En hier verder..
(T'is me na 7 delen eindelijk gelukt om zelf een nieuwe te openen.. )
Het hoogtepunt van dit moment: Het ASVL lustrum van woensdag!
Wat hieraan vooraf ging:
Hva Slowchat
Hva Slowchat Deel 2
Hva Slowchat Deel 3
Hva Slowchat Deel 4
Hva Slowchat Deel 5
Hva Slowchat Deel 6
[Dit bericht is gewijzigd door Daido op 26-05-2003 20:24]
quote:Geen idee
Op maandag 26 mei 2003 20:16 schreef Falcon4ever het volgende:
nee toch? van wie heeft ze dat nou geleerd?
quote:Om jullie voor de zijn..
Op maandag 26 mei 2003 20:17 schreef Archie het volgende:[..]
Geen idee
Maarrem, wie gaan er woensdag en wie niet..?
Dat eindfeest werd toch in de Escape gehouden? Was daar niet net iets over op het journaal dat ie misschien gesloten gaat worden ofzo?
quote:* Archie gaat natuurlijk wel...
Op maandag 26 mei 2003 20:28 schreef Daido het volgende:
Maarrem, wie gaan er woensdag en wie niet..?
Dat eindfeest werd toch in de Escape gehouden? Was daar niet net iets over op het journaal dat ie misschien gesloten gaat worden ofzo?
Enne eindfeest van de ASVL?? Ken wel de zogeheten "schoolfeesten" maar die komen niet van de ASVL af, maar worden wel gegeven in de Escape altijd...
enne ja ik ga woensd. ook moet alleen mogguh nog een kaartje halen maar dan moet ik ff niet vergeten marcel op te geven als introducee ofzo ..zei marinke
quote:Jij en swentibold en Robino, en naar ik dacht Archie maar niet dus.
Op maandag 26 mei 2003 19:49 schreef Falcon4ever het volgende:
Wie hebben er dan nog meer hun avatar veranderd ??
anywayz verlangt er al iemand naar de zomer vakantie ... ?
Verder heb ik vanaf morgen 5 uur zomervakantie
Mits ik geen herexamens heb
quote:*sugt*
Op maandag 26 mei 2003 20:37 schreef kohinoor het volgende:
Verder heb ik vanaf morgen 5 uur zomervakantie
Mits ik geen herexamens heb
Maar jah das alweer 4 jaar geleden
quote:*zucht*
Op maandag 26 mei 2003 20:39 schreef Archie het volgende:[..]
*sugt*
Herinneringen naar die goede oude tijd (had geen herexamens dus 3,5 maand vakantie gehad toen)Maar jah das alweer 4 jaar geleden
quote:Argh ik word zo depri van dit soort posts
Op maandag 26 mei 2003 19:49 schreef Falcon4ever het volgende:
anywayz verlangt er al iemand naar de zomer vakantie ... ?
(Mijn opleiding vond het een leuk idee om 3e jaars studenten in de zomervakantie stage te laten lopen)
Ik heb nog nooit zo'n zin in de vakantie gehad!
Maar hij zal er niet komen.
Och, ik heb vanaf donderdag vakantie en volgende week pakt Robino de vliegmachine naar de overkant van de plas
quote:Baal jij ff!!
Op maandag 26 mei 2003 21:14 schreef Robino het volgende:
(Mijn opleiding vond het een leuk idee om 3e jaars studenten in de zomervakantie stage te laten lopen)
Btw wat een kansloos "anti-Ajax" topic opende jij net zeg!! En dan nie zeggen dat voetbal je nie interesseert enzo....de frustratie droop eraf lol!!
quote:klinkt bekend
Op maandag 26 mei 2003 21:14 schreef Robino het volgende:[..]
quote:Dan heb jij weinig mensenkennis want voetbal interesseert me werkelijk geen
Op maandag 26 mei 2003 21:24 schreef Archie het volgende:
Btw wat een kansloos "anti-Ajax" topic opende jij net zeg!!En dan nie zeggen dat voetbal je nie interesseert enzo....de frustratie droop eraf lol!!
Maar goed, terug ontopic
quote:Ik weet wat ik lees en mensenkennis genoeg hoor....
Op maandag 26 mei 2003 21:46 schreef Robino het volgende:
Dan heb jij weinig mensenkennis want voetbal interesseert me werkelijk geen [afbeelding]
Zoek maar eens naar 'Robino' en topic 'Sport'. Alleen maar WK-troep.Maar goed, terug ontopic
maar goed...iemand leuk onderwerp om 't over te hebben??
quote:Kennelijk ja want ik besteed daar 5 regels aan een disclaimer die je niet gelezen hebt?
Op maandag 26 mei 2003 21:51 schreef Archie het volgende:
Ik lees wat ik lees
Maar ehm, weet er iemand of je voor dat feest kaartjes bij de deur kan halen? Of moet dat allemaal van tevoren?
quote:Ik trek me niks aan van een disclaimer terwijl er in de tekst eronder genoeg aanleiding wordt gegeven om die hele disclaimer in 1 keer met de grond gelijk te maken, maar goed laten we erover op houden...tis tenslotte een HvA topic!!
Op maandag 26 mei 2003 21:55 schreef Robino het volgende:
Kennelijk ja want ik besteed daar 5 regels aan een disclaimer die je niet gelezen hebt?Maar ehm, weet er iemand of je voor dat feest kaartjes bij de deur kan halen? Of moet dat allemaal van tevoren?
Voor zover ik weet kan je GEEN kaartjes aan de deur halen, weet 't eigenlijk voor 99% zeker...
quote:Ja ik ben eigenlijk blij dat die topic gesloten is. Als ik zo'n lading voetbalfans over me heen had gekregen
Op maandag 26 mei 2003 21:57 schreef Archie het volgende:
maar goed laten we erover op houden...tis tenslotte een HvA topic!!
quote:Oh da's jammer. Dat wordt opschieten.
Voor zover ik weet kan je GEEN kaartjes aan de deur halen, weet 't eigenlijk voor 99% zeker...
quote:Enne volgens mijn bronnen zijn er nog wel genoeg kaartjes beschikbaar hoor!!
Op maandag 26 mei 2003 22:00 schreef Robino het volgende:
Oh da's jammer. Dat wordt opschieten.
quote:Geloof iets van 200 als ik me nie vergis....
Op maandag 26 mei 2003 22:03 schreef Robino het volgende:
Hoeveel mensen komen er?
quote:wèlk feest
Op maandag 26 mei 2003 21:57 schreef Archie het volgende:[..]
quote:nogmaals, wèlk feest
Op maandag 26 mei 2003 21:55 schreef Robino het volgende:[..]
Kennelijk ja want ik besteed daar 5 regels aan een disclaimer die je niet gelezen hebt?
Maar ehm, weet er iemand of je voor dat feest kaartjes bij de deur kan halen? Of moet dat allemaal van tevoren?
quote:oww maar daarvoor kan je WEL AAN DE DEUR kaartjes halen !! tenmste als zelf mensen die vaste-lax-feestgangers zijn zeggen in t andere forum dat ze aan de deur gaan halen en bestuurspieps daar niet over zeggen dat dat niet kan...
Op dinsdag 27 mei 2003 13:35 schreef Archie het volgende:
Duh...ASVL lustrumfeest natuurlijk!!
quote:Mja behalve als ze op zijn....hoorde vandaag dat er al bijna 300 kaartjes zijn verkocht en in de lax mogen officieel maar 300 man....dus kan maar beter nie gokken op de deur
Op dinsdag 27 mei 2003 13:39 schreef swentibold het volgende:
oww maar daarvoor kan je WEL AAN DE DEUR kaartjes halen !! tenmste als zelf mensen die vaste-lax-feestgangers zijn zeggen in t andere forum dat ze aan de deur gaan halen en bestuurspieps daar niet over zeggen dat dat niet kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |