abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10699370
Het vervolge van Dit was het nieuws deel 3.
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:01 schreef swentibold het volgende:

En dat die punten ineens op 20 stonden was ook vaag, was dat nou een grap? of hebben ze er gewoon zoveel uit zitten knippen

Ik denk dat dat een grap was. Volgens mij hebben ze nog nooit meer dan 12 punten gehaald. En je hoorde ook iedereen lachen toen die score werd genoemd.
quote:
Op maandag 26 mei 2003 21:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Eigenlijk is Harm totaal niet grappig. Als je hem buiten DWHN hoort kan er bij mij geen oprechte glimlach vanaf.

Mwoah. Hij heeft een apart gevoel voor humor. En soms maakt die best wel scherpe opmerkingen, maar hij valt een beetje in het niet bij Raoul en Jaap.
quote:
De teksten die hij voorleest zijn voornamelijk bedacht door Dolf Janssen, Hans Lebbis e.a. cabaratiers.
Ja idd. Hij heeft er niet zoveel over te zeggen.
Daarintegen is die wel goed in het schrijven van comedyseries. Hij schrijft o.a. voor Gemeentebelangen.
pi_10699720
quote:
En dat die punten ineens op 20 stonden was ook vaag, was dat nou een grap? of hebben ze er gewoon zoveel uit zitten knippen
Op een gegeven moment sloeg Harm met een hamer op de cd van dat liedje van Balkenende, daarvan is die teller gaan flippen (Je zag het nog net een beetje) Ze zijn toen gaan kloten, maar konden de teller niet meer terug op de normale stand zetten, dus hebben ze m op 20 gezet...
pi_10700210
quote:
Op maandag 26 mei 2003 23:48 schreef Harmpjuh het volgende:

[..]

Op een gegeven moment sloeg Harm met een hamer op de cd van dat liedje van Balkenende, daarvan is die teller gaan flippen (Je zag het nog net een beetje) Ze zijn toen gaan kloten, maar konden de teller niet meer terug op de normale stand zetten, dus hebben ze m op 20 gezet...

Aha! Maar als grap was die ook leuk geweest
Ik vond de reclame ook leuk waarin werd aangekondigt dat het er pas zondag opkwam. Raoel die constant zegt dat het toch echt de laatste aflevering is en Jan-Jaap die op de valreep nog even roept: ok, tot volgende week
pi_10700251
die presentator is echt niet grappig! leest alle grappen op van papier...

jan jaar is echt lachen
marc marie was ook super cool!
leuk programma

Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_10700265
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 00:12 schreef markiemark het volgende:
die presentator is echt niet grappig! leest alle grappen op van papier...

jan jaar is echt lachen
marc marie was ook super cool!
leuk programma

Dat die de grappen overduidelijk voorleest heeft ook wel weer wat. Hij doet dat op een speciale manier dat het ook leuk is.
pi_10702425
Hij doet het op precies dezelfde manier (ook zelfde uitdrukkingen op gezicht en dezelfde klemtonen etc etc) als de engelse presentator..
  dinsdag 27 mei 2003 @ 08:11:27 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10702667
dat zijn ze waarschijnlijk verplicht, ze moeten heel strak het engelse concept overnemen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_10714342
Die presentator vind ik echt een drol...
Billie Holiday is Lady Day!
  dinsdag 27 mei 2003 @ 18:47:14 #9
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_10716090
Harm is juist lachen, hij kan al die grappen superdroog met een pokerface oplezen. Ik zie weinig mensen het beter doen dan hij.

Trouwens, het leukste panellid vond ik toch Thomas Acda. Ik vind Jan-Jaap wel leuker dan Marc-Marie, maar ze zijn op hun eigen verschillende (schalkse) manier grappig.

I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 27 mei 2003 @ 21:18:32 #10
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_10719179
Juist omdat Harm die grappen zo droog voorleest is het heel erg grappig. Hij heeft er precies de goede blik bij steeds

Dat hij ze zelf niet verzint interesseert me dan niet zo, als ik er maar om kan lachen

pi_10778912
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 21:18 schreef Veerboot het volgende:
Juist omdat Harm die grappen zo droog voorleest is het heel erg grappig. Hij heeft er precies de goede blik bij steeds

Dat hij ze zelf niet verzint interesseert me dan niet zo, als ik er maar om kan lachen

idd.

ok, hij leest het voor maar hij vertelt de grappen gewoon goed.

Hoe is de aflevering van morgen eik?

pi_10780701
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 20:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

idd.

ok, hij leest het voor maar hij vertelt de grappen gewoon goed.

Hoe is de aflevering van morgen eik?

Martine en Jos in DWHN
Deze week is de uitzending van Dit Was Het Nieuws gewoon weer op zaterdag zoals jullie gewend zijn. En ook op het gewone tijdstip van 21.55 uur op Nederland. Dat betekent dus weer kijken naar een nieuwe uitzending met als gasten Martine Bijl en Jos Bloemkolk. De gasten zullen worden bijgestaan door teamcaptains Jan Jaap en Raoul. Harm is natuurlijk ook weer van de partij.

Hmmzz ik ben zeer benieuwd...

[Dit bericht is gewijzigd door Sweetsixteen16 op 30-05-2003 22:25]

vrijdag 30 mei 2003 @ 22:58:29 #13
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_10781468
Lekker belangrijk dat Harm Edens buiten DWHN niet grappig is erin doet hij het perfect, en trouwens hij is echt niet alleen maar grappig bij de teksten die hij opleest heeft ook weleens droge opmerkingen tussendoor

Net de uitzending van vorige week met aardig wat moeite bekeken met realplayer, helaas toch een stukkie minder omdat je met mijn computer het allemaal niet vloeiend ziet en ook gezichtsuitdrukkingen wat wegvallen. Die uitzending was beduidend minder dan de eerste(moeilijk te evenaren ) beide gasten voegden niet erg veel toe maar verder natuurlijk zeker de moeite waard.

Morgen met Martine Bijl ben ik wel benieuwd naar maar denk dat ze wel iets toe kan voegen. Bedenk me trouwens ineens dat Johny Kraaykamp senior een hele goeie zou zijn, is die al eens geweest? Zou echtwel lachuh zijn

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_10783821
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 22:58 schreef Machiel het volgende:

Morgen met Martine Bijl ben ik wel benieuwd naar maar denk dat ze wel iets toe kan voegen.

Nou dat heb je dan verkeerd gedacht

Het was een leuke opname, maar dan vooral dankzij Raoul en Jan Jaap. Zeker die Jos Bloemkolk probeerde wel grappig te zijn, maar dat lukte niet echt. Martine Bijl kwam ook pas laat een beetje los.
Harm had wel een aantal goede grappen gekregen die erg leuk waren! Dus zeker gaan kijken want het is wel de moeite waard!

pi_10783845
quote:
Op maandag 26 mei 2003 23:48 schreef Harmpjuh het volgende:

Idd. Dat was het. Hoorde Harm vandaag zeggen dat die er zelf ook bijna van in de lach schoot toen die de score zag
pi_10784219
ik heb weer zin in zaterdagavond DWHN
.
pi_10795767
Tim Allen
pi_10795875
Wahaaahhaah! De laatste reclame voor de uitzending was er eentje van Hak!

Is ook 1 van de grappen in de uitzending

zaterdag 31 mei 2003 @ 22:18:36 #19
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10795907
Het is weer begonnen
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zaterdag 31 mei 2003 @ 22:36:01 #20
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10796120
Weer een leuke top tien
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10796127
"......en die turk"
pi_10796271
Ik vind hem erg leuk, maar wat is dit kort zeg... Alles in een halfuurtje gepropt. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10796293
Dit was 1 van de minste afleveringen van de laatste tijd. .
pi_10796351
Wat een stomme aflevering.... :S
Ik d8 dat martine los zou gaan...maar nee.
en die bloemkolk met zijn liedjes bah bah.

Ik vond het nieuws van de man in de put toch wel heel grappig...
Toch wel benieuwd naar volgende week...

7 juni 2003
Gasten: Boris Dittrich en Caroline de Bruijn
ik ben benieuwd

[Dit bericht is gewijzigd door Sweetsixteen16 op 31-05-2003 22:54]

zaterdag 31 mei 2003 @ 22:54:13 #25
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10796375
Ligt het aan mij of was deze wel erg kort?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')