The Underdog Project met Summer Jam is al een aantal jaar oud maar met nog een oudje erbij klinkt het wel goed
maar sunclub voelt de hete adem van remember - summerlove aankomen?
1 waarbij je een spaanse gast erdoorheen hoort zingen, erg relaxt, zo van hey nanana nanana nana he-hey en de rest is in t spaans, weet ik niet hoe je t schrijft.
en nog een iets ingetogender nummer maar daar zingt een vrouw in t engels doorheen, dat zal wel summerjam 2003 zijn denk ik?
hier in brabant is summerjam volgens mij trouwens nooit zo populair geweest, ik vind toch dat hier de (dance) muziek meer beinvloed is door belgische en duitse (hard)trance, en in "het noorden" luistert men meer trommel-tech-club of engelse hardhouse
quote:dat is dus Remember - Summerlove
Op woensdag 21 mei 2003 22:21 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ken op t moment 2 nummers die zijn geremixt met sunclub-fiesta1 waarbij je een spaanse gast erdoorheen hoort zingen, erg relaxt, zo van hey nanana nanana nana he-hey en de rest is in t spaans, weet ik niet hoe je t schrijft.
kan dit kloppen ?
quote:Ja klopt
Op woensdag 21 mei 2003 22:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Die remember van summerlove.. ook nergens te vinden.. (wie helpt me)ik hoor er iedereen over maar heb hem volgens mij nog nooit gehoord. Ik vermoed dat hij sterk lijkt op het introotje van de site van http://www.dj-maurice.comkan dit kloppen ?
Ik ben ca. 20 minuten aan de slag gegaan met de acapella versie van The Underdog Project en de album versie van Sunclub's Fiësta...
Zie hier het resultaat... nou ja.. een klein gedeelte dan, wil geen BUMA-STEMRA op mijn dak, nou ja het dak van de bovenburen dan...
http://www.djmarcel.nl/datkanikook.mp3
Hoe simpel kun je op vandaag nog in de hitparade terecht komen...!?
[Dit bericht is gewijzigd door DJMarcel.nl op 22-05-2003 07:42]
wel leuk, zou best nog wel eens een zomerhit(je?) kunnen worden.
quote:Doe je gewoon goed. Die twee nummers passen gewoon goed bij elkaar. Was jij maar op het idee gekomen, had je nu flink knaken verdiend
Op donderdag 22 mei 2003 07:21 schreef DJMarcel.nl het volgende:
quote:welnee joh ! Ik vind em best relax !
Op vrijdag 30 mei 2003 17:57 schreef RuiDaSilva het volgende:
Crap
*Krijg er wel een party mood van.. ookal is het niet mijn muzieksmaak
quote:Het deuntje is nu het leukste aan het nummer
Op vrijdag 30 mei 2003 21:00 schreef Scandalous het volgende:
Nog een keer dat kutdeuntje
quote:Ik ook niet
Op donderdag 5 juni 2003 12:48 schreef Tania18 het volgende:
Kan de mp3 nergens vinden
Groetjes,
quote:Ieder z'n eigen smaak
Op donderdag 5 juni 2003 13:53 schreef Key het volgende:
Ik vindt het maar niks. Men neme Sunclub - fiësta en gooie er een stemmetje onder wat niet eens lekker loopt en klaar.
spanje tot over een half jaar!!!
quote:Mee eens. Die zouteloze stem erdoorheen verpest het hele (in de orginele versie eigenlijk best lekkere) nummer.
Ik vindt het maar niks. Men neme Sunclub - fiësta en gooie er een stemmetje onder wat niet eens lekker loopt en klaar.
Bovendien kan elke kleuter dit maken als je hem een middagje met de Magix Music Maker laat experimenteren.
was ie afgelopen week dancesmash,
komende week is ie alarmschijf
Echt een van de zomerhits van 2003 imho
Jammer dat het daar bij bleef.
Single-Minded People vond ik ook nog wel een aardig nummer. Fiesta is werelds.
quote:precies, is mij ook gelukt voordat die uit kwam (post 9)
Op vrijdag 6 juni 2003 12:03 schreef postinggirl het volgende:[..]
Mee eens. Die zouteloze stem erdoorheen verpest het hele (in de orginele versie eigenlijk best lekkere) nummer.
Bovendien kan elke kleuter dit maken als je hem een middagje met de Magix Music Maker laat experimenteren.
quote:Het is 100 % de oude single met alleen een stem er doorheen.
Op vrijdag 6 juni 2003 17:52 schreef RemCow het volgende:
Vette remix
quote:Jouw versie klinkt nog beter ook
Ik ben ca. 20 minuten aan de slag gegaan met de acapella versie van The Underdog Project en de album versie van Sunclub's Fiësta...Zie hier het resultaat... nou ja.. een klein gedeelte dan, wil geen BUMA-STEMRA op mijn dak, nou ja het dak van de bovenburen dan...
quote:Je bedoelt gewoon Fiesta dus?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:01 schreef DarkFire het volgende:
Maar de originele Summer jam vind ik leuker.
quote:idd die vocal is beroerd!
quote:Nee gewoon The Underdog Project-Summer Jam dus zonder die Fiesta beat maar met die beat waarmee hij vorige zomer (of die zomaar daarvoor??) mee uitkwam.
Je bedoelt gewoon Fiesta dus?
quote:die heb ik gedownload, maar die is echt saai. Het nummer wordt gered door Fiesta.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:08 schreef DarkFire het volgende:[..]
Nee gewoon The Underdog Project-Summer Jam dus zonder die Fiesta beat maar met die beat waarmee hij vorige zomer (of die zomaar daarvoor??) mee uitkwam.
quote:Klopt, Summerlove - Remember. Ik heb hem al gevonden op internet via de kazaa weg.
Die remember van summerlove.. ook nergens te vinden.. (wie helpt me)ik hoor er iedereen over maar heb hem volgens mij nog nooit gehoord. Ik vermoed dat hij sterk lijkt op het introotje van de site van http://www.dj-maurice.comkan dit kloppen ?
quote:summerjam wordt nu idd helemaal grijs gedraaid, maar dat nummer wat ik bedoelde, summerlove-remember heb ik eindelijk gevonden weet niet meer waar, maar als iemand m nog moet hebben zet ik m wel ff op me eigen site
quote:bronze skin and cinnamon tans
Op vrijdag 13 juni 2003 13:53 schreef schwa78 het volgende:
Wat zeggen ze nou eigenlijk in dit nummer."bronse skin and a sinimen dance" ofzo?
cinnamon = kaneel/kaneelkleurig
quote:Tis Fiesta hoor, niet Splash
Op vrijdag 13 juni 2003 14:16 schreef SuperUli het volgende:
Wat een grafnummer zeg. Compleet beide nummers verneukt, m.i.
Het originele "Summer jam" vond ik zelf veel beter klinken. De zang in dit nr is heel zwak..en die sunclub - splash hadden ze nooit zo mogen verneuken.
Wat betreft de kwaliteit van het nummer ben ik het met je eens..
quote:Dj frank uit Highstreet belgie Hoogstraten heeft dit verzonnen.
Op woensdag 21 mei 2003 22:03 schreef DJMarcel.nl het volgende:
? En,... last but not least: wie kan me hieraan helpen of weet wie de makers zijn, want ik sta er niet van te kijken als deze bootleg/remix door Nederlanders gemaakt is.
quote:Dit is helemaal geen trance
Op vrijdag 13 juni 2003 16:01 schreef mellow_dtc het volgende:
dat nummer zuigt aan alle kanten, goedkoope samples enz. het is gewoon weer recycelen van oude nummers, het orgineel suckte ook helemaal, door zulke nummers is de hele trance scene verneukt, ze hebben zowat de hele jaren 80 van samples gestolen en geremixed in een trance deuntje. WEES EENS ORGINEEL! is dat nou zo moeilijk???
Dit hadden ze in Irak moeten inzetten.
quote:Jep, nu... 'n maand later is dit wel algemeen bekend bij de meesten.
Op zaterdag 14 juni 2003 02:33 schreef hazes het volgende:[..]
Dj frank uit Highstreet belgie Hoogstraten heeft dit verzonnen.
Download de orginele acoustic versie!!!
Craig david ft artful dodger: summerjam acoustic
IS SUPER!!!
quote:msn ?
Op maandag 16 juni 2003 17:09 schreef Rolex het volgende:
Weet niet of dit al is gezegd maar ik heb een gouden tip!!!!Download de orginele acoustic versie!!!
Craig david ft artful dodger: summerjam acoustic
IS SUPER!!!
quote:def_jam20@hotmail.com
Op maandag 16 juni 2003 17:17 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
msn ?
quote:sunclub = nederland
Op dinsdag 17 juni 2003 18:51 schreef Frederic het volgende:
Erg leuk zomernummer!Weten jullie uit welk land het komt?
quote:Brainpower's Dansplaat had veel beter gepast over Fiesta heen
Op donderdag 5 juni 2003 14:55 schreef Citroentje het volgende:
Summerjam vind ik een relaxed nummertje
Fiësta wel grappigmaar dit door elkaar heen...
bout liedje!
eerst ging hij nog wel (zie begin dit topic) maar nu heb ik er echt vet de scheit op
quote:ik heb het alweer gehad met het nummer...
Op maandag 23 juni 2003 02:14 schreef Erosjuhhh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bout liedje!
eerst ging hij nog wel (zie begin dit topic) maar nu heb ik er echt vet de scheit op
ligt alweer op de loer voor deze zomer, verder zullen we ook nog vaak zat naar Tiësto's Kane remix moeten luisteren...
Summer Jam zal moeten gaan inleveren...
quote:
Op maandag 23 juni 2003 02:02 schreef default het volgende:
Dit nummer doet het goed in de auto op de snelweg
quote:En nog veel beter in een danscafe met een paar biertjes op
Op maandag 23 juni 2003 02:02 schreef default het volgende:
Dit nummer doet het goed in de auto op de snelweg
quote:Die is ook beter! idd. zonder geschreeuw en wat sneller
Op maandag 23 juni 2003 07:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
vooral het begin wordt je simpel van.. 'get on the floor..'
Noordzee fm draait een versie die begint zoals 'Fiësta' ooit begon, zonder het geschreeuw, daarna loopt die over in Summer Jam.
Ook een optie...
Kvind ze trouwens allebei wel ok
De vocals slaan nl. op sommige punten de plank volledig mis doordat ze wringen met de achtergrondmuziek (de toonhoogte dus)
Zwaar irritant vind ik zelf omdat je de plaat zo vaak hoort.
"In the heat of the night"
"being with me tonight"
"make you mine"
"freaky to me"
en ga zo maar door...
quote:Correctie:
Op donderdag 19 juni 2003 19:42 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
sunclub = nederland
the underdog project = usa
Sunclub = idd Nederland
The Underdog Project = Canada
remixer van Summer jam 2003 is Dj Frank uit België
"Saturday Night" is de titel van de nieuwe track. Nou ja... 'nieuw' is-ie ook niet, want ook dit is weer een oude track van The Underdog Project, en ook dit keer is er een bekende dancetrack door heen gemixt...
quote:Wedden dat die zo weer op #1 in de top 40 staat?
Op donderdag 31 juli 2003 09:37 schreef CJ het volgende:
De opvolger van Summerjam 2003 komt er aan."Saturday Night" is de titel van de nieuwe track. Nou ja... 'nieuw' is-ie ook niet, want ook dit is weer een oude track van The Underdog Project, en ook dit keer is er een bekende dancetrack door heen gemixt...
quote:Welke dancetrack?
Op donderdag 31 juli 2003 09:37 schreef CJ het volgende:
De opvolger van Summerjam 2003 komt er aan."Saturday Night" is de titel van de nieuwe track. Nou ja... 'nieuw' is-ie ook niet, want ook dit is weer een oude track van The Underdog Project, en ook dit keer is er een bekende dancetrack door heen gemixt...
quote:Whigfield !?
Op donderdag 31 juli 2003 16:08 schreef veldmuis het volgende:[..]
Welke dancetrack?
Greetz
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:55 schreef Tiffany_Gayle_ het volgende:
Het brein achter The Underdog Project zijn dj Frank en AJ Duncan (producer van Kate Ryan en van mij, en Aj heeft ook 2 unlimited gedaan enz..).
Summerjam was in feite gemaakt voor de fun, maar is nu een onvoorstelbare hit geworden, so???
Het is inderdaad heel simpel : 2 deuntjes door elkaar gemixt en de Canadese zanger Vic er de zanglijn nog ns op te laten zingen, maar zo zie je maar, het moet niet altijd super uitgedoktert zijn om een hit te zijn!
Het is een meezinger, enne dus nee, het zijn geen Hollanders die deze keer met de prijzen weglopen, maar gewoon, 2 gasten uit Schoten! (België dus)
Greetz
quote:Hadden ze dan niet zuiver in kunnen laten zingen? Of iig iets wat past bij de melodie?
-knip-
quote:vast niet onmogelijk, maar ach.. waarom moeilijk doen als 't ook makkelijk kan.
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:01 schreef SuperUli het volgende:[..]
Hadden ze dan niet zuiver in kunnen laten zingen? Of iig iets wat past bij de melodie?
Summer Jam van The Underdog project vond ik
Summer Jam Remix van The Sunclub vond ik
Maar de remix van Klubbheads is wel weer
quote:zeg hoe kom jij zo snel aan een acapella versie van the underdog project
Het nummer is nog niet te vinden online, morgen ga ik eens bij de lokale platenboer kijken... tenminste... dat laatste heeft weinig nut wanneer ik het nummer ook zelf kan maken heheh..Ik ben ca. 20 minuten aan de slag gegaan met de acapella versie van The Underdog Project en de album versie van Sunclub's Fiësta...
Zie hier het resultaat... nou ja.. een klein gedeelte dan, wil geen BUMA-STEMRA op mijn dak, nou ja het dak van de bovenburen dan...
quote:Vriend, Summer Jam is een nummer uit 2001.
Op zaterdag 6 september 2003 10:46 schreef belanov het volgende:[..]
zeg hoe kom jij zo snel aan een acapella versie van the underdog project
quote:Volgens mij wist iedereen dit al na 4,5 maand Summer Jam '03...
Het brein achter The Underdog Project zijn dj Frank en AJ Duncan (producer van Kate Ryan en van mij, en Aj heeft ook 2 unlimited gedaan enz..).
Summerjam was in feite gemaakt voor de fun, maar is nu een onvoorstelbare hit geworden, so???
Het is inderdaad heel simpel : 2 deuntjes door elkaar gemixt en de Canadese zanger Vic er de zanglijn nog ns op te laten zingen, maar zo zie je maar, het moet niet altijd super uitgedoktert zijn om een hit te zijn!
Het is een meezinger, enne dus nee, het zijn geen Hollanders die deze keer met de prijzen weglopen, maar gewoon, 2 gasten uit Schoten! (België dus)
Greetz
quote:zeg vriend, dat weet ik ook wel, sterker nog: hij komt uit 2000
Op maandag 8 september 2003 01:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Vriend, Summer Jam is een nummer uit 2001.
[Dit bericht is gewijzigd door belanov op 08-09-2003 14:24]
quote:Wat bedoel je nou, een acapella of een instrumentale versie
Op maandag 8 september 2003 14:20 schreef belanov het volgende:[..]
zeg vriend, dat weet ik ook wel, sterker nog: hij komt uit 2000
. ik vraag me dus af hoe jij aan een instrumentale versie daarvan gekomen bent, ken alleen de versie met beat.
quote:
Het nummer is nog niet te vinden online, morgen ga ik eens bij de lokale platenboer kijken... tenminste... dat laatste heeft weinig nut wanneer ik het nummer ook zelf kan maken heheh..Ik ben ca. 20 minuten aan de slag gegaan met de acapella versie van The Underdog Project en de album versie van Sunclub's Fiësta...
+ wat andere zooihttp://www.djmarcel.nl/datkanikook.mp3
Ik hoorde hem vandaag op de radio,... inderdaad, zelfde riedeltje, zelfde opbouw.... alleen noemt hij nu alle dagen van de week op..
quote:Die mix van 6 mnd geleden bedoel je. Nou nee.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:07 schreef Jantjeuh het volgende:
Waarom bump je deze thread constant? Ben je zo trots op je remix?
Beetje afgunstig ondertoontje overigens...
De officiele titel is eigenlijk 'The Underdog Project - Saturday night (DJ F.R.A.N.K. remix)'
quote:zwaar aftreksel van overigens...
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:17 schreef Staaf het volgende:
De nieuwe plaat van The Underdog Project heet inderdaad 'Saturday night', en ligt nu in de winkel!!De officiele titel is eigenlijk 'The Underdog Project - Saturday night (DJ F.R.A.N.K. remix)'
quote:beukversie zeker ?
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:24 schreef MikeyMo het volgende:
ik vind het origineel leuker, maar nog leuker is de remix van de prophet
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:22 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
zwaar aftreksel van overigens...
Ik heb eens rondgekeken op internet en het originele album van The Underdog Project heet ook 'It Doesn't Matter' en komt uit 2000...
Ik vermoed dat dit precies hetzelfde album wordt alleen dan alle nummers gemixed door DJ F.R.A.N.K.....
Dit is de originele cover:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |