abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10672636
Mijn vriendin verbaast me steeds meer.
Het rare is ook dat ze niet dol is op voorspel. Ik hoef niet te vingeren of wat dan ook. Alleen een beetje zoenen, strelen en dan wil ze gelijk dat ik haar penetreer. Het is niet dat ik het vervelend vind, maar ik vind het wel vreemd.
Of kennen jullie meer meiden die niet van voorspel houden?
  zondag 25 mei 2003 @ 20:12:12 #2
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_10672674
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:10 schreef vatsige_vetzak het volgende:
Mijn vriendin verbaast me steeds meer.
Het rare is ook dat ze niet dol is op voorspel. Ik hoef niet te vingeren of wat dan ook. Alleen een beetje zoenen, strelen en dan wil ze gelijk dat ik haar penetreer. Het is niet dat ik het vervelend vind, maar ik vind het wel vreemd.
Of kennen jullie meer meiden die niet van voorspel houden?
Hmm, hier is het vaak dat als ik 'r bef, of ze mij pijpt ofzo, ze vaak liever meteen *alles* heeft dan. Vind het zelf altijd wel leuk om het een beetje op te bouwen, je weet toch wel dat de rest dan ook nog volgt

Maar misschien is dat het bij haar dus ook? Dat ze meteen zin heeft in meer, en het voorspel liever wat korter doet?

zondag 25 mei 2003 @ 20:51:04 #3
37769 erodome
Zweefteef
pi_10673449
Soms heb ik zin in een lang voorspel, soms wil ik gewoon geneukt worden.........

Varieerd dus of ik voorspel wil of niet, het is zeker lang niet altijd noodzakelijk....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_10673466
Klinkt nogal raar, ik denk dat het toch vrij normaal is dat je er wel van houd, het hoort er eigenlijk bij
  zondag 25 mei 2003 @ 20:54:24 #5
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_10673517
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:52 schreef jaspertje het volgende:
Klinkt nogal raar, ik denk dat het toch vrij normaal is dat je er wel van houd, het hoort er eigenlijk bij
ohhh?

Dat ligt toch echt aan de stemming waar je in bent hoor.

Live from the USA
pi_10673570
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:52 schreef jaspertje het volgende:
Zie de post onder je.
pi_10673613
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:54 schreef Quintony het volgende:

[..]

ohhh?

Dat ligt toch echt aan de stemming waar je in bent hoor.

Het gaat toch niet om het lulletje in het kutje steken?
pi_10673630
Maar ik denk dat de meeste vrouwen, in de meeste situaties, toch wel van voorspel houden. Dat zegt mijn ervaring iig.
[url=http://www.buse.be]www.buse.be[/url]
  zondag 25 mei 2003 @ 21:00:39 #9
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_10673643
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:58 schreef jaspertje het volgende:

[..]

Niet?
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
  zondag 25 mei 2003 @ 21:01:01 #10
7488 Quintony
pi_10673653
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:58 schreef jaspertje het volgende:

[..]

De ene keer kunnen we niet snel genoeg beginnen en hebben we niet eens tijd om alle kleren uit te trekken, terwijl het een andere keer een uur kan duren voor het eerste kledingstuk uitgaat.
Live from the USA
  zondag 25 mei 2003 @ 21:03:43 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10673696
mijne houdt helemaal niet van sex
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 25 mei 2003 @ 21:03:45 #12
55903 Visvlinder
ik denk dus ik denk...
pi_10673697
Misschien heeft ze nog niet ervaren hoe lekker voorspel kan zijn?
het leven is geen krentenbol en zelfs geen twee...
  zondag 25 mei 2003 @ 21:36:45 #13
33035 Gaatjeniksan
het grote voordeel van ....
pi_10674219
Ik twijfelde vandaag even of ik een topic over hetzelfde onderwerp zou openen. Dat hoeft dus niet meer...ik zal dit topic dan ook met veel aandacht volgen.

De een zegt dat een voorspel er min of meer bijhoort...misschien, maar dan moet je vriendin dat ook wel toestaan. En hoe kan ze ooit ervaren hoe fijn het is wanneer ze het niet toestaat? Er overpraten doet ze liever niet...wel weet ik dat er in het verleden gelukkig geen 'dingen' zijn gebeurd die haar hierin kunnen blokkeren.

Zeg niet dat het met veel geduld goed komt...want bij mij speelt het al 8 maanden...en nee ik denk niet dat het mijn 'kwaliteiten' ligt...

Het is voor mij frustrerend dat ik weining bij haar mag doen...soms voel ik me ook schuldig dat ik wel 'aan mijn trekken' kom en zij niet...
het gaatjeniksan
  zondag 25 mei 2003 @ 21:50:42 #14
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_10674475
ak heel eerlijk moet zijn:

vind t voorspel altijd heerlijk

I'm not the average girl from your video
pi_10674658
Ik doe altijd voorspel of ze nou willen of niet

pi_10674711
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:00 schreef Cimarron het volgende:
Ik doe altijd voorspel of ze nou willen of niet

Pecies, ik jas em er pas in als ik denk dat dat nodig is
  zondag 25 mei 2003 @ 22:11:54 #17
33035 Gaatjeniksan
pi_10674890
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:02 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Pecies, ik jas em er pas in als ik denk dat dat nodig is

Grappig...not

Het is mischien moeilijk voor te stellen dat er personen zijn die het niet willen maar toch zijn ze er. En je kunt haar moeilijk iets opdringen dat ze niet wilt...misschien licht aandringen maar meer niet.

Wat topic-starter en ik willen weten of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en hoe ze ermee omgegaan zijn. Tips zijn natuurlijk altijd welkom...en standaard dingen als uitgebreide massage en veel strelen/lief zijn etc hebben niet het gewenste effect. Ze vindt het allemaal geweldig...maar beffen en vingeren mag toch echt niet, helaas.

het gaatjeniksan
  zondag 25 mei 2003 @ 22:18:14 #18
7488 Quintony
pi_10675017
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:11 schreef Gaatjeniksan het volgende:

[..]

Grappig...not

Het is mischien moeilijk voor te stellen dat er personen zijn die het niet willen maar toch zijn ze er. En je kunt haar moeilijk iets opdringen dat ze niet wilt...misschien licht aandringen maar meer niet.

Wat topic-starter en ik willen weten of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en hoe ze ermee omgegaan zijn. Tips zijn natuurlijk altijd welkom...en standaard dingen als uitgebreide massage en veel strelen/lief zijn etc hebben niet het gewenste effect. Ze vindt het allemaal geweldig...maar beffen en vingeren mag toch echt niet, helaas.

waarom mag het niet? Vind ze het niet lekker? Vind ze het een onprettig gevoel dat jij met je tong/vinger in haar vagina zit?
Live from the USA
pi_10675062
Hm ik heb er ook niet zo'n behoefte meer aan, meer omdat ik zoveel denk over allerlei dingen.
En ik vind het lastig dat gedoe erbij enzo?

En heb ook veel meegemaakt de laatste jaren, zal ook meespelen denk ik?

Daarbij aanraken?
Heb zoiets van laat me lekker met rust enzo...?
Sja vaag I know maar uh verveel me niet in ieder geval;)

Zucht

zucht
  zondag 25 mei 2003 @ 22:20:27 #20
33035 Gaatjeniksan
pi_10675065
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:18 schreef Quintony het volgende:

[..]

waarom mag het niet? Vind ze het niet lekker? Vind ze het een onprettig gevoel dat jij met je tong/vinger in haar vagina zit?

Ze heeft het nog nooit ervaren, ook niet bij haarzelf, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ze zegt dat ze het gewoon geen prettig idee vindt.

Wat erbij de vriendin van de topic-starter speelt weet ik natuurlijk niet.

het gaatjeniksan
  zondag 25 mei 2003 @ 22:23:13 #21
7488 Quintony
pi_10675114
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:20 schreef Gaatjeniksan het volgende:

[..]

Ze heeft het nog nooit ervaren, ook niet bij haarzelf, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ze zegt dat ze het gewoon geen prettig idee vindt.

Dan zul je er toch eens met haar over moeten praten. Als je geen idee hebt waarom je iets niet mag doen dat je graag wilt doen, dan zit er maar een ding op. En dat is dus met haar praten erover.

Je kunt natuurlijk altijd proberen haar heel lang te strelen/kussen etc todat ze zo geil is dat alles mag maar dat kan averechts werken

Live from the USA
  zondag 25 mei 2003 @ 22:25:39 #22
33035 Gaatjeniksan
pi_10675156
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:23 schreef Quintony het volgende:

[..]

Dan zul je er toch eens met haar over moeten praten. Als je geen idee hebt waarom je iets niet mag doen dat je graag wilt doen, dan zit er maar een ding op. En dat is dus met haar praten erover.

Je kunt natuurlijk altijd proberen haar heel lang te strelen/kussen etc todat ze zo geil is dat alles mag maar dat kan averechts werken

Zoals ik al eerder poste is dat ze er niet over WIL praten...als ik er te vaak overbegin roept dat begrijpelijk wat irritatie op.

Je andere oplossing werkt idd averechts...heb ik al eens geprobeerd.

het gaatjeniksan
  zondag 25 mei 2003 @ 22:29:49 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_10675241
Sja, wat wordt precies onder voorspel verstaan?

Elkaar een beetje opgeilen is voor mij ook voorspel. (het voornaamste zelfs) En dit gebeurt dus zonder lichamelijk contact.
Het vingeren, beffen en weetikveelwatnogmeer gebeurt gewoon tussen het neuken door..
Dit zie ik echt niet als voorspel, zou ook niet willen dat 't alleen daarvoor gebruikt wordt.

Voorspel is voor mij ook meer hetgeen gebeurt voordat je in bed ligt, of elkaars kleding uittrekt, alles wat daarna gebeurt valt gewoon onder de noemer 'sex' en daar is geen enkele volgorde in te ontdekken

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 25 mei 2003 @ 22:33:01 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_10675297
Mijn vriend heeft wel in interesse. Ruilen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 25 mei 2003 @ 22:39:13 #25
33035 Gaatjeniksan
pi_10675415
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:29 schreef E.T. het volgende:
Sja, wat wordt precies onder voorspel verstaan?

Elkaar een beetje opgeilen is voor mij ook voorspel. (het voornaamste zelfs) En dit gebeurt dus zonder lichamelijk contact.
Het vingeren, beffen en weetikveelwatnogmeer gebeurt gewoon tussen het neuken door..
Dit zie ik echt niet als voorspel, zou ook niet willen dat 't alleen daarvoor gebruikt wordt.

Voorspel is voor mij ook meer hetgeen gebeurt voordat je in bed ligt, of elkaars kleding uittrekt, alles wat daarna gebeurt valt gewoon onder de noemer 'sex' en daar is geen enkele volgorde in te ontdekken

Das mierenneukerij over de definitie
Maar veranderd dus niets aan het resultaat...
het gaatjeniksan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')