nu de Western Conference nog
VS
Basketball, da's toch american-korfbal??
Ennuh John Rocker was de amerikaanse Pim Fortuin, alleen wat hij zei ging net iets te ver LoL
quote:of de Mavs alsjeblieft de komende twee wedstrijden tegen de Spurs willen verliezen
Op zondag 25 mei 2003 12:19 schreef Mazx het volgende:
Jaah das heel geweldig ehh maar wat is je vraag/opmerking ??
quote:als al die korfballers in Nederland nu eens gingen basketballen kan alleen maar ten goede komen van het bedroevende Nederlandse basketbalnivo
Basketball, da's toch american-korfbal??![]()
quote:
Op zondag 25 mei 2003 12:20 schreef SinCerEly het volgende:
ook een Indians fan?? :-)
quote:daarentegen leeft Rocker nog wel
Ennuh John Rocker was de amerikaanse Pim Fortuin, alleen wat hij zei ging net iets te ver LoL
Basketball is internationaal toch een heel grote sport, zelfs de tweede van de wereld als ik me niet vergis
quote:maar niet elke club kan em 10 miljoen per jaar betalen of wel in Amerika?
Op zondag 25 mei 2003 14:20 schreef Magicfrankie het volgende:
Dat is correct, het is dus eigenlijk slavenhandel... maar de slaven in deze worden daarvoor wel redelijk fors betaald...
Een speler zou kunnen zeggen dat hij ergens niet wil spelen, en daarmee een trade afdwingen, maar dat is niet goed voor je reputatie.
quote:LeBron krijgt in de eerste drie jaar maar $12.96 million
Op zondag 25 mei 2003 15:00 schreef Fulton het volgende:[..]
maar niet elke club kan em 10 miljoen per jaar betalen of wel in Amerika?
Mavs - Nets moet de finale worden.
quote:Jammer voor jouw, leuk voor mij
Op zondag 25 mei 2003 23:49 schreef Barca het volgende:
Of de Mavs zo meteen alsjeblieft game 4 willen winnen. En niet alleen game 4. Ook game 5 en 6.Mavs - Nets moet de finale worden.
Verder: Spurs - Nets wordt de finale en ik denk datNJ zeker een kans maakt. Met een Kidd die zo in vorm is als nu, Jefferson die ze lekker staat de raken en de agressie van K-Mart kan het nog best spannend worden. Had ik halverwege het seizoen nooit durven voorspellen; een kampioen uit het Oosten .
quote:Detroit gaat zeer waarschijnlijk voor Darko Milicic, een 17 jarige center van 2.12.
Op maandag 26 mei 2003 18:19 schreef kUWn het volgende:
Heeft er iemand trouwens enig idee wat de overige draft-picks gaan worden? Ik zag nl. dat Detroit (van Memphis) de nr. 2 pick krijgt, Toronto nr. 4 en Chicago nr. 7. Kunnen we daar nog spannende dingen verwachten? Ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik afgelopen seizoen het college-, highscool en europees basketball niet echt heb bijgehouden.
Het blijven allemaal speculaties, maar op NBA Draft.net zijn altijd wel goede tips te vinden...
maar ben ook wel benieuwd hoe die ginobli het in de finals zal doen.. ach ja .. we zien het wel
quote:Hij is klein, maar als hij echt kwaliteit heeft maakt dat ook niet zoveel meer uit. Iverson is met z'n 1.83 ook niet echt groot, en Van Exel met 1.85 ook niet. De termen 'floor general' en 'extremely gifted ball handler' zeggen mij meer dan zijn lengte.
Op maandag 26 mei 2003 23:45 schreef SpankSpankeronie het volgende:
TJ Ford 4 wedstrijden in actie gezien met de Longhorns tijdens March Madness,zijn spel heeft veel weg van Iverson,veel schieten vanuit allerlei standen en veel kruip door sluip door acties naar de ring
maar met zijn 5-10 is TJ wel klein voor de NBA
quote:No way weg met de Mavs geef mij de Spurs maar beter in de breedte, leuker team. van Axel is een van de weinige die ik graag zie ballen wel rare speler maakt alleen maar moeilijke ballen
Op zondag 25 mei 2003 23:49 schreef Barca het volgende:
Of de Mavs zo meteen alsjeblieft game 4 willen winnen. En niet alleen game 4. Ook game 5 en 6.Mavs - Nets moet de finale worden.
Baal trouwens dat ik gemist heb hoe de arrogante eikels van de Lakers onderuit gingen YES In de final gun ik het de Nets opzich na vorig jaar maar MVP Duncan gun ik de titel nu zeker ook als bekroning op z'n cariere, maar gedurende die finals kan ik nog een keuze maken
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:41 schreef SpankSpankeronie het volgende:
het schijnt dat ome Dirk vannacht niet meedoet
dus dat wordt een eitje vannacht voor de Spurs
Hoop dat ze de serie alsnog winnen, daarvoor moeten ze eerst a.s. donderdag thuis winnen.
De Spurs zijn een degelijke ploeg. B-tje saai. Duncan is de superster. Maar spelers als Emanuel Ginobli en Malik Rose zijn erg belangrijk.
quote:Na het voetballen vanmiddag stond het iig op de kaart, dus ik neem aan van wel
Op vrijdag 30 mei 2003 01:03 schreef Magicfrankie het volgende:
Canal+ teletekst is ook weer lekker bezig...
Op pagina 700 staat niets over bball vannacht, 106 ook niet...
Alleen op 509 staat onderaan een regeltje dat ze vannacht om 4.00 Game 6 gaan uitzenden.. ik hoop maar dat dat waar is, want anders zit ik straks voor jan *** voor de tv
quote:Ah ok dan... nou alleen m'n ogen nog open houden
Op vrijdag 30 mei 2003 01:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Na het voetballen vanmiddag stond het iig op de kaart, dus ik neem aan van wel
Mooi zo, nu alleen nog hopen dat NJ de finale wint, maar ik vrees dat dat een utopie is
Nu inderdaad maar hopen dat de Nets kampioen worden. Kidd & K-Mart go 4 it.
Ben benieuwd wat de finale gaat brengen; ik denk sowieso 6 of 7 wedstrijden en gok vooralsnog op de Nets als winnaars. BRING IT ON!
ps: nog een tip voor de mensen zonder Canal+: de Duitse sportzender DSF (www.dsf.de) zendt de meeste play-off wedstrijden in een samenvatting van ruim een uur uit en zit bij mij gewoon op de kabel.
quote:Steve Kerr
Op vrijdag 30 mei 2003 09:45 schreef Barca het volgende:
Had niet eens verwacht dat ze het zouden gaan uitzenden. Wel balen dat de Mavs hebben verloren. Good old Steve Kerr.Nu inderdaad maar hopen dat de Nets kampioen worden. Kidd & K-Mart go 4 it.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 14:23 schreef kUWn het volgende:
Yeah! Spurs door. Ik moet zeggen dat ik tijdens de eerste helft van game 5 magistraal basketball heb gezien van de Spurs; wat een genot om naar Duncan en Parker te kijken!Ben benieuwd wat de finale gaat brengen; ik denk sowieso 6 of 7 wedstrijden en gok vooralsnog op de Nets als winnaars. BRING IT ON!
ps: nog een tip voor de mensen zonder Canal+: de Duitse sportzender DSF (www.dsf.de) zendt de meeste play-off wedstrijden in een samenvatting van ruim een uur uit en zit bij mij gewoon op de kabel.
quote:Dat is nou precies waarom ik zoveel mogelijk live probeer te kijken
Op vrijdag 30 mei 2003 15:49 schreef WaStEd het volgende:
Wedstrijd opgenomen... helemaal klaar.. ik ga zitten.. vriendin pakt AB. zapt teletekst... 601 tennisuitslagen.. tadaa Spurs door.. wasted boos, en btw.. Spurs in 4 games...
Parker MVP van finale en Kidd volgend jaar geen Spurs...
Spurs in 4 games? hmm.. Parker MVP? hmmm hmmm.. Kidd niet naar de Spurs? dat denk ik idd ook niet...
Ik zou de Nets niet onderschatten als ik jou was... ze hebben niet voor niets Boston en Detroit gesweept... (en 10 playoff games op rij gewonnen)
Als de Spurs kampioen worden zal Duncan ongetwijfeld MVP worden, hij is toch de leider van het team, alhoewel Parker ook steeds beter gaat spelen, maar soms toch nog te wisselvallig is...
Ik denk de Spurs in 6 games...
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 16:32 schreef Magicfrankie het volgende:[..]
Dat is nou precies waarom ik zoveel mogelijk live probeer te kijken
Spurs in 4 games? hmm.. Parker MVP? hmmm hmmm.. Kidd niet naar de Spurs? dat denk ik idd ook niet...
Ik zou de Nets niet onderschatten als ik jou was... ze hebben niet voor niets Boston en Detroit gesweept... (en 10 playoff games op rij gewonnen)
Als de Spurs kampioen worden zal Duncan ongetwijfeld MVP worden, hij is toch de leider van het team, alhoewel Parker ook steeds beter gaat spelen, maar soms toch nog te wisselvallig is...Ik denk de Spurs in 6 games...
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 17:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Spurs in 5
quote:Vorig jaar wonnen ze ook 1 (of 2
Op vrijdag 30 mei 2003 17:58 schreef WaStEd het volgende:
Spurs in 4
Don't forget your broom Tim !!
quote:Nets werden vorig jaar gesweept door de Lakers.
Op vrijdag 30 mei 2003 18:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vorig jaar wonnen ze ook 1 (of 2
) keer van de Lakers, dat zie ik ze dit jaar tegen de Spurs ook wel doen
quote:Ja, je hebt gelijk. Ik was in de war met de Sixers
Op vrijdag 30 mei 2003 18:09 schreef Leatherface het volgende:Nets werden vorig jaar gesweept door de Lakers.
Toch verwacht ik dat ze nu minimaal 1 wedstrijdje pakken en eigenlijk hoop ik dat ze er 4 winnen
quote:Ja.. en dus? Wil je daarmee zeggen dat de Spurs alles met 20 punten verschil gaan winnen?
Op vrijdag 30 mei 2003 16:38 schreef WaStEd het volgende:
Tussen East en West ligt zo'n giga verschil...
Wedstrijden in the West was allemaal hele strakke D en dan toch nog gemiddeld 100 PPG... East is alles rond de 80 PPG..
De Nets zijn in vorm en ... on a mission. Kidd is echt een superspeler.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 18:30 schreef Barca het volgende:
Regular season ... you can't compare it with the play-offs.De Nets zijn in vorm en ... on a mission. Kidd is echt een superspeler.
quote:Ze hebben wel degelijk tegenstand gehad, zie de eerste 2 wedstrijden tegen de Pistons, maar ze waren gewoon het sterkste team.
Op vrijdag 30 mei 2003 18:39 schreef WaStEd het volgende:
Regular Season zegt helemaal niks.. 0 nakkes nada...
Nets hebben nauwelijks tegenstand gehad in de Eastern Series...
quote:Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
Top 4 in de NBA zitten in de Western,,
Lakers
Kings
Mavs
Spurs
en daaronder komen de Nets qua kwaliteit..
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 19:00 schreef Magicfrankie het volgende:[..]
Ze hebben wel degelijk tegenstand gehad, zie de eerste 2 wedstrijden tegen de Pistons, maar ze waren gewoon het sterkste team.
[..]Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
quote:Ik vraag me echt af of de Lakers wel zo'n sterke bank hadden dit jaar... ze zijn niet voor niets al vroeg in de playoffs uitgeschakeld... en aan het begin van het seizoen zonder Shaq presteerden ze al helemaal niks...
Op vrijdag 30 mei 2003 21:14 schreef WaStEd het volgende:
allen een sterkere bank als de Nets..
Spurs hebben een MVP
Kings een 6th man
Lakers hebben Shaq en Kobe
Mavs hoogst scorende team in the NBA
Van wie van deze teams denk je dat de Nets een serie van 7 winnen dan ?
Kings een 6e man... maar geen Webber...
Spurs idd een MVP, maar dat is de MVP van het reguliere seizoen, maar dat stelde volgens jou toch nul komma niks voor zodra de playoffs begonnen waren?
Mavs hoogst scorende team door hun run&gun spelletje... maar volgens mij kunnen de Nets ook wel aardig rennen hoor.. en ze kunnen ook nog verdedigen!
Ik denk dat de Nets tegen elk van deze teams een kans hadden gehad, zeker met hun ervaring van vorig jaar en de winning mood waar ze nu in zitten.
Maar goed, ze spelen nu tegen de Spurs, en ik heb het gevoel dat ze zeker niet kansloos zijn. Ze zijn in ieder geval niet zo slecht als jij wilt doen geloven, want anders zouden ze niet in de NBA Finals staan.
quote:snap het begin van je zin niet helemaal
Op vrijdag 30 mei 2003 23:16 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Nets dit Kidd dat niks Nets die 11 rustdagen die ze nu hebben tussen de semi en de finale die gaan ze opbrekenNets
quote:Ik denk dat Kerr gewoon weer aan het einde van de bank mag plaatsnemen, aangezien Tony Parker alleen maar last had van een griepje...
Op zondag 1 juni 2003 14:33 schreef Machiel het volgende:
Ik denk dat dit nog best spannend gaat worden, denk dat beide in het begin gewoon hun thuiswedstrijden gaan winnen maar denk dat uiteindelijk de Spurs aan het langste eind gaan trekken door hun volgens mij net iets bredere bank, met dan ooknog eens mensen als Kerr die zomaar ineens opstaan en er 3 tot 4 drie punters in kunnen mikken
quote:Kerr: 75 games, 12.7 minuten per game, is toch meer dan ik dacht!
Op maandag 2 juni 2003 00:24 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Kerr heeft in het reguliere seizoen toch aardig wat minuten gemaakt,iig meer dan Gadzuric
alleen in de PO is Steve tot 26 minuten in 16 wedstrijden gekomen
en over bankzitters gesproken,zal Mutombo er nog van afkomen bij de Nets?
quote:
Op maandag 2 juni 2003 10:27 schreef Magicfrankie het volgende:[..]
Kerr: 75 games, 12.7 minuten per game, is toch meer dan ik dacht!
Echt een rol van betekenis zal hij niet gespeeld hebben, zal wel veel garbage time geweest zijn. Maar goed, toch wel fijn om zo'n veteraan erbij te hebben, kan altijd van pas komen!
En over Mutombo... tja.. dat is eigenlijk gewoon heel tragisch...
In het begin van het seizoen speelde hij af en toe aardige wedstrijden, maar na z'n blessure wordt hij amper meer gebruikt door Scott.
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat hij daardoor nu topfit is en de Nets naar het kampioenschap gaat leiden, maar ik denk dat hij gewoon weer aan het einde van de bank mag plaatsnemen, omdat hij gewoon te traag is voor het spel van NJ.
"The Spurs, meanwhile, have played in a Staples Center whipped up by Jack Nicholson's antics and the Mavs' American Airlines Center, where the P.A. announcer works the crowd like a junior Jimmy Swaggart for a full 48 minutes. With all due respect to the Nets fan in the Bermuda shorts and bucket hat blowing a whistle in the upper deck, it doesn't quite compare."
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:31 schreef Reignman het volgende:
kwam een leuke quote tegen:"The Spurs, meanwhile, have played in a Staples Center whipped up by Jack Nicholson's antics and the Mavs' American Airlines Center, where the P.A. announcer works the crowd like a junior Jimmy Swaggart for a full 48 minutes. With all due respect to the Nets fan in the Bermuda shorts and bucket hat blowing a whistle in the upper deck, it doesn't quite compare."
Kenyon Martin is een geweldige verdediger, maar niemand kan Slam Duncan stoppen.
Ook Stephen Jackson heeft lekker geboerd en zal zijn schotkwaliteiten wel blijven etaleren
Jaso Kidd & co. zijn een fast break ploeg en zo'n ploeg wint niet van ervaren rotten als Robinson & Duncan....nou ja, ervaren van geest dan!
Kijk maar naar de NBA geschiedenis en zoek eens 1 ploeg op die ooit de Finals heeft gewonnen op de Fast Break, ik kan er geen bedenken!
quote:De 2002-2003 New Jersey Nets...
Kijk maar naar de NBA geschiedenis en zoek eens 1 ploeg op die ooit de Finals heeft gewonnen op de Fast Break, ik kan er geen bedenken!
quote:Kerr was in die dagen erg belangrijk voor de Bulls, net zoals Paxson (of Paxston zoals Smeets hem altijd noemde) dat was...
Op maandag 2 juni 2003 10:47 schreef WaStEd het volgende:
Kerr is de John Paxson van de Bulls
Kerr is de Steve Kerr van de Bulls
Kerr heeft 4 ringen
Teams worden kampioen met types als Kerr, Majerle, Ainge, Hornacek, alleen de Lakers hadden genoeg aan (# 8) en (# 34)
Ik denk trouwens niet dat de Spurs kampioen zullen worden dankzij Kerr, alhoewel zijn goede spel in Game 6 wel erg belangrijk was.
quote:Wat dacht je van de Lakers van Magic Johnson eind jaren '80? Volgens mij heette hun spelletje toch echt run-and-gun en hebben ze daarmee drie titels binnengehaald.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:53 schreef Suga_Free het volgende:Kijk maar naar de NBA geschiedenis en zoek eens 1 ploeg op die ooit de Finals heeft gewonnen op de Fast Break, ik kan er geen bedenken!
Ik zeg Nets in 7!
Dan zullen we zien of de fast break kans heeft tegen Duncan & Co
Misschien heben jullie ooit gehoord van Michael Cooper, destijds startende shoting guard en één van de best verdedigende spelers ooit.
Johnson & Cooper werden dan ook verkozen als beste backcourt ooit en dat was vooral door hun defense!
Ik denk dat NJ te veel afhankelijk is van de fast break en de spelers van NJ hebben nog nooit in de Finals gestaan! Ik denk dat dat ook erg belangrijk is, het zal wel een geweldige indruk maken om daar te komen!
Ik blijf erbij: Spurs in 6
quote:zelfs de finale brengen ze niet live
Op woensdag 4 juni 2003 12:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vannacht op Canal+ om 02.30
quote:Vorig jaar?
Op woensdag 4 juni 2003 16:30 schreef Suga_Free het volgende:Ik denk dat NJ te veel afhankelijk is van de fast break en de spelers van NJ hebben nog nooit in de Finals gestaan! Ik denk dat dat ook erg belangrijk is, het zal wel een geweldige indruk maken om daar te komen!
Ik blijf erbij: Spurs in 6
quote:een sweep blijft meestal niet lang hangen bij het publiek
Op woensdag 4 juni 2003 16:49 schreef Reignman het volgende:
idd... Nets - Lakers nu al vergeten..??
quote:Misschien niet, maar het is nog altijd beter dan helemaal niet (Denk aan de NHL Finals)
Op woensdag 4 juni 2003 16:43 schreef SpankSpankeronie het volgende:zelfs de finale brengen ze niet live
Wel cool.. kan bij Premiere Sport 1 de taal van duits naar amerikaans zetten voor het geval Akerboom zin heeft om op te blijven vannacht
Als New Jersey geen manier vindt om de Spurs inside te stoppen hebben ze geen kans in deze serie!
quote:Absoluut onbegrijpelijk dat Scott Mutombo en Martin zo lang liet zitten in het derde kwart. Aaron Williams werd helemaal weggespeeld door Duncan en dat bracht de Spurs op de beslissende voorsprong. Gewoon slecht coach-werk dus.
Op donderdag 5 juni 2003 10:11 schreef Suga_Free het volgende:
101 - 89 voor de San Antonio Spurs en Tim Duncan was niet te stoppen!
Slechts 17 Fast Break points voor de Nets en in The Paint werden ze weggespeeld (48 - 34).Als New Jersey geen manier vindt om de Spurs inside te stoppen hebben ze geen kans in deze serie!
quote:Wat ook de reden is of zal zijn, Nets winnen niet 1 pot...
Op donderdag 5 juni 2003 17:06 schreef kUWn het volgende:[..]
Absoluut onbegrijpelijk dat Scott Mutombo en Martin zo lang liet zitten in het derde kwart. Aaron Williams werd helemaal weggespeeld door Duncan en dat bracht de Spurs op de beslissende voorsprong. Gewoon slecht coach-werk dus.
Al is een sweep natuurlijk ook niet leuk
quote:Oja, ik vergat natuurlijk nog te vermelden dat Kidd stond te schieten als een kreupele; 4 op 17, dat doet mn hamster nog beter.
Op donderdag 5 juni 2003 17:32 schreef WaStEd het volgende:[..]
Wat ook de reden is of zal zijn, Nets winnen niet 1 pot...
Dus, wedstrijd 2: veel minuten voor Mutombo en Martin en een Kidd die een beetje op schot is --> 1-1
quote:Oh cool, ik dacht dat ze alleen naar China gingen...
Op donderdag 5 juni 2003 21:55 schreef Magicfrankie het volgende:
Op Canal+ was te zien dat de Spurs op 8 oktober in Parijs een wedstrijd spelen tegen de Memphis Grizzlies!
Kon er echter nog niets over vinden op het web.
Ik denk dat ze in Ssportpaleis Bercy gaan spelen, dus die website ga ik maar even in de gaten houden de komende tijd!
quote:The Grizzlies will play a preseason game in Paris against the Western Conference Champion San Antonio Spurs on Oct. 8 at Bercy Arena in Paris
Op donderdag 5 juni 2003 21:55 schreef Magicfrankie het volgende:
Op Canal+ was te zien dat de Spurs op 8 oktober in Parijs een wedstrijd spelen tegen de Memphis Grizzlies!
Kon er echter nog niets over vinden op het web.
quote:Daar ga ik ook vanuit!
Op donderdag 5 juni 2003 19:15 schreef kUWn het volgende:[..]
Oja, ik vergat natuurlijk nog te vermelden dat Kidd stond te schieten als een kreupele; 4 op 17, dat doet mn hamster nog beter.
Dus, wedstrijd 2: veel minuten voor Mutombo en Martin en een Kidd die een beetje op schot is --> 1-1
quote:cool.. Bercy dus inderdaad! Nu maar even afwachten wanneer er kaartjes in de verkoop komen. De laatste keer dat er een NBA team naar Europa zou komen was in 2001, toen zouden de Raptors in Keulen spelen, maar door 11 september ging dat toen niet door....
Op donderdag 5 juni 2003 23:06 schreef SpankSpankeronie het volgende:The Grizzlies will play a preseason game in Paris against the Western Conference Champion San Antonio Spurs on Oct. 8 at Bercy Arena in Paris
bron;MLB.Com Memphis sectie
quote:Kidd schoot als een schele eend omdat ie zich helemaal de pleuris moest rennen op defence. Tony Parker is toch nog een stappie sneller.
Op donderdag 5 juni 2003 19:15 schreef kUWn het volgende:[..]
Oja, ik vergat natuurlijk nog te vermelden dat Kidd stond te schieten als een kreupele; 4 op 17, dat doet mn hamster nog beter.
quote:HA! Dat was dus precies wat ik zei
Op zaterdag 7 juni 2003 06:23 schreef Barca het volgende:
Spurs - 85 - 87 Nets. Dankzij de defense van Mutombo op Duncan en de aanval (30 punten, 7 rebounds, 3 assists) van Kidd. Stand in serie: 1 - 1.
quote:Heb het niet gezien maar was erg verrast door de uitslag
Op zaterdag 7 juni 2003 11:56 schreef Magicfrankie het volgende:
Knappe game wel van de Nets, hoewel ze het aan het einde toch nog bijna weggaven...
De defense op Duncan werkte een stuk beter dan in Game 1, mede dankzij Mutombo inderdaad.
Daarnaast was San Antonio erg slordig met de ball (veel turnovers) en schoot Duncan ook erg slecht zijn vrije worpen, hij begint een beetje op Shaq te lijken, en dat is geen compliment
Nu naar New Jersey, waar de Nets er toch wel 1 of 2 moeten kunnen winnen denk ik, en dan wordt het nog best wel spannend!
In ieder geval geen sweep dit jaar!
Jackson 7 turnovers... das echt slecht
Ginobli 4 punten in 29 punten, slecht
en als Martin 6-16 schiet en Jefferson 3-10 moet je kunnen winnen
Dus de shootingguards hebben het goed af laten weten bij SA
quote:Je hebt gedeeltelijk gelijk, de turnovers waren inderdaad een groot probleem voor SA. Daarnaast mist Duncan 7 van zijn 10 vrije worpen, das ook niet echt best. Hij werd trouwens redelijk goed verdedigd door Collins / Martin en Mutombo, die voor het eerst weer eens flink wat minuten mocht maken, en het goed deed.
Op zaterdag 7 juni 2003 12:25 schreef WaStEd het volgende:Heb het niet gezien maar was erg verrast door de uitslag
Even de stats...Jackson 7 turnovers... das echt slecht
Ginobli 4 punten in 29 punten, slecht
en als Martin 6-16 schiet en Jefferson 3-10 moet je kunnen winnen
Dus de shootingguards hebben het goed af laten weten bij SA
Come on Nets ... beat the Spurs. Win de serie met 1 - 4.
quote:Ja, ja ... ik beaamde dat al. Hoop dat de Nets thuis de titel paken, en we dus niet meer terug gaan naar San Antonio.
Op zaterdag 7 juni 2003 09:13 schreef kUWn het volgende:[..]
HA! Dat was dus precies wat ik zei
. Ik zeg dikke pluim voor Scott dit keer en op naar New Jersey! Ik denk dat we met een 3-2 stand voor de Nets weer terug gaan naar San Antonio.
nu ff 2 van de 3 thuis wedstijden winnen en dan uit de beker binnenhalen
Echt een op en neer golvende wedstrijd. Uiteindelijk dus 79 - 84.
Ik vond Mutombo slecht spelen en Tony Parker heeft de Spurs gered!
Ik denk nog steeds dat het 4 - 2 gaat worden voor SA
De Nets hadden kans genoeg maar hebben het verkloot. Parker speelde goed, niet meer dan dat, want bijna had 'ie het verneukt. Duncan en Martin speelden aardig, de rest was gewoon slecht. Kidd mag zich wel ff op zijn hoofd krabben. Als er niet meer lijn in hun offense komt dan wordt het heel moeilijk.
quote:Mee eens
Op maandag 9 juni 2003 19:19 schreef mitt het volgende:
Het gaat okay.
quote:Laat dat dan maar vannacht gebeuren, komen de Nets op 2-2 en krijgen we zeker nog een Game 6.
Op dinsdag 10 juni 2003 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
Mee eens. De Spurs zullen hooguit nog een foutje maken.
quote:Wordt dit dan een extra NBA team worden ofzo? Klote trouwens dat de Spurs verloren hebben. Ik vind het wel een slappe serie tot nu toe. Hopen dat het vuurwerk nog moet komen.
Op donderdag 12 juni 2003 09:25 schreef Leatherface het volgende:
Het nieuwe team in Charlotte gaat overigens de Bobcats heten
quote:Yep, dat word dus het 30e NBA team.
Op donderdag 12 juni 2003 09:56 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Wordt dit dan een extra NBA team worden ofzo? Klote trouwens dat de Spurs verloren hebben. Ik vind het wel een slappe serie tot nu toe. Hopen dat het vuurwerk nog moet komen.
Nadat de Hornets naar New Orleans verhuisden wilden ze daar in Charlotte toch weer een NBA team.
quote:Er staat zelfs een vacature voor spelers
Op donderdag 12 juni 2003 10:00 schreef Leatherface het volgende:[..]
Yep, dat word dus het 30e NBA team.
Nadat de Hornets naar New Orleans verhuisden wilden ze daar in Charlotte toch weer een NBA team.
EN HAAL DIE VISSCHRAPER DAAR WEG !!!
quote:En neem dan meteen Kees 'ongelovelijk' Akerboom mee...
Op donderdag 12 juni 2003 13:51 schreef WaStEd het volgende:
tegenvallende serie met spelers die allemaal door het ijs zakken ombeurten..
ik denk dat SA wel wakker is nu en het nu gewoon af gaan maken...EN HAAL DIE VISSCHRAPER DAAR WEG !!!
quote:Ze gaan zeker terug naar San Antonio, want er zal in ieder geval een Game 6 gespeeld moeten gaan worden.
Op donderdag 12 juni 2003 08:19 schreef Barca het volgende:
2 - 2. Hoop dat de Nets game 5 ook winnen. Dan heeft Robinson zijn zin dat ze teruggaan naar San Antonio. Echter, hoop wel dat de Nets daar game 6 winnen.
quote:Ja upposten en passen naar de weaksite en dan de jumper nemen en dan een ONGELOFELIJK slecht shot van Kidd....
Op donderdag 12 juni 2003 14:19 schreef Magicfrankie het volgende:[..]
En neem dan meteen Kees 'ongelovelijk' Akerboom mee...
quote:Dat zeg ik. Hoop alleen dat de Nets nu game 5 en 6 ook winnen.
Op donderdag 12 juni 2003 14:22 schreef Magicfrankie het volgende:[..]
Ze gaan zeker terug naar San Antonio, want er zal in ieder geval een Game 6 gespeeld moeten gaan worden.
Als Parker weer ff normaal speelt gaan de Spurs gewoon keihard over de Nets heen, ik denk ook dat ze nu wel wakker zijn en NJ heeft volgens mij geen kans in Game 5 & 6!!!
(of 6.. maar dan moeten de Nets wel kampioen zijn )
Kenyon Martin speelde natuurlijk slecht, maar werd ook goed verdedigd.
Het wordt gewoon 4 - 2 voor San Antonio!
quote:Kenyon Martin had zware griep en speelde toch; niet echt slim, vooral niet als je ziet dattie tot 4 punten in 38 minuten komt
Op zaterdag 14 juni 2003 10:00 schreef Suga_Free het volgende:
Kenyon Martin speelde natuurlijk slecht, maar werd ook goed verdedigd.
quote:Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat de Nets een kans hadden in deze finale.
Op zaterdag 14 juni 2003 17:14 schreef kUWn het volgende:[..]
Kenyon Martin had zware griep en speelde toch; niet echt slim, vooral niet als je ziet dattie tot 4 punten in 38 minuten komt
. Ik las trouwens tijdens de wedstrijd dat 83% van de winnaars van game 5 ook de uiteindelijke winnaars van de Finals worden. Weinig kans voor de Nets dus, helaas.
Maar ff iets anders: weet iemand hoe het met GRANT HILL en zijn herstel van die enkelblessure gaat? Ik kan echt nergens vinden hoe het met hem gaat. Hij moet gewoon terugkomen en dan wel fit!!! Ben echt een groot fan van hem. Ik hoop dat iemand iets meer weer.
Rogier
PS: Wisten jullie al dat er een nieuw team komt: de Bobcats!!! Wel tof maar die doen toch zeker t aankomende seizoen toch nog niet mee?
quote:niet zo gek dat je niks hoort van Grant Hill die zit nl. zwaar in de rehab na zijn zoveelste operatie
Op zondag 15 juni 2003 15:47 schreef RogierSchippers het volgende:
Maar ff iets anders: weet iemand hoe het met GRANT HILL en zijn herstel van die enkelblessure gaat?
quote:idd. Terechte winnaar. Mooie overwinningen opweg naar de finale. En uiteindelijk gewoon een net iets beter team dan de Nets. Mooi afscheid van de Admiral.
Op maandag 16 juni 2003 08:13 schreef LuieSurinamer het volgende:
Gefeliciteerd Spurs!
quote:En Kidd vertrekt er waarschijnlijk.
Op maandag 16 juni 2003 11:28 schreef zjroentje het volgende:
Nets dus alweer verliezend finalist.
quote:Inderdaad.. maar toch wordt hij beschouwd als de beste pointguard in de NBA...
Op maandag 16 juni 2003 11:32 schreef Reignman het volgende:
snel weg doen dan... vond hem niet de leider die ze nodig hadden deze finals...
quote:Ja ik had langzaamaan wat meer syphatie gekregen voor the Nets doordat ze gewoon leuker basketbal spelen om te zien dan het toch wat eentoniger spel van the Spurs al is dat eentonige spel wel heel effectief en afentoe onverslaanbaar. Dus toen die Martin het begon te verneuken baalde ik maar dat hij griep had verklaart veel en maakt het des te erger dat
Op maandag 16 juni 2003 12:37 schreef Magicfrankie het volgende:[..]
Inderdaad.. maar toch wordt hij beschouwd als de beste pointguard in de NBA...
Persoonlijk vind ik dat coach Scott niet echt goede beslissingen heeft genomen in Game 5 en 6. Ik snap nog steeds niet waarom hij in vredesnaam Kenyon Martin zoveel liet spelen in Game 5... en ook in Game 6 was hij niet echt lekker bezig met 3 op 23 schot... Wissel die kerel dan gewoon en geef iemand anders de kans om het beter te doen!
Maar nee... Scott hield gewoon vast aan zijn patronen... en verloor daarmee de series... jammer hoor, alhoewel de Spurs natuurlijk wel de terechte kampioen zijn natuurlijk!
Grote vraag is nu: wat gaat er deze zomer op de free-agent markt gebeuren? Hier (http://www.insidehoops.com/free-agency.shtml) een lijst met de free agents per team. Any rumours yet?
reggie miller, karl malone, scottie pippen, gary payton met daarbij jason kidd en tim duncan ofzo
Yes! Nog een Nederlander in de NBA!
quote:Niet verkeerd. Nou maar hopen dat ie niet bankspeler wordt bij een kut team.
Op vrijdag 27 juni 2003 08:45 schreef Magicfrankie het volgende:
And with the 52nd pick, the Toronto Raptors select: Remon Van de Hare...Yes! Nog een Nederlander in de NBA!
Dit zou kunnen betekenen dat Milwaukee er bijna zeker van is dat Gary Payton blijft, ik neem tenminste aan dat de startende point guard positie niet aan draft pick TJ Ford gegeven zal worden.
Voor Dan Gadzuric is dit trouwens geen slecht nieuws, Ervin Johnson was toch een soort van concurrent voor de center positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |