Ook denk ik eraan om een scooter te kopen, alleen voor de kleine afstanden, maar dan voer ik hem niet op is niet nodig ook.
quote:Ongelukken waarbij meestal alleen de scooterrijder zelf gevaar van verwonding loopt, autorijders niet. Dat is misschien wel het grote voordeel boven scooters op het fietspad: ze brengen op het fietspad anderen in (levens)gevaar. Fietsers zijn minder beschermd (scootterrijders zijn verplicht een helm te dragen, niet dat ze het doen ofzo).
Op maandag 26 mei 2003 11:45 schreef thomba het volgende:
Sinds ze hebben besloten dat brommers, scooters en ander motorgestuurde flauwekul voertuigen op de weg mogen is het een groot drama hier in Amsterdam. Dat doet allemaal maar terwijl ze niet kunnen rijden, trekken zich nergens iets van aan en je krijgt nog een grote bek ook als je gewoon wilt inhalen.Ik snap die regel echt niet ... levert volgens mij alleen maar meer ongelukken op
Daarnaast zijn scootterrijders volgens mij door dit grotere gevaar voor henzelf een stuk voorzichtiger geworden in hun rijgedrag, ze durven niet meer zo stoer hard en roekeloos te rijden omdat ze zelf de zak zijn als ze iets raken.
Maar ik kan het best voorstellend dat het in Amsterdam door de drukkere wegen erg vervelend is inderdaad, daar heb ik geen zicht op, ik woon in een wat minder dichtbevolkt gebied.
als je dat idd lukt.
quote:ben ik een newbie omdat ik 16 ben? oordelen op leeftijd is triest...
Op maandag 26 mei 2003 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
* bekijkt profiel: oh een newbie van 16, waar maak ik me druk om
nerd
quote:Ben je moe
Op maandag 26 mei 2003 11:17 schreef DJ_Scuff het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Wat een agressie, kom op zeg laat het gewoon zeggen en verder niet op reageren.
Op maandag 26 mei 2003 12:01 schreef DiviNe- het volgende:[..]
ben ik een newbie omdat ik 16 ben? oordelen op leeftijd is triest...
nerd
quote:het geeft alleen maar je belevingswereld enigzins beter weer... voor jouw zijn scooters waarschijnlijk nog machtige apparaten en zijn mensen die er een hebben "da bomb"
nerd
Dat gaat wel over als je ouder bent...
nee, mensen uitmaken voor nerd omdat ze begaan zijn met de verkeersveiligheid, dat getuigt wel van intelligentie
quote:Hij noemt je een newbie omdat je een postcount hebt van 133...
nerd
quote:en omdat hij pas een paar maandjes geregistreerd is...
Op maandag 26 mei 2003 14:47 schreef tec het volgende:[..]
Hij noemt je een newbie omdat je een postcount hebt van 133...
quote:Ik vind scooters zeker relaxed en ik ben blij dat ik d'r zelf 1 heb. Dat ik iedereen die een scooter heeft 'tha bomb' zou moeten vinden is echt onzin.
Op maandag 26 mei 2003 14:33 schreef MikeyMo het volgende:[..]
het geeft alleen maar je belevingswereld enigzins beter weer... voor jouw zijn scooters waarschijnlijk nog machtige apparaten en zijn mensen die er een hebben "da bomb"
Dat gaat wel over als je ouder bent...
nee, mensen uitmaken voor nerd omdat ze begaan zijn met de verkeersveiligheid, dat getuigt wel van intelligentie
hoe oud ben jij nou eigenlijk?
quote:werk nog wel even aan je spelling ouwe
voor jouw zijn scooters waarschijnlijk
quote:Ik denk dat het woord newbie niet bij me past. Het gaat duidelijk om de kennis over een bepaald onderwerp, niet over de tijdsduur van mijn registratie of het aantal reacties..
new·bie
n. Slang
One that is new to something, especially a novice at using computer technology or the Internet.
Met newbie worden gewoon relatief nieuwe gebruikers genoemd of gebruikers die hee weinig posts op hun naam hebben staan, maar laat het nou heel toevallig 2 dingen zijn die vaak in combinatie met elkaar voorkomen
quote:www.dictionary.com , even 'newbie' invullen en je bent klaar. Kwestie van een minuut, zeker de moeite waard om duidelijk te maken dat ik geen newbie ben. Ik post gewoon niet als ik daar geen zin in heb, de helft van alle topics op fok zijn namelijk onzinnig en de mensen die daarin posten nog veel erger.
Op maandag 26 mei 2003 15:04 schreef MikeyMo het volgende:
als je nou al een spelfout gaat gebruiken tegen me dan zink je wel heel diep hoor... en nog dieper als je vervolgens het woordenboek er bij gaat pakken om een term proberen te ontkrachten...Met newbie worden gewoon relatief nieuwe gebruikers genoemd of gebruikers die hee weinig posts op hun naam hebben staan, maar laat het nou heel toevallig 2 dingen zijn die vaak in combinatie met elkaar voorkomen
quote:en een lemmingtopic is zinnig genoeg om in te posten?
Op maandag 26 mei 2003 15:39 schreef DiviNe- het volgende:[..]
www.dictionary.com , even 'newbie' invullen en je bent klaar. Kwestie van een minuut, zeker de moeite waard om duidelijk te maken dat ik geen newbie ben. Ik post gewoon niet als ik daar geen zin in heb, de helft van alle topics op fok zijn namelijk onzinnig en de mensen die daarin posten nog veel erger.
En dan even totaal offtopic, ik geloof dat ik ooit tactical ops met jou heb gespeeld, divine.
ik heb bijna mijn rijbewijs, heb 15.000km op mn scooter zitten
en rij normaal...
en ik ben zeker wel blij dat ik (met mooi weer) op mn scooter rij,
veel mobiler, veel wendbaarder, veel sneller tot stilstand
het enige wat ik dan altijd haat zijn die vooroordelen over scooterrijders,
dat (en onoplettende automobilisten) is de enige rede waarom ik blij ben dat ik strax een auto heb
quote:Alleen zijn het geen vooroordelen meer te noemen, omdat deze constant bevestigd worden. Een groot percentage scooterrijders rijdt gewoon onverantwoord.
Op maandag 26 mei 2003 17:48 schreef ixl85 het volgende:
het enige wat ik dan altijd haat zijn die vooroordelen over scooterrijders,
quote:hetzelfde met automobilisten, ik word zo vaak geforceerd aan de kant te gaan terwijl er bijna geen ruimte voor is
Op maandag 26 mei 2003 17:49 schreef Frggl het volgende:[..]
Alleen zijn het geen vooroordelen meer te noemen, omdat deze constant bevestigd worden. Een groot percentage scooterrijders rijdt gewoon onverantwoord.
quote:dat zou heel goed kunnen, wat is je nickname?
Op maandag 26 mei 2003 17:05 schreef Piro het volgende:
* Eens is met topicstarter.En dan even totaal offtopic, ik geloof dat ik ooit tactical ops met jou heb gespeeld, divine.
quote:dan hebben ze door dat je voor Jan Marijnissen bent... eigen schuld hoor
Op maandag 26 mei 2003 18:57 schreef DiviNe- het volgende:[..]
hetzelfde met automobilisten, ik word zo vaak geforceerd aan de kant te gaan terwijl er bijna geen ruimte voor is
quote:ik ben zeker niet voor Jan Marijnissen, die linkse sloeber kan m'n reet schrobben. VVD!
Op maandag 26 mei 2003 19:11 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dan hebben ze door dat je voor Jan Marijnissen bent... eigen schuld hoor
quote:Wat de neuk, wat de je in hemelsnaam dan met zijn bek in je avatar evenals een ondertitel die een uitspraak van hem had kunnen zijn...
Op maandag 26 mei 2003 19:16 schreef DiviNe- het volgende:[..]
ik ben zeker niet voor Jan Marijnissen, die linkse sloeber kan m'n reet schrobben. VVD!
quote:Je grap komt niet helemaal gelijk over
Op maandag 26 mei 2003 19:50 schreef DiviNe- het volgende:
vat het maar op als sarcasme tegenover de sp
quote:en een nog groter percentage automobilisten. Anders zou er geen puntenrijbewijs ingevoerd zijn he. Nu nog een scooterrijbewijs en we zijn op de goede weg
Op maandag 26 mei 2003 17:49 schreef Frggl het volgende:[..]
Alleen zijn het geen vooroordelen meer te noemen, omdat deze constant bevestigd worden. Een groot percentage scooterrijders rijdt gewoon onverantwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |