quote:Ik wel
Op zaterdag 31 mei 2003 15:21 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik heb niemand die hier op dit topic zit op mijn msn
Is er al iets bekend/screens/filmpjes/nieuws over Animal Crossing 2???
quote:lucky bastard
Op vrijdag 30 mei 2003 17:04 schreef HAL9000S het volgende:
SInds vorige week heb ik animal crossing. Leuk spel wat je steeds vaker gaat spelen.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 15:35 schreef flappiewappie het volgende:[..]
lucky bastard
quote:Ik heb 'm 3 weken geleden besteld (dvdboxoffice) alleen een foute vervaldatum doorgegeven. Ik heb 'm woensdag opnieuw besteld dus nu is het maar afwachten...
Op vrijdag 30 mei 2003 17:04 schreef HAL9000S het volgende:
SInds vorige week heb ik animal crossing. Leuk spel wat je steeds vaker gaat spelen.
Maar zoals gieling.com al zei, iemand nieuws over animal crossing 2?
quote:maar ik neem aan dat je morgen wel tijd hebt
Op zaterdag 31 mei 2003 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN heeft wel wat geloof ik... Maar ik be te lui om dat te controleren
Ik ga de Zelda special edition GC halen. ![]()
Wat is verstandig om er allemaal nog bij te kopen aan accesoires?
En wat zijn nou echt leuke spellen?
quote:Een 251 blocks memory card. Heb je iig nodig om te saven en de grote van de kaart en het prijs verschil met de 59 zouden je zowiezo moeten overtuigend ie te nemen.
Op zondag 1 juni 2003 12:06 schreef FilmFanaat het volgende:
Even een vraagje aan de wat doorgewinterde GC spelers.Ik ga de Zelda special edition GC halen.
Metriod Prime
Super Smash Brothers Melee
Resident Evil serie
spellen
multiplayer : Timesplitters 2
Super Smash Brothers Melee
Monkey Ball (dacht 2)
Mario Party 4
Single player
Resident Evil 0 en 1
Metroid Prime
Eternal Darkness
Zo'n memory card moet er nog wel vanaf kunnen.
Ik koop die Zelda GC namelijk voor 180 Euro ![]()
Ennuh... Welke controllers zijn het fijnst om mee te spelen.
Ik zag dat er 3 verschillende zijn namelijk..
maar ik zit nu vast op dat draken eiland ik ben nou voor drie van die blokken met vogelkoppen erop waarvan er 1 groen is ik zou geen id hebben wak hiermee zou moeten doen ![]()
kan iemand me mischien helpen???
B.V.D
quote:Ga er tegen aanstaan dan geloof ik op a ofzo drukken dan pak je hem vast en kan je naar achter lopen. Dan komt er een dorogang te voorschijn.
Op zondag 1 juni 2003 13:21 schreef NielZ89 het volgende:
hehe gister ook maar even een gamecube gehaald![]()
![]()
maar ik zit nu vast op dat draken eiland ik ben nou voor drie van die blokken met vogelkoppen erop waarvan er 1 groen is ik zou geen id hebben wak hiermee zou moeten doen
kan iemand me mischien helpen???
B.V.D
quote:Ik zou Metroid Prime erbij halen, en eventueel nog Metroid Prime. Metroid Prime moet je ook zeker kopen, had ik al verteld dat je Metroid Prime erbij moet doen??
Op zondag 1 juni 2003 12:06 schreef FilmFanaat het volgende:
quote:Ja.. Maar wat probeer je me nou te vertellen
Op zondag 1 juni 2003 16:13 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ik zou Metroid Prime erbij halen, en eventueel nog Metroid Prime. Metroid Prime moet je ook zeker kopen, had ik al verteld dat je Metroid Prime erbij moet doen??
quote:in elk geval metroid prime halen, en daarnaast nog wachten voor metroid prime 2, en die ook meteen halen
Op zondag 1 juni 2003 16:43 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Ja.. Maar wat probeer je me nou te vertellen
quote:Dat is toch helemaal niet zo'n leuk spel?
Op zondag 1 juni 2003 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Monkey Ball. Punt.
quote:A was OoT, hier is het R!
Op zondag 1 juni 2003 13:23 schreef Tweek het volgende:
Ga er tegen aanstaan dan geloof ik op a ofzo drukken dan pak je hem vast en kan je naar achter lopen. Dan komt er een dorogang te voorschijn.
NielZ, kijk vooral naar de knoppen die rechtsbovenin staan, dichtbij objecten willen ze nog wel eens van context veranderen.
quote:wow, je kan overdrijven
Op zaterdag 31 mei 2003 21:07 schreef Khadgar het volgende:
Ikaruga is wreed cool! Ik ga echt binnenkort me arcade kast bouwen en me cube er in zetten. Puur voor dit spel. Geweldig zeg.
quote:burnout 2 heb ik woensdag gekocht
Op zondag 1 juni 2003 17:13 schreef TAG-Speedy het volgende:
Vind zelf Metroid Prime niet zoveel aan, heb me wel kostelijk vermaakt met Burnout dus ik zou voor Burnout 2 gaan. Smash Bros Melee is ook erg vet, Monkeyball (2) ook als je er van houdt.
Heb vrijdag winning Eleven gespeeld, heb wel even zitten klooien om een gewone match te spelen ![]()
Maar eenmaal bezig zag het er goed uit
Wel jammer is dat bij de geringste aanraking de scheids fluit, ik kan dat denk ik wel instellen
Maar probeer dat maar eens in het Japans ![]()
En er zijn volgens mij maar een paar knoppen die je kan gebruiken, ze zijn niet allemaal bruikbaar...
quote:Hoe kom je daaraan?? Ik ben een wanhopige PES junkie....en het lijkt me sterk dat je de scheids kunt instellen, was ook nooit bij de psx/ps2 versies.
Op zondag 1 juni 2003 23:18 schreef ASSpirine het volgende:Heb vrijdag winning Eleven gespeeld, heb wel even zitten klooien om een gewone match te spelen
Maar eenmaal bezig zag het er goed uit
Wel jammer is dat bij de geringste aanraking de scheids fluit, ik kan dat denk ik wel instellen
Maar probeer dat maar eens in het Japans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |