quote:Hmm, hier is het vaak dat als ik 'r bef, of ze mij pijpt ofzo, ze vaak liever meteen *alles* heeft dan. Vind het zelf altijd wel leuk om het een beetje op te bouwen, je weet toch wel dat de rest dan ook nog volgt
Op zondag 25 mei 2003 20:10 schreef vatsige_vetzak het volgende:
Mijn vriendin verbaast me steeds meer.
Het rare is ook dat ze niet dol is op voorspel. Ik hoef niet te vingeren of wat dan ook. Alleen een beetje zoenen, strelen en dan wil ze gelijk dat ik haar penetreer. Het is niet dat ik het vervelend vind, maar ik vind het wel vreemd.
Of kennen jullie meer meiden die niet van voorspel houden?
Maar misschien is dat het bij haar dus ook? Dat ze meteen zin heeft in meer, en het voorspel liever wat korter doet?
Varieerd dus of ik voorspel wil of niet, het is zeker lang niet altijd noodzakelijk....
quote:ohhh?
Op zondag 25 mei 2003 20:52 schreef jaspertje het volgende:
Klinkt nogal raar, ik denk dat het toch vrij normaal is dat je er wel van houd, het hoort er eigenlijk bij
Dat ligt toch echt aan de stemming waar je in bent hoor.
quote:Zie de post onder je.
Op zondag 25 mei 2003 20:52 schreef jaspertje het volgende:
Klinkt nogal raar, ik denk dat het toch vrij normaal is dat je er wel van houd, het hoort er eigenlijk bij
quote:Het gaat toch niet om het lulletje in het kutje steken?
Op zondag 25 mei 2003 20:54 schreef Quintony het volgende:[..]
ohhh?
Dat ligt toch echt aan de stemming waar je in bent hoor.
quote:Niet?
Op zondag 25 mei 2003 20:58 schreef jaspertje het volgende:[..]
Het gaat toch niet om het lulletje in het kutje steken?
quote:De ene keer kunnen we niet snel genoeg beginnen en hebben we niet eens tijd om alle kleren uit te trekken, terwijl het een andere keer een uur kan duren voor het eerste kledingstuk uitgaat.
Op zondag 25 mei 2003 20:58 schreef jaspertje het volgende:[..]
Het gaat toch niet om het lulletje in het kutje steken?
quote:Pecies, ik jas em er pas in als ik denk dat dat nodig is
Op zondag 25 mei 2003 22:00 schreef Cimarron het volgende:
Ik doe altijd voorspel of ze nou willen of niet
quote:Grappig...not
Op zondag 25 mei 2003 22:02 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Pecies, ik jas em er pas in als ik denk dat dat nodig is
Het is mischien moeilijk voor te stellen dat er personen zijn die het niet willen maar toch zijn ze er. En je kunt haar moeilijk iets opdringen dat ze niet wilt...misschien licht aandringen maar meer niet.
Wat topic-starter en ik willen weten of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en hoe ze ermee omgegaan zijn. Tips zijn natuurlijk altijd welkom...en standaard dingen als uitgebreide massage en veel strelen/lief zijn etc hebben niet het gewenste effect. Ze vindt het allemaal geweldig...maar beffen en vingeren mag toch echt niet, helaas.
quote:waarom mag het niet? Vind ze het niet lekker? Vind ze het een onprettig gevoel dat jij met je tong/vinger in haar vagina zit?
Op zondag 25 mei 2003 22:11 schreef Gaatjeniksan het volgende:[..]
Grappig...not
Het is mischien moeilijk voor te stellen dat er personen zijn die het niet willen maar toch zijn ze er. En je kunt haar moeilijk iets opdringen dat ze niet wilt...misschien licht aandringen maar meer niet.
Wat topic-starter en ik willen weten of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en hoe ze ermee omgegaan zijn. Tips zijn natuurlijk altijd welkom...en standaard dingen als uitgebreide massage en veel strelen/lief zijn etc hebben niet het gewenste effect. Ze vindt het allemaal geweldig...maar beffen en vingeren mag toch echt niet, helaas.
En heb ook veel meegemaakt de laatste jaren, zal ook meespelen denk ik?
Daarbij aanraken?
Heb zoiets van laat me lekker met rust enzo...?
Sja vaag I know maar uh verveel me niet in ieder geval;)
Zucht
quote:Ze heeft het nog nooit ervaren, ook niet bij haarzelf, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ze zegt dat ze het gewoon geen prettig idee vindt.
Op zondag 25 mei 2003 22:18 schreef Quintony het volgende:[..]
waarom mag het niet? Vind ze het niet lekker? Vind ze het een onprettig gevoel dat jij met je tong/vinger in haar vagina zit?
Wat erbij de vriendin van de topic-starter speelt weet ik natuurlijk niet.
quote:Dan zul je er toch eens met haar over moeten praten. Als je geen idee hebt waarom je iets niet mag doen dat je graag wilt doen, dan zit er maar een ding op. En dat is dus met haar praten erover.
Op zondag 25 mei 2003 22:20 schreef Gaatjeniksan het volgende:[..]
Ze heeft het nog nooit ervaren, ook niet bij haarzelf, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ze zegt dat ze het gewoon geen prettig idee vindt.
Je kunt natuurlijk altijd proberen haar heel lang te strelen/kussen etc todat ze zo geil is dat alles mag maar dat kan averechts werken
quote:Zoals ik al eerder poste is dat ze er niet over WIL praten...als ik er te vaak overbegin roept dat begrijpelijk wat irritatie op.
Op zondag 25 mei 2003 22:23 schreef Quintony het volgende:[..]
Dan zul je er toch eens met haar over moeten praten. Als je geen idee hebt waarom je iets niet mag doen dat je graag wilt doen, dan zit er maar een ding op. En dat is dus met haar praten erover.
Je kunt natuurlijk altijd proberen haar heel lang te strelen/kussen etc todat ze zo geil is dat alles mag maar dat kan averechts werken
Je andere oplossing werkt idd averechts...heb ik al eens geprobeerd.
Elkaar een beetje opgeilen is voor mij ook voorspel. (het voornaamste zelfs) En dit gebeurt dus zonder lichamelijk contact.
Het vingeren, beffen en weetikveelwatnogmeer gebeurt gewoon tussen het neuken door..
Dit zie ik echt niet als voorspel, zou ook niet willen dat 't alleen daarvoor gebruikt wordt.
Voorspel is voor mij ook meer hetgeen gebeurt voordat je in bed ligt, of elkaars kleding uittrekt, alles wat daarna gebeurt valt gewoon onder de noemer 'sex' en daar is geen enkele volgorde in te ontdekken
quote:Das mierenneukerij over de definitie
Op zondag 25 mei 2003 22:29 schreef E.T. het volgende:
Sja, wat wordt precies onder voorspel verstaan?Elkaar een beetje opgeilen is voor mij ook voorspel. (het voornaamste zelfs) En dit gebeurt dus zonder lichamelijk contact.
Het vingeren, beffen en weetikveelwatnogmeer gebeurt gewoon tussen het neuken door..
Dit zie ik echt niet als voorspel, zou ook niet willen dat 't alleen daarvoor gebruikt wordt.Voorspel is voor mij ook meer hetgeen gebeurt voordat je in bed ligt, of elkaars kleding uittrekt, alles wat daarna gebeurt valt gewoon onder de noemer 'sex' en daar is geen enkele volgorde in te ontdekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |