Blijft mijn favo geurtje
quote:Jasses dat is een mekkanengeur ...
Op vrijdag 23 mei 2003 08:27 schreef Bulls-Ass het volgende:
[afbeelding]Blijft mijn favo geurtje
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 08:41 schreef jpg97 het volgende:[..]
Jasses dat is een mekkanengeur ...
Vroeger dolce & gabbana ( de eerste )
in combinatie met armani ( die zwarte met een minipuntje )
nu:
dolce & gabbana ( de eerste nog steeds )
in combinatie met hugo boss ( dat ronde flesje )
quote:same here...
Op vrijdag 23 mei 2003 08:24 schreef kennydies het volgende:
Acqua di Gio die k van mn vriendin heb gekregen
en in het weekend 'echo' van davidoff ...
Launched by the design house of Krizia in 1993, SPAZIO KRIZIA is classified as a refreshing, woody, arid fragrance. This masculine scent possesses a blend of a mossy-woodsy fragrance, a subtle smoky scent.
Een absolute topper!
Ben aan mijn laatste 50ml bezig, en dan dus weer alle mogelijke moeite doen om een winkel te vinden die hem nog steeds verkoopt.
quote:Oeh jij ruikt lekker
Op vrijdag 23 mei 2003 17:09 schreef Sinaasappel het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik vandaag op, heb er zelfs een paar keer een opmerking over gekregen van een meid dat ik zo lekker rook
quote:me2
Op vrijdag 23 mei 2003 14:36 schreef Manweth het volgende:
Boss in motion
ben dan nog wel niet gedouched e.d. maar toch...
what the hell, it's sunday!
Ik vind het wel lekker, maar ben op zoek naar een iets 'donkerdere' (mannelijkere ) geur. Welke raden jullie aan
mijn geur op dit moment, maar meestal
quote:
Op zondag 25 mei 2003 14:29 schreef Robertjuuh het volgende:
ik heb op het moment "Van gils; between the sheets"Ik vind het wel lekker, maar ben op zoek naar een iets 'donkerdere' (mannelijkere
) geur. Welke raden jullie aan
of
quote:Thnx..
Op zondag 25 mei 2003 20:53 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
of
ik ga hem iig eens proberen
heerlijk zomergeurtje.
heb ook CK One, maar die's wat "formeler"
lekkere geur
quote:Die laatste is Hugo Boss Baldessarini ja, heerlijke geur. Niet te zwaar inderdaad, een echte mannen-geur
Op zondag 25 mei 2003 21:28 schreef Robertjuuh het volgende:[..]
Thnx..
Is die tweede Boss Baldessarini?? die had ik zelf namelijk ook al in gedachten![]()
....ik houdt niet echt zo van die 'bloemetjes geuren' (denk dat je me wel begrijpt) en sommige geuren zijn weer te 'zwaar' voor mijn leeftijd (19)
ik ga hem iig eens proberen
hugo boss
dark blue
Vandaag heb ik deze op Higher van Dior. Lekker fris geurtje, doet me altijd een beetje aaan citrus denken ofzo
quote:
Op zondag 1 juni 2003 18:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Vandaag heb ik deze op Higher van Dior. Lekker fris geurtje, doet me altijd een beetje aaan citrus denken ofzo
Vandaag heb ik Montana van Claude Montana op, helaas is dit de nieuwe geur, ik vind de oude geur veel lekkerder en de fles i wel hetzelfde gebleven. Alleend de oude fles is donkerder, ben ik blij dat ik de oude geur verzameld heb en dat ik nog in voorraad heb.
quote:Ach hij is wel lekker, maar ik vind het meer een geur voor knulletjes
Op woensdag 4 juni 2003 20:48 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat vinden jullie eig van Tommy van Tommy Hilfiger
en dan mats ik jullie ook nog eens met een gratis waardebon !
quote:Nee dank je, ik vind dat eigenlijk een belediging
Op woensdag 4 juni 2003 23:16 schreef clerk het volgende:
[afbeelding]en dan mats ik jullie ook nog eens met een gratis waardebon !
en deze ook (maar dan niet gisteren, maar voor me verjaardag)
en deze had ik altijd...
en deze heb ik besteld..:
Inderdaad, een beetje veel voor een mannetje..........................maar vind nu eenmaal ok om af te wisselen.
Jaa, ik weet het weer..........dat vage luchtje is van Romeo Gigli.
Was trouwens Polo vergeten, jaja die van Ralph Lauren!
Maar, omdat deze nauwelijks meer te verkrijgen is, ben ik langzaam aan overgestapt op
Allure - Chanel
Escada heb ik vandaag op, niet alleen een heerlijke zachte geur. ook een moi gevormde fles. Al met al vind ik dit wel een geur van middelmaat niet qua geur maar houdbaarheid. De geur ebt nogal wat snel weg, dat je het idee krijgt dat je um niet meer op hebt
quote:ook wel een lekka geurtje
quote:Ik heb het trouwens niet zo met die Tommy Hilfiger geurtjes.. IK vind ze allemaal op elkaar lijken.. en als je uit gaat, ruikt iedereen er naar, omdat iedereen het allemaal op heeft
je kan gewoon maar beter een lekkerder geurtje kiezen
ff douchen dalijk en dan doe ik wel Jill Sander - Original op ofzo
Ik heb 'm nu ook op en zit de hele tijd aan mezelf te ruiken, zo lekker vind ik 'm.
quote:Die heeft me zus ook.. is alleen behoorlijk sterk, en op lege maag moet je dat niet ruiken want dan word je misselijk
Op zondag 8 juni 2003 19:55 schreef sassa het volgende:
[afbeelding]change van chanel. vanmiddag gekocht en hij is behoorlijk lekker
ennehh voor vanavond doe ik Zanzibar op, van Van Cleef & Arpels
moej ook es proberen....1 keer spuiten en je ruikt het de hele avond
kost een paar eurs maar dan hej ook wat
[Dit bericht is gewijzigd door Rick.A.K.A.FURBY op 18-06-2003 13:12]
van mijn beste vriendin gehad omdat ik geslaagd ben voor school
en Chic van Herrera voor zwoele avonden
quote:Eau de Juup©
Op vrijdag 23 mei 2003 08:14 schreef -Artemis- het volgende:
wat voor luchtje heeft de fokker vandaag op?Ik: Wish van Chopard
quote:Die heeft mijn moeder ook...echt lekker geurtje
Op zondag 22 juni 2003 09:36 schreef Noayla_ het volgende:
Lekker fris en vrouwelijk luchtje:
Vandaag heb ik deze op van [b[Cacharel - Pour Homme[/b] een super lekkere geur. Het is echt een houtsortige geur, vooral japanse houtsoorten zijn er in verwerkt
-edit-
Plaatje
[Dit bericht is gewijzigd door trance40 op 22-06-2003 13:26]
quote:Bij jouw nickname denk ik eerder hieraan...
Op maandag 23 juni 2003 10:59 schreef onetouch het volgende:
Tommy T - Tommy Hilfiger
"Mannelijk, fris, licht en vooral heel lekker is Echo, de nieuwe geur van Davidoff. De man die Echo gebruikt, is een individualist die op en top geniet van de genoegens die een grote stad biedt. Hij beweegt zich makkelijk, hoeft zich niet meer te bewijzen en weet wat hij wil. Zijn geur moet elegant, subtiel, helder en transparant zijn. Echo is een geur die weerkaatst. Niet alleen de omgeving, maar ook de drager zelf kan er volop van genieten."
Van de week aangeschaf, nu al 'verslaafd'...
quote:Zout dan op
Op dinsdag 24 juni 2003 20:09 schreef Dinalfos het volgende:
Geen. Ik heb niets met geurtjes.
misschien een idee om alleen de nieuwere geuren te bespreken?
Dit topic is alleen voor de geuren die je vandaag draagt he.. goed de openingspost lezen
Linker, blauwgeel flesje
En ja... dat is Alyssa Milano
quote:Amando Noir
Op zondag 13 juli 2003 17:01 schreef Mistix het volgende:
Mexx Man
Soms "Man"van de Aldi
Ach ja ..scheelt wat euro's met Davidoff Cool Water en ruikt hetzelfde
(blijft alleen minder lang hangen)
Truth is er nu trouwens ook voor mannen ...errug lekker !!
uhm... het gaat over welk luchtje draag jij vandaagquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:51 schreef Georgi het volgende:
JPG "Le Male", Cartier Déclaration", Issey Miyake "L'eau D'issey" & Davidoff "Goodlife"
die joop rococo heb ik een douchegel sample van... en ik vinnum errug lekker ruiken zeg, voor mij een toppertje die ik binnenkort ga aanschaffenquote:Op zondag 13 juli 2003 21:07 schreef Robertjuuh het volgende:
ik heb zelf ook jill sander sun ik betaalde toen 35 euro voor 75 ml geloof ikquote:Op zondag 28 maart 2004 14:40 schreef cs-Blade het volgende:
vandaag armani mania... toppertje! cadeau dat hier goed in de smaak is gevallen!
kreeg er ook een paar testertjes bij... onder andere: Jilsander - sunmen... die is echt supelekker!![]()
weet iemand waar die te krijgen is? (nijmegen) en wat die ongeveer kost?
of misschien nog een andere tip voor me?
om een beetje idee van mijn smaak te krijgen, dit staat er op mijn schap
- hugo dark blue
- boss in motion (die vage bal)
- ferrari red
- van gils - between sheets
- armani mania
dat was het geloof ik wel...![]()
mja dat zijn me ook een sitesquote:Op zondag 28 maart 2004 16:16 schreef cs-Blade het volgende:
op douglas.nl en iciparisxl.nl zie ik hem niet staan.... (jilsander sunmen)
www.alaparfumerie.nlquote:Op zondag 28 maart 2004 16:16 schreef cs-Blade het volgende:
op douglas.nl en iciparisxl.nl zie ik hem niet staan.... (jilsander sunmen)
Die is idd heel lekker,die mannengeur gaat bij mij boven allesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:15 schreef Kindred_Spirits het volgende:
:d die is echt lekker
touch is ook lekker
Echt een flikkerluchtjequote:Op dinsdag 6 april 2004 16:06 schreef Adelante het volgende:
Ralph Lauren Polo Blue
dudequote:Op dinsdag 6 april 2004 16:20 schreef Karrakas het volgende:
Echt een flikkerluchtje, een vriend van me heeft deze ook.
.... Dude???, begrijp ik nu goed waarom jij dit luchtje kocht?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
dude![]()
jij denkt mij te doorgronden op basis van mijn luchtje?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:23 schreef Karrakas het volgende:
.... Dude???, begrijp ik nu goed waarom jij dit luchtje kocht?![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij denkt mij te doorgronden op basis van mijn luchtje?
neen dus
tsjah, your badquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:26 schreef Karrakas het volgende:
, jammer
dus die vriend is flikker?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:20 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Echt een flikkerluchtje, een vriend van me heeft deze ook.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
dus die vriend is flikker?
tis een goed luchtje, beter dan bottled![]()
zit er ook aan te denken om deze te kopen, van het weekend voor het eerst geroken, en was erg lekker. zit nu tussen deze en marc jacobs te twijfelen, die ruikt alleen een beetje naar kip-tandoori. klinkt raar, maar is echt zoquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:37 schreef MadGuy het volgende:
Estee Lauder - Intuition For Men
quote:Op zondag 11 april 2004 17:29 schreef pos het volgende:
[afbeelding]
Nouja, wel zaagsel dat een paar weken bij de Xenos heeft gelegen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:11 schreef Stuart het volgende:
Naar zaagsel![]()
He die heb ik nog niet gezien, binnenkort maar eens even er 1 aanschaffenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:43 schreef Chasin het volgende:
[afbeelding]
das de nieuwe geur van boss, erg lekker!
Ik had beiden op zo'n proefkartonnetje gespoten. Deze is minder sterk en wat frisser. Het verschil is ongeveer vergelijkbaar met het verschil tussen Armani Black en Armani Night. Dan bedoel ik niet de geur, maar wat er aan het luchtje veranderd is. Als je begrijpt wat ik bedoel, lastig uit te leggen.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:24 schreef Virus.NL het volgende:
He die heb ik nog niet gezien, binnenkort maar eens even er 1 aanschaffen
Ruikt ie erg anders dan het vorige grijze bolletje??
Het is erg vreemd dat men in Nederlandse parfumketens pas gaat uitpakken met monstertjes e.d. als je voor een groot bedrag neerlegt. Toen ik nog niet zo lang geleden in België bij een Ici Paris XL (dezelfde keten als hier in Nederland dus) één parfum kocht, kreeg ik 13 (!) testers mee.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[verhaal]
Hier krijg ik ook altijd wel een test dingetje mee.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:42 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Het is erg vreemd dat men in Nederlandse parfumketens pas gaat uitpakken met monstertjes e.d. als je voor een groot bedrag neerlegt. Toen ik nog niet zo lang geleden in België bij een Ici Paris XL (dezelfde keten als hier in Nederland dus) één parfum kocht, kreeg ik 13 (!) testers mee.
Het kan dus blijkbaar wel, maar men is er hier in Nederland schijnbaar te gierig voor?
Hier krijg je er met geluk 2, vaak ook als je meerdere dingen tegelijk koopt.
MAZZELAAR!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier krijg ik ook altijd wel een test dingetje mee.
Maar ik heb deze keer geen test zooi gehad. Ik heb gewoon een volledig product mee gekregen. De kleinste maat die ja kan kopen. Maar toch is zo iets al snel een euro of 10 En ik heb er zie ik net 4 mee gekregen![]()
Hmmm, ik ga naar Spanje binnenkort, maar omdat dat binnen de EU is schiet ik er niets mee op, toch?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:28 schreef cs-Blade het volgende:
heb ook een testertje van jill sander - sunmen gekregen, en vindt em ook wel lekker...
heb ook die "oude" bal van hugo, hoe is die nieuwe?
ik ga over een maand op vakantie naar turkije, scheelt het een hoop als je het dan koop?
waar kan je dan het beste kopen? NL of turkije?
schiphol op heen of terugweg?
ik stem meer af op de mood waar ik in zit en wat ik ga doen,quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:26 schreef pAin het volgende:
Stemmen jullie trouwens je geurtje af op je kleding stijl of kopen jullie er op los, niet beseffende dat sommige geuren niet echt bij je kleren "passen"??
Is een luchtje wat ik heb gekregen. Maar ik vind hem niet lekker, helemaal niet zelfs. Om weg te gooien is zonde, dus gebruik hem voor werk ed.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
waarom moet hij op?
Aanpassen aan je kleding wil dus zeggen je geur afstemmen op je kleding:quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:23 schreef JeroenV het volgende:
Hoe bedoel je dat met aanpassen aan je kleding? Bij mij ligt het er meer aan waar ik zin in heb. Nu moet er 1 op, dus die gebruik ik veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |