quote:Yeeeaaaah!!!!
Op donderdag 22 mei 2003 10:31 schreef Rolex het volgende:
hier is hij brave star!! Speed of a tiger strength of a bear...
[afbeelding]
Rolex, je bent een held!
quote:Gheheheh Thanks!!
Op donderdag 22 mei 2003 10:45 schreef Amazon het volgende:[..]
Yeeeaaaah!!!!
![]()
Hier ben ik echt jaren naar op zoek geweest, maar ik kon maar niet meer op de naam komen.Rolex, je bent een held!
quote:Batteries not included.
Op donderdag 22 mei 2003 11:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een robot. uit de jaren 80 Die robot komt geloof ik van een andere planeet en komt terecht bij 2 bejaarden. Dan dreigt zijn batterij op te gaan en moeten ze daar iets meedoen en er is ook iets met een meisjes robot.
titel was iets als artificial intelligence. HEEEEEEEEEELLLPPP
Op maandag 12 mei 2003 22:11 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Hello!
Toen ik klein was heb ik een paar keer 'Het kleine ruimteprinsje' gehuurd. Ik was er toen (zal tussen '84 en 88 geweest zijn) erg gek op. Ik wil ook dolgraag de Engelse titel van deze tekenfilm weten. Het was een soort manga/anime achtige tekenfilm. De film ging over een klein jongetje op aarde, die stiekem een prins van een andere planeet blijkt te zijn. Ik herinner me een paar vechtscenes met twee vriendjes van het prinsje... (volgens mij een jongetje en een meisje). Verder zit er ook een 'Powerrangers/autobots effect' in. Ze kunnen namelijk met zijn drieen 1 groot monster worden. De film eindigt (volgens mij) op de planeet van het jongetje...
Weet iemand meer? Ik kan echt nergens iets vinden! Aaaaargh!
[Dit bericht is gewijzigd door Mental_Phoenix op 23-05-2003 15:39]
Het was een soort Duke Nukem achtige film, met een man die een zonnebril vond en daarmee kon hij alle aliens onder de mensen zien ofzo.
iemand enig idee?
quote:They Live
Op vrijdag 23 mei 2003 11:15 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ongeveer 2 weken of 1 week geleden op TV was, volgens mij op V8.Het was een soort Duke Nukem achtige film, met een man die een zonnebril vond en daarmee kon hij alle aliens onder de mensen zien ofzo.
iemand enig idee?
Op vrijdag 23 mei 2003 11:15 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ongeveer 2 weken of 1 week geleden op TV was, volgens mij op V8.Het was een soort Duke Nukem achtige film, met een man die een zonnebril vond en daarmee kon hij alle aliens onder de mensen zien ofzo.
iemand enig idee?
Het ging over een groep avonturiers die naar de rivier de Amur in China reisden, ik geloof om goud te zoeken. Onderweg beleefden ze spannende avonturen en ontmoetten ze allerlei exotische volkeren. Ik geloof dat het zich afspeelde tussen 1900 en 1930.
Ik was destijds een jaar of 14, 15, 16 en begon me in die tijd bijzonder te interesseren in de wereld om ons heen, vooral Azië. Om de een of andere reden ben ik de naam van die rivier, 'Amur', nooit vergeten. Misschien zat die dan ook in de titel van de serie.
Weet iemand welke serie ik bedoel?
Over aliens die de aarde aanvallen en lichamen overnemen van mensen.
de film is al heel oud, en ik weet nog wel toen ik de eindcredits bekeek dat er rijen met mensen voorbij kwamen, dus er hebben heel veel mensen meegewerkt denk ik.
volgens mij verloor de aarde ook van de aliens
enig idee?
quote:Invasion of the bodysnatchers.
Op vrijdag 23 mei 2003 11:30 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek nog een filmpie.Over aliens die de aarde aanvallen en lichamen overnemen van mensen.
de film is al heel oud, en ik weet nog wel toen ik de eindcredits bekeek dat er rijen met mensen voorbij kwamen, dus er hebben heel veel mensen meegewerkt denk ik.
volgens mij verloor de aarde ook van de aliensenig idee?
quote:Invasion of the Body Snatchers?
Ik zoek nog een filmpie.Over aliens die de aarde aanvallen en lichamen overnemen van mensen.
grrrrrr
of:
The Puppet Masters
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 23-05-2003 11:34]
quote:nee, die is het niet, en The Puppet Masters is het ook niet, dat weet ik zeker!
Op vrijdag 23 mei 2003 11:32 schreef Mike het volgende:[..]
Invasion of the bodysnatchers.
quote:hehehe
Op vrijdag 23 mei 2003 11:32 schreef victorinox het volgende:[..]
Invasion of the Body Snatchers?
grrrrrr
quote:Jurassic Park
Op vrijdag 23 mei 2003 11:34 schreef Patch het volgende:[..]
hehehe
2 x al te laat....
Het zit je niet mee..
En je wilt zo graag de mensen helpen...
Wacht even...
Dan mag je mij helpen...
Hoe heet die film ook alweer met dat dinosaurussen pretpark, dat alles misgaat enzo, op dat eiland, met die dikke van Seinfeld als stouterik...
quote:Jurassic Park
hehehe
2 x al te laat....
Het zit je niet mee..
Wacht even...
Dan mag je mij helpen...
Hoe heet die film ook alweer met dat dinosaurussen pretpark, dat alles misgaat enzo, op dat eiland, met die dikke van Seinfeld als stouterik...
quote:dank je !!!
Op vrijdag 23 mei 2003 11:35 schreef victorinox het volgende:[..]
Jurassic Park
quote:Jurassic Park 2
hehehe
2 x al te laat....
Het zit je niet mee..
Wacht even...
Dan mag je mij helpen...
quote:Wayne Knight zit in beiden...
Op vrijdag 23 mei 2003 11:36 schreef SmashBro het volgende:
Dat is niet die dikke van Seinfeld Patch, maar die dikek van 3rd Rock From The Sun.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 11:36 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Jurassic Park 2
quote:Zit die dikke niet echt in he..
Op vrijdag 23 mei 2003 11:36 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Jurassic Park 2
tis geen Body Snatchers of Puppet Masters, dat weet ik zeker
quote:Fatherland
Op zaterdag 24 mei 2003 14:27 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Ik heb een tijd geleden eens een film gezien met Rutger Hauer. In deze film was de tweede wereldoorlog anders afgelopen en was Rutger Hauer als ik het me goed kan herinneren een NSBer.
quote:Bedankt, dat lijkt me inderdaad de film die ik bedoelde.
Op zaterdag 24 mei 2003 14:33 schreef victorinox het volgende:[..]
quote:Rabbit-Proof Fence
Op zondag 25 mei 2003 23:21 schreef koala2002 het volgende:
Hoi, ik zoek eigenlijk een film, ik heb geen idee of die al uit is, maar dr was laatst iets van op het nieuws..
ging over 3 kinderen in australie die hun weg naar huis weer terug willen vinden, daarom lopen ze langs een heel groot hek, die hen de weg naar huis zal leiden, iemand enig idee wat de titel hier van is??
is afgelopen week uitgebracht.
quote:mooi bedankt zeg
Op zondag 25 mei 2003 23:23 schreef victorinox het volgende:[..]
is afgelopen week uitgebracht.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 11:17 schreef Patch het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 11:17 schreef victorinox het volgende:[..]
They Live
quote:Bedoel je een zwart/wit film? Die eindigt dat je wat asresten in een zwembad ziet?
Op vrijdag 23 mei 2003 11:41 schreef MasterWouter het volgende:
Weet iemand trouwens nog die film die ik zoek?tis geen Body Snatchers of Puppet Masters, dat weet ik zeker
Niet getekend, gewoon 'echt'. Er waren een paar 'griezels' in een of ander spookhuis, waaronder een mummy, die heette "Mums". Verder had je nog o.a. de 'baas' van het stel, met een blauw hoofd, een enorme kin, en superflauwe Jim Carey -humor, echt heel tof
Iemand enig idee hoe die serie heet?
Iemand een idee?
Het is trouwens een Engelstalige film..
quote:I am Sam? Maar daar was alleen de vader verstandelijk gehandicapt.
Op dinsdag 27 mei 2003 21:24 schreef FiZz het volgende:
Ik wil hem al heel erg lang zien maar vergeet het telkens en weet de naam ook niet.
Het gaat om 2 verstandelijk gehandicapten die heel erg veel van elkaar houden en niet bij elkaar weg willen... en daar komen dan moeilijkheden van..Iemand een idee?
quote:Nee die is het niet, want volgens mij zijn echt die 2 mensen verstandelijk gehandicapt
Op dinsdag 27 mei 2003 21:25 schreef err het volgende:[..]
I am Sam? Maar daar was alleen de vader verstandelijk gehandicapt.
quote:WAAAAAH dat is uhm!
Op dinsdag 27 mei 2003 22:13 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Der Lauf der Dingehttp://us.imdb.com/Details?0094300
quote:Is dat een persoon in een rolstoel?
Op woensdag 28 mei 2003 13:43 schreef MasterWouter het volgende:
Uit welke film is deze screenshot ook alweer, ik kan er niet opkomen
quote:Yep
Op woensdag 28 mei 2003 13:45 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Is dat een persoon in een rolstoel?
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:52 schreef Patch het volgende:
Red Dragon
quote:Altijd gedacht dat dat The Cannibal Song was
Op woensdag 28 mei 2003 23:38 schreef wyccie het volgende:
Die 2 geestelijk gehandicapten: The Other Sister.
Met Juliette Lewis. En natuurlijk The Animal song van Savage Garden
Artist Savage Garden
Album The Other Sister Soundtrack
Song The Animal Song
When superstars and cannonballs are runnin through your head
And television freak show cops and robbers everywhere
Subway makes me nervous, people pushing me too far
I've got to break away
So take my hand now
Cause i want to live like animals
careless and free, like animals
I want to live
I want to run through the jungle
the wind in my hair and the sand at my feet
I've been having difficulties keeping to myself
Feelings and emotions better left up on the shelf
Animals and Children tell the truth, they never lie
Which one is more human
there's a thought, now you decide
Compassion in the jungle
compassion in your head, yeah
would you like to make a run for it
would you like to take my hand, yeah
Chorus
Sometimes this life can get you down
it's so confusing
There's so many rules to follow
and i feel it
Cause i just run away in my mind
ahhhhhhhhhhhhhhhhh
ahhhhhhhhhhhhhhhhh
Superstars and cannonballs are runnin through your head
Television freak show cops and robbers everywhere
Animals and Children tell the truth, they never lie
Which one is more human
There's a thought, now you decide
compassion in the jungle
compassion in your head, yea
would you like to make a run for it
would you like to take my hand, yeah
Daarin zien we hoe een auto alsnog helemaal kapot gaat, terwijl (volgens mij!) de hoofdpersoon de hele film door die auto heeft geprobeerd te beschermen.
Feitelijk weet ik dus alleen zeker dat de auto kapot gaat in die laatste scene, er valt iets bovenop volgens mij.
Ik denk dat de film ergens uit de jaren '80 komt. Het was volgens mij een jeugd/high-school film.
Dus als iemand iets met deze supervage beschrijving kan, ik zal hem/haar eeuwig dankbaar zijn
quote:Ferris Bueller's Day Off ?
Op zondag 1 juni 2003 01:45 schreef Joppe het volgende:
Ik zoek de titel van een film, maar het enige wat ik me nog HEEL VAAG kan herinneren van de film is de laatste scene.Daarin zien we hoe een auto alsnog helemaal kapot gaat, terwijl (volgens mij!) de hoofdpersoon de hele film door die auto heeft geprobeerd te beschermen.
Feitelijk weet ik dus alleen zeker dat de auto kapot gaat in die laatste scene, er valt iets bovenop volgens mij.Ik denk dat de film ergens uit de jaren '80 komt. Het was volgens mij een jeugd/high-school film.
Dus als iemand iets met deze supervage beschrijving kan, ik zal hem/haar eeuwig dankbaar zijn
![]()
quote:Nee dat dacht ik eerst ook, maar toen ik de film afgelopen week weer zag, bleek het toch niet het geval
Op zondag 1 juni 2003 01:56 schreef victorinox het volgende:[..]
De zoektocht gaat verder
quote:middance -nogiets- ??
Op zondag 1 juni 2003 16:44 schreef SmashBro het volgende:
Vroeger had je zo'n jeugdserie over een jongen die in coma lag en dan in die coma in een andere wereld allemaal dingen beleefde. Hij heette Josh ofzo en de serie kwam altijd op RTL4 en BRT2 (nu Ketnet) geloof ik. Weet iemand nog hoe die serie heet?
quote:Niemand heeft een idee?
Ik zoek de titel van een film, maar het enige wat ik me nog HEEL VAAG kan herinneren van de film is de laatste scene.Daarin zien we hoe een auto alsnog helemaal kapot gaat, terwijl (volgens mij!) de hoofdpersoon de hele film door die auto heeft geprobeerd te beschermen.
Feitelijk weet ik dus alleen zeker dat de auto kapot gaat in die laatste scene, er valt iets bovenop volgens mij.Ik denk dat de film ergens uit de jaren '80 komt. Het was volgens mij een jeugd/high-school film.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 01-06-2003 22:37]
quote:Coupe De Ville misschien?
Op zondag 1 juni 2003 22:34 schreef Joppe het volgende:[..]
Niemand heeft een idee?
quote:Lama, was al genoemd. Maar ging Coupe de Ville niet meer over vriendschap e.d. ? Ik roep maar wat hoor, is al een tijd geleden dat ik die heb gezien.
Op zondag 1 juni 2003 22:36 schreef Patch het volgende:[..]
Coupe De Ville misschien?
http://us.imdb.com/Title?0099310
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 01-06-2003 22:43]
quote:
Op zondag 1 juni 2003 22:41 schreef Danny het volgende:[..]
Of Ferris Bueller's Day Off ?
quote:
Op zondag 1 juni 2003 02:04 schreef Joppe het volgende:[..]
Nee dat dacht ik eerst ook, maar toen ik de film afgelopen week weer zag, bleek het toch niet het geval
De auto in Ferris Bueller's Day Off ging halverwege al kapot.De zoektocht gaat verder
Het verhaal gaat over een tienerjongen die ongeneeslijk ziek is. Hij krijgt een hoop zware medicijnen, maar krijgt daardoor weer last van bijwerkingen. Kan slecht tegen licht, veel moe enz. Oftewel: het leven zuigt. Daarom besluit de jongen zijn medicijnen niet meer in te nemen. Want: met medicijnen heeft hij nog een jaar een kutleven, zonder medicijnen heeft hij nog een half jaar een prettig leven.
De dokter komt daar vanzelfsprekend achter en verordent dat de jongen zijn medicijnen inneemt. Jongen doet het niet, moeder staat achter hem, en de jongen wordt gedwongen opgenomen in het een of andere ziekenhuis, omdat de moeder niet het beste met haar kind voor zou hebben.
Uiteindelijk komt het allemaal goed, jongen is weer thuis, hoeft geen medicijnen in te nemen en gaat dood na een paar maanden een fijn leven te hebben gehad.
De film eindigt met een shot dat de jongen naar buiten gaat om met zijn vriendjes te voetballen, en daarna een In Memoriam, want het was echt gebeurd.
Het is een Amerikaanse film, en minstens 3 jaar geleden uitgezonden.
quote:Private Parts
Op zondag 1 juni 2003 22:58 schreef Vaatdoek het volgende:
Ik zoek de titel van een film die een tijd geleden op canal+ was,
hij ging over een radioman die heel veel luisteraars trekt en daarom naar een heel grote radiozender gaat in New York maar dat zorgt voor problemen tussen hem en zijn vrouw. In zijn radioprogramma doet ie de meest rare dingen, zoals een vrouw een orgasme bezorgen door de speakers van haar radio
Wie weet de titel?
quote:yw
Op zondag 1 juni 2003 23:06 schreef Joppe het volgende:
Bedankt Danny en Patch voor de tips. Ik heb even wat plot-outlines gelezen en volgens mij zou het best nog wel eens License to Drive kunnen zijn
Ik zal eens kijken of ik die film ergens vandaan kan halen, bedankt
quote:Mijn 'film' herken je toevallig niet??
Op zondag 1 juni 2003 23:15 schreef Danny het volgende:yw
quote:Helaas, het zegt me helemaal niks, maar het lijkt me meer een documentaire dan een film ? Die hebben meestal niet echt een naam en al zou je de titel achterhalen betwijfel ik of de lokale videoboer 'm in z'n assortiment heeft... Sorry
Op zondag 1 juni 2003 23:17 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Mijn 'film' herken je toevallig niet??
quote:Tis misschien meer een documentaire ja... Heb alleen geen idee meer hoelang die duurde.
Op zondag 1 juni 2003 23:24 schreef Danny het volgende:
Helaas, het zegt me helemaal niks, maar het lijkt me meer een documentaire dan een film ? Die hebben meestal niet echt een naam en al zou je de titel achterhalen betwijfel ik of de lokale videoboer 'm in z'n assortiment heeft... Sorry
quote:The Odyssey
Vroeger had je zo'n jeugdserie over een jongen die in coma lag en dan in die coma in een andere wereld allemaal dingen beleefde. Hij heette Josh ofzo en de serie kwam altijd op RTL4 en BRT2 (nu Ketnet) geloof ik. Weet iemand nog hoe die serie heet?
quote:Jaaa, goed zo! Thx!
Op maandag 2 juni 2003 08:23 schreef d-faktor het volgende:[..]
The Odyssey
http://us.imdb.com/Title?0103504
Oh, Jay heette ie dus, geen Josh. .
quote:Gokje:
Op dinsdag 27 mei 2003 21:24 schreef FiZz het volgende:
Ik wil hem al heel erg lang zien maar vergeet het telkens en weet de naam ook niet.
Het gaat om 2 verstandelijk gehandicapten die heel erg veel van elkaar houden en niet bij elkaar weg willen... en daar komen dan moeilijkheden van..Iemand een idee?
The Other Sister
http://us.imdb.com/Title?0123209
quote:Bedankt
Op zondag 1 juni 2003 23:00 schreef Danny het volgende:[..]
Private Parts
quote:Le Deportate della sezione speciale SS (aka Deported Women of the SS Special Section)
Op woensdag 4 juni 2003 23:18 schreef koala2002 het volgende:
Ik zoek een film, waarvan ik alleen de omschrijving weet van een indrukwekkende scene, tenminste van horen zeggen, zoek de titel ook voor iemand anders,
anyway, het gaat om een film in een vrouwengevangenis,
Er wordt daarin een gevangene steeds verkracht door een cipier/bewaker, op een gegeven moment heeft ze er genoeg van en stopt ze een scheermesje naar binnen, op moment dat de bewaker weer komt en haar dus weer verkracht naja, get the picture, iig, deze film zoek ik dus voor iemand
dus als iemand titels voor me heeft is dat helemaal geweldig, ze is er al heel lang naar op zoek omdat ie veel indruk heeft gemaakt...
thanks
Emanuelle fuga dall'inferno (aka Women's Prison Massacre aka Blade Violent)
http://us.imdb.com/Title?0085250
http://www.insane.nu/kult/wpm.htm
quote:Mmm bedankt, ik zal het eens gaan nachecken bij dr, of ze deze bedoelt, maar iig heel erg bedankt zeg
Op donderdag 5 juni 2003 06:50 schreef d-faktor het volgende:[..]
Le Deportate della sezione speciale SS (aka Deported Women of the SS Special Section)
http://us.imdb.com/Title?0074395Emanuelle fuga dall'inferno (aka Women's Prison Massacre aka Blade Violent)
http://us.imdb.com/Title?0085250
http://www.insane.nu/kult/wpm.htm
quote:Ken wel een boek van Stephen King dat verfilmd is. Ging ook over een auto die aan het eind vernietigd wordt. Staat me vaag iets van bij.
![]()
quote:idd
Op donderdag 5 juni 2003 18:33 schreef _Flea_ het volgende:[..]
Ken wel een boek van Stephen King dat verfilmd is. Ging ook over een auto die aan het eind vernietigd wordt. Staat me vaag iets van bij.
Die auto vermoorde toch ook iedereen die tegen "het" was?
Christine dacht ik (correct me if i'm wrong)
quote:The attack of the killing tomatoes ?
Op donderdag 5 juni 2003 20:19 schreef Rude het volgende:
Ik zoek de naam van een film waarvan ik me alleen nog herinner dat een stel in een auto zit te frunniken en vervolgens worden ze aangevallen door een grote bal of een grote zeepbel of iets dergelijks. Volgens mij is het een film uit de 70-ies. Ra ra welke film is het?
quote:Misschien werden ze wel door een blob aangevallen.
Ik zoek de naam van een film waarvan ik me alleen nog herinner dat een stel in een auto zit te frunniken en vervolgens worden ze aangevallen door een grote bal of een grote zeepbel of iets dergelijks. Volgens mij is het een film uit de 70-ies. Ra ra welke film is het?
Ken je klassiekers!!!!
quote:Of The Blob?
Op donderdag 5 juni 2003 23:37 schreef defender het volgende:The attack of the killing tomatoes ?
eentje uit 1958 en een uit 1972.
quote:Ik heb geen idee hoe die film heette, maar ik heb hem gezien! Indrukwekkende film en inderdaad, het was geen documantaire maar een echte film.
Op zondag 1 juni 2003 23:17 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Mijn 'film' herken je toevallig niet??
een prinses gaat incognito op vakantie of in ieder geval uit haar beschermde omgeving. Ze komt in aanraking met een fotograaf waarmee ze een tijdje optrekt. En ik weet niet helemaal zeker hoe het nou zat, of die fotograaf nou niet wist dat ze een prinses was of dat de prinses niet wist dat hij een persfotograaf was, in ieder geval, aan het einde komt het uit, maar dan zijn ze al de dikste vrienden.
gaat over een monseigneur die in de 2e wereldoorlog onderduikers helpt. Ik kon op internet iets vinden over de film monsignor renard, maar die film is in 1999 uitgekomen en de film die ik bedoel heb ik eind jaren 80 een keer gezien.
[Dit bericht is gewijzigd door Cyberjunkie op 06-06-2003 10:25]
quote:IMDB plot search: photographer princess
Op vrijdag 6 juni 2003 10:09 schreef Cyberjunkie het volgende:
Ik zoek 2 films. De eerste:een prinses gaat incognito op vakantie of in ieder geval uit haar beschermde omgeving. Ze komt in aanraking met een fotograaf waarmee ze een tijdje optrekt. En ik weet niet helemaal zeker hoe het nou zat, of die fotograaf nou niet wist dat ze een prinses was of dat de prinses niet wist dat hij een persfotograaf was, in ieder geval, aan het einde komt het uit, maar dan zijn ze al de dikste vrienden.
Roman Holiday (1953)
Princess Anne is touring Rome, and decides to get 'out and about' away from her normal life. She meets with an American reporter and his photographer, who show her the sites. The reporter is initially more interested in a story than the Princess, but begins to fall for Her Highness
Roman Holiday (1987) (TV)
Remake of the 1953 original. Princess Elysa is touring Rome, and decides to get 'out and about' away from her normal life. She meets with an American reporter and his photographer, who show her the sites. The reporter is initially more interested in a story than the Princess, but begins to fall for Her Highness
Deze foto komt uit een videoclip van Iron Maiden, en het gezicht van dit figuur wordt door The Misfits als logo gebruikt...
quote:rood kruisje
Op vrijdag 6 juni 2003 15:28 schreef Pea het volgende:
Ik ben weleens benieuwd uit welke film deze gast nou komt.
[afbeelding]Deze foto komt uit een videoclip van Iron Maiden, en het gezicht van dit figuur wordt door The Misfits als logo gebruikt...
quote:Hm... ff kijken wat k eraan kan doen
Op vrijdag 6 juni 2003 16:00 schreef MasterWouter het volgende:[..]
rood kruisje
[Dit bericht is gewijzigd door Pea op 06-06-2003 16:26]
quote:n.a.v. de reactie van SODA, heb ik ook de IMDB plot search gebruikt: monsignor war
Op vrijdag 6 juni 2003 10:11 schreef Cyberjunkie het volgende:
en de 2e film:gaat over een monseigneur die in de 2e wereldoorlog onderduikers helpt. Ik kon op internet iets vinden over de film monsignor renard, maar die film is in 1999 uitgekomen en de film die ik bedoel heb ik eind jaren 80 een keer gezien.
Scarlet and the Black, The (1983) (TV)
Fr. Hugh O'Flaherty is a Vatican official in 1943-45 who has been hiding downed pilots, escaped prisoners of war, and Italian resistance families. His diplomatic status in a Catholic country prevents Colonel Kappler from openly arresting him, but O'Flaherty's activities become so large that the Nazi's decide to assassinate him the next time he leaves the Vatican. O'Flaherty continues his work in a variety of disguises. Based on a true story.
Handig, die plot search, kende ik nog niet!
Ik schat dat ik zo'n 7 jaar was toen ik het zag. Het ging over een jongetje wat op de één of andere manier op een soort eiland terecht kwam waar allerlei gekleurde en gestreepte monsters rondliepen die toch op de één of andere manier vriendelijk leken. Volgens mij kwam hij daar in z'n dromen of iets dergelijks. Ik weet niet eens zeker of heel de serie over die monsters ging, maar ik vond het fascinerend. Ik moet dit gewoon terug vinden!
-edit- Iets zegt me dat die monsters gestreept bruin/creme kleurig waren.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 11-06-2003 23:58]
quote:Door een ander topic op Fok heb ik het al gevonden, in boekvorm:
Op woensdag 11 juni 2003 23:51 schreef Disorder het volgende:
Ik ben al een ruimte tijd op zoek naar de naam van een kinderserie van een flinke tijd terug.Ik schat dat ik zo'n 7 jaar was toen ik het zag. Het ging over een jongetje wat op de één of andere manier op een soort eiland terecht kwam waar allerlei gekleurde en gestreepte monsters rondliepen die toch op de één of andere manier vriendelijk leken. Volgens mij kwam hij daar in z'n dromen of iets dergelijks. Ik weet niet eens zeker of heel de serie over die monsters ging, maar ik vond het fascinerend. Ik moet dit gewoon terug vinden!
-edit- Iets zegt me dat die monsters gestreept bruin/creme kleurig waren.
Dit zijn 2 verschillende boeken over die monsters. Weet iemand of de tv serie ook zo heette? Ik kan er niets over vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 12-06-2003 09:35]
Was een erg goede serie....
bvd.
Een groep totaal verschillende mensen komt in een soort big brother huis in een afgelegen gebied. Ze worden gevolgd door webcams die op internet te bekijken zijn. Het lijkt een saaie wedstrijd wie het het langst uit houdt totdat er rare dingen gebeuren. Zo vinden de bewoners van het huis een bebloedde hamer in een van de bedden en treffen ze een gewonde kwaai aan op zolder. Als de bewoners zich terug trekken in het enige camera-loze kamertje in het huis, en via internet hun eigen programma volgen blijkt dat er veel meer aan de hand is..
Vaag verhaal, maar hoop dat iemand me aan de titel kan helpen, wil deze film wel gaan zien in de bios!
Weet iemand nog hoe deze serie heet?
quote:Tropical Heat dacht ik. Begon altijd met die paardenstaart gast die met een willekeurige babe lag te vozen en hij had een maatje die Spider heette.. Leuker dan Baywatch
Op zaterdag 14 juni 2003 14:31 schreef Frozen het volgende:
Een jaar of 10 geleden was er elke zondagavond Baywatch op tv. Ervoor kwam altijd een programma over de detective ergens in Hawaii als ik mij niet vergis. De tune van het nummer was een beetje reggae stijl: er werd gezongen: ' Everywhere the wind blows, it blows right back to me..'Weet iemand nog hoe deze serie heet?
quote:Volgens mij is het iets met roel in de naam weet het niet zeker alleen.
Op donderdag 12 juni 2003 09:30 schreef Disorder het volgende:[..]
Door een ander topic op Fok heb ik het al gevonden, in boekvorm:
Dit zijn 2 verschillende boeken over die monsters. Weet iemand of de tv serie ook zo heette? Ik kan er niets over vinden.
quote:Dat was 'm! Dank!
Op zaterdag 14 juni 2003 15:01 schreef SODA het volgende:[..]
Tropical Heat dacht ik. Begon altijd met die paardenstaart gast die met een willekeurige babe lag te vozen en hij had een maatje die Spider heette.. Leuker dan Baywatch
Heeft iemand een idee .. welke film het zou kunnen zijn.
quote:http://www.boeknet.nl/servlet/book?isbn=9060690699
Op donderdag 12 juni 2003 09:30 schreef Disorder het volgende:[..]
quote:the fast and the furious of gone in 60 seconds zijn van die auto films...
Op zondag 15 juni 2003 00:33 schreef Lambiekje het volgende:
Paar jaar terug heb ik is een film gezien .. met Lamborghini Countach's ..(echt specifiek) .het was best wel vaag gedoe. Iets met aangepaste motoren enzo. in garages.Heeft iemand een idee .. welke film het zou kunnen zijn.
Ik hoop dat jullie hiermee iets kunnen. Alvast bedankt
quote:The bodysnatchers.
quote:The Blob
quote:
Op maandag 16 juni 2003 10:49 schreef Decoy het volgende:[..]
The bodysnatchers.
quote:Heb je eigenlijk de rest van het draadje wel gelezen? Beide antwoorden zijn allang gegeven...
Op maandag 16 juni 2003 10:53 schreef Decoy het volgende:[..]
The Blob
quote:Ja hallo zeg het is geen recente film .. FastFurious of Gone60 weet ik ook wel. En het is ook niet het begin van Rainman.
Op zondag 15 juni 2003 13:47 schreef Cyberjunkie het volgende:
the fast and the furious of gone in 60 seconds zijn van die auto films...
Het was 10 jaar terug ofzo is op TV. Het ging SPECIFIEK over de countach en dat er dus "foute" motoren in zaten ofzo iets.
quote:Enkele films met een Countach:
Op maandag 16 juni 2003 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
Paar jaar terug heb ik is een film gezien .. met Lamborghini Countach's ..(echt specifiek) .het was best wel vaag gedoe. Iets met aangepaste motoren enzo. in garages.
Heeft iemand een idee .. welke film het zou kunnen zijn.
[..]Ja hallo zeg het is geen recente film .. FastFurious of Gone60 weet ik ook wel. En het is ook niet het begin van Rainman.
Het was 10 jaar terug ofzo is op TV. Het ging SPECIFIEK over de countach en dat er dus "foute" motoren in zaten ofzo iets.
It Takes Two
http://us.imdb.com/Title?0095384
The Cannonball Run
http://us.imdb.com/Title?0082136
Cannonball Run II
http://us.imdb.com/Title?0087032
Speed Zone!
http://us.imdb.com/Title?0098369
Rumble In The Bronx
http://us.imdb.com/Title?0113326
Volgens mij waren die dingen gemaakt door een redelijk geniale gozer die gebruikt werd door die 'criminelen'... hij maakte ook treintjes die door het hele huis reden.
Iemand een idee?
quote:Ja.
Op dinsdag 17 juni 2003 19:12 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film... maar ik weet er eigenlijk alleen nog maar een deuntje van... en dat deuntje was er terwijl vuilnisbakken door een gang reden, die werden op afstand bestuurd, door een bank of kantoor ofzo dat ze gingen beroven.Volgens mij waren die dingen gemaakt door een redelijk geniale gozer die gebruikt werd door die 'criminelen'... hij maakte ook treintjes die door het hele huis reden.
Iemand een idee?
quote:JA!
Op dinsdag 17 juni 2003 19:55 schreef pazuzu het volgende:[..]
Ja.
En een IMDb linkje er ook bij, wat een service
De film ging over een 12 jarig meisje dat in een vreselijk huis terecht kwam met een verschrikkelijke man en vrouw die zeer aggresief waren.
Ik weet niet meer of het meisje nu de dochter was van het paar of een buurmeisje. Iedereen zat vast in het huis, de ouders hadden het huis van binnen naar buiten helemaal vast gebaricadeerd.
Er woonde een jongen in het huis die erg mishandeld werd en die via de gangen door het huis aan zijn ouders steeds ontkwam.
Ik kan me nog herrineren dat er een zwarte rottweiler meedeed en dat in de kelder een stel zwaar verwaarloosde mensen werden vast gehouden. Een soort zombies ofzo.
Het is geen realistische film maar meer hele duistere zwarte komedie ofzo. Ik kan me nog herrineren dat ik als kind met open mond en met afschuw keek. Hele rare zieke film zonder al te bekende acteurs voor zover ik weet.
Wie o wie weet hoe deze film heet die ik al in jaren niet meer gezien heb?
quote:The People Under the Stairs
Op woensdag 18 juni 2003 22:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wie o wie weet hoe deze film heet die ik al in jaren niet meer gezien heb?
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 22:16 schreef victorinox het volgende:[..]
Nu ik de titel heb kan ik eindelijk opzoek naar de dvd. als die bestaat.
1.
Dit gaat over een groepje school kids die om een ?kampvuur? zitten spookverhalen te vertellen. Ze zijn met zn vieren of vijfen en ieder verteldt een apart verhaal( wat je ook te zien krijgt ) ik weet er nog 2 van. Eentje is een vent met een of andere haak die op een caravan ofzo springt. De ander is een vent met een kettingzaag( en was er nou ook een over een meisje dat ergens overnachtte ofzo?! )
2.
Van de tweede film heb ik geloof ik alleen het einde gezien, en dat ging zo,
je zag een aantal gasten op een flat staan en het ging waarschijnlijk over een uitbrekende (kern ) oorlog en op een gegeven moment zag je raketten vliegen...THE END
3.
Een soort gelijke films als 2 alleen was het nu een meteoren storm die de aarde naderde( geen armageddon, Deep Impact e.d. ) maar dit bleken aliens te zijn ofzo...
nogmaals alleen v/d eerste weet ik zeker dat ik hem gezien heb de andere 2 kan ik wel gedroomd hebbben
mzzls
P.
quote:Ik vermoed Campfire Tales. Zijn er twee van, check Imdb voor de juiste versie...
Op donderdag 19 juni 2003 22:27 schreef faust het volgende:
Dit gaat over een groepje school kids die om een ?kampvuur? zitten spookverhalen te vertellen. Ze zijn met zn vieren of vijfen en ieder verteldt een apart verhaal( wat je ook te zien krijgt ) ik weet er nog 2 van. Eentje is een vent met een of andere haak die op een caravan ofzo springt. De ander is een vent met een kettingzaag( en was er nou ook een over een meisje dat ergens overnachtte ofzo?! )
quote:
Paar jaar terug heb ik is een film gezien
quote:Ja, dan ligt het toch niet aan mij? Als je 10 jaar bedoelt, zeg dan niet paar jaar
Op maandag 16 juni 2003 21:22 schreef Lambiekje het volgende:Ja hallo zeg het is geen recente film ... Het was 10 jaar terug ofzo
Kan ook dat het geen woestijn was maar gewoon een zanderig gebied en dat er nog iemand meer meereisde maar ik kan me er niet meer zoveel van herinneren.
wie oh wie weet hoe die serie heet?
ook gevonder: Nobody's House http://us.imdb.com/Title?0286376
en nog een
NOG vager
ook engels
gaat over een blind meisje op een boerderij (ongeveer in de stijl van black beauty)
het gaat over goden
de staljongen/man is loki
en het meisje kan zeus (die zich eigenlijk nooit laat zien wel eens zien)
ze zijn op zoek naar iets
(kep net de laatste gevonden;The Moon stallion)
wie oh wie?
[Dit bericht is gewijzigd door Vandaahl op 22-06-2003 21:43]
kan iemand mij daarbij helpen?
Allemaal Canadese drama-films, meer ken ik er ook niet eigenlijk
Omschrijving:
Die geest laat zich zien als een zwarte wolk. Hij komt door de muur zetten, en de oma van het gezin staat nogal raar te kijken. Hij komt ze ook achterna als ze aan het kamperen zijn.
De man des huizes wordt verkracht door de geest in de vorm van een relatief jong meisje.
En oh ja... in het begin voelde de vrouw aanrakingen op haar benen, en hoorde ze stemmen in haar kussen. En toen werd ze naar het plafond geslingerd.
quote:Toch maar weer een keer proberen... Misschien dat er nu iemand is die het bekend voorkomt... Heb tot nog toe 1 reactie gehad, maar dat was het niet...
Hello!Toen ik klein was heb ik een paar keer 'Het kleine ruimteprinsje' gehuurd. Ik was er toen (zal tussen '84 en 88 geweest zijn) erg gek op. Ik wil ook dolgraag de Engelse titel van deze tekenfilm weten. Het was een soort manga/anime achtige tekenfilm. De film ging over een klein jongetje op aarde, die stiekem een prins van een andere planeet blijkt te zijn. Ik herinner me een paar vechtscenes met twee vriendjes van het prinsje... (volgens mij een jongetje en een meisje). Verder zit er ook een 'Powerrangers/autobots effect' in. Ze kunnen namelijk met zijn drieen 1 groot monster worden. De film eindigt (volgens mij) op de planeet van het jongetje...
Weet iemand meer? Ik kan echt nergens iets vinden! Aaaaargh!
quote:La Piovra aka The Octopus
Op maandag 23 juni 2003 22:33 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik zoek een Italiaanse politie serie: de hoofdpersonage heette Cantani??
quote:Iemand?
Op maandag 23 juni 2003 20:58 schreef Disorder het volgende:
Ik zoek de titel van een film die, dacht ik, over een seriemoordenaar gaat. Een man zet bereklemmen in het bos en vangt daarmee mensen. Op het laatst wordt hij door de politie gevonden terwijl hij in een kamer zit, aan tafel met allemaal lijken. Weet iemand hoe deze film heet waar ik vroeger nachtmerries door kreeg?
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 01:21 schreef victorinox het volgende:[..]
La Piovra aka The Octopus
quote:Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het The Haunted (nee, niet The HaunTING). Zoniet, dan is het The Haunted uit 1984, waar Imdb weinig tot niets over weet te melden.
Op maandag 23 juni 2003 22:36 schreef JayAvenger het volgende:
Ik en ene poster genaamd 'hallo' (hier z'n thread: Ik zoek een geestenfilm) zoeken een geestenfilm.Omschrijving:
Die geest laat zich zien als een zwarte wolk. Hij komt door de muur zetten, en de oma van het gezin staat nogal raar te kijken. Hij komt ze ook achterna als ze aan het kamperen zijn.
De man des huizes wordt verkracht door de geest in de vorm van een relatief jong meisje.
En oh ja... in het begin voelde de vrouw aanrakingen op haar benen, en hoorde ze stemmen in haar kussen. En toen werd ze naar het plafond geslingerd.
quote:Dat is hem ja.
Op vrijdag 27 juni 2003 10:43 schreef pazuzu het volgende:[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het The Haunted (nee, niet The HaunTING). Zoniet, dan is het The Haunted uit 1984, waar Imdb weinig tot niets over weet te melden.
Een user levert comments op de belachelijke rape-by-ghost scene die erin zit.
Tnx again.
1. Een film van een jaar of drie geleden, man raakt vrouw en kindje kwijt bij een vliegtuig ongeluk. Hij staat op het kerkhof en iemand spreekt hem aan, er zouden toch overlevenden zijn (of zo iets) hij gaat bij andere mensen die familie in het vliegtuig hadden zitten langs, en ontdekt samen met een vrouw die hij (?) ergens op gedoken heeft, dat er iets vreemds was bij het ongeluk (ze gaan ook naar de plek waar het neer gestort is) Op een bepaald moment komen ze er achter dat zijn dochtertje mogelijk nog leeft... Uiteindelijk komen ze in een soort ziekenhuis, waar kinderen gemaakt worden, en zijn dochtertje is niet zijn dochtertje maar lijkt er wel sprekend op, de kinderen daar hebben zllemaal speciale gaven, sommigen zelfs gevaarlijk, ze nemen het meisje mee en er gebeuren nog wat achter volgingen....
2.Een politie agent moet helpen bij een onderzoek in een indianenreservaat ( al een aantal jaren geleden 8 of zo?), hij heeft zelf ook indianenbloed maar wil daar niets van weten, wordt geadopteerd door een hond die hij niet meer kwijt raakt (geloof ik) en een medicijnman, die hem steeds aan sprekkt op het indianen deel in hem zelf.
En 2 was dus thuderheart!!
3.Een film van 3 a 4 jaar geleden (?), het is oorlog, mensen leven onder de grond, in een ganagenstelsel (heel groot) en er zijn een aantal mensen die zo nu en dan naar boven gaan om proviand te halen, de oorlog is al lang afgelopen, maar dat wordt niet verteld aan al die die ondergedoken zitten, uiteindelijk komen ze er achter, en dan wordt er nog iemand dood geschoten..
Wie o wie weet het?
[Dit bericht is gewijzigd door the_fluffy op 10-07-2003 14:24]
quote:So right you are!!!
Op donderdag 10 juli 2003 14:05 schreef California het volgende:
2. klinkt als Thunderheart met Val Kilmer.
Wij zitten hier al heel lang te wachten op respons, eentje komt langs en die krijg gewoon antwoord.
Wij willen ook dat iemand een reactie geeft op wat wij vragen
Ik zoek de titel van een film van Louis de Funes.
Het enige wat ik me kan herinneren is dat de film begint in een kaugom-fabriek als ik me niet vergis. Louis de Funes komt in zo'n ketel met groene kaugom terecht en het wordt een plakkerig zooitje. Daarna doet hij iets in een kantoortje en belt hij iemand of zo.
Verder weet ik nix meer. Ik was een jaar of 4-5 toen ik deze film heb gezien.
Ik hoop dat iemand het weet.
quote:"The Mad Adventures of Rabbi Jacob"
Op vrijdag 11 juli 2003 23:53 schreef Lone_Gunman het volgende:
OK ik hoop dat jullie het weten:Ik zoek de titel van een film van Louis de Funes.
Het enige wat ik me kan herinneren is dat de film begint in een kaugom-fabriek als ik me niet vergis. Louis de Funes komt in zo'n ketel met groene kaugom terecht en het wordt een plakkerig zooitje. Daarna doet hij iets in een kantoortje en belt hij iemand of zo.
Verder weet ik nix meer. Ik was een jaar of 4-5 toen ik deze film heb gezien.
Ik hoop dat iemand het weet.
Kijk hier voor wat meer info:
http://www.francevision.com/defunes/rabbij.htm
quote:Déze???
Op vrijdag 11 juli 2003 22:03 schreef jadelovespat het volgende:
HE, DAS GEMEEN!!!!!!Wij zitten hier al heel lang te wachten op respons, eentje komt langs en die krijg gewoon antwoord.
Wij willen ook dat iemand een reactie geeft op wat wij vragen
quote:Mijn dank is zeer groot
Op vrijdag 11 juli 2003 23:58 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
"The Mad Adventures of Rabbi Jacob"
Kijk hier voor wat meer info:
http://www.francevision.com/defunes/rabbij.htm
quote:Dat heette Odyssee ofzo, heb ik ook gekeken, daar kwam zo'n slechterik in voor die Fingers heette, toch?
quote:The Odysse
Op zaterdag 12 juli 2003 15:42 schreef Salmonella het volgende:[..]
Dat heette Odyssee ofzo, heb ik ook gekeken, daar kwam zo'n slechterik in voor die Fingers heette, toch?
quote:dacht ik ook al
Op zaterdag 12 juli 2003 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ti Ta Tovenaar.
quote:'Dan doe ik dit : *Met vingers knipt* en alles staat stil'
Op zaterdag 12 juli 2003 20:45 schreef the_fluffy het volgende:[..]
dacht ik ook al
quote:en er waren 2 van die harige knuffels
Op zaterdag 12 juli 2003 20:47 schreef tong80 het volgende:[..]
'Dan doe ik dit : *Met vingers knipt* en alles staat stil'
quote:Zoek het dan ff lekker zelf uit stuk chagrijn.
Op zaterdag 12 juli 2003 20:51 schreef Dreuzel het volgende:Neehee!!
quote:Denk je dat ik dat niet al heb geprobeerd?!! Duh!
Op zaterdag 12 juli 2003 20:53 schreef tong80 het volgende:[..]
Zoek het dan ff lekker zelf uit stuk chagrijn.
quote:Stom van me. Dat ik niet weet wat je al hebt geprobeerd.
Op zaterdag 12 juli 2003 20:58 schreef Dreuzel het volgende:Denk je dat ik dat niet al heb geprobeerd?!! Duh!
Daarom probeer ik het hier!!
Mijn excuses.
Veel succes nog met je speurtocht.
Ik hoop alleen dat er geen users meer zijn die je willen helpen.
quote:Nou zeg
Op zaterdag 12 juli 2003 21:01 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop alleen dat er geen users meer zijn die je willen helpen.
quote:Terwijl je zo dankbaar bent dat ze met je proberen mee te denken.
Op zaterdag 12 juli 2003 21:09 schreef Dreuzel het volgende:[..]
Nou zeg
Lieve Dreuzel. Stank voor dank heet dat.
quote:Ik denk dat je de serie "Out Of This World" bedoeld. Herken je deze plaatjes?
Op zaterdag 12 juli 2003 20:02 schreef Dreuzel het volgende:
Ik zoek de naam van een oude jeugd serie over een meisje (heet geloof ik evi?). Iedere x als zij haar vingertoppen tegen elkaar deed stond de tijd stil, ze kon mensen "wakker" maken door ze aan te raken, en alles weer normaal maken door haar handen tegen elkaar te doen... Haar vader was in de ruimte, en door hem had ze die kracht gekregen, en ze kon met hem communiceren d.m.v. een kristal.
quote:Jaaa!!
Op zaterdag 12 juli 2003 21:14 schreef lzandman het volgende:[..]
Ik denk dat je de serie "Out Of This World" bedoeld. Herken je deze plaatjes?
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 00:03 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Déze???
http://coricopat1.ucsc.edu/~jeremys/Spartakus.html
quote:De serie die jij zoekt heeft ongetwijfeld wel literaire waarde en heeft de mensen een andere kijk op zichzelf gegeven. Ook een andere blik op de mensheid in het algemeen, en de plaats van de mens in het universum.
Op zaterdag 12 juli 2003 21:16 schreef Dreuzel het volgende:
Ik had dat gepost in de hoop er serieuze reakties op te krijgen, niet zoiets als ti ta tovenaar.
quote:U, voor jou.
Op zaterdag 12 juli 2003 21:26 schreef Dreuzel het volgende:[..]
Je moest eens weten...
Een serie van een dik en een dun mannetje (geen tekenfilm) die verdwaald raken in de ruimte. Daar ontmoeten ze een alien en die blijft bij hun.
de alien is een pop of man in pak.
iemand?
quote:Het Kolob-mysterie, of colob mysterie
Op maandag 14 juli 2003 15:19 schreef jeronimo007 het volgende:
Er was vroeger (ik denk eind jaren tachtig) een jeugdserie (ik meen op de brt) over een groep kinderen die stukken van een ufo in een moeras vond en deze in elkaar ging zetten, kan iemand me vertellen hoe deze serie ook al weer heet? En het was zo dat een van de onderdelen die ze zochten aan de nok van een huis (schuur?) was vastgemaakt als een soort windmolen/windwijzer .
Wie weet de naam nog?
Ik heb een aantal oude series waarvan ik nog een paar beelden voor me kan halen, maar waar ik echt niet meer van weet hoe het heette (of precies heette) Ik hoop dat iemand van jullie dit wel weet.
1. Dit is een tekenfilm serie met allerlei autotjes waarop aan de achterkant weer een soort grijparmpjes en dergelijke zaten. De good guys kwamen met alle autotjes uit een of ander spaceship gerold ofzo.
Meer weet ik niet van deze serie.
2. Dit is ook een tekenfilm serie en ging over mensen die vaandels droegen. Die vaandels waren alles want daar konden beesten uit komen geloof ik. Das alles wat ik er nog va n weet.
3. Dit is een oude serie over Robin Hood. Wat ik nog voor me kan halen is dat de eerste Robin Hood sterft en dan de hele groep pijlen met vuur in het meer schieten. De nieuwe Robin Hood schiet dan zeg maar van achter hun uit de bosrand ook een vuurpijl in het water. Dit was een goeie serie met mooie muziek. Alleen wat was ook alweer de precieze naam ?
quote:Was dat een engelse komedie-serie?
Op woensdag 16 juli 2003 19:58 schreef defender het volgende:
Ik heb het heel lang geleden al eens gevraagd, maar kan het niet meer terug vinden. Een serie over een kantoormannetje die letterlijk en figuurlijk over lijken ging om carriere te maken, hij sliep echter in zijn yuppen flatje in een doos in een kast.
quote:Nope. Was eerder thriller achtig. En volgens mij Amerikaans.
Op woensdag 16 juli 2003 20:04 schreef victorinox het volgende:[..]
Was dat een engelse komedie-serie?
Ik vroeg me dus af of iemand deze film herkent:
En vent die vindt een doos met zonnebrillen achter een kerkje (daar gebeuren wazige dinge) ofzoiets en als hij die opzet ziet hij dat erop straat allemaal borde op hangen met de teksten enzo. En dat andere mensen al een soort 'aliens' of gehypnotiseerd zijn. Tis al een oude film. Maar hij was wel vet kom ik me herrinere
Thanks
Op donderdag 17 juli 2003 10:43 schreef Intosia het volgende:
Hoi,Ik vroeg me dus af of iemand deze film herkent:
En vent die vindt een doos met zonnebrillen achter een kerke ofzoiets en als hij die opzet ziet hij dat erop straat allemaal borde op hangen met de teksten enzo. En dat andere mensen al een soort 'aliens' of gehypnotiseerd zijn. Tis al een oude film.
Maar hij was wel vet kom ik me herrinere
![]()
Thanks
quote:Is dat die met die stofzuiger verkoper? Want die was TE GEK! Ik weet ik ook niet hoe die heet, Weet jij het?
Op woensdag 16 juli 2003 20:04 schreef victorinox het volgende:[..]
Was dat een engelse komedie-serie?
( Op bloody Kisses van Type O Negative wordt een sample uit de film gebruikt, van een huilende baby )
quote:Niemand nog die weet waar ik t over heb ??
Op woensdag 16 juli 2003 13:45 schreef uppie83 het volgende:
Ik kon dit topic ff niet vinden maar ok....Ik heb een aantal oude series waarvan ik nog een paar beelden voor me kan halen, maar waar ik echt niet meer van weet hoe het heette (of precies heette) Ik hoop dat iemand van jullie dit wel weet.
1. Dit is een tekenfilm serie met allerlei autotjes waarop aan de achterkant weer een soort grijparmpjes en dergelijke zaten. De good guys kwamen met alle autotjes uit een of ander spaceship gerold ofzo.
Meer weet ik niet van deze serie.2. Dit is ook een tekenfilm serie en ging over mensen die vaandels droegen. Die vaandels waren alles want daar konden beesten uit komen geloof ik. Das alles wat ik er nog va n weet.
3. Dit is een oude serie over Robin Hood. Wat ik nog voor me kan halen is dat de eerste Robin Hood sterft en dan de hele groep pijlen met vuur in het meer schieten. De nieuwe Robin Hood schiet dan zeg maar van achter hun uit de bosrand ook een vuurpijl in het water. Dit was een goeie serie met mooie muziek. Alleen wat was ook alweer de precieze naam ?
quote:Het zegt mij op het moment niks. Misschien helpt het als je aangeeft wanneer je die series ongeveer gezien hebt? En op welke zenders je gezien hebt? Succes verder!
Op donderdag 17 juli 2003 23:02 schreef uppie83 het volgende:[..]
Niemand nog die weet waar ik t over heb ??
quote:3. Robin of Sherwood
quote:Oh thanx, die serie was echt geweldig, ik zie dat ze em op DVD hebben, dat wordt weer veel geld uitgeven....
Op donderdag 17 juli 2003 23:21 schreef RedWind het volgende:[..]
3. Robin of Sherwood
Robin of Sherwood - TV serie
quote:1. Transformers?
quote:Dat is Jayce and the Wheeled Warriors, heb ik ook nog erg lang naar gezocht
Ik kon dit topic ff niet vinden maar ok....Ik heb een aantal oude series waarvan ik nog een paar beelden voor me kan halen, maar waar ik echt niet meer van weet hoe het heette (of precies heette) Ik hoop dat iemand van jullie dit wel weet.
Meer weet ik niet van deze serie.
quote:Opgezocht en die klopt ook....thanx
Op vrijdag 18 juli 2003 09:59 schreef ruudjuh31 het volgende:[..]
Dat is Jayce and the Wheeled Warriors, heb ik ook nog erg lang naar gezocht
Nu nog de moeilijkste denk....mijn nummer 2. Ik denk dat dit zo rond uhm 1987 was ofzo. Kanaal weet ik echt niet meer.
quote:ik heb het nog nooit gezien maar dit heb ik gevonden:
Op vrijdag 18 juli 2003 01:21 schreef Dethroned het volgende:
Weet iemand de titelsong (..) intro/outro van de serie "Family Law" ?
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 14:24 schreef L_H_X het volgende:[..]
ik heb het nog nooit gezien maar dit heb ik gevonden:
Title: "War"
Written By: "Norman Whitfield & Barrett Strong"
Performed By: "Edwin Starr"
quote:weet iemand hoeveel episodes daarvan zijn ?
Op vrijdag 18 juli 2003 09:59 schreef ruudjuh31 het volgende:[..]
Dat is Jayce and the Wheeled Warriors, heb ik ook nog erg lang naar gezocht
quote:2 is dus inmiddels gevonden...
Op donderdag 10 juli 2003 14:00 schreef the_fluffy het volgende:
Terwijl ik door alle voorgaande reactie's heen las, was ik van plan om die ene film die ik al tijden zoek te vragen, inmiddels zijn het er drie geworden, hier komen ze:1. Een film van een jaar of drie geleden, man raakt vrouw en kindje kwijt bij een vliegtuig ongeluk. Hij staat op het kerkhof en iemand spreekt hem aan, er zouden toch overlevenden zijn (of zo iets) hij gaat bij andere mensen die familie in het vliegtuig hadden zitten langs, en ontdekt samen met een vrouw die hij (?) ergens op gedoken heeft, dat er iets vreemds was bij het ongeluk (ze gaan ook naar de plek waar het neer gestort is) Op een bepaald moment komen ze er achter dat zijn dochtertje mogelijk nog leeft... Uiteindelijk komen ze in een soort ziekenhuis, waar kinderen gemaakt worden, en zijn dochtertje is niet zijn dochtertje maar lijkt er wel sprekend op, de kinderen daar hebben zllemaal speciale gaven, sommigen zelfs gevaarlijk, ze nemen het meisje mee en er gebeuren nog wat achter volgingen....
2.Een politie agent moet helpen bij een onderzoek in een indianenreservaat ( al een aantal jaren geleden 8 of zo?), hij heeft zelf ook indianenbloed maar wil daar niets van weten, wordt geadopteerd door een hond die hij niet meer kwijt raakt (geloof ik) en een medicijnman, die hem steeds aan sprekkt op het indianen deel in hem zelf.
En 2 was dus thuderheart!!
3.Een film van 3 a 4 jaar geleden (?), het is oorlog, mensen leven onder de grond, in een ganagenstelsel (heel groot) en er zijn een aantal mensen die zo nu en dan naar boven gaan om proviand te halen, de oorlog is al lang afgelopen, maar dat wordt niet verteld aan al die die ondergedoken zitten, uiteindelijk komen ze er achter, en dan wordt er nog iemand dood geschoten..
Wie o wie weet het?
quote:Dark City
Op zaterdag 19 juli 2003 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
Weet iemand hoe die film heet die over een soort stad in de toekomst gaat die elke nacht veranderd. (Dan komen er gebouwen en muren bij enzo, mensen krijgen een ander beroep etc...) Die wil ik nl nog eens bestellen voor ons flatkanaal.
quote:Update:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:06 schreef the_fluffy het volgende:[..]
2 is dus inmiddels gevonden...
Weet iemand 1 en 3 ook nog?
quote:Nog maar even aangestipt. Kweet dat t moeilijk is, maar das toch juist een uitdaging
2. Dit is ook een tekenfilm serie en ging over mensen die vaandels droegen. Die vaandels waren alles want daar konden beesten uit komen geloof ik. Das alles wat ik er nog va n weet.
quote:Gundam Wing
Op zaterdag 19 juli 2003 23:27 schreef Retuobak het volgende:
Zoek naar een redelijk recente japanse tekenfilmserie die over een invasie van een stel vage aliens ging die een paar mensen hadden omgebouwd zodat ze met een soort kristallen konden transformeren tot soort robots, en dan was er eentje bekeerd. Iemand enig idee?
quote:Niemand ?
Ik heb het heel lang geleden al eens gevraagd, maar kan het niet meer terug vinden. Een serie over een kantoormannetje die letterlijk en figuurlijk over lijken ging om carriere te maken, hij sliep echter in zijn yuppen flatje in een doos in een kast.
[Dit bericht is gewijzigd door Retuobak op 20-07-2003 06:51]
quote:Uchû no kishi tekkaman bureido (Starknight Tekkaman Blade) (Teknoman)
Op zondag 20 juli 2003 06:40 schreef Retuobak het volgende:
nee het was niet gundam wing. Was echt belangrijk element dat mensen konden transformeren in van die robots dmv zo'n kristal ipv dat ze erin kropen. Meen me ook te herinneren dat hoofdpersoon iets van Blade of Slade heet...........
quote:Nee, die gaat over kleine vliegende schoteltjes!
Op donderdag 22 mei 2003 11:51 schreef Tweek het volgende:[..]
Batteries not included.
quote:Is het de film "Joey" een waargebeurde film over twee gehandicapten waarvan 1 alleen kan brabbelen en de andere de enige is die hem kan verstaan?
Op dinsdag 27 mei 2003 21:25 schreef err het volgende:[..]
I am Sam? Maar daar was alleen de vader verstandelijk gehandicapt.
quote:Is het "Animal House" met John Beluschi waarbij een dik ventje steeds probeert zijn auto uit de klauwe van zijn medestudiegenoten te houden?
![]()
quote:"Private parts" het (levens) verhaal van Howard Stern
Op zondag 1 juni 2003 22:58 schreef Vaatdoek het volgende:
Ik zoek de titel van een film die een tijd geleden op canal+ was,
hij ging over een radioman die heel veel luisteraars trekt en daarom naar een heel grote radiozender gaat in New York maar dat zorgt voor problemen tussen hem en zijn vrouw. In zijn radioprogramma doet ie de meest rare dingen, zoals een vrouw een orgasme bezorgen door de speakers van haar radio
Wie weet de titel?
quote:Dat was hem wel.
Op zondag 20 juli 2003 22:48 schreef klappernoot2000 het volgende:[..]
Nee, die gaat over kleine vliegende schoteltjes!
quote:Het antwoord was al gegeven.
Op zondag 20 juli 2003 22:54 schreef klappernoot2000 het volgende:[..]
Is het de film "Joey" een waargebeurde film over twee gehandicapten waarvan 1 alleen kan brabbelen en de andere de enige is die hem kan verstaan?
quote:Het antwoord was al gegeven, zelfs al in de volgende post.
Op zondag 20 juli 2003 23:05 schreef klappernoot2000 het volgende:[..]
"Private parts" het (levens) verhaal van Howard Stern
Regie: Betty Thomas
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:04 schreef jadelovespat het volgende:
New:
ongeveer uit de tijd van dj cat rond 85/87Een serie van een dik en een dun mannetje (geen tekenfilm) die verdwaald raken in de ruimte. Daar ontmoeten ze een alien en die blijft bij hun.
de alien is een pop of man in pak.
iemand?
quote:Waren dat niet de astronautjes?
Op maandag 21 juli 2003 20:23 schreef jadelovespat het volgende:[..]
Uit welke film komt dit gastje? Deze pic heb ik uit een videoclip van Iron Maiden gesloopt, en zijn kop wordt ook gebruikt als logo van 'The Misfits' (de band, niet de film )
quote:Dat mannetje heet "The Crimson Ghost", en komt uit de gelijknamige televisieserie uit de jaren ' 40.......
Op woensdag 23 juli 2003 02:29 schreef Pea het volgende:
Ok... heb m al eens eerder gepost, maar toen liet de picserver me in de steek.Uit welke film komt dit gastje? Deze pic heb ik uit een videoclip van Iron Maiden gesloopt, en zijn kop wordt ook gebruikt als logo van 'The Misfits' (de band, niet de film
)
Kijk maar: Crimson Ghost
quote:Ik dank u hartelijk!
Op woensdag 23 juli 2003 17:52 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Dat mannetje heet "The Crimson Ghost", en komt uit de gelijknamige televisieserie uit de jaren ' 40.......
Kijk maar: Crimson Ghost
quote:Traffic misschien?
Op donderdag 24 juli 2003 09:23 schreef teknomist het volgende:
Ik zoek een beetje cultachtige film met daarin meerdere verhaallijnen. Voor elke verhaallijn hebben ze een eigen kleurfilter (blauw, geel etc) er overheen geplaatst. Volgens mij speelt zich één verhaal af in de Mexicaanse woestijn en eentje in de grote stad (Las Vegas?); de andere verhaallijnen kan ik me niet meer herinneren. Het gaat volgens mij ook over drugsdeals (meestal igv. Mexico). Iemand een idee? BVD
De film is zeer realistisch opgenomen..
Als je de film in het midden begint te kijken lijkt het of je naar een live reportage van CNN aan het kijken bent
De film is afgelopen op het moment dat een verslagergever vraagt om de camera naar het beeld toe te draaien en te laten zien dat er nog veel meer objecten (meteorieten) aankomen richting aarde.
Volgens mij had steven spielberg ook iets met deze film te maken..
Iemand die iets weet ?
Ik denk dat de film nu ongeveer zo'n 10 jaar oud is als het niet iets ouder is dan
quote:Al gevonden
Op donderdag 24 juli 2003 12:12 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zoek een film over de inslag van een meteoriet....
De hele film is in Journaalstijl gemaakt
Alles komt zo lijkt het van reportages en van nieuwslezers af...De film is zeer realistisch opgenomen..
Als je de film in het midden begint te kijken lijkt het of je naar een live reportage van CNN aan het kijken bentDe film is afgelopen op het moment dat een verslagergever vraagt om de camera naar het beeld toe te draaien en te laten zien dat er nog veel meer objecten (meteorieten) aankomen richting aarde.
Volgens mij had steven spielberg ook iets met deze film te maken..Iemand die iets weet ?
Ik denk dat de film nu ongeveer zo'n 10 jaar oud is als het niet iets ouder is dan
Without Warning (1994)
quote:
I saw this film on TV late at night and I took it for real. I thought the news-flash was real, and it scared me to death. When I watched this film it came on at about 2.00 am and I was tired so I just took it in, and by about 3.00 am I was waking up my parents to tell them about the bad news and all sorts. I even had my window open looking out to see if any asteroids were coming to hit me. This film is totally believable if it catches you unaware, it had me completely fooled, and it was thoroughly entertaining anyway. I recommend it to everyone. The only problem is - you can't get this film - anywhere!
quote:Dat was em volgens mij. Dankjewel, ik ga em gelijk checken
Op donderdag 24 juli 2003 10:04 schreef Disorder het volgende:[..]
Traffic misschien?
Ik kom niet op de naam van een tekenfilm die ik vroeger erg leuk vond. Het was zo rond de 80-er jaren. Het ging over een jongen en een meisje met punthoedjes op en volgens mij ook puntschoentjes aan, zij dacht ik in het rood en hij in het groen. Ze beleefden allerlei avonturen in het bos.
Ik weet dat de omschrijving een beetje vaag is (denk dat ik nog heel jong was), maar hopelijk weet iemand (gelijk misschien) toch waarover ik het heb of komt deze tekenfilm je bekend voor.
Ik heb het hele internet al afgezocht..maar kan niks vinden. En nu wil ik het alleen maar nog meer weten hoe die tekenfilm heette en/of meer info erover.
Alvast bedankt!!
quote:
Ik heb ff gekeken..maar helaas is het geen Littles..
Het was echt meer zo'n lieflijke tekenfilm, mooi getekend...beetje over die (soort) elfjes in het bos, hoofdrollen dus dat jongetje en meisje met die grote punthoeden op...volgens mij kwamen er ook eenhoorns in voor ..weet ik echter niet zeker..
Waarom weet niemand het nou..snik snik
quote:Verrek! die ken ik!
Heel lullig om te zeggen (ik zie dat je al een paar pagina's aan het zoeken bent ) maar ik weet de titel ook niet. Zal er ook even naar op zoek gaan want ik ben wel benieuwd.
quote:Delfie en Lillybit heette dat geloof ik...
Op vrijdag 25 juli 2003 15:51 schreef sweetgirly het volgende:
Thnx voor je reactieIk heb ff gekeken..maar helaas is het geen Littles..
Het was echt meer zo'n lieflijke tekenfilm, mooi getekend...beetje over die (soort) elfjes in het bos, hoofdrollen dus dat jongetje en meisje met die grote punthoeden op...volgens mij kwamen er ook eenhoorns in voor ..weet ik echter niet zeker..
Waarom weet niemand het nou..snik snik
quote:Ik hoop dat je het ineens weet
Op vrijdag 25 juli 2003 17:27 schreef Posdnous het volgende:[..]
Verrek! die ken ik!
Heel lullig om te zeggen (ik zie dat je al een paar pagina's aan het zoeken bent
) maar ik weet de titel ook niet. Zal er ook even naar op zoek gaan want ik ben wel benieuwd.
quote:Iemand?
Op maandag 23 juni 2003 20:58 schreef Disorder het volgende:
Ik zoek de titel van een film die, dacht ik, over een seriemoordenaar gaat. Een man zet bereklemmen in het bos en vangt daarmee mensen. Op het laatst wordt hij door de politie gevonden terwijl hij in een kamer zit, aan tafel met allemaal lijken.
quote:correct.. de serie was The Littl' bits
Op vrijdag 25 juli 2003 17:46 schreef Patch het volgende:[..]
Delfie en Lillybit heette dat geloof ik...
The littl' bits..niet vreemd dat ik niet op de naam kwam, toen ik Lillybith las, wist ik gelijk 'ja, die is het'...
Top hoor, ben gelijk gaan zoeken op het internet en met de titel + hun namen..vind ik het gelukkig wel..
Zo irritant want ik was er al weken over aan het nadenken en kwam er maar niet op, terwijl in mijn hoofd de tekenfilm zo leuk was (is)..
Het verhaal gaat als volgt:
Een groep studenten denken na hoe de wereldgeschiedenis zou veranderd zijn moest Hitler in zijn studentenjaren, toen hij nog geen macht had, vermoord werd.
Daarop besluiten ze om zelf de geschiedenis te gaan bepalen.
Ze nodigen mensen met radicale theorieën uit en vergiftigen ze tijdens een etentje.
quote:roman holiday?
Op vrijdag 6 juni 2003 10:09 schreef Cyberjunkie het volgende:
Ik zoek 2 films. De eerste:een prinses gaat incognito op vakantie of in ieder geval uit haar beschermde omgeving. Ze komt in aanraking met een fotograaf waarmee ze een tijdje optrekt. En ik weet niet helemaal zeker hoe het nou zat, of die fotograaf nou niet wist dat ze een prinses was of dat de prinses niet wist dat hij een persfotograaf was, in ieder geval, aan het einde komt het uit, maar dan zijn ze al de dikste vrienden.
quote:The Last Supper
Op zaterdag 26 juli 2003 21:03 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zoek de titel van een film.Het verhaal gaat als volgt:
Een groep studenten denken na hoe de wereldgeschiedenis zou veranderd zijn moest Hitler in zijn studentenjaren, toen hij nog geen macht had, vermoord werd.
Daarop besluiten ze om zelf de geschiedenis te gaan bepalen.
Ze nodigen mensen met radicale theorieën uit en vergiftigen ze tijdens een etentje.
quote:Volgens mij moet dat Profit zijn, http://us.imdb.com/Title?0115323
quote:
Op zondag 27 juli 2003 00:35 schreef Lister het volgende:[..]
Volgens mij moet dat Profit zijn, http://us.imdb.com/Title?0115323
Te gek ! Dat is m ! Thanks !
quote:Ik denk dat je deze serie bedoelt:
Op zondag 20 juli 2003 01:58 schreef uppie83 het volgende:[Op woensdag 16 juli 2003 13:45 schreef uppie83 het volgende:
2. Dit is ook een tekenfilm serie en ging over mensen die vaandels droegen. Die vaandels waren alles want daar konden beesten uit komen geloof ik. Das alles wat ik er nog va n weet...]Nog maar even aangestipt. Kweet dat t moeilijk is, maar das toch juist een uitdaging
[Dit bericht is gewijzigd door AAL op 29-07-2003 17:16]
wie weet uit welke film deze quote komt: Good luck on (with?) future projects!
in de film wordt deze zin wel 3/4 keer gezegd, maar ik weet niet meer welke film t is... heeeeel erg irritant. kan iemand me helpen?
quote:Dit kan wel ja....nou begin ik te twijfelen of er idd per grote groep een vaandel was of dat het nou is zoals beschreven op een aantal websites die ik heb gevonden na op Visionaries: Knights of the Magical Light te hebben gezocht.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:06 schreef AAL het volgende:[..]
Ik denk dat je deze serie bedoelt:
Visionaries: Knights of the Magical Light
quote:Is dit niet Coupe de Ville??
![]()
quote:Brendon Chase. Catchy tune, inderdaad, heb hier een versie van James Galway...
Op donderdag 31 juli 2003 13:32 schreef ChiChi het volgende:
Ik zoek de naam van een engelse serie die in de jaren '80 is uitgezonden. Het gaat over 3 broers die weglopen van huis en in het woud gaan leven. En daar zitten ze echt jaren. Zijn ze oplaatst gekleed in allemaal van die dierenvellen. Op een gegeven moment ontmoeten ze ook een man die aan de alcohol is en als het slecht met hem gaat, moeten ze wel hulp gaan zoeken van buitenaf. Had ook een heel catchy begintune. Weet iemand de titel?
quote:U have mail (op je hotmail adres)
Op donderdag 31 juli 2003 16:02 schreef ChiChi het volgende:
En die tune? Heb je die nog voor me? Ik zie er nl. geen link naartoe.
Ik heb het gister gezien ergens 's avonds voor spongebob enzo en ik vond het redelijk grappig en zo
Daar weer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |