Rij je 10 meter verder... zelfde verhaal en dat zo door over een brug van ongeveer 100meter lang. Soms rijden ze met zn 3en naast elkaar zodat je er net doorheen kan, dan rij ik er met een vaart van 60 doorheen ofzo, gaan ze allemaal gillen en schreeuwen.. Denk bij mezelf "Rij dan normaal aan de goeie kant van het wegdek". Af en toe heb ik echt de neiging gewoon door te rijden ookal pas ik er niet tussendoor..
Echt vervelend, die onoplettende-scooterrijdende-kinderen.
tip: gewoon flink planken met je auto! gaan ze niet aan de kant jammer voor hun!
quote:niet dubbel!
Op maandag 26 mei 2003 10:58 schreef DJ_Scuff het volgende:
Heb ik nou een deja-vu of zie ik dubbel?
quote:oogjes open doen
Op maandag 26 mei 2003 10:58 schreef DJ_Scuff het volgende:
Heb ik nou een deja-vu of zie ik dubbel?
quote:grow up...
Op maandag 26 mei 2003 11:05 schreef Minotarumon het volgende:
* Minotarumon like scootersmaar dat komt vast omdat k bijna 16 ben
scooters zijn voor pukkeldragers die nog geen auto of motor mogen/kunnen rijden...
quote:Ik mag/kan autorijden
Op maandag 26 mei 2003 11:06 schreef MikeyMo het volgende:[..]
grow up...
scooters zijn voor pukkeldragers die nog geen auto of motor mogen/kunnen rijden...
Mannetjes als jij zijn van die gassies die voor het stoplicht met hun honda CRX gaan staan gassen, en dan nog verbaasd zijn als ik met mn scooter harder optrek als hun opgevoerde CRXje
quote:ach jah jij bent vast geen 16 geweest of wel maar had geen geld om een scooter te kopen, duzz ssssst laat mensen die 16 zijn genieten
Op maandag 26 mei 2003 11:06 schreef MikeyMo het volgende:[..]
grow up...
quote:Zegt iemand die noodgedwongen op een fietspad rijdt
Op maandag 26 mei 2003 11:10 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik mag/kan autorijden
![]()
Mannetjes als jij zijn van die gassies die voor het stoplicht met hun honda CRX gaan staan gassen, en dan nog verbaasd zijn als ik met mn scooter harder optrek als hun opgevoerde CRXje
quote:jawel maar die dingen boeiden me nooit zo, had ook geen trek om al mijn geld aan benzine op te maken en er zit gewoon teveel werk aan... mensen met scooters en brommers zijn een groot gedeelte van hun vrije tijd aan het sleutelen lijkt wel...
Op maandag 26 mei 2003 11:12 schreef Minotarumon het volgende:[..]
ach jah jij bent vast geen 16 geweest of wel maar had geen geld om een scooter te kopen, duzz ssssst laat mensen die 16 zijn genieten
quote:zegt iemand met Marijnissen als icoontje...
Op maandag 26 mei 2003 11:07 schreef DiviNe- het volgende:
topicstarter = mongooltje, zo'n nerdje die klaagt over scooters omdat de meesten opgevoerd zijn. boeie? ga ff iemand anders vervelen
je druk maken over de directe veiligheid mag niet (ongeluk zit in een klein hoekje, zeker in dit soort gevallen) maar als ik meer dan modaal zou verdienen dan is de wereld te klein
* bekijkt profiel: oh een newbie van 16, waar maak ik me druk om
Maar een keer toeteren zal ze toch wel laten inzien dat ze ff aan de kant moeten gaan?
* Vision ziet 't probleem niet
quote:hey pssst...
Op maandag 26 mei 2003 11:36 schreef Vision het volgende:
Je hoort gewoon niet met 3-4 scooters langs elkaar te rijden (en al helemaal niet als een auto je wil inhalen).Maar een keer toeteren zal ze toch wel laten inzien dat ze ff aan de kant moeten gaan?
* Vision ziet 't probleem niet
.. maar dan vooral als ik zelf op de fiets zit, minder vaak in de auto. Echt vervelend als er van die koters zonder helm in de verkeerde richting het fietspad overrazen, soms heb ik echt de neiging ze met een blikje o.i.d. tegen het hoofd er vanaf te gooien
Ik snap die regel echt niet ... levert volgens mij alleen maar meer ongelukken op
Ook denk ik eraan om een scooter te kopen, alleen voor de kleine afstanden, maar dan voer ik hem niet op is niet nodig ook.
quote:Ongelukken waarbij meestal alleen de scooterrijder zelf gevaar van verwonding loopt, autorijders niet. Dat is misschien wel het grote voordeel boven scooters op het fietspad: ze brengen op het fietspad anderen in (levens)gevaar. Fietsers zijn minder beschermd (scootterrijders zijn verplicht een helm te dragen, niet dat ze het doen ofzo).
Op maandag 26 mei 2003 11:45 schreef thomba het volgende:
Sinds ze hebben besloten dat brommers, scooters en ander motorgestuurde flauwekul voertuigen op de weg mogen is het een groot drama hier in Amsterdam. Dat doet allemaal maar terwijl ze niet kunnen rijden, trekken zich nergens iets van aan en je krijgt nog een grote bek ook als je gewoon wilt inhalen.Ik snap die regel echt niet ... levert volgens mij alleen maar meer ongelukken op
Daarnaast zijn scootterrijders volgens mij door dit grotere gevaar voor henzelf een stuk voorzichtiger geworden in hun rijgedrag, ze durven niet meer zo stoer hard en roekeloos te rijden omdat ze zelf de zak zijn als ze iets raken.
Maar ik kan het best voorstellend dat het in Amsterdam door de drukkere wegen erg vervelend is inderdaad, daar heb ik geen zicht op, ik woon in een wat minder dichtbevolkt gebied.
als je dat idd lukt.
quote:ben ik een newbie omdat ik 16 ben? oordelen op leeftijd is triest...
Op maandag 26 mei 2003 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
* bekijkt profiel: oh een newbie van 16, waar maak ik me druk om
nerd
quote:Ben je moe
Op maandag 26 mei 2003 11:17 schreef DJ_Scuff het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Wat een agressie, kom op zeg laat het gewoon zeggen en verder niet op reageren.
Op maandag 26 mei 2003 12:01 schreef DiviNe- het volgende:[..]
ben ik een newbie omdat ik 16 ben? oordelen op leeftijd is triest...
nerd
quote:het geeft alleen maar je belevingswereld enigzins beter weer... voor jouw zijn scooters waarschijnlijk nog machtige apparaten en zijn mensen die er een hebben "da bomb"
nerd
Dat gaat wel over als je ouder bent...
nee, mensen uitmaken voor nerd omdat ze begaan zijn met de verkeersveiligheid, dat getuigt wel van intelligentie
quote:Hij noemt je een newbie omdat je een postcount hebt van 133...
nerd
quote:en omdat hij pas een paar maandjes geregistreerd is...
Op maandag 26 mei 2003 14:47 schreef tec het volgende:[..]
Hij noemt je een newbie omdat je een postcount hebt van 133...
quote:Ik vind scooters zeker relaxed en ik ben blij dat ik d'r zelf 1 heb. Dat ik iedereen die een scooter heeft 'tha bomb' zou moeten vinden is echt onzin.
Op maandag 26 mei 2003 14:33 schreef MikeyMo het volgende:[..]
het geeft alleen maar je belevingswereld enigzins beter weer... voor jouw zijn scooters waarschijnlijk nog machtige apparaten en zijn mensen die er een hebben "da bomb"
Dat gaat wel over als je ouder bent...
nee, mensen uitmaken voor nerd omdat ze begaan zijn met de verkeersveiligheid, dat getuigt wel van intelligentie
hoe oud ben jij nou eigenlijk?
quote:werk nog wel even aan je spelling ouwe
voor jouw zijn scooters waarschijnlijk
quote:Ik denk dat het woord newbie niet bij me past. Het gaat duidelijk om de kennis over een bepaald onderwerp, niet over de tijdsduur van mijn registratie of het aantal reacties..
new·bie
n. Slang
One that is new to something, especially a novice at using computer technology or the Internet.
Met newbie worden gewoon relatief nieuwe gebruikers genoemd of gebruikers die hee weinig posts op hun naam hebben staan, maar laat het nou heel toevallig 2 dingen zijn die vaak in combinatie met elkaar voorkomen
quote:www.dictionary.com , even 'newbie' invullen en je bent klaar. Kwestie van een minuut, zeker de moeite waard om duidelijk te maken dat ik geen newbie ben. Ik post gewoon niet als ik daar geen zin in heb, de helft van alle topics op fok zijn namelijk onzinnig en de mensen die daarin posten nog veel erger.
Op maandag 26 mei 2003 15:04 schreef MikeyMo het volgende:
als je nou al een spelfout gaat gebruiken tegen me dan zink je wel heel diep hoor... en nog dieper als je vervolgens het woordenboek er bij gaat pakken om een term proberen te ontkrachten...Met newbie worden gewoon relatief nieuwe gebruikers genoemd of gebruikers die hee weinig posts op hun naam hebben staan, maar laat het nou heel toevallig 2 dingen zijn die vaak in combinatie met elkaar voorkomen
quote:en een lemmingtopic is zinnig genoeg om in te posten?
Op maandag 26 mei 2003 15:39 schreef DiviNe- het volgende:[..]
www.dictionary.com , even 'newbie' invullen en je bent klaar. Kwestie van een minuut, zeker de moeite waard om duidelijk te maken dat ik geen newbie ben. Ik post gewoon niet als ik daar geen zin in heb, de helft van alle topics op fok zijn namelijk onzinnig en de mensen die daarin posten nog veel erger.
En dan even totaal offtopic, ik geloof dat ik ooit tactical ops met jou heb gespeeld, divine.
ik heb bijna mijn rijbewijs, heb 15.000km op mn scooter zitten
en rij normaal...
en ik ben zeker wel blij dat ik (met mooi weer) op mn scooter rij,
veel mobiler, veel wendbaarder, veel sneller tot stilstand
het enige wat ik dan altijd haat zijn die vooroordelen over scooterrijders,
dat (en onoplettende automobilisten) is de enige rede waarom ik blij ben dat ik strax een auto heb
quote:Alleen zijn het geen vooroordelen meer te noemen, omdat deze constant bevestigd worden. Een groot percentage scooterrijders rijdt gewoon onverantwoord.
Op maandag 26 mei 2003 17:48 schreef ixl85 het volgende:
het enige wat ik dan altijd haat zijn die vooroordelen over scooterrijders,
quote:hetzelfde met automobilisten, ik word zo vaak geforceerd aan de kant te gaan terwijl er bijna geen ruimte voor is
Op maandag 26 mei 2003 17:49 schreef Frggl het volgende:[..]
Alleen zijn het geen vooroordelen meer te noemen, omdat deze constant bevestigd worden. Een groot percentage scooterrijders rijdt gewoon onverantwoord.
quote:dat zou heel goed kunnen, wat is je nickname?
Op maandag 26 mei 2003 17:05 schreef Piro het volgende:
* Eens is met topicstarter.En dan even totaal offtopic, ik geloof dat ik ooit tactical ops met jou heb gespeeld, divine.
quote:dan hebben ze door dat je voor Jan Marijnissen bent... eigen schuld hoor
Op maandag 26 mei 2003 18:57 schreef DiviNe- het volgende:[..]
hetzelfde met automobilisten, ik word zo vaak geforceerd aan de kant te gaan terwijl er bijna geen ruimte voor is
quote:ik ben zeker niet voor Jan Marijnissen, die linkse sloeber kan m'n reet schrobben. VVD!
Op maandag 26 mei 2003 19:11 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dan hebben ze door dat je voor Jan Marijnissen bent... eigen schuld hoor
quote:Wat de neuk, wat de je in hemelsnaam dan met zijn bek in je avatar evenals een ondertitel die een uitspraak van hem had kunnen zijn...
Op maandag 26 mei 2003 19:16 schreef DiviNe- het volgende:[..]
ik ben zeker niet voor Jan Marijnissen, die linkse sloeber kan m'n reet schrobben. VVD!
quote:Je grap komt niet helemaal gelijk over
Op maandag 26 mei 2003 19:50 schreef DiviNe- het volgende:
vat het maar op als sarcasme tegenover de sp
quote:en een nog groter percentage automobilisten. Anders zou er geen puntenrijbewijs ingevoerd zijn he. Nu nog een scooterrijbewijs en we zijn op de goede weg
Op maandag 26 mei 2003 17:49 schreef Frggl het volgende:[..]
Alleen zijn het geen vooroordelen meer te noemen, omdat deze constant bevestigd worden. Een groot percentage scooterrijders rijdt gewoon onverantwoord.
quote:'t is ook maar een newbie van 16 he
Op maandag 26 mei 2003 19:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Je grap komt niet helemaal gelijk over
quote:hmm dan gaat iedereen maar meteen voor een auto. Krijg je mensen die nog nooit in/op een voertuig hebben gezeten dat harder gaat dan 25 km/h en zonder enige wegervaring een bewijs gaan halen dat ze in een auto mogen rijden. En vertel me aub niet dat als je een autorijbewijs hebt dat je goed kan rijden. Het zegt alleen dat je MAG rijden en dat je hebt laten zien dat je je aan de regels KAN houden.
Op maandag 26 mei 2003 20:04 schreef MikeyMo het volgende:
misschien is het zlefs beter om brommerrijbeijzen vanaf 18 jaar te gaan verstrekken, dus dat je ook minimaal 18 moet zijn daarvoor... ik denk dat dat een heleboel ongelukken zou schelen...
quote:Denk je dat nu de meerderheid niet meteen voor een auto gaat? Jouw scootahvriendjes zijn geen dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking hoor ..
Op maandag 26 mei 2003 20:08 schreef domolanglekker het volgende:[..]
hmm dan gaat iedereen maar meteen voor een auto. Krijg je mensen die nog nooit in/op een voertuig hebben gezeten dat harder gaat dan 25 km/h en zonder enige wegervaring een bewijs gaan halen dat ze in een auto mogen rijden.
quote:dat is de bedoeling dat iedereen gelijk voor de auto gaat...
Op maandag 26 mei 2003 20:08 schreef domolanglekker het volgende:[..]
hmm dan gaat iedereen maar meteen voor een auto. Krijg je mensen die nog nooit in/op een voertuig hebben gezeten dat harder gaat dan 25 km/h en zonder enige wegervaring een bewijs gaan halen dat ze in een auto mogen rijden. En vertel me aub niet dat als je een autorijbewijs hebt dat je goed kan rijden. Het zegt alleen dat je MAG rijden en dat je hebt laten zien dat je je aan de regels KAN houden.
Overigens doen zoveel mensen dat, zo uit het niets voor het autorijbewijs gaan... Het autorijbewijs krijg je als je ten tijde van een examen aan een examinator hebt laten zien dat je besluitvaardig en verkeersveilig kan rijden. Er zijn een aantal eisen waaraan je dient te voldoen en als je die haalt dan mag je rijden. Of je nou daarvoor op een opgevoerde scooter hebt gecrossed of niet dat maakt verder niet uit en is vaak ook niet af te zien...
Kijk dat er een boel opgeschoten 18jarigen zijn die hun auto net zo behandelen als ze voorheen hun scooter deden, daar kan ik ook niets aan doen...
quote:
Op maandag 26 mei 2003 20:37 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk dat er een boel opgeschoten 18jarigen zijn die hun auto net zo behandelen als ze voorheen hun scooter deden, daar kan ik ook niets aan doen...
quote:laten we het afschuiven op de intelligentie, afdeling inzicht
Op maandag 26 mei 2003 19:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Je grap komt niet helemaal gelijk over
quote:Kijk, dat er een boel wazige scooterbestuurders zijn die zich zeer onveilig gedragen kan ik ook niets aan doen...
Op maandag 26 mei 2003 20:37 schreef MikeyMo het volgende:
Je doet je d'r wel erg makkelijk vanaf, alleen maar kritiek op de scooterbestuurders en indirect ook op mij, omdat ik die groep verdedig maar als ik commentaar lever op de automobilisten verzin je een debiel lulverhaal waarin je lompe automobilisten afdoet als vroegere scooterbestuurders (wat dus volgens jou de oorzaak is van dat gedrag?)..
quote:Mr_chopsticks, je kent villiation wel, zit bij mij in de klas
Op maandag 26 mei 2003 19:00 schreef DiviNe- het volgende:[..]
dat zou heel goed kunnen, wat is je nickname?
Offtopic is okay
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
mensen met scooters en brommers zijn een groot gedeelte van hun vrije tijd aan het sleutelen lijkt wel...
quote:ah ik dacht al, zo'n scooter bikkel kan nooit links zijn.
Op maandag 26 mei 2003 19:16 schreef DiviNe- het volgende:[..]
ik ben zeker niet voor Jan Marijnissen, die linkse sloeber kan m'n reet schrobben. VVD!
en dan kijken die vuile k#nkerlijertjes achterom en blijven gewoon op dezelfde manier doorfietsen,dat vind ik nog het ergste.
maar ze gingen ineens maar wat snel opzij toe ik mn motor met 6000rpm hevig liet ronken en even hebt laten zien dat ik geen grapje maakte.
en 75 meter verder weer hetzelfde
En als je dan met een paar zware tassen met boodschappen loopt en je gaat niet aan de kant, dan wordt je uitgemaakt voor k*nkerlijder...
Ik hoop bij iedere mongool die over de stoep scheurt met zijn scootertje (tja, wat issie stoer dan he! als hij bewust door roekloos gedrag anderen in gevaar brengt ) eens flink onderuit gaat... dat zal hem zijn kamikaze gedrag hopelijk afleren.
[/rant over]
*edit: even een paar spelfouten en typefouten eruit gehaald
[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 27-05-2003 22:14]
quote:voel je je nou beter als je dit zegt? ben je nu stoer tegenover de rest van de scooterhatende fok!kers? leg eens uit..
Op dinsdag 27 mei 2003 18:08 schreef Jebus het volgende:[..]
ah ik dacht al, zo'n scooter bikkel kan nooit links zijn.
en trouwens, ik heb em niet opgevoerd, en dat ga ik ook niet doen
[Dit bericht is gewijzigd door Haarbalpasta op 29-05-2003 17:51]
Las in de krant dat ze in overijsel ook weer zo'n gek zijn rijbewijs hadden afgepakt, reed 150 waar je 80 mocht en negeerde alles verkeersregels, en jawel had sinds 29 april zijn rijbewijs.
Is er vast ook zo'n eentje die altijd eerst aso op zijn scooter was en nu vrolijk verder in de auto gaat met dat gedrag.
Als ze nu al alles mogen wordt het in de auto straks ook niks.
quote:Speculatie, je weet het niet zeker en dat maakt het dus niet eens de moeite waard om te lezen. Wat een onzin..
Op donderdag 29 mei 2003 18:45 schreef Mystic het volgende:Las in de krant dat ze in overijsel ook weer zo'n gek zijn rijbewijs hadden afgepakt, reed 150 waar je 80 mocht en negeerde alles verkeersregels, en jawel had sinds 29 april zijn rijbewijs.
Is er vast ook zo'n eentje die altijd eerst aso op zijn scooter was en nu vrolijk verder in de auto gaat met dat gedrag.
quote:Als je dat maar niet bij mij doet
Op maandag 26 mei 2003 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
Af en toe heb ik echt de neiging gewoon door te rijden ookal pas ik er niet tussendoor..Echt vervelend, die onoplettende-scooterrijdende-kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |