vervolg op
hva slowchat
hva slowchat deel 2
hva slowchat deel 3
hva slowchat deel 4
hva slowchat deel 5
[Dit bericht is gewijzigd door swentibold op 16-04-2003 19:58]
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 16 april 2003 19:07 schreef Yanderboi het volgende:
najahwel in een positieve zin op zich... maar ik val op zich denk ik ook wel op... ik zit bovendien ook nog in het underdog team van mijn jaar...
--------------------------------------------------------------------------------Wat is een underdogteam dan weer?
* kohinoor voelt zich afentoe sow dom hier
quote:Jah FIrst POst!!
Op woensdag 16 april 2003 20:02 schreef swentibold het volgende:
fipo![]()
![]()
quote:Didn't mean no harm
Op woensdag 16 april 2003 20:04 schreef Perzikje het volgende:
En ik ga nooit meer iets serieus zeggen on interpreteren
quote:Mja Marinke had kunnen weten dat ik een grapje maakte, aangezien wel weleens zo'n soort gesprek irl hadden gehad!!
Op woensdag 16 april 2003 20:16 schreef Robino het volgende:
't Is alleen lastig van internet dat je nooit weet hoe iets valt te interpreteren, zelfs niet met smileys.
quote:reactie op t 2e
Op woensdag 16 april 2003 20:05 schreef Archie het volgende:[..]
Waarom bloos je??
quote:Hihi, en verder niks terug richting mijn kant ofzo??
Op woensdag 16 april 2003 20:20 schreef swentibold het volgende:
reactie op t 2e
Niemand weet wat underdog groep is?
Btw, zitten der volgend jaar mensen van hier in de stoptrein alkmaar-utrecht...?
quote:Neej zal wel iets van zijn groepje alleen zijn ofzo, of van zijn klas....ik heb 't iig nog nooit gehoord...
Op woensdag 16 april 2003 20:23 schreef kohinoor het volgende:
Niemand weet wat underdog groep is?Btw, zitten der volgend jaar mensen van hier in de stoptrein alkmaar-utrecht...?
Enne nope, ik neem alleen de intercity vanuit Haarlem naar Eindhoven/Maastricht, de sneltrein vanuit Breda/Dordrecht (instappen op Haarlem natuurlijk) naar A'dam centraal en dan metro of de stoptrein vanuit Uitgeest ((instappen op Haarlem natuurlijk) naar A'dam centraal en dan metro!!
quote:Sssssst!!!
Op woensdag 16 april 2003 20:24 schreef Falcon4ever het volgende:
ohohoho ut was daido's beurt om het topic te openen
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:24 schreef Falcon4ever het volgende:
ohohoho ut was daido's beurt om het topic te openen
quote:je bent dan een irritant team voor docenten... altijd lachen enzo maar je hebt toch wel een beetje een plekje in hun hart en ze hopen altijd stiekem dat jouw produkten beter zijn dan die van het beste team... je team is oorspronkelijk ook samengesteld uit mensen die in de eerste samenstel ronde overbleven (bv. omdat ze niet op school waren) en dat is dus een underdog team....
Op woensdag 16 april 2003 19:38 schreef kohinoor het volgende:[..]
Wat is een underdogteam dan weer?
* kohinoor voelt zich afentoe sow dom hier
ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd....
quote:Aha, een herrieschopper dus
Op donderdag 17 april 2003 09:23 schreef Yanderboi het volgende:
je bent dan een irritant team voor docenten... altijd lachen enzo maar je hebt toch wel een beetje een plekje in hun hart en ze hopen altijd stiekem dat jouw produkten beter zijn dan die van het beste team... je team is oorspronkelijk ook samengesteld uit mensen die in de eerste samenstel ronde overbleven (bv. omdat ze niet op school waren) en dat is dus een underdog team....ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd....
quote:LOL
Op donderdag 17 april 2003 13:13 schreef kohinoor het volgende:
Aha, een herrieschopper dusIk snap em hoor
heeeeej tentamen cijfer: 9,5 (cambridge woordjes)! 8,8 overall (omdat ik een 1 had gehaald)
Btw, ik was vanmidag op amstel ik nog kijken of ik iemand kon spotten, maar niemand gezien (niet dat ik jullie zou hebben herkent ofsow ) Iemand mij gespot? ik wasser om 5 voor 5 (in de trein naar nijmegen)
quote:Toen was ik al lekker in Nijmegen! Maar volgende keer zal ik zwaaien hoor, dus als je dan een idioot ziet zwaaien als een idioot. Dan ben ik t!!
Op donderdag 17 april 2003 20:40 schreef Falcon4ever het volgende:
tja ik had pas de trein van 18.20 :\ ...naar duivendrecht
quote:Ik ook, maar dan die van 1:41 's nachts
Op vrijdag 18 april 2003 00:35 schreef Yanderboi het volgende:
ik had de trein van 2 uur...
Ben gisteren ook nog weggeweest, alle terrasjes zaten om 23.00 nog vol!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |