abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:42:34 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10710441
Ik heb dat dus niet he. Je ziet dat wel eens: mensen heel zielig in een ziekenhuisbed of met zo'n gaatje in hun strottehoofd zodat ze kunnen ademen. Helemaal kapot gevreten door de kanker die ze hebben gekregen doordat ze zelf al die jaren stug hebben gerookt en nooit naar anderen geluisterd hebben.

Stel iemand in jouw omgeving krijgt longkanker en hij/zij rookt: heb je daar dan even goed medelijden mee of zeg je "eigen schuld, dikke bult"?

Ik dat laatste dus...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Milf dinsdag 27 mei 2003 @ 14:43:42 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_10710470
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:42 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb dat dus niet he. Je ziet dat wel eens: mensen heel zielig in een ziekenhuisbed of met zo'n gaatje in hun strottehoofd zodat ze kunnen ademen. Helemaal kapot gevreten door de kanker die ze hebben gekregen doordat ze zelf al die jaren stug hebben gerookt en nooit naar anderen geluisterd hebben.

Stel iemand in jouw omgeving krijgt longkanker en hij/zij rookt: heb je daar dan even goed medelijden mee of zeg je "eigen schuld, dikke bult"?

Ik dat laatste dus...

ik dus nie..... wie zegt dat ze longkanker hebben gekregen door het roken? bewijs dat eerst maar eens....
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:44:12 #3
37248 BertV
Klei indiaan
pi_10710490
nee, laatst ook nog een kettingrokende tante aan longkanker...

in de aula twee andere rokende tantes: "je moet ergens aan dood gaan"

ik laat er iig geen traan om...

[Dit bericht is gewijzigd door BertV op 27-05-2003 14:44]

Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_10710498
Zoiets verdient niemand. Ik heb dan ook diep medelijden met zo iemand. Lijkt me ook niet meer dan logisch
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:46:09 #5
39618 Duin
Struinen door de Duinen
pi_10710546
quote:

Ik dat laatste dus...

Mocht jij dan door autorijden een ongeluk krijgen, dan hoop ik ook dat niemand het zielig vindt, als jij alleen je hoofd nog kan bewegen....
....25-06-88....
pi_10710554
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:44 schreef MarkPeterse het volgende:
Zoiets verdient niemand. Ik heb dan ook diep medelijden met zo iemand. Lijkt me ook niet meer dan logisch
helemaal mee eens
pi_10710566
Ik gun niemand kanker, dus ook niet iemand die rookt.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:46:58 #8
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10710574
quote:

Ik dat laatste dus...

Jou hebben we nodig op deze wereld! Verlos ons!
Hamelen
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:47:33 #9
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_10710598
Asbest? Of is het geen oorzaak meer omdat het tegenwoordig zo goed bestreden wordt?

Ik heb meelij met iedereen die ziek is, om welke reden dan ook!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_10710601
ikke wel.....errug zielugg enzo...

met bijna alle ziektes heb ik wel medelijden...bijna alle zei ik....

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonfly op 27-05-2003 14:49]

I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_10710603
Veel te persoonlijk, de vraag heeft in mijn ogen weinig zin!
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:48:21 #12
37248 BertV
Klei indiaan
pi_10710618
quote:
Ik gun niemand kanker, dus ook niet iemand die rookt.
Als je iemand kanker wenst hoor je niet vrij los te lopen.
Ik heb het over mensen die nog in het ziekenhuisbed al piepend er gorgelend hun gesmokkelde sigaret opsteken op een longafdeling...

dan haal ik op de crematie m'n schouders op...

Handgemaakt | Doggerland-overlever
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:49:36 #13
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_10710651
quote:
Er zijn ook van die beroepsrokers die menen dat overal en altijd te moeten doen ook als ze overlast voor anderen veroorzaken.
Worden ze na verloop van tijd door de dokter gewaarschuwd dat het niet goed gaat op deze manier en dan toch doorgaan, want opa is ook 101 geworden...
Als zo'n iemand daarna met een gaatje in zijn strottenhoofd zielig gaat lopen doen vind ik niet dat hij het verdient maar ik heb er ook zeker geen medelijden mee.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_10710670
fuck...

die or something...

I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:50:20 #15
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10710675
Mijn baas rookt, hij ketting rookt. we hebben een rookverbod op de afdeling maar daar heeft hij schijt aan. We hebben hem daar al zo vaak op gewezen maar hij blijft er stug 4 per uur doen. Hij is zich terdege bewust van alle gevaren en risico's maar wijst ze allemaal van de hand.

Mocht hij volgende week in ene gediagnoseerd worden met longkanker (hij hoest nou al wel met regelmaat btw) dan zal ik er geen traan om laten. Verder is het een aardige vent maar hij doet het zichzelf aan.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_10710680
Wat een dikke onzin...

Als iemand een zwaar auto ongeluk heeft, niet door eigen schuld, en op slag dood is. Dan heb ik nog steeds meer medelijden met de persoon die longkanker heeft.

Dood is een natuurlijk proces, maar menselijk lijden is het ergste wat ik me kan voorstellen.

dinsdag 27 mei 2003 @ 14:50:36 #17
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_10710681
quote:
Mee eens.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_10710686
Ik heb medelijden met mensen die door toedoen van rokers longkanker krijgen. Het effect van mee-roken wordt nogal eens onderschat, vooral bij mensen die een rokende partner hebben.
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
pi_10710689
Zo'n 10% van de mensen met longkanker rookt niet. Als je als roker longkanker krijgt is de kans groot dat het door het roken komt, maar dat is nooit met zekerheid te zeggen! Dus het is belachelijk om "eigen schuld dikke bult" te roepen. En al zou het door het roken komen dan nog heb ik medelijden met zo iemand. Je gaat altijd op een erg rotte manier dood en dat verdient niemand.

Probeer eens niet te oordelen over het gedrag van een ander wat jou niet aangaat.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_10710706
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:48 schreef BertV het volgende:

[..]

Als je iemand kanker wenst hoor je niet vrij los te lopen.
Ik heb het over mensen die nog in het ziekenhuisbed al piepend er gorgelend hun gesmokkelde sigaret opsteken op een longafdeling...

ok laat ik het dan anders formuleren. Ik heb medelijden met iedereen die kanker heeft. Zo beter?
En als het je niets doet, waarom ga je dan nog naar de crematie? Niemand verdient zo'n vervelende ziekte, wat daar ook de oorzaak van is.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:51:59 #21
51128 satRday
NiGHT_CRuiZeRS we tune for fun
pi_10710717
topicstarter wat ben jij een gore hufter, sorry hoor, maar het blijft erg, ksnap dat je er zo over denkt, maar hou dat dan voor jezelf

*bats

Hoe drink ik mijn koffie...? Met een stukje appelgebak :)
pi_10710720
Niet echt medelijden mee, meeste mensen weten waar ze aan beginnen en kennen de risico's. wel lullig voor de mensen die ze achterlaten
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_10710722
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:50 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn baas rookt, hij ketting rookt. we hebben een rookverbod op de afdeling maar daar heeft hij schijt aan. We hebben hem daar al zo vaak op gewezen maar hij blijft er stug 4 per uur doen. Hij is zich terdege bewust van alle gevaren en risico's maar wijst ze allemaal van de hand.

Mocht hij volgende week in ene gediagnoseerd worden met longkanker (hij hoest nou al wel met regelmaat btw) dan zal ik er geen traan om laten. Verder is het een aardige vent maar hij doet het zichzelf aan.

Dan moet je hem gewoon een rotschop verkopen en het hogerop zoeken.

Maar ook een eikel verdient geen kanker, het is misschien wel eigen schuld, maar geen dikke bult.

pi_10710745
Helaas krijgen ook mensen die niet roken longkanker....
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_10710750
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:48 schreef BertV het volgende:

[..]

In dat geval, ik ook... maar niet in de periode dat die persoon nog ontzettend veel pijn heeft.... maar als het iemand is die ik persoonlijk ken, dan zal ik hem toch vragen even van die long afdeling af te gaan als ie wil roken.... laat mensen toch eens anderen niet lastig vallen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')