quote:Ik denk dat dat een grap was. Volgens mij hebben ze nog nooit meer dan 12 punten gehaald. En je hoorde ook iedereen lachen toen die score werd genoemd.
Op maandag 26 mei 2003 20:01 schreef swentibold het volgende:En dat die punten ineens op 20 stonden was ook vaag, was dat nou een grap? of hebben ze er gewoon zoveel uit zitten knippen
quote:Mwoah. Hij heeft een apart gevoel voor humor. En soms maakt die best wel scherpe opmerkingen, maar hij valt een beetje in het niet bij Raoul en Jaap.
Op maandag 26 mei 2003 21:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Eigenlijk is Harm totaal niet grappig. Als je hem buiten DWHN hoort kan er bij mij geen oprechte glimlach vanaf.
quote:Ja idd. Hij heeft er niet zoveel over te zeggen.
De teksten die hij voorleest zijn voornamelijk bedacht door Dolf Janssen, Hans Lebbis e.a. cabaratiers.
quote:Op een gegeven moment sloeg Harm met een hamer op de cd van dat liedje van Balkenende, daarvan is die teller gaan flippen (Je zag het nog net een beetje) Ze zijn toen gaan kloten, maar konden de teller niet meer terug op de normale stand zetten, dus hebben ze m op 20 gezet...
En dat die punten ineens op 20 stonden was ook vaag, was dat nou een grap? of hebben ze er gewoon zoveel uit zitten knippen
quote:Aha! Maar als grap was die ook leuk geweest
Op maandag 26 mei 2003 23:48 schreef Harmpjuh het volgende:[..]
Op een gegeven moment sloeg Harm met een hamer op de cd van dat liedje van Balkenende, daarvan is die teller gaan flippen (Je zag het nog net een beetje) Ze zijn toen gaan kloten, maar konden de teller niet meer terug op de normale stand zetten, dus hebben ze m op 20 gezet...
jan jaar is echt lachen
marc marie was ook super cool!
leuk programma
quote:Dat die de grappen overduidelijk voorleest heeft ook wel weer wat. Hij doet dat op een speciale manier dat het ook leuk is.
Op dinsdag 27 mei 2003 00:12 schreef markiemark het volgende:
die presentator is echt niet grappig! leest alle grappen op van papier...jan jaar is
echt lachen
marc marie was ook super cool!
leuk programma
Trouwens, het leukste panellid vond ik toch Thomas Acda. Ik vind Jan-Jaap wel leuker dan Marc-Marie, maar ze zijn op hun eigen verschillende (schalkse) manier grappig.
Dat hij ze zelf niet verzint interesseert me dan niet zo, als ik er maar om kan lachen
quote:idd.
Op dinsdag 27 mei 2003 21:18 schreef Veerboot het volgende:
Juist omdat Harm die grappen zo droog voorleest is het heel erg grappig. Hij heeft er precies de goede blik bij steedsDat hij ze zelf niet verzint interesseert me dan niet zo, als ik er maar om kan lachen
ok, hij leest het voor maar hij vertelt de grappen gewoon goed.
Hoe is de aflevering van morgen eik?
quote:Martine en Jos in DWHN
Op vrijdag 30 mei 2003 20:35 schreef Duiveltja het volgende:[..]
idd.
ok, hij leest het voor maar hij vertelt de grappen gewoon goed.
Hoe is de aflevering van morgen eik?
Hmmzz ik ben zeer benieuwd...
[Dit bericht is gewijzigd door Sweetsixteen16 op 30-05-2003 22:25]
Net de uitzending van vorige week met aardig wat moeite bekeken met realplayer, helaas toch een stukkie minder omdat je met mijn computer het allemaal niet vloeiend ziet en ook gezichtsuitdrukkingen wat wegvallen. Die uitzending was beduidend minder dan de eerste(moeilijk te evenaren ) beide gasten voegden niet erg veel toe maar verder natuurlijk zeker de moeite waard.
Morgen met Martine Bijl ben ik wel benieuwd naar maar denk dat ze wel iets toe kan voegen. Bedenk me trouwens ineens dat Johny Kraaykamp senior een hele goeie zou zijn, is die al eens geweest? Zou echtwel lachuh zijn
quote:Nou dat heb je dan verkeerd gedacht
Op vrijdag 30 mei 2003 22:58 schreef Machiel het volgende:Morgen met Martine Bijl ben ik wel benieuwd naar maar denk dat ze wel iets toe kan voegen.
Het was een leuke opname, maar dan vooral dankzij Raoul en Jan Jaap. Zeker die Jos Bloemkolk probeerde wel grappig te zijn, maar dat lukte niet echt. Martine Bijl kwam ook pas laat een beetje los.
Harm had wel een aantal goede grappen gekregen die erg leuk waren! Dus zeker gaan kijken want het is wel de moeite waard!
quote:Idd. Dat was het. Hoorde Harm vandaag zeggen dat die er zelf ook bijna van in de lach schoot toen die de score zag
Op maandag 26 mei 2003 23:48 schreef Harmpjuh het volgende:Op een gegeven moment sloeg Harm met een hamer op de cd van dat liedje van Balkenende, daarvan is die teller gaan flippen (Je zag het nog net een beetje) Ze zijn toen gaan kloten, maar konden de teller niet meer terug op de normale stand zetten, dus hebben ze m op 20 gezet...
Is ook 1 van de grappen in de uitzending
Ik vond het nieuws van de man in de put toch wel heel grappig...
Toch wel benieuwd naar volgende week...
7 juni 2003
Gasten: Boris Dittrich en Caroline de Bruijn
ik ben benieuwd
[Dit bericht is gewijzigd door Sweetsixteen16 op 31-05-2003 22:54]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |