, Risico. Maar wel vangen, hoeveel reken jij? een bepaald percentage van wat je afpingelt?
quote:Lijkt me op zich wel relax baantje, iedereen vindt je aardig, zeker als je niet tot het uiterste gaat (anders kan het wel eens zo zijn, dat sommige autobedrijven je iets minder aardig gaan vinden). En je leerd ook nog eens elk autobedrijf in de regio kennen.
Op zaterdag 31 mei 2003 20:42 schreef Ultimora het volgende:[..]
heb geen vast percentage, maak gewoon afspraken met mijn klanten van te voren. voor een audi A4 vraag ik niet de helft van wat ik heb afgedongen, van een panda mischien wel, dat verschilt gewoon per keer. maar wordt wel van te voren afgesproken
quote:dat had bij mijn vorige stage wel een vet voordeel (VW) ik was daar ook al eens met een klant voor een Vento geweest, en heb ik het bloed onder de vingers van de verkoper vandaan gehandeld.. maar op het moment dat ik daar voor een stage plaats kwam, had ik de stage
Op zaterdag 31 mei 2003 20:47 schreef PeuRac het volgende:[..]
Lijkt me op zich wel relax baantje, iedereen vindt je aardig, zeker als je niet tot het uiterste gaat (anders kan het wel eens zo zijn, dat sommige autobedrijven je iets minder aardig gaan vinden). En je leerd ook nog eens elk autobedrijf in de regio kennen.
Maar nu ga ik eerst ff naar scheveningen
Oh ja, willen jullie me hiermee even helpen? Op zoek naar dubbel Din autoradio...
DANK JULLIE WEL
quote:ik denk dat de 1.9 VAG diesels met pompverstuiver lekkerder rijden als een 2.2 PSA HDI
Op zaterdag 31 mei 2003 21:05 schreef PeuRac het volgende:[..]
Wel eens in een 406 2.2 Hdi gereden? dan weet je meteen wat ik bedoel, daar kan geen Passat tegenop, moet em dan alleen nog ff tunen (niet alleen chippen dus) richting de 160/180Pk s(chijnt ie aan te kunnen). dan rijdt ie echt geweldig.
Ik heb vorige week nog in een 160 Pk 2.2 Hdi gereden, en dat is lagge joh, die stumperds in hun golf Gti-tjes uitdagen, en ze dan helemaal zoek rijden
![]()
quote:Maar ik wwet zeker dat ze minder soepel lopen, en meer lawaai maken. En ik zou er geen geld op zetten dat een VAG diesel net zoveel km aankan als een PSA diesel, vergeet niet dat Frankrijk HET DIESELLAND bij uitstek is meer als 50% v/d nieuwe auto's daar is diesel en dat is het hoogste van Europa
Op zaterdag 31 mei 2003 21:11 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik denk dat de 1.9 VAG diesels met pompverstuiver lekkerder rijden als een 2.2 PSA HDI
quote:niet per merk, maar hier kan je VEEEEL vinden www.swov.nl succes
Op zondag 1 juni 2003 07:57 schreef MrWilliams het volgende:
Weet iemand of er vrijgegeven statistieken zijn van heet aantal auto-ongelukken per automerk in Nederland? ... of zijn er eigenlijk wel van dat soort gegevens verkrijgbaar (van auto-ongelukken in het algemeen) ??
Ik heb vannacht Den Haag -> Lelystad 2:30 - 3:30 en
Lelystad -> Den Haag 5:30 - 6:30 gedaan; gemiddelde van 150 soms 160 (alleen op de 120 wegen) en 130 op de 100 wegen.
Om ff naar een feest toe te gaan in the middle of nowhere om vervolgens 20 man politie te zien na 1,5 uur er te zijn geweest
Maar ja, was het wel waard
quote:Niet jou auto zeker.
Op zondag 1 juni 2003 16:42 schreef Kreator het volgende:.
wheheheh...die stond dus voor de deur...
.
bij ons staat nu gewoon ff een Jaguar XJ-R voor de deur, eigenaar is op bezoek bij de buren (woont 100m verder in de straat, en zelfs voor de brievenbus aan het begin van de straat pakt bij de auto).
quote:Lijkt me duidelijk.
Op zondag 1 juni 2003 16:57 schreef PeuRac het volgende:[..]
Niet jou auto zeker.
quote:ohw?
Op zondag 1 juni 2003 16:58 schreef Kreator het volgende:[..]
Lijkt me duidelijk.
quote:Geen flauw idee. Staat hier af en toe...
Op zondag 1 juni 2003 18:05 schreef LordAnger het volgende:
Als in: fout getuned, of heeft hij ook de motor nog onder handen genomen?
edit:
vergeten te kwooten, dis dus reactie hierop:
quote:
Op zondag 1 juni 2003 16:42 schreef Kreator het volgende:.
wheheheh...die stond dus voor de deur...
.
quote:Was niet echt legaal ofzo; gewoon een paar vrachtwagens het "bos" ingereden, geluid opgesteld en draaien maar...
Op zondag 1 juni 2003 10:51 schreef Ultimora het volgende:
tsja hoezo was dr ineens pliesie dan?
quote:Welke site?
Op zondag 1 juni 2003 18:15 schreef LordAnger het volgende:
Over foute 'tuning' gesproken... Ken ik nog een mooie site over... Mag die hier of is dat spam?
Hall of Shame gaat het met name om
quote:Goeiemorgen!
Op zondag 1 juni 2003 22:45 schreef LordAnger het volgende:
Waarschijnlijk al lang bekend, maar vooral het bijgeleverde commentaar is meesterlijk:Hall of Shame gaat het met name om
![]()
Ben ik de eerste vandaag?
quote:zijn er mensen die 'toevallig' vanmiddag vanuit het oosten des lands richting tilburg gaan??
Op maandag 2 juni 2003 09:46 schreef Tjabbo het volgende:
Goede warme morgen!
quote:voor 200euro jah
Op maandag 2 juni 2003 11:21 schreef Xtreem het volgende:[..]
zijn er mensen die 'toevallig' vanmiddag vanuit het oosten des lands richting tilburg gaan??
* Xtreem wil NIET met dit weer met de trein![]()
quote:
Op maandag 2 juni 2003 11:33 schreef t0n het volgende:[..]
voor 200euro jah
Niet vergeten vanavond
20.30 De slechtste chauffeur van Nederland op Yorin
quote:Ook al zou ik gaan, na 2 uur in de kadett wil je toch echt liever in de trein.
Op maandag 2 juni 2003 11:21 schreef Xtreem het volgende:[..]
zijn er mensen die 'toevallig' vanmiddag vanuit het oosten des lands richting tilburg gaan??
* Xtreem wil NIET met dit weer met de trein![]()
quote:Goeiesmorgens
Op maandag 2 juni 2003 09:46 schreef Tjabbo het volgende:
Goede warme morgen!
quote:Idd, gistr Top-gear gezien btw? The Stig in die Jaguar XK-RR vondt ik geweldig, lag helemaal dubbel
Op maandag 2 juni 2003 16:42 schreef -Eddow- het volgende:
HeyNiet vergeten vanavond
20.30 De slechtste chauffeur van Nederland op Yorin
quote:Ach, raampjes open en dan is het best uit te houden, heb zelf vanm ook van 2u tot 3u in de auto gezeten.
Op maandag 2 juni 2003 16:53 schreef slashme het volgende:[..]
Ook al zou ik gaan, na 2 uur in de kadett wil je toch echt liever in de trein.
quote:Oordoppen mee dan: 4-bak met open filter / dikke pijp 5000 toeren zonder enige isolatie.
Op maandag 2 juni 2003 17:15 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ach, raampjes open en dan is het best uit te houden, heb zelf vanm ook van 2u tot 3u in de auto gezeten.
quote:1,5 uur in zo'n oud, heet boemeltje met een omaatje voor je (ik snap het niet, perrons stikte van de mooie vrouwen, gaat uitgerekend zo'n uitgezakte oma tegenover je zitten...
Op maandag 2 juni 2003 17:28 schreef slashme het volgende:[..]
Oordoppen mee dan: 4-bak met open filter / dikke pijp 5000 toeren zonder enige isolatie.
Langer dan een uur en je wordt gek van de koppijn.
quote:Kun je er beter eentje naast je hebben zitten (lucky me
Op maandag 2 juni 2003 18:53 schreef Xtreem het volgende:[..]
1,5 uur in zo'n oud, heet boemeltje met een omaatje voor je (ik snap het niet, perrons stikte van de mooie vrouwen, gaat uitgerekend zo'n uitgezakte oma tegenover je zitten...
) is ook niet optimaal....
quote:zoveel chroom op een sporttoerfiets, dat moet wel een amerikaan zijn
Op maandag 2 juni 2003 18:59 schreef jacco het volgende:
Had hier nog een fot van een custom Hayabusa
quote:Ow ja... alleen kan ik het niet zien
Op maandag 2 juni 2003 20:15 schreef Boink het volgende:
gevaarlijkste chauffeur van nederland komt zo!!
Mischien maar ff opnemen..
kut schreeuw wijf
quote:idd smoel houde en rije
Op maandag 2 juni 2003 20:44 schreef Boink het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH *wapper met handen* OOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHH
kut schreeuw wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |