quote:Op woensdag 17 november 2004 22:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Die handschoenen
Freddie Highmorequote:Op donderdag 18 november 2004 14:37 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb ook zeker zin in deze film!
Wie gaat Charlie trouwens spelen? Als het maar niet dat ettertje is uit Star Wars Episode 1... *huiver*
Vond ik ook.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:40 schreef MikeyMo het volgende:
het origineel is eigtenlijk best een kutfilm
Oempa Loempa doebadidee
Ik had hem ook veel ouder voorgesteld, maar misschien maakt het niet zoveel uit. Depp maakt er altijd wel iets moois van.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:25 schreef Fixers het volgende:
Ik denk dat Depp een hele aardige willy wonka neer gaat zetten. Hij is wel een beetje jong, dat blijf ik wel vinden. In het boek is wonka namelijk opzoek naar een opvolger omdat ie te oud wordt. Nu ja onder leiding van burton zal het vast wel geweldig worden
Ik vond hem nog net iets teveel mainstream, maar wel Burtonesk idd. Ik ben benieuwd, Depp is iig cynischer in zijn spel zo te zien dan Wilder...quote:
Juli pas dacht ik..quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef Sasandra het volgende:
Zou perfecte kerstfilm zijn. Hebben we dit jaar ook iets fatsoenlijks in de bioscoop met kerst. Ik neem aan dat ie dan nog niet uitkomt?
Vreemd search kon niks vinden, maar de vraag is hier ook meer wie de betere Wonka is.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:05 schreef Patch het volgende:
En natuurlijk was daar al bijna 2 jaar lang een topic over...
Tim Burton's Charlie & The Chocolate Factory
I've got a perfect puzzle for youquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:22 schreef Oblivion het volgende:
Oempa loepma doempa di do...
Leuk, can't wait.
Vind de eerste geweldig, en kan me niet voorstellen dat dit een flop zou worden.
Laat maar komen!!![]()
tsjah, is alweer een tijd geleden, dus ik kende de tekst niet meer zo goedquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:22 schreef Oblivion het volgende:
Oempa loepma doempa di do...
Mee eensquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ach, Edward Scissorhands vond ik meesterlijk. Dus dit zal ook wel moeten lukken nietwaar?
Ik vind het geweldig dat Tim Bortun het film wil maken met Johnny Depp dat het meeste in het orginele ligt dan de 1e film. Want het meeste was uit de film gehaald.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mee eens.
Ook Sleepy Hollow was erg leuk trouwens, dus de combinatie Depp & Burton is zwaar ok.
Ik ben een grote fan van de Gene Wilder versie, en vind het geweldig dat Johnny Wonka gaat spelen.
Jammer dat het nog zolang duurt, ik kan niet wachten om hem te zien.
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:40 schreef MikeyMo het volgende:
het origineel is eigtenlijk best een kutfilm
Oempa Loempa doebadidee
Bij Willy Wonka and the Chocolate Factory wel ja.. Bij Charlie and the Chocolate Factory niet persee.. Tis geen remake van WWatCF hè..quote:Op zondag 23 januari 2005 12:04 schreef dewd het volgende:
[..]
Als het oempa loempa liedje er niet inzit zou ik het best kut vinden. Dat hoort gewoon bij die film.
Wat vond je er zoquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond die uit '71 met Gene Wilder al
Hmm, hopen dat Johnny Depp het ook leuk kan doen.
EDIT:
Ik heb de trailer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |